Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderators: ExNihilo, anex

BadBoy
Posts: 4676
Joined: 01/11/2005 21:55

#3251 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BadBoy » 11/09/2020 10:25

Neko je na temi Autoceste spomenuo rekonstrukciju tunela Crnaja. Evo šta sam našao brzinskim guglanjem:

https://www.faktor.ba/vijest/na-putu-pr ... a-km/90901
Početak radova predviđen je za 15. septembar ove godine. Rekonstrukcija tunela Crnaja, koji se nalazi na izuzetnom frekventnom putu koji povezuje Bosnu sa Hercegovinom, Neumom i ostalom jadranskom obalom, trebala je startati još 2019.
i
Promet u tunelu će se odvijati naizmjenično jednom trakom, uz poštivanje signalizacije na ulaznom i izlaznom portalu tunela Crnaja. U periodu od juna do septembra, kada je intenzitet prometa na ovoj dionici najveći, promet kroz tunel će se odvijati u oba smjera – istaknuli su nam u Cestama FBiH.
Spremite se na naredne dvije godine sjedenja u koloni.


User avatar
mk ultra
Posts: 9712
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#3252 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra » 11/09/2020 11:10

Zar nisu odustali od ovoga, da ide izgradnja novog tunela?

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37029
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3253 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders » 11/09/2020 11:20

Ok, ove godine nisam išao na Jadran, a sad komotno mogu prekrižiti i naredne tri. :D

User avatar
drug_profi
Posts: 24477
Joined: 16/07/2012 16:00

#3254 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi » 11/09/2020 12:06

mk ultra wrote:
11/09/2020 11:10
Zar nisu odustali od ovoga, da ide izgradnja novog tunela?
Bila je ideja. Odustalo se navodno radi cijene.
A zatim su rekli da nece biti potpune obustave saobracaja, vec ce se raditi uz propustanje jednom trakom.
Samo ne znam kako misle povecati gabarite tunela uz prisutan saobracaj, tako da od toga nema nista.

User avatar
dustaban
Posts: 5950
Joined: 10/07/2012 10:55

#3255 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by dustaban » 11/09/2020 12:12

drug_profi wrote:
11/09/2020 12:06
mk ultra wrote:
11/09/2020 11:10
Zar nisu odustali od ovoga, da ide izgradnja novog tunela?
Bila je ideja. Odustalo se navodno radi cijene.
A zatim su rekli da nece biti potpune obustave saobracaja, vec ce se raditi uz propustanje jednom trakom.
Samo ne znam kako misle povecati gabarite tunela uz prisutan saobracaj, tako da od toga nema nista.
Materimyebem napravice sranje ko i na Vranduku :twisted:

User avatar
drug_profi
Posts: 24477
Joined: 16/07/2012 16:00

#3256 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi » 11/09/2020 12:14

Alfons Kauders wrote:
11/09/2020 11:20
Ok, ove godine nisam išao na Jadran, a sad komotno mogu prekrižiti i naredne tri. :D
Pa ne mora se samo preko M17. Može se preko Viteza, Kupresa na Split ili Makarsku (40tak km duži put), Preko Trnova, Trebinja na Dubrovnik (čak i kraće nego preko m17). Preko Zagreba u Istru...

User avatar
dustaban
Posts: 5950
Joined: 10/07/2012 10:55

#3257 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by dustaban » 11/09/2020 12:20

drug_profi wrote:
11/09/2020 12:14
Alfons Kauders wrote:
11/09/2020 11:20
Ok, ove godine nisam išao na Jadran, a sad komotno mogu prekrižiti i naredne tri. :D
Pa ne mora se samo preko M17. Može se preko Viteza, Kupresa na Split ili Makarsku (40tak km duži put), Preko Trnova, Trebinja na Dubrovnik (čak i kraće nego preko m17). Preko Zagreba u Istru...
Ne rise mayketi, SA - MO MORA FERCERAT taman skelu metnuli na Jablanici

neki
Posts: 5201
Joined: 17/02/2005 07:57

#3258 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki » 11/09/2020 12:20

Poslije Crnaje ići će i rekonstrukcija i Lendave, jer nije u ništa boljem stanju..
Ne razumijem kako niko nije nadošao na ideju da se, umjesto rekonstrukcije ova dva tunela, napravi novi, dužine cca 2,5 km, paralelan s postojećim željezničkim kojim bi se zaobišla 4 postojeća tunela i uspon iznad Jablanice, a konačna cijena bi bila ili ista ili manja od rekonstrukcije koju rade

