Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#2701 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Gray »

Kakav je status radova na Vranduku? Jučer sam dva puta prolazio, ujutro oko 9 i popodne oko 15 i ništa se ne radi, nema ni jedne mašine ni radnika u i oko tunela?
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2702 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Bez namjere da prozivam, meni je uvreda za zdrav razum nazivati firme poput Heringa i EA kvalitetnim ili stručnim. Nakon Vranduka, Karaule, Ormanice i ostalih projekata na kojim su probijali rokove, ne vidim kako i zašto bi ih iko smatrao ozbiljnim firmama.

Riječ je o kriminalcima i fušerima. Ko se ne slaže, može se slobodno provozati do Ormanice ili Vranduka, donedavno i do onog mosta iznad Kladnja, gdje su Heringaši pola godine rekonstruisali 70 metara magistrale.

U uređenoj državi, nakon takvih promašaja i probijanja rokova, plaćali bi višemilionske penale i ne bi prolazili na tenderima. Kod nas potpišu ugovor i onda ih zaboli kad će završiti, jer znaju da će im gazde isposlovati produženje rokova bez ikakvog opravdanja. Kriminal... Nakon idiotluka na Vranduku i Ormanici, ne znam ko bi im dao bilo kakav ozbiljan projekt, ali eto kod nas su "doktori"... Fušeraj...
User avatar
nineinchnails
Posts: 1668
Joined: 24/02/2009 12:09

#2703 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by nineinchnails »

neki wrote: 22/01/2020 08:33
nineinchnails wrote: 22/01/2020 08:17 Ključna riječ FINANSIRANO IZ DOBITI BH TELEKOMA.
Niko nema pojma, koliko ova država uzima od čovjeka. Akciza na gorivo, akciza na cigare, pa nas još odraše preko komunalija, posebno struje.
:lol: :lol: :lol:
:-)
I meni je pravo smiješno. Kad pogledam u novčanik, svaki put manje kusura za iste stvari koje kupujem godinama, da bi BH Telekom imao veću DOBIT.
User avatar
mk ultra
Posts: 19519
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#2704 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Kopa se novi tunel ivan, stari ide na reknstrukciju prije nego ovaj zavrse? :skoljka:

Ovo vise postaje zalosno, sve se sporije i sporije putuje
Prije sam do mostara isao redovno 1h45, sad ne pamtim kad sam u zadnje 3-4 godine uspio ispod 2h

Žalosno jbt 120km, a kad i ovo otegnu godinu dana na to sve dopises pola sata. Alternativnih pravaca i nema, ima seoski put.
User avatar
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji
Posts: 45504
Joined: 05/06/2008 03:41
Location: i vukove stid reći odakle sam...

#2705 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Chmoljo »

Ima stara cesta preko ivana, skrene se u raštelici i izađe dole u bradini, ali ako budu kamioni gore išli, biće šou program.

Ali ako ništa, ima se gdje teferić napraviti kod titovog borića.
User avatar
mk ultra
Posts: 19519
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#2706 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Chmoljo wrote: 24/01/2020 18:32 Ima stara cesta preko ivana, skrene se u raštelici i izađe dole u bradini, ali ako budu kamioni gore išli, biće šou program.

Ali ako ništa, ima se gdje teferić napraviti kod titovog borića.
Ma ima put asfaltiran koliko me pmcenje sluzi, 4m, pravi seoski...
Karina :skoljka:
User avatar
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji
Posts: 45504
Joined: 05/06/2008 03:41
Location: i vukove stid reći odakle sam...

#2707 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Chmoljo »

To je stari put.

Ovaj tunel kroz koji se sada prolazi je koristila uskotračna željeznica.

Njenim ukidanjem iskoristio se taj tunel za magistralnu cestu.
User avatar
escobar__
Posts: 8880
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2708 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Dakle još jedan cirkus u režiji JP Ljubo Pravdić. Hoćemo li kakvu kladionicu oko izvođača radova i broja probijanja roka?

