Na stranu što je donesena nelogična odluka da se sabotira glavna magistrala u sezoni, ali ja bih iskreno jedno pet godina za redom uveo da se u sezoni blokira put prema Doljanima.
Više puta sam pisao ovdje, kako dosta naših ljudi rute uči napamet i kada nauči jednu, ni u ludilu ne bi isprobao drugu.
Drugu ne bi trebalo isprobavati naravno da su Doljani normalan prijelaz i da može podnijeti toliki promet, nego svake godine gledamo gužve tamo iako alternativnih pravac postoji, uključujući i granične prijelaze za pogranični saobraćaj koji su u sezoni otvoreni za korištenje.
Vjerujem kada završe i cestu Stolac - Neum, zajedno sa Stolačkom obilaznicom, da će dobar dio ljudi i dalje ići preko Svitave, jer na da im se razmišljati kako doći do Stoca.
Nadam se ako ništa da će poslije ove sezone Bosanci naučiti koristiti i ostale rute prema moru ako ništa, a od ovih ćupova očekujem i sljedeće sezone neku važnu sanaciju na pola magistralnog pravca.
Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- Haris.ba
- Posts: 24837
- Joined: 08/09/2005 20:08
#4227 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Imam jarana koji ima dole apartman. Kaze da ce vjerovatno nastaviti ici na Svitavu. Jos kad bi od Svitave spojili sa novom magistralom....
Udobnije voziti magistralom uz Neretvu.
-
- Posts: 3390
- Joined: 23/05/2010 15:16
#4228 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ma se jednom u Buni isključi za Stolac, shvati koliko je ona cesta najljepša moguća za voziti. Bukvalno, najsigurnija cesta i za nevještkog vozača, što ona do Stoca, što ova nova Stolac-Neum. I dalje samo i isključivo ostaje problem prolaska kroz Stolac. Sa rješavanjem pitanja obilaznice i završavanjem ovog Cerovica-Hutovo, put Mostar-Neum će biti ispod 1h, kako god okreneš, bez da uopšte gužva može nešto specijalno utjecati na to, jer su ograničenja i pravci dovoljno ok da tu nema problema.
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#4229 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ja ne znam šta je problem tu. Do Stoca čas posla. Jest malo drndav asfalt u jednom dijelu, ali je i mnogo manje saobraćaja.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4230 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Problem je sto ljudi napamet uce rute, Google Maps i navigaciju ni u ludilu ne koriste, nisu navikli da se otvaraju nove rute, ne zele da izlaze iz zone komfora i tesko se daju ubjediti da postoji nova i bolja opcija i kao sto rekoh i dalje cemo imati putnike kroz Svitavu, sve i kada se u potpunosti sredi cesta Mostar - Stolac - Neum.
- Haris.ba
- Posts: 24837
- Joined: 08/09/2005 20:08
#4231 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ja ne znam sta je problem da se ne vozi na Stolac. Bice manja guzva na cesti kada ja krenem.drug_profi wrote: ↑01/06/2022 12:02 Ja ne znam šta je problem tu. Do Stoca čas posla. Jest malo drndav asfalt u jednom dijelu, ali je i mnogo manje saobraćaja.
Isto ko za Bijacu. Samo nek idu na Doljane. Meni manja guzva na Bijaci.
Meni licno je ona cesta prema Stocu uzitak za voziti.
Stvar je sto neko ne zeli gore dole voznju poslije Bradine i silaska do Mostara.
Jednom kad bude autoput, svi ce ici na tu cestu. To i jeste njen najveci smisao.
Samo, steta je da ne naprave normalnu cestu preko Svitave.
