Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
- escobar__
- Posts: 8881
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#3976 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Dobija isto kako i JATA/HIH dobijaju da održavaju dionice ceste između Sarajeva i Tuzle, a koje liče na sve osim na uređenu magistralnu cestu. Zemlja kriminalaca i džennet za iste.
-
- Posts: 6701
- Joined: 17/02/2005 07:57
#3977 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Stalno iste gluposti na ovoj temi...
Nigdje u svijetu se tuneli kratki kao na našem autoputu ne buše TBM-om niti je TBM primjenjiv na tunelima kojima je portal na visini kao što ih je kod nas 90%...
Još samo da se jave ekspert za zidanje mostova betonskim panelima i ekspert koji je zaključio da su kod Banjaluke krivine na autoputu za 40km/h i imat ćemo trio fantastikus
Nigdje u svijetu se tuneli kratki kao na našem autoputu ne buše TBM-om niti je TBM primjenjiv na tunelima kojima je portal na visini kao što ih je kod nas 90%...
Još samo da se jave ekspert za zidanje mostova betonskim panelima i ekspert koji je zaključio da su kod Banjaluke krivine na autoputu za 40km/h i imat ćemo trio fantastikus
-
- Posts: 1622
- Joined: 03/03/2021 20:06
#3978 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Misliš da će Prenj kopati TBM - om?neki wrote: ↑03/08/2021 12:20 Stalno iste gluposti na ovoj temi...
Nigdje u svijetu se tuneli kratki kao na našem autoputu ne buše TBM-om niti je TBM primjenjiv na tunelima kojima je portal na visini kao što ih je kod nas 90%...
Još samo da se jave ekspert za zidanje mostova betonskim panelima i ekspert koji je zaključio da su kod Banjaluke krivine na autoputu za 40km/h i imat ćemo trio fantastikus
Neće, kopat će ga rovokopačem i lopatama.
Zašto Hranjen ne bi kopali TBM - om? Bi, da u ovoj jadnoj zemlji ima znanja i pameti.
-
- Posts: 22
- Joined: 22/07/2018 19:15
#3979 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Da li je ovo postojalo 1971.? Nije. Zato je glupost ono što pričaš.
A ovaj gadget konstruisao je moj drug koji živi u Norveškoj. Radi za firmu koja pravi i prodaje mašine za probijanje tunela. Inžinjer mašinstva.
[/quote]
Ako misliš da je tunelsku bušilicu izmislio tvoj drug iz Norveške onda nemamo o čemu diskutovati.
A što se tiče samog tunela Hranjen zanimljiva je činjenica kako se sva odgovornost stavlja na leđa Izvođača radova. Zanimljiv pokušaj nove uprave autocesta da saperu svu odogovornost sa sebe, a nadzorni organi se uopšte u cijeloj priči i ne spominju (IPSA institut Sarajevo)...
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#3980 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Autoceste FBiH: Radovi na tunelu Hranjen se obustavljaju jer nema dodatnog novca
Klix
U vezi sa trenutnim stanjem projekta izgradnje tunela Hranjen prema Ugovoru "Probijanje glavne i servisne cijevi i izrada primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen", oglasili su se iz JP Autoceste FBiH i saopćili razlog zbog kojeg obustavljaju radove.
Na početku ističu da se radovi na tunelu Hranjen ne mogu nastaviti jer nisu obezbijeđena dodatna sredstva za dalju realizaciju.
"Činjenica je da je izvođač do sada izveo 37 posto radova na tunelu, da je utrošeno 97 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova kao i da je proteklo 80 posto ugovorom roka za završetak radova", naveli su.
Dalje kažu da od imenovanja 11. juna 2021. godine aktuelna Uprava JP Autoceste FBiH je uradila analizu u cilju utvrđivanja činjenica i sve dalje korake za rješenje ovog problema, uključujući i utvrđivanje stepena eventualne odgovornosti svih sudionika projekta, te mogućnosti nastavka realizacije projekta.
"Uprave JP Autoceste FBiH pripremila je određene zaključke koji su već upućeni prema investitoru projekta - Vladi FBiH. Stav JP Autoceste Federacije BiH je da, bez obzira na stanje u kome se projekat trenutno nalazi, ne treba odustati od izgradnje tunela Hranjen. Ono što slijedi je priprema za raspisivanje novog tendera za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i to prema opštim uslovima ugovora FIDIC - Crvena knjiga, što bi omogućilo nastavak radova sa manjim rizikom u odnosu na ranije stanje", kazali su.
