Željeznice - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5935
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#1001 Re: Željeznice - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

https://www.vrifbih.ba/wp-content/uploa ... 210929.pdf

ŽFBIH:

Zaposleni u 2020: 2933 - 114 zaposlenika MANJE u odnosu na 2019.

Za plate i ostale troškove (topli, regres) u 2020 izdvojeno: 70,4 miliona KM - SKORO MILION KM VIŠE u odnosu na 2019. god.

Gubitak u 2020: 17,3 miliona KM, tj. 10 miliona više u odnosu na 2019. godinu.


Najveći gubitaš pored GRAS-a kojeg porezna ne zarezuje, a istovremeno socijalna ustanova za bliske politici i rodbinu...

Dokad - pa dovijeka. :)
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#1002 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Zanima me kako su uspjeli smanjiti broj radnika za 115 i potrošit 1 milion maraka više za plate za koje pouzdano znam da nisu povećane i da nije isplaćen regres :lol:

Gubitak od 10 miliona je bio zbog pandemije i jer su suspendirane sve linije na nekoliko mjeseci i teretni saobraćaj je pao za 10% ali ovo gore za plate mi je skroz nejasno.
User avatar
holowey
Posts: 8414
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#1003 Re: Željeznice - all about

Post by holowey »

Jimmy McNulty wrote: 23/12/2021 12:50 Zanima me kako su uspjeli smanjiti broj radnika za 115 i potrošit 1 milion maraka više za plate za koje pouzdano znam da nisu povećane i da nije isplaćen regres :lol:

Gubitak od 10 miliona je bio zbog pandemije i jer su suspendirane sve linije na nekoliko mjeseci i teretni saobraćaj je pao za 10% ali ovo gore za plate mi je skroz nejasno.
neka stara dugovanja? zaostale plate? sada uplaceni doprinosi koji se godinama nisu uplacivali? ne znam, samo nagadjam...
kakaljin
Posts: 11595
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#1004 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

holowey wrote: 23/12/2021 13:38
Jimmy McNulty wrote: 23/12/2021 12:50 Zanima me kako su uspjeli smanjiti broj radnika za 115 i potrošit 1 milion maraka više za plate za koje pouzdano znam da nisu povećane i da nije isplaćen regres :lol:

Gubitak od 10 miliona je bio zbog pandemije i jer su suspendirane sve linije na nekoliko mjeseci i teretni saobraćaj je pao za 10% ali ovo gore za plate mi je skroz nejasno.
neka stara dugovanja? zaostale plate? sada uplaceni doprinosi koji se godinama nisu uplacivali? ne znam, samo nagadjam...
Moze i to biti nisu samo plate koje se isplacuju radnicima
konami666
Posts: 2419
Joined: 11/05/2015 21:57

#1005 Re: Željeznice - all about

Post by konami666 »

Bonusi na nerad
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#1006 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

konami666 wrote: 26/12/2021 13:32 Bonusi na nerad
Provjerio sam, pošto je trenutno ogroman odliv radnika u penziju na željeznici milion više je potrošeno u otpremnine i uplatu doprinosa.

Prema nekim informacijama, 2021. te 22. i 23. će vidjeti ogroman broj odlazaka u penziju.

Trenutni prosjek godina na ŽFBH je 57.

Zadnji regres je isplaćen 1986. godine, a povećanje plate nije bilo preko 15 godina.

Željeznice se svjesno uništavaju...
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#1007 Re: Željeznice - all about

Post by Tesla Edison »

studiorum_tuzlaensis wrote: 23/12/2021 10:56 https://www.vrifbih.ba/wp-content/uploa ... 210929.pdf

ŽFBIH:

Zaposleni u 2020: 2933 - 114 zaposlenika MANJE u odnosu na 2019.

Za plate i ostale troškove (topli, regres) u 2020 izdvojeno: 70,4 miliona KM - SKORO MILION KM VIŠE u odnosu na 2019. god.

Gubitak u 2020: 17,3 miliona KM, tj. 10 miliona više u odnosu na 2019. godinu.


Najveći gubitaš pored GRAS-a kojeg porezna ne zarezuje, a istovremeno socijalna ustanova za bliske politici i rodbinu...

