Bravo!LH 071 wrote: ↑14/05/2021 21:40 Danas isao preuzeti posiljku jer i meni su trazili dodatnu dokumentaciju i cekao sam. Sve ok proslo. Zadesio se kad im je roba dolazila. Let 031 i let 032. Kazu sve je proslo bez problema i da u ponedeljak pocinju prijem robe. Tako da ovih dana ide preuzimanje. Pitao sam za ove prosle letove sta je to bilo. Bila je neka velika carinska kontrola na svim koji nesto uvoze preko aerodroma. Rekli su da niko nije ocarinjen iz tih letova i da su za svaku pojedinacno urgirali. Respect. Svi su prosli osim nekih koji su ono bas bili natovarili svega i oni se vracaju za ameriku. Svaka cast. Jbg treba se boriti sa sistemom. Nije se rodio taj ko je svakome ugodio.
pesoto.ba
Moderator: anex
-
- Posts: 3244
- Joined: 10/11/2006 09:55
- Location: Sarajevo
#2026 Re: pesoto.ba
- REDDEVILS
- Posts: 4418
- Joined: 21/02/2011 12:56
#2027 Re: pesoto.ba
Poštovani klijent,
Obzirom da fizička lica ne mogu uvoziti robu komercijalnog karaktera u BiH bez obzira na njenu vrijednost, a u zadnjim isporukama smo imali više pošiljaka koje su imale takav sadržaj, molimo Vas da prije nego što pošaljemo Vaše pošiljke iz skladista US prema BiH, potvrdite da je sadržaj Vaših pošiljaka namijenjen isključivo za ličnu, privatnu upotrebu ili upotrebu u Vašem domaćinstvu.
Molimo Vas da ukoliko je sadržaj Vaših pošiljaka komercijalnog karaktera ili zbog vrste ili količine robe može biti procijenjen kao takav sa strane carine BiH, da nas obavijestite i da te pošiljke vratite u prodavnicu ili podijelite na 2-3 pošiljke (opcija prepakiranja), jer carina BiH pošiljke s takvim sadržajem ne pušta u carinski postupak nego oduzima ili traži povrat. Povrat pošiljaka iz BiH u SAD je jako skup proces i ne bi se isplatio našim klijentima, zato takve situacije je potrebno spriječiti i na vrijeme zaštiti naše klijente.
Problematične mogu biti pošiljke sa većom količinom odjeće i obuće različitih veličina, pošiljke sa više komada iste ili slične robe (naprimjer više od 2 ručna sata, više od 2 ženske torbe ili više od 2 naočala, više od 2 SSD diska i slično), više pošiljaka s istom robom na isto prezime, učestali uvoz iste robe od strane istih osoba.
Ukoliko trenutno imate u skladištu SAD 2 ili više pošiljaka na isto ime, obavijestite nas da li želite da narednim letom pošaljemo samo jednu ili sve, jer svakoj osobi se oslobađa samo 1 pošiljka po letu, a ostale se carine. Ako ne dobijemo povratnu informaciju, narednim letom ćemo poslati samo jednu pošiljku.
Trudimo se da sve Vaše pošiljke stignu u BiH i da prođu sve procedure što prije, ali nažalost zbog sadržaja pojedinih pošiljaka to nije uvijek moguće. Nastavit ćemo da radimo na tome da proces slanja pošiljaka iz US u BiH vršimo na najbolji mogući način u cilju da svaki naš klijent bude zadovoljan našom uslugom.
Obzirom da fizička lica ne mogu uvoziti robu komercijalnog karaktera u BiH bez obzira na njenu vrijednost, a u zadnjim isporukama smo imali više pošiljaka koje su imale takav sadržaj, molimo Vas da prije nego što pošaljemo Vaše pošiljke iz skladista US prema BiH, potvrdite da je sadržaj Vaših pošiljaka namijenjen isključivo za ličnu, privatnu upotrebu ili upotrebu u Vašem domaćinstvu.
