Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2651 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Nadzorna_ploca wrote: 01/12/2019 07:49 Kako ce ulazak u politiku rijesiti neciji problem losim puteva. :mrgreen:
Sta, letiti ce avionom ili helikopterom. :mrgreen:
Elem..prosao jucer Karaulom. Fino je ali ono je obicna cesta duzine par kilometara koja je radjena godinama. Olaksati ce dosta, ali koliko se cekalo ja sam mislio piramidu ce nakopati tamo.

Trebalo im 6 godina da izgrade dionicu koja se prođe za 3 minute. :D
mistek
Posts: 3402
Joined: 23/05/2010 15:16

#2652 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Maloprije kroz Zenicu, vidim nekakav privremeni kružni tok na izlazu, haman u Drivuši :-D Nije valjda da će ondje praviti kružni tok nekakav?
I inače, taj dio pored puta e poravnat, par stotina metara. Nema veze sa cestrogradnjom? :D
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2653 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

mistek wrote: 09/12/2019 18:05 Maloprije kroz Zenicu, vidim nekakav privremeni kružni tok na izlazu, haman u Drivuši :-D Nije valjda da će ondje praviti kružni tok nekakav?
I inače, taj dio pored puta e poravnat, par stotina metara. Nema veze sa cestrogradnjom? :D
Odavno planiran, trebao je tu biti još prije minimalno dvije godine, ali se zatezalo oko mosta koji se tu gradi.

Ako si primjetio, napravljen je most koji od skretanja prema naplatnim na Drivuši, vodi ravno vangradsku dionicu, zeničke glavne gradske magistrale.

@ramboamadeus (SSC)

Image
mistek
Posts: 3402
Joined: 23/05/2010 15:16

#2654 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Sad mi je priča od nekud poznata kako ti to napisa, ali premda prolazim mjesečno 10-ak puta tom dionicom, nisam upratio most :D

I onaj kružni nije na izlazu sa autoputa na magistralu, nego par stotina metara sjevernije.

I šta je uopšte konačni plan tu? Meni sva ta moguća rješenja djeluju lošija nego postojeće. Brzu cestu je grehota uništavati i cjepkati.
User avatar
mk ultra
Posts: 19635
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#2655 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

ima li neko upućeniji da mi objasni kako je lokalna cesta Garež - Delijaš - Grebak - Ustikolina dobila status magistralne ceste M18.1 :lol:

ja koliko znam, ima nekih građevinskih karakteristika koje magistralni put mora zadovoljavati
na 40tak kilometara, pa nema ni 4km gdje postoje dvije saobraćajne trake
ima uspona preko 15% na velikom dijelu ceste, donedavno i makadam bio
ograda nema
itd itd... :shock:
User avatar
escobar__
Posts: 8895
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2656 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Hajde ba, jebaji ga. :D :lol:
User avatar
burekodsira
Posts: 3535
Joined: 09/07/2006 00:23

#2657 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by burekodsira »

mk ultra wrote: 12/12/2019 15:45 ima li neko upućeniji da mi objasni kako je lokalna cesta Garež - Delijaš - Grebak - Ustikolina dobila status magistralne ceste M18.1 :lol:

ja koliko znam, ima nekih građevinskih karakteristika koje magistralni put mora zadovoljavati
na 40tak kilometara, pa nema ni 4km gdje postoje dvije saobraćajne trake
ima uspona preko 15% na velikom dijelu ceste, donedavno i makadam bio
ograda nema
itd itd... :shock:
to je se nedavno desilo ako se ne varam. ovo može samo značiti dobitak za korisnike te ceste jer je za nju sad zadužena federacija pa samim time moraće je i dovesti u stanje koje je zakonom propisano za tu vrstu ceste i održavati je :thumbup:
User avatar
mk ultra
Posts: 19635
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#2658 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

burekodsira wrote: 12/12/2019 15:54
mk ultra wrote: 12/12/2019 15:45 ima li neko upućeniji da mi objasni kako je lokalna cesta Garež - Delijaš - Grebak - Ustikolina dobila status magistralne ceste M18.1 :lol:

ja koliko znam, ima nekih građevinskih karakteristika koje magistralni put mora zadovoljavati
na 40tak kilometara, pa nema ni 4km gdje postoje dvije saobraćajne trake
ima uspona preko 15% na velikom dijelu ceste, donedavno i makadam bio
ograda nema
itd itd... :shock:
to je se nedavno desilo ako se ne varam. ovo može samo značiti dobitak za korisnike te ceste jer je za nju sad zadužena federacija pa samim time moraće je i dovesti u stanje koje je zakonom propisano za tu vrstu ceste i održavati je :thumbup:
Sve to stoji
Ali koji ce onda qrc Tunel Hranjen, zar nije logicnije onda ako si htio da imas tu M18.1 da ovih 500 miliona sto je planirano za hranjen potrosis na Grebak?

Imas jbt na dobrom.dijelu od garezi do delijasa dijelova gdje se ne mogu 2 auta mimoici, a da ne govorim o usponima... ja se jucer ne usudih da krenem gore, jer znam da ne ciste, zimi se ponekad pojavi od gorazde puteva bager

Iskreno ne bi me cudilo da je izvrsena promjena katevorizacije da uzmu pare za ona 2 mosta kod Bašaka i tamo prema delijašu :lol:
User avatar
escobar__
Posts: 8895
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2659 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

burekodsira wrote: 12/12/2019 15:54
mk ultra wrote: 12/12/2019 15:45 ima li neko upućeniji da mi objasni kako je lokalna cesta Garež - Delijaš - Grebak - Ustikolina dobila status magistralne ceste M18.1 :lol:

ja koliko znam, ima nekih građevinskih karakteristika koje magistralni put mora zadovoljavati
na 40tak kilometara, pa nema ni 4km gdje postoje dvije saobraćajne trake
ima uspona preko 15% na velikom dijelu ceste, donedavno i makadam bio
ograda nema
itd itd... :shock:
to je se nedavno desilo ako se ne varam. ovo može samo značiti dobitak za korisnike te ceste jer je za nju sad zadužena federacija pa samim time moraće je i dovesti u stanje koje je zakonom propisano za tu vrstu ceste i održavati je :thumbup:
Jašta će. :lol: :lol:
User avatar
Rene Higuita
Posts: 916
Joined: 10/09/2012 16:17
Contact:

#2660 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Rene Higuita »

So What! wrote: 28/11/2019 22:15 Novi ugovori za sanaciju mostova u okviru Programa modernizacije
• Sanacija mostova na magistralnim cestama M-4 i M-17 Teslić (Barići) – Karuše; most preko potoka Radušica i Nemila 0 – Lašva 1, most preko r. Bosne, petlja Zenica. Izvođač radova je HP Investing d.o.o. Mostar a vrijednost ugovora je 3.125.746,03 KM sa uključenim PDV-om.
JP Ceste FBiH
@So What!
Pretpostavljam da se odnosi na petlju Blatusa, jer ima petlja i u Lasvi?
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2661 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rene Higuita wrote: 14/12/2019 06:20 @So What!
Pretpostavljam da se odnosi na petlju Blatusa, jer ima petlja i u Lasvi?
Da, da, petlja Lašva jeste blizu Zenice, ali teško se može reći da je to petlja Zenica. :D

Dakle za sada taj nadimak nosi petlja Blatuša.
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2662 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

mistek wrote: 10/12/2019 00:50 Sad mi je priča od nekud poznata kako ti to napisa, ali premda prolazim mjesečno 10-ak puta tom dionicom, nisam upratio most :D

I onaj kružni nije na izlazu sa autoputa na magistralu, nego par stotina metara sjevernije.

I šta je uopšte konačni plan tu? Meni sva ta moguća rješenja djeluju lošija nego postojeće. Brzu cestu je grehota uništavati i cjepkati.
Image

Da, da ide i jedan kružni tok za naselje Perin Han.

Zenička magistrala će ukupno imati četiri kružna kako je najavljeno.

