Patent-inovacija

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply
fuada
Posts: 55
Joined: 02/11/2012 23:34

#1 Patent-inovacija

Post by fuada »

OBEZBJEĐIVANJE SAMOSTALNOG SNABDIJEVANJA ELEKTRIČNOM ENERGIJOM VOZILA NA ELEKTRIČNI POGON

E-mail: [email protected]
Aplikacija za patent broj: BAP082678A KIB: UP-12672/08 na 11-18-2008

1) OBLAST TEHNIKE NA KOJU SE PRONALAZAK ODNOSI

Ovaj pronalazak se odnosi na problem ekološkog i besplatnog samostalnog snabdijevanja električnom energijom vozila na električni pogon (neovisno od stabilnog izvora el.energije kao što je punjenje akumulatora istog u garaži ili korištenje motora na benzin ili naftu kao izvora punjenja).

2) TEHNIČKI PROBLEM
(za čije se rješenje traži zaštita)

Godinama, jedan od najvećih problema čovječanstva je obezbijeđenje prirodnog goriva kao izvora energije za pokretanje (u ovom slučaju vozila). Nafte i ostalih prirodnih goriva je sve manje, sve je veće zagađenja okoline, cijene stalno rastu, proizvođači stalno inoviraju svoje proizvode, ali niko do sada (po mojim saznanjima) nije se sjetio da spoji u jedan mehanizam dva odvojena načina dobijanja i korištenja električne energije (koji su već dugi niz godina poznati čovječanstvu) i postigli rješenje da vozilo pogonjeno na električni pogon na sebi ima uređaj koji puni baterije koje se koriste za električni pogon vozila, čime se otklanja problem radijusa kretanja tog vozila i radijus kretanja postaje neograničen.

3) STANJE TEHNIKE
(prikaz i analiza poznatih rješenja definiranog tehničkog problema)

U svijetu su poznate sve komponente potrebne za rješavanje ovog tehničkog problema:
A) Kao što znate automobili na električni pogon se već dugi niz godina proizvode i pokušava se riješiti problem radijusa njihovog kretanja sa jednim punjenjem baterija i to je do danas pokušavano riješiti na razne načine. Jedan od načina je stalni dolazak na punjenje baterija (svakih 100-200 kilometara), drugi način je korištenje motora na unutrašnje sagorijevanje kao izvora za punjenje baterija. Sve je ovo ograničavalo proizvođače jer radijus kretanja nikada nije zadovoljavao, ekološki je i dalje bilo neprihvatljivo i na kraju opet nije zadovoljen kriterij za besplatno dobijanje električne energije. Kako se vidi iz ovog kratkog obrazlaganja pogon na električnu energiju je poznat i to već dugi niz godina i nema ništa nepoznato.
B) Drugi dio je također poznat dugi niz godina i nema ništa nepoznato. Radi se o proizvodnji električne energije pomoću vjetra. Koliko sam ja upoznat elektrane na vjetar postoje dugi niz godina i u današnje vrijeme su jako usavršene. Međutim i ovdje postoji problem kod korištenja na postojeći način, jer su elektrane na vjetar ovisne isključivo o vjetru tako da je njihova proizvodnja nestabilna. Postignuti su određeni rezultati pomoću zakretanja lopatica u pravcu vjetra kako bi se isti bolje iskoristio i takve elektrane na vjetar danas širom svijeta rade i proizvode električnu energiju.

4) IZLAGANJE SUŠTINE PRONALASKA
(tako da se tehnički problem i njegovo rješenje mogu razumjeti, te navođenje tehničke novosti pronalaska u odnosu na prethodno stanje tehnike).

Kako se iz prethodnog teksta može vidjeti, ali i iz literature postoje dvije cjeline u svijetu koje su potrebne za rješenje problema o kojem ja ovdje govorim. Imate vozila pogonjena na električni pogon koja imaju problem za obezbjeđivanje punjenja baterija na koje se vrši pogon. Imate elektrane na vjetar koje imaju problem obezbjeđivanja stalnog duvanja vjetra koji će pogoniti lopatice i na taj način proizvoditi električnu energiju. Mislim da već sada postaje jasno šta predlažem. Naime, ako se vozilo kreće ono troši električnu energiju iz baterijai to nam je jasno. Isto se tako može kretati (100-200 kilometara) i svojim kretanjem obezbjeđuje strujanje zraka. Strujanje zraka (vjetar) kod elektrana je problem jer ako nema vjetra ne pokreću se ni lopatice, tako da nije moguća stabilna proizvodnja električne energije. Kako se vidi iz navedenog kada bi lopatice bile na vozilu koje se kreće imamo stabilno obezbjeđeno strujanje zraka (vjetar) i na taj način obezbjeđenu proizvodnju električne energije koja je potrebna za punjenje baterija za pogon vozila. Na ovaj način dobijamo zatvoren ciklus. Lopatice vjetrenjače (prilagođene veličini vozila i njihov dovoljan broj) kod kretanja vozila obezbjeđuju proizvodnju električne energije kojom se pune baterije koje pogone vozilo. Baterije pogone vozilo električnom energijom i na taj način se prazne. Struja proizvedena pomoću vjetrenjača puni baterije. Ovaj način nam obezbjeđuje slijedeće:
• Besplatno obezbjeđivanje energije za punjenje baterija.
• Neovisnost od izvora električne energije koji su stabilni (nepokretni) i zbog kojih smo do sada morali ići na punjenje ili pogon na drugi vid izvora energije.
• Neograničenost radijusa kretanja.
• Potpuno ekološki prihvatljivo proizvođenje i trošenje električne energije.

