Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
costacurta
Posts: 3504
Joined: 05/05/2005 08:25

#4526 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

studeni76 wrote: 26/02/2023 10:36 Miješaš kruške i jabuke i jako si bezobrazan. Zašto mi stavljaš u usta da pravdam pogibiju jednog djeteta! Smeće si od covjeka

Prica je o snijegu na putu
Veze ti nemaš o čemu pišeš. To i jest problem.
Bitno da imaš konekciju, internet i da se tipka.
Meni spočitavaš da pretjerujem što tražim uslugu koju masno plaćam a one koji su dužni uslugu da isporuče amnestiraš "jučerašnjim lijepim vremenom, snijegom u Njemačkoj" itd. Porefiš Njemačku sa hiljadama kilometara autoputeva i vukojebinu Tz-Sa izgrađenu 50tih godina koju nistu u stanju prohodnom održavati.
Škobo Habu
Posts: 8942
Joined: 19/06/2013 17:54
Location: Kod Sirogojna na sijelu.

#4527 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Škobo Habu »

costacurta wrote: 26/02/2023 09:52

Kakvo opravdanje za ovo imaš?
Jel realno da pravdaš 30 godina javašluka?
Ovo gdje su poginuli su Čevljanovići dio puta koji je "izdrotan" i gdje grip ne postoji ni po suhom vremenu, a kamoli po blažnom kolobozu. a to tako stoji deceniju. Da je sreće odgovorni bi već odavno visio.
Jedino što čuješ iz BIHAMKa i MUPa je da "prilagodiš brzinu uslovima". Koja je to brzina koja mi garantuje sigurno zaustavljanje na putu na kojem GRIP NE POSTOJI?
"Gdje kamiondžije voze nedjeljom" te diskredituje iz daljnje rasprave. :roll:
Dionica od Semizovca do Olova, znači Srednje, Čevljanovići, Nišići, Krivajevići, sigurno je u samom vrhu po broju saobraćajnih nezgoda i poginuli na BH cestama.

I ono što je najgore u svemu: niko ne čini ništa da se ta dionica dovede u red. Alijići bacaju milione u tunel Hranjen, dok se od Sarajeva do Tuzle vozi, izuzimajući Karauli, trasom koju je probila bivša JNA. Izetbegović, Novalić i slično SDA smeće, za to vrijeme, priča bajke o napretku, a istina je da se vozi kozijom stazom. Padne snijeg na Nišićima - pola Tuzlanskog kantona odsječeno od centra države.
HelaS
Posts: 5383
Joined: 22/09/2018 13:21

#4528 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by HelaS »

Škobo Habu wrote: 26/02/2023 12:12
costacurta wrote: 26/02/2023 09:52

Kakvo opravdanje za ovo imaš?
Jel realno da pravdaš 30 godina javašluka?
Ovo gdje su poginuli su Čevljanovići dio puta koji je "izdrotan" i gdje grip ne postoji ni po suhom vremenu, a kamoli po blažnom kolobozu. a to tako stoji deceniju. Da je sreće odgovorni bi već odavno visio.
Jedino što čuješ iz BIHAMKa i MUPa je da "prilagodiš brzinu uslovima". Koja je to brzina koja mi garantuje sigurno zaustavljanje na putu na kojem GRIP NE POSTOJI?
"Gdje kamiondžije voze nedjeljom" te diskredituje iz daljnje rasprave. :roll:
Dionica od Semizovca do Olova, znači Srednje, Čevljanovići, Nišići, Krivajevići, sigurno je u samom vrhu po broju saobraćajnih nezgoda i poginuli na BH cestama.

I ono što je najgore u svemu: niko ne čini ništa da se ta dionica dovede u red. Alijići bacaju milione u tunel Hranjen, dok se od Sarajeva do Tuzle vozi, izuzimajući Karauli, trasom koju je probila bivša JNA. Izetbegović, Novalić i slično SDA smeće, za to vrijeme, priča bajke o napretku, a istina je da se vozi kozijom stazom. Padne snijeg na Nišićima - pola Tuzlanskog kantona odsječeno od centra države.
Nikad nijedna cesta nije kriva za saobraćajne nesreće, s bilo kakvim posljedicama. Tužno je, ali zašto i drugi vozači nisu proklizali na ovoj krivini, u isto vrijeme... Više energije treba usmjeriti na educiranje vozača, na njihovu koncentraciju u vožnji, na pažnju o ovakvim opasnim i nezgodnim krivinama, itd. Da, "putar" je mogao postaviti tablu s upozorenjem na opasnu krivinu, kao nekad "crne tačke", ali, neopreznog vozača, nesigurnog i onog ko nije dovoljno naučio, stotine tabli ne mogu spriječiti...
User avatar
escobar__
Posts: 8856
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#4529 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

