Ne, znaci da nece let biti svaki dan, vec npr. jednom mjesecno.
Tako im je bilo u pocetku poslovanja u BiH.
Moderator: anex
Ne, znaci da nece let biti svaki dan, vec npr. jednom mjesecno.
Odgovoricu na oboje, RF je dio kartica koje su vec nekad prije imale online transakcije blokirao za buduca placanja iz sigurnosnih razloga, moguce da ce se i tebi to isto desiti. Medjutim, posto je zvanje sluzbenika veoma nazadan metod za odobravanje transakcije, vjerujem da ce kroz internet bankarstvo uskoro biti nesto da mi to mozemo sami po potrebi. Ako je stalno otkljucana, banka ne snosi nikakvu odgovornost za eventualne zloupotrebe. Ovako dok je zakljucana pa se nesto desi, tu klijent nije na steti.zemomak wrote: ↑22/12/2020 20:44ja imam intesinu visu, i meni prodje na amazonu, a recimo na 6pm.com mi samo dodje obavjest da postoji problem sa plaćanjem i da su mi zatvorili račun... ...prodje narudzba normala i nakon po sata dodje ta obvjest, a pare nisu ni dirali sa kartice...VChen09 wrote: ↑22/12/2020 19:18 Imam Rf debitnu Visa karticu i nikad mi se nije desilo da moram zvati bilo koga kako bi mi "odobrio" bilo sta prilikom kupovine bilo gdje..Bas sam to prije neki dan prvi put cuo od prijatelja sa kojim sam doslovno zajedno otisao da nam izrade kartice. Da li sam im posebno naglasio da ne zelim bilo kakve "blokade", zaista se ne sjecam. Ugl, i sad preko Amazona kada sam kupovao proslo hladno i trenutno je u Delaveru Probajte kontaktirati banku i dajte im do znanja kakva je situacija.
PS: U koliko sam dobro upucen, Pesoto ima 1 let sedmicno iz SAD-a? U tom slucaju, zna li neko kada je ove sedmice?
Izgleda da to nema veze jer iduci tom logikom i njihovom pricom kod zadnjeg registrovanja primljenih paketa(registrovali na stranici nakon 7-8 dana od dana primitka), morali su davno poslati i drugi avion, a njega jos nema(nakon 13 dana od leta zadnjeg aviona).
Ocito ne kontas da se tu u Wilmingtonu obradjuju paketi za 12 zemalja. I da se ne obradjuju paketi samo za BiH.channel10 wrote: ↑23/12/2020 13:53Izgleda da to nema veze jer iduci tom logikom i njihovom pricom kod zadnjeg registrovanja primljenih paketa(registrovali na stranici nakon 7-8 dana od dana primitka), morali su davno poslati i drugi avion, a njega jos nema(nakon 13 dana od leta zadnjeg aviona).
Kao ide prica, ima puno paketa zbog BF i ne mogu ih sve stici registrovati (registruju nakon 7-8 dana), a proslo 13 dana od zadnjeg aviona. Pa kad onda misle ostale dostaviti, ako ih ima puno itd....Po tome ispada da ce se mnogi nacekati kod dostave tih paketa, dok se sve to "ispegla".
Ma dobro, to je sve normalno jer smo mi realno bijeda za sve te zemlje, a i brojcano nas je dosta manje(mi koji koristimo online kupovinu).
hvala na odgovoru, no mozda se nismo razumjeli kako treba, meni je ok kupovina sa amazonom, ali mi je problem kupovina sa drugog američkog sajta 6pm.com, tu mi je poslata obavjest da postoji problem kod plaćanja...znači trebam nazvat banku i reći im da mi trajno otključaju i plaćanje za taj sajt?wolfie wrote: ↑23/12/2020 10:44Odgovoricu na oboje, RF je dio kartica koje su vec nekad prije imale online transakcije blokirao za buduca placanja iz sigurnosnih razloga, moguce da ce se i tebi to isto desiti. Medjutim, posto je zvanje sluzbenika veoma nazadan metod za odobravanje transakcije, vjerujem da ce kroz internet bankarstvo uskoro biti nesto da mi to mozemo sami po potrebi. Ako je stalno otkljucana, banka ne snosi nikakvu odgovornost za eventualne zloupotrebe. Ovako dok je zakljucana pa se nesto desi, tu klijent nije na steti.zemomak wrote: ↑22/12/2020 20:44ja imam intesinu visu, i meni prodje na amazonu, a recimo na 6pm.com mi samo dodje obavjest da postoji problem sa plaćanjem i da su mi zatvorili račun... ...prodje narudzba normala i nakon po sata dodje ta obvjest, a pare nisu ni dirali sa kartice...VChen09 wrote: ↑22/12/2020 19:18 Imam Rf debitnu Visa karticu i nikad mi se nije desilo da moram zvati bilo koga kako bi mi "odobrio" bilo sta prilikom kupovine bilo gdje..Bas sam to prije neki dan prvi put cuo od prijatelja sa kojim sam doslovno zajedno otisao da nam izrade kartice. Da li sam im posebno naglasio da ne zelim bilo kakve "blokade", zaista se ne sjecam. Ugl, i sad preko Amazona kada sam kupovao proslo hladno i trenutno je u Delaveru Probajte kontaktirati banku i dajte im do znanja kakva je situacija.
PS: U koliko sam dobro upucen, Pesoto ima 1 let sedmicno iz SAD-a? U tom slucaju, zna li neko kada je ove sedmice?
Amazon narudzba prodje, ali nije prosla, naplata kod njih nije instant, valjda dok dodjes na red, morat ces zvati da ti otkljucaju karticu na 12-24 sata da Amazon skine pare. Dobices "Payment declined" mail, kad banka odradi svoje, klikni link, potvrdi tu istu karticu i bice ok.