:lol:
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15636
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#2709 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by problemnatravunu »

Stvarno su majmuni, valjda vide šta se desilo sa Vrandukom,
pa valjda bi jedino logično bilo da se probije ekspresno taj novi tunel za auto cestu, privremeno skrene promet kroz njega, a ovaj renovira , i dalje radi autocesta, kasnije samo sve spojiti
User avatar
Haris033
Posts: 3865
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#2710 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris033 »

Valja Heringu sta zaraditi ove godine a najbolje preko ledja glupih bosnjaka. SDA & HDZ rules
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#2711 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by seoBIH »

Ista priča kao za Vranduk. Je li moglo ovo, je li moglo ono I onda se dobri staloženi bosnjo muči godinu i više kroz Vranduk, a da ne zatraži odgovornost :)
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2712 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Na ovom primjeru se tačno vidi da to rade namjerno. Vranduk su renovirali umjesto da su sačekali da se spoji autoput... Ivan će sad razvaliti, a uporedo bušiti tunel za autoput. Umjesto da sačekaju godinu-dvije, terorišu građane čisto kako bi svojoj bagri nabacili što više poslova.

Za ovo bi nekog trebalo strijeljati. Fino pred zid, uživo na TV i metak u potiljak, jebem im sve živo i mrtvo.
neki
Posts: 6694
Joined: 17/02/2005 07:57

#2713 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

Previše se uzbuđujete..
Ovo je tek tender za dodjelu posla na izradi projekta.
Sad ide izbor projektanta pa žalbe, pa izrada projekta, pa revizija, pa tender za izbor izvođača, pa žalbe...trajat će to najmanje 2-3 godine, a do tad će biti gotov i donji tunel ivan i autoput do bradine..
Vjerovatno tako i tempiranju, da sve bude spremno za radove kad bude otvorena dionica ap do bradine, i Euroasfalt samo prebaci mašine uzbrdo..
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2714 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Za sve ima prvi put, možda i bude tako. Međutim, istu su stvar napravili na Vranduku, pa nije čudno što se brinem da će glupost ponoviti na Ivanu.

A o tome kako Ljubo i njegovi puleni temeljito planiraju ove projekte najbolje govori Crnaja, gdje su skontali da je zaobilaznica potrebna tek nakon što im je cijela država jebala majku...
User avatar
escobar__
Posts: 8880
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2715 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Danas je opet bilo malo karindžanja na cesti Tuzla - Sarajevo, čini mi se da se broj kamiona na cesti uvećao puštanjem nove dionice preko Karaule (ili je to vezano za Vranduk) - uglavnom, putovanje tom cestom postaje sve gore i gore i bukvalno patnja.
User avatar
mk ultra
Posts: 19519
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#2716 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

escobar__ wrote: 28/01/2020 15:12 Danas je opet bilo malo karindžanja na cesti Tuzla - Sarajevo, čini mi se da se broj kamiona na cesti uvećao puštanjem nove dionice preko Karaule (ili je to vezano za Vranduk) - uglavnom, putovanje tom cestom postaje sve gore i gore i bukvalno patnja.
Da, kako sam na drugoj temi pisao 3h30 danas iz TZ

A bez nesrece, 2h30 nema sanse ispod TZ Sarajevo (ulaz u grad) u toku dana, nocu moze manje
Jutros 2h10, bez neke velike guzve

Ali u toku dana, širbegović sa betonskim stubovima, jelah1, cementara lukavac, turci najvise SGL, lokalni šticari od stupara do olova, BGL, čimex, veren stan, transkop banovici, bingo, kopex - nafta i svi oni natovareni do krova voze tuda svaki dan redovno
A nksam sve nabrojao, ovo su samo najcesci, manje dostavnjake do 10T i sl

Jedan tezak kamion zajebe sve zivo, sve se uspori, danas sam od olova do semizovca jmao prosjecnu brzinh 30kmh, u vise navrata stao... ja se sjecam da sam tuzlu uvijek vozio 1h45, sad je to bajka...

Ako je normalno da se toliko vozi, jebo ti nas, 120km
Ulazu se milioni u usrane projekte, gdje nema prometa ni 5% kojeg ovamo ima... ali ko jebe to, neka gubim vrijeme u autu i ja i hiljade drugih, imacemo cestu koja kurcu ne treba
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2717 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Kreće izgradnja graničnog prelaza kod mosta Bratoljub - Posao dobila firma Enikon gradnja iz Zvornika
Image

Izgradnja graničnog prelaza kod mosta "Bratoljub", koji povezuje BiH i Srbiju, trebalo bi da počne u februaru, potvrđeno je u Upravi za indirektno oporezivanje (UIO) BiH, koja je okončala proceduru izbora izvođača radova.