To je vjerovatno iz razloga što će većina prometa biti prebačeno na Zeničku obilaznicu.
User avatar
Rene Higuita
Posts: 916
Joined: 10/09/2012 16:17
Contact:

#2663 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Rene Higuita »

So What! wrote: 14/12/2019 11:52
Rene Higuita wrote: 14/12/2019 06:20 @So What!
Pretpostavljam da se odnosi na petlju Blatusa, jer ima petlja i u Lasvi?
Da, da, petlja Lašva jeste blizu Zenice, ali teško se može reći da je to petlja Zenica. :D

Dakle za sada taj nadimak nosi petlja Blatuša.
Ma jasno, uvijek je bilo petlja Blatusa, a eto od sada je poznata i kao petlja Zenica.
Doduse, dobro su se sjetili da je odrade. Nekada ranije je bilo govora o I i II fazi rekonstrukcije. Prva faza je bila prije 4-5 godina kada su sanirali stub koji je tonuo i pri tome ostetili rasvjetu, pa je bila u "mraku" skoro godinu dana. Nadam se da ce to dobro odraditi.
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2664 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Osigurano oko milion KM za eksproprijaciju zemljišta za zaobilaznicu u Bužimu
Image

U Sarajevu je nedavno održan sastanak načelnika Mersudina Nanića sa ministrom u Vladi FBiH, Šemsudinom Dedićem i predstavnicima JP Ceste Federacije BiH.

Na sastanku se razgovaralo o planiranju sredstava za izgradnju zaobilaznice u Budžetu Federacije BiH za 2020. godinu.

Građanima Bužima za eksproprijaciju zemljišta na kompletnoj dionici zaobilaznice bit će isplaćeno skoro milion KM novih sredstava od strane JP Ceste Federacije BiH.

Načelnik Općine predložio je da se za godinu koja slijedi izdvoje sredstva u iznosu od 3,5 miliona KM čijim bi utroškom zaobilaznica mogla biti završena do Srednje škole u Bužimu.

"Zadovoljstvo mi je izvijestiti građane Općine Bužim da je dinamika radova JP Ceste Federacije BiH, kao implementatora projekta eksproprijacije zemljišta na dionici izgradnje zaobilaznice za svaku pohvalu te da se unazad nekoliko mjeseci radilo na pripremi rješavanja imovinsko-pravnih odnosa te smo trenutno u fazi eksproprijacije zemljišta na navedenom dijelu trase koja čini sastavni dio magistralne ceste", kazao je načelnik Nanić čiji je tim u kontinuiranoj komunikaciji s predstavnicima ovog javnog preduzeća.

Pohvalan je pristup načelnika Nanića rješavanju pitanja zaobilaznice koji bio vrlo operativan i ekspeditivan. "Ovo je jedna od najbrže pripremljenih dokumentacija u odnosu na brojne druge lokalne zajednice u FBiH“, kazao je Dedo Pjanić, izvršni direktor za tehničke poslove JP Ceste FBiH.

Važno je napomenuti da investitor odlukom može ući u posjede na trasi zaobilaznice dok će vlasnici imati priliku da svoja potraživanja za zemljište ostvare u Općini Bužim prema ranije utvrđenim kriterijima.

"U predstojećem periodu, organ uprave općine Bužim radit će u saradnji s JP Ceste FBiH na provođenju postupka eksproprijacije gdje imamo više od 90 parcela i 100 vlasnika s kojima trebamo zaključiti ugovore o eksproprijaciji i naplati potraživanja. Nadamo se da će već tokom naredne godine doći do početka izgradnje treće faze, kao ostatka trase na ukupnoj dionici", saopćeno je iz Kabineta Općinskog načelnika.

