Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
drug_profi
Posts: 50521
Joined: 16/07/2012 16:00

#3551 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Obzirom na sve, mislim da je najbolja ideja bila potpuno novi tunel. Stete za privrednike ce biti velike, ali ih nece drzava placati.
Turizam, ako ga bude, će još više da ispašta.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3552 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Inspekcija provjerava: Da li tuneli Vranduk i Karaula imaju neophodne dozvole?
Image

Federalna uprava za inspekcijske poslove provjerava da li tuneli Vranduk i Karaula imaju neophodne dozvole. Direktor Autocesta FBiH Adnan Terzić tvrdi da su bez upotrebne dozvole.

"Je li ikada iko pitao ima li upotrebnu dozvolu tunel Karaula, ima li upotrebnu dozvolu tunel Vranduk, ima li upotrebnu dozvolu bilo koji most na Neretvi, ja ću vam reći – nemaju i oko toga niko ne pravi problem", tvrdi Terzić.

Federalna uprava za inspekcijske poslove ranije nije imala saznanja, prijava, niti zaprimala zahtjeve nadležnog Federalnog ministarstva prostornog uređenja i građenja povodom tunela Vranduk i Karaula, kao i mosta Avenija-Sutina u Mostaru.

"Na osnovu navoda iz medija, evidentiranih zahtjeva i upita građana po konkretnom pitanju inspekcijskog nadzora, Federalni urbanističko-ekološki inspektorat Federalne uprave za inspekcijske poslove poduzima radnje iz svoje nadležnosti u skladu sa važećim propisima. Raspolažemo relevantnim informacijama potrebnim i vezanim za dalji tok inspekcijskog nadzora, a u cilju provjere zakonitosti i pravilnosti rada subjekta nadzora", naveli su za N1 iz Federalna uprava za inspekcijske poslove.

Nadalje, a po pitanju radnji koje slijede, primarno u interesu efikasnosti i zaštite samog postupka inspekcijskog nadzora, tek nakon cjelovitog utvrđivanja činjeničnog stanja i shodno rezultatima inspekcijskih nadzora, javnost će biti blagovremeno obaviještena, poručili su.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3553 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Tuneli Karaula i Vranduk nisu prošli tehnički prijem
Image

Tuneli Karaula i Vranduk nisu prošli tehnički prijem, potvrdili su iz Cesta FBiH. Kažu zahtjev za upotrebnu dozvolu nisu mogli da podnesu do završetka svih radova koji su se odvijali u više etapa. I dok u Cestama FBiH uvjeravaju da su tuneli sigurni za promet, Federalna uprava za inspekcijske poslove provjerava kako je došlo do ovoga.

Prije više od četiri godine, čelni ljudi u FBiH svečano su otvorili tunel Karaula. Četiri godine kasnije, tunel i dalje nema upotrebnu dozvolu. Iz Cesta FBiH poručuju radi se o objektima rađenim u više faza, nisu imali mogućnost predati zahtjev prije kraja svih radova, što je u slučaju Karaule bila 2019. godina.

"Mi ćemo ponovo podnijeti zahtjev za tehnički prijem kompletne građevine. Upotrebnu dozvolu nemaju jer je složena građevina, jer smo mi i za tunel i sve što smo radili podnoslili zahtjev 2016. godine, ali smo odbijeni, dok se ne završi treća faza koja je završena 2019. godine", kaže Ljubo Pravdić, direktor JP Ceste FBiH.

Isti slučaj je i sa tunelom Vranduk, pojašnjavaju iz Cesta FBiH. Ni Vranduk nije prošao tehnički prijem, no uvjeravaju da su objekti sigurni za promet.

Da ove važne saobraćajnice nemaju potvrdu o sigurnosti ukazao je, gostujući na Hayat TV-u, direktor Autocesta FBiH Adnan Terzić.

"Šta mislite da li je ikada iko pitao ima li upotrebnu dozvolu tunel Karaula, tunel Vranduk, imaju li upotrebnu dozvolu mostovi na Neretvi? Ja ću vam reći – nemaju. Oko toga niko ne pravi problem", ističe Terzić.

Terzić uvjerava da se put bez dozvole može pustiti u promet. Autoceste, kojim rukovodi, to su učinile prije nešto više od mjesec dana, kada su pustile u promet Zeničku obilaznicu.

