Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderators: ExNihilo, anex

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3401 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 16:28

UPFBiH traži prolongiranje obustave saobraćaja zbog rekonstrukcije tunela Crnaja
Image

Udruženje poslodavaca Federacije Bosne i Hercegovine od Vlade Federacije BiH traži prolongiranje početka radova na rekonstrukciji tunela Crnaja i obustave saobraćaja na magistralnoj cesti M-17 koja povezuje sjever i jug naše države, na dionici Jablanica-Konjic.

U pismu upućenom Federalnoj vladi, iz UPFBiH insistiraju na hitnom sastanku na kojemu bi bilo precizno dogovoreno neometano odvijanje saobraćaja na ovoj dionici te da se obustava saobraćaja ne primjenjuje prije održavanja sastanka.

"Radi se o jednoj od najprometnijih dionica u državi i obustava saobraćaja rezultirala bi nesagledivim posljedicama i ogromnim štetama za privredne subjekte u Bosni i Hercegovini, a naročito će se to odraziti na privrednike Mostara, Jablanice, Konjica, ali i za trgovce, turističke i ugostiteljske firme i sve one čija je djelatnost vezana za promet ljudi i dobara. Za privredu BiH koja već trpi velike posljedice uzrokovane pandemijom COVID-19, obustava saobraćaja zbog rekonstrukcije tunela Crnaja, je dodatni udarac od kojega će se još teže oporaviti u narednom periodu", naglašavaju u UPFBiH.

Podsjećaju na velike posljedice i enormne štete koje je pretrpjela bh. privreda zbog obustava saobraćaja i pravovremeno neriješenog alternativnog pravca tokom rekonstrukcije tunela Vranduk. Posljedice bi ovoga puta mogle biti i puno veće, jer je pandemija COVID-19 već snažno uzdrmala privredu FBiH i BiH.

U UPFBiH kažu da su iznenađeni odlukom Vlade FBiH da se krene u realizaciju projekta rekonstrukcije tunela Crnaja, jer je na zajedničkom sastanku predstavnika UPFBiH, Vlade FBiH i nadležnih tijela zaduženih za saobraćajnice dogovoreno da se gradi novi tunel, a ne rekonstruira postojeći.

Također, podsjećaju na član 73. Zakona o cestama FBiH kojim je definirano da "zabrana ili ograničenje saobraćaja mora se pravovremeno objaviti putem sredstava javnog informiranja ili na drugi pogodan način prema mjesnim prilikama i označiti odgovarajućim saobraćajnim znakovima na cesti", što u slučaju obustave saobraćaja zbog rekonstrukcije tunela Crnaja nije urađeno.

UPFBiH će formirati ekspertni tim koji će biti na raspolaganju svim članicama Udruženja koje se odluče na sudske tužbe sa zahtjevima za naknadu štete koju će pretrpjeti, a do koje će nesumnjivo doći ukoliko se istraje na obustavama saobraćaja zbog rekonstrukcije tunela Crnaja.
Akta


User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3402 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 16:33

Prolongirana rekonstrukcija tunela Crnaja
Image

Radovi na obnovi tunela Crnaja na magistralnoj cesti M17 između Jablanice i Konjica ipak neće početi danas kako je najavljeno.



Vlada Federacije BiH dala je saglasnost Cestama Federacije BiH na potpisivanje ugovora s HP Investingom i Euroasfaltom, ukupne vrijednosti 12,8 milijuna KM.

Radovi će se odvijati u dva termina po osam mjeseci, paralelno sa odvijanjem prometa, a uz pojačane sigurnosne mjere i propuštanje jednom trakom, dok čekanja ne bi trebala prelaziti 10 minuta, kao što je bio slučaj sa Vrandukom.

Neslužbeno doznajemo kako će prvi bageri biti na tunelu za nekoliko dana. Tunel Crnaja na dionici magistralne ceste M17 Konjic-Jablanica nema blisku cestovnu alternativu, stoga će se pristupiti naizmjeničnom puštanju prometa jednom trakom.

Budući da se radi o klizištu, bit će potrebne i dodatne sigurnosne mjere, ali u Federalnom ministarstvu prometa i veza nas uvjeravaju da će čekanja trajati maksimalno desetak minuta.

“Rok za izvođenje radova je 16 mjeseci, odnosno dva puta po osam mjeseci tijekom jedne kalendarske godine. To znači da radovi počinju 15. rujna i bit će obustavljeni do kraja svibnja, kada krene ljetna sezona, a onda ponovo nastavljeni na jesen”, kazao je Jadranko Puljić, pomoćnik ministra za cestovnu infrastrukturu.

Oko 500 metara dugačak tunel Crnaja nije jedina veza Mostara sa sjeverom naše zemlje, ali je najpopularnija. Putnici se savjetuju da putuju magistralnim cestama prema Bugojnu ili prema Foči, te ukoliko mogu, koriste regionalnu cestu preko Rujišta i Boračkog jezera.

Grupacija prijevoznika Federacije BiH nije zadovoljna ponuđenim rješenjima te podsjećaju kako su prilikom sanacije oko Jablanice osjetili probleme u svakodnevnom radu.

“Mi smo već imali veoma velike troškove kada su bili radovi u Jablanici. I nije samo problem u troškovima, nego ti troškovi koje mi trpimo po par mjeseci i zastoji i čekanja ne rezultiraju kvalitetom, radovi ne odgovaraju konfiguraciji terena. Ugrađeni asfalt i šahtovi opet oštećuju naša vozila i dugoročno nakon izvedenih radova”, upozorava direktor Autoprevoz Bus Mostar Ahmedin Šabanagić.