Dokad - pa dovijeka. :)
Možda su inspektori railfanovi, nemaju srca kazniti željeznice :izet:
konami666
Posts: 2419
Joined: 11/05/2015 21:57

#1008 Re: Željeznice - all about

Post by konami666 »

Jimmy McNulty wrote: 26/12/2021 13:44
konami666 wrote: 26/12/2021 13:32 Bonusi na nerad
Provjerio sam, pošto je trenutno ogroman odliv radnika u penziju na željeznici milion više je potrošeno u otpremnine i uplatu doprinosa.

Prema nekim informacijama, 2021. te 22. i 23. će vidjeti ogroman broj odlazaka u penziju.

Trenutni prosjek godina na ŽFBH je 57.

Zadnji regres je isplaćen 1986. godine, a povećanje plate nije bilo preko 15 godina.

Željeznice se svjesno uništavaju...
Šteta zaista, čitav svijet povećava investicije u željeznice a u Bosni sljedeći korak je topljenje sina i prodaja istih u željezo
User avatar
Truba
Posts: 81179
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#1009 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

To isto za tramvaje na forumu pricate 15 godina
Iiiiiiiii promasaj
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#1010 Re: Željeznice - all about

Post by tec »

konami666 wrote: 26/12/2021 13:50
Jimmy McNulty wrote: 26/12/2021 13:44

Provjerio sam, pošto je trenutno ogroman odliv radnika u penziju na željeznici milion više je potrošeno u otpremnine i uplatu doprinosa.

Prema nekim informacijama, 2021. te 22. i 23. će vidjeti ogroman broj odlazaka u penziju.

Trenutni prosjek godina na ŽFBH je 57.

Zadnji regres je isplaćen 1986. godine, a povećanje plate nije bilo preko 15 godina.

Željeznice se svjesno uništavaju...
Šteta zaista, čitav svijet povećava investicije u željeznice a u Bosni sljedeći korak je topljenje sina i prodaja istih u željezo
Na razliku na ono što idioti na ovom forumu misle ŽFBH nije ni propala niti propada niti je blizu propadanja i itekako radi ali u prevozu robe pogotovo ruda i to je čak profitabilno, dok gubi pare na putnikom transportu. I to kao većina željeznica na svijetu. Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta. Ovdje je trebalo 25 godina da kanton Sarajevo to hoćeli skontati entitet ili država treba da se vidi.
konami666
Posts: 2419
Joined: 11/05/2015 21:57

#1011 Re: Željeznice - all about

Post by konami666 »

Black swan wrote: 26/12/2021 14:56 To isto za tramvaje na forumu pricate 15 godina
Iiiiiiiii promasaj
Pa reci da zadnjih 15 godina tramvajska infrastruktura nije u k…problemima?
tec wrote: 26/12/2021 15:11
konami666 wrote: 26/12/2021 13:50

Šteta zaista, čitav svijet povećava investicije u željeznice a u Bosni sljedeći korak je topljenje sina i prodaja istih u željezo
Na razliku na ono što idioti na ovom forumu misle ŽFBH nije ni propala niti propada niti je blizu propadanja i itekako radi ali u prevozu robe pogotovo ruda i to je čak profitabilno, dok gubi pare na putnikom transportu. I to kao većina željeznica na svijetu. Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta. Ovdje je trebalo 25 godina da kanton Sarajevo to hoćeli skontati entitet ili država treba da se vidi.
Kada se bude vozom moglo do Zagreba ili Beograda možemo pričati. Ili ne moramo tako daleko ići, kada se bude stizalo za sat do Mostara ili recimo dva sata do Banja Luke.
kakaljin
Posts: 11595
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#1012 Re: Željeznice - all about

Post by kakaljin »

konami666 wrote: 26/12/2021 15:43

Kada se bude vozom moglo do Zagreba ili Beograda možemo pričati. Ili ne moramo tako daleko ići, kada se bude stizalo za sat do Mostara ili recimo dva sata do Banja Luke.
DA se napravi nova pruga potpuno i poravna tako da skoro ravna bude onda ce se za ta vremena stizati na te relacije gdje govoris.