"Može, na osnovu dozvole za probni rad", navodi Terzić.

No inspekcija ne misli tako, pa je Zenička zaobilaznica zatvorena za saobraćaj. Ranije, kažu nisu imali saznanja o slučaju Karaula i Vranduk. Sada su reagovali na osnovu navoda iz medija, i upita građana.

"Federalni urbanističko-ekološki inspektorat Federalne uprave za inspekcijske poslove poduzima radnje iz svoje nadležnosti u skladu sa važećim propisima. Raspolažemo relevantnim informacijama potrebnim i vezanim za dalji tok inspekcijskog nadzora, a u cilju provjere zakonitosti i pravilnosti rada subjekta nadzora", poručuju iz Inspektorat.

Neregularnostima pri puštanju u saobraćaj Zeničke zaobilaznice dovele su do njenog zatvaranja. Ovaj slučaj otvorio je pitanje koliko je objekata na putevima BiH ima potvrdu o sigurnosti.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3554 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Iduće godine putovat će se završenom cestom Stolac - Neum
Image

Prometnica koja otvara zaleđe Neuma prema ostatku Hercegovine skraćuje vremenski putovanje prema Stocu za čak 50 posto.

Nakon 35 godina čekanja na ovu cestu, ostala je još godina dana da bi se ona u potpunosti završila.

Tunel Žaba, najzahtjevnija dionica ove prometnice, asfaltirana je i funkcionalana, a radovi nisu stali ni u zimskim mjesecima.

Akta
mahalik
Posts: 1918
Joined: 12/09/2009 16:48

#3555 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mahalik »

Karaula i Vranduk nemaju upotrebnu dozvolu
Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH, prilikom gostovanja na Hayat TV govorio je da pojedini građevinski objekti na magistralnim cestama u Federaciji BiH nemaju upotrebnu dozvolu.



Šta mislite, je li iko ikad pit’o? Ima li upotrebnu dozvolu tunel Karaula? Ima li upotrebnu dozvolu tunel Vranduk? Ima li upotrebnu dozvolu bilo koji most na Neretvi, itd? Ja ću vam reći: Nemaju.

Adnan Terzić, 13. 1. 2021.

Nakon toga, Istinomjer se obratio Federalnoj upravi za inspekcijske poslove (FUZIP) u kojoj su nam kazali da će ove sedmice izvršiti kontrolu svih dosadašnjih dozvola, o čemu smo ranije izvještavali. Kako je za Istinomjer saopćeno iz JP Ceste FBiH, novoizgrađena saobraćajnica kroz Karaulu ima tri dionice, od kojih dvije nemaju upotrebnu dozvolu.

Prva faza radova podrazumijevala je izgradnju mostova M11 i M12. Radovi su okončani 2014. godine. Izvođač radova bio je Hering d.o.o. Široki Brijeg. Drugu fazu radova je izvodila firma Strabag AG, Spittal – Austrija. Ova faza podrazumijevala je izgradnju tunela Karaula ukupne dužine 902 m i trase ispred i iza tunela (840 m + 355 m =1195 ,00 m). Ukupna dužina ove faze, zajedno sa Tunelom, iznosi 2 km (2.055 m). Radovi druge faze završeni su u septembru 2016. godine. U novembru 2016. godine, JP Ceste FBiH je uputilo zahtjev za formiranje Komisije za tehnički prijem izvedenih radova, međutim, iz Federalnog ministarstva prostornog uređenja FBiH su dopisom br. UPI/03-23-2-312/16 od 1.11.2016. godine naveli „da nije moguće parcijalno vršiti tehnički pregled dijela složenog objekta“. Po obezbjeđenju sredstava, pristupilo se implementaciji treće faze projekta, koju je izveo domaći konzorcij JV Euro-asfalt i ŽGP d.o.o Sarajevo. Ova faza predstavlja objedinjavanje prethodne dvije faze u dionicu ukupne dužine 4,5 km, i to moderne saobraćajnice sa tri trake, od kojih je jedna traka predviđena za kretanje sporih vozila. Kompletni radovi su okončani u decembru 2019. Izvođač radova treće faze je kasnio sa dostavom dokumentacije (projekta izvedenog stanja i izvještaja neophodnih za tehnički prijem). U toku je priprema – kompletiranje dokumentacije za tehnički prijem druge i treće faze, dok je prva faza okončana i dobivena je upotrebna dozvola”.

