Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
escobar__
Posts: 8854
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3976 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Dobija isto kako i JATA/HIH dobijaju da održavaju dionice ceste između Sarajeva i Tuzle, a koje liče na sve osim na uređenu magistralnu cestu. Zemlja kriminalaca i džennet za iste.
neki
Posts: 6633
Joined: 17/02/2005 07:57

#3977 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

Stalno iste gluposti na ovoj temi...
Nigdje u svijetu se tuneli kratki kao na našem autoputu ne buše TBM-om niti je TBM primjenjiv na tunelima kojima je portal na visini kao što ih je kod nas 90%...
Još samo da se jave ekspert za zidanje mostova betonskim panelima i ekspert koji je zaključio da su kod Banjaluke krivine na autoputu za 40km/h i imat ćemo trio fantastikus
DebelinJoe
Posts: 1574
Joined: 03/03/2021 20:06

#3978 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by DebelinJoe »

neki wrote: 03/08/2021 12:20 Stalno iste gluposti na ovoj temi...
Nigdje u svijetu se tuneli kratki kao na našem autoputu ne buše TBM-om niti je TBM primjenjiv na tunelima kojima je portal na visini kao što ih je kod nas 90%...
Još samo da se jave ekspert za zidanje mostova betonskim panelima i ekspert koji je zaključio da su kod Banjaluke krivine na autoputu za 40km/h i imat ćemo trio fantastikus
Misliš da će Prenj kopati TBM - om?

Neće, kopat će ga rovokopačem i lopatama.

Zašto Hranjen ne bi kopali TBM - om? Bi, da u ovoj jadnoj zemlji ima znanja i pameti.
Spuzva_bob
Posts: 22
Joined: 22/07/2018 19:15

#3979 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Spuzva_bob »

DebelinJoe wrote: 02/08/2021 22:35
Spuzva_bob wrote: 02/08/2021 20:56 Veća glupost na ovom forumu nije izvaljena.
Molim te daj mi argument šta je tačno glupost u napisanom ?
Da li je ovo postojalo 1971.? Nije. Zato je glupost ono što pričaš.

Image

A ovaj gadget konstruisao je moj drug koji živi u Norveškoj. Radi za firmu koja pravi i prodaje mašine za probijanje tunela. Inžinjer mašinstva.
[/quote]
Ako misliš da je tunelsku bušilicu izmislio tvoj drug iz Norveške onda nemamo o čemu diskutovati.

A što se tiče samog tunela Hranjen zanimljiva je činjenica kako se sva odgovornost stavlja na leđa Izvođača radova. Zanimljiv pokušaj nove uprave autocesta da saperu svu odogovornost sa sebe, a nadzorni organi se uopšte u cijeloj priči i ne spominju (IPSA institut Sarajevo)...
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3980 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Autoceste FBiH: Radovi na tunelu Hranjen se obustavljaju jer nema dodatnog novca
Image

U vezi sa trenutnim stanjem projekta izgradnje tunela Hranjen prema Ugovoru "Probijanje glavne i servisne cijevi i izrada primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen", oglasili su se iz JP Autoceste FBiH i saopćili razlog zbog kojeg obustavljaju radove.

Na početku ističu da se radovi na tunelu Hranjen ne mogu nastaviti jer nisu obezbijeđena dodatna sredstva za dalju realizaciju.
"Činjenica je da je izvođač do sada izveo 37 posto radova na tunelu, da je utrošeno 97 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova kao i da je proteklo 80 posto ugovorom roka za završetak radova", naveli su.

Dalje kažu da od imenovanja 11. juna 2021. godine aktuelna Uprava JP Autoceste FBiH je uradila analizu u cilju utvrđivanja činjenica i sve dalje korake za rješenje ovog problema, uključujući i utvrđivanje stepena eventualne odgovornosti svih sudionika projekta, te mogućnosti nastavka realizacije projekta.

"Uprave JP Autoceste FBiH pripremila je određene zaključke koji su već upućeni prema investitoru projekta - Vladi FBiH. Stav JP Autoceste Federacije BiH je da, bez obzira na stanje u kome se projekat trenutno nalazi, ne treba odustati od izgradnje tunela Hranjen. Ono što slijedi je priprema za raspisivanje novog tendera za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i to prema opštim uslovima ugovora FIDIC - Crvena knjiga, što bi omogućilo nastavak radova sa manjim rizikom u odnosu na ranije stanje", kazali su.

