Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
mistek
Posts: 3376
Joined: 23/05/2010 15:16

#3876 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Ma isti klinac :-D Na ulazu u državu ti je ista gužva, ako imaš mogućnost, provjeri na stranici Bihamka kamere recimo kod Đakova i odluči se, ili na Google Maps ima li gužve. Ali, generalno, ne bi trebalo biti gužve sada na ulazu.

Ja bih išao na Bosanski Šamac, jer u glavi imam kao relativno veću mogućnost za gužvu na Bosanskom Brodu, a i prije dođep do granice :D Ne znam što, ali meni se iz tog smjera obilazak Slavonskog Broda baš oduži.
giovanni008
Posts: 539
Joined: 20/05/2008 12:20

#3877 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by giovanni008 »

Hvala na info, razmislicu jos....



Ujedno zanimljivo da nema nigdje web kamere za prelaz Slavonski/Bosanski Samac ni kod Bihamk-a a ni kod Hak-a.

https://www.hak.hr/info/kamere/#granicni-prijelazi

https://bihamk.ba/bs/spi/video-nadzor
User avatar
mk ultra
Posts: 19226
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#3879 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

pa rekao sam ti, izbušili do onoliko koliko je bilo para i otisli, sad će biti turistička atrakcija tunel :mrgreen:
User avatar
perfect_guy
Posts: 6503
Joined: 18/04/2008 23:08
Location: Anfield road
Contact:

#3880 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by perfect_guy »

bambuča tunel
User avatar
escobar__
Posts: 8854
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3881 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

mk ultra wrote: 15/07/2021 15:20
pa rekao sam ti, izbušili do onoliko koliko je bilo para i otisli, sad će biti turistička atrakcija tunel :mrgreen:
Dobro je neko na temi ranije govorio da će ovo bit dobra rupa za uzgoj šampinjona. :D
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#3882 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

escobar__ wrote: 15/07/2021 15:33
mk ultra wrote: 15/07/2021 15:20

pa rekao sam ti, izbušili do onoliko koliko je bilo para i otisli, sad će biti turistička atrakcija tunel :mrgreen:
Dobro je neko na temi ranije govorio da će ovo bit dobra rupa za uzgoj šampinjona. :D
Da stavim patentnu zastitu na ovo. :D

Kostace Hranjen ko Prenj sto ga procjenjuju, a Prenj ce da kosta ko sav ostali Vc.
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#3883 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by klixoris »

Jel i ovo udar na Bosnjake, ili se ne pika posto iza ovoga stoji SDA premijer, Vlada Kantona i izvodjac radova ?
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#3884 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Jel udar na Bosnjake kad im se za godinu dana ukrade najmanje 100 miliona maraka iz budzeta?
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#3885 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by seoBIH »

Ukrali su više Srbi i Hrvati, neka i naši nešto čvaknu.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3886 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

escobar__ wrote: 15/07/2021 15:33
mk ultra wrote: 15/07/2021 15:20

pa rekao sam ti, izbušili do onoliko koliko je bilo para i otisli, sad će biti turistička atrakcija tunel :mrgreen:
Dobro je neko na temi ranije govorio da će ovo bit dobra rupa za uzgoj šampinjona. :D
Jesam. :D I nisam bio jedini. :D

Čisto politički projekt bez repa i glave. Bukvalno primjer kako se ne smije raditi, od izbora samog projekta, pa odabira izvođača, pa izvora finansiranja i procjene vrijednosti radova (što je možda i najdebilniji dio priče). Osakatili su BH Telecom kako bi napravili rupu u brdu, što je možda i bio cilj, ako planiraju nekom uvaliti telekom ispod cijene. Nikad niko nije objavio koliko bi ta fantomska "brza cesta" s tunelom Hranjen trebala koštati. Ako su sve pare već skršili, čini se da će za tunel trebati još stotinjak miliona, a za magistralu koji nazivaju brzom cestom komotno još toliko.

