Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#3526 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Pa ne računam ovdje taj drugi tunel kroz Obarak. To je druga faza, bez toga može, to ćemo se načekati svakako. Kada oni to dovedu do pred ulaz u to brdo, biće ok. :)

A mislim da opet nije značajan promet, i kad se gleda to za Srbiju, uopšteno ka istoku. Pa, kad voziš sad Rogatica-Ustiprača, pretanak je to promet.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24798
Joined: 08/09/2005 20:08

#3527 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

RepublikaBosna wrote: 25/12/2020 23:38 Zar ne bi ovaj tunel kad se izgradi trebao preuzeti saobracaj od Sarajeva ka istoku, pretpostavljam da ce svi oni koji idu za podrinje, Srbiju, Grcku, Tursku ici ovim putem kada se zavrsi
I da svi idu, potanak je to promet.

Ali, tesko je reci sta ce donijeti put koji znacajno smanji vrijeme i sigurnost putovanja.

Za sada idu logikom neka Gorazde dodje na ispod sat do Sarajeva.
Primarno se gleda spajanje Sarajeva i Gorazda. Sve ostalo je samo dodatno.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3528 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

mistek wrote: 26/12/2020 00:58 Pa ne računam ovdje taj drugi tunel kroz Obarak. To je druga faza, bez toga može, to ćemo se načekati svakako. Kada oni to dovedu do pred ulaz u to brdo, biće ok. :)

A mislim da opet nije značajan promet, i kad se gleda to za Srbiju, uopšteno ka istoku. Pa, kad voziš sad Rogatica-Ustiprača, pretanak je to promet.
Nije značajan, jer realno veza za Istočnu Bosnu je loša, a i sama regija je poprilično prazna.

Dobri putevi privlače vozila i otvaraju nove mogućnosti, što sigurno ovaj put može donijeti.

Tema isplativosti će biti vječita debata naravno.
User avatar
BarbaDue
Posts: 63353
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#3529 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

Mi iz BPK najbolje znamo koliko je bitna komunikacija prema glavnom gradu i ostatku države, u tom smislu nas isplativost ne interesuje. Sto se tiče nas država nam je do sada mogla napraviti i jednu traku samo da ne idemo preko Romanije.
baglama
Posts: 987
Joined: 13/11/2010 16:09

#3530 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by baglama »

RepublikaBosna wrote: 25/12/2020 23:38
baglama wrote: 25/12/2020 03:00 Da li se moze pronaci podatak, o dnevnom,sedmicnom,mjesecnom,itd prometu vozila izmedju Sarajeva i Gorazda, da bi se moglo diskutovati o isplativosti i rentabilnosti tunela Hranjen.
Nisam laik ,ali te podatke nisam mogao pronaci.
Hvala unaprijed.
Znam ja vec da niko nece iskopati zvanican podatak,ali daj Boze da je vise od 375 u jednom pravcu.(dnevno)
Zar ne bi ovaj tunel kad se izgradi trebao preuzeti saobracaj od Sarajeva ka istoku, pretpostavljam da ce svi oni koji idu za podrinje, Srbiju, Grcku, Tursku ici ovim putem kada se zavrsi
Daj Boze, ali tesko.
Ima tu jos puno da se izgradi prema istoku,ali Srbija forsira pravac Visegrad-Uzice-Cacak-Kraljevo,tako da ce oni gurati put preko Rogatice.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#3531 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume »

