Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Dope_Man
Posts: 7775
Joined: 03/06/2016 16:31

#3626 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

drug_profi wrote: 17/02/2021 12:15
moon_walker_90 wrote: 17/02/2021 11:54 I meni je zaista drago za bilo koji metar ceste koji se odradi u bilo kojem dijelu zemlje, al uvijek ostaje zal za Tuzlanskim kantonom i Unskosanskim kojima je zaista potrebno ovakvih stvari. I naravno put Lasva-Travnik-Jajce direktno bez Donjeg Vakufa.
Gdje god bi se napravila dobra cesta, odmah bi za godinu pocele da se prave kuce oko nje, restorani, parkinzi, divlji priključci i eto te za deceniju opet na ograničenjima 50.

ova dole Neumska kroz bezvodni krš i pustinju možda se odupre duže.
To je problem idiota na vlasti koji dozvole isto umjesto da se pojave sa bagerom i zakopaju i temelje, i onog ko ih je zakopao, 2 metra pod zemlju.

A krenulo je dobro i sa Crnajom, kako i rekoce strucnjaci, nema tu vise od 15 minuta da ga je'es.

https://www.klix.ba/vijesti/bih/ispred- ... /210219145
baglama
Posts: 987
Joined: 13/11/2010 16:09

#3627 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by baglama »

Dope_Man wrote: 19/02/2021 18:15
drug_profi wrote: 17/02/2021 12:15
moon_walker_90 wrote: 17/02/2021 11:54 I meni je zaista drago za bilo koji metar ceste koji se odradi u bilo kojem dijelu zemlje, al uvijek ostaje zal za Tuzlanskim kantonom i Unskosanskim kojima je zaista potrebno ovakvih stvari. I naravno put Lasva-Travnik-Jajce direktno bez Donjeg Vakufa.
Gdje god bi se napravila dobra cesta, odmah bi za godinu pocele da se prave kuce oko nje, restorani, parkinzi, divlji priključci i eto te za deceniju opet na ograničenjima 50.

ova dole Neumska kroz bezvodni krš i pustinju možda se odupre duže.
To je problem idiota na vlasti koji dozvole isto umjesto da se pojave sa bagerom i zakopaju i temelje, i onog ko ih je zakopao, 2 metra pod zemlju.

A krenulo je dobro i sa Crnajom, kako i rekoce strucnjaci, nema tu vise od 15 minuta da ga je'es.

https://www.klix.ba/vijesti/bih/ispred- ... /210219145
Jebaji ga ,mogli smo ga guslat ko kuravu na redaljku i a za malo vise para(trio lopovski FFF registratori)napraviti novi tunel i guslati koji nam je volja.
VOLJA TI GA U GUZU ILI U PICU. :D :run:
gr0ka
Posts: 16
Joined: 02/03/2021 20:52

#3628 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by gr0ka »

So What! wrote: 17/02/2021 10:06 Cesta Neum-Stolac biće gotova u januaru 2022.
Image

Izgradnja magistralne ceste Neum – Stolac, trebalo bi da bude završena početkom 2022. godine, kazali su iz JP Ceste Federacije BiH. Dodaju kako je vrijednost projekta 72 milijuna KM.

Kada je riječ o izgradnji magistralne ceste Neum – Stolac okončani su radovi na dionici Stari Neum – Kiševo – Broćanac, dužine 12 kilometara, kao i na poddionici Prapratnica – Hutovo u dužini od 2,5 kilometra, uključujući i tunel Žaba 975 metara.

U toku su radovi na poddionici Stolovi – Drenovac, ukupne dužine 8,95 km. Radovi su započeli u oktobru 2019. godine, a trenutno su u fazi izvođenja gornjeg stroja ceste. Asfaltirano je 6,2 km od ukupno 8,95 km. Preostali radovi su privremeno obustavljeni zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta. Očekivani završetak svih radova na ovoj poddionici je april ove godine.

Dodaju kako su u toku radovi i na poddionici Broćanac – Prapratnica u dužini od tri kilometra, uključujući i radove na raskrisnicama Babin Do i Oskrušnica. Radovi su započeli u maju 2020. godine, a očekivani završetak svih radova na ovoj poddionici je 1. avgust 2021. godine.