Riječ je o zajedničkom projektu dva snažna domaća poduzeća, HP Investing Mostar i Euroasfalt Sarajevo. Sredstva su kredit Svjetske banke za obnovu i razvoj i Europske investicijske banke namijenjen za Program modernizacije magistralnih cesta Federacije BiH.
BHRT

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3403 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 16:41

Izgradnja kružnog toka Gorica u Livnu [M16] - 27. 07. 2020.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3404 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 16:45

Izgradnja kružnog toka ulica Blajburških žrtava [M16] - 11. 09. 2020.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3405 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 16:53

Uskoro rekonstrukcija tri značajne dionice puta u Živinicama
Image

Gradonačelnik Grada Živinice Samir Kamenjaković jučer je u svom kabinetu sa izvođačima radova potpisao Ugovore za sanaciju i rekonstrukciju tri značajne dionice puta na području grada Živinice.

Radi se o rekonstrukciji devastirane putne infrastrukture od Bašigovaca preko Krivače do Gračanice, zatim od Podgajeva prema Kuljanu i Džebarima i od Šahića prema Živčićima.

Ukupna finansijska vrijednost realizacije navedenih projekta, uz subvenciju Vlade Federacije Bosne i Hercegovine, iznosi oko milion konvertibilnih maraka, od kojih je 700.000,00 KM izdvojeno iz Budžeta Grada Živinice.

Navedene tri dionice puta prijavljene su na Javni poziv Vlade FBiH kao prioritet za Grad Živinice, kada su u pitanju nekategorisani putevi van zone Grada.

Rekonstrukcijom ovih infrastrukturnih projekata građanima Grada Živinice omogućit će se sigurnije i kvalitetnije kretanje navedenim saobraćajnicama.

Gradonačelnik Samir Kamenjaković istakao je veliko zadovoljstvo kada je u pitanju rekonstrukcija ove tri putne dionice, te naglasio kako će svi upisani projekti u Budžetu biti i pokrenuti.

"Kao što smo i obećali prije dva mjeseca danas smo pokrenuli projekat sanacije tri značajne dionice puta, 'Put prema Gračanici od Bašigovaca'; 'Put prema Šahićima od Živčića' ; i 'Put prema Kuljanu od Podgajeva'. Potpisali smo ugovore sa izvođačima radova koji će ovih dana ući u realizaciju tih projekata. Iz Budžeta Grada pokrenuli smo realizaciju projekata, a sigurno ćemo i u sledećoj sedmici potpisati i ugovore, za za sanaciju puteva u svim Mjesnim zajednicama na području naše loklane zajednice u vrijednosti od 1.350.000,00 KM, a također želim napomenuti da smo potpisali in ugovore za izgradnju puteva od koncesionih sredstava. Dakle, ove godine je izdvojeno oko 4 miliona konvertibilnih maraka za putnu infrastrukturu, ne uključujući izlaze u Gradskoj zoni, i to u vremenu kada je prisutan COVID-19 i kada su okolnosti otežane. Htjeli smo našim građanima priuštiti sve ono što smo prikupljali prethodne četiri godine, a s obzirom na to da je prošle godine Budžet Grada u suficitu, sačekali smo šestomjesečni izvještaj Budžet ove godine koji je također bio u suficitu, i odlučili sve upisane projekte pokrenuti i završiti", kazao je gradonačelnik Grada Živinice Samir Kamenjaković, te dodaje da se do kraja ove godine očekuje i potpisivanje ugovora za rješavanje pitanja izgradnje rasvjetnih tijela.

"Iako će rješavanje putne infrastrukture poboljšati kvalitet življenja naših građana, pripremili smo i određene projekte koji se ne tiču samo putne infrastrukture. Ono što nam je ostalo a što ćemo nadam se završiti do kraja ove godine jeste problem aktiviranja projekata za rasvjetu, tačnije izgradnju rasvjetnih tijela. Godinu dana imamo kako žalbene rokove tako i firme koje ulažu žalbe, te iz tih razloga ne možemo potpisati ugovore. Potpisivanjem ugovora za izgradnju rasvjetnih tijela upotpunili bi sve ono što je u Budžetu i očekujem da će ove godine izvršenje Budžeta biti 100 posto, baš kao što je prošle godine bilo 102 posto", istakao je gradonačelnik Kamenjaković.
Akta

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3406 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 16:55

Delegacija JP Ceste Federacije BiH posjetila TK: Imperativ Kantonalne vlade je putna deblokada Tuzlanskog kantona
Image

Tokom današnje posjete Tuzlanskom kantonu delegacija JP Ceste Federacije BiH, koju je predvodio direktor Ljubo Pravdić, je prezentirala trenutne aktivnosti i projekte koje Direkcija realizira na putnim pravcima u Tuzlanskom kantonu, te najavila nastavak investicijskih projekata i tokom iduće godine.

Premijer Tuzlanskog kantona Denijal Tulumović, koji je bio domaćin današnje posjete, je istaknuo da Tuzlanski kanton ima tri strateška komunikacijska cilja kada je u pitanju putna infrastruktura. To su brža povezanost Tuzlanskog kantona sa Sarajevom, sa četiri saobraćajne trake povezati Tuzlu i Doboj, te se priključiti na autoput 5C, ne čekajući Y-krak, kao i modernizacija i ubrzanje saobraćaja prema Orašju i graničnom prijelazu.