JP Ceste FBiH, 18. 1. 2021.

Što se tiče tunela Vranduk, iz JP Ceste FBiH kažu da radovi još traju.

Radovi na mostovima i glavnoj tunelskoj cijevi Vranduk II su završeni u cijelosti, a u toku su radovi na servisnoj cijevi tunela. Okončanje svih radova se očekuje krajem polovine godine, nakon čega će se tek moći podnijeti zahtjev za tehnički prijem i izdati upotrebna dozvola.

JP Ceste FBiH, 18. 1. 2021.

Istinomjer je nakon dobijenih odgovora telefonski kontaktirao Ejuba Salkića, glavnog federalnog urbanističkog inspektora, koji nam je pojasnio da će prvo biti utvrđeno stanje na terenu za dionicu Karaula, te da će, ukoliko bude utvrđeno da pojedine dionice nemaju upotrebne dozvole, saobraćajnica biti zatvorena. Također, Salkić kaže da će na tunelu Vranduk prvo biti utvrđeno da li radovi još uvijek traju, te ukoliko to ne bude slučaj, i taj tunel će biti zatvoren.

S obzirom na to da je za Istinomjer iz JP Ceste FBiH potvrđeno da dvije od tri dionice tunela Karaula nemaju upotrebne dozvole, dok za tunel Vranduk FUZIP tek treba utvrditi da li radovi još traju, Istinomjer će izjavu Adnana Terzića, direktora JP Autoceste FBiH, da navedeni građevinski objekti nemaju upotrebnu dozvolu, ocijeniti kao istinitu.

(Istinomjer.ba)
Znaci Karaula ide pod katanac?
Hoće li iko odgovarati za ovo?
neki
Posts: 6674
Joined: 17/02/2005 07:57

#3556 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

mahalik wrote: 18/01/2021 19:49
Karaula i Vranduk nemaju upotrebnu dozvolu
Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH, prilikom gostovanja na Hayat TV govorio je da pojedini građevinski objekti na magistralnim cestama u Federaciji BiH nemaju upotrebnu dozvolu.



Šta mislite, je li iko ikad pit’o? Ima li upotrebnu dozvolu tunel Karaula? Ima li upotrebnu dozvolu tunel Vranduk? Ima li upotrebnu dozvolu bilo koji most na Neretvi, itd? Ja ću vam reći: Nemaju.

Adnan Terzić, 13. 1. 2021.

Nakon toga, Istinomjer se obratio Federalnoj upravi za inspekcijske poslove (FUZIP) u kojoj su nam kazali da će ove sedmice izvršiti kontrolu svih dosadašnjih dozvola, o čemu smo ranije izvještavali. Kako je za Istinomjer saopćeno iz JP Ceste FBiH, novoizgrađena saobraćajnica kroz Karaulu ima tri dionice, od kojih dvije nemaju upotrebnu dozvolu.

Prva faza radova podrazumijevala je izgradnju mostova M11 i M12. Radovi su okončani 2014. godine. Izvođač radova bio je Hering d.o.o. Široki Brijeg. Drugu fazu radova je izvodila firma Strabag AG, Spittal – Austrija. Ova faza podrazumijevala je izgradnju tunela Karaula ukupne dužine 902 m i trase ispred i iza tunela (840 m + 355 m =1195 ,00 m). Ukupna dužina ove faze, zajedno sa Tunelom, iznosi 2 km (2.055 m). Radovi druge faze završeni su u septembru 2016. godine. U novembru 2016. godine, JP Ceste FBiH je uputilo zahtjev za formiranje Komisije za tehnički prijem izvedenih radova, međutim, iz Federalnog ministarstva prostornog uređenja FBiH su dopisom br. UPI/03-23-2-312/16 od 1.11.2016. godine naveli „da nije moguće parcijalno vršiti tehnički pregled dijela složenog objekta“. Po obezbjeđenju sredstava, pristupilo se implementaciji treće faze projekta, koju je izveo domaći konzorcij JV Euro-asfalt i ŽGP d.o.o Sarajevo. Ova faza predstavlja objedinjavanje prethodne dvije faze u dionicu ukupne dužine 4,5 km, i to moderne saobraćajnice sa tri trake, od kojih je jedna traka predviđena za kretanje sporih vozila. Kompletni radovi su okončani u decembru 2019. Izvođač radova treće faze je kasnio sa dostavom dokumentacije (projekta izvedenog stanja i izvještaja neophodnih za tehnički prijem). U toku je priprema – kompletiranje dokumentacije za tehnički prijem druge i treće faze, dok je prva faza okončana i dobivena je upotrebna dozvola”.