U toku su radovi i na poddionici Hutovo – Cerovica (LOT 5), ukupne dužine pet kilometara i poddionici Cerovica – Stolovi (LOT 6), ukupne dužine 4,95km. Radovi su započeli u oktobry 2020. godine i trenutno se izvode zemljani radovi. Predviđeni rok završetka kompletnih radova na ovim poddionicama je januar 2022. godine, kazali su u JP Ceste FBiH.

Također se vode aktivnosti oko izgradnje obilaznice oko Stoca, gdje zajedno s općinom tražimo rješenje za trasu buduće obilaznice.

Podsjećanja radi, u aprilu 2018. godine počela je izgradnja magistralne ceste Neum – Stolac.
Akta
A mogli su i ovu malu dionicu da odrade od drenovca prema sotcu.
Ustedilo bi se jos malo vremena :)
Image
User avatar
escobar__
Posts: 8876
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3629 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Nisam siguran koliko je to izvodivo uzevši u obzir konfiguraciju terena.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#3630 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

Mogli su jedino žičaru da odrade...
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3631 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

gr0ka wrote: 02/03/2021 20:56A mogli su i ovu malu dionicu da odrade od drenovca prema sotcu.
Ustedilo bi se jos malo vremena :)
Image
Na dionici Drenovac - Stolovi, na prijevoju su takodjer morali penjati cestu ukoso, samo su koristeni ovi lukovi, kako bi se manje osjetio nagib, za razliku od tog trokutastog prijeratnog rjesenja koje sasvim uredno i danas.

Plan je da se dionica Drenovac - Stolac presvuce novim asfaltom, kao i izgradnja obilaznice kroz Stolac, jer trenutna opcija prolaska kroz stolacku carsiju je katastrofalna.

Image
Last edited by So What! on 05/03/2021 09:17, edited 1 time in total.
gr0ka
Posts: 16
Joined: 02/03/2021 20:52

#3632 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by gr0ka »

Hajde nema veze, rekonstruisat ce postojecu magistralu do drenovca, od drenovca do neuma ce biti sve novo, prosle godine sam isao preko svitave, one serpentine i uski putevi su zlo. Ove godine planiram proci opet, ja mislim da ce zavrsiti vecinu do septembra. :thumbup:
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2825
Joined: 14/01/2019 04:56

#3633 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Porodice Foht »

So What! wrote: 03/03/2021 10:39
gr0ka wrote: 02/03/2021 20:56A mogli su i ovu malu dionicu da odrade od drenovca prema sotcu.
Ustedilo bi se jos malo vremena :)
Image
Na dionici Drenovac - Stolovi, na prijevoju su takodjer morali penjati cestu ukoso, samo su koristeni ovi lukovi, kako bi se manje osjetio nagib, za razliku od tog trokutastog prijeratnog rjesenja koje sasvim uredno i danas.

Plan je da se dionica Drenovac - Stolac presvuce novim asfaltom, kao i izgradnja obilaznice kroz Stolac, jer trenutna opcija prolaska kroz stolacku carsiju je katastrofalna.

Image
Nije najjasnije hoce li prikljucak na ovu cestu od aprila, kako najavljuju, biti u dure. Na onom snimku cure iz Stoca ''sto isla na kafu u Neum'', vidi se da je cesta bas iskasapljena. Popni, sidji, popni, sidji. :-)
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3634 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Porodice Foht wrote: 06/03/2021 10:43Nije najjasnije hoce li prikljucak na ovu cestu od aprila, kako najavljuju, biti u dure. Na onom snimku cure iz Stoca ''sto isla na kafu u Neum'', vidi se da je cesta bas iskasapljena. Popni, sidji, popni, sidji. :-)
Od maja nekada, izmedju Stolca i Neuma ce ostati jedna rupa od 10 kilometara, na kojoj se trenutno radi i alternativa joj je ta postojeca uza i losija cesta.