„Zadovoljstvo nam je vidjeti da su u proteklih godinu dana, pokrenute određeni projekti poput sanacije dionice Šićki Brod – Đurđevik, kružni tok na Husinu, sanacija tunela Ormanica i sl., ali te investicije ne smiju biti zaustavljene. Tunel Karaula je samo djelomično riješio i ubrzao saobraćaj prema Sarajevu, ali taj put ima još nekoliko „uskih grla“ na području našeg kantona koja moraju biti riješena kako bi i sam tunel dobio svoju punu opravdanost. Petlja Šićki Brod do danas nije riješena u potpunosti i nezavršavanje tog projekta u smislu kompletnog povezivanja prema Tuzli, uključujući i kružni tok kod Termoelektrane nema opravdanja. Dio odgovornosti je na gradskim službama koje trebaju riješiti imovinsko pravne poslove, ali je dio i na Cestama jer nisu vršile dovoljan pritisak“, rekao je premijer Tulumović ističući da je poražavajuće je da je oko 1,5 miliona KM namijenjenih projektu povezivanja Tuzle i završetku petlje Šićki Brod, zbog nečije indolentnosti preusmjereno na putne pravce koji nemaju ni približnu opterećenost, niti značaj.

Ministar trgovine turizma i saobraćaja Edin Buševac je istaknuo da je Tuzlanski kanton drugi po broju registrovanih vozila u FBiH (141.960) iza Sarajevskog (157.000), ali da u Tuzli ipak ima znatno više vozila nego što to pokazuju ovi brojevi jer sjedišta svih javnih preduzeća, ali i drugih pravnih subjekata koja se nalaze u Sarajevu povlače se i sva njihova vozila registriraju u Sarajevu iako ona saobraćaju na području našeg kantona.

„O opterećenosti i opravdanosti ulaganja u putnu infrastrukturu na području našeg kantona govore podaci da prosječna opterećenost putnog pravca iz Tuzle prema Orašju iznosi 10.217 vozila, Doboju 11.716, a prema Sarajevu 15.908 motornih vozila. Uz ove podatke i podatke o broju registrovanih vozila, a time i prihoda koje Federalna direkcija prikuplja od registracije svakog registriranog vozila, te prihode od indirektnih poreza koji se ubiru sa ovog kantona, nesumnjivo je da zaslužujemo da se konstantno, a ne samo povremeno, radi na održavanju i modernizaciji magistralnih putnih pravaca u našem kantonu“, rekao je ministar Buševac ističući da bi po uzoru na Kantonalnu direkciju cesta, Federalna direkcija trebala njegovati bolje odnose sa lokalnim zajednicama, a sve u cilju bržeg rješavanja imovinsko pravnih odnosa, a time i uspješnije realizacije projekata.

„U sklopu našeg programa modernizacije magistralnih cesta, između ostalog rekonstruišemo ovu raskrsnicu na Husinu, koja je bila i crna točka u saobraćaju. Nažalost izgradnja ovog kružnog toka je, zbog složenih imovinsko pravnih odnosa, dosta kasnila, oko godinu dana. Ipak, počeli smo sa faznom rekonstrukcijom projekta, i u toku realizacije naišli i na dodatne probleme u smislu pojave klizišta koja moramo sanirati. Sve to će dodatno i poskupiti projekat i očekujemo da njegova vrijednost u konačnici bude oko1,2 miliona KM“, kazao je tokom obilaska radova na Husinu direktor Pravdić.

Kada je u pitanju plan za narednu godinu i realizacija projekta obilaznice oko Živinica, odnosno izgradnje nove trase puta Šićki Brod – Đurđevik, direktor Pravdić ističe da su aktivnosti na izradi studijsko –projektne dokumentacije već započete te se početkom naredne godine može očekivati i početak izvođenja radova.

„Tender je u toku, ali smo nažalost imali žalbe na tendersku dokumentaciju. Jednu od žalbi smo već riješili, očekujem da se i druge vrlo brzo riješe, te da ćemo uskoro izabrati konsultanta koji će izraditi glavni projekat, nakon čega ćemo, čim dobijemo elaborat o eksproprijaciji, raspisati natječaj za taj dio“, najavio je direktor Pravdić.

Pored najave za početak radova na obilaznici oko Živinica, danas je dogovoreno da Vlada Tuzlanskog kantona u narednim danima pripremi analizu i stepen izvodivosti onih putnih pravaca, za koje smatra da su prioritetni za rekonstrukciju, te da ih do oktobra dostavi Federalnoj direkciji, kako bi oni mogli ući u plan radova Direkcije u narednoj godini.

Osim radova na kružnom toku na Husinu, delegacije su danas posjetile i rekonstruisanu dionicu magistranle ceste od Šićkog Broda prema Srebreniku, kao i kružni tok u Klokotnici.

Osim premijera Tulumovića, ministra Buševca i direktora Pravdića, današnjem sastanku su prisustvovali i izvršni direktori u Direkciji cesta FBiH Bekir Isaković i Nijaz Hadžikadunić, te inženjer Mustafa Abdulahović, te zastupnik u Parlamentu Federacije BIH Ibrahim Zukić, i poslanik u Skupštini TK i delegat u Domu naroda Parlamenta Federacije Fahrudin Skopljak.
Tuzlainfo.ba

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3407 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 16:57

U Kalesiji potpisani ugovori za asfaltiranje 15 lokalnih puteva
Image

Načelnik Općine Kalesija Sead Džafić i direktor firme "Izgradnja" iz Teočaka Hajrudin Imširović potpisali su 15 ugovora ukupne vrijednosti 334.891 KM.