Uprava je, naime, početkom prošle godine dobila šest ponuda za izgradnju graničnog prelaza između Bratunca i Ljubovije, ali je nedostatak novca na određeno vrijeme prekinuo konkursnu proceduru, te nije bilo uslova da se sa najpovoljnijim ponuđačem potpiše ugovor.

Situacija se promijenila kada je krajem prošle godine novi saziv Savjeta ministara BiH odobrio potrebna dodatna sredstva za gradnju graničnog prelaza, a predsjedavajući Savjeta Zoran Tegeltija tada je izrazio nadu da će prije kraja ove godine prelaz biti otvoren.

U UIO su u petak potvrdili da je ugovor sa odabranim ponuđačem na putu ka Pravobranilaštvu BiH, što je uobičajena procedura, te da bi trebalo da sve, sa te strane, bude završeno u naredne dvije sedmice. Posao je, kako su naveli, dobila firma Enikon gradnja iz Zvornika.

- Izvođač bi u drugoj polovini februara trebalo da počne sa radovima. Ukupna vrijednost projekta je 14,5 mill KM. Davno smo tender bili završili, ali nismo mogli dalje jer smo imali samo 7,5 mil KM - kazali su u Upravi.

U tenderskoj dokumentaciji za izgradnju graničnog prelaza je navedeno da je rok za završetak radova 350 kalendarskih dana, računajući od dana uvođenja u posao, a izvedeni radovi, kako je navedeno, moraju biti urađeni u skladu sa najvišim profesionalnim standardima.

Jedan od uslova za učešće na tenderu bio je da ponuđači dokažu da su u 2017. godini pozitivno poslovali, kao i to da su u posljednje tri godine imali minimum prometa od 14 mil KM za svaku godinu.

Izgradnja mosta "Bratoljub", u dužini od 227 metara, trajala je od oktobra 2015. do maja 2017. godine i koštala je oko 13 mil EUR, ali zbog nepostojanja graničnog prelaza još nije u funkciji.

Srbija je, prema ranijem dogovoru, završila izgradnju mosta i pristupne puteve sa svoje strane, Republika Srpska izgradnju pristupnih puteva iz pravca Bratunca, dok plato za carinski terminal i granični prelaz sa nastrešnicom površine 2.000 kvadratnih metara treba da izgradi BiH.

Na završetak posla pozivali su često i zvaničnici Srbije, ukazujući na značaj ovakvih projekata, prije svega za stanovništvo i privredu.

Čelnici opštine Bratunac godinama ističu da su granični prelaz i most od ogromnog značaja za tu opštinu, ali i za širu regiju. Transportni pravci će znatno, prema njihovim riječima, biti skraćeni i to će mnogo značiti za privredu ovog područja i za stanovništvo s obje strane Drine.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2718 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja mosta preko rijeke Bosne i budući spoj M-17 i R-445 - 25. 01. 2020. @ Lamela (SSC)

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2719 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

UIO BiH traži firmu za nadzor gradnje graničnog prelaza Bratunac - Ljubovija
Image

Nakon što je potvrđeno da će ove godine početi dugoočekivana izgradnja graničnog prelaza Bratunac-Ljubovija, Uprava za indirektno oporezivanje BiH je raspisala tender za usluge nadzora radova.

Kako se navodi u tenderskoj dokumentaciji nabavka se vrši putem e-aukcije.

- Nakon dostavljanja ponuda Komisija će izvršiti javno otvaranje ponuda. Na zatvorenom sastanku Komisija će izvršiti pregled i ocjenu ponuda. Svim ponuđačima koji su dostavili tehnički zadovoljavajuću ponudu omogućit će se prilika da, elektronski, putem sistema, u tačno određenom vremenu, metodom obrnute aukcije, poboljšaju svoje inicijalno poslane ponude podnošenjem novih cijena, izmijenjenih naniže, u slučaju kriterija najniža cijena. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, blagovremeno će putem sistema e-aukcije biti obavješteni o zakazivanju i početku e-aukcije - navodi se u TD.

Procijenjena vrijednost ove nabavke je 85.470 KM, a rok za prijavu 10. februar.