5) KRATAK OPIS CRTEŽA

S obzirom na problematiku ovog rješenja mislim da nije neophodno niti je moguće ovdje napraviti crtež ovog patenta. Ali za ilustraciju koja će biti svima jasna za početnu fazu (s obzirom da rješenja u svijetu postoje i potrebno ih je samo uvezati u jednu cjelinu) dovoljno je slijedeće. Treba uzeti automobil TOYOTA PRIUS koje već ima pogon na električnu energiju. Na njega treba staviti vjetrenjače za proizvodnju električne energije (veličina treba biti u skladu sa potrebnim količinama energije i treba staviti više vjetrenjača po površinama na kojima najviše struji zrak kako bi njihova veličina bila što manja). Uz jedan sofisticiran pristup kakav ima TOYOTA ubijeđen sam da je moguće proizvesti takav model vjetrenjača koji će imati na hiljade minijaturnih lopatica po čitavom vozilu koje će proizvesti dovoljno električne energije za punjenje baterija koju tehnologiju već TOYOTA PRIUS ima. Ja sam po struci diplomirani ekonomisa, ali ovoliko sam mogao shvatiti.

Patent-inovacija
User avatar
mgogic
Posts: 530
Joined: 20/05/2007 11:03

#2 Re: Patent-inovacija

Post by mgogic »

Je li odobrena ova patent aplikacija?

Bice ogroman problem dobiti patent u EU ili US (iskreno ne znam zasto bi neko uopste aplicirao u BiH kad nije isplativo, a cak i ako je izum isplativ, jer to ne sprecava druge da ga koriste u bilo kojoj drugoj zemlji, jer su patent prava teritorijalna).

Ovakva patent aplikacija, je po standardima USPTO i EPO falicna, najprije jer je opis patenta nedovoljno konkretan (detaljan).

Ovo kazem, neulazeci u sustinu samog izuma, i tzv. prior art koji postoji na ovu temu.

U svakom slucaju sretno!
Maxxtro
Posts: 866
Joined: 13/09/2012 00:45

#3 Re: Patent-inovacija

Post by Maxxtro »

Nevjerovatno. Bicu grub al evo ti jedan dobronamjeran savjet prije nego protracis jos vise vremena i jos vaznije para na ovaj uzaludan projekat. Vidi se da si ekonomista, jer vec hodas po uredima za patente i planiras proizvodnju i ekonomsku izvodljivost , a nisi se prihvatio knjige da procitas nesto o par osnovnih zakona fizike koji se ticu ovoga. Procitaj na netu malo o iskoristivoj energiji, zakonima termodinamike i entropiji. Ovaj clanak bi ti trebao objasniti zasto je ovaj tvoj "patent" nemoguc: http://en.wikipedia.org/wiki/Entropy

Zar ja moguce da si pomislio da nikome prije ne bi palo na pamet ovo kad bi bilo moguce?
User avatar
baustelac
Posts: 1401
Joined: 16/07/2005 09:05
Location: AC-DE

#4 Re: Patent-inovacija

Post by baustelac »

da mi ne umakne :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#5 Re: Patent-inovacija

Post by neki »

nevjerovatno :lol: :lol:
Ovo me podsjeti na onog sto je hodao po kancelarijama i nudio vodovodu da strpa propelere u vodovodne cijevi kojima bi proizvodili el. energiju :-)
fuada
Posts: 55
Joined: 02/11/2012 23:34

#6 Re: Patent-inovacija

Post by fuada »

