Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
Ci-Nick
Posts: 5070
Joined: 15/03/2015 17:38

#4001 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Ci-Nick »

uzemljivac wrote: 04/08/2021 10:45
costacurta wrote: 04/08/2021 10:25

Momčino,
Ugovor između AC i vlade vrijedan 80M podrazumijevao je probijanje cijevi, ne ukupnu trasu.
No međutim,
U zemlji apsurda, bezvlašća i kriminala odgovorni su toliko drski da su kao rješenje ponudili sledeće:


Dali 80M, prema projektu izračunate vrijednosti radova investitora uklopile su se u iznos od 80M. Krenuli, skontali da su se zaebali, inestitor rekao ok nema veze. Jebeš 80M. Idemo ispočetka.
Koja lakrdija, koji kriminal. Strava i užas
Dobro se sjecam njava da ce tunel kostati 250mil najmanje
Znali su oni to sve, vec je njima bilo da pocnu pa sta god i znali su dokle mogu izbusiti... Ako mislis drugacije, da ljudi koji dobijaji poslove od 800mil u Sloveniji ne znaju koliko mogu izbusiti za 80mil varas se, odmah da ti kazem.
Ne može koštati 80 miliona KM 2,5 km nezavršenog tunela.
https://www.jpautoceste.ba/adnan-terzic ... ju-cijenu/
"– Nedavno smo dodijelili posao za izgradnju tunela Zenica i Ivan. Posao na izgradnji tunela Zenica, koji će imati dvije cijevi, biti potpuno opremljen elektro-mašinskom opremom, dužine 2,6 kilometara, košta 59,5 miliona eura"
sumirprimus
Posts: 80769
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#4002 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by sumirprimus »

Ma bravo majstori treba potrosit jos 200njak miliona na povezivanje sarajeva sa funkcionerskim vikencidama u podrinju i nekih 20ka 30k stanovnika ,za to vrijeme povezivanje sa i tk znaci *******
Jedino tragicnije od trosenja javnoh sredstava su ove sda apologete.
Doci ce dan kad ce se sve ovo raspast ko kula od karata jer drukcije ne moze zavrsit
uzemljivac
Posts: 78
Joined: 26/04/2014 22:14
Location: pravo, druga lijevo

#4003 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by uzemljivac »

sumirprimus wrote: 04/08/2021 11:24 Ma bravo majstori treba potrosit jos 200njak miliona na povezivanje sarajeva sa funkcionerskim vikencidama u podrinju i nekih 20ka 30k stanovnika ,za to vrijeme povezivanje sa i tk znaci *******
Jedino tragicnije od trosenja javnoh sredstava su ove sda apologete.
Doci ce dan kad ce se sve ovo raspast ko kula od karata jer drukcije ne moze zavrsit
Ne znam,pokusat cu da nađem čitav projekat s pristupnom cestom cca 500mil, 250+250
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#4004 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by MorningStar »

uzemljivac wrote: 04/08/2021 11:30
sumirprimus wrote: 04/08/2021 11:24 Ma bravo majstori treba potrosit jos 200njak miliona na povezivanje sarajeva sa funkcionerskim vikencidama u podrinju i nekih 20ka 30k stanovnika ,za to vrijeme povezivanje sa i tk znaci *******
Jedino tragicnije od trosenja javnoh sredstava su ove sda apologete.
Doci ce dan kad ce se sve ovo raspast ko kula od karata jer drukcije ne moze zavrsit
Ne znam,pokusat cu da nađem čitav projekat s pristupnom cestom cca 500mil, 250+250
500 miliona eura za tunel

Samo koliko je ono dug taj tunel - da izracunamo po metru duzine koliko dodje.
sumirprimus
Posts: 80769
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#4005 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by sumirprimus »

Bolje da sam zivio u zabludi da ce sjebat samo 200njak miliona.

Ja stvarno nemam nista protiv povezivanja gor i sa, nek se gradi, no u ovoj situaciji i sa ovako povezanim vecim centrima , trosku povezivanja istih suludo
DebelinJoe
Posts: 1574
Joined: 03/03/2021 20:06

#4006 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

kakav jad od saopštenja i pravdanja.

Kažu da su morali organizovati gradilište i napraviti pristupne puteve. Bla bla. kada dođete u Praču ili Hrenovicu nema niti jednog traga bilo kakvom građenju bilo kakvog tunela. Ono očekuješ kamione kako odvoze šutu, bagere, radnike. Jok.