-
- Posts: 81557
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#4232 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
jelde? ja prvi ne idem na doljane godinama otakko se bijaca recmootvorila, no ovo mi ne godi nikako ,zbog skertanja i kozjih staza i uskih puteva.zaobilaznica i alternativa su ko m..o marjanovo. i hvala im na ovom.So What! wrote: ↑01/06/2022 12:30 Problem je sto ljudi napamet uce rute, Google Maps i navigaciju ni u ludilu ne koriste, nisu navikli da se otvaraju nove rute, ne zele da izlaze iz zone komfora i tesko se daju ubjediti da postoji nova i bolja opcija i kao sto rekoh i dalje cemo imati putnike kroz Svitavu, sve i kada se u potpunosti sredi cesta Mostar - Stolac - Neum.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4233 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Neznanje vozaca ne iskljucuje cinjenicu da je idiotski potez bio zatvoriti tako prometnu saobracajnicu u sezoni.sumirprimus wrote: ↑01/06/2022 12:44jelde? ja prvi ne idem na doljane godinama otakko se bijaca recmootvorila, no ovo mi ne godi nikako ,zbog skertanja i kozjih staza i uskih puteva.zaobilaznica i alternativa su ko m..o marjanovo. i hvala im na ovom.So What! wrote: ↑01/06/2022 12:30 Problem je sto ljudi napamet uce rute, Google Maps i navigaciju ni u ludilu ne koriste, nisu navikli da se otvaraju nove rute, ne zele da izlaze iz zone komfora i tesko se daju ubjediti da postoji nova i bolja opcija i kao sto rekoh i dalje cemo imati putnike kroz Svitavu, sve i kada se u potpunosti sredi cesta Mostar - Stolac - Neum.
-
- Posts: 81557
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#4234 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
nije ovo idiotski nego namjerno i politicki.
- EmirTr
- Posts: 192
- Joined: 19/09/2020 09:16
#4235 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Spaja se put preko Svitave sa novom magistralom na lokaciji starog raskršća za Stolac/Neum.... Ima u oba moja videa navedena lokacija spoja...
Ja sa druge strane obožavam istraživati nove relacije...So What! wrote: ↑01/06/2022 12:30 Problem je sto ljudi napamet uce rute, Google Maps i navigaciju ni u ludilu ne koriste, nisu navikli da se otvaraju nove rute, ne zele da izlaze iz zone komfora i tesko se daju ubjediti da postoji nova i bolja opcija i kao sto rekoh i dalje cemo imati putnike kroz Svitavu, sve i kada se u potpunosti sredi cesta Mostar - Stolac - Neum.
- Haris.ba
- Posts: 24837
- Joined: 08/09/2005 20:08
#4236 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Mislio sam modernom saobracajnicom.
Od Svitave da ide nova magistrala.
Last edited by Haris.ba on 01/06/2022 13:11, edited 1 time in total.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4237 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Upoznat sam s tim naravno, spajaju se kod Hutova, ali i dalje preostaje voznja losom cestom od Hutova do Capljine preko Svitave.EmirTr wrote: ↑01/06/2022 13:05Spaja se put preko Svitave sa novom magistralom na lokaciji starog raskršća za Stolac/Neum.... Ima u oba moja videa navedena lokacija spoja...
Ja sa druge strane obožavam istraživati nove relacije...So What! wrote: ↑01/06/2022 12:30 Problem je sto ljudi napamet uce rute, Google Maps i navigaciju ni u ludilu ne koriste, nisu navikli da se otvaraju nove rute, ne zele da izlaze iz zone komfora i tesko se daju ubjediti da postoji nova i bolja opcija i kao sto rekoh i dalje cemo imati putnike kroz Svitavu, sve i kada se u potpunosti sredi cesta Mostar - Stolac - Neum.
Sto se tice istrazivanja novih ruta, iznimno volim vas vlog i dopada mi se ono sto radite i ovo zaista nije neko laskanje, nego ne mozete razmisljati o prosjecnom stanovniku ove zemlje iz svoje perspektive, Bosanci u prosjeku i nisu neki avanturisti po tom pitanju.
- Haris.ba
- Posts: 24837
- Joined: 08/09/2005 20:08
#4238 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Iz Mostara gledano isto kilometara dodje preko Stoca ili preko Svitave do Neuma.
Cesta preko Stoca ce tek dobiti na vaznosti kad se autoput napravi. Ali, i sa autoputem steta je da nema planova za modernizaciju dijela preko Svitave.
Cesta preko Stoca ce tek dobiti na vaznosti kad se autoput napravi. Ali, i sa autoputem steta je da nema planova za modernizaciju dijela preko Svitave.
- EmirTr
- Posts: 192
- Joined: 19/09/2020 09:16
#4239 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
E to koliko znam nije u planu. Provjeravao sam i sa lokalnim stanovništom i oni kažu da tih planova nema. Nažalost.
Hvala. I slažem se da prosječan stanovnik sa ovih prostora generalno nije avanturističkog duha.So What! wrote: ↑01/06/2022 13:11
Upoznat sam s tim naravno, spajaju se kod Hutova, ali i dalje preostaje voznja losom cestom od Hutova do Capljine preko Svitave.
