Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4101 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

studeni76 wrote: 09/12/2021 19:45 Cuj magistrala Medjas-Zivinice! Pa jbt na tom potezu voze zaprezna kola svakodnevno. Sansa da u noćnim satima pogines zbog neosvjetljenih zapreznih kola je ogromna :-)
Isti pravac se otvara za projekt JP Ceste FBiH u budućnosti. TK nema neki ozbiljniji novac da investira u ovo.
User avatar
escobar__
Posts: 8869
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#4102 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

So What! wrote: 09/12/2021 13:42 Dobra stvar jer prelazak na entitetske jasle jer ipak daje vece sanse da ce se neki ozbiljniji zahvati raditi na ovom.
Meni je čak i žao što je dio ove ceste prešao u nadležnost Federacije. Vjeruj da cesta od Živinica do aerodroma izgleda bolje (i bolje je održavana) od magistralnog pravca koji je u nadležnosti Cesta i kojeg "održavaju" oni grobari iz HIH doo Živinice.
costacurta
Posts: 3508
Joined: 05/05/2005 08:25

#4103 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Kantonalna direkcija regionalnih cesta, kako joj i samo ime kaže, zadužena je za regionalne ceste u Tuzlanskom kantonu, a njeni zaposlenici kontinuirano rade na poboljšanju putne infrastrukture iz svoje nadležnosti.


:lol:

Samo opušteno!
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4104 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Tuzlanske ceste vape za obnovom koju otežava spora administracija
Image
Pod regionalnim cestama je 318 kilometara površine Tuzlanskog kantona

Kantonalna direkcija regionalnih cesta, kako joj i samo ime kaže, zadužena je za regionalne ceste u Tuzlanskom kantonu, a njeni zaposlenici kontinuirano rade na poboljšanju putne infrastrukture iz svoje nadležnosti.

Direktor ove ustanove Zijad Omerčić u razgovoru za Klix.ba kaže da je trenutno na većini dionica potrebno izvršiti sveobuhvatnu rekonstrukciju, dok određeni broj njih zahtjeva sanaciju. Međutim, iako je novac za nekoliko projekata osiguran, oni ne mogu biti u potpunosti realizirani zbog problema imovinsko-pravnih odnosa.

"Imovinsko-pravni odnosi predstavljaju najveći problem u radu direkcije, gdje određene fizičke osobe nisu zadovoljne ponuđenim nadoknadama, koje ne procjenjuje direkcija, već ovlašteni sudski vještak. Sistem je takav da, ukoliko nisu zadovoljni naknadama, pokreće se sudski postupak, ali svi znamo koliko je taj sistem brz, odnosno spor", kaže Omrčić.

Izgradnja treće trake na čekanju

Projekti koji su vezani za nekoliko regionalnih cesta trenutno su na čekanju. Novac je osiguran, ali oni ne mogu biti okončani, upravo zbog imovinsko-pravnih odnosa. Prema riječima našeg sagovornika, na regionalnoj cesti Živinice – Međaš, trenutno ne mogu izgraditi treću traku, gdje pored imovinsko-pravnih problema, imaju i uzurpaciju onoga što je u vlasništvu direkcije.

"Problem smo imali i kod rekonstrukcije regionalne ceste Svatovac – Živinice – Bašigovci – Lukavica - Zelenika, gdje smo prije nekoliko dana uspjeli riješiti imovinske odnose te je upućen zahtjev Gradskoj upravi Živinica za odobrenje za građenje. Početkom iduće građevinske sezone očekujemo radove na ovom projektu koji je veoma važan jer je riječ o makadamskom dijelu regionalne ceste", ističe Omerčić.

Image
Zijad Omerčić

Uz imovinsko-pravne odnose, Direkciji regionalnih cesta TK problem pravi i sporost administracije na lokalnom nivou.

"Mi imamo primjer da nam jedna lokalna zajednica od februara ove godine nije odgovorila na zahtjev za izdavanje urbanističke dozvole, bez obzira na brojne urgencije. Također, odobrenja za građenje pojedinih lokalnih zajednica čekamo tri ili četiri mjeseca", problem je na koji ukazuje Omerčić.