HelaS wrote: 26/02/2023 12:22 Nikad nijedna cesta nije kriva za saobraćajne nesreće, s bilo kakvim posljedicama. Tužno je, ali zašto i drugi vozači nisu proklizali na ovoj krivini, u isto vrijeme... Više energije treba usmjeriti na educiranje vozača, na njihovu koncentraciju u vožnji, na pažnju o ovakvim opasnim i nezgodnim krivinama, itd. Da, "putar" je mogao postaviti tablu s upozorenjem na opasnu krivinu, kao nekad "crne tačke", ali, neopreznog vozača, nesigurnog i onog ko nije dovoljno naučio, stotine tabli ne mogu spriječiti...
Naravno da nije, uvijek je odgovoran isključivo vozač. No to nije razlog da se u ceste ne ulaže - zamisli da su u susjednoj Hrvatskoj tako kenjkali o "prilagođavanju vožnje uslovima na putu" i ne gradili ništa?

Nečiji se nerad i očigledan kriminal ne smije pravdati time da je kriv vozač. Normalno da je vozač kriv, no kriva je i država koja decenijama iza rata nije u stanju održavat tu cestu, kamoli radit nešto na njoj.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24408
Joined: 08/09/2005 20:08

#4530 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

escobar__ wrote: 26/02/2023 12:50 Nečiji se nerad i očigledan kriminal ne smije pravdati time da je kriv vozač. Normalno da je vozač kriv, no kriva je i država koja decenijama iza rata nije u stanju održavat tu cestu, kamoli radit nešto na njoj.
A sta se treba tu uraditi? Na svim planovima na onoj lokaciji ostaje cesta kakva jeste. Zar nije tako?

One tri trake prema Nisicima ne pocinju tu?
HelaS
Posts: 5383
Joined: 22/09/2018 13:21

#4531 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by HelaS »

escobar__ wrote: 26/02/2023 12:50
HelaS wrote: 26/02/2023 12:22 Nikad nijedna cesta nije kriva za saobraćajne nesreće, s bilo kakvim posljedicama. Tužno je, ali zašto i drugi vozači nisu proklizali na ovoj krivini, u isto vrijeme... Više energije treba usmjeriti na educiranje vozača, na njihovu koncentraciju u vožnji, na pažnju o ovakvim opasnim i nezgodnim krivinama, itd. Da, "putar" je mogao postaviti tablu s upozorenjem na opasnu krivinu, kao nekad "crne tačke", ali, neopreznog vozača, nesigurnog i onog ko nije dovoljno naučio, stotine tabli ne mogu spriječiti...
Naravno da nije, uvijek je odgovoran isključivo vozač. No to nije razlog da se u ceste ne ulaže - zamisli da su u susjednoj Hrvatskoj tako kenjkali o "prilagođavanju vožnje uslovima na putu" i ne gradili ništa?

Nečiji se nerad i očigledan kriminal ne smije pravdati time da je kriv vozač. Normalno da je vozač kriv, no kriva je i država koja decenijama iza rata nije u stanju održavat tu cestu, kamoli radit nešto na njoj.
Ti govoriš o kvalitetu putne komunikacije, o cesti sa malo krivina, širokoj, ugodnoj za vožnju, i brzoj za putovanje, čemu teže svi... Ja govorim o konkretnoj krivini na kojoj je bila smrtna saobraćajna nesreća, i govorim o odgovornosti vozača. Putem Sa-Tz prošao sam milion puta, kroz Goru vozim i do 140 brzinom, kad imam priliku. Uz Čevljanoviće slično brzo, ali bez preticanja preko pune linije. I nazad isto tako, pa i kroz ovu krivinu. I nikad, ali nikad nisam ušao u opasnost i priliku da imam udes ili proklizavanje. Lično, meni jedna od najdražih cesta, naročito noću. Žalim za vrhom Karaule :D

Saobraćajne nesreće na ovom putu dešavaju se najčešće na pravcu kroz Goru i pred Semizovcem, a tu je cesta vrlo kvalitetna, široka s dobrim asfaltom. I kroz Đurđevik i Živinice. Rijetko kada bude gore na brdima i na krivinama.
User avatar
studeni76
Posts: 5381
Joined: 03/06/2009 14:12

