Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#7526 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

shake69 wrote:E, pa Alfons, ne bih rekao. Isao sam tom precicom i ispati me pravo pa jos cekas po par minuta da se ukljucis na Husinu. Ovom novom je milina, iako se na kruznim tokovima gubi brzina, ali je bar uzivanje s dvije trake i novom cestom. I ne vjerujem da je ista sporije izlaz za Sarajevo.
zavisi odakle se ide i u koja doba... vise kilometara, veca prosjecna... ja najcesce idem preko krojcice... a kad je spica u gradu, skrenem cak na ilincicu pa se spustim prastarim putem preko medenica umjesto da idem na magistralu bez zelenog vala :)
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#7527 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Thorgerson »

Alfons Kauders wrote: Kamo srece da se radilo po 20km godisnje. Od 2000 do danas bi imali haman gotov Vc...

Problem je sto se nije radilo ni toliko. Problem je sto je novac za sarajevsku zaobilaznicu godinama bezveze lezao na racunima. Problem je sto je politicka opcija koja je sada na vlasti svjesno i namjerno sabotirala prikljucak na mostarsko, Stup.

Kamo srece da se gradi 20km godisnje, jer ja imam osjecaj da se toliko nece izgraditi do kraja ovog mandata.
Naravno da se nije gradilo, jer se znalo kako to ide sa evropskim kreditorima, transparentnost, medjunarodni tenderi, pa izvoli gradi. Nesto sto ovdasnja politicka elita bas i ne voli. Oni vise prefererijaju IMT tendere.

Zato je njihov idiotski plan podrazumijevao da uzimaju dobit iz drzavnih firmi i grade tako autoput. :-) Jer na taj nacin oni upravljaju novcem i mogu raditi i izmisljati sta hoce s njim.

A za zaobilaznicu ce neko morati odgovarati, kad-tad. Iduce godine devet godina od kako je pocela gradnja iste.
http://www.ekapija.com/website/bih/page/131286
User avatar
shake69
Posts: 7601
Joined: 18/06/2011 01:21
Location: Soukbunar

#7528 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shake69 »

Eto dobre vijesti za tec, Dom naroda aminovao gradnju Pocitelj-Zvirovici jos Predstavnicki sutra i neka igre pocnu!
User avatar
bach
Posts: 3478
Joined: 05/11/2005 11:52

#7529 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by bach »

Šta ono tamo popravljaju na sarajevskoj obliznici, između Vlakova i Vogošće...?
Megiddo
Posts: 396
Joined: 01/06/2014 23:37

#7530 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Megiddo »

Alfons Kauders wrote: Od Djurdjevika do Sickog se vozi kroz naselje, skoro cijelom dionicom (osim malog dijela prema Ljubacama i silaska niz Husino). To i jest problem, ne samo s tim dijelom puta, vec generalno sa ostatkom cestovne mreze u TK. Sve je tako gusto naseljeno, da pravci od Sickog ka Bosni i Savi podsjecaju na prigradske ceste, a ne magistrale. I istocno je slicno do Majevice.
Ono što bih ja najviše volio vidjeti na dionici od Kladnja prema Stuparima i tamo od Djurdjevika prema Živinicama i Tuzli je uređen saobraćaj za pješake, trotoare, pješače prelaze i ostalo.

Pješaci, biciklisti praktično idu krajem ceste i ne d'o bog male nepazljivosti začas ih u onu rijeku bacit.
kalabaster
Posts: 17
Joined: 03/10/2015 10:58

#7531 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kalabaster »

tec wrote: -brzom cestom spojiti Tuzlu sa 5c ( sad ne znam gdje bi prikljucak trebao biti )Tuzla će biti spojena na 5c koridor autocestom preko Žepča cijeli razlog što početak tendera za koncesiju Doboj Jug (Karuša)- Žepče(Poprikuša) još nije raspisan jer Jp Autoceste hoće da uključe dokumentaciju Tuzla-Žepče u tender kao dodatna vrijednost fali odobrenje trase od vlade ....

Ta trasa je totalna glupost
Treba gradit dionicu Tuzla - Doboj na petlju Johovac a onda odatle kud ti volja sa auto putem ili na jug ili prema Banja Luci i zapadu ili na sjever na Svilaj
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#7532 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

kalabaster wrote:
tec wrote: -brzom cestom spojiti Tuzlu sa 5c ( sad ne znam gdje bi prikljucak trebao biti )Tuzla će biti spojena na 5c koridor autocestom preko Žepča cijeli razlog što početak tendera za koncesiju Doboj Jug (Karuša)- Žepče(Poprikuša) još nije raspisan jer Jp Autoceste hoće da uključe dokumentaciju Tuzla-Žepče u tender kao dodatna vrijednost fali odobrenje trase od vlade ....