JP Ceste FBiH, 18. 1. 2021.

Što se tiče tunela Vranduk, iz JP Ceste FBiH kažu da radovi još traju.

Radovi na mostovima i glavnoj tunelskoj cijevi Vranduk II su završeni u cijelosti, a u toku su radovi na servisnoj cijevi tunela. Okončanje svih radova se očekuje krajem polovine godine, nakon čega će se tek moći podnijeti zahtjev za tehnički prijem i izdati upotrebna dozvola.

JP Ceste FBiH, 18. 1. 2021.

Istinomjer je nakon dobijenih odgovora telefonski kontaktirao Ejuba Salkića, glavnog federalnog urbanističkog inspektora, koji nam je pojasnio da će prvo biti utvrđeno stanje na terenu za dionicu Karaula, te da će, ukoliko bude utvrđeno da pojedine dionice nemaju upotrebne dozvole, saobraćajnica biti zatvorena. Također, Salkić kaže da će na tunelu Vranduk prvo biti utvrđeno da li radovi još uvijek traju, te ukoliko to ne bude slučaj, i taj tunel će biti zatvoren.

S obzirom na to da je za Istinomjer iz JP Ceste FBiH potvrđeno da dvije od tri dionice tunela Karaula nemaju upotrebne dozvole, dok za tunel Vranduk FUZIP tek treba utvrditi da li radovi još traju, Istinomjer će izjavu Adnana Terzića, direktora JP Autoceste FBiH, da navedeni građevinski objekti nemaju upotrebnu dozvolu, ocijeniti kao istinitu.

(Istinomjer.ba)
Znaci Karaula ide pod katanac?
Hoće li iko odgovarati za ovo?
Ne ide pod katanac, zašto bi išla??
User avatar
drug_profi
Posts: 50521
Joined: 16/07/2012 16:00

#3557 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Jao kakva je ovo banda. Oni ce radi licnih interesa izjebat cijelu drzavu. I to su vec do sada X puta uradili.
Ovo bi kinezi na stadionu uz kokice rijesili.
mahalik
Posts: 1918
Joined: 12/09/2009 16:48

#3558 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mahalik »

neki wrote: 18/01/2021 21:39
mahalik wrote: 18/01/2021 19:49
Karaula i Vranduk nemaju upotrebnu dozvolu
Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH, prilikom gostovanja na Hayat TV govorio je da pojedini građevinski objekti na magistralnim cestama u Federaciji BiH nemaju upotrebnu dozvolu.



Šta mislite, je li iko ikad pit’o? Ima li upotrebnu dozvolu tunel Karaula? Ima li upotrebnu dozvolu tunel Vranduk? Ima li upotrebnu dozvolu bilo koji most na Neretvi, itd? Ja ću vam reći: Nemaju.

Adnan Terzić, 13. 1. 2021.

Nakon toga, Istinomjer se obratio Federalnoj upravi za inspekcijske poslove (FUZIP) u kojoj su nam kazali da će ove sedmice izvršiti kontrolu svih dosadašnjih dozvola, o čemu smo ranije izvještavali. Kako je za Istinomjer saopćeno iz JP Ceste FBiH, novoizgrađena saobraćajnica kroz Karaulu ima tri dionice, od kojih dvije nemaju upotrebnu dozvolu.