#4532 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

Ma ne, nikad vozaci nisu krivi. Sada će vama costacurta to objasnit, on amnestira od svake odgovornosti vozače i auta.
Nesreće će se dešavati da imaš cestu sa 5 traka, u manjem obimu ali će ih biti! Osim kvaliteta ceste na nesreću uveliko utiče vozač i kvalitet auta. Prosječna starost auta kod nas je poražavajuća, kvalitet vozača još više poražavajući. Hebo ba vozača kojeg par centimetara snijega izbaci iz saobraćaja. Nije poenta samo pritisnuti gas i ako ne možeš preteći onda prodji kroz drugo auto. Valja znati vozit!
Eto juče ta nesreća u kojoj je nažalost bilo žrtava. U onakvom malom autu sa 5 sjedišta i 5 pojasevi je bilo 6 osoba. Sto znaci da nisu bili svi vezani, ako iko nazad. U startu je taj vozač znao da rizikuje da mu pri jačem kočenju neko izleti kroz staklo. Al jok, samo cesta je kriva (koja je u užasnom stanju)! A to sto se nesreće dešavaju i na autoputu, nikom ništa.
Edukacija, edukacija i edukacija! Lako je vozit na suhoj cesti, budi vozač na mokrom i po snijegu.
costacurta
Posts: 3504
Joined: 05/05/2005 08:25

#4533 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Haris.ba wrote: 26/02/2023 12:55
escobar__ wrote: 26/02/2023 12:50 Nečiji se nerad i očigledan kriminal ne smije pravdati time da je kriv vozač. Normalno da je vozač kriv, no kriva je i država koja decenijama iza rata nije u stanju održavat tu cestu, kamoli radit nešto na njoj.
A sta se treba tu uraditi? Na svim planovima na onoj lokaciji ostaje cesta kakva jeste. Zar nije tako?

One tri trake prema Nisicima ne pocinju tu?
Dio od Đurđevika do Karaule je nešto najodvratnije što postoji kad pričamo o vožnji.
Sa jednom četvrtinom novca koji je ugruhan u u npr Hranjen mogla se proširiti kompletna dionica trakom za spora vozila i par vijadukta da bude put ko iz bajke.
Problem veli imovinsko-pravne prirode? Kako je to jbmu mater samo problem na TK?? U Hercegovini rade ko dokse, oko Sarajeva obilaznica, longitudinala, transverzala, Ze-Do rade u 3 smjene. Samo TK problem!!
Nedajbože da se neko zaebe pa da se kanjonom Gostelje dignu stubovi. Ko Kinezi što rade. Do Kladnja s pjesmom. Za 300M možeš kompletnu dionicu, dva traka, dva nivoa u dva pravca.......... ko ti pravi problem bajpas, obiđi, preskoči, traže ti seljadija ogromnu lovu za zemlju? Može nikakavnprobl. Provjeri u poreskoj koliko plaća porez i koja mu je kategorija zemljišta.
De ne pričajte gluposti.
Čuj šta se može uraditi? Oj majko mila.
Za 30 god koliko se izdvaja sa TK za puteve mogao se platinumski drum sa svemirskim opservatoriumom na Karauli izgraditi.
A Šta imamo?

Quuurchinuuuu.

Još mi dođe ovdje pametovati kako sam nerealan i nestrpljiv, bezobrazan i zao. Pa da ti je hitna trebala mater doći reanimirati a ne može proći zbog snijega, oborenog stabla, saobraćajke, pitao bih te jel imaš strpljenja :roll:
costacurta
Posts: 3504
Joined: 05/05/2005 08:25