A ona sto je isla na kafu u januaru se vozila po gradilistu, nesto sto je jako opasno izmedju ostalog, da ne kazem ilegalno.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2825
Joined: 14/01/2019 04:56

#3635 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Porodice Foht »

So What! wrote: 06/03/2021 11:08
Porodice Foht wrote: 06/03/2021 10:43Nije najjasnije hoce li prikljucak na ovu cestu od aprila, kako najavljuju, biti u dure. Na onom snimku cure iz Stoca ''sto isla na kafu u Neum'', vidi se da je cesta bas iskasapljena. Popni, sidji, popni, sidji. :-)
Od maja nekada, izmedju Stolca i Neuma ce ostati jedna rupa od 10 kilometara, na kojoj se trenutno radi i alternativa joj je ta postojeca uza i losija cesta.

A ona sto je isla na kafu u januaru se vozila po gradilistu, nesto sto je jako opasno izmedju ostalog, da ne kazem ilegalno.
Zar ovdje nije zakljuceno da bas ova dionica sto bi se lafo u aprilu trebaa otvoriti je najveci pomak jer ce znatno popraviti najgoru dionicu Stolac-Neum? :?
gr0ka
Posts: 16
Joined: 02/03/2021 20:52

#3636 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by gr0ka »

Meni je bitno da ja mogu od Hutova (Prapratnica -> Broćanac) do Neuma kroz tunel i bez prekida da prodjem u septembru, a ovo dole sto otvore/urade i dobro je, da se zaobidje malo onaj krs od puta :lol:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3637 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Je li prolazio neko Karaulom, kosina se neka odvalila kako sam cuo ...
User avatar
escobar__
Posts: 8876
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3638 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Osipa se ona već duže vrijeme i posljednji put kad sam prolazio (prije dva dana) već je bila na cesti ali ne u tolikoj mjeri da onemogućava saobraćaj tom trakom. Moguće da se u međuvremenu sve svalilo na cestu.

To je inače na onom dijelu gdje je bila "skakaonica".
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3639 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Napokon nešto lijepo, kada je izgradnja saobraćajnica u Tuzlanskom kantonu ...

Tuzlanski kanton: Počinje izgradnja obilaznice oko Živinica
Image

Vlada Tuzlanskog kantona je danas utvrdila da je od javnog interesa izgradnja ceste Šićki Brod – Đurđevik, dionica 1 poddionica 2, što je obilaznica oko Živinica, a prostire se na području gradova Tuzla i Živinice.

Također, je utvrđeno da je Javno preduzeće Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo korisnik eksproprijacije nekretnina za izgradnju ovog saobraćajnog objekta.

Ovim se stvaraju preduslovi za početak eksproprijacije zemljišta i početak izgradnje ove dionice magistralne ceste.
Tuzlainfo.ba
costacurta
Posts: 3510
Joined: 05/05/2005 08:25

#3640 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Jedno pitanje za stručnjake,
Koja je ekonomska, politička ili već koja računica ulagati 100M u tunel Hranjen kako bi povezali KS i kanton sa 25k stanovnika dok istovremeno istu qarinu od ceste imaš na dionici KS-TK i ulažeš 0 KM a radi se o povezivanju regija koje zajedno broje skoro milion stnovnika.
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#3641 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

To je tanjepi za dilfasa i kirbasa
User avatar
BarbaDue
Posts: 63355
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#3642 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

costacurta wrote: 11/04/2021 10:32 Jedno pitanje za stručnjake,
Koja je ekonomska, politička ili već koja računica ulagati 100M u tunel Hranjen kako bi povezali KS i kanton sa 25k stanovnika dok istovremeno istu qarinu od ceste imaš na dionici KS-TK i ulažeš 0 KM a radi se o povezivanju regija koje zajedno broje skoro milion stnovnika.
Vjerovatno je BC GŽ-SA i tunel Hranjen kompenzacija za projekat hidrocentrale na Ustikolini.
izvrsni direktor
Posts: 9321
Joined: 20/12/2018 16:11

#3643 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by izvrsni direktor »

So What! wrote: 07/04/2021 18:31 Napokon nešto lijepo, kada je izgradnja saobraćajnica u Tuzlanskom kantonu ...