Prva faza radova podrazumijevala je izgradnju mostova M11 i M12. Radovi su okončani 2014. godine. Izvođač radova bio je Hering d.o.o. Široki Brijeg. Drugu fazu radova je izvodila firma Strabag AG, Spittal – Austrija. Ova faza podrazumijevala je izgradnju tunela Karaula ukupne dužine 902 m i trase ispred i iza tunela (840 m + 355 m =1195 ,00 m). Ukupna dužina ove faze, zajedno sa Tunelom, iznosi 2 km (2.055 m). Radovi druge faze završeni su u septembru 2016. godine. U novembru 2016. godine, JP Ceste FBiH je uputilo zahtjev za formiranje Komisije za tehnički prijem izvedenih radova, međutim, iz Federalnog ministarstva prostornog uređenja FBiH su dopisom br. UPI/03-23-2-312/16 od 1.11.2016. godine naveli „da nije moguće parcijalno vršiti tehnički pregled dijela složenog objekta“. Po obezbjeđenju sredstava, pristupilo se implementaciji treće faze projekta, koju je izveo domaći konzorcij JV Euro-asfalt i ŽGP d.o.o Sarajevo. Ova faza predstavlja objedinjavanje prethodne dvije faze u dionicu ukupne dužine 4,5 km, i to moderne saobraćajnice sa tri trake, od kojih je jedna traka predviđena za kretanje sporih vozila. Kompletni radovi su okončani u decembru 2019. Izvođač radova treće faze je kasnio sa dostavom dokumentacije (projekta izvedenog stanja i izvještaja neophodnih za tehnički prijem). U toku je priprema – kompletiranje dokumentacije za tehnički prijem druge i treće faze, dok je prva faza okončana i dobivena je upotrebna dozvola”.

JP Ceste FBiH, 18. 1. 2021.

Što se tiče tunela Vranduk, iz JP Ceste FBiH kažu da radovi još traju.

Radovi na mostovima i glavnoj tunelskoj cijevi Vranduk II su završeni u cijelosti, a u toku su radovi na servisnoj cijevi tunela. Okončanje svih radova se očekuje krajem polovine godine, nakon čega će se tek moći podnijeti zahtjev za tehnički prijem i izdati upotrebna dozvola.

JP Ceste FBiH, 18. 1. 2021.

Istinomjer je nakon dobijenih odgovora telefonski kontaktirao Ejuba Salkića, glavnog federalnog urbanističkog inspektora, koji nam je pojasnio da će prvo biti utvrđeno stanje na terenu za dionicu Karaula, te da će, ukoliko bude utvrđeno da pojedine dionice nemaju upotrebne dozvole, saobraćajnica biti zatvorena. Također, Salkić kaže da će na tunelu Vranduk prvo biti utvrđeno da li radovi još uvijek traju, te ukoliko to ne bude slučaj, i taj tunel će biti zatvoren.

S obzirom na to da je za Istinomjer iz JP Ceste FBiH potvrđeno da dvije od tri dionice tunela Karaula nemaju upotrebne dozvole, dok za tunel Vranduk FUZIP tek treba utvrditi da li radovi još traju, Istinomjer će izjavu Adnana Terzića, direktora JP Autoceste FBiH, da navedeni građevinski objekti nemaju upotrebnu dozvolu, ocijeniti kao istinitu.

(Istinomjer.ba)
Znaci Karaula ide pod katanac?
Hoće li iko odgovarati za ovo?
Ne ide pod katanac, zašto bi išla??

pa fino čovjek iz inspekcije kaže ako nema dozvolu mora biti zatvorena.
neki
Posts: 6674
Joined: 17/02/2005 07:57

#3559 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

mahalik wrote: 18/01/2021 22:00
neki wrote: 18/01/2021 21:39
mahalik wrote: 18/01/2021 19:49
Znaci Karaula ide pod katanac?
Hoće li iko odgovarati za ovo?
Ne ide pod katanac, zašto bi išla??

pa fino čovjek iz inspekcije kaže ako nema dozvolu mora biti zatvorena.
90% kuca u Sarajevu nema dozvolu... hoće li i njih zatvoriti a ljude istjerati na ulicu???
Sva ta priča oko tunela i autoputa je čisto politikanstvo..
mahalik
Posts: 1918
Joined: 12/09/2009 16:48

#3560 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mahalik »

kakve veze imaju kuće u Sarajevu s Karaulom?
Karaula nema dozvolu i mora biti zatvorena to su eto gore potvrdili iz Cesta FBiH.
Bolje bi bilo pitanje što niko i zbog Zenice i Karaule ne odgovara?
neki
Posts: 6674
Joined: 17/02/2005 07:57