Podsjetimo, kompanija Euroasfalt smanjila je intenzitet radova, a uskoro bi mogla i potpuno obustaviti radove na tunelu Hranjen. Kao što je Klix.ba jučer objavio, razlog za stopiranje jednog od najznačajnijih infrastrukturnih objekata, koji bi trebao znatno skratiti put između Sarajeva i Goražda, je nedostatak novca.
Prema našim informacijama, za oko 80 miliona KM (bez PDV-a), koliko je Vlada Federacije BiH prvobitno izdvojila, planirano je da tunelska cijev od pet kilometara bude probijena. Međutim, novca je nestalo u trenutku dok je probijeno samo 2,5 kilometara. Ukupno je do sada obavljeno tek oko trećine ukupnog posla.
Radovi na tunelu su započeti u jesen 2019. godine, a finansirani iz akumulirane dobiti BH Telecoma u vrijednost većoj od 65 miliona maraka, a cjelokupan projekt iznosi više od 81 milion maraka.
- Haris.ba
- Posts: 24889
- Joined: 08/09/2005 20:08
#3981 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Znaci oko 200 miliona KM ce ispasti tunel od 5 KM.
I koliko jos za cestu koja ne postoji do i od tunela?
Izace ovaj projekat i na 400 miliona.
I koliko jos za cestu koja ne postoji do i od tunela?
Izace ovaj projekat i na 400 miliona.
-
- Posts: 2112
- Joined: 10/12/2012 22:16
#3982 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Hahaha. Skontali igricu majke mi. Puca njima kurac za bilo sta. Sutra je vec Osmica, Dodik, Sebija, Bakir, Asim, Telgetija, Nato, Velez...
Cuj sastali se da donesu zakljucke. Nema dalje, kakvi nadrealisti oni su pickin dim sta je ovo.
Cuj sastali se da donesu zakljucke. Nema dalje, kakvi nadrealisti oni su pickin dim sta je ovo.
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5953
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#3983 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Samo šišaj ovčice. Bacite još 80 milki pa će i bit nešto, payel
- mayab
- Posts: 27188
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#3984 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Znajući ovu ezdea bandu, ova njihova firma je dobila posao jer je bila daleko najpovoljnija, pa onda "kolko izađe" za te pare
A onda ćemo revidirati projekt i dati još ko zna koliko narodnog novca, biće za dobre "ugradnje", svakako niko neće odgovarati, jer vidjećemo da nam dodik nešto nabaci, naki referendum, peticiju, anketu, pa ovce neće ništa skontati....
Djeco, učite škole i jezike i pičite odavde
A onda ćemo revidirati projekt i dati još ko zna koliko narodnog novca, biće za dobre "ugradnje", svakako niko neće odgovarati, jer vidjećemo da nam dodik nešto nabaci, naki referendum, peticiju, anketu, pa ovce neće ništa skontati....
Djeco, učite škole i jezike i pičite odavde
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#3985 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
U startu se znalo da je ugovorena cijena smiješno nerealistična. Dok dodamo cestu i ostale objekte, komotno će izaći preko 300 miliona, možda i na 400 kako ti reče. Dotle vjerovatno nećemo ni dogurati jer neće biti para - ovo treba fino ograditi i ostaviti kao spomenik nesposobnosti i kriminalu.
-
- Posts: 52
- Joined: 01/05/2012 22:54
#3986 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Znam za tunel koji je bio tri puta kraći od TBM-a... Tako da se TBM koriste i na veoma kratkim distancama. I počinju sa dijametrom od oko pola metra.neki wrote: ↑03/08/2021 12:20 Stalno iste gluposti na ovoj temi...
Nigdje u svijetu se tuneli kratki kao na našem autoputu ne buše TBM-om niti je TBM primjenjiv na tunelima kojima je portal na visini kao što ih je kod nas 90%...