Molimo Vas da ukoliko je sadržaj Vaših pošiljaka komercijalnog karaktera ili zbog vrste ili količine robe može biti procijenjen kao takav sa strane carine BiH, da nas obavijestite i da te pošiljke vratite u prodavnicu ili podijelite na 2-3 pošiljke (opcija prepakiranja), jer carina BiH pošiljke s takvim sadržajem ne pušta u carinski postupak nego oduzima ili traži povrat. Povrat pošiljaka iz BiH u SAD je jako skup proces i ne bi se isplatio našim klijentima, zato takve situacije je potrebno spriječiti i na vrijeme zaštiti naše klijente.
Problematične mogu biti pošiljke sa većom količinom odjeće i obuće različitih veličina, pošiljke sa više komada iste ili slične robe (naprimjer više od 2 ručna sata, više od 2 ženske torbe ili više od 2 naočala, više od 2 SSD diska i slično), više pošiljaka s istom robom na isto prezime, učestali uvoz iste robe od strane istih osoba.
Ukoliko trenutno imate u skladištu SAD 2 ili više pošiljaka na isto ime, obavijestite nas da li želite da narednim letom pošaljemo samo jednu ili sve, jer svakoj osobi se oslobađa samo 1 pošiljka po letu, a ostale se carine. Ako ne dobijemo povratnu informaciju, narednim letom ćemo poslati samo jednu pošiljku.
Trudimo se da sve Vaše pošiljke stignu u BiH i da prođu sve procedure što prije, ali nažalost zbog sadržaja pojedinih pošiljaka to nije uvijek moguće. Nastavit ćemo da radimo na tome da proces slanja pošiljaka iz US u BiH vršimo na najbolji mogući način u cilju da svaki naš klijent bude zadovoljan našom uslugom.
- zincx
- Posts: 1000
- Joined: 14/01/2017 16:21
- Location: Sarajevo
#2028 Re: pesoto.ba
Treba im odgovoriti na ovo ili?REDDEVILS wrote: ↑15/05/2021 11:21 Poštovani klijent,
Obzirom da fizička lica ne mogu uvoziti robu komercijalnog karaktera u BiH bez obzira na njenu vrijednost, a u zadnjim isporukama smo imali više pošiljaka koje su imale takav sadržaj, molimo Vas da prije nego što pošaljemo Vaše pošiljke iz skladista US prema BiH, potvrdite da je sadržaj Vaših pošiljaka namijenjen isključivo za ličnu, privatnu upotrebu ili upotrebu u Vašem domaćinstvu.
Molimo Vas da ukoliko je sadržaj Vaših pošiljaka komercijalnog karaktera ili zbog vrste ili količine robe može biti procijenjen kao takav sa strane carine BiH, da nas obavijestite i da te pošiljke vratite u prodavnicu ili podijelite na 2-3 pošiljke (opcija prepakiranja), jer carina BiH pošiljke s takvim sadržajem ne pušta u carinski postupak nego oduzima ili traži povrat. Povrat pošiljaka iz BiH u SAD je jako skup proces i ne bi se isplatio našim klijentima, zato takve situacije je potrebno spriječiti i na vrijeme zaštiti naše klijente.
Problematične mogu biti pošiljke sa većom količinom odjeće i obuće različitih veličina, pošiljke sa više komada iste ili slične robe (naprimjer više od 2 ručna sata, više od 2 ženske torbe ili više od 2 naočala, više od 2 SSD diska i slično), više pošiljaka s istom robom na isto prezime, učestali uvoz iste robe od strane istih osoba.
Ukoliko trenutno imate u skladištu SAD 2 ili više pošiljaka na isto ime, obavijestite nas da li želite da narednim letom pošaljemo samo jednu ili sve, jer svakoj osobi se oslobađa samo 1 pošiljka po letu, a ostale se carine. Ako ne dobijemo povratnu informaciju, narednim letom ćemo poslati samo jednu pošiljku.
Trudimo se da sve Vaše pošiljke stignu u BiH i da prođu sve procedure što prije, ali nažalost zbog sadržaja pojedinih pošiljaka to nije uvijek moguće. Nastavit ćemo da radimo na tome da proces slanja pošiljaka iz US u BiH vršimo na najbolji mogući način u cilju da svaki naš klijent bude zadovoljan našom uslugom.