A sto se tice Zagreba i Beograda vec je puno puta ovdje napisano da je u pitanju politika i ne dozvoljava se da se putuje na relacijama Sarajevo-Zaagreb i Sarajevo-Beograd

Talgo vozovi su i kupljeni da najvise idu na te relacije ukljucujuci i Budimpestu mozda cak i Bec


Sasvim dovoljno je sto treba 2 sata do Mostara cak se brze stigne nego neki sa autom Do Mostara, a Do banjaluke je najvec problem jer u RS-u ima dosta nelegalnih putnih prelaza i moraju tu biti manje brzine
User avatar
drndalo
Posts: 22733
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#1013 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Jah, a SA-ZE u FBiH se vozi 40 min. i cvjetaju nam lale...
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#1014 Re: Željeznice - all about

Post by tec »

konami666 wrote: 26/12/2021 15:43
tec wrote: 26/12/2021 15:11

Na razliku na ono što idioti na ovom forumu misle ŽFBH nije ni propala niti propada niti je blizu propadanja i itekako radi ali u prevozu robe pogotovo ruda i to je čak profitabilno, dok gubi pare na putnikom transportu. I to kao većina željeznica na svijetu. Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta. Ovdje je trebalo 25 godina da kanton Sarajevo to hoćeli skontati entitet ili država treba da se vidi.
Kada se bude vozom moglo do Zagreba ili Beograda možemo pričati. Ili ne moramo tako daleko ići, kada se bude stizalo za sat do Mostara ili recimo dva sata do Banja Luke.
Željeznice nisu samo putnički saobraćaj to je najmanji dio svugdje na svijetu.

Hajde malo pročitaj šta sam napisao pa onda upali mozak nakon čega ćeš možda shvatiti da ti je već odgovoreno. Može se i do Zagreba i do Beograd ali i do Beča i Minhena ali neće biti dok prvo se ne riješi politička priča a nakon toga: 'Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta.'
Brzina voz za Mostar neće biti nikada brži dok je jedan kolosijek i naravno teren na kojem se prolazi (a za to nema puno izbora). Do Banja Luke je više problema 1 Politika. 2 Remont postojeće pruge koji od Sarajeva do Zenice je skoro 'mission impossible' a nisu problem pare ili volja neko lokalni političari kojima nije u interesu pruga jer su dozvolili godinama uzurpiranje željezničkog koridora za lične interese.3 Novi koridor je teško provuči kroz gusto nastanjeno područje. 4 Remont od Zenice na sjever opet politika jer svaka opština vuče na svoje.
konami666
Posts: 2419
Joined: 11/05/2015 21:57

#1015 Re: Željeznice - all about

Post by konami666 »

tec wrote: 27/12/2021 12:33
konami666 wrote: 26/12/2021 15:43

Kada se bude vozom moglo do Zagreba ili Beograda možemo pričati. Ili ne moramo tako daleko ići, kada se bude stizalo za sat do Mostara ili recimo dva sata do Banja Luke.
Željeznice nisu samo putnički saobraćaj to je najmanji dio svugdje na svijetu.

Hajde malo pročitaj šta sam napisao pa onda upali mozak nakon čega ćeš možda shvatiti da ti je već odgovoreno. Može se i do Zagreba i do Beograd ali i do Beča i Minhena ali neće biti dok prvo se ne riješi politička priča a nakon toga: 'Putnički saobraćaj u drugima zemljama postoji samo jer je subvencionira iz državnih, regionalnih i lokalnih budžeta.'
Brzina voz za Mostar neće biti nikada brži dok je jedan kolosijek i naravno teren na kojem se prolazi (a za to nema puno izbora). Do Banja Luke je više problema 1 Politika. 2 Remont postojeće pruge koji od Sarajeva do Zenice je skoro 'mission impossible' a nisu problem pare ili volja neko lokalni političari kojima nije u interesu pruga jer su dozvolili godinama uzurpiranje željezničkog koridora za lične interese.3 Novi koridor je teško provuči kroz gusto nastanjeno područje. 4 Remont od Zenice na sjever opet politika jer svaka opština vuče na svoje.
Nisam ni dovodio u pitanju koji je obim putničkog saobracaja. Svi ti razlozi od 1 do 4 su razlog zašto je putnički saobracaj karina. Zato i kažem, kada se bude stizalo za sat vremena do Mostara a 2 do BL onda možemo reci da je željeznički saobracaj na nekom nivou. Do tad je isto kao i da ne postoji.
User avatar
drndalo
Posts: 22733
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#1016 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Da malo dodam, jer imam godina da se sjecam Bosna expressa SA-BL, za bogdu >3 sata... Dakle moze se i bez Talgo-a, a gdje bi nam kraj bio da sada imamo voz koji 3 sata vozi ovu relaciju.... Ne mora dakle cak ni 2...
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#1017 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Da imamo kvalitetne pruge i automatske signale mogli bismo... Nažalost stanje pruga ne dozvoljava veću brzinu, signali neispravni i jbg.