A kada se povežu imovinsko-pravni odnosi i sporost lokalne administracije, direkciji nastaje problem na milionskom projektu, poput onog na regionalnoj cesti Tuzla – Dubrave, koji još uvijek nije priveden kraju, iako je novac osiguran za završetak svih radova.

Okončali 18 projekata obnove cesta

Od početka ove godine do danas direkcija je okončala 18 projekata rekonstrukcije, rehabilitacije i sanacije regionalnih cesta. Od značajnijih za stanovništvo Tuzlanskog kantona ističe se rekonstrukcija dijelova ceste Priboj – Teočak, Gračanica – Bukva – Doborovci – Srnice, Srebrenik – Orahovica i Previle – Humci – Jasenica te kružna raskrsnica na cesti Ribnica – Banovići.

"Kada je riječ o planovima za iduću godinu, osim ranije navedena dva projekta koja zbog problema prenosimo u 2022. bitno je istaknuti i rehabilitaciju regionalne ceste Kalesija - Sapna, zatim nastavak rekonstrukcije ceste Priboj – Teočak te početak rekonstrukcije ceste Gračanica – Bukva – Doborovci – Srnice i to od Doborovaca prema Srnicama", otkrio nam je Omerčić.

Za sve ove projekte osigurana su finansijska sredstva, a njih će morat potvrditi Vlada Tuzlanskog kantona, koja je ranije direkciju zadužila za implementaciju odluke o sanaciji i rehabilitaciji lokalnih cesta.

"Vlada TK za to je izdvojila dva miliona i 100 hiljada konvertibilnih maraka. Direkcija je raspisala javni poziv koji je zatvoren prije nekoliko dana, a sanacija i rehabilitacija lokalnih cesta za nas predstavlja značajnije poslove u idućoj godini", zaključio je Omerčić.

Dobra cestovna infrastruktura preduslov je za razvoj privrede, a iz Direkcije regionalnih cesta TK naveli su da im je cilj sanirati postojeće te izgraditi nove ceste, u skladu s kriterijima i međunarodnim standardima. Koliko će u tome uspjeti svakako će zavisiti i od brzine rješavanja potencijalnih problema koji bi se mogli završiti u pravosudnim institucijama, konkretnije sudovima i lokalnim administracijama.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4105 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Završava se vijadukt iznad Rodoča, uskoro i probijanje tunela
Image

Radovi na velikom infrastrukturnom projektu koji Mostar čeka već godinama odvijaju se prema planu, a uskoro bi se trebalo pristupiti radovima probijanja tunela dugog 1760 metara iznad ovog grada, piše Večernji list BiH.

Rasterećenje Mostara

Riječ je o radovima na južnoj obilaznici Mostara, gdje se privode kraju radovi na izgradnji vijadukta "Marijanovićeva Draga" te se priprema natječaj za treću dionicu ove prometnice koja će prometno rasteretiti gradsko središte, a putnicima olakšati prolazak ovim dijelom Hercegovine te u konačnici Mostar povezati s Dalmacijom jer će se naslanjati na brzu cestu Mostar sjever – Široki Brijeg – granica s Hrvatskom.

Kada je riječ o samom vijaduktu koji će po svom završetku predstavljati uistinu impresivan prizor, jer će se nadvijati iznad Rodoča te prostirati između dvaju brda, stupovi su gotovi te se krenulo s postavljanjem rasponske konstrukcije. Riječ je o radovima na drugoj dionici projekta mostarske južne obilaznice koja uključuje izgradnju prometnice na potezu od kružnog toka Varda prema ulazu u tunel Novi dužine 1760 metara, uključujući vijadukt "Marijanovića Draga" koji je dug 200 metara, a visina stupova iznosi čak trideset metara.