O tome šta se za skršenih 80 miliona moglo uraditi po Lašvi i putu Tuzla-Sarajevo nekom drugom prilikom. :)
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3887 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

drug_profi wrote: 15/07/2021 15:35
escobar__ wrote: 15/07/2021 15:33

Dobro je neko na temi ranije govorio da će ovo bit dobra rupa za uzgoj šampinjona. :D
Da stavim patentnu zastitu na ovo. :D

Kostace Hranjen ko Prenj sto ga procjenjuju, a Prenj ce da kosta ko sav ostali Vc.
S ostatkom te magistrale komotno 250-300 miliona maraka, dakle nekih 10 hiljada maraka po glavi stanovnika BPK.
User avatar
Hame_
Posts: 5424
Joined: 31/08/2007 21:42
Location: Soba, Srebrnik, Županija tuzlanska, HiB, Evropa, Svjeverna strana Zemlje, Mjesec, Sunce, odosmo u PM
Contact:

#3888 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Hame_ »

Ovi se napokon urušavaju sami u sebe, kao crna rupa.

Nikakav njima neprijatelj ne treba više - oni su sami sebi postali najveći neprijatelji.

Sada svjedočimo trenutku nestanka BiH kakvu smo je sve ove godine preživljavali.

:bih:
User avatar
Grean
Posts: 9334
Joined: 30/11/2013 19:47

#3889 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Grean »

Alfons Kauders wrote: 15/07/2021 16:22
drug_profi wrote: 15/07/2021 15:35

Da stavim patentnu zastitu na ovo. :D

Kostace Hranjen ko Prenj sto ga procjenjuju, a Prenj ce da kosta ko sav ostali Vc.
S ostatkom te magistrale komotno 250-300 miliona maraka, dakle nekih 10 hiljada maraka po glavi stanovnika BPK.
E jebi ga, bilo bi najbolje da su se svi preselili u Sarajevo.

Nije valjda upitna potreba puta vec kako se uslo u projekat.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3890 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Grean wrote: 15/07/2021 16:28
Alfons Kauders wrote: 15/07/2021 16:22

S ostatkom te magistrale komotno 250-300 miliona maraka, dakle nekih 10 hiljada maraka po glavi stanovnika BPK.
E jebi ga, bilo bi najbolje da su se svi preselili u Sarajevo.

Nije valjda upitna potreba puta vec kako se uslo u projekat.
Pa već su se i preselili u Sarajevo. Kurac bi Sarajevo ikad dalo te pare za Goražde da nije tako - već kontali da će brže do vikendica i djedovine. :D
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3891 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Hame_ wrote: 15/07/2021 16:26 Ovi se napokon urušavaju sami u sebe, kao crna rupa.

Nikakav njima neprijatelj ne treba više - oni su sami sebi postali najveći neprijatelji.

Sada svjedočimo trenutku nestanka BiH kakvu smo je sve ove godine preživljavali.

:bih:
Za nešto slično u Kini bi strijeljali desetak najodgovornijih. Skršiti tolike pare čisto iz političkih razloga i nabacivanja poslova prijateljskim firmama je po meni sasvim opravdan razlog da se neko strijelja, i to javno, uz TV prenos.
User avatar
mk ultra
Posts: 19226
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#3892 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Grean wrote: 15/07/2021 16:28
Alfons Kauders wrote: 15/07/2021 16:22

S ostatkom te magistrale komotno 250-300 miliona maraka, dakle nekih 10 hiljada maraka po glavi stanovnika BPK.
E jebi ga, bilo bi najbolje da su se svi preselili u Sarajevo.

Nije valjda upitna potreba puta vec kako se uslo u projekat.
kao što je rekao čika Dilfaš, niko nije lud da krene u ovoliki projekat i da stane onda :lol:

mislim da su mi ovdje svasta pisali kad sam pisao da su odabrali random brdo da kopaju bez ikakvog smisla jer ova dionica nije ni u kakvim daljim planovima puta i sl.
ovo je u startu osuđeno na debilizam

i dalje stojim iza toga da je ključnije bilo proći potpuno kroz FBIH pa makar koštalo više od hranjena (a ne bi)

znači modernizacija postojećeg puta - garež delijaš ustikolina, modernizacija ceste pendičići - dejčići - bjelašnica - hadžići.

ništa više od toga.
mistek
Posts: 3376
Joined: 23/05/2010 15:16

#3893 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Činjenica da se od početka bušenja Hranjena nije uradilo ništa konkretno na gradnji pristupnih cesta dovoljno govori koliko je projekat ozbiljan.