Ta trasa je totalna glupost
Treba gradit dionicu Tuzla - Doboj na petlju Johovac a onda odatle kud ti volja sa auto putem ili na jug ili prema Banja Luci i zapadu ili na sjever na Svilaj

Ma nemoj? A šta sam ja napisao dvije rečenice nakon toga? Samo ovo nije normalna država gdje se rade normalne stvari nego se moraju raditi po nacionalnoj/političkoj osnovi.
User avatar
ultima_palabra
Posts: 55687
Joined: 15/12/2008 16:53

#7534 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ultima_palabra »

Stani malo, kakvi sad imovinsko-pravni odnosi? Zar nije ovdje sve riješeno i za par mjeseci trebaju biti završeni radovi?
the_stick
Posts: 1170
Joined: 16/02/2002 00:00

#7535 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by the_stick »

ultima_palabra wrote:
Stani malo, kakvi sad imovinsko-pravni odnosi? Zar nije ovdje sve riješeno i za par mjeseci trebaju biti završeni radovi?
jest rijeseno od autoputa do kruznog toka... znaci za par mjeseci bi sa stupa trebalo biti lako izaci na autoput... ovo o cemu ovdje pisu se odnosi na dionicu od kruznog toka do ulice safeta zajke... za to niko nije ni tvrdio da ce biti gotovo za par mjeseci..
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#7536 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

A zar nije zapelo sa IP odnosima na premjestanju spoja za AP na kruzni tok na Mostarskom? Tu je postojeca stara cest trebala biti pomjerena ravno na kruzni tok da se omoguci lak pristup AP iz pravca Hadzica i lako skretanje prema Blazuju sa AP.
Koliko se sjecam tu je nesto onaj SDA nacelnik Ilidze zakocio.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#7537 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

drugi profil wrote:A zar nije zapelo sa IP odnosima na premjestanju spoja za AP na kruzni tok na Mostarskom? Tu je postojeca stara cest trebala biti pomjerena ravno na kruzni tok da se omoguci lak pristup AP iz pravca Hadzica i lako skretanje prema Blazuju sa AP.
Koliko se sjecam tu je nesto onaj SDA nacelnik Ilidze zakocio.
Postojeća cesta ostaje gdje je, treba se izgraditi nova cesta sa četri trake do mostarske raskrsnice zapelo na eksproprijaciji jedne parcele koja je u vlasništvu opštine Ilidža. Bila je data u koncesiju nekom poljoprivrednom udruženju ali nikad ju nije koristila za tu svrhu. Koncesija je istekla 2010 i nije obnovljena ali prema načelniku treba obezbjediti obeštećenje tom udruženju, koje je odbijemo od JP Autoceste. Na šta je načelnik naredio da se ne izdaju rješenja za tu dionicu i 2 godine se čeka promjena situacije.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#7538 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ima li ba neki sud u ovoj drzvai koji ce presuditi sta je tu po zakonu a sta nije?
User avatar
jao_situacije
Posts: 17948
Joined: 29/03/2014 19:20

#7539 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jao_situacije »

@tec ima li ikakvih naznaka da će tarčin-konjic ubrzo početi sa izgradnjom ?
koliko sam ja upratio riješili su eksproprijaciju do raštelice, tu bi onda trebao negdje početi tunel a završiti tamo negdje pored onog željezničkog tunela u bradini
od izlaza tunela do ovčara je meni nejasna trasa, vjerovatno će ići po onim brdima iznad m17 ?
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#7540 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

jao_situacije wrote:@tec ima li ikakvih naznaka da će tarčin-konjic ubrzo početi sa izgradnjom ?
koliko sam ja upratio riješili su eksproprijaciju do raštelice, tu bi onda trebao negdje početi tunel a završiti tamo negdje pored onog željezničkog tunela u bradini
od izlaza tunela do ovčara je meni nejasna trasa, vjerovatno će ići po onim brdima iznad m17 ?
Sve je spremno samo fali financiranje, mogućnost povećanje zaduženja je iskorišteno za dionicu Poćitelj - Buna koja je jeftinija, lakša i rješava spoj na jugu zemlje. Za dalju izgradnju 30 km je obezbjeđeno oko 220 miliona eura ali za dionicu Tarčin - Konjic će biti potrebno ili povećanje akciza (na nivo koji su od početka predlagali Ebrd i EiB) ili pronalaženje drugog načina financiranja.
Naravno postoje eksperti na ovom forumu koji misle da neke banke su spremne davati vreće para bez da postoji mogućnost otplate, i naravno postoje kontra eksperti koji misle da je BiH previše zadužena već sada za izgradnju autocesti i da prijeti financijska kataklizma.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#7541 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by johntra »