Još samo da se jave ekspert za zidanje mostova betonskim panelima i ekspert koji je zaključio da su kod Banjaluke krivine na autoputu za 40km/h i imat ćemo trio fantastikus
Ali kako će se bušiti tunel, odlučuje samo par stvari i to redom: geologija, geologija, geologija, geologija, hidrologija, hidrologija, hidrologija, pozicija u prostoru, pozicija u prostoru i tek na kraju cijena.
I da, za 90% tunela u BIH, sa trenutnom cijenom rada, je NATM najbolji izbor. Ali nije za sve.
Potpuno druga stvar je činjenica da je BIH od Jugoslavije preuzela običaj da se ne odrade istražne radnje, prije što se krene da planiraju tuneli u planovima, projektovanja i slično. Kad se na to doveže i "potreba financiranja" određene stranke, dobije se što se dobije.
-
- Posts: 987
- Joined: 13/11/2010 16:09
#3987 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Kako ce se busiti tunel odlucuje struka ,znaci par causescu fooodil, sera bez bi, zagondzija od pjevaljke i da ne zaboravim OOOOOOOOOOOOOsima sa ablablablabla1235 wrote: ↑03/08/2021 16:24Znam za tunel koji je bio tri puta kraći od TBM-a... Tako da se TBM koriste i na veoma kratkim distancama. I počinju sa dijametrom od oko pola metra.neki wrote: ↑03/08/2021 12:20 Stalno iste gluposti na ovoj temi...
Nigdje u svijetu se tuneli kratki kao na našem autoputu ne buše TBM-om niti je TBM primjenjiv na tunelima kojima je portal na visini kao što ih je kod nas 90%...
Još samo da se jave ekspert za zidanje mostova betonskim panelima i ekspert koji je zaključio da su kod Banjaluke krivine na autoputu za 40km/h i imat ćemo trio fantastikus
Ali kako će se bušiti tunel, odlučuje samo par stvari i to redom: geologija, geologija, geologija, geologija, hidrologija, hidrologija, hidrologija, pozicija u prostoru, pozicija u prostoru i tek na kraju cijena.
I da, za 90% tunela u BIH, sa trenutnom cijenom rada, je NATM najbolji izbor. Ali nije za sve.
Potpuno druga stvar je činjenica da je BIH od Jugoslavije preuzela običaj da se ne odrade istražne radnje, prije što se krene da planiraju tuneli u planovima, projektovanja i slično. Kad se na to doveže i "potreba financiranja" određene stranke, dobije se što se dobije.
-
- Posts: 7699
- Joined: 06/08/2007 09:00
#3988 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
i, sta velis, zamalo da dobijes peticu u skoli, kad ono dobi drug do tebe. malo ti je falilo jarane... steta.DebelinJoe wrote: ↑02/08/2021 22:35 Da li je ovo postojalo 1971.? Nije. Zato je glupost ono što pričaš.
A ovaj gadget konstruisao je moj drug koji živi u Norveškoj. Radi za firmu koja pravi i prodaje mašine za probijanje tunela. Inžinjer mašinstva.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#3989 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nasiha Pozder: Nestaje li svjetla na kraju tunela Hranjen zbog nesavjesnog rada Vlade FBiH?
Naša Stranka
Realizacija izgradnje projekta brze ceste Sarajevo – Goražde započela je krajem septembra 2018. godine potpisivanjem ugovora o gradnji tunela Hranjen između JP Autoceste FBiH i kompanije Euroasfalt. Završetak radova planiran je u roku od 36 mjeseci.
Danas, 35 mjeseci kasnije, iz medija saznajemo da je prokopano tek blizu 36 posto tunela Hranjen, dok je utrošeno čak 97 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova.
Tim povodom reagirala je Nasiha Pozder, zastupnica Naše stranke u Zastupničkom domu Parlamenta FBiH:
„Pričajući o tunelu Hranjen, moramo se vratiti gotovo tri decenije u prošlost jer ne smijemo zaboraviti da je Vladi FBiH trebalo 23 godine da osvijesti problem nepovezanosti Goražda s ostatkom Federacije. Istovremeno, tim gradom vlast nikad nije prestala emotivno manipulirati čime je svoju nebrigu pokušavala nadomjestiti komplimentima kakve su herojski grad i slične. Potom, što je još tužnije, za taj grad u smislu njegove povezanosti odlučili su se zauzeti u jeku predizborne kampanje 2018. Tad sam dovela u vezu otvaranje tunela Hranjen s hidrocentralom Vranduk kojom se pred svake izbore manipulisalo, presijecale se vrpce, a ona nikad nije ni proradila. Na žalost, napravila sam tačnu paralelu. Imamo slučaj da će rok za završetak radova biti probijen, da je prokopano oko 36 posto tunela, a 97 posto planiranih sredstava je već potrošeno.