"Želio bih se zahvaliti svima onima koji su na bilo koji način doprinjeli da se ovaj značajan projekat za naš kraj nastavi realizirati, a prvenstveno Vladi FBiH na čelu sa premjerom Fadilom Novalićem i ministru Dediću koji se i ranije zalagao za ovaj projekat kod Vlade FBiH", kazao je Nanić.
Akta
plotice10
Posts: 8
Joined: 01/04/2009 23:10

#2665 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by plotice10 »

E ovako; nema direktne veze sa temom ali su naši putevi u pitanju. Prije nekih mjesec dana negdje kod Vlasenice sam bio gotovo pa primoran da preteknem jedan kamion. Nakon dugog praćenja, izadjosmo na pravac i taman ga pretičem, policajac diže STOP tablicu. Hajde rekoh, stanem, imam princip da se sa njima nikada ne pogadjam, uzmem uplatnicu, na poštu i tako to završim. Ne zanima me ništa. Medjutim, ne lezi vraže.
Kaže, vozio si 91, 5 km, što će reći 31, 5 km od dozvoljenog. Kazna 400 BAM i oduzima ti se vozačka!!!!!!
Nisam znao šta da mu kažem, a sutradan rano letim sa sarajevskog aerodroma. I mic po mic oko vruće kaše i čovjek me dovede do cilja hoće 100 maraka. Ja nedam dajem mu 50. Nadjemo se na 70. I tako to sve završi ali ja još uvijek nemam mira zbog toga pljačkaša i lopova u uniformi. Nije mi do para nego ne mogu da podnesem banditizam. E sad imam jedno pitanje.
Evo već danima razmišljam da ga prijavim. Ne bih žalio da platim novčanu kaznu zbog mita koji sam bio primoran da napravim. Zna li mi neko reći šta bi se desilo da ga prijavim MUP-u u Vlasenici? Šta ja mogu da očekujem ja a šta on? Znači, spreman sam da platim kaznu, da se susretnem sa njim ako treba na sudu samo da banditu dadem do znanja da više nikada ne uradi ono što je uradio. Hvala svima unaprijed na ozbiljnim odgovorima.
Nadzorna_ploca
Posts: 11043
Joined: 05/12/2013 16:06

#2666 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Nadzorna_ploca »

Tvoja rijec protiv njegove. Nemas ni jedan dokaz. A i da imas afera potkivanje ti je pokazala o cemu se tu radi. Bolje ti je zaboravi, pomiri se sa tim da je tako bilo bolje i za tebe(zbog leta) i furaj dalje.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7787
Joined: 03/06/2016 16:31

#2667 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dope_Man »

Kao sto rece odgovor iznad, nemas nista nazalost jer nemas nikakav dokaz. To je jedan od razloga zasto ja mobitel u autu drzim na drzacu pri vrhu sajbe i ako moram stati, stajem iza njih i aktiviram snimanje na jedan klik. Inace pare im ne dam ni pod kojim uslovima ali ukljucim to snimanje za potrebe bilo cega. Mozda nekad i bude korisno mada dosad nikad nije bilo.

A jedini nacin da naucis ljude da ne primaju pare je --- pazi sad ovo --- da im ne das pare. Ti si vec dao, dakle zajebao si stvar sam u startu. A za voznju ti on nema sta reci da si vozio ovoliko ili onoliko. Ima radar, ima slika, ima nesto sto ce pokazati da li jesi ili nisi. Istina sa starim radarima su se mogli zajebavati, snimiti nekog lijevog a pokazati tebi, mozda po tim zabitima jos koriste te.
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2668 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Avaze, najduži tunel u bivšoj Jugoslaviji je Mala Kapela (5 780; 5 821 m), pa tek onda Sveti Rok (5679 m), a za Hranjen još uvijek ne znamo koliko će tačno biti dug, ali vjerovatno neće biti duži od ova dva tunela, što bi ga stavilo ipak na treće mjesto.

Radnici ušli u utrobu brda Hranjen
Kako se ulazi dublje u stijenski masiv tako se poboljšava tehnologija i ubrzava izgradnja.



Radnici kompanije „Euro Asfalt“ ušli su u utrobu brda Hranjen, čija izgradnja napreduje planiranom dinamikom.

Ovaj će tunel značajno smanjiti udaljenost između Sarajeva i doline Drine. Do sada je iz pravca Goražda izgrađeno oko 200 metara glavne tunelske cijevi, dok je sa sjeverne strane, na gradilištu kod Hrenovice, iskopano oko 130 metara i započeta je izgradnja glavne cijevi.