Podsjetimo, kompanija Euroasfalt smanjila je intenzitet radova, a uskoro bi mogla i potpuno obustaviti radove na tunelu Hranjen. Kao što je Klix.ba jučer objavio, razlog za stopiranje jednog od najznačajnijih infrastrukturnih objekata, koji bi trebao znatno skratiti put između Sarajeva i Goražda, je nedostatak novca.

Prema našim informacijama, za oko 80 miliona KM (bez PDV-a), koliko je Vlada Federacije BiH prvobitno izdvojila, planirano je da tunelska cijev od pet kilometara bude probijena. Međutim, novca je nestalo u trenutku dok je probijeno samo 2,5 kilometara. Ukupno je do sada obavljeno tek oko trećine ukupnog posla.

Radovi na tunelu su započeti u jesen 2019. godine, a finansirani iz akumulirane dobiti BH Telecoma u vrijednost većoj od 65 miliona maraka, a cjelokupan projekt iznosi više od 81 milion maraka.
Klix
User avatar
Haris.ba
Posts: 24381
Joined: 08/09/2005 20:08

#3981 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

Znaci oko 200 miliona KM ce ispasti tunel od 5 KM.

I koliko jos za cestu koja ne postoji do i od tunela?
Izace ovaj projekat i na 400 miliona.
kakabanja213
Posts: 2054
Joined: 10/12/2012 22:16

#3982 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by kakabanja213 »

Hahaha. Skontali igricu majke mi. Puca njima kurac za bilo sta. Sutra je vec Osmica, Dodik, Sebija, Bakir, Asim, Telgetija, Nato, Velez...
Cuj sastali se da donesu zakljucke. Nema dalje, kakvi nadrealisti oni su pickin dim sta je ovo.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5935
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#3983 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

Samo šišaj ovčice. Bacite još 80 milki pa će i bit nešto, payel
User avatar
mayab
Posts: 27009
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#3984 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mayab »

Znajući ovu ezdea bandu, ova njihova firma je dobila posao jer je bila daleko najpovoljnija, pa onda "kolko izađe" za te pare :oops:
A onda ćemo revidirati projekt i dati još ko zna koliko narodnog novca, biće za dobre "ugradnje", svakako niko neće odgovarati, jer vidjećemo da nam dodik nešto nabaci, naki referendum, peticiju, anketu, pa ovce neće ništa skontati....
Djeco, učite škole i jezike i pičite odavde
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3985 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Haris.ba wrote: 03/08/2021 15:02 Znaci oko 200 miliona KM ce ispasti tunel od 5 KM.

I koliko jos za cestu koja ne postoji do i od tunela?
Izace ovaj projekat i na 400 miliona.
U startu se znalo da je ugovorena cijena smiješno nerealistična. Dok dodamo cestu i ostale objekte, komotno će izaći preko 300 miliona, možda i na 400 kako ti reče. Dotle vjerovatno nećemo ni dogurati jer neće biti para - ovo treba fino ograditi i ostaviti kao spomenik nesposobnosti i kriminalu.
blablablabla1235
Posts: 52
Joined: 01/05/2012 22:54

#3986 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by blablablabla1235 »

neki wrote: 03/08/2021 12:20 Stalno iste gluposti na ovoj temi...
Nigdje u svijetu se tuneli kratki kao na našem autoputu ne buše TBM-om niti je TBM primjenjiv na tunelima kojima je portal na visini kao što ih je kod nas 90%...
Još samo da se jave ekspert za zidanje mostova betonskim panelima i ekspert koji je zaključio da su kod Banjaluke krivine na autoputu za 40km/h i imat ćemo trio fantastikus
Znam za tunel koji je bio tri puta kraći od TBM-a... Tako da se TBM koriste i na veoma kratkim distancama. I počinju sa dijametrom od oko pola metra.