baglama wrote: 27/12/2020 03:17
RepublikaBosna wrote: 25/12/2020 23:38
baglama wrote: 25/12/2020 03:00 Da li se moze pronaci podatak, o dnevnom,sedmicnom,mjesecnom,itd prometu vozila izmedju Sarajeva i Gorazda, da bi se moglo diskutovati o isplativosti i rentabilnosti tunela Hranjen.
Nisam laik ,ali te podatke nisam mogao pronaci.
Hvala unaprijed.
Znam ja vec da niko nece iskopati zvanican podatak,ali daj Boze da je vise od 375 u jednom pravcu.(dnevno)
Zar ne bi ovaj tunel kad se izgradi trebao preuzeti saobracaj od Sarajeva ka istoku, pretpostavljam da ce svi oni koji idu za podrinje, Srbiju, Grcku, Tursku ici ovim putem kada se zavrsi
Daj Boze, ali tesko.
Ima tu jos puno da se izgradi prema istoku,ali Srbija forsira pravac Visegrad-Uzice-Cacak-Kraljevo,tako da ce oni gurati put preko Rogatice.
Ne forsira ovaj put Srbija, koliko ga forsira Turska, njihovi kamion-prevoznici roba, jer bi im skratio put do "Evrope" za preko 300 km. Nije problem izračunati uštedu u novcu - gorivu i vremenu, tranzitom ovom "bosanskom" rutom, umjesto auto-putem preko Beograda. Naša dobit od ovakvog tranzita bila bi višestruka, pa i koncesionim ugovorom.

Neko od naših pregovarača trebao ni znati iskoristiti ovu situaciju i namaći novac za potpunu izgradnju cestovne infrastrukture u ovom dijelu države, kojom bi bile zadovoljene logističke potrebe i Rogatice i Goražda i Višegrada, ali i Istočne Hercegovine, jer bi dodatnom izgradnjom tunela ispod planine Čemerno, bila mnogo "bliža" i Sarajevu i Beogradu, kao i Dubrovnik i Cavtat dalje. S tim, da bi dodatno, ekonomski isplativa bila i gradnja tunela ispod Rogoja.

Nama treba ovakva mreža puteva u tom dijelu države:

Image
User avatar
vjeshalica
Posts: 17166
Joined: 31/03/2019 14:56

#3532 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by vjeshalica »

BarbaDue wrote: 26/12/2020 12:01 Mi iz BPK najbolje znamo koliko je bitna komunikacija prema glavnom gradu i ostatku države, u tom smislu nas isplativost ne interesuje. Sto se tiče nas država nam je do sada mogla napraviti i jednu traku samo da ne idemo preko Romanije.
Moja "poslovna" dionica 🤣🤣

Mogla je ali u prvoj fazi nema ni na vidiku rekonstrukcije dionice od Hrenovice do Sarajeva kad je u pitanju Tunel Hranjen.
Pa mislim stvarno od dijela RS-a Prače-Podgraba cesta je užasna.
Smijesno.
To mi je pricao covjek koji radi na tunelu.Dakle tu rekonstrukciju od tunela do Sarajeva niko ne pominje ni u dupetu.
Sad imas divlje solucije preko Hranjena da ides veoma veoma ruznom dionicom koja je 6km kraca iz pravca Gorazda preko Jarovića-Hranjen-Hrenovica-Praca-Pale-Sarajevo. To su sjebali iz EA kamioni nema sanse luxuznim vozilom pa ides preko Bijelih Voda...

Samo od Sarajeva do Hrenovice ti treba cca 50min brze voznje a izuzetno loseg puta.
Da ne govorim o putovanju do Gorazda jos na to pod idealnim uslovima i sigurnom voznjom jos oko 35min.
Koristim radi posla tu dionicu ljeti rijetko kad zimi iako sam isla i opet izgubim dosta jer se zbog konfiguracije puta izgubi vremena u penjanju i spustanju po Hranjenu.
Frekvencija saobracaja nikakva ali meni licno bolja nego hajcanje preko Romanije zbog budala na cesti.
Ima tu jos stari put na Mesice ali most je srusen tako da je ta opcija za putovanja poslom cista nula.
Na toj dionici nema sanse mimoici se sa dva vozila makadam teski jer je tuda isla pruga...msm da je oko 20km iz Hrenovice do Mesića centrale...
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3533 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

vjeshalica wrote: 27/12/2020 23:36
BarbaDue wrote: 26/12/2020 12:01 Mi iz BPK najbolje znamo koliko je bitna komunikacija prema glavnom gradu i ostatku države, u tom smislu nas isplativost ne interesuje. Sto se tiče nas država nam je do sada mogla napraviti i jednu traku samo da ne idemo preko Romanije.
Moja "poslovna" dionica 🤣🤣