User avatar
drug_profi
Posts: 24477
Joined: 16/07/2012 16:00

#3259 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi » 11/09/2020 12:23

dustaban wrote:
11/09/2020 12:20
drug_profi wrote:
11/09/2020 12:14
Alfons Kauders wrote:
11/09/2020 11:20
Ok, ove godine nisam išao na Jadran, a sad komotno mogu prekrižiti i naredne tri. :D
Pa ne mora se samo preko M17. Može se preko Viteza, Kupresa na Split ili Makarsku (40tak km duži put), Preko Trnova, Trebinja na Dubrovnik (čak i kraće nego preko m17). Preko Zagreba u Istru...
Ne rise mayketi, SA - MO MORA FERCERAT taman skelu metnuli na Jablanici
Pa fercerat će. Samo kazem da postoje opcije da se ne stoji u koloni na zvizdanu.

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37029
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3260 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders » 11/09/2020 13:18

drug_profi wrote:
11/09/2020 12:14
Alfons Kauders wrote:
11/09/2020 11:20
Ok, ove godine nisam išao na Jadran, a sad komotno mogu prekrižiti i naredne tri. :D
Pa ne mora se samo preko M17. Može se preko Viteza, Kupresa na Split ili Makarsku (40tak km duži put), Preko Trnova, Trebinja na Dubrovnik (čak i kraće nego preko m17). Preko Zagreba u Istru...
Ne dolazi u obzir, nisam mentalno retardiran da vozim 800 kilometara umjesto 400.

User avatar
drug_profi
Posts: 24477
Joined: 16/07/2012 16:00

#3261 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi » 11/09/2020 15:49

A dokle je 400, pa bude 800?
Ako je do MA 400 onda ti je preko Kupresa 430.

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37029
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3262 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders » 11/09/2020 17:18

drug_profi wrote:
11/09/2020 15:49
A dokle je 400, pa bude 800?
Ako je do MA 400 onda ti je preko Kupresa 430.
Na Google Maps ipada oko 550 preko Makarske. Desetak sati vožnje po još gorem putu nego inače. Neka hvala.

User avatar
drug_profi
Posts: 24477
Joined: 16/07/2012 16:00

#3263 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi » 11/09/2020 17:39

Nesto ti ne valja .220 iz Sa preko Mostara, 260 preko Viteza i Kupresa. U vremenu - pola sata razlike.

elk
Posts: 1210
Joined: 14/08/2006 12:03

#3264 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by elk » 11/09/2020 20:21

A niskopodni talgo:D

User avatar
So What!
Posts: 8004
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3265 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! » 11/09/2020 23:25

neki wrote:
11/09/2020 12:20
Poslije Crnaje ići će i rekonstrukcija i Lendave, jer nije u ništa boljem stanju..
Ne razumijem kako niko nije nadošao na ideju da se, umjesto rekonstrukcije ova dva tunela, napravi novi, dužine cca 2,5 km, paralelan s postojećim željezničkim kojim bi se zaobišla 4 postojeća tunela i uspon iznad Jablanice, a konačna cijena bi bila ili ista ili manja od rekonstrukcije koju rade
Okle nam pare za to? :(

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37029
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3266 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders » 12/09/2020 08:16

drug_profi wrote:
11/09/2020 17:39
Nesto ti ne valja .220 iz Sa preko Mostara, 260 preko Viteza i Kupresa. U vremenu - pola sata razlike.
Zato jer ne idem u Makarsku već u slučaju obilaska samo prolazim kroz Makarsku... Znam ja da je Makarska bliže, znam i da se može do Istre preko Zagreba za manje vremena, ali ja druže vikendicu ne mogu prenijeti ni u Makarsku ni u Rijeku. Tu je gdje je i valja doći do nje.

Uglavnom 6 i kusur sati do Makarske, pa onda još 3 sata do odredišta (i to bez gužvi na granicama). I ako idem tom stranom, onda uopšte ne idem preko Sarajeva već Zenice, što je još više kilometara. Mogu i na istok preko Trebinja (tad bi se pičilo na Sarajevo), ali skoro isto mi dođe - malo manje kilometara, ali još gori putevi i opet desetak sati zajebancije.

Drugim riječima, do Jadrana i nazad bi mi trebalo dvadesetak sati vožnje po katastrofalnim putevima, a u toj varijanti mi je bolja Antalija. Meni taj Jadran ne vrijedi toliko da bih izgubio dva dana godišnjeg na vožnju i bio premoren nakon puta. Ko ga jebe, ima Turska.
Last edited by Alfons Kauders on 12/09/2020 08:21, edited 1 time in total.