Ali kako će se bušiti tunel, odlučuje samo par stvari i to redom: geologija, geologija, geologija, geologija, hidrologija, hidrologija, hidrologija, pozicija u prostoru, pozicija u prostoru i tek na kraju cijena.
I da, za 90% tunela u BIH, sa trenutnom cijenom rada, je NATM najbolji izbor. Ali nije za sve.

Potpuno druga stvar je činjenica da je BIH od Jugoslavije preuzela običaj da se ne odrade istražne radnje, prije što se krene da planiraju tuneli u planovima, projektovanja i slično. Kad se na to doveže i "potreba financiranja" određene stranke, dobije se što se dobije.
baglama
Posts: 985
Joined: 13/11/2010 16:09

#3987 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by baglama »

blablablabla1235 wrote: 03/08/2021 16:24
neki wrote: 03/08/2021 12:20 Stalno iste gluposti na ovoj temi...
Nigdje u svijetu se tuneli kratki kao na našem autoputu ne buše TBM-om niti je TBM primjenjiv na tunelima kojima je portal na visini kao što ih je kod nas 90%...
Još samo da se jave ekspert za zidanje mostova betonskim panelima i ekspert koji je zaključio da su kod Banjaluke krivine na autoputu za 40km/h i imat ćemo trio fantastikus
Znam za tunel koji je bio tri puta kraći od TBM-a... Tako da se TBM koriste i na veoma kratkim distancama. I počinju sa dijametrom od oko pola metra.

Ali kako će se bušiti tunel, odlučuje samo par stvari i to redom: geologija, geologija, geologija, geologija, hidrologija, hidrologija, hidrologija, pozicija u prostoru, pozicija u prostoru i tek na kraju cijena.
I da, za 90% tunela u BIH, sa trenutnom cijenom rada, je NATM najbolji izbor. Ali nije za sve.

Potpuno druga stvar je činjenica da je BIH od Jugoslavije preuzela običaj da se ne odrade istražne radnje, prije što se krene da planiraju tuneli u planovima, projektovanja i slično. Kad se na to doveže i "potreba financiranja" određene stranke, dobije se što se dobije.
Kako ce se busiti tunel odlucuje struka ,znaci par causescu fooodil, sera bez bi, zagondzija od pjevaljke i da ne zaboravim OOOOOOOOOOOOOsima sa a
belfy
Posts: 7557
Joined: 06/08/2007 09:00

#3988 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by belfy »

DebelinJoe wrote: 02/08/2021 22:35 Da li je ovo postojalo 1971.? Nije. Zato je glupost ono što pričaš.

Image

A ovaj gadget konstruisao je moj drug koji živi u Norveškoj. Radi za firmu koja pravi i prodaje mašine za probijanje tunela. Inžinjer mašinstva.
i, sta velis, zamalo da dobijes peticu u skoli, kad ono dobi drug do tebe. malo ti je falilo jarane... steta.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3989 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Nasiha Pozder: Nestaje li svjetla na kraju tunela Hranjen zbog nesavjesnog rada Vlade FBiH?
Image

Realizacija izgradnje projekta brze ceste Sarajevo – Goražde započela je krajem septembra 2018. godine potpisivanjem ugovora o gradnji tunela Hranjen između JP Autoceste FBiH i kompanije Euroasfalt. Završetak radova planiran je u roku od 36 mjeseci.

Danas, 35 mjeseci kasnije, iz medija saznajemo da je prokopano tek blizu 36 posto tunela Hranjen, dok je utrošeno čak 97 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova.

Tim povodom reagirala je Nasiha Pozder, zastupnica Naše stranke u Zastupničkom domu Parlamenta FBiH:

„Pričajući o tunelu Hranjen, moramo se vratiti gotovo tri decenije u prošlost jer ne smijemo zaboraviti da je Vladi FBiH trebalo 23 godine da osvijesti problem nepovezanosti Goražda s ostatkom Federacije. Istovremeno, tim gradom vlast nikad nije prestala emotivno manipulirati čime je svoju nebrigu pokušavala nadomjestiti komplimentima kakve su herojski grad i slične. Potom, što je još tužnije, za taj grad u smislu njegove povezanosti odlučili su se zauzeti u jeku predizborne kampanje 2018. Tad sam dovela u vezu otvaranje tunela Hranjen s hidrocentralom Vranduk kojom se pred svake izbore manipulisalo, presijecale se vrpce, a ona nikad nije ni proradila. Na žalost, napravila sam tačnu paralelu. Imamo slučaj da će rok za završetak radova biti probijen, da je prokopano oko 36 posto tunela, a 97 posto planiranih sredstava je već potrošeno.