Kažu morali angažovati "novu" opremu...Misle na ovaj jedan bager i jedan kamion. I ova tri radnika u tunelu :) Dajte ljudi, nismo djeca.


Bojim se da je ovo početak kraja EA, ali Alah najbolje zna.


Usput,

Image


Zar ovo liči na ozbiljno gradilište? Meni više liči na rudnik entuzijasta tragača za zlatom negdje u Australiji nego na ozbiljno gradilište.

Usput, da li je su pristupne ceste uopšte osmišljene, da li su upisane u prostorni Plan FbiH, da li su ucrtane u regulacione planove Goražda i općine Pale u FBiH, da li su riješeni imovinsko pravni odnosi?

Vjerujem da ništa od toga nije riješeno. Niti će biti.

"NAJKOMPLEKSNIJI" OD SVIH
Potrošeno desetine miliona KM: Iz Euro-asfalta “obrazložili” što je stala izgradnja tunela Hranjen

Euro-Asfalt, kako se dodaje u saopćenju, posjeduje veće kapacitete u tunelogradnji nego sve druge regionalne kompanije zajedno, a u posljednjih nekoliko godina realizovao je većinu kompleksnih projektata u regionu

Kompanija Euro-asfalt oglasila se danas povodom, kako navode, brojnih medijskih objava u vezi s trenutnim stanjem projekta „Probijanje glavne i servisne cijevi i izrada primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen”.


– Prije svega, važno je istaći da je ugovoreni iznos radova na pomenutom projektu oko 70 miliona KM, a u njega su uračunati svi troškovi instalacije gradilišta (koje je daleko od urbanih zona), zatim troškovi izgradnje infrastrukture do portala tunela (pristupni putevi, instalacije itd.), pripremni i istražni radovi, portalni radovi, studije i projektovanje i drugi radovi neophodni za početak realizacije projekta. Tačno je da je iskopano 2.065 m tunela, što predstavlja oko 37 posto ukupne dužine, ali je isto tako urađeno blizu 100 posto ostalih radova koji ne spadaju u tunelski iskop – navode iz Euro-Asfalta.

Tunel Hranjen je, kako dodaju, najkompleksniji od svih tunela koje je ova kompanija dosad radila, a Euro-Asfalt je u toj oblasti najreferentnija i daleko najsposobnija kompanija u regiji.

Euro-Asfalt, kako se dodaje u saopćenju, posjeduje veće kapacitete u tunelogradnji nego sve druge regionalne kompanije zajedno, a u posljednjih nekoliko godina realizovao je većinu kompleksnih projektata u regionu. Također, činjenica je da geološka kompleksnost tunela Hranjen nije bila inicijalno predviđena i da nije bila uračunata u inicijalnoj ponudi.


– Tunel je većim dijelom bio na granici izvodivosti standardnom novom austrijskom tunelskom metodom i morali smo uključiti najveće stručnjake, najuigranije i najkompetentnije tunelske timove i novu opremu da bismo se izborili s podzemnim pritiscima. Pored enormnih podzemnih pritisaka i povećanih dotoka podzemne vode, zabilježili smo i nepredviđeni događaj podzemne poplave, prešli preko podzemnih jezera, u više navrata angažovali speleologe i prošli nekoliko podzemnih galerija. Nakon poplavnog događaja, značajan dio tunela je bio teško oštećen i takve posljedice još uvijek saniramo. Radovi su još uvijek u toku i neće biti obustavljeni dok ne završimo sve ugovorom predviđene pozicije – dodaju iz Euro-Asfalta.

Napominju da je ugovor po kojem Euro-asfalt radi zaključen prema standardnom međunarodnom modelu za projektovanje i građenje tzv. FIDIC po kojem su zaključeni i brojni drugi ugovori u BiH. Prema većini FIDIC ugovora, naručitelj plaća ugrađene količine građevinskih materijala i ostale troškove rada koji pripadaju naručitelju.

Primjera radi, kako dodaju iz Euro-Asfalta, ako je za postizanje statičke stabilnosti neophodno umjesto jedne ugraditi dvije jedinice betona, naručitelj plaća obje stvarno ugrađene jedinice betona. Slična situacija je i za dinamiku napredovanja. Jedan ciklus iskopa i podgradnje traje oko 12 sati što znači da se dnevno mogu napraviti maksimalno dva ciklusa. Međutim, u određenim geološkim sredinama je ciklus 0,8 – 1 m, dok je u drugim 2,8 – 3 m. Evidentno, ako se radi u sredini gdje je napredovanje jedan m da će učinak biti tri puta manji u odnosu na sredinu gdje je napredovanje tri m, i to za istu količinu rada što se linearno odražava na rok i budžet.

