Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kakvo opravdanje za ovo imaš?
Jel realno da pravdaš 30 godina javašluka?
Ovo gdje su poginuli su Čevljanovići dio puta koji je "izdrotan" i gdje grip ne postoji ni po suhom vremenu, a kamoli po blažnom kolobozu. a to tako stoji deceniju. Da je sreće odgovorni bi već odavno visio.
Jedino što čuješ iz BIHAMKa i MUPa je da "prilagodiš brzinu uslovima". Koja je to brzina koja mi garantuje sigurno zaustavljanje na putu na kojem GRIP NE POSTOJI?
"Gdje kamiondžije voze nedjeljom" te diskredituje iz daljnje rasprave.
Dionica od Semizovca do Olova, znači Srednje, Čevljanovići, Nišići, Krivajevići, sigurno je u samom vrhu po broju saobraćajnih nezgoda i poginuli na BH cestama.
I ono što je najgore u svemu: niko ne čini ništa da se ta dionica dovede u red. Alijići bacaju milione u tunel Hranjen, dok se od Sarajeva do Tuzle vozi, izuzimajući Karauli, trasom koju je probila bivša JNA. Izetbegović, Novalić i slično SDA smeće, za to vrijeme, priča bajke o napretku, a istina je da se vozi kozijom stazom. Padne snijeg na Nišićima - pola Tuzlanskog kantona odsječeno od centra države.
Ono nije cesta, ono je kozija staza.
Napraviti usporedbu između ceste Sarajevo - Mostar i Sarajevo - Tuzla
Ova prva je autoput u odnosu na drugu.
Ako već neće napraviti brzu cestu, neka onda izvrše rehabilitaciju postojeće. Neka postave novu modernu promjenljivu signalizaciju, neka presvuku novi asfalt duž čitave dionice, neka postave nove bankine i onda će ta cesta biti više nego zadovoljavajuća. Trenutno je u rangu makadama i to onog lošijeg.
zippoo87 wrote: ↑27/02/2023 17:12
Eto taj izvor sada nekako samo izvuci iz tunela i eto novih 10ak litara vode za pice.Ako neimari budu i to znali uraditi.
Kod mene u centru grada,covjek isto pravio zgradu i naleti na izvor vode i nisu se uspili dogovoriti investitor i grad i voda ide u kanalizaciju.A ovamo ulazu desetine novih KM za druge busotinen za vodu.
To samo u BiH ima.
A sto se tice ovog tunela,ono malo sto sam upratio i ovo wto tramvajtrojka proziva SDA je da su poceli busiti tunel bez ikakvih prethodnih istrazivanja i analize terena i onda se desava to sto we desava
Kako se inace istrazi voda na ovoj dubini?
Fino i za Prenj kazu, mozemo nesto istraziti, ali mi pojma ne mozemo imati, sta cemo tamo da pronadjemo.
So What! wrote: ↑27/02/2023 17:01
Vecina tunela se suoci s podzemnim vodama, nikad ne znas na sta ces naletit.
Kako sam shvatio, nikad se tunel ne projektuje da prolazi ispod poznatog vodotoka, a narocito ne da duzinom prati taj vodotok.
Pricam sta sam cuo.
Kolko se ja sjećam prošle godine je bilo govora baš na temu tunela Ne(Hranjen) da je neki pametnjaković radi navodnih ušteda izmijenio trasu tunela tj. približio ga rijeci. I sad se čude od kud podzemne vode
zippoo87 wrote: ↑27/02/2023 17:12
Eto taj izvor sada nekako samo izvuci iz tunela i eto novih 10ak litara vode za pice.Ako neimari budu i to znali uraditi.
Kod mene u centru grada,covjek isto pravio zgradu i naleti na izvor vode i nisu se uspili dogovoriti investitor i grad i voda ide u kanalizaciju.A ovamo ulazu desetine novih KM za druge busotinen za vodu.
To samo u BiH ima.
A sto se tice ovog tunela,ono malo sto sam upratio i ovo wto tramvajtrojka proziva SDA je da su poceli busiti tunel bez ikakvih prethodnih istrazivanja i analize terena i onda se desava to sto we desava
Kako se inace istrazi voda na ovoj dubini?
