Haris.ba wrote: ↑26/02/2023 12:55
escobar__ wrote: ↑26/02/2023 12:50
Nečiji se nerad i očigledan kriminal ne smije pravdati time da je kriv vozač. Normalno da je vozač kriv, no kriva je i država koja decenijama iza rata nije u stanju održavat tu cestu, kamoli radit nešto na njoj.
A sta se treba tu uraditi? Na svim planovima na onoj lokaciji ostaje cesta kakva jeste. Zar nije tako?
One tri trake prema Nisicima ne pocinju tu?
Dio od Đurđevika do Karaule je nešto najodvratnije što postoji kad pričamo o vožnji.
Sa jednom četvrtinom novca koji je ugruhan u u npr Hranjen mogla se proširiti kompletna dionica trakom za spora vozila i par vijadukta da bude put ko iz bajke.
Problem veli imovinsko-pravne prirode? Kako je to jbmu mater samo problem na TK?? U Hercegovini rade ko dokse, oko Sarajeva obilaznica, longitudinala, transverzala, Ze-Do rade u 3 smjene. Samo TK problem!!
Nedajbože da se neko zaebe pa da se kanjonom Gostelje dignu stubovi. Ko Kinezi što rade. Do Kladnja s pjesmom. Za 300M možeš kompletnu dionicu, dva traka, dva nivoa u dva pravca.......... ko ti pravi problem bajpas, obiđi, preskoči, traže ti seljadija ogromnu lovu za zemlju? Može nikakavnprobl. Provjeri u poreskoj koliko plaća porez i koja mu je kategorija zemljišta.
De ne pričajte gluposti.
Čuj šta se može uraditi? Oj majko mila.
Za 30 god koliko se izdvaja sa TK za puteve mogao se platinumski drum sa svemirskim opservatoriumom na Karauli izgraditi.
A Šta imamo?
Quuurchinuuuu.
Još mi dođe ovdje pametovati kako sam nerealan i nestrpljiv, bezobrazan i zao. Pa da ti je hitna trebala mater doći reanimirati a ne može proći zbog snijega, oborenog stabla, saobraćajke, pitao bih te jel imaš strpljenja