#4534 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

studeni76 wrote: 26/02/2023 14:08 Ma ne, nikad vozaci nisu krivi. Sada će vama costacurta to objasnit, on amnestira od svake odgovornosti vozače i auta.
Nesreće će se dešavati da imaš cestu sa 5 traka, u manjem obimu ali će ih biti! Osim kvaliteta ceste na nesreću uveliko utiče vozač i kvalitet auta. Prosječna starost auta kod nas je poražavajuća, kvalitet vozača još više poražavajući. Hebo ba vozača kojeg par centimetara snijega izbaci iz saobraćaja. Nije poenta samo pritisnuti gas i ako ne možeš preteći onda prodji kroz drugo auto. Valja znati vozit!
Eto juče ta nesreća u kojoj je nažalost bilo žrtava. U onakvom malom autu sa 5 sjedišta i 5 pojasevi je bilo 6 osoba. Sto znaci da nisu bili svi vezani, ako iko nazad. U startu je taj vozač znao da rizikuje da mu pri jačem kočenju neko izleti kroz staklo. Al jok, samo cesta je kriva (koja je u užasnom stanju)! A to sto se nesreće dešavaju i na autoputu, nikom ništa.
Edukacija, edukacija i edukacija! Lako je vozit na suhoj cesti, budi vozač na mokrom i po snijegu.
De se onda educiraj.
Koliko često čitaš o saobraćajnim nezgodama na ovo malo AC kod nas, sa ovakom stokom od vozača?
Koliko često čitaš o broju nesreća na cestama u uređenim zemljama sa uređenom mrežom svih kategorija puteva obzirom na frekvenciju saobraćaja?
Đeš kae letiti avionim vidi neki dan nesreća se desila? Pa obzirom na frekvenciju i broj letova to je najsigurniji vid saobračaja. Jel tako? Ali ljudi uzmu analizu, statistiku i utvrde je li krivo vrijeme, greška pilota, struktura aviona, oštećenje piste, loš kvalitet goriva i milion drugih stvari. Ovdje papci samo znaju reći "greška vozača". E to je needukovanost, zaostalost i pravdanje nenamjenski potrošenog novca.
U Švicarskoj ti je ogrančenje 50km/, 80 i 120. 1km/h preko ti si eban. Zašto? Zato što se zna red i zakon poštuje. Šta ba "tolerancija 10km/h"!? Kakva tolerancija?! Imali ih da voze 200km/h? Naravno da ima ali ako ga uhvate EBAN Je. I neka je ali država mu omogućila udlove, obezbijedila, osigurala dionice. Ako si hajvan nema problema. A šta ovdje? Ograničenje sa 50 na 40 i veli OPET prilagodi brzinu rupama, krivinama, kravama, traktorima, balvandzijama, lovokradicama, šumokradicama.....

Zelen si ti prika moj
User avatar
Haris.ba
Posts: 24408
Joined: 08/09/2005 20:08

#4535 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

costacurta wrote: 26/02/2023 14:18

Dio od Đurđevika do Karaule je nešto najodvratnije što postoji kad pričamo o vožnji.
Onaj dio gdje je bila saobracajka nije na tom dijelu?
User avatar
studeni76
Posts: 5381
Joined: 03/06/2009 14:12

#4536 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

costacurta wrote: 26/02/2023 14:32
De se onda educiraj.
Koliko često čitaš o saobraćajnim nezgodama na ovo malo AC kod nas, sa ovakom stokom od vozača?
Koliko često čitaš o broju nesreća na cestama u uređenim zemljama sa uređenom mrežom svih kategorija puteva obzirom na frekvenciju saobraćaja?
Đeš kae letiti avionim vidi neki dan nesreća se desila? Pa obzirom na frekvenciju i broj letova to je najsigurniji vid saobračaja. Jel tako? Ali ljudi uzmu analizu, statistiku i utvrde je li krivo vrijeme, greška pilota, struktura aviona, oštećenje piste, loš kvalitet goriva i milion drugih stvari. Ovdje papci samo znaju reći "greška vozača". E to je needukovanost, zaostalost i pravdanje nenamjenski potrošenog novca.
U Švicarskoj ti je ogrančenje 50km/, 80 i 120. 1km/h preko ti si eban. Zašto? Zato što se zna red i zakon poštuje. Šta ba "tolerancija 10km/h"!? Kakva tolerancija?! Imali ih da voze 200km/h? Naravno da ima ali ako ga uhvate EBAN Je. I neka je ali država mu omogućila udlove, obezbijedila, osigurala dionice. Ako si hajvan nema problema. A šta ovdje? Ograničenje sa 50 na 40 i veli OPET prilagodi brzinu rupama, krivinama, kravama, traktorima, balvandzijama, lovokradicama, šumokradicama.....