- REDDEVILS
- Posts: 4418
- Joined: 21/02/2011 12:56
#2029 Re: pesoto.ba
Neznam ali ću ja nazvati u ponedjeljak da za svaki slučaj.zincx wrote: ↑15/05/2021 11:42Treba im odgovoriti na ovo ili?REDDEVILS wrote: ↑15/05/2021 11:21 Poštovani klijent,
Obzirom da fizička lica ne mogu uvoziti robu komercijalnog karaktera u BiH bez obzira na njenu vrijednost, a u zadnjim isporukama smo imali više pošiljaka koje su imale takav sadržaj, molimo Vas da prije nego što pošaljemo Vaše pošiljke iz skladista US prema BiH, potvrdite da je sadržaj Vaših pošiljaka namijenjen isključivo za ličnu, privatnu upotrebu ili upotrebu u Vašem domaćinstvu.
Molimo Vas da ukoliko je sadržaj Vaših pošiljaka komercijalnog karaktera ili zbog vrste ili količine robe može biti procijenjen kao takav sa strane carine BiH, da nas obavijestite i da te pošiljke vratite u prodavnicu ili podijelite na 2-3 pošiljke (opcija prepakiranja), jer carina BiH pošiljke s takvim sadržajem ne pušta u carinski postupak nego oduzima ili traži povrat. Povrat pošiljaka iz BiH u SAD je jako skup proces i ne bi se isplatio našim klijentima, zato takve situacije je potrebno spriječiti i na vrijeme zaštiti naše klijente.
Problematične mogu biti pošiljke sa većom količinom odjeće i obuće različitih veličina, pošiljke sa više komada iste ili slične robe (naprimjer više od 2 ručna sata, više od 2 ženske torbe ili više od 2 naočala, više od 2 SSD diska i slično), više pošiljaka s istom robom na isto prezime, učestali uvoz iste robe od strane istih osoba.
Ukoliko trenutno imate u skladištu SAD 2 ili više pošiljaka na isto ime, obavijestite nas da li želite da narednim letom pošaljemo samo jednu ili sve, jer svakoj osobi se oslobađa samo 1 pošiljka po letu, a ostale se carine. Ako ne dobijemo povratnu informaciju, narednim letom ćemo poslati samo jednu pošiljku.
Trudimo se da sve Vaše pošiljke stignu u BiH i da prođu sve procedure što prije, ali nažalost zbog sadržaja pojedinih pošiljaka to nije uvijek moguće. Nastavit ćemo da radimo na tome da proces slanja pošiljaka iz US u BiH vršimo na najbolji mogući način u cilju da svaki naš klijent bude zadovoljan našom uslugom.
Ja imam tri paketa ali nisu svi na moje ime već samo jedan.
Ja mislim da nebi trebalo biti problema jer ja sve sto sam dosad naručio je za osobnu upotrebu i nikad ništa nisam prodao niti mi pada na pamet da se bavim švercem robe
- zincx
- Posts: 1000
- Joined: 14/01/2017 16:21
- Location: Sarajevo
#2030 Re: pesoto.ba
REDDEVILS wrote: ↑15/05/2021 11:50Neznam ali ću ja nazvati u ponedjeljak da za svaki slučaj.zincx wrote: ↑15/05/2021 11:42Treba im odgovoriti na ovo ili?REDDEVILS wrote: ↑15/05/2021 11:21 Poštovani klijent,
Obzirom da fizička lica ne mogu uvoziti robu komercijalnog karaktera u BiH bez obzira na njenu vrijednost, a u zadnjim isporukama smo imali više pošiljaka koje su imale takav sadržaj, molimo Vas da prije nego što pošaljemo Vaše pošiljke iz skladista US prema BiH, potvrdite da je sadržaj Vaših pošiljaka namijenjen isključivo za ličnu, privatnu upotrebu ili upotrebu u Vašem domaćinstvu.