Sto se tice istrazivanja novih ruta, iznimno volim vas vlog i dopada mi se ono sto radite i ovo zaista nije neko laskanje, nego ne mozete razmisljati o prosjecnom stanovniku ove zemlje iz svoje perspektive, Bosanci u prosjeku i nisu neki avanturisti po tom pitanju.
-
- Posts: 987
- Joined: 13/11/2010 16:09
#4240 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ma ja Nestashe su zatvorile i Lendavu.
-
- Posts: 6692
- Joined: 17/02/2005 07:57
#4241 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4242 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Meni je smijesno koliko se od ove Crnaje pravi drama, bez ikakvog uporista ljudi pljuju po necemu sto bukvalno nije imalo alternativu.
Dakle tunel struho sav bio, voda iz njega isla, da bi se rekonstruisao mora se djelimicno zatvoriti.
Zbog cinjenice da nije dug, propusni rezim je uglavnom bio korektan i ako je Vranduk bio maraton i zasluzio dosta prigovora, Crnaja stvarno nema razloga da ima.
Dakle tunel struho sav bio, voda iz njega isla, da bi se rekonstruisao mora se djelimicno zatvoriti.
Zbog cinjenice da nije dug, propusni rezim je uglavnom bio korektan i ako je Vranduk bio maraton i zasluzio dosta prigovora, Crnaja stvarno nema razloga da ima.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
-
- Posts: 3514
- Joined: 05/05/2005 08:25
#4244 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
De druže bogati, pa nismo Somalija jbte milijarde se izdvajaju za puteve mogli su za 20 god izgraditi 6 Crnaja.So What! wrote: ↑02/06/2022 15:55 Meni je smijesno koliko se od ove Crnaje pravi drama, bez ikakvog uporista ljudi pljuju po necemu sto bukvalno nije imalo alternativu.
Dakle tunel struho sav bio, voda iz njega isla, da bi se rekonstruisao mora se djelimicno zatvoriti.
Zbog cinjenice da nije dug, propusni rezim je uglavnom bio korektan i ako je Vranduk bio maraton i zasluzio dosta prigovora, Crnaja stvarno nema razloga da ima.
Ušlo se u 21. god izgradnje VC koridora oni si dali rok 400 dana za sanaciju tunela starog 60 godina pa koji qur ga saniraš kad radiš novu trasu?
Mora biti alternativa? Kod Kineza nema bušenja, sve im je na stubovima i prati se konfiguracija terena. Ko će to ovdje uraditi, EA ili HI ili Integral? Grohotom se smijem, goveda su čak i firme za izgradnju puteva podijelili na 3 dijela po nacionalnom ključu i uzimaju lovu lopatom od ovog glupavog, zaostalog beskičmenjačko-bezmudog naroda.
Ono, poštujem te al ne brani neodbranjivo. Ne pravdaj nešto što nema nikakvog smisla da se radi.
Nadam se samo da ću dočekati za svoga života da dođe neka vladt koja će goFna istresti iz gaća i da će meko morati položiti račune za sve pronevjeru.
Za to vrijeme:
Ni 5 ni 6 već brza cesta i to od javnog interesa. Tako je kad si majoriziran pa patiš dok se ja kao majorizator verem 3 sata brdskoplaninskom vukojebinom starom 60 god do glavnog grada.Vlada je Odlukom utvrdila da je izgradnja brze ceste Mostar Sjever – Široki Brijeg – granica s Republikom Hrvatskom, dionica Polog – granica Republike Hrvatske, u dužini od 40,5 km, od javnog interesa za Federaciju BiH. Sredstva za realizaciju ove odluke osigurat će Javno preduzeće Autoceste Federa
Ako sam dobro shvatio radi se o Prologu ne o Pologu koji je udaljen 18km od Bijače, zar je zaista od "javnog interesa" i prioritetnije praviti autocestu i brzu cestu pa skoro na istu tačku za županiju koja jedva da ima 80k stanovnika od TK sa 450k koja nema metra ni brze niti autoceste? Moj Fadile moj bivole.
Al da nije sve tako crno za nas sa TK:
Vlada Federacije BiH usvojila je informaciju Federalnog ministarstva prometa i komunikacija o provedbi projekta poddionice Šićki Brod – Đurdevik na trasi ceste Tuzla – Sarajevo LOT 2.