Zelen si ti prika moj
Lutas i ti s pricom, znas li gdje udaras!
Ti pricu kako vozavi nisu krivi okaci macku o rep.
Ja iz Lukavca idem za SA samo i iskljucivo ovom cestom preko planine. I za ovih 26 godina koliko imam vozacku za sve opasne situacije su bili krivi vozaci! Dzaba tebi sve kada vozaci nemaju strpljenja. I ja se iznerviram zbog guzve al tako je kako je (nikad nece biti bolje jer ovdje necemo dobiti autoput pa da se okrenemo na glavu). Al dzaba sve kad lola krene preticat kolonu, pa preticat na punoj, pa u krivini! I sve to jer je njemu sporo a nama ostalima nije. I onda kada skrivi udes ili navuce da neko drugo napravi ides, ide prica kako je cesta kriva. A to sto neko neizivljeno deriste zeli da vozi Karaulom po snijegu kao da je juli mjesec nikom nista.
Kada ides preko planine tokom mecave moras biti spreman za probleme.
Jbt eto nova cesta je od Sicke petlje prema Husinu pa opet kamioni naprave sranje. Kada to urade na 200mnv sta ocekivati na 1000mnv u planini!
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#4537 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

So What! wrote: 22/02/2023 22:34
howdy wrote: 22/02/2023 14:59


Poredis frekvenciju saobracaja prije rata i danas? Soda, cementara i Koksara su povecale proizvodnju tri puta. Jel mislis da ta roba ide avionima i brodovima? Ovo je samo za Lukavac i nabrojao sam tri najvece firme, sta je sa ostalim gradovima?
Ja evo slusam da nam je industrija poslije rata propala, otkud to odjednom da vise proizvodimo nego prije?
Neke fabrike su procvale sa novim vlasnicima, ali to nije nesto sto se naziva zajednickom imenicom industrija. To su samo neke fabrike.
Industrija je generalno opljackana i ugusena. Da ne nabrajamo ovdje nije tema.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4538 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drug_profi wrote: 26/02/2023 22:52Neke fabrike su procvale sa novim vlasnicima, ali to nije nesto sto se naziva zajednickom imenicom industrija. To su samo neke fabrike.
Industrija je generalno opljackana i ugusena. Da ne nabrajamo ovdje nije tema.
Ja sam pricao u konacnici sta je rezultat. Ljudi koji pljuju trenutno stanje se nalaze u paradoksalnoj situaciji, pa moraju se odluciti, da li nam je industrija u govnima i generalno zivimo lose u odnosu na 1990. godinu, ili nam se standard podigao u odnosu na 1990. pa tako imamo mnogo vise regisotravnih automobila i kamiona na cestama, ali su nam ceste lose.

Morate jedno izabrati, jer jedno pobija drugo.
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#4539 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Industrija je propala, a standard je bolji ponajvise jer nam deficit ponistavaju dotacije familije iz inostranstva i siva ekonomija.
Da nema jednog od to dvoje, tek bi vidio standarda...
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4540 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drug_profi wrote: 27/02/2023 11:11 Industrija je propala, a standard je bolji ponajvise jer nam deficit ponistavaju dotacije familije iz inostranstva i siva ekonomija.
Da nema jednog od to dvoje, tek bi vidio standarda...
Da baba ima muda bila bi ...

Ja se samo pitam, odakle problem s tolikim kamionima odjednom, kao i odakle toliki broj registrovanih vozila, ako imamo znatno manji broj stanovnika koji po nekom generalnom konsenzusu zive lose.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4541 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

escobar__ wrote: 26/02/2023 12:50
HelaS wrote: 26/02/2023 12:22 Nikad nijedna cesta nije kriva za saobraćajne nesreće, s bilo kakvim posljedicama. Tužno je, ali zašto i drugi vozači nisu proklizali na ovoj krivini, u isto vrijeme... Više energije treba usmjeriti na educiranje vozača, na njihovu koncentraciju u vožnji, na pažnju o ovakvim opasnim i nezgodnim krivinama, itd. Da, "putar" je mogao postaviti tablu s upozorenjem na opasnu krivinu, kao nekad "crne tačke", ali, neopreznog vozača, nesigurnog i onog ko nije dovoljno naučio, stotine tabli ne mogu spriječiti...
Naravno da nije, uvijek je odgovoran isključivo vozač. No to nije razlog da se u ceste ne ulaže - zamisli da su u susjednoj Hrvatskoj tako kenjkali o "prilagođavanju vožnje uslovima na putu" i ne gradili ništa?

Nečiji se nerad i očigledan kriminal ne smije pravdati time da je kriv vozač. Normalno da je vozač kriv, no kriva je i država koja decenijama iza rata nije u stanju održavat tu cestu, kamoli radit nešto na njoj.
Ova dva posta su oba tacna, prakticno i jedno i drugo. Saobracajna kultura + zapustenost cestovne infrastrukture jednako je ovom sto imamo.