Puno posla

- Kako se ulazi dublje u stijenski masiv tako se poboljšava tehnologija i ubrzava se izgradnja. Tokom 24 sata sada napredujemo 5 do 6 metara. To podrazumijeva puno posla, iskop, mlazni beton, lukovi, sidra kako bismo mogli napredovati metar po metar - kazao nam je tehnički direktor „Euro Asfalta“ Enver Ajanović, koordinator projekta izgradnje tunela Hranjen.

U tunelu se radi 24 sata dnevno, a nakon što se ušlo u dubinu brda, neće ih ometati ni vremenski uvjeti.

Procjenjuje se da su u utrobi Hranjena prisutne i određene količine vode.

- Sa sjeverne strane voda će nas pratiti sve vrijeme jer idemo niz pad. Kad se pojave veće vode, pravimo drenažne kanale, pa ćemo prepumpavati vodu iz bunara u bunar. Na južnom portalu je malo lakše jer voda pada iz tunela. Ne znamo šta nas još čeka, ali smo spremni s projektantima tražiti rješenja - ističe Ajanović.

Tunel Hranjen bit će dug 5,45 kilometara, njegovo probijanje koštat će blizu 82 miliona maraka, a cestovnu udaljenost između Sarajeva i Goražda skratit će sa sadašnjih 95 na 56 kilometara.

U dijelovima tunela s čvrstim tlom, iz oba pravca, napreduje se miniranjem.

Pristupne ceste

Do 2022. godine, osim tunela, trebale bi biti izgrađene i pristupne ceste.

Tunel Hranjen drugi je po dužini u bivšoj Jugoslaviji, odmah nakon Svetog Roka u Hrvatskoj, koji je dug 5,8 kilometara.
Avaz
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2669 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Radni sastanak o izgradnji zaobilaznice Bratunac
Image

Nenad Nešić, vršilac dužnosti direktora Javnog preduzeća ''Putevi Republike Srpske'' i Neđo Trninić, ministar saobraćaja i veza u Bratuncu su razgovarali sa načelnikom opštine Nedeljkom Mlađenovićem o izgradnji zaobilaznice oko ove opštine i njenom priključivanju na prilaz prema graničnom prelazu na novoizgrađenom mostu "Bratoljub".

Nenad Nešić, vd direktor JP ''Puteva Republike Srpske'' rekao je da je njihov zadatak uraditi projekat za izgradnju zaobilaznice, dok će opština Bratunac raditi na rješavanju imovinsko pravnih odnosa.

„Što se tiče javnog preduzeća Putevi, mi smo već uradili pristupne puteve tome mostu i mi smo spremni da ga stavimo u potpunu funkciju. Očekujemo da ćemo na taj način rasteretiti putni saobraćaj kroz Bratunac, jer samom izgradnjom i stavljanjem u funkciju novoga mosta, dobićemo veću frekvenciju između Srbije i Bosne i Hercegovine, a time i Republike Srpske.“

Ministar Trninić naglasio je da je izgradnja obilaznice od velike važnosti za ovu opštinu.

"Želimo da budemo spremni da istovremeno bude izgrađena i zaobilaznica i preusmjeren saobraćaj da bismo rasteretili gradske ulice, jer će nakon puštanja u upotrebu novog mosta saobraćaj biti mnogo dinamičniji. Opština je završila obaveze u vezi sa tom izgradnjom i danas smo dogovarali sljedeće aktivnosti za raspisivanje tendera za izradu projektne dokumentacije, a onda da izaberemo izvođača i počnemo sa realizacijom", pojasnio je Trninić.

Javno preduzeće "Putevi Republike Srpske" i opština Bratunac potpisali su 2018. godinu ''Memorandum o razumjevanju između JP ''Putevi RS'' i opštine Bratunac o modalitetima poslovno-tehničke saradnje na osnovama kooperacije i uzajamnog partnerstva na realizaciji projekta izgradnje obilaznice Bratunac''.
JP Putevi RS
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2670 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Kinezi spremni uložiti 300 mil EUR u sanaciju puteva u RS - Potpisan Memorandum o razumijevanju
Image

Nenad Nešić, vršilac dužnosti direktora Javnog preduzeća Putevi Republike Srpske sastao se u četvrtak, 26. decembra, sa predstavnicima kompanije China Railway 14th Bureau Group Co iz Narodne Republike Кine, sa kojima je potpisan Memorandum o razumjevanju, saopšteno je iz Puteva RS.