Podsjećamo da je nakon sprovedenog tendera za izbor izvođača radova na graničnom prelazu, došlo do zastoja u daljoj realizaciji ovog projekta, budući da se čekalo formiranje Savjeta ministara BiH. Po njegovoj uspostavi krajem prošle godine novi saziv Savjeta ministara odobrava neophodni novac za gradnju graničnog prelaza, a predsjedavajući Savjeta Zoran Tegeltija je izrazio nadu da će prije kraja ove godine prelaz biti otvoren.

Prije nekoliko dana ozvaničeno je da će most Bratoljub graditi firma Enikon gradnja iz Zvornika, a početak radova je najavljen za naredni mjesec.

Izgradnja mosta Bratoljub, u dužini od 227 metara, trajala je od oktobra 2015. do maja 2017. godine i koštala je oko 13 mil EUR, ali zbog nepostojanja graničnog prelaza još nije u funkciji.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2720 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Prioritet rekonstrukcija puta od Ljubinja prema Stocu
Image

Premijer Republike Srpske Radovan Višković izjavio je jučer u Ljubinju da će Vlada učiniti sve da se ubrza papirologija i što prije krene sa rekonstrukcijom magistralnog puta od Ljubinja prema Stocu, što je veliki problem ove male hercegovačke opštine.

Višković je nakon sastanka sa načelnikom opštine Ljubinje Darkom Krunićem rekao da je u Ljubinju veliki problem putna infrastruktura, a da je najgore stanje na putu prema Stocu.

"Od 'Puteva' i Republičke geodetske uprave zatražiću informacije o eksproprijaciji na ovom dijelu puta i učinićemo sve da ovaj put po prioritetu bude uvršten za rekonstrukciju", naveo je Višković.

On je istakao da Ljubinje ima problem i sa vodosnabdijevanjem, te da u Ljubinje voda dolazi sa područja druge lokalne zajednice, a vodovod je dužine 12 kilometara sa velikom visinskom razlikom, te da su gubici na mreži ogromni.

"U prvoj etapi trebalo bi riješiti pumpno postrojenje, a to je oko 300.000 KM i Vlada će obezbijediti sredstva da se početkom građevinske sezone krene u izgradnju te pumpne stanice", kaže Višković.

Premijer Srpske je dodao da je Ljubinje mala opština koja nema velika kreditna zaduženja, a ima mali budžet što znači da se čelnici ove opštine odnose domaćinski.

Načelnik opštine Ljubinje Darko Krunić izrazio je zahvalnost premijeru Viškoviću na posjeti i istakao da je ovo prva posjeta premijera Ljubinju od 2011. godine.

"Razgovarali smo o brojnim projektima i prioritetima opštine Ljubinje kao što su vodosnabdijevanje, alternativni pravac elektrosnabdijevanja, putna infrastruktura i nadam se da imamo puno razumijevanje premijera za naše probleme koji se moraju rješavati", rekao je Krunić.
Akta
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2721 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

mk ultra wrote: 28/01/2020 19:48
escobar__ wrote: 28/01/2020 15:12 Danas je opet bilo malo karindžanja na cesti Tuzla - Sarajevo, čini mi se da se broj kamiona na cesti uvećao puštanjem nove dionice preko Karaule (ili je to vezano za Vranduk) - uglavnom, putovanje tom cestom postaje sve gore i gore i bukvalno patnja.
Da, kako sam na drugoj temi pisao 3h30 danas iz TZ

A bez nesrece, 2h30 nema sanse ispod TZ Sarajevo (ulaz u grad) u toku dana, nocu moze manje
Jutros 2h10, bez neke velike guzve

Ali u toku dana, širbegović sa betonskim stubovima, jelah1, cementara lukavac, turci najvise SGL, lokalni šticari od stupara do olova, BGL, čimex, veren stan, transkop banovici, bingo, kopex - nafta i svi oni natovareni do krova voze tuda svaki dan redovno
A nksam sve nabrojao, ovo su samo najcesci, manje dostavnjake do 10T i sl

Jedan tezak kamion zajebe sve zivo, sve se uspori, danas sam od olova do semizovca jmao prosjecnu brzinh 30kmh, u vise navrata stao... ja se sjecam da sam tuzlu uvijek vozio 1h45, sad je to bajka...