Riječ je o asfaltiranju lokalnih puteva u osam mjesnih zajednica, Petrovice, Rainci Gornji, Rainci Donji, Seljublje, Kalesija centar, Dubnica, Tojšići i Kikači na području općine.

"U protekle tri godine na asfaltiranje lokalnih puteva izdvojili smo preko 1,5 mliona KM i ovo je nastavak aktivnosti. Ovo je projekat u kojem učestvuju i sami građani po principu 'marka na marku', gdje mi ulažemo onoliko sredstava koliko ulože i sami građani kada je u pitanju asfaltiranje puta, a kada je riječ o popravkama lokalnih puteva naše učešće je 60, a građana 40 procenata", kazao je općinski načelnik Sead Džafić.

Prema riječima općinskog načelnika, radovi bi trebali početi već narednih dana, a rok za završetak istih je 30 dana.

Direktor firme "Izgradnja" Hajrudin Imširović ističe da će svi rokovi biti ispoštovani i da će se raditi malo bržim tempom od uobičajenog jer se ulazi u period kada su moguće kišne padavine.

On je pozvao i same mještane gdje se izvode radovi da imaju strpljenja i razumijevanja kako bi sve bilo okončano u zadatim rokovima.

Narednih dana počinje asfaltiranje putnog pravca Zateški put u MZ Petrovice čija je vrijednost 19.849 KM, put prema staroj džamiji u Lipovicama MZ Rainci Gornji 48.888 KM, putni pravac od lokalnog puta do kuće Mehmedalije Suljkanovića u MZ Rainci Donji 7.443 KM, kao i putni pravac Ravne u MZ Seljublje 12.740 KM, putni pravac Čifluci-meraja u MZ Seljublje 17.994 KM, putni pravac Čadin kod područne škole u Seljublju vrijednosti 3.497 KM, putni pravac u MZ Kalesija centar 12.554 KM, te putni pravac Dedajići MZ Tojšići 49.227 KM.

Tu su i putni pravac prema Mahmutovićiima u MZ Dubnica 44.785 KM, putni pravac Ćerima-Vis-Požarnica u MZ Kikači 8.361 KM, putni pravac Tetkina voda u MZ Petrovice 35.525 KM putni pravac zaseok Hadžići u MZ Rainci Donji 8.571 KM, zatim putni pravac od lokalnog puta u Sprečama u MZ Tojšići 9.915 KM, lokalni put u MZ Tojšili zaseok Hadžići 1.374 KM i putni pravac Bukvik u MZ Rainci Donji vrijednosti 54.161 KM.
Akta

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3408 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 17:01

Rekonstrukcija tunela Crnaja: Vozila ne bi trebala čekati duže od 30 minuta
Image

Zbog posljedica pandemije Covid-19, umanjenih prihoda JP Ceste FBiH za 10 miliona KM, činjenice da do kraja naredne godine JP Ceste moraju implementirati kredit Svjetske banke i Evropske investicijske banke, a i zbog činjenice da autocesta na koridoru V-c vjerovatno neće biti sagrađena u skorom periodu,te lošeg trenutnog stanja tunela, postalo je neminovno da se krene sa rekonstrukcijom tunela Crnaja po postojećem ugovoru koji je potpisan i za koji je osigurana građevinska dozvola, izjavio je za Fenu direktor JP Ceste FBiH Ljubo Pravdić.

Pojašnjavajući odluku Federalne vlade o početku radova na obnovi jednog od ključnih tunela na magistralnoj cesti Sarajevo-Mostar Pravdić je kazao da je posebna studija pokazala da bi privremeno alternativno rješenje odvijanja prometa koštalo oko 8 miliona KM, da bi uključivalo velike uspone i da se u takvim uvjetima teški promet ne bi mogao odvijati. Zbog svega toga i naprijed pojašnjenih razloga, odlučeno je da se krene u rekonstrukciju prema postojećem ugovoru.

Javno poduzeće Ceste je početkom ove sedmice održalo sastanak sa izvođačem radova, projektantima i nadzorom gdje je zaključeno da će u narednih 10 dana izvođač radova podnijeti zahtjev za početak radova, nakon čega će ići mobilizacija gradilišta, a da će od Federalnog ministarstva prometa i komunikacija tražiti odobrenje za izmjenu režima prometa.

"Prema postojećem ugovoru, te obzirom da nemamo opciju nikakvog obilaska, za vrijeme rekonstrukcije tunela predviđeno je da se sav promet odvija naizmjenično jednom saobraćajnom trakom", ističe Pravdić.

U jeku građevinske i turističke sezone, urađena je simulacija radova sa regulacijom prometa i odvijanja jednom saobraćajnom trakom, uključujući nakupljanje i propuštanje vozila. Promatran je period od 7 do 13 sati kada je mjeren promet koji je naizmjenično propuštan kroz tunel uz pomoć semafora.

"Simulacija je pokazala da ukoliko neka vozila budu čekala na drugi interval, ukupno čekanje može iznositi 18 minuta. Ako bi se desilo da se promet nakuplja na nekom drugom mjestu, pa posljedično tome dođe do nakupljanja i na tunelu, naša pretpostavka na osnovu simulacije je da maksimalno čekanje ne bi trebalo premašivati dužinu tri intervala, odnosno ukupno 30 minuta", pojašnjava direktor Cesta FBiH.