Najveća krivica, naravno, leži na Vladi FBiH. Primjetno je da Vlada odgovornost želi prebaciti na izvođača radova Euroasfalt, ali problem je u prirodi ugovora koji je Vlada potpisala. Radi se o tome da je Vlada, čijim se čelnim ljudima trenutno pred Sudom BiH sudi i za nesavjestan rad, potpisala ugovor koji nije predviđao poteškoće u radu koje su se u međuvremenu pojavile i jednim dijelom izvukle novac. Drugi problem je što je Vlada pristala da cjelokupna sredstva za projekt prebaci firmi, umjesto da to ide po završetku određenih faza projekta nakon nadzora, kojeg prvih pet mjeseci nije ni bilo, a kad je uspostavljen nije imao nikakve ovlasti, što je treći najveći problem u ovoj priči.

Dio odgovornosti snosi i Vlada Bosansko-podrinjskog kantona koja za sam projekt nije pokazivala nikakav interes do danas, kada je ušao u slijepu ulicu. Upozorenja je bilo, a davao ih je u više navrata kroz pitanja i inicijative zastupnik Naše stranke u Skupštini BPK Ibrahim Delić. Vlada BPK, s druge strane, pogodovala je finansijskim interesnim sferama u ovom projektu, a na štetu građana, tako što je dopustila da se otpadni materijal koji nastaje prilikom gradnje tunela deponuje na području kantona bez naknade.“

Pozder kaže da Vlada u vezi s ovim projektom nije nikako informisala Parlament FBiH. Ono što je sada kao zastupnica uradila jeste da je insistirala na transparentnijem pristupu daljoj gradnji. S tim ciljem u parlamentarnu proceduru uputila je sljedeća pitanja:

- U kojoj je fazi realizacija ugovora o izgradnji tunela Hranjen, prema ugovoru zaključenom sa preduzećem Euroasfalt?

- Da li je izrađena nova dinamika radova na tunelu Hranjen i koji je datum završetka realizacije ovog projekta?

- Koliko sredstava je do danas utrošeno i koji je obim izvršenih radova?

- Kada se planira pokretanje javne nabavke za LOT 2?

Pitanja su postavljena Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija i JP Autoceste Federacije BiH od kojih Pozder očekuje ozbiljniji i odgovorniji pristup generalno u javnosti te na jasno određivanje granica vlastite odgovornosti u ovom slučaju te u vezi s tim poduzimanje adekvatnih mjera u cilju poboljšanja vlastitog rada, pogotovo kad su kapitalni infrastrukturni projekti u pitanju.
Naša Stranka
Dr Arsla
Posts: 1177
Joined: 05/01/2013 16:16

#3990 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dr Arsla »

Čovjek "pogodi" poso sa građ. firmom da mu za 80 000 naprave kuću P+2 S po sistemu ključ u ruke, sve njihovo. Plati unaprijed čitav iznos mada nije tako uobičajeno u praksi. Kroz nekoliko vremena ta firma koja je uradila samo prizemlje do tada, obustavi radove. Objašnjenje gazdino je potrošili pare i ako hoćeš da završimo kuću pljuni još najmanje 80 000.
Ps: Svaka sličnost sa Fadilovom rupom u brdu je namjerna
User avatar
escobar__
Posts: 8854
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3991 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Ekonomski magovi. 8-)
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#3992 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by MorningStar »

escobar__ wrote: 04/08/2021 08:15 Ekonomski magovi. 8-)
Pa jesu , ne sumnjam da su im stekovi/racuni po kanarskim ostrvima porasli nakon poduhvata tunel/magla :D
uzemljivac
Posts: 78
Joined: 26/04/2014 22:14
Location: pravo, druga lijevo

#3993 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by uzemljivac »