Cilj potpisivanja Memoranduma je da se radi na razmjeni informacija i definišu principi poslovne saradnje koji se odnose na projektovanje, izgradnju i finansiranje rekonstrukcije i rehabilitacije putne mreže u Republici Srpskoj.

Predviđeno je da se u naredne tri godine izvrši rekonstrukcija i rehabilitacija svih magistralnih i regionalnih puteva prvog i drugog reda. Za ovaj projekat planirano je 300 mil EUR na bazi kreditnog zaduženja sa rokom otplate od 15 godina i povoljnom kamatnom stopom, uz grejs period od tri godine.

Na sastanku je dogovoreno da se u narednom periodu okončaju sve aktivnosti predviđene Memorandumom o razumjevanju, kako bi se stvorili uslovi da se 15. aprila 2020. godine u Кini potpiše Ugovor kojim će započeti realizacija ''Projekta rekonstrukcije i rehabilitacije putne mreže u Republici Srpskoj''.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2671 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

U martu sanacija najgore dionice na putu Sarajevo - Bihać
Image

Radnici firme "Euro-Asfalt" za manje od tri mjeseca počet će sanaciju dionice puta od Donjeg Vakufa do Jajca, jednog od najgorih dijelova magistrale od Sarajeva do Bihaća. Kako nam je potvrđeno u preduzeću "Ceste Federacije BiH", koje u rekonstrukciju ulaže 7.000.000 maraka, bit će sanirana i dva tunela.

Nijaz Hadžikadunić iz "Cesta FBiH" kazao je za "Dnevni avaz“ da će biti rekonstruiran tunel Skela na južnom ulazu u Jajce, koji je dugačak oko 100 metara.

"Taj tunel dobit će potrebni saobraćajni profil, visina će mu biti 4,2 metra, a bit će i širi da se vozila mogu normalno mimoilaziti. Osim toga, s obje strane tunela bit će ispravljene krivine, po kilometar ispred i iza tunela. Bit će napravljena i pješačka staza", kazao je Hadžikadunić.

Prema njegovim riječima, u okviru sanacije puta novac će biti uložen i u obnovu tunela u naselju Vinac, gdje će biti urađena hidroizolacija i novi asfalt. Osim toga, kroz Vinac će biti sagrađena i tri kilometra pješačke staze.

Budući da mnogi strahuju zbog sanacije ove dionice te da slute da će se ponoviti scenarij s Vranduka, iz „Cesta“ uvjeravaju da se to neće desiti.

"Što se tiče alternativnih pravaca, budući da je tunel Skela kratak, u dnevnom terminu saobraćaj će se odvijati naizmjenično kroz tunel regulirano semaforom. Također, postoji i alternativni put. Što se tunela Vinac tiče, postoji lokalna saobraćajnica kao alternativni pravac", naglasio je Hadžikadunić.

Dodao je da će se moći ići i preko Vlašića, na način da oni koji idu u Banju Luku idu na Skender-Vakuf, a oni koji idu za Bihać, mogu preko Dobretića u Jajce i dalje.

U okviru sanacije, tvrdi Hadžikadunić, u dijelu Babinog Potoka radit će se na četiri lokacije. Bit će sanirano oko dva kilometra postojeće ceste.
Akta
User avatar
mk ultra
Posts: 19635
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#2672 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

oleee evo skele evo kolone :shock:
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5958
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#2673 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studiorum_tuzlaensis »

mk ultra wrote: 30/12/2019 11:26 oleee evo skele evo kolone :shock:
s obzirom na frekvenciju vozila D. Vakuf - Jajce i dužinu tunela, neće biti dužih kolona.