Što se tiče alternativnih pravaca, mogu se koristiti druge magistralne ceste, od Lašve do Nević Polje preko Bugojna, Kupresa, Tomislavgrada do Mostara. Također cestom M 16.4 Jablanica-Bugojno njime mogu prometovati vozila maksimalne nosivosti do 7,5 t, a tu je i pravac Sarajevo –Foča-Trebinje.

Radovi na rekonstrukciji tunela Crnaja bi trebali započeti do kraja septembra odnosno kada se pribave saglasnosti za izmjenu režima prometa. Prvo će se početi sa radovima na lijevoj strani tunela, pravac Sarajevo – Mostar, uz primjenu izmjenjenog režima prometa naizmjenično jednom saobraćajnom trakom kroz tunel.

Završetak prve faze je planiran do januara 2021. godine. U drugoj fazi će se promet prebaciti na dio koji će biti završen i asfaltiran u prvoj fazi tj .lijeva strana u pravcu Sarajevo-Mostar , kako bi se izvodili radovi na desnoj strani u pravcu Mostara. Završetak te faze skupa za zidovima koji su visoki 2,5 metra u tunelu, skupa sa podnožnim svodom kolektorom hidroizolacijom , planiran je u maju sljedeće godine kako bi tokom ljetnog perioda građevinske i turističke sezone, pa sve do septembra, promet bio pušten dvosmjerno kroz tunel. U septembru bi radovi ponovo započeli, bila bi završena hidroizolacija u svodu tunela,torkret beton, osvjetljenje i asfalterski radovi, kako bi se, zaključno sa zimom, ovaj projekat trebao okončati. Potrebno je napomenuti da je ugovor potpisan 18.6.2019. godina sa JV u sastavu HP Investing d.o.o. Mostar i Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo koji su trenutno među najboljim kompanijama za radove na tunelima u našem okruženju tako da Cestama FBiH ne očekuju nikakve propuste niti probleme od strane izvođača.

"Obzirom da je tunel rađen 50-ih godina proslog stoljeća i da je njegovo stanje takvo da je rekonstrukcija neophodna radi sigurnosti svih učesnika u prometu, još jedanput apeliramo na sve učesnike u prometu na maksimalno strpljenje. JP Ceste će, skupa sa izvođačem, poduzeti sve što je u našoj mogućnosti da se radovi što prije i što kvalitetnije završe. Režim prometa će biti takav da će izvođač tražiti da se naizmjenični promet odvija od pet sati ujutro do ponoći s tim da će, osim semafora, biti prisutni i radnici zaduženi za manualno preusmjerenje. Od ponoći do 5 sati ujutro predviđa se totalna obustava prometa izuzev vozila hitne pomoći koje bi u pratnji izvođača bili pušteni kroz tunel. Nadamo se da će se ova naša predviđanja ostvariti i da ćemo svi skupa završiti ovaj jako zahtjevan projekat čime ćemo svim učesnicima u prometu ponuditi veću sigurnost u prometu na magistralnom pravcu Sarajevo–Mostar", zaključuje Pravdić.
Akta

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3409 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 17:05

Izgradnja magistralne ceste M17.3 [Stolac - Neum] [Prapratnica - Broćanac] - 18. 09. 2020.


User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3410 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 17:08

Pogledajte kako izgleda tunel Vranduk nakon dvije godine radova i velikih gužvi


Nakon dvije godine radova i agonije vozača tunel Vranduk je konačno do kraja obnovljen i otvoren za korištenje. U videu portala Klix.ba pogledajte kako sada izgleda jedan od najprometnijih tunela u zemlji.

Podsjetimo, radovi na sanaciji tunela Vranduk počeli u septembru 2018. godine, a posljednji potezi obnove počeli su proteklih nekoliko mjeseci kada je na red došao asfalt, farbanje zidova, postavljanje rasvjete, horizontalne i vertikalne signalizacije te ventilatora.

Inače, Vranduk se nalazi ispod istoimene tvrđave na magistralnom putu M17, desetak kilometara sjeverno od Zenice, na jednoj od najprometnijih cesta u Bosni i Hercegovini.

Nestrpljivi vozači, problemi za podzemnim vodama te gradnja servisnog tunela, značajno je otežalo i prolongiralo završetak radova. Naime, ranije najave stavljale su datum završetka radova u martu 2020. godine, ali sve je rastegnuto na dodatnih šest mjeseci gužvi.

Iako je većina vozača znala za radove u Vranduku pa su zaobilazili ovu tačku alternativnim rutama, obavještenja o radovima za turiste i goste ove zemlje dugo nisu bila postavljena što je ispravljeno tek 12 mjeseci nakon početka radova.

Gužve su uzrokovale i više od nervioze običnih građana s obzirom da su pojedine kompanije počele da gube novac zbog kašnjenja dostavljanja robe. Iz Udruženja poslodavaca FBiH čak je prijećeno tužbama prema Cestama FBiH.

Izvođači radova bili su JV (joint venture) Hering d.d. Široki Brijeg i BBM d.o.o. Sarajevo, a vrijednost radova na projektu koji uključuje obnovu ovog tunela i dva mosta je 16.769.997,23 KM sa PDV-om.
Image

Image

Image

Image


User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3412 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 17:29

Rekonstrukcija mosta preko rijeke Drine u Goraždu [M20] - 22. 09. 2020. @ destrojs (Skyscrapercity forum)

Image

ImageImageImage

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3413 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 17:31

Rekonstrukcija raskrsnice na Husinu mogla bi iznositi oko 1,2 miliona KM
Image

Tokom današnje posjete Tuzlanskom kantonu, delegacija JP Ceste Federacije BiH koju je predvodio direktor Ljubo Pravdić, prezentirala je trenutne aktivnosti i projekte koje Direkcija realizira na putnim pravcima u Tuzlanskom kantonu, te najavila nastavak investicijskih projekata i tokom iduće godine.