User avatar
Porodice Foht
Posts: 1448
Joined: 14/01/2019 04:56

#3268 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Porodice Foht » 12/09/2020 10:53

Hoce li i taj tunel Zaba pustiti u promet pred izbore, nema druge cim se ovoliko odugovlaci. Kako napreduje na strani od Stoca?

User avatar
drug_profi
Posts: 24477
Joined: 16/07/2012 16:00

#3269 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi » 12/09/2020 12:14

Druze Alfons, Makarska je samo orijentacija. Ne znam o kojem mjestu konkretno pricamo. Hoces bas u to mjesto?
A ako ne mozes u to mjesto onda je dobra Antalija?
Svakom svoje, ali ispred Istre meni nema nikakve Turske.

Gray
Posts: 3323
Joined: 14/06/2005 02:47

#3270 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Gray » 12/09/2020 12:26

Alfons Kauders wrote:
12/09/2020 08:16
drug_profi wrote:
11/09/2020 17:39
Nesto ti ne valja .220 iz Sa preko Mostara, 260 preko Viteza i Kupresa. U vremenu - pola sata razlike.
Zato jer ne idem u Makarsku već u slučaju obilaska samo prolazim kroz Makarsku... Znam ja da je Makarska bliže, znam i da se može do Istre preko Zagreba za manje vremena, ali ja druže vikendicu ne mogu prenijeti ni u Makarsku ni u Rijeku. Tu je gdje je i valja doći do nje.

Uglavnom 6 i kusur sati do Makarske, pa onda još 3 sata do odredišta (i to bez gužvi na granicama). I ako idem tom stranom, onda uopšte ne idem preko Sarajeva već Zenice, što je još više kilometara. Mogu i na istok preko Trebinja (tad bi se pičilo na Sarajevo), ali skoro isto mi dođe - malo manje kilometara, ali još gori putevi i opet desetak sati zajebancije.

Drugim riječima, do Jadrana i nazad bi mi trebalo dvadesetak sati vožnje po katastrofalnim putevima, a u toj varijanti mi je bolja Antalija. Meni taj Jadran ne vrijedi toliko da bih izgubio dva dana godišnjeg na vožnju i bio premoren nakon puta. Ko ga jebe, ima Turska.

Ne znam gdje ti je vikendica i odakle ideš, ali vala nije toliko strasno kako predstavljaš. Imam ja stan u Herceg Novom i desetine puta sam išao preko Stoca, Ljubinja, Trebinja i jeste los put ali nije vala za plakati, normalno se vozi 80-90, na nekim mjestima i više, plus sto sada rade rekonstrukciju puta Ljubinje Trebinje, a onda će i Stolac Ljubinje. Plus sto se moze ići Stolac Bileća Trebinje koji je sasvim dobar put. Dakle samo kažem ima opcija :)

User avatar
mk ultra
Posts: 9712
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#3271 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra » 12/09/2020 13:20

So What! wrote:
11/09/2020 23:25
neki wrote:
11/09/2020 12:20
Poslije Crnaje ići će i rekonstrukcija i Lendave, jer nije u ništa boljem stanju..
Ne razumijem kako niko nije nadošao na ideju da se, umjesto rekonstrukcije ova dva tunela, napravi novi, dužine cca 2,5 km, paralelan s postojećim željezničkim kojim bi se zaobišla 4 postojeća tunela i uspon iznad Jablanice, a konačna cijena bi bila ili ista ili manja od rekonstrukcije koju rade
Okle nam pare za to? :(
Pa i ova rekonstrukcija ce kostati 12.5miliona u pocetku, na koliko ce izaci bog zna... na 15 najmanje
Sa lendavom 20 miliona
+ šteta naredne 3 godine koju ce nam napravjti, jer ja prvi cu da gledam da izbjegnem tu dionicu uvijek, s tim i mostar... i dođeš do cijene novog tunela, a ovi taman spremaju malo prenj malo ovo... :lol:

Allah ih nagradio za domišljatost :mrgreen:

Ja bih zatvorio dionicu komplet na godinu dana ili na neki period da se uradi glavni dio posla, a pretpostavljam da moraju siriti konstrukciju samog tunela.. i onda kao na vranduku, od 21 do 6 ujutro zatvoren po danu radi regularno...