Ideja tunela je savim ok. Međutim, sve drugo je problem. Pojednostavljeno, neko je nekad došao sa zanimljivom idejom da se Sarajevo i Goražde spoje kraćom vezom, a onda su sve druge radnje u vezi sa tom temom za cilj imale nešto drugo, a ne poboljšanje ove veze. Jednostavno, svi su našli interes u tome, a imali su idealnu izvlakušu "spajamo Sarajevo sa Goraždem".

I nije Hranjen problem ko Hranjen, završit će ga nekad, prelomit će neko, ali koliko će drugi procesi biti usporedi radi ovog. I ne mislim tu na varijantu "potrošili smo pare, sad nema para", nego imaš izvođača radova koji će da ima referencu, pa će da te jebe narednih 10 godina na drugim projektima i sl.
User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#3894 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by geralt »

mistek wrote: 15/07/2021 16:43 I nije Hranjen problem ko Hranjen, završit će ga nekad, prelomit će neko, ali koliko će drugi procesi biti usporedi radi ovog. I ne mislim tu na varijantu "potrošili smo pare, sad nema para", nego imaš izvođača radova koji će da ima referencu, pa će da te jebe narednih 10 godina na drugim projektima i sl.
Valjda se samo zavrseni projekti mogu racunati kao reference.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#3895 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume »

mistek wrote: 15/07/2021 16:43 Činjenica da se od početka bušenja Hranjena nije uradilo ništa konkretno na gradnji pristupnih cesta dovoljno govori koliko je projekat ozbiljan.
Kako, ko bi radio, kad izvođač radova na tunelu hronično nema kapacitet da završi posao. Nema dovoljno radnika. A uzeo tender :-) I ne samo na ovom projektu, i ne samo ovaj izvođač radova, to je postala praksa :(
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3896 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

high_volume wrote: 15/07/2021 17:34
mistek wrote: 15/07/2021 16:43 Činjenica da se od početka bušenja Hranjena nije uradilo ništa konkretno na gradnji pristupnih cesta dovoljno govori koliko je projekat ozbiljan.
Kako, ko bi radio, kad izvođač radova na tunelu hronično nema kapacitet da završi posao. Nema dovoljno radnika. A uzeo tender :-) I ne samo na ovom projektu, i ne samo ovaj izvođač radova, to je postala praksa :(
To im je ugovor za popunjavanje rupa u poslu, kao što je bila i Karaula koju su odgađali godinu dana jer su imali druge, unosnije ugovore na kojim su morali ispoštovati rokove.

Tako će i s Hranjenom, samo s većim iznosima. Recimo, ubodu tender od par stotina miliona eura u Sloveniji i onda magično prestanu raditi na Hranjenu jer ko fol nema para. A para fakat i nema jer će vlada zavrnuti pipu i produžiti rok kako bi fino završili ozbiljan posao u Sloveniji ili negdje drugo. Onda kad opet budu imali dovoljno radnika i mehanizacije, nekako će se naći 20 miliona u budžetu da rade još koji mjesec na Hranjenu... Dok ne ubodu unosan ugovor vani. I tako ukrug, godinama.

Na Karauli su to radili godinu dana, ministarstvo uredno produžilo rok svaki put, uz izgovore iz Alan Forda - npr. nepovoljni vremenski uslovi za asfaltiranje, jer su ga ko fol planirali u decembru i januaru, na 900 metara nadmorske.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#3897 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume »

Alfons Kauders wrote: 15/07/2021 18:42
high_volume wrote: 15/07/2021 17:34

Kako, ko bi radio, kad izvođač radova na tunelu hronično nema kapacitet da završi posao. Nema dovoljno radnika. A uzeo tender :-) I ne samo na ovom projektu, i ne samo ovaj izvođač radova, to je postala praksa :(
To im je ugovor za popunjavanje rupa u poslu, kao što je bila i Karaula koju su odgađali godinu dana jer su imali druge, unosnije ugovore na kojim su morali ispoštovati rokove.

Tako će i s Hranjenom, samo s većim iznosima. Recimo, ubodu tender od par stotina miliona eura u Sloveniji i onda magično prestanu raditi na Hranjenu jer ko fol nema para. A para fakat i nema jer će vlada zavrnuti pipu i produžiti rok kako bi fino završili ozbiljan posao u Sloveniji ili negdje drugo. Onda kad opet budu imali dovoljno radnika i mehanizacije, nekako će se naći 20 miliona u budžetu da rade još koji mjesec na Hranjenu... Dok ne ubodu unosan ugovor vani. I tako ukrug, godinama.