Premijer Tuzlanskog kantona Denijal Tulumović, koji je bio domaćin današnje posjete, je istaknuo da Tuzlanski kanton ima tri strateška komunikacijska cilja kada je u pitanju putna infrastruktura. To su brža povezanost Tuzlanskog kantona sa Sarajevo, sa četiri saobraćajne trake povezati Tuzlu i Doboj, te se priključiti na autoput 5C, ne čekajući Y-krak, kao i modernizacija i ubrzanje saobraćaja prema Orašju i graničnom prijelazu.

"Zadovoljstvo nam je vidjeti da su u proteklih godinu dana, pokrenute određeni projekti poput sanacije dionice Šićki Brod – Đurđevik, kružni tok na Husinu, sanacija tunela Ormanica i sl., ali te investicije ne smiju biti zaustavljene. Tunel Karaula je samo djelomično riješio i ubrzao saobraćaj prema Sarajevu, ali taj put ima još nekoliko 'uskih grla' na području našeg kantona koja moraju biti riješena kako bi i sam tunel dobio svoju punu opravdanost. Petlja Šićki Brod do danas nije riješena u potpunosti i nezavršavanje tog projekta u smislu kompletnog povezivanja prema Tuzli, uključujući i kružni tok kod Termoelektrane nema opravdanja. Dio odgovornosti je na gradskim službama koje trebaju riješiti imovinsko pravne poslove, ali je dio i na Cestama jer nisu vršile dovoljan pritisak", rekao je premijer Tulumović, ističući da je poražavajuće je da je oko 1,5 miliona KM namijenjenih projektu povezivanja Tuzle i završetku petlje Šićki Brod, zbog nečije indolentnosti preusmjereno na putne pravce koji nemaju ni približnu opterećenost, niti značaj.

Ministar trgovine turizma i saobraćaja Edin Buševac je istaknuo da je Tuzlanski kanton drugi po broju registrovanih vozila u FBiH (141.960) iza Sarajevskog (157.000), ali da u Tuzli ipak ima znatno više vozila nego što to pokazuju ovi brojevi jer sjedišta svih javnih preduzeća, ali i drugih pravnih subjekata koja se nalaze u Sarajevu povlače se i sva njihova vozila registriraju u Sarajevu iako ona saobraćaju na području našeg kantona.

"O opterećenosti i opravdanosti ulaganja u putnu infrastrukturu na području našeg kantona govore podaci da prosječna opterećenost putnog pravca iz Tuzle prema Orašju iznosi 10.217 vozila, Doboju 11.716, a prema Sarajevu 15.908 motornih vozila. Uz ove podatke i podatke o broju registrovanih vozila, a time i prihoda koje Federalna direkcija prikuplja od registracije svakog registriranog vozila, te prihode od indirektnih poreza koji se ubiru sa ovog kantona, nesumnjivo je da zaslužujemo da se konstantno, a ne samo povremeno, radi na održavanju i modernizaciji magistralnih putnih pravaca u našem kantonu", rekao je ministar Buševac.

Istakao je da bi po uzoru na Kantonalnu direkciju cesta, Federalna direkcija trebala njegovati bolje odnose sa lokalnim zajednicama, a sve u cilju bržeg rješavanja imovinsko pravnih odnosa, a time i uspješnije realizacije projekata.

"U sklopu našeg programa modernizacije magistralnih cesta, između ostalog rekonstruišemo ovu raskrsnicu na Husinu, koja je bila i crna točka u saobraćaju. Nažalost, izgradnja ovog kružnog toka je, zbog složenih imovinsko pravnih odnosa, dosta kasnila, oko godinu dana. Ipak, počeli smo sa faznom rekonstrukcijom projekta, i u toku realizacije naišli i na dodatne probleme u smislu pojave klizišta koja moramo sanirati. Sve to će dodatno i poskupiti projekat i očekujemo da njegova vrijednost u konačnici bude oko 1,2 miliona KM", kazao je tokom obilaska radova na Husinu direktor Pravdić.

Kada je u pitanju plan za narednu godinu i realizacija projekta obilaznice oko Živinica, odnosno izgradnje nove trase puta Šićki Brod – Đurđevik, direktor Pravdić ističe da su aktivnosti na izradi studijsko –projektne dokumentacije već započete te se početkom naredne godine može očekivati i početak izvođenja radova.

"Tender je u toku, ali smo nažalost imali žalbe na tendersku dokumentaciju. Jednu od žalbi smo već riješili, očekujem da se i druge vrlo brzo riješe, te da ćemo uskoro izabrati konsultanta koji će izraditi glavni projekat, nakon čega ćemo, čim dobijemo elaborat o eksproprijaciji, raspisati natječaj za taj dio", najavio je direktor Pravdić.

Pored najave za početak radova na obilaznici oko Živinica, danas je dogovoreno da Vlada Tuzlanskog kantona u narednim danima pripremi analizu i stepen izvodivosti onih putnih pravaca, za koje smatra da su prioritetni za rekonstrukciju, te da ih do oktobra dostavi Federalnoj direkciji, kako bi oni mogli ući u plan radova Direkcije u narednoj godini.