User avatar
drug_profi
Posts: 24477
Joined: 16/07/2012 16:00

#3272 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi » 12/09/2020 20:43

Gray wrote:
12/09/2020 12:26
Alfons Kauders wrote:
12/09/2020 08:16
drug_profi wrote:
11/09/2020 17:39
Nesto ti ne valja .220 iz Sa preko Mostara, 260 preko Viteza i Kupresa. U vremenu - pola sata razlike.
Zato jer ne idem u Makarsku već u slučaju obilaska samo prolazim kroz Makarsku... Znam ja da je Makarska bliže, znam i da se može do Istre preko Zagreba za manje vremena, ali ja druže vikendicu ne mogu prenijeti ni u Makarsku ni u Rijeku. Tu je gdje je i valja doći do nje.

Uglavnom 6 i kusur sati do Makarske, pa onda još 3 sata do odredišta (i to bez gužvi na granicama). I ako idem tom stranom, onda uopšte ne idem preko Sarajeva već Zenice, što je još više kilometara. Mogu i na istok preko Trebinja (tad bi se pičilo na Sarajevo), ali skoro isto mi dođe - malo manje kilometara, ali još gori putevi i opet desetak sati zajebancije.

Drugim riječima, do Jadrana i nazad bi mi trebalo dvadesetak sati vožnje po katastrofalnim putevima, a u toj varijanti mi je bolja Antalija. Meni taj Jadran ne vrijedi toliko da bih izgubio dva dana godišnjeg na vožnju i bio premoren nakon puta. Ko ga jebe, ima Turska.

Ne znam gdje ti je vikendica i odakle ideš, ali vala nije toliko strasno kako predstavljaš. Imam ja stan u Herceg Novom i desetine puta sam išao preko Stoca, Ljubinja, Trebinja i jeste los put ali nije vala za plakati, normalno se vozi 80-90, na nekim mjestima i više, plus sto sada rade rekonstrukciju puta Ljubinje Trebinje, a onda će i Stolac Ljubinje. Plus sto se moze ići Stolac Bileća Trebinje koji je sasvim dobar put. Dakle samo kažem ima opcija :)
Pa nije taj dio dole problem. Problem je kako od Konjica doci do Jablanice.

Gray
Posts: 3323
Joined: 14/06/2005 02:47

#3273 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Gray » 12/09/2020 21:33

Pa opet je pitanje odakle ideš i dokle, može se zaobići i Konjic i Jablanica, za makarsku i Split se može preko Kupresa, za Dubrovnik i crnu goru preko tjentista, Bileće i Trebinja, ono je vise bio komentar da su katastrofalni putevi. Mislim, daleko su od savršenih ali ne treba sada ni pretjerivati :D

User avatar
mk ultra
Posts: 9712
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#3274 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra » 12/09/2020 21:44

Gray wrote:
12/09/2020 21:33
Pa opet je pitanje odakle ideš i dokle, može se zaobići i Konjic i Jablanica, za makarsku i Split se može preko Kupresa, za Dubrovnik i crnu goru preko tjentista, Bileće i Trebinja, ono je vise bio komentar da su katastrofalni putevi. Mislim, daleko su od savršenih ali ne treba sada ni pretjerivati :D
Mostar
Kamiona iz ŠB i Posušja, Ljubuškog i Gruda koji idu prema sarajevu i tuzli kamara
Sva nafta u drzavu skoro ulazi tim putem
Kamen, sljunak nasipi ugalj, tuzla mostar, svaki dan banovicki transkop orga sa barem 5 slepera na toj dionici, Bingo i Konzum...
O ostalim da ne govorim i o privatnom transportu na relaciji Mostar ( ukljuceno ZHK, Čapljina, Stolac, Trebinje) Sarajevo

Recimo dosta kamiona ide regionalcem Posusje Jabanica od kako su asfaltirali dio do sovića, a također ovi iz Posusja imaju isplativu opciju na Šujicu i Vitez... ali opet fali konekcija Mo SA, a kolika ce to karina biti jedva cekam da vidim... fuj.

high_volume
Posts: 4530
Joined: 09/06/2010 22:51

#3275 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by high_volume » 12/09/2020 22:25

neki wrote:
11/09/2020 12:20
Poslije Crnaje ići će i rekonstrukcija i Lendave, jer nije u ništa boljem stanju..
Ne razumijem kako niko nije nadošao na ideju da se, umjesto rekonstrukcije ova dva tunela, napravi novi, dužine cca 2,5 km, paralelan s postojećim željezničkim kojim bi se zaobišla 4 postojeća tunela i uspon iznad Jablanice, a konačna cijena bi bila ili ista ili manja od rekonstrukcije koju rade
Za koliko godina bi bio izgrađen novi tunel od 2,5 km?

Post Reply