Mogla je ali u prvoj fazi nema ni na vidiku rekonstrukcije dionice od Hrenovice do Sarajeva kad je u pitanju Tunel Hranjen.
Pa mislim stvarno od dijela RS-a Prače-Podgraba cesta je užasna.
Smijesno.
To mi je pricao covjek koji radi na tunelu.Dakle tu rekonstrukciju od tunela do Sarajeva niko ne pominje ni u dupetu.
Sad imas divlje solucije preko Hranjena da ides veoma veoma ruznom dionicom koja je 6km kraca iz pravca Gorazda preko Jarovića-Hranjen-Hrenovica-Praca-Pale-Sarajevo. To su sjebali iz EA kamioni nema sanse luxuznim vozilom pa ides preko Bijelih Voda...

Samo od Sarajeva do Hrenovice ti treba cca 50min brze voznje a izuzetno loseg puta.
Da ne govorim o putovanju do Gorazda jos na to pod idealnim uslovima i sigurnom voznjom jos oko 35min.
Koristim radi posla tu dionicu ljeti rijetko kad zimi iako sam isla i opet izgubim dosta jer se zbog konfiguracije puta izgubi vremena u penjanju i spustanju po Hranjenu.
Frekvencija saobracaja nikakva ali meni licno bolja nego hajcanje preko Romanije zbog budala na cesti.
Ima tu jos stari put na Mesice ali most je srusen tako da je ta opcija za putovanja poslom cista nula.
Na toj dionici nema sanse mimoici se sa dva vozila makadam teski jer je tuda isla pruga...msm da je oko 20km iz Hrenovice do Mesića centrale...
Kao što se vidi iz ove najnovije mape koju je napravio forumaš @ ww87 sa Skyscrapercity foruma, Srbija ni kriva ni dužna je počela da radi na autoputu južno od Paraćina do iza Požege, koji im realno nije neki prioritet, kada se sve sagleda.

Kada je završen autoput Niš - Pirot, ujedno je završena i veza Beograd - Sofija, a u širem spektru, Istanbul se povezao na europsku mrežu autocesta.

Tako da će im ovaj autoput biti kratica prema BiH i Sarajevu, jer od Požege do Užica ima oko 20 kilometara, a od Užica do Vardišta ima oko 50 kilometara, sve ukupno ne više od sat i dvadeset minuta vožnje.

Između Goražda, Višegrada i Vardišta je oko 60 kilometara i sat vremena vožnje, a sa tom obilaznicom oko Goražda i novom cestom kroz Hranjen, do Sarajeva bi vožnja trajala ispod sat vremena.

Dakle sveukupno, od Požege do Sarajeva bi se vozilo neka tri sata, a nešto više za kamione naravno i tako bi se napravila najbrža veza između Sarajeva i Istanbula, a vjerovatno jedna od najbržih varijanti Sarajeva i Beograda, a u budućnosti Sarajeva i Podgorice, s obzirom da južno od Požege je planiran autoput prema Crnoj Gori.

Image
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#3534 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Vala ga SoWhat! niko na Podgoricu neće ići preko Požege da rak raka. Od Požege do Podgorice ne mogu svesti put ispod 250km, taman da crtaju nemoguće. To je eto 2h :D I plus eto imaš tih 3h Sarajevo-Požega koje si naveo. Kako god da ideš po trenutnim rutama, ne možeš vala nabiti 5h :D

Činjenica je da, kad se završi ovo do Goražda i kad Srbi dovedu put do Požege, ta ruta može poslužiti kao ok alternativa postojećim koje se koriste za Sarajevo-Beograd. Ali, ponovo uopšte nisam siguran da će se to koristiti primarno pored postojećih ruta.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#3535 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume »

Tunel "ŽABA", Hutovo

User avatar
Haris.ba
Posts: 24798
Joined: 08/09/2005 20:08

#3536 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

mistek wrote: 30/12/2020 01:31 Vala ga SoWhat! niko na Podgoricu neće ići preko Požege da rak raka. Od Požege do Podgorice ne mogu svesti put ispod 250km, taman da crtaju nemoguće. To je eto 2h :D I plus eto imaš tih 3h Sarajevo-Požega koje si naveo. Kako god da ideš po trenutnim rutama, ne možeš vala nabiti 5h :D

Činjenica je da, kad se završi ovo do Goražda i kad Srbi dovedu put do Požege, ta ruta može poslužiti kao ok alternativa postojećim koje se koriste za Sarajevo-Beograd. Ali, ponovo uopšte nisam siguran da će se to koristiti primarno pored postojećih ruta.
Plus moras preci dvije granice.