Najveća krivica, naravno, leži na Vladi FBiH. Primjetno je da Vlada odgovornost želi prebaciti na izvođača radova Euroasfalt, ali problem je u prirodi ugovora koji je Vlada potpisala. Radi se o tome da je Vlada, čijim se čelnim ljudima trenutno pred Sudom BiH sudi i za nesavjestan rad, potpisala ugovor koji nije predviđao poteškoće u radu koje su se u međuvremenu pojavile i jednim dijelom izvukle novac. Drugi problem je što je Vlada pristala da cjelokupna sredstva za projekt prebaci firmi, umjesto da to ide po završetku određenih faza projekta nakon nadzora, kojeg prvih pet mjeseci nije ni bilo, a kad je uspostavljen nije imao nikakve ovlasti, što je treći najveći problem u ovoj priči.
Dio odgovornosti snosi i Vlada Bosansko-podrinjskog kantona koja za sam projekt nije pokazivala nikakav interes do danas, kada je ušao u slijepu ulicu. Upozorenja je bilo, a davao ih je u više navrata kroz pitanja i inicijative zastupnik Naše stranke u Skupštini BPK Ibrahim Delić. Vlada BPK, s druge strane, pogodovala je finansijskim interesnim sferama u ovom projektu, a na štetu građana, tako što je dopustila da se otpadni materijal koji nastaje prilikom gradnje tunela deponuje na području kantona bez naknade.“
Pozder kaže da Vlada u vezi s ovim projektom nije nikako informisala Parlament FBiH. Ono što je sada kao zastupnica uradila jeste da je insistirala na transparentnijem pristupu daljoj gradnji. S tim ciljem u parlamentarnu proceduru uputila je sljedeća pitanja:
- U kojoj je fazi realizacija ugovora o izgradnji tunela Hranjen, prema ugovoru zaključenom sa preduzećem Euroasfalt?
- Da li je izrađena nova dinamika radova na tunelu Hranjen i koji je datum završetka realizacije ovog projekta?
- Koliko sredstava je do danas utrošeno i koji je obim izvršenih radova?
- Kada se planira pokretanje javne nabavke za LOT 2?
Pitanja su postavljena Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija i JP Autoceste Federacije BiH od kojih Pozder očekuje ozbiljniji i odgovorniji pristup generalno u javnosti te na jasno određivanje granica vlastite odgovornosti u ovom slučaju te u vezi s tim poduzimanje adekvatnih mjera u cilju poboljšanja vlastitog rada, pogotovo kad su kapitalni infrastrukturni projekti u pitanju.
-
- Posts: 1189
- Joined: 05/01/2013 16:16
#3990 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Čovjek "pogodi" poso sa građ. firmom da mu za 80 000 naprave kuću P+2 S po sistemu ključ u ruke, sve njihovo. Plati unaprijed čitav iznos mada nije tako uobičajeno u praksi. Kroz nekoliko vremena ta firma koja je uradila samo prizemlje do tada, obustavi radove. Objašnjenje gazdino je potrošili pare i ako hoćeš da završimo kuću pljuni još najmanje 80 000.
Ps: Svaka sličnost sa Fadilovom rupom u brdu je namjerna
Ps: Svaka sličnost sa Fadilovom rupom u brdu je namjerna
- escobar__
- Posts: 8881
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#3991 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ekonomski magovi.
- MorningStar
- Posts: 9431
- Joined: 22/11/2019 18:43
-
- Posts: 78
- Joined: 26/04/2014 22:14
- Location: pravo, druga lijevo
#3993 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nije bas takoDr Arsla wrote: ↑04/08/2021 06:42 Čovjek "pogodi" poso sa građ. firmom da mu za 80 000 naprave kuću P+2 S po sistemu ključ u ruke, sve njihovo. Plati unaprijed čitav iznos mada nije tako uobičajeno u praksi. Kroz nekoliko vremena ta firma koja je uradila samo prizemlje do tada, obustavi radove. Objašnjenje gazdino je potrošili pare i ako hoćeš da završimo kuću pljuni još najmanje 80 000.