Dr Arsla wrote: 04/08/2021 06:42 Čovjek "pogodi" poso sa građ. firmom da mu za 80 000 naprave kuću P+2 S po sistemu ključ u ruke, sve njihovo. Plati unaprijed čitav iznos mada nije tako uobičajeno u praksi. Kroz nekoliko vremena ta firma koja je uradila samo prizemlje do tada, obustavi radove. Objašnjenje gazdino je potrošili pare i ako hoćeš da završimo kuću pljuni još najmanje 80 000.
Ps: Svaka sličnost sa Fadilovom rupom u brdu je namjerna
Nije bas tako
Dogovori se vila za 200mil + pristupni put do vile za 200mil
Dodze gazda i da 80mil i kaze iskuckaj šupicu

Ukupna vrijednost izgradnje trase ne bi trebala premašiti iznos od 200 miliona KM, kako je ranije rečeno. Tunel Hranjen neće imati funkciju bez izgradnje i dijelova ceste prema Goradžu s jedne, i prema Prači s druge strane.
Ovo je iz 2018 vijest, receno je da druga faza ide iz kredita.
izvrsni direktor
Posts: 9120
Joined: 20/12/2018 16:11

#3994 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by izvrsni direktor »

uzemljivac wrote: 04/08/2021 09:01
Dr Arsla wrote: 04/08/2021 06:42 Čovjek "pogodi" poso sa građ. firmom da mu za 80 000 naprave kuću P+2 S po sistemu ključ u ruke, sve njihovo. Plati unaprijed čitav iznos mada nije tako uobičajeno u praksi. Kroz nekoliko vremena ta firma koja je uradila samo prizemlje do tada, obustavi radove. Objašnjenje gazdino je potrošili pare i ako hoćeš da završimo kuću pljuni još najmanje 80 000.
Ps: Svaka sličnost sa Fadilovom rupom u brdu je namjerna
Nije bas tako
Dogovori se vila za 200mil + pristupni put do vile za 200mil
Dodze gazda i da 80mil i kaze iskuckaj šupicu

Ukupna vrijednost izgradnje trase ne bi trebala premašiti iznos od 200 miliona KM, kako je ranije rečeno. Tunel Hranjen neće imati funkciju bez izgradnje i dijelova ceste prema Goradžu s jedne, i prema Prači s druge strane.
Ovo je iz 2018 vijest, receno je da druga faza ide iz kredita.
Jel te sramota branit ovoliki kriminal lazima i izvrtanjem?
costacurta
Posts: 3502
Joined: 05/05/2005 08:25

#3995 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

uzemljivac wrote: 04/08/2021 09:01
Dr Arsla wrote: 04/08/2021 06:42 Čovjek "pogodi" poso sa građ. firmom da mu za 80 000 naprave kuću P+2 S po sistemu ključ u ruke, sve njihovo. Plati unaprijed čitav iznos mada nije tako uobičajeno u praksi. Kroz nekoliko vremena ta firma koja je uradila samo prizemlje do tada, obustavi radove. Objašnjenje gazdino je potrošili pare i ako hoćeš da završimo kuću pljuni još najmanje 80 000.
Ps: Svaka sličnost sa Fadilovom rupom u brdu je namjerna
Nije bas tako
Dogovori se vila za 200mil + pristupni put do vile za 200mil
Dodze gazda i da 80mil i kaze iskuckaj šupicu

Ukupna vrijednost izgradnje trase ne bi trebala premašiti iznos od 200 miliona KM, kako je ranije rečeno. Tunel Hranjen neće imati funkciju bez izgradnje i dijelova ceste prema Goradžu s jedne, i prema Prači s druge strane.
Ovo je iz 2018 vijest, receno je da druga faza ide iz kredita.
Momčino,
Ugovor između AC i vlade vrijedan 80M podrazumijevao je probijanje cijevi, ne ukupnu trasu.
No međutim,
U zemlji apsurda, bezvlašća i kriminala odgovorni su toliko drski da su kao rješenje ponudili sledeće:
Ono što slijedi je priprema za raspisivanje novog tendera za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i u skladu s važećom regulativom, što bi omogućilo nastavak radova s manjim rizikom u odnosu na ranije stanje.
Dali 80M, prema projektu izračunate vrijednosti radova investitora uklopile su se u iznos od 80M. Krenuli, skontali da su se zaebali, inestitor rekao ok nema veze. Jebeš 80M. Idemo ispočetka.
Koja lakrdija, koji kriminal. Strava i užas
uzemljivac
Posts: 78
Joined: 26/04/2014 22:14
Location: pravo, druga lijevo