Osim radova na kružnom toku na Husinu, delegacije su danas posjetile i rekonstruisanu dionicu magistranle ceste od Šićkog Broda prema Srebreniku, kao i kružni tok u Klokotnici.

Osim premijera Tulumovića, ministra Buševca i direktora Pravdića, današnjem sastanku su prisustvovali i izvršni direktori u Direkciji cesta FBiH Bekir Isaković i Nijaz Hadžikadunić, te inženjer Mustafa Abdulahović, te zastupnik u Parlamentu Federacije BIH Ibrahim Zukić, i poslanik u Skupštini TK i delegat u Domu naroda Parlamenta Federacije Fahrudin Skopljak.
Akta

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3414 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 17:34

Izgradnja cazinske obilaznice najavljena za početak 2021. - Uskoro počinje otkup zemljišta
Image

Projekti realizirani u protekloj godini i oni čija realizacija će uskoro početi glavne su teme o kojima je gradonačelnik Cazina razgovarao s predstavnicima JP Ceste Federacije BiH. Kako je istaknuto, nekoliko značajnih projekata koji su u međuvremenu završeni predstavljaju pozitivan iskorak, a dobra saradnja se nastavlja i u narednom periodu.

- Jedan od trenutno najznačajnijih projekata za Grad Cazin je izgradnja prve faze obilaznice oko Cazina koja je ukupne dužine oko 7 km i mi smo u programu modernizacije cesta iz kredita EBRD-a predvidjeli sredstva od 7 mil EUR za izgradnju te obilaznice - istaknuo je Ljubo Pravdić, direktor Cesta FBiH.

Kada je projekat obilaznice Cazin u pitanju, Kantonalno ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okoliša izdalo je urbanističku suglasnost, a gradske vlasti su proglasile javni interes. Prvi radovi na obilaznici očekuju se početkom naredne godine.

Po riječima gradonačelnika Cazina Nermina Ogreševića, koji se predstavnicima Ceste Federacije zahvalio na dobroj saradnji i netom završenim projektima, obilaznica Cazin otvoriće još jednu bitnu dimenziju za privredni i ekonomski razvoj, saopštila je Općina Cazin.

- Sada dolazi faza kada će se isplaćivati zemljište, a nakon toga će se stvoriti financijski uvjeti za raspisivanje tendera za izvođenje radova. Sve ono na čemu smo radili proteklih godina sada se i konkretno ostvaruje i mislim da je to projekat od dugoročnog značaja za razvoj Cazina u komunikacijskom smislu s kojim otvara jednu novu dimenziju, ali i za putnu komunikaciju unutar samog kantona - istaknuo je gradonačelnik Ogrešević.

Na sastanku se razgovaralo i o prikupljanju projektne dokumentacije za magistralnu cestu Bihać- Cazin- Velika Kladuša, kao i drugim projektima koji su u pripremi.
eKapija

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3415 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 17:37

Potpisan Sporazum o održavanju i rekonstrukciji cestovnih mostova na državnoj granici između Hrvatske i Bosne i Hercegovine
Image

U Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture danas je potpisan Sporazum o održavanju i rekonstrukciji cestovnih mostova na državnoj granici između Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Ugovor su u ime Vlade Republike Hrvatske i Vijeća ministara Bosne i Hercegovine potpisali ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković i ministar komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, Vojin Mitrović.

Potpisani Sporazum odnosi se na održavanje i rekonstrukciju cestovnih mostova na zajedničkoj državnoj granici, konkretno:
  • mosta u Brčkom/Gunji na M14.1 BiH/ DC 214 RH, preko korita rijeke Save,
  • mosta kod Orašje/Županje na M1.8 BiH/DC55 RH, preko korita rijeke Save,
  • mosta kod Šamca/Slavonskog Šamca na M17 BiH/DC7 RH, preko korita rijeke Save,
  • mosta u Brodu/Slavonskom Brodu na M17.2 BiH/ DC53 RH, preko korita rijeke Save,
  • mosta kod Gradiške/Stare Gradiške na M16 BiH/DC5 RH, preko korita rijeke Save,
  • mosta kod Dubice/Jasenovca na M14 BiH/DC47 RH, preko korita rijeke Save i Une,
  • mosta u Novom Gradu/Dvoru na M4 BiH/DC6 RH, preko korita rijeke Une,
  • mosta Kozarska Dubica/Hrvatska Dubica preko korita rijeke Une,
  • mosta kod Velike Kladuše/Maljevac preko rijeke Maljevac i
  • mosta u mjestu Tržačka Raštela, preko rijeke Korane.
Ovim Sporazumom se, među ostalim, uređuju zajednički odnosi, poput aktivnosti povezanih s očuvanjem funkcionalnosti i trajnosti mosta, sigurnosti prometa, razmjerne podjele troškova rekonstrukcije i obnove te osnivanja zajedničkog radnog tijela koje će biti zaduženo za provedbu odredbi utvrđenih ovim Sporazumom.

Kako je naglasio ministar Butković, današnje potpisivanje označava još jedan korak prema jačoj prometnoj, ali i gospodarskoj povezanosti Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

''Održavanje i obnova mostova kao i prometnica na zajedničkoj granici jednako je važno za obje zemlje, jer samo zajedničkom suradnjom možemo unaprijediti zajedničke veze, kako prometne tako i one gospodarske. Određeni mostovi koji su, među ostalima, predmet danas potpisanog Sporazuma su u zaista lošem stanju i tu moramo dosta brzo reagirati kako bi ih što prije doveli u sigurno stanje što se tiče prometnog aspekta. Osim ovog današnjeg Sporazuma, suradnja između Bosne i Hercegovine i Hrvatske očituje se i kroz druge prometne projekte koje realiziramo, a tu ponajprije mislim na izgradnju mosta Svilaj, ali i projekt izgradnje mosta Gradiška gdje su radovi u punom jeku. Mostovi, osim što spajaju dvije države, u konačnici povezuju i stanovnike, a to je i cilj svake ovakve međudržavne suradnje.'', rekao je ministar Butković.