Na Karauli su to radili godinu dana, ministarstvo uredno produžilo rok svaki put, uz izgovore iz Alan Forda - npr. nepovoljni vremenski uslovi za asfaltiranje, jer su ga ko fol planirali u decembru i januaru, na 900 metara nadmorske.
Očito je da Tužilaštvo treba da otvori nove predmete: Prevara u izgradnji bosanskih tender-puteva
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3898 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

mistek wrote: 15/07/2021 16:43 Činjenica da se od početka bušenja Hranjena nije uradilo ništa konkretno na gradnji pristupnih cesta dovoljno govori koliko je projekat ozbiljan.

Ideja tunela je savim ok. Međutim, sve drugo je problem. Pojednostavljeno, neko je nekad došao sa zanimljivom idejom da se Sarajevo i Goražde spoje kraćom vezom, a onda su sve druge radnje u vezi sa tom temom za cilj imale nešto drugo, a ne poboljšanje ove veze. Jednostavno, svi su našli interes u tome, a imali su idealnu izvlakušu "spajamo Sarajevo sa Goraždem".

I nije Hranjen problem ko Hranjen, završit će ga nekad, prelomit će neko, ali koliko će drugi procesi biti usporedi radi ovog. I ne mislim tu na varijantu "potrošili smo pare, sad nema para", nego imaš izvođača radova koji će da ima referencu, pa će da te jebe narednih 10 godina na drugim projektima i sl.
Slažem se da je ideja skroz dobra, ne samo za Goražde već i dosta prometa dalje ka istoku. Nažalost u izgradnju se krenulo iz drugih razloga - politike i nabacivanja posla i referenci jaranskoj firmi. Izgradnja ceste i rokovi nisu ni u top 5 prioriteta. Zaboli njih hoće li to biti gotovo za 5 ili 10 godina. Biće gotovo kad firmi miljenici nestane posla u inostranstvu ili kad joj zatreba referenca za Prenj.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3899 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

high_volume wrote: 15/07/2021 18:46
Alfons Kauders wrote: 15/07/2021 18:42

To im je ugovor za popunjavanje rupa u poslu, kao što je bila i Karaula koju su odgađali godinu dana jer su imali druge, unosnije ugovore na kojim su morali ispoštovati rokove.

Tako će i s Hranjenom, samo s većim iznosima. Recimo, ubodu tender od par stotina miliona eura u Sloveniji i onda magično prestanu raditi na Hranjenu jer ko fol nema para. A para fakat i nema jer će vlada zavrnuti pipu i produžiti rok kako bi fino završili ozbiljan posao u Sloveniji ili negdje drugo. Onda kad opet budu imali dovoljno radnika i mehanizacije, nekako će se naći 20 miliona u budžetu da rade još koji mjesec na Hranjenu... Dok ne ubodu unosan ugovor vani. I tako ukrug, godinama.

Na Karauli su to radili godinu dana, ministarstvo uredno produžilo rok svaki put, uz izgovore iz Alan Forda - npr. nepovoljni vremenski uslovi za asfaltiranje, jer su ga ko fol planirali u decembru i januaru, na 900 metara nadmorske.
Očito je da Tužilaštvo treba da otvori nove predmete: Prevara u izgradnji bosanskih tender-puteva
Nema prevare, sve čisto kao suza. Izvođač formalno obavijesti investitora da će kasniti X mjeseci iz nekog razloga, investitor to uredno prihvati i odredi novi rok. To su na Karauli uradili barem pet puta ako ne i više.
costacurta
Posts: 3503
Joined: 05/05/2005 08:25

#3900 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Alfons Kauders wrote: 15/07/2021 16:34
Hame_ wrote: 15/07/2021 16:26 Ovi se napokon urušavaju sami u sebe, kao crna rupa.

Nikakav njima neprijatelj ne treba više - oni su sami sebi postali najveći neprijatelji.

Sada svjedočimo trenutku nestanka BiH kakvu smo je sve ove godine preživljavali.

:bih:
Za nešto slično u Kini bi strijeljali desetak najodgovornijih. Skršiti tolike pare čisto iz političkih razloga i nabacivanja poslova prijateljskim firmama je po meni sasvim opravdan razlog da se neko strijelja, i to javno, uz TV prenos.
:thumbup:
Post Reply