#3996 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by uzemljivac »

costacurta wrote: 04/08/2021 10:25
uzemljivac wrote: 04/08/2021 09:01
Nije bas tako
Dogovori se vila za 200mil + pristupni put do vile za 200mil
Dodze gazda i da 80mil i kaze iskuckaj šupicu



Ovo je iz 2018 vijest, receno je da druga faza ide iz kredita.
Momčino,
Ugovor između AC i vlade vrijedan 80M podrazumijevao je probijanje cijevi, ne ukupnu trasu.
No međutim,
U zemlji apsurda, bezvlašća i kriminala odgovorni su toliko drski da su kao rješenje ponudili sledeće:
Ono što slijedi je priprema za raspisivanje novog tendera za izbor izvođača radova u dogovoru s Vladom FBiH i u skladu s važećom regulativom, što bi omogućilo nastavak radova s manjim rizikom u odnosu na ranije stanje.
Dali 80M, prema projektu izračunate vrijednosti radova investitora uklopile su se u iznos od 80M. Krenuli, skontali da su se zaebali, inestitor rekao ok nema veze. Jebeš 80M. Idemo ispočetka.
Koja lakrdija, koji kriminal. Strava i užas
Dobro se sjecam njava da ce tunel kostati 250mil najmanje
Znali su oni to sve, vec je njima bilo da pocnu pa sta god i znali su dokle mogu izbusiti... Ako mislis drugacije, da ljudi koji dobijaji poslove od 800mil u Sloveniji ne znaju koliko mogu izbusiti za 80mil varas se, odmah da ti kazem.
sumirprimus
Posts: 80740
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#3997 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by sumirprimus »

Bog dao, sda omogucila
:bih:
uzemljivac
Posts: 78
Joined: 26/04/2014 22:14
Location: pravo, druga lijevo

#3998 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by uzemljivac »

sumirprimus wrote: 04/08/2021 11:02 Bog dao, sda omogucila
:bih:
Upravo tako
Dobili su sta su htjeli
Bacili malo 80mil a opet kazem nema sanse da EA nije znao koliko ce uraditi za te pare... Nije fula u 100m tunela, nisu ni do pola
Ci-Nick
Posts: 5069
Joined: 15/03/2015 17:38

#3999 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Ci-Nick »

Haris.ba wrote: 03/08/2021 15:02 Znaci oko 200 miliona KM ce ispasti tunel od 5 KM.

I koliko jos za cestu koja ne postoji do i od tunela?
Izace ovaj projekat i na 400 miliona.
To je 20.000 KM po glavi stanovnika Goražda,. pa mogli za te novce sve preseliti u Sarajevom pokloniti im nove stanove,.. :lol:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4000 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Nasiha Pozder je najbolje objasnila situaciju, cijena iskopa je bila krajnje smijesna.

Tunel Ivan je dug 1,7 km, dvije cijevi s opremanjem, 57,6 miliona eura bez PDV-a.

A tunel Hranjen koji je dug 5,5 km, jedna glavna, jedna servisna cijev, bez opremanja, a cijena 81.899.883,00 KM sa PDV-om, ali za pocetak.

Ovo je zapoceto sa pocetnim kapitalom, i Vlada FBiH je planirala da dodaje novac na finansiranje istog.

Tako je 2019. godine, Vlada FBiH trazila od Elektroprivrede BH, 45 miliona KM za tunel Hranjen, a EPBiH je u februaru 2020. godine rekla da im ne moze dati taj novac.

Fond OFID, je ranije otkazao dva kredita planirana za ovaj projekat, tako da su u medjuvremenu ostali bez novca i dobili su ovo. Ocigledno ih je hvatala panika, a mediji su vec ranije nanjusili ovo i poceli pisati o cijeloj situaciji.

Tunel Hranjen nije potrosio budzet, nego ovaj projekat ga nikad nije ni imao.
Post Reply