Vijadukt se sastoji od dva upornjaka U1 i U2 i stupova S1 visine 31,5 metara i S2 visine 30,5 metara. Spojni segment rasponske konstrukcije dužine 4 metra povezuje segmente vijadukta koji se izvode tehnologijom slobodne konzolne gradnje, pojasnili su nedavno izvođači radova. Inače, ovaj strateški projekt izgradnje južne obilaznice obuhvaća dionicu trase Međine - Miljkovići (rotor Varda) - Rodoč - veza na M-17, ukupne dužine 14.100 metara, a u prvoj fazi radova završen je potez trase od rotora Međine do rotora Varda dužine 6700 metara koji je još prije dvije i pol godine stavljen u funkciju. Druga dionica se nastavlja od rotora Varda do tunela Novi.

Gotova do kraja 2023.

Radovi na drugom dijelu trase se izvode u vrlo otežanim okolnostima jer je teren od vijadukta do ulaza u tunel Novi dužine 460 metara izuzetno zahtjevan. Riječ je strmom i nepristupačnom terenu, ispod kojeg se nalaze stambeni objekti, zbog čega izvođači radova rade s velikim oprezom. Radove na ovoj dionici južne obilaznice Mostara izvodi JV Hering d. d. Široki Brijeg i KTM-Brina d. o. o Posušje, a nadzor nad istim provodi IGH d. o. o. Mostar. Predviđeni rok završetka radova na LOT-u 1 je sredina srpnja 2022. godine. Za treću dionicu tunela Novi dužine 996 metara radovi bi trebali krenuti po završetku natječajne procedure. Obilaznica podrazumijeva gradnju ukupno dvaju tunela, triju podvožnjaka te jednog mosta, a njezinim završetkom premješta se magistralna cesta M6.1 (Široki Brijeg - Mostar), a samim tim i tranzitni promet iz užega gradskog područja.

Trenutačno se sav promet iz zapadne Hercegovine prema M-17 odvija kroz uže gradsko središte ulicama koje nisu uvjetne za preuzimanje tranzitnoga prometa. Kako su nedavno naveli iz Federalnog ministarstva prometa i veza, završetak radova na izgradnji južne obilaznice se očekuje do kraja 2023., kada bi i autocesta iz smjera juga, odnosno od Bijače, trebala stići do petlje Mostar jug.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4106 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Do mora još 10 kilometara, cesta do Neum gotova do sezone
Image

Do potpunog završetka ceste Stolac – Neum preostalo je još manje od 11 kilometara koji se posljednjih mjeseci grade punom parom na dionici Hutovo – Cerovica – Stolovi.

U kompaniji „Ceste Federacije BiH“ vjeruju da će radovi na ovoj dionici biti završeni onako kako je to predviđeno ugovorom i da će, zapravo, cesta u cijeloj svojoj dužini od 36 kilometara do početka sljedeće turističke sezone biti stavljena u funkciju.

– Zaista vjerujemo u to, jer za sada duž cijele trase na toj posljednjoj dionici nema naznaka da bi moglo biti kašnjenja. Eventualno, kašnjenja može biti na priključnoj cesti od Hutova, gdje se radi rekonstrukcija stare ceste. No, glavni pravac prema Neumu, kako stvari stoje, bit će izgrađen u predviđenom roku – kazao je za „Avaz“ Ljubo Pravdić, direktor JP „Ceste FBiH“.

Potvrdio nam je da su uveliko otpočele aktivnosti na izgradnji obilaznice kod Stoca. Podsjetimo, rješenje za obilaznicu je podržala i Svjetska banka, koja je to uvrstila i odobrila u okviru cijelog projekta izgradnje ceste Stolac – Neum.

S obzirom na to da je Općina Stolac to rješenje trebala uvrstiti u svoj prostorni plan, tek nedavno je, nakon dobivanja urbanističke saglasnosti, otpočeo proces eksproprijacije.

– Taj dio ide nešto sporije, ali u dogovoru s nadležnim službama Općine Stolac, obilaznicu ćemo raditi u fazama i tako ishodovati i građevinske dozvole. Sada je u fokusu dio na kojem će se graditi mostić preko Bregave i vjerujem da ćemo prve radove na izgradnji tog objekta imati najkasnije u februaru – rekao nam je Pravdić.