Zbog svega gore navedenog, dinamika trošenja ugovornog novca je išla brže od inicijalno predviđene, ali su sve ugrađene količine vrlo lako provjerljive na terenu a podzemni pritisci vrlo lako mjerljivi.

– Stoga smatramo da su zlonamjerne sve medijske objave koje paušalno impliciraju nekakvo nerazumno trošenje novca na ovom projektu prije analiza činjeničnog stanja. Projekat je izuzetno izazovan i mi iz Euro-Asfalta smo učinili sve da budemo na visini zadatka. Ako naručitelj odluči da obustavi radove, mi ćemo nakon završetka preostalih radova izvršiti demobilizaciju gradilišta i predati ga naručitelju na dalje upravljanje – saopćeno je iz Euro-Asfalta.
izvrsni direktor
Posts: 9134
Joined: 20/12/2018 16:11

#4007 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by izvrsni direktor »

So What! wrote: 04/08/2021 11:19 Nasiha Pozder je najbolje objasnila situaciju, cijena iskopa je bila krajnje smijesna.

Tunel Ivan je dug 1,7 km, dvije cijevi s opremanjem, 57,6 miliona eura bez PDV-a.

A tunel Hranjen koji je dug 5,5 km, jedna glavna, jedna servisna cijev, bez opremanja, a cijena 81.899.883,00 KM sa PDV-om, ali za pocetak.

Ovo je zapoceto sa pocetnim kapitalom, i Vlada FBiH je planirala da dodaje novac na finansiranje istog.

Tako je 2019. godine, Vlada FBiH trazila od Elektroprivrede BH, 45 miliona KM za tunel Hranjen, a EPBiH je u februaru 2020. godine rekla da im ne moze dati taj novac.

Fond OFID, je ranije otkazao dva kredita planirana za ovaj projekat, tako da su u medjuvremenu ostali bez novca i dobili su ovo. Ocigledno ih je hvatala panika, a mediji su vec ranije nanjusili ovo i poceli pisati o cijeloj situaciji.

Tunel Hranjen nije potrosio budzet, nego ovaj projekat ga nikad nije ni imao.
Kako tebe i ostale nije sramota lazima braniti ovakav sda kriminal?
Pa kad su svi ovdje pisali kako je EA dobio ovaj posao bez tendera, odjednom se pojavio tender gdje je fkt EA najbolji ponudjac, znaci bilo ih vise, cijene su bile ponudjene i EA ponudio najnizu cijenu, cijenu na tender u kojem je detaljno bilo opisano dta se traze, tj probijanje tunelske cijevi zajedno sa servisnom tj 1 faza ta neka. Gdje je to u tenderu pisalo, "dajte ponude za pocetak pa cemo vam davati para kad zafali" ajd nadji nam to bgt. Jesi li ikad cuo za takav tender, dajte neke ofrlje ponude pa cemo vam dodavati para kad zafali?
Dodatne pare su se trazile za drugu fazu i za pristupnr puteve.

Evo ti cijene:
Direktori JP Autoceste FBiH i kompanije Euro –Asfalt.d.o.o. Sarajevo, Adnan Terzić i Hamed Ramić, potpisali su danas u Goraždu ugovor o gradnji tunela Hranjen vrijedan 81.899.833 KM.

A evo i na sta se odnose te pare i ugovor:
Ugovor se odnosi na prvu fazu projekta izgradnje brze ceste Sarajevo-Goražde, probijanje glavne i servisne cijevi i izrada primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen. Ugovorom je preciziran rok za izgradnju tunela od 36 mjeseci, a radovi bi trebali početi vrlo brzo.
.
A evo i finansiranje:
Vlada FBiH osigurala 70 miliona KM
Sredstva u iznosu od 70 miliona osigurana su Odlukom Vlade Federacije BiH iz akumuliranih dobiti BH Telecoma, dok su ostatak vlastita sredstava JP Autoceste FBiH. Premijer Vlade FBIH Fadil Novalić istakao je danas da će se pokazati kako je ovo najznačajniji prijekat u mandatu.
.
User avatar
studeni76
Posts: 5380
Joined: 03/06/2009 14:12

#4008 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

Sad ce on tebi reci "gdje si vidio da ih branim" pa onda oplest po relativiziranju. Uglavnom niko nije kriv, bitno je da se trosi.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4009 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

izvrsni direktor wrote: 05/08/2021 10:11
So What! wrote: 04/08/2021 11:19 Nasiha Pozder je najbolje objasnila situaciju, cijena iskopa je bila krajnje smijesna.