Molimo Vas da ukoliko je sadržaj Vaših pošiljaka komercijalnog karaktera ili zbog vrste ili količine robe može biti procijenjen kao takav sa strane carine BiH, da nas obavijestite i da te pošiljke vratite u prodavnicu ili podijelite na 2-3 pošiljke (opcija prepakiranja), jer carina BiH pošiljke s takvim sadržajem ne pušta u carinski postupak nego oduzima ili traži povrat. Povrat pošiljaka iz BiH u SAD je jako skup proces i ne bi se isplatio našim klijentima, zato takve situacije je potrebno spriječiti i na vrijeme zaštiti naše klijente.
Problematične mogu biti pošiljke sa većom količinom odjeće i obuće različitih veličina, pošiljke sa više komada iste ili slične robe (naprimjer više od 2 ručna sata, više od 2 ženske torbe ili više od 2 naočala, više od 2 SSD diska i slično), više pošiljaka s istom robom na isto prezime, učestali uvoz iste robe od strane istih osoba.
Ukoliko trenutno imate u skladištu SAD 2 ili više pošiljaka na isto ime, obavijestite nas da li želite da narednim letom pošaljemo samo jednu ili sve, jer svakoj osobi se oslobađa samo 1 pošiljka po letu, a ostale se carine. Ako ne dobijemo povratnu informaciju, narednim letom ćemo poslati samo jednu pošiljku.
Trudimo se da sve Vaše pošiljke stignu u BiH i da prođu sve procedure što prije, ali nažalost zbog sadržaja pojedinih pošiljaka to nije uvijek moguće. Nastavit ćemo da radimo na tome da proces slanja pošiljaka iz US u BiH vršimo na najbolji mogući način u cilju da svaki naš klijent bude zadovoljan našom uslugom.
Ja imam tri paketa ali nisu svi na moje ime već samo jedan.
Ja mislim da nebi trebalo biti problema jer ja sve sto sam dosad naručio je za osobnu upotrebu i nikad ništa nisam prodao niti mi pada na pamet da se bavim švercem robe
U mene je jedan paket, do srijede, u srijedu će biti 2.
Last edited by zincx on 15/05/2021 12:02, edited 1 time in total.
-
- Posts: 53
- Joined: 20/02/2020 14:29
#2031 Re: pesoto.ba
Ma za to nema problema niti ce uopste biti problema za bilo kakvu robu koja nije za dalju prodaju. Pa nije sad to mak na konac. Sve ce to proci, moguce je ko meni da provjere i to je to. Imas racun, iz banke placanje, “normalne kolicine” za mene i porodicu, sve cisto, bar u mom slucaju. Nisam imao problema i sve sam uredno dobio.REDDEVILS wrote: ↑15/05/2021 11:50Neznam ali ću ja nazvati u ponedjeljak da za svaki slučaj.zincx wrote: ↑15/05/2021 11:42Treba im odgovoriti na ovo ili?REDDEVILS wrote: ↑15/05/2021 11:21 Poštovani klijent,
Obzirom da fizička lica ne mogu uvoziti robu komercijalnog karaktera u BiH bez obzira na njenu vrijednost, a u zadnjim isporukama smo imali više pošiljaka koje su imale takav sadržaj, molimo Vas da prije nego što pošaljemo Vaše pošiljke iz skladista US prema BiH, potvrdite da je sadržaj Vaših pošiljaka namijenjen isključivo za ličnu, privatnu upotrebu ili upotrebu u Vašem domaćinstvu.
Molimo Vas da ukoliko je sadržaj Vaših pošiljaka komercijalnog karaktera ili zbog vrste ili količine robe može biti procijenjen kao takav sa strane carine BiH, da nas obavijestite i da te pošiljke vratite u prodavnicu ili podijelite na 2-3 pošiljke (opcija prepakiranja), jer carina BiH pošiljke s takvim sadržajem ne pušta u carinski postupak nego oduzima ili traži povrat. Povrat pošiljaka iz BiH u SAD je jako skup proces i ne bi se isplatio našim klijentima, zato takve situacije je potrebno spriječiti i na vrijeme zaštiti naše klijente.
Problematične mogu biti pošiljke sa većom količinom odjeće i obuće različitih veličina, pošiljke sa više komada iste ili slične robe (naprimjer više od 2 ručna sata, više od 2 ženske torbe ili više od 2 naočala, više od 2 SSD diska i slično), više pošiljaka s istom robom na isto prezime, učestali uvoz iste robe od strane istih osoba.