Povezati državu

Stolačka obilaznica je duga svega 1,3 kilometra i rok za izvođenje radova po okončanju imovinskopravnih odnosa je 10 mjeseci.

Zapravo, kako nam je to i Pravdić rekao, obilaznica će biti gotova do novembra 2022. godine, do završetka efektivnosti kredita namijenjenog za cestu koja će, napokon, povezati naš jedini grad na moru s ostatkom BiH.

Za cjelokupan projekt izgradnje ceste Stolac – Neum bit će utrošeno 88 miliona KM.

Sredstva za izgradnju ove ceste dio su programa izgradnje i modernizacije magistralnih cesta u FBiH u vrijednosti od 173 miliona KM.

Riječ je o kreditnim sredstvima Svjetske banke, Evropske banke za obnovu i razvoju (EBRD) i Evropske investicijske banke (EIB).
Biznis Info
baglama
Posts: 986
Joined: 13/11/2010 16:09

#4107 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by baglama »

Nemoj So What ko Boga te molim soliti Zive rane.
Kazes 36 kilometara za 88 miliona gotovo kupljeno prodano, isporuceno,
a ona gljivara za pranje para cirka *oko* 2 kilometra do sada, za samo malo manje para u dzepove iz prvog safa.
Ti se stvarno znas posrati covjeku u tanjur.
:lol: :run: :bih:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4108 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Dobra vijest je da su BH Telecoma dali neki novac za finansiranje projekata putne infrastrukture u Tuzlanskom kantonu, losa vijest je da je samo 20 miliona KM u pitanju ...

Izgradnja obilaznice na putu Tuzla - Sarajevo počinje iduće godine, osigurano 20 miliona KM
Image
Trasa zaobilaznice na putu Tuzla - Sarajevo

Magistralni put Tuzla – Sarajevo u lošem je stanju, a u cilju osiguranja boljih uslova putovanja i prijevoza robe, planirana je izgradnja nove dionice Šićki Brod – Đurđevik. Za to je osigurano 20 miliona KM, a prema najavi, radovi počinju u 2022. godini.

Vlada Federacije BiH usvojila je informacija Federalnog ministarstva prometa i komunikacija u vezi s uplatom sredstava dobiti BH Telecoma u iznosu od 20 miliona KM, na poseban račun za upravljanje razvojnim sredstvima za implementaciju sredstava namijenjenih za finansiranje kapitalnih infrastrukturnih projekata u okviru Jedinstvenog računa Trezora, za realizaciju projekta izgradnja poddionice Šićki Brod - Đurdevik na trasi ceste Tuzla - Sarajevo.

U informaciji Ministarstva navedeno je da je utvrđena lista prioritetnih projekata koji se finansiraju iz budžeta FBiH za 2021.godinu kroz program "Kapitalni transferi javnim preduzećima - transfer za izgradnju autocesta i brzih cesta".

"U sklopu ovog programa odobren je projekt izgradnja poddionice Šićki Brod - Đurdevik na trasi ceste Tuzla - Sarajevo, čiji implementator je JP Ceste Federacije BiH. Riječ je o projektu kojim se planira izgradnja potpuno nove cestovne dionice na pravcu Tuzla-Sarajevo (u prvoj fazi radi se o obilaznici grada Živinice)", naveli su iz Vlade Federacije BiH.

Postojeća magistralna cesta Tuzla- Sarajevo je izložena ogromnom prometnom opterećenju uslijed prijevoza putnika i roba te svojim trenutnim tehničkim elementima ne pruža uslove za kvalitetan i efikasan promet vozila.

"Poseban problem je pitanje sigurnosti sudionika u saobraćaju na ovom pravcu jer zbog velikog broja vozila i značajne naseljenosti često dolazi do zastoja u prometu i saobraćajnih nezgoda sa stradalim osobama i materijalnom štetom", piše u informaciji resornog ministarstva.