Tunel Ivan je dug 1,7 km, dvije cijevi s opremanjem, 57,6 miliona eura bez PDV-a.

A tunel Hranjen koji je dug 5,5 km, jedna glavna, jedna servisna cijev, bez opremanja, a cijena 81.899.883,00 KM sa PDV-om, ali za pocetak.

Ovo je zapoceto sa pocetnim kapitalom, i Vlada FBiH je planirala da dodaje novac na finansiranje istog.

Tako je 2019. godine, Vlada FBiH trazila od Elektroprivrede BH, 45 miliona KM za tunel Hranjen, a EPBiH je u februaru 2020. godine rekla da im ne moze dati taj novac.

Fond OFID, je ranije otkazao dva kredita planirana za ovaj projekat, tako da su u medjuvremenu ostali bez novca i dobili su ovo. Ocigledno ih je hvatala panika, a mediji su vec ranije nanjusili ovo i poceli pisati o cijeloj situaciji.

Tunel Hranjen nije potrosio budzet, nego ovaj projekat ga nikad nije ni imao.
Kako tebe i ostale nije sramota lazima braniti ovakav sda kriminal?
Pa kad su svi ovdje pisali kako je EA dobio ovaj posao bez tendera, odjednom se pojavio tender gdje je fkt EA najbolji ponudjac, znaci bilo ih vise, cijene su bile ponudjene i EA ponudio najnizu cijenu, cijenu na tender u kojem je detaljno bilo opisano dta se traze, tj probijanje tunelske cijevi zajedno sa servisnom tj 1 faza ta neka. Gdje je to u tenderu pisalo, "dajte ponude za pocetak pa cemo vam davati para kad zafali" ajd nadji nam to bgt. Jesi li ikad cuo za takav tender, dajte neke ofrlje ponude pa cemo vam dodavati para kad zafali?
Dodatne pare su se trazile za drugu fazu i za pristupnr puteve.
Gori od sda govana su sda botovi

Evo ti cijene:
Direktori JP Autoceste FBiH i kompanije Euro –Asfalt.d.o.o. Sarajevo, Adnan Terzić i Hamed Ramić, potpisali su danas u Goraždu ugovor o gradnji tunela Hranjen vrijedan 81.899.833 KM.

A evo i na sta se odnose te pare i ugovor:
Ugovor se odnosi na prvu fazu projekta izgradnje brze ceste Sarajevo-Goražde, probijanje glavne i servisne cijevi i izrada primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen. Ugovorom je preciziran rok za izgradnju tunela od 36 mjeseci, a radovi bi trebali početi vrlo brzo.
.
A evo i finansiranje:
Vlada FBiH osigurala 70 miliona KM
Sredstva u iznosu od 70 miliona osigurana su Odlukom Vlade Federacije BiH iz akumuliranih dobiti BH Telecoma, dok su ostatak vlastita sredstava JP Autoceste FBiH. Premijer Vlade FBIH Fadil Novalić istakao je danas da će se pokazati kako je ovo najznačajniji prijekat u mandatu.
.
Ti si stvarno tezi pacijent, to ti jedino mogu priznati. Nikome nije normalno da se provodi takav tender, niti se takvi tenderi trebaju provoditi, bez zavrsene finansijske konstrukcije i ozbiljnog mehanizma poput nekog medjunarodnog fonda koji to sve kontrolise.

Ugovor koji je ova levatska Vlada potpisala, nigdje se ne ogradjuje od toga, da ako izvodjac naidje na poteskoce, da mora i dalje nastaviti sa radom, jer je svjesno pristao na taj iznos za ugovoreni posao. To se zove dumping i desava se svugdje u svijetu, ali ovdje je tako levatski izveden da je to nevjerovatno. Vlada FBiH je trebala uvesti nadzor, prije pocetka izgradnje i na kraju krajeva, mogli su pozvati konsultantsku firmu i svaka iole ozbiljna bi im rekla, da za taj novac ne mogu dobiti to sto zele.

Sreca u nesreci je, da sredstva za dumping nisu upumpana zbog odbijanja Elektroprivrede BH, pa sad ako nista mozda dobijemo medjunarodno finansiranje i ozbiljniji tender za ovo cudo, bez mogucnosti dumpinga.