Ovaj potez preko Gorazda sto se sada radi niko ne zna na sta ce izaci. Jer trenutna veza istocno od Sarajeva sa Srbijom je ocajna. Sa Crnom Gorom je zalosna.

Dosta zavisi i od Crne Gore sta ce uraditi sa svojim cestama. Jer kad bi bio dobar put Sarajevo - Gorazde - Cajnice - sjeverni dio Crne Gore, to bi moglo imati dobar saobracaj.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#3537 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume »

Haris.ba wrote: 03/01/2021 15:32
Ovaj potez preko Gorazda sto se sada radi niko ne zna na sta ce izaci. Jer trenutna veza istocno od Sarajeva sa Srbijom je ocajna. Sa Crnom Gorom je zalosna.

Dosta zavisi i od Crne Gore sta ce uraditi sa svojim cestama. Jer kad bi bio dobar put Sarajevo - Gorazde - Cajnice - sjeverni dio Crne Gore, to bi moglo imati dobar saobracaj.
Ne. Spajanje centralnog dijela BiH i sve sjevernije, sjeverom Crne Gore, jedino ekonomično, moguće je preko Šćepan Polja. To je 20-tak km na bosanskoj strani i nešto više na crnogorskoj strani, ako će Crnogorsci spajati granicu sa Plužinama, odakle je cesta prema Nikšiću odlična, i dalje...

Cesta preko Čajniča prema Pljevljima i dalje može biti sekundarna za obje strane, i BiH i CG.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3538 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Haris.ba wrote: 03/01/2021 15:32
mistek wrote: 30/12/2020 01:31 Vala ga SoWhat! niko na Podgoricu neće ići preko Požege da rak raka. Od Požege do Podgorice ne mogu svesti put ispod 250km, taman da crtaju nemoguće. To je eto 2h :D I plus eto imaš tih 3h Sarajevo-Požega koje si naveo. Kako god da ideš po trenutnim rutama, ne možeš vala nabiti 5h :D

Činjenica je da, kad se završi ovo do Goražda i kad Srbi dovedu put do Požege, ta ruta može poslužiti kao ok alternativa postojećim koje se koriste za Sarajevo-Beograd. Ali, ponovo uopšte nisam siguran da će se to koristiti primarno pored postojećih ruta.
Plus moras preci dvije granice.

Ovaj potez preko Gorazda sto se sada radi niko ne zna na sta ce izaci. Jer trenutna veza istocno od Sarajeva sa Srbijom je ocajna. Sa Crnom Gorom je zalosna.

Dosta zavisi i od Crne Gore sta ce uraditi sa svojim cestama. Jer kad bi bio dobar put Sarajevo - Gorazde - Cajnice - sjeverni dio Crne Gore, to bi moglo imati dobar saobracaj.
Dobro, ne morate me odmah galamiti. :D

Svakako je bolje za vezu prema Nišu, Sofiji, Istanbulu, Prištini i Skopju. BiH sa tim gradovima gotovo da i nema vezu, a mogla bi da ima.

Što se tiče alternative za Podgoricu, Goražde - Čajniče bi također zvučalo kao normalnija opcija.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24798
Joined: 08/09/2005 20:08

#3539 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

high_volume wrote: 03/01/2021 15:40
Haris.ba wrote: 03/01/2021 15:32
Ovaj potez preko Gorazda sto se sada radi niko ne zna na sta ce izaci. Jer trenutna veza istocno od Sarajeva sa Srbijom je ocajna. Sa Crnom Gorom je zalosna.