Ukoliko trenutno imate u skladištu SAD 2 ili više pošiljaka na isto ime, obavijestite nas da li želite da narednim letom pošaljemo samo jednu ili sve, jer svakoj osobi se oslobađa samo 1 pošiljka po letu, a ostale se carine. Ako ne dobijemo povratnu informaciju, narednim letom ćemo poslati samo jednu pošiljku.
Trudimo se da sve Vaše pošiljke stignu u BiH i da prođu sve procedure što prije, ali nažalost zbog sadržaja pojedinih pošiljaka to nije uvijek moguće. Nastavit ćemo da radimo na tome da proces slanja pošiljaka iz US u BiH vršimo na najbolji mogući način u cilju da svaki naš klijent bude zadovoljan našom uslugom.
Ja imam tri paketa ali nisu svi na moje ime već samo jedan.
Ja mislim da nebi trebalo biti problema jer ja sve sto sam dosad naručio je za osobnu upotrebu i nikad ništa nisam prodao niti mi pada na pamet da se bavim švercem robe
-
- Posts: 53
- Joined: 20/02/2020 14:29
#2032 Re: pesoto.ba
Ja cu odgovoriti iako nemam nista komercijalno, ali cu napisati da nemam za svaki slucaj. Nek se ovo sredi i normalno krene.zincx wrote: ↑15/05/2021 11:42Treba im odgovoriti na ovo ili?REDDEVILS wrote: ↑15/05/2021 11:21 Poštovani klijent,
Obzirom da fizička lica ne mogu uvoziti robu komercijalnog karaktera u BiH bez obzira na njenu vrijednost, a u zadnjim isporukama smo imali više pošiljaka koje su imale takav sadržaj, molimo Vas da prije nego što pošaljemo Vaše pošiljke iz skladista US prema BiH, potvrdite da je sadržaj Vaših pošiljaka namijenjen isključivo za ličnu, privatnu upotrebu ili upotrebu u Vašem domaćinstvu.
Molimo Vas da ukoliko je sadržaj Vaših pošiljaka komercijalnog karaktera ili zbog vrste ili količine robe može biti procijenjen kao takav sa strane carine BiH, da nas obavijestite i da te pošiljke vratite u prodavnicu ili podijelite na 2-3 pošiljke (opcija prepakiranja), jer carina BiH pošiljke s takvim sadržajem ne pušta u carinski postupak nego oduzima ili traži povrat. Povrat pošiljaka iz BiH u SAD je jako skup proces i ne bi se isplatio našim klijentima, zato takve situacije je potrebno spriječiti i na vrijeme zaštiti naše klijente.
Problematične mogu biti pošiljke sa većom količinom odjeće i obuće različitih veličina, pošiljke sa više komada iste ili slične robe (naprimjer više od 2 ručna sata, više od 2 ženske torbe ili više od 2 naočala, više od 2 SSD diska i slično), više pošiljaka s istom robom na isto prezime, učestali uvoz iste robe od strane istih osoba.
Ukoliko trenutno imate u skladištu SAD 2 ili više pošiljaka na isto ime, obavijestite nas da li želite da narednim letom pošaljemo samo jednu ili sve, jer svakoj osobi se oslobađa samo 1 pošiljka po letu, a ostale se carine. Ako ne dobijemo povratnu informaciju, narednim letom ćemo poslati samo jednu pošiljku.
Trudimo se da sve Vaše pošiljke stignu u BiH i da prođu sve procedure što prije, ali nažalost zbog sadržaja pojedinih pošiljaka to nije uvijek moguće. Nastavit ćemo da radimo na tome da proces slanja pošiljaka iz US u BiH vršimo na najbolji mogući način u cilju da svaki naš klijent bude zadovoljan našom uslugom.
-
- Posts: 424
- Joined: 22/06/2013 18:57
#2033 Re: pesoto.ba
Ja sam im upravo odgovorio da obje pošiljke koje imam u skladištu u SAD-u pošalju sljedećim letom.