Ps: Svaka sličnost sa Fadilovom rupom u brdu je namjerna
Dogovori se vila za 200mil + pristupni put do vile za 200mil
Dodze gazda i da 80mil i kaze iskuckaj šupicu
Ovo je iz 2018 vijest, receno je da druga faza ide iz kredita.Ukupna vrijednost izgradnje trase ne bi trebala premašiti iznos od 200 miliona KM, kako je ranije rečeno. Tunel Hranjen neće imati funkciju bez izgradnje i dijelova ceste prema Goradžu s jedne, i prema Prači s druge strane.
-
- Posts: 9366
- Joined: 20/12/2018 16:11
#3994 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Jel te sramota branit ovoliki kriminal lazima i izvrtanjem?uzemljivac wrote: ↑04/08/2021 09:01Nije bas takoDr Arsla wrote: ↑04/08/2021 06:42 Čovjek "pogodi" poso sa građ. firmom da mu za 80 000 naprave kuću P+2 S po sistemu ključ u ruke, sve njihovo. Plati unaprijed čitav iznos mada nije tako uobičajeno u praksi. Kroz nekoliko vremena ta firma koja je uradila samo prizemlje do tada, obustavi radove. Objašnjenje gazdino je potrošili pare i ako hoćeš da završimo kuću pljuni još najmanje 80 000.
Ps: Svaka sličnost sa Fadilovom rupom u brdu je namjerna
Dogovori se vila za 200mil + pristupni put do vile za 200mil
Dodze gazda i da 80mil i kaze iskuckaj šupicu
Ovo je iz 2018 vijest, receno je da druga faza ide iz kredita.Ukupna vrijednost izgradnje trase ne bi trebala premašiti iznos od 200 miliona KM, kako je ranije rečeno. Tunel Hranjen neće imati funkciju bez izgradnje i dijelova ceste prema Goradžu s jedne, i prema Prači s druge strane.
-
- Posts: 3515
- Joined: 05/05/2005 08:25
#3995 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Momčino,uzemljivac wrote: ↑04/08/2021 09:01Nije bas takoDr Arsla wrote: ↑04/08/2021 06:42 Čovjek "pogodi" poso sa građ. firmom da mu za 80 000 naprave kuću P+2 S po sistemu ključ u ruke, sve njihovo. Plati unaprijed čitav iznos mada nije tako uobičajeno u praksi. Kroz nekoliko vremena ta firma koja je uradila samo prizemlje do tada, obustavi radove. Objašnjenje gazdino je potrošili pare i ako hoćeš da završimo kuću pljuni još najmanje 80 000.
Ps: Svaka sličnost sa Fadilovom rupom u brdu je namjerna
Dogovori se vila za 200mil + pristupni put do vile za 200mil
Dodze gazda i da 80mil i kaze iskuckaj šupicu
Ovo je iz 2018 vijest, receno je da druga faza ide iz kredita.Ukupna vrijednost izgradnje trase ne bi trebala premašiti iznos od 200 miliona KM, kako je ranije rečeno. Tunel Hranjen neće imati funkciju bez izgradnje i dijelova ceste prema Goradžu s jedne, i prema Prači s druge strane.
Ugovor između AC i vlade vrijedan 80M podrazumijevao je probijanje cijevi, ne ukupnu trasu.
No međutim,
U zemlji apsurda, bezvlašća i kriminala odgovorni su toliko drski da su kao rješenje ponudili sledeće:
Dali 80M, prema projektu izračunate vrijednosti radova investitora uklopile su se u iznos od 80M. Krenuli, skontali da su se zaebali, inestitor rekao ok nema veze. Jebeš 80M. Idemo ispočetka.Ono što slijedi je priprema za raspisivanje novog tendera za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i u skladu s važećom regulativom, što bi omogućilo nastavak radova s manjim rizikom u odnosu na ranije stanje.