Fino i za Prenj kazu, mozemo nesto istraziti, ali mi pojma ne mozemo imati, sta cemo tamo da pronadjemo.
So What! wrote: ↑27/02/2023 17:01
Vecina tunela se suoci s podzemnim vodama, nikad ne znas na sta ces naletit.
Kako sam shvatio, nikad se tunel ne projektuje da prolazi ispod poznatog vodotoka, a narocito ne da duzinom prati taj vodotok.
Pricam sta sam cuo.
Tu ima istine, ali ovdje bas i nije bilo poznato da ima neki aktivan tok vode. Manje vise u kontinentalnoj Bosni u svakoj busotini ces je pronaci to nam je primarno blagodat, samo u projektima ovakve vrste je donekle prokletstvo. U Hercegovini vec nije bilo tih problema, eventualno bi tamo na pecinu mogli naici, a i to je tesko pogoditi.
Kako sam shvatio, nikad se tunel ne projektuje da prolazi ispod poznatog vodotoka, a narocito ne da duzinom prati taj vodotok.
Pricam sta sam cuo.
Tu ima istine, ali ovdje bas i nije bilo poznato da ima neki aktivan tok vode. Manje vise u kontinentalnoj Bosni u svakoj busotini ces je pronaci to nam je primarno blagodat, samo u projektima ovakve vrste je donekle prokletstvo. U Hercegovini vec nije bilo tih problema, eventualno bi tamo na pecinu mogli naici, a i to je tesko pogoditi.
Pa prvi kilometar tunela sa sjevera ide ispod toka Čemernice. Ako se voda na površini skuplja u nekom smjeru, vrlo logično je očekivati da se isto dešava i u podzemlju. Ne znam gdje su našli ovaj izvor, da li ispod korita ili negdje drugo, ali eto i ja bih kao laik rekao da ce sigurno biti vode u rupi.
drug_profi wrote: ↑28/02/2023 00:46Pa prvi kilometar tunela sa sjevera ide ispod toka Čemernice. Ako se voda na površini skuplja u nekom smjeru, vrlo logično je očekivati da se isto dešava i u podzemlju. Ne znam gdje su našli ovaj izvor, da li ispod korita ili negdje drugo, ali eto i ja bih kao laik rekao da ce sigurno biti vode u rupi.
Evo jedan, zanimljiv slucaj iz susjedstva. Mislim ocekivan ishod s obzirom da se mjesto zove Jezerine.
Prije nego se nakacite na cinjenicu sto je Euro-Asfalt izvodjac, znajte da ovaj tunel nit je ova kompanija projektovala niti ga je narucila, dakle samo izvodi radove, vjerovatno bi se desilo bilo kome u ovoj situaciji.
Umesto kolima, kroz tunel - čamcem: Izgradnju saobraćajnice između Berana i Kolašina usporile podzemne vode
Fotografije koje svedoče o tome, tačnije o još jednoj poplavi u tunelu čija gradnja nikako da se završi, objavio je na svom fejsbuk-profilu Boris Raonić iz Građanske alijanse.
- Radovi je trebalo da budu završeni pre pola godine, a da se potom, sa završetkom puta gradi žičara koja povezuje ski-centre "Kolašin 1450" i "Kolašin 1600". Ali, niko se nije setio da ispita teren, posao je prihvatila firma iz BiH. Kada su počeli da rade, videli su da ima podzemnih voda dotoka 200 litara u sekundi - napisao je Raonić, koji navodi da je pad tunela promenjen da bi išao prema planiranoj mHE, čitav projekat će stajati više od 50 miliona.
Raonić ističe da je izvođač radova blizak jednoj partiji u BiH, koja ima sestrinsku firmu u Crnoj Gori. Reč je o kompaniji "Euro-asfalt" iz Sarajeva, čiji je vlasnik Hamid Ramić, jedan od finansijera SDA. U Crnoj Gori se "šuška" da je Ramić donator i Bošnjačke stranke, čiji je kadar Osman Nurković, doskorašnji ministar saobraćaja i pomorstva, u vreme čijeg mandata je "Euro asfalt" u Crnoj Gori dobio poslove vredne čak 60 miliona evra!