Je li to ova jeftinija varijanta ili ona prva? mislim, ova studija sa posljednjom uštedom ili ona prijašnja?
User avatar
jao_situacije
Posts: 17948
Joined: 29/03/2014 19:20

#7542 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jao_situacije »

tec wrote:
jao_situacije wrote:@tec ima li ikakvih naznaka da će tarčin-konjic ubrzo početi sa izgradnjom ?
koliko sam ja upratio riješili su eksproprijaciju do raštelice, tu bi onda trebao negdje početi tunel a završiti tamo negdje pored onog željezničkog tunela u bradini
od izlaza tunela do ovčara je meni nejasna trasa, vjerovatno će ići po onim brdima iznad m17 ?
Sve je spremno samo fali financiranje, mogućnost povećanje zaduženja je iskorišteno za dionicu Poćitelj - Buna koja je jeftinija, lakša i rješava spoj na jugu zemlje. Za dalju izgradnju 30 km je obezbjeđeno oko 220 miliona eura ali za dionicu Tarčin - Konjic će biti potrebno ili povećanje akciza (na nivo koji su od početka predlagali Ebrd i EiB) ili pronalaženje drugog načina financiranja.
Naravno postoje eksperti na ovom forumu koji misle da neke banke su spremne davati vreće para bez da postoji mogućnost otplate, i naravno postoje kontra eksperti koji misle da je BiH previše zadužena već sada za izgradnju autocesti i da prijeti financijska kataklizma.
hvala
koliko sam ja upratio novalić je rekao 10pf povećanje akcize rs hoće 15pf da bi oni mogli nastaviti graditi, a preporuka ebrd bi bila 20pf i više..
čisto da ne bude zabune za ostale, mi trenutno plaćamo jedne od najnižih akciza u evropi ali zato holdina hifa i zarubežnjeft udaraju cijene kao u evropi
dakle prostora za povećanje akcize ima, zavrnuti ruku dobavljačima goriva staviti akcize i zadužiti se a gorivo neće poskupiti
prog321
Posts: 7052
Joined: 08/07/2014 21:03

#7543 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by prog321 »

jao_situacije wrote:zadužiti se a gorivo neće poskupiti

Jok,, nece. :-D
User avatar
jao_situacije
Posts: 17948
Joined: 29/03/2014 19:20

#7544 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jao_situacije »

prog321 wrote:
jao_situacije wrote:zadužiti se a gorivo neće poskupiti

Jok,, nece. :-D
jel ti čitaš šta sam ja napisao ?
prog321
Posts: 7052
Joined: 08/07/2014 21:03

#7545 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by prog321 »

Naravno. Zato se i smijem :-D
neki
Posts: 6701
Joined: 17/02/2005 07:57

#7546 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

jao_situacije wrote:
prog321 wrote:
jao_situacije wrote:zadužiti se a gorivo neće poskupiti

Jok,, nece. :-D
jel ti čitaš šta sam ja napisao ?
Evo citam ja i kontam gdje li si ti kod nas vidio cijene goriva kao u Evropi...
User avatar
jao_situacije
Posts: 17948
Joined: 29/03/2014 19:20

#7547 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jao_situacije »

neki wrote: Evo citam ja i kontam gdje li si ti kod nas vidio cijene goriva kao u Evropi...
u statistici ?
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#7548 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by fidoremilienko »

Litar dizela u DE 1.08 Eurića
Litar dizela u BiH oko 1 Eurić
User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#7549 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maystor »

johntra wrote:Je li to ova jeftinija varijanta ili ona prva? mislim, ova studija sa posljednjom uštedom ili ona prijašnja?
Odluka nije donesena, a u ovom trenutku niko i ne govori o dionici Konjic-Mostar. Dionica Tarčin-Konjic je skoro ista u obje varijante. Izgleda da će Počitelj-Buna dobiti prioritet u odnosu na Tarčin-Konjic (proteklih godina se govorilo suprotno). Sve u svemu, Fadilova vlada neće izgraditi puno kilometara autoceste.
prog321
Posts: 7052
Joined: 08/07/2014 21:03

#7550 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by prog321 »

Gdje to da se cijene goriva nece dizati ako se podigne akciza ?
Cuj, neko ce natjerati dobavljace da smanje cijenu ?
Mi se jedini tog sijetili :-D
Post Reply