Ja ovaj projekat pratim, otkako je zapocet i ono sto je sigurno da ga poznajem bolje od tebe, ti zivis za ovakve vijesti, da ti se otvori prostor da lupas svakakve gluposti po forumu, a ja te bolim, jer ja ti dam repliku u kojoj ti dokazem da si u zabludi i da lupas.
DebelinJoe
Posts: 1574
Joined: 03/03/2021 20:06

#4010 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

Kažem vam ja, ovo je početak kraja EA. Živi bili pa vidjeli. Previše su zagrizli.


https://ba.n1info.com/vijesti/izgradnja ... lastvo-ks/

Radovi na izgradnji tunela Hranjen se ne mogu nastaviti jer nisu "obezbijeđena dodatna sredstva za dalju realizaciju". Izvođač je do sada izveo 37 posto radova na tunelu, utrošeno je 97 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova, a proteklo je 80 posto ugovornog roka za završetak radova. U cijeli slučaj se uključilo i Kantonalno tužilaštvo Kantona Sarajevo.

“Obavještavamo Vas da je Tužilaštvo Kantona Sarajevo po službenoj dužnosti formiralo predmet”, naveli su za N1 iz KTKS.
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#4011 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by MorningStar »

So What! wrote: 05/08/2021 13:50
izvrsni direktor wrote: 05/08/2021 10:11

Kako tebe i ostale nije sramota lazima braniti ovakav sda kriminal?
Pa kad su svi ovdje pisali kako je EA dobio ovaj posao bez tendera, odjednom se pojavio tender gdje je fkt EA najbolji ponudjac, znaci bilo ih vise, cijene su bile ponudjene i EA ponudio najnizu cijenu, cijenu na tender u kojem je detaljno bilo opisano dta se traze, tj probijanje tunelske cijevi zajedno sa servisnom tj 1 faza ta neka. Gdje je to u tenderu pisalo, "dajte ponude za pocetak pa cemo vam davati para kad zafali" ajd nadji nam to bgt. Jesi li ikad cuo za takav tender, dajte neke ofrlje ponude pa cemo vam dodavati para kad zafali?
Dodatne pare su se trazile za drugu fazu i za pristupnr puteve.
Gori od sda govana su sda botovi

Evo ti cijene:



A evo i na sta se odnose te pare i ugovor:


A evo i finansiranje:

.
Ti si stvarno tezi pacijent, to ti jedino mogu priznati. Nikome nije normalno da se provodi takav tender, niti se takvi tenderi trebaju provoditi, bez zavrsene finansijske konstrukcije i ozbiljnog mehanizma poput nekog medjunarodnog fonda koji to sve kontrolise.

Ugovor koji je ova levatska Vlada potpisala, nigdje se ne ogradjuje od toga, da ako izvodjac naidje na poteskoce, da mora i dalje nastaviti sa radom, jer je svjesno pristao na taj iznos za ugovoreni posao. To se zove dumping i desava se svugdje u svijetu, ali ovdje je tako levatski izveden da je to nevjerovatno. Vlada FBiH je trebala uvesti nadzor, prije pocetka izgradnje i na kraju krajeva, mogli su pozvati konsultantsku firmu i svaka iole ozbiljna bi im rekla, da za taj novac ne mogu dobiti to sto zele.

Sreca u nesreci je, da sredstva za dumping nisu upumpana zbog odbijanja Elektroprivrede BH, pa sad ako nista mozda dobijemo medjunarodno finansiranje i ozbiljniji tender za ovo cudo, bez mogucnosti dumpinga.

Ja ovaj projekat pratim, otkako je zapocet i ono sto je sigurno da ga poznajem bolje od tebe, ti zivis za ovakve vijesti, da ti se otvori prostor da lupas svakakve gluposti po forumu, a ja te bolim, jer ja ti dam repliku u kojoj ti dokazem da si u zabludi i da lupas.
Levatska vlada ?? Jes al da ne kazem u cemu - to se samo svjesno moze potpisati tako - a ako su zaista toliko naivni onda smo gotovi pisi propalo. Medjutim sanse su da je to kao i sve ostalo "imal mene/nas tu - ma nista ne brinite to cemo zavrsit veceras kod brajlovica"
izvrsni direktor
Posts: 9134
Joined: 20/12/2018 16:11

#4012 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by izvrsni direktor »