Končarove 441 lokse mogu razviti brzinu i do 160 km/h. Dio pruge koji je renoviran od Čapljine do Mostara je fantastičan, ne možeš vjerovat kako voz dobro ide, bukvalno ne osjetiš ni sastave a brzina od oko 100 km/h je zadovoljavajuća.

Kad bi ostatak pruge u BiH bio takav, eh... :-D
User avatar
drndalo
Posts: 22733
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#1018 Re: Željeznice - all about

Post by drndalo »

Ma ja, jebo nas... Proteklo je samo 26 godina od rata, kako u tako kratkom roku popraviti pruge... :evil:
konami666
Posts: 2419
Joined: 11/05/2015 21:57

#1019 Re: Željeznice - all about

Post by konami666 »

drndalo wrote: 27/12/2021 16:16 Da malo dodam, jer imam godina da se sjecam Bosna expressa SA-BL, za bogdu >3 sata... Dakle moze se i bez Talgo-a, a gdje bi nam kraj bio da sada imamo voz koji 3 sata vozi ovu relaciju.... Ne mora dakle cak ni 2...
:thumbup: :thumbup:
drndalo wrote: 27/12/2021 17:03 Ma ja, jebo nas... Proteklo je samo 26 godina od rata, kako u tako kratkom roku popraviti pruge... :evil:
:lol: Prvih 26 godina da se skockaju, kažu idućih 26 godina je ključno i fokus ka napretku :izet:
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#1020 Re: Željeznice - all about

Post by Jimmy McNulty »

Nažalost Vlada FBiH ne vidi potrebu da ulaže u željeznicu i rekonstruiše pruge, prelaze i stanice jer niko blizak politici nažalost nema privatnu firmu koja se bavi prijevozom putnika, robe i tereta na šinama. :)

Godišnje se u BiH preveze cestom oko 4 miliona tona robe, a željeznicom 9.5 miliona.

Oni to vide ne kao priliku da se rastereti saobraćaj kamionima nego vide da im željeznica krade posao i zato će u budućnosti stanje bit gore i ona se svjesno uništava zarad drugih vidova prijevoza.

Kad je napokon dobro dokusure onda će se dio privatizovat stranom operateru koji će kupiti solidan kajmak, a onaj dio što pripada Infrastrukturi će ostat državni i doživjeće sudbinu Rudnika i GRAS-a.
User avatar
mk ultra
Posts: 19217
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#1021 Re: Željeznice - all about

Post by mk ultra »



Jos jedan odlican Duletov video :bih:
User avatar
Truba
Posts: 81179
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#1023 Re: Željeznice - all about

Post by Truba »

Kakvi bolesni komentari
Meni vlak odgovara 2 dana u tjednu i to je uzivancija
Ko je to smislio svaka mu cast
Ko je sproveo u djelo Bog ih blagoslovio
User avatar
jasib
Posts: 1180
Joined: 25/08/2013 09:12

#1024 Re: Željeznice - all about

Post by jasib »

mk ultra wrote: 31/12/2021 18:25

Jos jedan odlican Duletov video :bih:
Zašto rampa nije spuštena na pružnom prelazu na izlazu iz Žitomislića. Na 6.00 na video snimku

Image
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#1025 Re: Željeznice - all about

Post by seoBIH »

Jimmy McNulty wrote: 27/12/2021 19:31 Oni to vide ne kao priliku da se rastereti saobraćaj kamionima nego vide da im željeznica krade posao i zato će u budućnosti stanje bit gore i ona se svjesno uništava zarad drugih vidova prijevoza.
Je li moguce da ce manjak vozaca uticati?
Post Reply