tranquil wrote:Problem je u tome što je nastavnik, u nedostatku sredstava za rad (računara), pribjegao alternativi u vidu zadavanju crtanja ilustracija iz udžbenika, što je lijeno, nekorisno i glupo rješenje.
Kao prvo, nastavnik ne odlučuje kako će provoditi nastavni program, on radi svoj posao koji je unaprijed određen.
Kao drugo, crtanje nije alternativa nego sastavni dio cijele priče.
Logovan wrote:Dijete ne možeš ni ocijeniti na osnovu crteža iz informatike.
Ko kaže da će ga neko ocjenjivati na osnovu crteža?
Ljudi, konstruišete sami sebi neke priče koje nisu realne i na osnovu toga kljuckate zdrav razum.
Thorgerson wrote:Jebiga da nastavnik ima računar mogo bi onda fino djeci reći: " eh djeco otvorite Word, pritisne tipku print screen, isprintajte to i ugasite računare pa da vježbamo ovaj software."
A ko kaže da nema računar? Ima li iko od vas djecu, rođake i sl. pa da ih pita imaju li računar(e) u školi? Ja znam da imaju.
Prije svega, ko kaže da djeca uopšte treba da uče Word u osnovnoj školi? Odakle vam je nadošla ta ideja? To je svakako nerealno, osim osnova koje se mogu naučiti na jednom času.
Ovdje se cijela priča o kritikama svela na frustracije neke prostitutke kojoj je zasmetalo što je dijete nacrtalo okvir sa obilježenim elementima interfejsa kompjuterskog programa. Ko je ona i po čemu je relevantno to što ona misli da je crtanje zastarjelo ili šta već?
Internet "kritičari" su često samo učesnici hajki, koji uopšte ne razmišljaju o stvarima koje ponavljaju za nekim. AKo je neko rekao da je nešto loše, hajde da svi pišu kako je loše. To se zove nekorištenje intelektualnih sposobnosti koje su nam podarene. Tada si sličan životinjama.