So What! wrote: 05/08/2021 13:50
izvrsni direktor wrote: 05/08/2021 10:11

Kako tebe i ostale nije sramota lazima braniti ovakav sda kriminal?
Pa kad su svi ovdje pisali kako je EA dobio ovaj posao bez tendera, odjednom se pojavio tender gdje je fkt EA najbolji ponudjac, znaci bilo ih vise, cijene su bile ponudjene i EA ponudio najnizu cijenu, cijenu na tender u kojem je detaljno bilo opisano dta se traze, tj probijanje tunelske cijevi zajedno sa servisnom tj 1 faza ta neka. Gdje je to u tenderu pisalo, "dajte ponude za pocetak pa cemo vam davati para kad zafali" ajd nadji nam to bgt. Jesi li ikad cuo za takav tender, dajte neke ofrlje ponude pa cemo vam dodavati para kad zafali?
Dodatne pare su se trazile za drugu fazu i za pristupnr puteve.
Gori od sda govana su sda botovi

Evo ti cijene:



A evo i na sta se odnose te pare i ugovor:


A evo i finansiranje:

.
Ti si stvarno tezi pacijent, to ti jedino mogu priznati..
Ukucanima se ovako obracaj
Ci-Nick
Posts: 5070
Joined: 15/03/2015 17:38

#4013 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Ci-Nick »

Ovaj ugovor je sličan onom sa respiratorima..
Evo ti pare pa šta nabaviš,.. ili evo ti pare pa koliko iskopaš..
Da su uzeli kredit od neke evropske ili svjetske kreditne institucije onda bi morali ispoštovati procedure..
Ovako izvučeš dobit BH Telekoma i ne odgovaraš nikome..
User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 2708
Joined: 14/12/2005 21:21

#4014 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by jednonogi_Jack »

Dobar primjer je izgradnja Pelješkog mosta. Možeš prenijeti na Hranjen jedan kroz jedan.
Tužna je istina to da most ne bi postojao još dugo, a možda i nikad, da je Hrvatska sama bila uključena u projekt. Ideja o samom mostu potječe iz 1997., 2000. je dodan u prostorni plan županije, a 2005., za vrijeme Ive Sanadera, svečano su otvoreni radovi na mostu. 2007. su radovi otvoreni drugi put, taman pred parlamentarne izbore.

Posao je dobio konzorcij hrvatskih građevinskih tvrtki Viadukt, Konstruktor i Hidroelektra Niskogradnja. Zanimljivo je da je sljedeća najbolja ponuda, austrijske građevinske tvrtke, bila čak duplo skuplja. Do 2010. hrvatski konzorcij je napravio tek tri posto potrebnih radova, a potrošio 246 milijuna kuna od ugovorenih 1.9 milijardi kuna. Isplaćeno je 246 milijuna kuna za radove u vrijednosti 71 milijun kuna. Dobar posao za konzorcij hrvatskih građevinskih kompanija, ne i za Hrvatsku.
2015. financiranje preuzima EU, a 2018. je odabrana kineska kompanija za izvođenje projekta, planiranog trajanja 36 mjeseci...

.... EU u projektima koje financira zahtijeva pravovremeno izvještavanje o ispunjenju plana, obrazloženje odstupanja od plana (posebno po pitanju dodatnih troškova), poštivanje rokova te preuzetih obaveza. Tek kada je sve što je potpisano ispunjeno, EU šalje novac, i to retroaktivno. Postoje redovite kontrole, ali i izvanredne. Čak i nakon isteka trajanja projekta, u ovom slučaju gradnje mosta, EU još šalje kontrole i traži izvještaje. Sve to zvuči jako birokratizirano, i je, ali je, začudo, puno manje birokratizirano od sustava koji postoji u Hrvatskoj.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4015 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Ci-Nick wrote: 06/08/2021 07:52 Ovaj ugovor je sličan onom sa respiratorima..
Evo ti pare pa šta nabaviš,.. ili evo ti pare pa koliko iskopaš..
Da su uzeli kredit od neke evropske ili svjetske kreditne institucije onda bi morali ispoštovati procedure..
Ovako izvučeš dobit BH Telekoma i ne odgovaraš nikome..
Apsolutno tako, sreca u nesreci da nije izvuceno jos novca od javnih preduzeca, a naumili su bili da to urade.

Sama ideja povezivanja Gorazda i Podrinja, preko ove ceste je plemenita i nesto sto je bilo potrebno, nacin implementacije se ispostavio uzasnim.