Tuzlanski kanton: Počinje izgradnja obilaznice oko Živinica
Image

Vlada Tuzlanskog kantona je danas utvrdila da je od javnog interesa izgradnja ceste Šićki Brod – Đurđevik, dionica 1 poddionica 2, što je obilaznica oko Živinica, a prostire se na području gradova Tuzla i Živinice.

Također, je utvrđeno da je Javno preduzeće Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo korisnik eksproprijacije nekretnina za izgradnju ovog saobraćajnog objekta.

Ovim se stvaraju preduslovi za početak eksproprijacije zemljišta i početak izgradnje ove dionice magistralne ceste.
Tuzlainfo.ba
naslov: uskoro pocinje izgradnja, a u tekstu "preduslovi za pocetak eksproprijacije" :-)
jos jace: dionica 1 poddionica 2 . citav put je nekoliko kilometara i vec sada vidimo da ce biti podijeljen u nekoliko dionica i jos toliko poddionica :-)
i na sve to, forumas ushiceno utvrdi: napokon nesto lijepo :-)
sta je u ovome lijepo? sta su ovdje napisali a da nisu stotinu putu od rata pisali?
jos uvijek se sjecam naslova iz 2007: "uskoro za pola sata do orasja, tuzla se povezuje autoputom za hrvatsku"
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#3644 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Sigma90 »

So What! wrote: 07/04/2021 18:31 Napokon nešto lijepo, kada je izgradnja saobraćajnica u Tuzlanskom kantonu ...

Tuzlanski kanton: Počinje izgradnja obilaznice oko Živinica
Image

Vlada Tuzlanskog kantona je danas utvrdila da je od javnog interesa izgradnja ceste Šićki Brod – Đurđevik, dionica 1 poddionica 2, što je obilaznica oko Živinica, a prostire se na području gradova Tuzla i Živinice.

Također, je utvrđeno da je Javno preduzeće Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo korisnik eksproprijacije nekretnina za izgradnju ovog saobraćajnog objekta.

Ovim se stvaraju preduslovi za početak eksproprijacije zemljišta i početak izgradnje ove dionice magistralne ceste.
Tuzlainfo.ba
U clancima sve ukoro pocinje. A na terenu jedno veliko nista. Poddionica 1, poddionica 2 i tako sve u krug. Neznalice na dijelu i tako vec 30 godina. :bih:
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3645 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

izvrsni direktor wrote: 11/04/2021 13:20naslov: uskoro pocinje izgradnja, a u tekstu "preduslovi za pocetak eksproprijacije" :-)
jos jace: dionica 1 poddionica 2 . citav put je nekoliko kilometara i vec sada vidimo da ce biti podijeljen u nekoliko dionica i jos toliko poddionica :-)
i na sve to, forumas ushiceno utvrdi: napokon nesto lijepo :-)
sta je u ovome lijepo? sta su ovdje napisali a da nisu stotinu putu od rata pisali?
jos uvijek se sjecam naslova iz 2007: "uskoro za pola sata do orasja, tuzla se povezuje autoputom za hrvatsku"
Ignorisuci novinarsko bombanje u naslovima, vijest ne bih tek tako postavio. Ogromna stvar je pocetak eksproprijacije, jer to je ustvari i konkretan korak u izgradnji, za razliku od mahanja mapama po kojima su povucene linije koje se predstavljaju kao koncepti i idejni projekti.

Vlada FBiH je shvatila da najjeftiniji, a efikasan nacin da u saobracajnom smislu nesto napravi u TK jeste ova cesta, pa cemo vidjeti kako ce to funkcionisati.
almirkoba
Posts: 94
Joined: 07/12/2016 11:47

#3646 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by almirkoba »

Bivša vlada TK je stavila u fokus ovu dionicu zato što je bila živinička vlada i logično je da će postaviti prioritet da sebi urade obilaznicu, jel od postojeće magistralne ceste koja prolazi kroz živinice su napravili gradsku sa divljim priključcima.Čak mislim da nemaju dovoljno informacija o geologiji buduće trase pored rudnika tako da nasi i tu čeka cirkus.