#3561 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

mahalik wrote: 18/01/2021 22:09 kakve veze imaju kuće u Sarajevu s Karaulom?
Pa recimo da imaju veze po tome sto je procedura i dokumentacija potrebna za dobijanje upotrebne dozvole i za kuću i za karaulu maltene ista.
A opet razlika je u tome sto je daleko opasnije boraviti u kući napravljenoj na ho-ruk na klizistu bez ikakvih dozvola nego proći 30 sekundi kroz tunel koji je napravljen na osnovu odobrene dokumentacije, dozvola i uz stalnu kontrolu kvalitete izvođenja..
Ako ni sad ne kontas sta je suština onda bolje da odustanemo obojica
mahalik
Posts: 1918
Joined: 12/09/2009 16:48

#3562 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mahalik »

dobro ok sve je tako, tvoja struka ili se bolje razumiješ.
opet te pitam ako tunel nema upotrebnu dozvolu kao što gore je priznato iz Cesta FBiH on ne treba biti zatvoren jer je po tvom
napravljen na osnovu odobrene dokumentacije, dozvola i uz stalnu kontrolu kvalitete izvođenja..
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#3563 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

a šta je to upotrebna dozvola?

To je ono kad čekaš dvojicu izopštin'e da im tiplaš ručak i da serbez potpišu, jer realno je da u većini slučajeva pojma nemaju šta potpisuju. Važna je naknada i paušal/izlasku. Ko je bio, zna o čemu pričam.



Ovdje su puno dublji (i bukvalno "u klizavoj zemlji" i metaforički "ispod slojeva papirologije i geoloških studija") problemi od upotrebne dozvole koja je došla taman eto sad da se ima o čemu pričat.

Da drugi put ponovim, biće puno problema sa ovom obilaznicom barem 10tak godina dok se ne ustabili tlo oko gradilišta. Najgore tačke su Klopačke stijene i Pečuj. Ne znam sjeća li se ko prije možda 15-20 godina kada se aktiviralo klizište iznad magistrale u rejonu Pečuja...

Ovo je tek početak, nadamo se da neće biti velikih kiša.
User avatar
drug_profi
Posts: 50521
Joined: 16/07/2012 16:00

#3564 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Nisam ote struke ni blizu, al obzirom na to da se ovo radilo bez plana i geoloskih istrazivanja, siguran sam da je tu bilo improvizacija hejbet, koje ce nas skupo doci, a mozda i u zivotima.
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#3565 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by NecuVise »

mahalik wrote: 18/01/2021 19:49
Znaci Karaula ide pod katanac?
Hoće li iko odgovarati za ovo?

Sumnjam da će išta ići pod katanac.

Evo jedna situacija kako je bilo u Zenici. Dođe kantonalna inspekcija, zatvori Hotel Zenicu iz nekih određenih razloga. Mahala pričala da je to kao neki sukob vlasnika i politike pa se tako kusuraju.

Ne potraja ta situacija dugo, kad odjednom ispade da kantonalna inspekcija nije nadležna za to nego federalna pa se ukinu to zatvaranje. Bilo bi logično da onda federalna inspekcija iziđe na teren i utvrdi stanje, međutim na kraju od toga ne bi ništa i hotel normalno nastavio sa radom.
mahalik
Posts: 1918
Joined: 12/09/2009 16:48

#3566 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mahalik »

kako su se ovi iz federalne nadigli jer sada ako su Zenicku zaobilaznicu zatvorli moraju i Karaulu po logici stvari
Naslovnica
Posts: 27841
Joined: 20/03/2013 15:38

#3567 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Naslovnica »

U Crnaji radovi nisu ni počeli - i već kasne!
Zar je neko očekivao nešto drugo?!

Iz Jablanice i Konjica poručuju da se ništa ne radi na tunelu Crnaja, zašto šute u Cestama FBiH

https://faktor.ba/vijest/-iz-jablanice- ... bih/112268
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3568 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Naslovnica wrote: 20/01/2021 11:07 U Crnaji radovi nisu ni počeli - i već kasne!
Zar je neko očekivao nešto drugo?!