Ako je normalno da se toliko vozi, jebo ti nas, 120km
Ulazu se milioni u usrane projekte, gdje nema prometa ni 5% kojeg ovamo ima... ali ko jebe to, neka gubim vrijeme u autu i ja i hiljade drugih, imacemo cestu koja kurcu ne treba
Ja za vikend 2:25 minuta - puno kamiona, jebe se njima da li je subota ili nedjelja, ili neki praznik. Voze kad hoće, tovare koliko hoće (onu vagu za kontrolu težine kamiona nisam vidio na putu barem pet godina)

Ispod 2 sata je nemoguće stići, osim eventualno u po noći. Meni u prosjeku treba 20-30 minuta više nego prije desetak godina. Kamiona je osjetno više, kao i drugih vozila. Pored toga, neke dionice su tako loše da čak i putnička vozila prave kolone - ako neko u autu vozi bebu ili staru majku, on neće voziti 80km/h po rupama i kolotrazima kao ja kad vozim sam.

Bitno je da se gradi ono gdje se mogu uzeti pare i našteliti poslovi jaranskim firmama. Ovo što se stvarno koristi, put koji povezuje dva najveća centra u FBiH, ne spada u tu kategoriju. Zato se daje par stotina miliona za put ka Goraždu sa 25000 stanovnika, ili stotinjak miliona za put ka Neumu s 5000 stanovnika, a ne za Tuzla-Sarajevo, koji povezuje skoro milion ljudi.
VrijemeReakcije
Posts: 5
Joined: 18/11/2019 08:34

#2722 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by VrijemeReakcije »

So What! wrote: 29/01/2020 11:33 Izgradnja mosta preko rijeke Bosne i budući spoj M-17 i R-445 - 25. 01. 2020. @ Lamela (SSC)

Image

Image
Ima li neko informacije i slike o mostu koji se gradi preko Bosne u sjevernom dijelu Zenice kod Donje Gračanice/Heca? Nekakvi stubovi su napravljeni, ko to gradi i da li će biti most ili nešto drugo?
User avatar
escobar__
Posts: 8880
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2723 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Alfons Kauders wrote: 29/01/2020 12:22Ja za vikend 2:25 minuta - puno kamiona, jebe se njima da li je subota ili nedjelja, ili neki praznik. Voze kad hoće, tovare koliko hoće (onu vagu za kontrolu težine kamiona nisam vidio na putu barem pet godina)

Ispod 2 sata je nemoguće stići, osim eventualno u po noći. Meni u prosjeku treba 20-30 minuta više nego prije desetak godina. Kamiona je osjetno više, kao i drugih vozila. Pored toga, neke dionice su tako loše da čak i putnička vozila prave kolone - ako neko u autu vozi bebu ili staru majku, on neće voziti 80km/h po rupama i kolotrazima kao ja kad vozim sam.

Bitno je da se gradi ono gdje se mogu uzeti pare i našteliti poslovi jaranskim firmama. Ovo što se stvarno koristi, put koji povezuje dva najveća centra u FBiH, ne spada u tu kategoriju. Zato se daje par stotina miliona za put ka Goraždu sa 25000 stanovnika, ili stotinjak miliona za put ka Neumu s 5000 stanovnika, a ne za Tuzla-Sarajevo, koji povezuje skoro milion ljudi.
Ne zaboravi i južnu mostarsku obilaznicu, jedan prioritet nad prioritetima u entitetu.
User avatar
Logovan
Posts: 94403
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#2724 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Logovan »

problemnatravunu wrote: 25/01/2020 08:10 Stvarno su majmuni, valjda vide šta se desilo sa Vrandukom,
pa valjda bi jedino logično bilo da se probije ekspresno taj novi tunel za auto cestu, privremeno skrene promet kroz njega, a ovaj renovira , i dalje radi autocesta, kasnije samo sve spojiti
Ma jebe se njima šta se desilo sa Vrandukom i šta je logično, a šta nije. @Alfons Kauders je to lijepo napisao.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2725 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

VrijemeReakcije wrote: 29/01/2020 13:52Ima li neko informacije i slike o mostu koji se gradi preko Bosne u sjevernom dijelu Zenice kod Donje Gračanice/Heca? Nekakvi stubovi su napravljeni, ko to gradi i da li će biti most ili nešto drugo?
Isto kao i ovaj, spoj Zenice i autoputa, samo što ovaj spaja sa petljom Zenica Jug (Drivuša), a taj koji spominješ spaja Zenicu i petlju Zenica Sjever (Donaj Gračanica).
Post Reply