Realno pravi projekat je bila karula i to svi osjete u pozitivnom smislu, još kad urade planirana peglanja dalje prema montani to je to.

Daleko veće benefite bi imalo da su pare od tunela hranj podijeli pa pola bacili na tz-sa a drugu polovicu na lašva-travnik i sl
User avatar
BarbaDue
Posts: 63355
Joined: 03/02/2008 22:28
Location: pogledaj iza sebe

#3647 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BarbaDue »

almirkoba wrote: 12/04/2021 16:38 Daleko veće benefite bi imalo da su pare od tunela hranj podijeli pa pola bacili na tz-sa a drugu polovicu na lašva-travnik i sl
Ma ja yebo Goražde kao i svih ovih godina iza pa sve do sada.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3648 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Mostarska obilaznica dobiva obrise, probija se prijevoj Kobilovača
Image

Prizori teških strojeva koji probijaju tvrdi hercegovački kamen na potezu između Varde i Kobilovače iznad Mostara pokazatelj su kako se zahuktava realizacija kapitalnog projekta izgradnje druge faze Južne mostarske obilaznice. Putnik namjernik koji ide od smjera Čitluka ili pak od Rodoča uz postojeću prometnicu uz Vardu može svjedočiti kako se ubrzava dinamika radova koji će uključivati izgradnju prvog od nekoliko značajnih objekata za premostiti izazovni prijevoj Kobilovača.

Radit će se o vijaduktu Marjanovića draga dužine oko 200 metara, piše Večernji list BiH.

Izgradnja vijadukta

Prošlogodišnje potpisivanje ugovora obuhvatilo je izgradnju i rekonstrukciju Južne obilaznice Mostara (dionica Miljkovići - Rodoč - veza na M17, poddionica Miljkovići (rotor Varda) – ulaz u tunel Novi - vijadukt Marijanovića draga) kojim su obuhvaćeni radovi na izgradnji trase dužine oko 1,5 km i izgradnja vijadukta Marjanovića draga dužine oko 200 metara. Realiziranje navedenog projekta predviđeno je programom modernizacije magistralnih cesta u Federaciji BiH, a financiranje je osigurano iz kreditnih sredstava EBRD-a. Vrijednost ugovora iznosi 7,625.528,90 KM bez PDV-a, rok izvođenja radova je 18 mjeseci, a izvođač je JV Hering d. d. Široki Brijeg i KTM Brina d.o.o. Posušje.

Podsjetimo, prvi dio Južne mostarske obilaznice od Pologa do Miljkovića, u dužini od 6,7 kilometara, završen je krajem 2019., međutim, za završetak kompletnog projekta potrebno je završiti još 8,2 kilometra, a radi se o prilično zahtjevnoj trasi.

Naime, obilaznica podrazumijeva gradnju dvaju tunela, triju podvožnjaka te jednog mosta, a njezinim završetkom premješta se cesta M6.1, a samim tim i tranzitni promet iz užega gradskog područja. Trenutačno se sav promet iz zapadne Hercegovine prema M-17 odvija kroz uže gradsko središte, ulicama koje nisu uvjetne za preuzimanje tranzitnog prometa.

Riječ je o projektu starom više od 20 godina, čija je realizacija, zbog nedostatka sredstava, ali i političke volje počela tek Lasićevim dolaskom na mjesto ministra prometa i veza Federacije BiH.

Denis Lasić, federalni ministar prometa i veza, nedavno je za Večernji list kazao kako se na ovu dionicu nastavlja dionica tunel Novi. Iz izlaza tunela Novi do tunela Privorac radi se pak trak za spora vozila zbog uspona. Da bi se obilaznica spojila s magistralom M-17, potrebno je izgraditi i treću dionica, dužine 3,2 km koja će ići od vijadukta Rodoč do čvorišta magistralne ceste. Tad dio ceste predviđen je kao brza cesta s četiri traka, s predviđena dva rotora.

Zanimljivost vezana za ovu dionicu je to što će omogućiti buduću vezu na južnom izlazu grada Mostara, petlja jug, s autocestom na koridoru Vc. Važnost ove obilaznice ogleda se na dvije razine. Prva je činjenica što će doći do značajnog prometnog rasterećenja Mostara jer će se sav teretni promet preusmjeravati na ovu dionicu.