To je nesto oko cega se jedan dio forumasa ovdje ne slaze, i ja to postujem, ali ne mislim tako.

Brza cesta Lasva - Nevic Polje, mora dobiti medjunarodno finansiranje i monitoring, inace cemo dobiti jos jedan Hranjen.

Vlada FBiH je stvarno preusmjerila novac od ruskog duga za ovaj projekat, ali ko garantuje da se i u tom slucaju nece desiti neki Hranjen.

S druge strane taj projekat je zapeo u obracunu SDA - HDZ i lokalnih zajednica u kojima opet vladaju ove dvije stranke.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24393
Joined: 08/09/2005 20:08

#4016 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

So What! wrote: 06/08/2021 15:05 Brza cesta Lasva - Nevic Polje, mora dobiti medjunarodno finansiranje i monitoring, inace cemo dobiti jos jedan Hranjen.
Nista ne znaci medjunarodno finansiranje i monitoring. Tolike stvari su prosle da medjunarodno finansiranje i monitoring je otrcana fraza.

Nego, bas za dio te dionice, nedavno je pao tender za dionicu ceste za koju su autoceste planirali 50 miliona, a Euroasfalt ponudio 75 miliona.
Ko konta kako procedura ide, zna sta i kako ce ici slijedece.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4017 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Haris.ba wrote: 06/08/2021 15:11
So What! wrote: 06/08/2021 15:05 Brza cesta Lasva - Nevic Polje, mora dobiti medjunarodno finansiranje i monitoring, inace cemo dobiti jos jedan Hranjen.
Nista ne znaci medjunarodno finansiranje i monitoring. Tolike stvari su prosle da medjunarodno finansiranje i monitoring je otrcana fraza.

Nego, bas za dio te dionice, nedavno je pao tender za dionicu ceste za koju su autoceste planirali 50 miliona, a Euroasfalt ponudio 75 miliona.
Ko konta kako procedura ide, zna sta i kako ce ici slijedece.
Slozio bih se donekle, ali delivery na dionici koje su finasirale EIB i EBRD su mnogo bolje nego recimo na ovim internim projektima.

Interni projekat je i Vlakovo - Mostarsko raskrsce, ali tamo je gotovo nemoguce nesto zeznuti, dok za ove krupne zalogaje, definitivno ici na kreditiranje.
DebelinJoe
Posts: 1574
Joined: 03/03/2021 20:06

#4018 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

Zahtjevne dionice i slični folovi

Hisashimichi interchange! It's a Japanese highway junction, made with minimum loss to Environment. This is a seriously impressive engineering masterpiece situated in Hachioji, near Tokyo, Japan
Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#4019 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

DebelinJoe wrote: 09/08/2021 01:19 Zahtjevne dionice i slični folovi

Hisashimichi interchange! It's a Japanese highway junction, made with minimum loss to Environment. This is a seriously impressive engineering masterpiece situated in Hachioji, near Tokyo, Japan
Image
E ovdej sam ja zalutao. Pošao iz Kanagawe za Tokio, a zavrsio u Nagoji.
I svo vrijeme stotine ludaka voze pogresnom stranom....
mistek
Posts: 3376
Joined: 23/05/2010 15:16

#4020 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Meni su ovakve petlje čisto preseravanje :D U većini slučajeva treba ukrstiti dva pravca kretanja i onda naprave neku skalameriju da izgleda komplikovano, a ustvari ista funkcija kao recimo Stupska petlja :D Hajde ok, ne može kao Stupska zbog nekih uglova, ali ne moraju ni razne skalamerije kakvih ima.
DebelinJoe
Posts: 1574
Joined: 03/03/2021 20:06

#4021 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

Kineska podružnica Euroasfalta na zadatku,,,

Building a mountain road in China(Traces of Historical Art, Culture and Civilization in the Group - Quote by Mand Mand.)

Image
costacurta
Posts: 3503
Joined: 05/05/2005 08:25

#4022 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Haris.ba wrote: 06/08/2021 15:11
So What! wrote: 06/08/2021 15:05 Brza cesta Lasva - Nevic Polje, mora dobiti medjunarodno finansiranje i monitoring, inace cemo dobiti jos jedan Hranjen.
Nista ne znaci medjunarodno finansiranje i monitoring. Tolike stvari su prosle da medjunarodno finansiranje i monitoring je otrcana fraza.