Ako se ne odgovori onda valjda šalju samo jednu.
Ako se ne odgovori onda valjda šalju samo jednu.
- REDDEVILS
- Posts: 4418
- Joined: 21/02/2011 12:56
#2034 Re: pesoto.ba
Ja sam im odgovorio da imam tri paketa u skladistu USA i da nista nije komercijalno vec za osobnu upotrebu, i da su paketi vec bili registrovani na agente prije ove nove objave tj. 4.5.2021
- pepeljara
- Posts: 6563
- Joined: 22/08/2003 00:00
-
- Posts: 753
- Joined: 19/12/2008 20:26
#2036 Re: pesoto.ba
Valjda bi bilo logično da se jedno pakovanje broji ko jedan item, al hajd ga znaj hoće li i carinici imati istu logiku, ko kad je to ostavljeno njima na tumačenje kako im se ćefnepepeljara wrote: ↑15/05/2021 18:50 Znaci sad narucis 2 pakla gaca, ocarine ti ovih 9 ostalih:D
https://www.hanes.com/2349k6.html
- pepeljara
- Posts: 6563
- Joined: 22/08/2003 00:00
#2037 Re: pesoto.ba
pa todorkcic wrote: ↑15/05/2021 19:56Valjda bi bilo logično da se jedno pakovanje broji ko jedan item, al hajd ga znaj hoće li i carinici imati istu logiku, ko kad je to ostavljeno njima na tumačenje kako im se ćefnepepeljara wrote: ↑15/05/2021 18:50 Znaci sad narucis 2 pakla gaca, ocarine ti ovih 9 ostalih:D
https://www.hanes.com/2349k6.html
-
- Posts: 1
- Joined: 16/05/2021 15:15
#2038 Re: pesoto.ba
Pokušavam naručiti patike sa Nike.com na pesoto adresu ali mi konstantno iskače sljedeće "Sorry, we are unable to process your order. For more information please call 1-800-806-6453 for help. [Code: 98D2586B ]".
Koristim debitnu Raiffeisen mastercard karticu i stavio sam da mi je billing adress ista kao i shipping. Ima li neko sličan problem i šta učiniti da prođe narudžba?
Koristim debitnu Raiffeisen mastercard karticu i stavio sam da mi je billing adress ista kao i shipping. Ima li neko sličan problem i šta učiniti da prođe narudžba?
- zincx
- Posts: 1000
- Joined: 14/01/2017 16:21
- Location: Sarajevo
#2039 Re: pesoto.ba
Vidi da nije banka blokirala plaćanje. Ja sam prema nekim prodavcima morao autorizovati plaćanje samo jednom, a prema nekim svaki put.Ostroskivitez wrote: ↑16/05/2021 15:23 Pokušavam naručiti patike sa Nike.com na pesoto adresu ali mi konstantno iskače sljedeće "Sorry, we are unable to process your order. For more information please call 1-800-806-6453 for help. [Code: 98D2586B ]".
Koristim debitnu Raiffeisen mastercard karticu i stavio sam da mi je billing adress ista kao i shipping. Ima li neko sličan problem i šta učiniti da prođe narudžba?
-
- Posts: 125
- Joined: 27/04/2021 17:48
#2040 Re: pesoto.ba
Neke kompanije u US ne prihvataju kartice iz drugih zemalja ako je adresa slanja u US, sistem zastite od kradje. Sistem je prepoznao tvoju karticu da je iz EU a ti stavio slanje racuna na adresu u US, to je vjerovatni problemOstroskivitez wrote: ↑16/05/2021 15:23 Pokušavam naručiti patike sa Nike.com na pesoto adresu ali mi konstantno iskače sljedeće "Sorry, we are unable to process your order. For more information please call 1-800-806-6453 for help. [Code: 98D2586B ]".
Koristim debitnu Raiffeisen mastercard karticu i stavio sam da mi je billing adress ista kao i shipping. Ima li neko sličan problem i šta učiniti da prođe narudžba?
- zincx
- Posts: 1000
- Joined: 14/01/2017 16:21
- Location: Sarajevo
#2041 Re: pesoto.ba
Po informaciji koju imam, sljedeća pošiljka za BiH ide tek prvi četvrtak u Junu.