Važnost povezivanja

Druga korist ogleda se u činjenici što će se na ovaj način omogućiti najbrža i najučinkovitija veza te spoj zapadne Hercegovine s dolinom Neretve, a što je posebno bitno zbog činjenice da će doći do spoja s budućom autocestom na koridoru Vc. Inače, u kontekstu Južne mostarske obilaznice treba promatrati i kapitalni projekt brze ceste Mostar - Široki Brijeg - granica RH. Brza cesta od mjesta Polog izravno se nastavlja na Južnu obilaznicu grada Mostara i omogućit će dobru cestovnu povezanost Zapadnohercegovačke županije s postojećom cestovnom mrežom, a prije svega s koridorom Vc.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3649 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Sredinom februara kreće gradnja obilaznice u Donjem Vakufu - Radovi vrijedni skoro 4 mil KM
Image

Sredinom februara kreće izgradnja obilaznice u Donjem Vakufu, prenosi portal Novum.ba.

Kako piše taj portal, investitor, preduzeće Ceste FBiH, je pojasnio da je prije početka radova potrebno izmjestiti brojne instalacije na trasi buduće obilaznice.

Vrijednost radova je 3,95 mil KM, a vrijednost ugovora za nadzor 97.297 KM.

Izvođači su firme Bossil iz VIteza i sarajevski Pont. Roj za završetak radova je godinu dana.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3650 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija tunela Crnaja počinje ovog mjeseca, ljeti poseban režim radova
Image

Danas je održan sastanak direktora i predstavnika JP Ceste FBiH i Federalne uprave za inspekcijske poslove, a razgovarano je o projektima izgradnje, rekonstrukcije i sanacije magistralnih cesta u FBiH, s posebnim fokusom na tekuće projekte.

Posebna pažnja na sastanku je posvećena tunelu Crnaja, kao projektu od naročitog općeg, javnog, privrednog, društvenog, teritorijalnog, ali i sigurnosnog interesa u FBiH.

S obzirom na to da je tunel označen kao crna tačka i jedna od dionica visokog rizika, njegova rekonstrukcija se nameće kao prioritet te su Ceste FBiH poduzele sve neophodne mjere za izvođenje projekta rekontrukcije koji ne bi trebao u velikoj mjeri remetiti normalno odvijanje saobraćaja.

Naime, nakon što je nizom studija utvrđeno da ne postoji adekvatna alternativna ruta za preusmjeravanje saobraćaja u toku rekontrukcije tunela, sačinjena je dinamika radova koji će početi u februaru, s posebnim režimom u toku ljetnih mjeseci.

Prema izvršenim mjerenjima i procjenama, u toku cijelog perioda trajanja rekonstrukcije, zastoji u saobraćaju ne bi trebali biti duži od pola sata.

Imajući u vidu neophodnost održavanja stabilnosti i sigurnosti tunela, što su apsolutni prioritet projekta, JP Ceste FBiH će uspostaviti specijalni režim svakodnevne kontrole radova, te će biti spremno intervenisati ukoliko dođe do eventualnih kašnjenja ili poremećaja u izvođenju radova.

Ukoliko se izvođači radova – HP Investing i Euro-asfalt u procesu rekonstrukcije ne budu susreli s nepredviđenim okolnostima, te budu pratili dinamiku radova, planirani rok za okončanje obnove tunela Crnaja je juni 2022. godine.

Kako bi se smanjila mogućnost eventualnog kašnjenja u isporuci robe, iz JP Ceste FBiH su uputili privrednike na mogućnost prometovanja tereta i robe željezničkim saobraćajem.

Zaključeno je da će JP Ceste FBiH svakodnevno pratiti, a Federalna uprava za inspekcijske poslove kontinuirano vršiti inspekcijski nadzor nad izvođenjem radova rekonstrukcije, a sve u cilju sigurnog odvijanja saobraćaja i održavanja odobrenog režima saobraćaja.
Klix
Post Reply