Nego, bas za dio te dionice, nedavno je pao tender za dionicu ceste za koju su autoceste planirali 50 miliona, a Euroasfalt ponudio 75 miliona.
Ko konta kako procedura ide, zna sta i kako ce ici slijedece.
Ono što me razočaralo kod tih međunarodnih institucija koje financiraju ove projekte i daju kredite da njih praktički i ne interesuje plaho u šta i kako se dati novac troši sve dok se dug redovno izmiruje :roll:
Kod nas se očigledno ubire dovoljno poreza i redovno servisiramo vanjski dug što ovim pavijanima otvara široke mogućnosti uzimanja kredita i nenamjenskog trošenja.
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#4023 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by foxlife »

costacurta wrote: 09/08/2021 08:49
Haris.ba wrote: 06/08/2021 15:11

Nista ne znaci medjunarodno finansiranje i monitoring. Tolike stvari su prosle da medjunarodno finansiranje i monitoring je otrcana fraza.

Nego, bas za dio te dionice, nedavno je pao tender za dionicu ceste za koju su autoceste planirali 50 miliona, a Euroasfalt ponudio 75 miliona.
Ko konta kako procedura ide, zna sta i kako ce ici slijedece.
Ono što me razočaralo kod tih međunarodnih institucija koje financiraju ove projekte i daju kredite da njih praktički i ne interesuje plaho u šta i kako se dati novac troši sve dok se dug redovno izmiruje :roll:
Kod nas se očigledno ubire dovoljno poreza i redovno servisiramo vanjski dug što ovim pavijanima otvara široke mogućnosti uzimanja kredita i nenamjenskog trošenja.
ja kako sam skontao fora kod tih medjunarodnih institucija je samo da daju kredite i boli ih briga sta se s njima radi jer je njima bitno da oni dobiju odredjeni budzet

ako im je npr budzet milijarda eura i ako podijele pola milijarde ove godine kao i prosle vec sljedece budzet ce im biti npr 600 miliona i to je odmah manje para za malverzacije
da se ne lazemo nisu ni oni imuni na prevare samo sto oni to rade profesionalnije u manjim kolicinama u odnosu na ono sto raspolazu itd
User avatar
howdy
Posts: 3541
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#4024 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by howdy »

So What! wrote: 06/08/2021 15:05
Ci-Nick wrote: 06/08/2021 07:52 Ovaj ugovor je sličan onom sa respiratorima..
Evo ti pare pa šta nabaviš,.. ili evo ti pare pa koliko iskopaš..
Da su uzeli kredit od neke evropske ili svjetske kreditne institucije onda bi morali ispoštovati procedure..
Ovako izvučeš dobit BH Telekoma i ne odgovaraš nikome..
Apsolutno tako, sreca u nesreci da nije izvuceno jos novca od javnih preduzeca, a naumili su bili da to urade.

Sama ideja povezivanja Gorazda i Podrinja, preko ove ceste je plemenita i nesto sto je bilo potrebno, nacin implementacije se ispostavio uzasnim.

To je nesto oko cega se jedan dio forumasa ovdje ne slaze, i ja to postujem, ali ne mislim tako.

Brza cesta Lasva - Nevic Polje, mora dobiti medjunarodno finansiranje i monitoring, inace cemo dobiti jos jedan Hranjen.

Vlada FBiH je stvarno preusmjerila novac od ruskog duga za ovaj projekat, ali ko garantuje da se i u tom slucaju nece desiti neki Hranjen.

S druge strane taj projekat je zapeo u obracunu SDA - HDZ i lokalnih zajednica u kojima opet vladaju ove dvije stranke.
otkud sad plemenitost u ovome kad se u svemu ostalom gleda ekonomska racunica?
jebes tu vrstu plemenitosti dok ti je TK u infrastrukturnoj blokadi, za pare koje ce skrsit da povezu 30k stanovnika se mogla uradit treca, spora traka na putu Tz-Sa. projekt je namijenjen isisavanju novca odnosno najobicnijoj pljacki
User avatar
Haris.ba
Posts: 24393
Joined: 08/09/2005 20:08

#4025 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

howdy wrote: 09/08/2021 09:30 jebes tu vrstu plemenitosti dok ti je TK u infrastrukturnoj blokadi, za pare koje ce skrsit da povezu 30k stanovnika se mogla uradit treca, spora traka na putu Tz-Sa. projekt je namijenjen isisavanju novca odnosno najobicnijoj pljacki
Koliko se ono godina radila Karaula? :D
Post Reply