Predsednik opštine Kolašin Milosav Bulatović nedavno je objasnio da je "Euro-asfalt" imao dosta problema sa vodom koja se pojavila prilikom probijanja tunela, što je usporilo radove.
- Ipak, izvođači radova su korišćenjem najmodernijih tehnologija uspeli da saniraju ove probleme. Od ukupno 2.800 metara dužine tunela Klisura dosada je probijeno 2.600. Očekuje se da kompletno probijanje tunela bude završeno u aprilu ove godine - kazao je tada Bulatović, koji je tvrdio da se završetak kompletnih radova, prema najavama investitora i izvođača radova, prema osnovom ugovoru, ukupne vrednosti 34,7 miliona evra može očekivati u decembru ove godine.
U tom smislu današnji sastanak je bio prilika da se dobiju i informacije o fazi realizacije u kojoj se nalazi izgradnja autoputa od Tuzle prema Brčkom.
„Autocesta prema Brčkom je u poodmakloj fazi izrade projektnih rješenja i pripremamo elaborat eksproprijacije za prvu dionicu“, kazao je Džafić ističući zadovoljstvo činjenicom da nema opstrukcija i da je prostorno planska dokumentacija već spremna.
Premijer Halilagić je podcrtao da su ovi projekti od krucijalnog značaja za razvoj Tuzlanskog kantona i da im kao projektima nultog prioriteta Vlada Tuzlanskog kantona posvećuje punu pažnju.
Uz premijera Halilagića i ministricu Ajšić, današnjem sastanku je prisustvovao i ministar trgovine, turizma i saobraćaja Mustafa Šakić, te savjetnici premijera Hasan Fehratović i Jasminko Mahovkić, sekretar Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okolice Emir Softić i šef odsjeka za transport u Ministarstvu trgovine turizma i saobraćaja Bilal Tulumović, saopćeno je iz Odjeljenja za informiranje TK.
doktor78 wrote: ↑28/02/2023 10:56
De vi asfaltirajte cestu do Lukavca i Puračića, da se ne odvaljuju točkovi pri vožnji, a lako ćemo za autoputeve i brze ceste...
A neki dan ovaj balvan golobradi kmeči kako su ga ispalili ovi isti sa kojima je sastančio jučer za dionicu od Šićkog do Lulavca
Smijesna mi je eksplozija tekstova u nekoliko posljendih dana o brzim cestama po FBiH, spominjalo se i USK, vise varijanti kroz TK, kao i onaj autoput Tuzla - Sarajevo, na kojem Faruk Hadzic zaradjuje lajkove na drustvenim mrezama.
Iskreno teski debilizam, od politicara me ne iznenadjuje, ali nemam adekvatan termin da opisem novinare koji to uredno prenose i spektakularno najavljuju.
da ne pertjeraju s pripremama? moze se ko premorit prije pocetka radova?
nemoj bogati da sda vise i lopatu zakoga gledaj hranjena moze covjek ribnjak il rafting u njemu organizovati
sad jedan tarantinovski zaplet i mutacija covjecje ribice u hranjen tunelu u opasno cudoviste povezano sa alienima, dok u njemu boravi ekipa ronilaca našnl điografika istrazujuc supljine ispujnene vodom
zippoo87 wrote: ↑27/02/2023 16:51
Sta je ovo u PM??
Rijeka tece kroz tunel?
jedan dio tunela im je u potpunosti potopljen zbog ovog izvora , u ostatku kao rade nesta
pa dobro , posto je ovaj tunel svkako skup, odlucili su odjednom i vodu provuc kroz njeg i ostale instalacije, nadam se da su plin i struja i telkom malo sigurniji
So What! wrote: ↑28/02/2023 13:34
Iskreno teski debilizam, od politicara me ne iznenadjuje, ali nemam adekvatan termin da opisem novinare koji to uredno prenose i spektakularno najavljuju.
Top
Novinarstvo i ova žgadija što na bosanskim portalima k'o fol piše neke tekstove se u putu nisu sreli. Ista hrpa imbecila je kolektivno prenijela vijest da se roaming između EU i naše zemlje ukida, vijest koja nije tačna i koju je vrlo lahko provjeriti u par klikova mišem.