Meni je samo najsmiješnije kako NIjaz Hadžikadunić put Turbe-Dobretići-Jajce uopće naziva alternativom. Možda alternativa kao ratni put spasa...
bit101
Posts: 297
Joined: 31/08/2009 23:51

#2674 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by bit101 »

studiorum_tuzlaensis wrote: 30/12/2019 11:45
mk ultra wrote: 30/12/2019 11:26 oleee evo skele evo kolone :shock:
s obzirom na frekvenciju vozila D. Vakuf - Jajce i dužinu tunela, neće biti dužih kolona.


Meni je samo najsmiješnije kako NIjaz Hadžikadunić put Turbe-Dobretići-Jajce uopće naziva alternativom. Možda alternativa kao ratni put spasa...
U kakvom je stanju ta cesta preko Dobretića? Gledajući preko Google satelita, čini mi se da je makadam kroz šumu. Ne znam je li nešto asfaltirano tu u zadnje vrijeme?
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2675 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Radovi u tunelu Ormanica probijaju zadane rokove
Image

Nakon Vranduka, ponovo Vranduk, ali u Tuzlanskon kantonu. Radovi u tunelu Ormanica probijaju zadane rokove, izvijestila je BHRT. Kroz ovaj tunel godišnje prođe oko dva milijuna putnika. Vozači su, navodi BHRT, ogorčeni, a gospodarstvenici zabrinuti.

S razlogom, jer 80 posto izvoza tuzlanskih poduzeća u zemlje Europske unije ide upravo kroz ovaj tunel. Sanacija tunela Ormanica, na magistralnom putu Srebrenik – Orašje, počela je u svibnju i trebala je biti završena za pet mjeseci. Međutim nije, i neizvjesno je kada će biti.

Promet se odvija naizmjenično, jednom trakom. Ogorčeni su i gospodarstvenici, jer je tunel Ormanica žila kucavica za gospodarstvo Tuzlanskog kantona.

"Svaki dan kašnjenja je veliki problem za gospodarstvo Tuzlanskog kantona. Mi smo jako zabrinuti situacijom da se rokovi ne poštuju i da gospodarstvenici snose najveći teret'', kaže Nedret Kikanović, predsjednik Privredne komore Tuzlanskog kantona.

Admir Čavalić, ekonomski analitičar, kaže kako treba razumjeti ozbiljnost ovakve situacije.

"Teško je na mikro razini vidjeti posljedice navedenog, međutim, na kraju godine, kada se sumiraju rezultati poslovanja, vidjet ćemo da smo vrlo vjerojatno izgubili značajan broj potencijalnih radnih mjesta", rekao je Čavalić.

Predsjednik Grupacije poslodavaca Tuzlanskog kantona Ramiz Karić kaže kako cijena prijevoza robe utječe na konkurentnost tuzlanskih gospodarstvenika.

"Ako uzmete da je cijena prijevoza sastavni dio cijene koštanja proizvoda koji ide vani, a mi hvala Bogu nemamo stimulans ni za izvoznike, onda je razumljivo da svako povećanje cijene transporta izaziva smanjenje konkurentne sposobnosti privrednika tuzlanskog kraja", kaže Karić.

Rokovi za završetak radova u tunelu Ormanica probijeni su već dva puta. Vrijednost ugovora za izvođenje radova je oko dva milijuna KM. Investitor je Javno poduzeće Ceste Federacije BiH u čijoj je nadležnosti ovaj magistralni put. Iako su im novinari poslali upit, odgovor nisu dobili. Edin Buševac, ministar trgovine, turizma i prometa Tuzlanskog kantona kaže kako je i sam ''čuo da su tamo veliki redovi za čekanje, da se naprave redovi i do Srebrenika''.

"Mi smo u stalnom kontaktu s gospodom iz Cesta FBiH, ali njihove su ingerencije i mi tu stvarno ne možemo ništa da uradimo", rekao je ministar. Prema službenim podacima, tijekom godine ovom dionicom prođe oko dva milijuna putnika i dva i pol milijuna tona robe.

Kako je ranije najavljeno, građani BiH i gospodarstvenici dobit će moderan tunel.

Akta
Post Reply