Dosta zavisi i od Crne Gore sta ce uraditi sa svojim cestama. Jer kad bi bio dobar put Sarajevo - Gorazde - Cajnice - sjeverni dio Crne Gore, to bi moglo imati dobar saobracaj.
Ne. Spajanje centralnog dijela BiH i sve sjevernije, sjeverom Crne Gore, jedino ekonomično, moguće je preko Šćepan Polja. To je 20-tak km na bosanskoj strani i nešto više na crnogorskoj strani, ako će Crnogorsci spajati granicu sa Plužinama, odakle je cesta prema Nikšiću odlična, i dalje...

Cesta preko Čajniča prema Pljevljima i dalje može biti sekundarna za obje strane, i BiH i CG.
Ovoj ruti preko Gorazda i jedno i drugo odgovara.

Kako god, svaki centimetar ceste je u tom regionu vazan, jer je saobracajna infrastruktura slaba.
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#3540 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Licno mislim da bi izgradnja ceste na trasi JJ AP rijesila mnogo oko tih veza BiH sa jugoistokom. Mogla bi prvo kao magistralni put pa da se vremenom pretvori u brzu cestu ili autoput.
User avatar
mk ultra
Posts: 19470
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#3541 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

https://www.klix.ba/vijesti/bih/privred ... /210111108
Vranduk ima sigurno 5x veći promet

mislim da moraju imati drugi prolaz prema jugu pa kakva god da je crnaja...
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3542 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

U Jablanici danas blokada magistralnog puta: Nismo protiv gradnje, ali se bojimo posljedica
Image

Zbog rekonstrukcije tunela Crnaja na putu Sarajevo - Mostar privrednici iz Jablanice će danas blokirati magistralni put M-17, da skrenu pažnju na značaj ovog prometnog pravca i eventualne posljedice koje bi izazvao saobraćajni kolaps zbog radova.

Predsjednik Udruženja privrednika Jablanice Jusuf Džafić za Klix.ba je rekao da će se mirno okupljane održati u 15 sati na magistralnom putu zbog neispunjavanja njihovih zahtjeva zbog radova na rekonstrukciji tunela Crnaja koje izvodi JP Ceste FBiH.

Traže da im se dostave tačan plan obustave saobraćaja i alternativna rješenja za gradnju, jer, kako kaže, zbog ovog projekta postoji velika prijetnja negativnog utjecaja na život i poslovanje građana Jablanice.

"Mi nemamo ništa protiv gradnje, ali ovo je jedini projekt bez alternativnog rješenja i tražimo samo da nam neko napismeno kaže koliko će trajati obustavljanje saobraćaja. Ništa se nije na vrijeme završilo u ovoj zemlji i strahujemo da neće ni ovo", rekao nam je Džafić.

Dodaje kako su se mjesecima nadležnim institucijama zbog ovog problema obraćali u nekoliko navrata, ali nikada nisu dobili odgovor te su na blokadu prometnice primorani kako bi skrenuli pažnju na moguće posljedice koje bi mogle biti nesagledive.

Privrednici insistiraju da se kao prethodno pitanje mora riješiti kvalitetna zaobilaznica i u tom kontekstu predlažu da Vlada FBiH pristupi realizaciji svoje odluke kojom se obvezala da će za potrebe priključka Jablanice i svih lokalnih zajednica koje se u Jablanici uključuju na M-17 (Prozor-Rama, Gornji Vakuf-Uskoplje, Bugojno, Donji Vakuf, Tomislavgrad, ...) izgraditi novu brzu cestu koja će zapravo zauvijek riješiti pitanje kvalitetne povezanosti ovih područja s koridorom 5C i biti sigurna alternativa za potpunu protočnost saobraćaja.