Last edited by costacurta on 02/06/2022 23:19, edited 1 time in total.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4245 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
I dalje nikakav argument nisam dobio, zašto pustiti ljude da se voze truhlim tunelom, jer alternativa je čekati da se Prenj izbuši, do tad bi se Crnaja u vodopad pretvorila.
Vranduk se mogao čekati, jer manje više za dvije do tri godine bi trebali imati autoput oko Vranduka, a vjerujem da je tunel mogao preživjeti do tada.
Vranduk se mogao čekati, jer manje više za dvije do tri godine bi trebali imati autoput oko Vranduka, a vjerujem da je tunel mogao preživjeti do tada.
-
- Posts: 3514
- Joined: 05/05/2005 08:25
#4246 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Druže kakav argument?So What! wrote: ↑02/06/2022 23:13 I dalje nikakav argument nisam dobio, zašto pustiti ljude da se voze truhlim tunelom, jer alternativa je čekati da se Prenj izbuši, do tad bi se Crnaja u vodopad pretvorila.
Vranduk se mogao čekati, jer manje više za dvije do tri godine bi trebali imati autoput oko Vranduka, a vjerujem da je tunel mogao preživjeti do tada.
Treba sanacija naravno da treba, ali 400 dana?! Ni u ludilu.
Naravno da treba toliko vremenakad nemaš ni kompetecije ni znanje ni mašine ni radnike, ustvari možda imaš ali nedovoljno da istovremeno radiš Vranduk, Ormanicu, Karaulu, Crnaju pa šalješ po 5-10 ljudi na svako gradilište.
Da je sreće i pravne države 3 doživotne kazne robije bi mnogi dobili.
Ja sam neko ko je mnogo na točkovima i lično me se tiče zato sam frustriran ovoliko ovom anarhijom.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4247 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Koliko onda po tebi treba vremena da se sanira truhli tunel, kroz koji se istovremeno naizmjenično saobraća?costacurta wrote: ↑02/06/2022 23:26Druže kakav argument?So What! wrote: ↑02/06/2022 23:13 I dalje nikakav argument nisam dobio, zašto pustiti ljude da se voze truhlim tunelom, jer alternativa je čekati da se Prenj izbuši, do tad bi se Crnaja u vodopad pretvorila.
Vranduk se mogao čekati, jer manje više za dvije do tri godine bi trebali imati autoput oko Vranduka, a vjerujem da je tunel mogao preživjeti do tada.
Treba sanacija naravno da treba, ali 400 dana?! Ni u ludilu.
Naravno da treba toliko vremenakad nemaš ni kompetecije ni znanje ni mašine ni radnike, ustvari možda imaš ali nedovoljno da istovremeno radiš Vranduk, Ormanicu, Karaulu, Crnaju pa šalješ po 5-10 ljudi na svako gradilište.
Da je sreće i pravne države 3 doživotne kazne robije bi mnogi dobili.
Ja sam neko ko je mnogo na točkovima i lično me se tiče zato sam frustriran ovoliko ovom anarhijom.
-
- Posts: 3390
- Joined: 23/05/2010 15:16
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4250 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ovo je sada pusteno pet kilometara od ukljucenja kod tunela Zaba do Cerovice, dakle ko ide preko Svitave, sada je od raskrsnice ceste preko Svitave i magistrale Stolac - Neum, sve nova cesta.
Sto se tice ostatka ostalo je jos pet kilometara izmedju Cerovice i Stolova, od tih pet kilometara, oko cetiri je asfaltirano, ostao je jedan kilometar gdje kasne s nekim nadvoznjakom i nije asfaltirano nekih kilometar, pa bi to valjda trebalo biti do kraja juna ili jula eventualno.
Za sada je na cesti izmedju Stoca i Neuma ostalo zanemarivih pet kilometara za vozace, ali svakako ne treba zaboraviti da su radovi trebali biti zavrseni do maja, sto znaci da smo usli u period gdje se kasni, ali na nasu srecu nece se kasniti mnogo.
Ipak razumljivo je da jedna dionica se morala razvuci, jer iako HDZ nije planirao izbore ove godine, velika je vjerovatnoca da ce se oni desiti, a mora se napraviti neko gala otvorenje ove dionice.