Dalje se navodi da je izrada glavne projektne dokumentacije pred završetkom, kao i da nadležne službe grada Živinice ubrzano vrše poslove izvlaštenja nekretnina na prvoj dionici koja se odnosi na obilaznicu Živinica.

Također, Ceste Federacije BiH pokrenuli su tender i u toku je evaluacija ponuda za izbor najpovoljnijeg izvodača radova za Lot 2- izgradnja obilaznice Živinica u dužini okvirno pet kilometara. U toku 2022. godine očekuje se početak radova na izgradnji poddionice.
Klix
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#4109 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Q_Line »

Koji će to "show" da bude iduće ljeto kroz mjesto na Bregavi :D

Cesta do Neuma će biti izgrađena, “haos” kroz Stolac tek predstoji
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4110 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Q_Line wrote: 25/12/2021 09:32 Koji će to "show" da bude iduće ljeto kroz mjesto na Bregavi :D

Cesta do Neuma će biti izgrađena, “haos” kroz Stolac tek predstoji
Ja vec zamisljam Arduanu Pribinju u Stolcu kako rukama mase ispred onog starog mosta na Bregavi, a iza nje kolona i kao otprilike zamisljam pricu koju ce vrtiti na tom prilogu.
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#4111 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Petak popodne haos...
NediM17
Posts: 21602
Joined: 05/11/2009 11:49

#4112 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by NediM17 »

Opet na Svitavu pa se u neka doba uključiti na novu cestu.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24763
Joined: 08/09/2005 20:08

#4113 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

Q_Line wrote: 25/12/2021 09:32 Koji će to "show" da bude iduće ljeto kroz mjesto na Bregavi :D

Cesta do Neuma će biti izgrađena, “haos” kroz Stolac tek predstoji
Od tog haosa se moze malo i zivjeti. Neka malo i Stolac prodise od tranzita. Prelijep je to grad.

Zanimljivo je da ce blizu biti i petlja za silazak sa autoputa.
User avatar
studeni76
Posts: 5417
Joined: 03/06/2009 14:12

#4114 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

Pa ko je kriv stocanima sto na vrijeme nisu krenuli sa pripremom za projekat! Njima je trpiti tu gužvu cijelu godinu, mi ostali cemo to istrpiti 1-2-3 puta....
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#4115 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Nek na vakat počnu restorane sa hladovinom praviti, pizza, rostilj, janjentina i sl.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4116 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

studeni76 wrote: 25/12/2021 18:55 Pa ko je kriv stocanima sto na vrijeme nisu krenuli sa pripremom za projekat! Njima je trpiti tu gužvu cijelu godinu, mi ostali cemo to istrpiti 1-2-3 puta....
Nije do Stocana, Ceste FBiH su nadlezne za projekat, a ovaj puta su cak prepoznali vaznost na vrijeme, pa su otpoceli aktivnosti na izgradnji, ali nema Stolacke obilaznice po mom misljenju prije 2024. godine, jer ko sto gledam nesto ce se zakomplikovati.
User avatar
studeni76
Posts: 5417
Joined: 03/06/2009 14:12

#4117 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

Pa nije da nije do stočana. Evo gore ti piše da se 2 godine cekalo da njihova administracija izda dozvole. Ako njima nije bilo bitno da to ubrzaju, nije vala ni meni. Ja cu istrpiti 2 prolaska godišnje pa ako treba vožnjom i u rikverc.
BTW sramotno I smiješno je da se 1300m ceste pravi 2 godine. Za to nema nikakvog opravdanja.
Al opet kažem, ako stocanima godi da to usporavaju onda super!
User avatar
Login77777
Posts: 8626
Joined: 18/05/2021 09:11

#4118 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Login77777 »

Cesta se gradi od 2017-2018. znavi vec cetri-pet godina znaju da im treba. Sami su krivi.
mijonja
Posts: 124
Joined: 28/10/2015 14:11