Koja lakrdija, koji kriminal. Strava i užas
-
- Posts: 78
- Joined: 26/04/2014 22:14
- Location: pravo, druga lijevo
#3996 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Dobro se sjecam njava da ce tunel kostati 250mil najmanjecostacurta wrote: ↑04/08/2021 10:25Momčino,uzemljivac wrote: ↑04/08/2021 09:01
Nije bas tako
Dogovori se vila za 200mil + pristupni put do vile za 200mil
Dodze gazda i da 80mil i kaze iskuckaj šupicu
Ovo je iz 2018 vijest, receno je da druga faza ide iz kredita.
Ugovor između AC i vlade vrijedan 80M podrazumijevao je probijanje cijevi, ne ukupnu trasu.
No međutim,
U zemlji apsurda, bezvlašća i kriminala odgovorni su toliko drski da su kao rješenje ponudili sledeće:
Dali 80M, prema projektu izračunate vrijednosti radova investitora uklopile su se u iznos od 80M. Krenuli, skontali da su se zaebali, inestitor rekao ok nema veze. Jebeš 80M. Idemo ispočetka.Ono što slijedi je priprema za raspisivanje novog tendera za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i u skladu s važećom regulativom, što bi omogućilo nastavak radova s manjim rizikom u odnosu na ranije stanje.
Koja lakrdija, koji kriminal. Strava i užas
Znali su oni to sve, vec je njima bilo da pocnu pa sta god i znali su dokle mogu izbusiti... Ako mislis drugacije, da ljudi koji dobijaji poslove od 800mil u Sloveniji ne znaju koliko mogu izbusiti za 80mil varas se, odmah da ti kazem.
-
- Posts: 81677
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#3997 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Bog dao, sda omogucila
-
- Posts: 78
- Joined: 26/04/2014 22:14
- Location: pravo, druga lijevo
#3998 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Upravo tako
Dobili su sta su htjeli
Bacili malo 80mil a opet kazem nema sanse da EA nije znao koliko ce uraditi za te pare... Nije fula u 100m tunela, nisu ni do pola
-
- Posts: 5181
- Joined: 15/03/2015 17:38
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4000 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nasiha Pozder je najbolje objasnila situaciju, cijena iskopa je bila krajnje smijesna.
Tunel Ivan je dug 1,7 km, dvije cijevi s opremanjem, 57,6 miliona eura bez PDV-a.
A tunel Hranjen koji je dug 5,5 km, jedna glavna, jedna servisna cijev, bez opremanja, a cijena 81.899.883,00 KM sa PDV-om, ali za pocetak.
Ovo je zapoceto sa pocetnim kapitalom, i Vlada FBiH je planirala da dodaje novac na finansiranje istog.
Tako je 2019. godine, Vlada FBiH trazila od Elektroprivrede BH, 45 miliona KM za tunel Hranjen, a EPBiH je u februaru 2020. godine rekla da im ne moze dati taj novac.
Fond OFID, je ranije otkazao dva kredita planirana za ovaj projekat, tako da su u medjuvremenu ostali bez novca i dobili su ovo. Ocigledno ih je hvatala panika, a mediji su vec ranije nanjusili ovo i poceli pisati o cijeloj situaciji.
Tunel Hranjen nije potrosio budzet, nego ovaj projekat ga nikad nije ni imao.
Tunel Ivan je dug 1,7 km, dvije cijevi s opremanjem, 57,6 miliona eura bez PDV-a.
A tunel Hranjen koji je dug 5,5 km, jedna glavna, jedna servisna cijev, bez opremanja, a cijena 81.899.883,00 KM sa PDV-om, ali za pocetak.
Ovo je zapoceto sa pocetnim kapitalom, i Vlada FBiH je planirala da dodaje novac na finansiranje istog.
Tako je 2019. godine, Vlada FBiH trazila od Elektroprivrede BH, 45 miliona KM za tunel Hranjen, a EPBiH je u februaru 2020. godine rekla da im ne moze dati taj novac.
Fond OFID, je ranije otkazao dva kredita planirana za ovaj projekat, tako da su u medjuvremenu ostali bez novca i dobili su ovo. Ocigledno ih je hvatala panika, a mediji su vec ranije nanjusili ovo i poceli pisati o cijeloj situaciji.
Tunel Hranjen nije potrosio budzet, nego ovaj projekat ga nikad nije ni imao.