U tom smislu današnji sastanak je bio prilika da se dobiju i informacije o fazi realizacije u kojoj se nalazi izgradnja autoputa od Tuzle prema Brčkom.
„Autocesta prema Brčkom je u poodmakloj fazi izrade projektnih rješenja i pripremamo elaborat eksproprijacije za prvu dionicu“, kazao je Džafić ističući zadovoljstvo činjenicom da nema opstrukcija i da je prostorno planska dokumentacija već spremna.
Premijer Halilagić je podcrtao da su ovi projekti od krucijalnog značaja za razvoj Tuzlanskog kantona i da im kao projektima nultog prioriteta Vlada Tuzlanskog kantona posvećuje punu pažnju.
Uz premijera Halilagića i ministricu Ajšić, današnjem sastanku je prisustvovao i ministar trgovine, turizma i saobraćaja Mustafa Šakić, te savjetnici premijera Hasan Fehratović i Jasminko Mahovkić, sekretar Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okolice Emir Softić i šef odsjeka za transport u Ministarstvu trgovine turizma i saobraćaja Bilal Tulumović, saopćeno je iz Odjeljenja za informiranje TK.
jebivjetri
"Autocesta prema Brčkom je u poodmakloj fazi izrade PROJEKTNIH RJEŠENJA".
A neko je izgleda shvatio fa je autocesta u poodmakloj fazi izrade
"Autocesta prema Brčkom je u poodmakloj fazi izrade PROJEKTNIH RJEŠENJA".
A neko je izgleda shvatio fa je autocesta u poodmakloj fazi izrade
Zato su tu takvi ko ti da nas educiraju,
Pazi ovo mačak:
Oktobar 2019:
Vlada FBiH usvojila je odluku o kapitalnim transferima javnim poduzećima- izgradnju autocesta i brzih cesta” u iznosu od 270.000.000 KM utvrđenih proračunom, a odluka je objavljena u Službenim novinama.
Nadalje, predviđena je izgradnja poddionica Šićki Brod – Đurđevik na trasi ceste Tuzla -Sarajevo u iznosu od 40.000.000 KM.
Oktobar 2020:
Definiranje projektnog zadatka za brzu cestu ili autoput na relaciji Tuzla - Brčko prioritetni ja zadatak, kako bi JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine do kraja ove godine pokrenule proceduru izrade glavnog projekta, rečeno je na današnjem sastanku posvećenom deblokadi Tuzlanskog kantona, sa akcentom na trasu prema Brčkom i Europskoj uniji,
Teška saobraćajna nesreća dogodila se u tuzlanskom naselju Husino u kojoj su učestvovala dva putnička automobila.
Kako doznaje portal Crna-Hronika povrijeđene su tri osobe koje su zbrinute na UKC Tuzla. O stepenu povreda aktera saobraćajne nesreće još uvijek nemamo informaciju.
10 milijuna KM za izgradnju brze ceste Mostar – Široki Brijeg – Grude - RH
Vlada Federacije BiH je na sjednici u Sarajevu, na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, usvojila Program utroška sredstava „Kapitalni transferi javnim preduzećima – Transfer za izgradnju autocesta, brzih cesta, magistralnih i drugih cesta“ u iznosu od 147.600.000 KM, utvrđenih ovogodišnjim Proračunom FBiH ovom ministarstvu. U okviru ovog Programa bit će financirano ukupno 11 projekata na području Federacije BiH.
Za izgradnju autoceste Orašje – Tuzla, dionica Maoča – Tuzla (Lot V Čanići – Tuzla), u dužini od osam kilometara, planirano je 10.000.000 KM. Također je 10.000.000 KM predviđeno za izgradnju poddionice Šićki Brod – Đurdevik na trasi ceste Tuzla – Sarajevo. Sredstva su namijenjena za projektovanje i eksproprijaciju, te građevinske radove i nadzor.