-
- Posts: 53
- Joined: 20/02/2020 14:29
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#2043 Re: pesoto.ba
Citaju i oni forumREDDEVILS wrote: ↑15/05/2021 11:21 Problematične mogu biti pošiljke sa većom količinom odjeće i obuće različitih veličina, pošiljke sa više komada iste ili slične robe (naprimjer više od 2 ručna sata, više od 2 ženske torbe ili više od 2 naočala, više od 2 SSD diska i slično), više pošiljaka s istom robom na isto prezime, učestali uvoz iste robe od strane istih osoba.
-
- Posts: 31
- Joined: 24/05/2013 11:02
#2044 Re: pesoto.ba
Ja sam koristio Unicredit master dopunsku karticu i uredno je proslo. Imao sam account kreiran, samo sam obrisao stare adrese i za billing i za shipping, i kreirao nove(koju sam dobio od pesota, isao sam rucni unos). Da, morao sam i nazvati unicredit da puste da prodje uplata, i to je bilo to.Ostroskivitez wrote: ↑16/05/2021 15:23 Pokušavam naručiti patike sa Nike.com na pesoto adresu ali mi konstantno iskače sljedeće "Sorry, we are unable to process your order. For more information please call 1-800-806-6453 for help. [Code: 98D2586B ]".
Koristim debitnu Raiffeisen mastercard karticu i stavio sam da mi je billing adress ista kao i shipping. Ima li neko sličan problem i šta učiniti da prođe narudžba?
-
- Posts: 53
- Joined: 20/02/2020 14:29
-
- Posts: 17013
- Joined: 08/01/2014 12:37
#2046 Re: pesoto.ba
Moze li se platiti preko paypala? Mozda je to rjesenje.njofra21 wrote: ↑17/05/2021 09:54Ja sam koristio Unicredit master dopunsku karticu i uredno je proslo. Imao sam account kreiran, samo sam obrisao stare adrese i za billing i za shipping, i kreirao nove(koju sam dobio od pesota, isao sam rucni unos). Da, morao sam i nazvati unicredit da puste da prodje uplata, i to je bilo to.Ostroskivitez wrote: ↑16/05/2021 15:23 Pokušavam naručiti patike sa Nike.com na pesoto adresu ali mi konstantno iskače sljedeće "Sorry, we are unable to process your order. For more information please call 1-800-806-6453 for help. [Code: 98D2586B ]".
Koristim debitnu Raiffeisen mastercard karticu i stavio sam da mi je billing adress ista kao i shipping. Ima li neko sličan problem i šta učiniti da prođe narudžba?
-
- Posts: 841
- Joined: 29/08/2005 22:39
#2047 Re: pesoto.ba
Ima li info kad ce BA031 biti spreman za preuzimanje?
-
- Posts: 31
- Joined: 24/05/2013 11:02
#2048 Re: pesoto.ba
Probao sam, i nisam uspio. Mislim da bi morao izmjeniti sve adrese sa paypala na ovu americku da bi ti prihvatili uplatuchannel10 wrote: ↑17/05/2021 11:19Moze li se platiti preko paypala? Mozda je to rjesenje.njofra21 wrote: ↑17/05/2021 09:54Ja sam koristio Unicredit master dopunsku karticu i uredno je proslo. Imao sam account kreiran, samo sam obrisao stare adrese i za billing i za shipping, i kreirao nove(koju sam dobio od pesota, isao sam rucni unos). Da, morao sam i nazvati unicredit da puste da prodje uplata, i to je bilo to.Ostroskivitez wrote: ↑16/05/2021 15:23 Pokušavam naručiti patike sa Nike.com na pesoto adresu ali mi konstantno iskače sljedeće "Sorry, we are unable to process your order. For more information please call 1-800-806-6453 for help. [Code: 98D2586B ]".
Koristim debitnu Raiffeisen mastercard karticu i stavio sam da mi je billing adress ista kao i shipping. Ima li neko sličan problem i šta učiniti da prođe narudžba?
-
- Posts: 1794
- Joined: 26/10/2006 17:37