"Vlada FBiH i JP Ceste FBiH moraju dati čvrste, pisane garancije koliko će trajati obustava saobraćaja", poručili su privrednici.
Klix
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2824
Joined: 14/01/2019 04:56

#3543 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Porodice Foht »

high_volume wrote: 03/01/2021 12:45 Tunel "ŽABA", Hutovo

Cekaj, auto dodje iz suprotnog pravca, je li to otvorena cesta? Ljubo se nije pohvalio!
Red je sa bar lokalci koriste ovu ljepotu do godisnjih odmora, iako je kazu spoj iz pravca Stoca bio nezavrsen! :?
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#3544 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Moglo je ovdje na kraju biti udesa. :lol:
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#3545 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume »

drug_profi wrote: 14/01/2021 09:48 Moglo je ovdje na kraju biti udesa. :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#3546 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume »

Porodice Foht wrote: 14/01/2021 09:17
high_volume wrote: 03/01/2021 12:45 Tunel "ŽABA", Hutovo

Cekaj, auto dodje iz suprotnog pravca, je li to otvorena cesta? Ljubo se nije pohvalio!
Red je sa bar lokalci koriste ovu ljepotu do godisnjih odmora, iako je kazu spoj iz pravca Stoca bio nezavrsen! :?
Nije otvorena, vozi se bez prava i dozvole, na vlastitu odgovornost. Vidiš kako je klizav asfalt na kraju :D

Tamo nema snijega, nema niskih temperatura koji bi ometale gradnju ove ceste. Do sada je cijela mogla biti završena, ili barem pred asfaltiranjem. Međutim, završen je dio manji od pola cijele dužine. Firme jednostavno nemaju dovoljno radnika da istovremeno završavaju dobijene poslove, pa prebacuju s jednog gradilišta na drugo većinu radnika kad dolaze novinari i kamere. Cijela država nam je javašluk, a da ne budu građevinske firme u cestogradnji :-)
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2824
Joined: 14/01/2019 04:56

#3547 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Porodice Foht »

Ako je tako onda nema nista od zavrsetka kompletne dionice Neum-Stolac ni do ljeta naredne godine!
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#3548 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

Novi put i tunel će sigurno uzeti sav tranzit prema Višegradu. To zna svako ko vozi preko Romanije.

Priča o tome kako je loš put oko Podgraba je glupost, to je habajući sloj asfalta koji se riješi za mjesec dana. Put je odlično projektovan i voziš 80-90 bez problema od Pala sve do džamije u Hrenovici.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3549 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Privrednici ispred tunela Crnaja: Hoćemo garanciju da bi imali koga tužiti kad ne ispune rokove
Image

Privrednici koji su blokirali put između Sarajeva i Mostara ispred tunela Crnaja danas su pred kilometarskim kolonama vozila poručili kako je to bio samo pokazatelj značaja tog putnog pravca i posljedica koje bi mogli izazvati radovi JP Ceste FBiH.

Predsjednik udruženja privrednika Jablanice Jusuf Džafić kojeg su podržali brojni privrednici iz Hercegovine kaže kako bi gradnja tunela mogla direktno ugroziti preko 1.500 privrednika sa nesagledivo štetnim posljedicama za širu regiju.

Ističe kako nemaju privrednici ništa protiv rekonstrukcije radova, jer su svi svjesni da je tunel Crnaja najkritičnija tačka na magistralnoj cesti M-17 koja je važna za cijelu državu i da se treba raditi, ali da ne mogu dozvoliti početak radova bez garancije i jasnih rokova.



Podsjeća da je tunel Jasen koji je 11 kilometara udaljen od Jablanice trebao biti završen prije četiri mjeseca, a da neće biti ni za još toliko vremena, te da su već na neki način blokirani.

"Mi nemamo kuda izaći, jedino da nam država da po helikopter da se vozamo", kazao je Džaić.

Ističe kako traže samo pismenu garanciju za sve ono što je rečeno i da se to poštuje.

"Želimo pismenu garanciju, da imamo koga tužiti, ako se rokovi ne budu poštovali. Problem je što ovdje nema rješenja ni garancije, pa zar je moguće da u 21 vijeku, kad ljudi prave tunele ispod mora i jezera kod nas ne mogu da naprave kako treba ovo", kazao je jablanički privrednik.

Ističe da su postojeći tunel ljudi pravili prije više od 50 godina, te naglasio kako ne želi ulaziti u to je li ovdje problem u stručnim timovima koji rade, ali da garancija o rokovima mora postojati.