Iz Jablanice i Konjica poručuju da se ništa ne radi na tunelu Crnaja, zašto šute u Cestama FBiH

https://faktor.ba/vijest/-iz-jablanice- ... bih/112268
Zar to nije sada problem HP Investinga i Euro Asfalta koji su dobili taj posao.
Naslovnica
Posts: 27841
Joined: 20/03/2013 15:38

#3569 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Naslovnica »

So What! wrote: 20/01/2021 13:51
Naslovnica wrote: 20/01/2021 11:07 U Crnaji radovi nisu ni počeli - i već kasne!
Zar je neko očekivao nešto drugo?!

Iz Jablanice i Konjica poručuju da se ništa ne radi na tunelu Crnaja, zašto šute u Cestama FBiH

https://faktor.ba/vijest/-iz-jablanice- ... bih/112268
Zar to nije sada problem HP Investinga i Euro Asfalta koji su dobili taj posao.
Drug, boli njih briga, oni će svoje naplatiti i više nego što treba.
Problem je što su već počele igranke sa zastojima zbog ovog ili onog razloga, a ispaštati će jedino vozači. Imam osjećaj da ce ovo biti Vranduk na kvadrat. Vranduk je bar imao alternativu.
User avatar
drug_profi
Posts: 50521
Joined: 16/07/2012 16:00

#3570 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

So What! wrote: 20/01/2021 13:51
Naslovnica wrote: 20/01/2021 11:07 U Crnaji radovi nisu ni počeli - i već kasne!
Zar je neko očekivao nešto drugo?!

Iz Jablanice i Konjica poručuju da se ništa ne radi na tunelu Crnaja, zašto šute u Cestama FBiH

https://faktor.ba/vijest/-iz-jablanice- ... bih/112268
Zar to nije sada problem HP Investinga i Euro Asfalta koji su dobili taj posao.
Pa jeste. Dobili su ugovor i pristupice radovima kad im bude pasalo, i intenzitetom koji im bude pasao. Rokovi su ovdje vec odavno samo proforme jer mora nesto da pise u ugovoru.
Naslovnica
Posts: 27841
Joined: 20/03/2013 15:38

#3571 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Naslovnica »

https://www.klix.ba/vijesti/bih/zbog-ra ... /210120162

Zbog radova na tunelu Crnaja kilometarske kolone, čekalo se i više od dva sata
Naslovnica
Posts: 27841
Joined: 20/03/2013 15:38

#3572 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Naslovnica »

drug_profi wrote: 20/01/2021 14:16
So What! wrote: 20/01/2021 13:51
Naslovnica wrote: 20/01/2021 11:07 U Crnaji radovi nisu ni počeli - i već kasne!
Zar je neko očekivao nešto drugo?!

Iz Jablanice i Konjica poručuju da se ništa ne radi na tunelu Crnaja, zašto šute u Cestama FBiH

https://faktor.ba/vijest/-iz-jablanice- ... bih/112268
Zar to nije sada problem HP Investinga i Euro Asfalta koji su dobili taj posao.
Pa jeste. Dobili su ugovor i pristupice radovima kad im bude pasalo, i intenzitetom koji im bude pasao. Rokovi su ovdje vec odavno samo proforme jer mora nesto da pise u ugovoru.
Dobili su i avans, to je glavno i jedno što im je bitno. :wink:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3573 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Jucer su zaustavljali promet u Crnaji, nesto se radilo, ali zaista ne znam da li je vezano za rekonstrukciju.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#3574 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume »

Tunel Crnaja se nalazi na takvoj poziciji da, ako bude zatvoren iz bilo kojeg razloga, samo na nekoliko sati, nastat će kolaps saobraćaja na putu Sarajevo-Mostar, jer ne postoji adekvatna zamjena. "Stručnjaci" iz Ceste Federacije od Svjetske banke uzeli su novac za rekonstrukciju ovog tunela, između ostalog i pravdanjem da postoji alternativni pravac. Nisam siguran da iko od njih i zna gdje su npr. Parsovići, i kako je voziti bespućima tog područja i onim krivnama, putem gdje se na nekim mjestima ne može ni mimoići automobili. Isto je, i još puno lošije, alternativa iz Sarajeva preko Prenja.

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50521
Joined: 16/07/2012 16:00

#3575 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ma ništa, treba zaboravit izlete na jug godinu-dvije. Na more ko zna hocemo li i ici i ove godine.
Post Reply