Steta sto nemamo neke statistike smrtonsti na cestama, zajedno sa PGDP-om, mogao bi se izvuci mnogo jasniji zakljucak.
Dr Arsla
Posts: 1177
Joined: 05/01/2013 16:16

#4542 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dr Arsla »

Danas na Klixu članak: "Intenzivirane pripreme za izgradnju autoceste i brze ceste od Tuzle do Brčkog i Doboja"
:lol:
sumirprimus
Posts: 80782
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#4543 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by sumirprimus »

Dr Arsla wrote: 27/02/2023 15:16 Danas na Klixu članak: "Intenzivirane pripreme za izgradnju autoceste i brze ceste od Tuzle do Brčkog i Doboja"
:lol:
da ne pertjeraju s pripremama? moze se ko premorit prije pocetka radova?
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10480
Joined: 27/04/2021 22:52

#4544 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tramvajtrojka »

sumirprimus wrote: 27/02/2023 15:19
Dr Arsla wrote: 27/02/2023 15:16 Danas na Klixu članak: "Intenzivirane pripreme za izgradnju autoceste i brze ceste od Tuzle do Brčkog i Doboja"
:lol:
da ne pertjeraju s pripremama? moze se ko premorit prije pocetka radova?
Image

nemoj bogati da sda vise i lopatu zakoga gledaj hranjena moze covjek ribnjak il rafting u njemu organizovati :lol: :lol: :-)
zippoo87
Posts: 15368
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#4545 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by zippoo87 »

Sta je ovo u PM??
Rijeka tece kroz tunel?
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10480
Joined: 27/04/2021 22:52

#4546 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tramvajtrojka »

zippoo87 wrote: 27/02/2023 16:51 Sta je ovo u PM??
Rijeka tece kroz tunel?
Image
Image

jedan dio tunela im je u potpunosti potopljen zbog ovog izvora :roll: , u ostatku kao rade nesta
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4547 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

tramvajtrojka wrote: 27/02/2023 16:54

Image
Image

jedan dio tunela im je u potpunosti potopljen zbog ovog izvora :roll: , u ostatku kao rade nesta
Ja stvarno cijenim tvoj angazman na ovom forumu, ali druze de ohani malo, pa nije SDA dovela vodu pod Hranjen.

Vecina tunela se suoci s podzemnim vodama, nikad ne znas na sta ces naletit.

Evo fin dokumentarac o izgradnji prve cijevi tunela Karavanke. U sustini objasnjava borbu neimara s vodom i izninejrska rjesenja koja su se nametala.

User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5532
Joined: 04/08/2020 19:22

#4548 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by -Chesterfield- »

Dr Arsla wrote: 27/02/2023 15:16 Danas na Klixu članak: "Intenzivirane pripreme za izgradnju autoceste i brze ceste od Tuzle do Brčkog i Doboja"
:lol:
Šta znači intenzivirane pripreme?
User avatar
escobar__
Posts: 8856
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#4549 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Dr Arsla wrote: 27/02/2023 15:16 Danas na Klixu članak: "Intenzivirane pripreme za izgradnju autoceste i brze ceste od Tuzle do Brčkog i Doboja"
:lol:
I to je to što se autoceste ka Brčkom tiče - od novinskih naslova se dalje neće pomaknut.

PS: Toliku su konfuziju i polupismeni novinari unijeli u sav ovaj cirkus da se više ne zna ni kuda ide magistralna, a kuda brza ili autocesta. Debili. :D
zippoo87
Posts: 15368
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#4550 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by zippoo87 »

Eto taj izvor sada nekako samo izvuci iz tunela i eto novih 10ak litara vode za pice.Ako neimari budu i to znali uraditi.
Kod mene u centru grada,covjek isto pravio zgradu i naleti na izvor vode i nisu se uspili dogovoriti investitor i grad i voda ide u kanalizaciju.A ovamo ulazu desetine hiljada KM za druge busotinen za vodu.
To samo u BiH ima.

A sto se tice ovog tunela,ono malo sto sam upratio i ovo wto tramvajtrojka proziva SDA je da su poceli busiti tunel bez ikakvih prethodnih istrazivanja i analize terena i onda se desava to sto we desava
Last edited by zippoo87 on 27/02/2023 20:45, edited 1 time in total.
Post Reply