"Ako ne mogu neka dovedu međunarodne stručnjake da se to uradi kako treba", poručio je Džafić.

U protivnom naredne sedmice po njegovim riječima će se okupiti još veći broj privrednika koji podržavaju njihovu borbu za radove po evropskim standardima.

Udruženje privrednika iz Jablanice je imalo podršku privrednika iz susjednih općina iz HNK i poslodavaca FBiH, te sveopću podršku. Među njima je bio i načelnik Jablanice Damir Šabanović.

On je kazao kako je cilj okupljanja bio da pokaže na koji način će izgledati obustava saobraćaja i neometano odvijanje saobraćaja sa zadržavanjem od maksimalno devet minuta koje najavljuju iz Cesta FBiH.

Mirno okupljanje privrednika je samo da se ukaže na to šta znači obustava, saobraćaja“, pojasnio je jablanički načelnik, pokazujući kilometarske kolone vozila koje su se stvorile u svega nekoliko minuta na tom putnom pravcu.

Privrednici podsjećaju da je danas snijeg i da je promet znatno manji nego što bude tokom ljetnih dana, kad će kako tvrde posljedice zastoja na ovoj dionici puta biti katastrofalne.

"Ovo je važna komunikacija za čitavu BiH ne samo za Jablanicu i Konjic.Trebali bi na proteste da izađi i u Mostaru i cijeloj Bosni jer ova prometnica nije bitna samo za nas, nego za cijelu BiH i regiju", poručila je Zejna Begić sa protestnog okupljanja ispred tunela Crnaja.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3550 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Gradonačelnik Kasumović: Grad Zenica će tužiti Ceste FBiH zbog tunela Vranduk
Image

Oko 50 privrednika okupilo se jučer kod tunela Crnaja, na magistralnoj cesti Sarajevo-Mostar, nezadovoljni zbog rekonstrukcije ovog tunela. Sličnu agoniju su prolazili mjesecima i građani Zenice te okolnih opština zbog višemjesečnih radova u tunelu Vranduk, a zbog čega je trpila privreda i bilježila ogromne gubitke.

Aktuelni gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović je podržao privrednike te najavio tužbu protiv Cesta FBiH.

" Apsolutno podržavam privrednike iz Hercegovačko-neretvanskog kantona koji su se okupili danas kod tunela Crnaja jer su nezadovolji zbog rekonstrukcije tog tunela. Smatram da se najprije trebao uraditi alternativni pravac, kako ne bi došlo do posljedica po privredu Jablanice i ostala područja. Nažalost, Zenica je, također, imala identičan problem kada se rekonstruisao tunel Vranduk, bez da je prethodno napravljena kvalitetna zaobilaznica, odnosno alternativni put. Građani Zenice, ali i iz cijele BiH, zbog nepripremljenosti i neprofesionalnog ulaska u projekt rekonstrukcije tunela Vranduk bili su primorani stajati u kilometarskim kolonama satima, dok je vani temperatura prelazila preko 30 stepeni. Osim toga, štete po privrednike su, također, bile nesagledive. Mišljenja sam da bez dileme treba poštovati privredu, od nje svi živimo. Podržavam zahtjev tamošnjih privrednika da se najprije osigura alternatini pravac, a tek onda rekonstruiše tunel Crnaja. Ceste Federacije BiH su i sa nama, odnosno Gradom Zenica, potpisali Sporazum o prijateljskom okruženju, obećali mnogo toga, kao i to da će vratiti lokalne puteve u prvobitno stanje kako je to bilo prije nego su im služili kao zaobilaznica, međutim, ništa od toga nisu ispunili, zbog čega će ih Grad Zenica i tužiti. Ne treba dozvoliti da istu golgotu kakvu su privrednici preživljavali zbog tunela Vranduk sada proživljavaju i privrednici iz HNK-a. Pozivam nadležne da promptno reaguju i spriječe nesagledive posljedice", napisao je na svojoj oficijalnoj Facebook stranici gradonačlenik Kasumović.

Image
Akta
Post Reply