#4119 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mijonja »

studeni76 wrote: 26/12/2021 11:13 Pa nije da nije do stočana. Evo gore ti piše da se 2 godine cekalo da njihova administracija izda dozvole. Ako njima nije bilo bitno da to ubrzaju, nije vala ni meni. Ja cu istrpiti 2 prolaska godišnje pa ako treba vožnjom i u rikverc.
BTW sramotno I smiješno je da se 1300m ceste pravi 2 godine. Za to nema nikakvog opravdanja.
Al opet kažem, ako stocanima godi da to usporavaju onda super!
Tamo pise da je predvidjeni rok za gradnju 1300 metara stolacke obilaznice 10 mjeseci, a ne 2 godine. E sada da li ce se taj rok ispostovati zavisi od ekspropijacije i izvodjaca radova. Kako god u najboljem slucaju ce se tek pocetkom 2023. godine provozati i ovim dijelom.
User avatar
studeni76
Posts: 5417
Joined: 03/06/2009 14:12

#4120 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

mijonja wrote: 26/12/2021 16:25
studeni76 wrote: 26/12/2021 11:13 Pa nije da nije do stočana. Evo gore ti piše da se 2 godine cekalo da njihova administracija izda dozvole. Ako njima nije bilo bitno da to ubrzaju, nije vala ni meni. Ja cu istrpiti 2 prolaska godišnje pa ako treba vožnjom i u rikverc.
BTW sramotno I smiješno je da se 1300m ceste pravi 2 godine. Za to nema nikakvog opravdanja.
Al opet kažem, ako stocanima godi da to usporavaju onda super!
Tamo pise da je predvidjeni rok za gradnju 1300 metara stolacke obilaznice 10 mjeseci, a ne 2 godine. E sada da li ce se taj rok ispostovati zavisi od ekspropijacije i izvodjaca radova. Kako god u najboljem slucaju ce se tek pocetkom 2023. godine provozati i ovim dijelom.
Ovo za 2 godine je bio više osvrt na opasku od SoWhat da ga nebi iznenadilo da se iskomplikuje do 2024. Al kod nas je sve moguće, samo sto ovdje nema opravdanja.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4121 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

studeni76 wrote: 26/12/2021 22:37
mijonja wrote: 26/12/2021 16:25

Tamo pise da je predvidjeni rok za gradnju 1300 metara stolacke obilaznice 10 mjeseci, a ne 2 godine. E sada da li ce se taj rok ispostovati zavisi od ekspropijacije i izvodjaca radova. Kako god u najboljem slucaju ce se tek pocetkom 2023. godine provozati i ovim dijelom.
Ovo za 2 godine je bio više osvrt na opasku od SoWhat da ga nebi iznenadilo da se iskomplikuje do 2024. Al kod nas je sve moguće, samo sto ovdje nema opravdanja.
Svaki kvadrat Stoca je neko arheološko nalazište i velika je mogućnost da tokom izvođenja radova pronađu nešto što bi alarmiralo komisiju za nacionalne spomenike i da zaustave radove.

To je samo jedan scenarij.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2820
Joined: 14/01/2019 04:56

#4122 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Porodice Foht »

Odakle odjednom prica da je zavrsetak radova na cesti Stolac-Neum pocetak 2022 godine? :? Pa ne mogu zavrsiti onoliko posla za mjesec-dva?
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#4123 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Q_Line »

Šta se desi kada se saopštenje piše "na lijep način", jer "Clinton ne voli ružnu djecu u prvim redovima"

https://klix.com/yu795r7r
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4124 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Porodice Foht wrote: 27/12/2021 12:00 Odakle odjednom prica da je zavrsetak radova na cesti Stolac-Neum pocetak 2022 godine? :? Pa ne mogu zavrsiti onoliko posla za mjesec-dva?
Sredinom 2022. godine se spominje u posljednjim člancima.
Pedjat87cg
Posts: 8
Joined: 15/12/2020 18:33

#4125 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Pedjat87cg »

Koliko je prohodan put M18 i M20 od Sarajeva do Bilece?
Proslog januara vozih tuda i u jednom trenu je bilo bas dosta neociscenog snijega na putu, pa me zanima je li bolje stanje ove godine, ciste li redovno snijeg...
AMSBIH ima azurirane informacije?
Post Reply