Sredstva od 9.000.000 KM predviđeno je izgradnju brze ceste Bihać – Cazin – Kladuša – Republika Hrvatska, dionica Bihać – Cazin, poddionica Kamenica – Bisovac u dužini od sedam kilometara, te 10.000.000 KM za izgradnju brze ceste Mostar – Široki Brijeg – Grude - granica Republike Hrvatske. Sredstva su namijenjena za projektiranje i eksproprijaciju.
Za izgradnju brze ceste Lašva – Nević Polje planirano je 42.000.000 KM, te 2.000.000 KM za dionicu prolaz kroz poslovnu zonu Vitez (LOT 4) na brzoj cesti Lašva – Nević Polje. Sredstva su namjenjena za projektovanje, eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor. Također je za izgradnju brze ceste Lašva – Travnik – Jajce, dionica Nević Polje – Turbe, u dužini od 10,8 kilometara planirano 3.000.000 KM, i to za projektovanje.
Sredstva u iznosu od 46.600.000 KM planirana su za izgradnju brze ceste Prača – Goražde, Lot 1 i Lot 2 (Tunel Hranjen 5,5 km i trasa BC 12,9 km), i to za eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor.
Osam milijuna KM bit će izdvojeno za eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor tokom izgradnje južne obilaznice Mostara (četiri milijuna KM) i pristupne ceste Varda – Rodoč (četiri milijuna KM).
Za projekt izgradnje gradskog autoputa u Sarajevu, dionica Stup – Buća Potok – Pofalići – Velešići – Bentbaša planirana su tri milijuna KM, a sredstva su namjenjena za studije, projektiranje i revizije.
Danas usvojenim Programom, planirana su četiri milijuna KM za rekonstrukciju i sanaciju ceste Kreševo – Kiseljak, od čega su dva milijuna KM namjenjena za eksproprijaciju i projektiranje, te dva milijuna KM za građevinske radove i nadzor.
Dio odobrenih sredstava za ove projekte nalazi se na posebnom računu za financiranje kapitalnih infrastrukturnih projekata u okviru Jedinstvenog računa Trezora, dok će se ostatak potrebnih sredstava osiguravati sukcesivno u skladu sa potrebama.
escobar__ wrote: ↑28/03/2023 04:56
Opet Grad Tuzla finansira rekonstrukciju južne gradske saobraćajnice, inače magistralne ceste M4 (čini mi se).
Je li to ono đubre od preduzeća JP Ceste Federacije diglo ruke od te ceste pa evo već drugi put Tuzla finansira njenu rekonstrukciju ili?
Ovu dionicu što saniraju Direkcija CFBiH im je ustupila na upravljanje i održavanje.
Cestotehnik radi. 100k vrijednost rafova. Bato moj Asfalt će biti debljine liske. 100k na rekonstrukciju toliko duge dionice, i ovim izvođačem radova jednostavno mora da bude predobro
escobar__ wrote: ↑28/03/2023 04:56
Opet Grad Tuzla finansira rekonstrukciju južne gradske saobraćajnice, inače magistralne ceste M4 (čini mi se).
Je li to ono đubre od preduzeća JP Ceste Federacije diglo ruke od te ceste pa evo već drugi put Tuzla finansira njenu rekonstrukciju ili?
Ovu dionicu što saniraju Direkcija CFBiH im je ustupila na upravljanje i održavanje.
Cestotehnik radi. 100k vrijednost rafova. Bato moj Asfalt će biti debljine liske. 100k na rekonstrukciju toliko duge dionice, i ovim izvođačem radova jednostavno mora da bude predobro
Odakle dokle se radi? Inače izbjegavam južnu, samo kad moram.
Ovu dionicu što saniraju Direkcija CFBiH im je ustupila na upravljanje i održavanje.
Cestotehnik radi. 100k vrijednost rafova. Bato moj Asfalt će biti debljine liske. 100k na rekonstrukciju toliko duge dionice, i ovim izvođačem radova jednostavno mora da bude predobro
Odakle dokle se radi? Inače izbjegavam južnu, samo kad moram.
Od Građevinske do Brčanske. Trenutno su kod Higijene sa "drotanjem". Semafori ne rade kod Mejdana i Hemijske al ujutro je katastrofa gužva obzirom da su isti madafakars zatvorili put uz Gradinu i svi idu na Brčansku.