''Svjesni smo da bez razvoja infrastrukture nema ni razvoja regije i da je za Bosnu i Hercegovinu i sve ljude koji žive na ovim prostorima dobra svaka vrsta povezivanja sa zemljama regije. Sporazum koji smo danas potpisali omogućava nam da krenemo sa održavanjem međudržavnih mostova, za šta je na godišnjem nivou planirano 200.000 KM za tekuće održavanje mostova s Hrvatskom, dok su za izvanredno održavanje i rekonstrukciju sredstva osigurana iz budžeta BiH i međunarodnih obaveza BiH, a evidentirat će se kao program posebnih namjena Ministarstva komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine u iznosu od cca 2 milijuna KM za narednih pet godina.'', istaknuo je ministar Mitrović.

''Izgradnjom mostova sa susjednim zemljama mreža autocesta u Bosni i Hercegovini će biti povezana na europsku prometnu mrežu, što će našim građanima omogućiti kraće, brže, udobnije i jednostavnije putovanje do Europe.'', zaključio je ministar Mitrović.
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3416 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 17:38


User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3417 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 17:42

Objavljen tender za idejni projekat novog puta od Tjentišta do Broda na Drini
Image

JP Putevi Republike Srpske raspisali su javni poziv za izradu idejnog projekta i urbanističko tehničkih uslova sa planom parcelizacije za izgradnju nove trase magistralnog puta M20.

Riječ je o novoj saobraćajnici na pravcu Gacko - Foča, poddionica Tjentište - Brod na Drini.

Vrijednost izrade idejnog projekta je procijenjena na 51.282 KM.

Period pružanja usluga je 90 dana od dana potpisivanja ugovora.

Izgradnja trenutno najkritičnije dionice ovog putnog pravca, tj. dionice od Tjentišta do Broda na Drini radi se u skladu sa prostornim planom RS do 2025. godine prema kojem je planirana izgradnja putne komunikacije od Višegrada do Trebinja.

Okončane su aktivnosti na izradi generalnog projekta, u okviru kojeg je razradom više različitih varijantnih rješenja i potom višekriterijumskom analizom izabrana najoptimalnija varijanta nove trase magistralnog puta M-20, od Tjentišta do Broda na Drini.

Usvojeno varijantno rješenje nove trase je projektovano od Tjentišta, odakle prati tok rijeke Sutjeske, na početku desnom stranom a zatim prelazi na lijevu sgranu rijeke Sutjeske sve do Kosmanskog polјa na ušću rijeke Sutjeske u rijeku Drinu, Trasa na ovoj lokaciji prelazi rijeku Drinu i spaja sa magistralnim putem M-18, Brod na Drini - gr.BH/CG (Hum/Šćepan Polјe).

Ukupna dužina novoprojektovane trase je cca 11 km.

Bitno je napomenuti da magisgralni put M-18, Brod na Drini - Šćepan Polјe, pripada TEN-T saobraćajnoj mreži (bivša SEETO mreža), Ruta 26, za koji je izrađena tehnička dokumentacija na nivou glavnog projekta i planira se njegova skora izgradnja.
Akta

Dope_Man
Posts: 4557
Joined: 03/06/2016 16:31

#3418 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man » 30/09/2020 17:56

So What! wrote:
30/09/2020 17:42
Objavljen tender za idejni projekat novog puta od Tjentišta do Broda na Drini
Ovo mi se svidja.. tim putem picim na more, al slomi do Tjentista :-)

Al mi zao sto se nista ne pise o putu za GP, to bi bilo jos i bolje jer je kroz CG jos ljepse voziti.

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3419 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 18:01

Izgradnja tunela Hranjen [M5] [5,5 km] - 29. 09. 2020.

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3420 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 18:04

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3421 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 18:08

Image

Image

Image

Image

Image

belfy
Posts: 4929
Joined: 06/08/2007 09:00

#3422 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by belfy » 30/09/2020 18:35

sto ti je izborna godina... nama trebaju izbori svakih 6 mjeseci, taman kad se rotiraju u Predsjednistvu i napredovali bi 4 puta brze, najmanje...

User avatar
So What!
Posts: 8000
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3423 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 30/09/2020 18:48

belfy wrote:
30/09/2020 18:35
sto ti je izborna godina... nama trebaju izbori svakih 6 mjeseci, taman kad se rotiraju u Predsjednistvu i napredovali bi 4 puta brze, najmanje...
Tanka je ova izborna, ako mene pitaš ...

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37029
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3424 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders » 01/10/2020 14:14

Opa, već su iskopali kilometar one rupe u brdu za koju iz nekog razloga tvrde da će biti tunel. :D

User avatar
drug_profi
Posts: 24435
Joined: 16/07/2012 16:00

#3425 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi » 01/10/2020 14:23

Ma to ce otici nekom pod koncesiju za uzgajaliste sampinjona. Bice i za izvoz.
Bicemo najveci proizvodjac sampinjona u Europi

Post Reply