Činjenica je da postoje kućni vjetro generatori, koji proizvode struju za potrebe kućanstva. Činjenica je također da ti kućni vjetro generatori imaju problem, jer vjetar ne puše neprekidno. Nije mi jasno što bi bilo čudno ako bi se sofisticirani kućni vjetro generator stavio na automobil, kako bi isti u toku vožnje proizvodio električnu energiju i punio baterije.
fuada
Posts: 55
Joined: 02/11/2012 23:34

#7 Re: Patent-inovacija

Post by fuada »

Ako neko kaže da patent nije kompletan u pravu je. To sam i objasnio negdje na forumu. Naime ja sam započeo proceduru, dobio neka rješenja, objavljeno je u službenim novinama itd. Nisam završio iz tog razloga što moraš sve napraviti da bi bilo po propisima. Ja za sada nemam finansijskih mogućnosti, ali kada budem imao nastavit ću.
Ako neko kaže da ja kao ekonomista ne razumijem neke zakone, vjerovatno je u pravu.
Međutim sve to pada u vodu ako ja kažem slijedeće.
Svjestan sam svih problema. Svjestan sam i problema koje su inovatori kroz istoriju imali. Svjestan sam da postoje otpori. Samo jedno pitanje. Ako je sve to poznato kao što neki komentarišu, zašto Toyota nije na model Prius stavila neke generatore koji će puniti baterije. Na taj način bi povećala kilometre koje je moguće preći sa jednim punjenjem. Zašto se ne izmisle baterije koje će se puniti za vrlo kratko vrijeme (pet minuta) itd. Shvatite da prvi automobili nisu imali ni alnaser, pa čak ni žmigavce. Za ovo moje već sada imaju i električni automobili i vjetrenjače pa čak i one kućne. Sve to samo treba usavršavati.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#8 Re: Patent-inovacija

Post by neki »

fuada wrote:Činjenica je da postoje kućni vjetro generatori, koji proizvode struju za potrebe kućanstva. Činjenica je također da ti kućni vjetro generatori imaju problem, jer vjetar ne puše neprekidno. Nije mi jasno što bi bilo čudno ako bi se sofisticirani kućni vjetro generator stavio na automobil, kako bi isti u toku vožnje proizvodio električnu energiju i punio baterije.
pojednostavljeno receno, zato sto bi taj vjetrogenerator stvarao otpor kretanju vozila veci nego sto bi se dobilo kineticke energije iz el. energije koju bi stvorio..
User avatar
Zox
Posts: 3791
Joined: 17/04/2002 00:00

#9 Re: Patent-inovacija

Post by Zox »

Covjek je svjestan otpora sredine prema velikim inovatorima, ali nije svjestan otpora zraka.
User avatar
S4mpion
Posts: 19317
Joined: 24/11/2011 21:16

#10 Re: Patent-inovacija

Post by S4mpion »

Ideja nije losa,ali bi se njen potencijal mogao iskoristiti samo djelimicno.Mozda bi dobro bilo kada bi se vjetrogeneratori mogli ukljuciti i iskljuciti po potrebi kako ne bi narusavali aeordinamiku vozila.Normalno je da se takav mehanizam ne bi pokazao uspjesnim u voznji po gradu,ali razmislite samo koliko energije se baci u vazduh prilikom kocenja,brzina i energija koju ste postigli nestaje u vazduhu za par sekundi,a sve sto vam ostaje od toga su uzareni diskovi.Smatram da bi se mehanizam mogao pokazati izuzetno uspjesnim pri voznji nizbrdo gdje se energija rasipa kocenjem(zato sam rekao da se mehanizam moze djelimicno iskoristiti),to je ona relacija gdje nam otpor zraka ide u korist i na to se treba fokusirati.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#11 Re: Patent-inovacija

Post by neki »

S4mpion wrote:Ideja nije losa,ali bi se njen potencijal mogao iskoristiti samo djelimicno.Mozda bi dobro bilo kada bi se vjetrogeneratori mogli ukljuciti i iskljuciti po potrebi kako ne bi narusavali aeordinamiku vozila.Normalno je da se takav mehanizam ne bi pokazao uspjesnim u voznji po gradu,ali razmislite samo koliko energije se baci u vazduh prilikom kocenja,brzina i energija koju ste postigli nestaje u vazduhu za par sekundi,a sve sto vam ostaje od toga su uzareni diskovi.Smatram da bi se mehanizam mogao pokazati izuzetno uspjesnim pri voznji nizbrdo gdje se energija rasipa kocenjem(zato sam rekao da se mehanizam moze djelimicno iskoristiti),to je ona relacija gdje nam otpor zraka ide u korist i na to se treba fokusirati.
A kako mislis iskljucivati vjetrogeneratore po potrebi a da i dalje ne narusavaju aerodinamiku? Jedino da se uvlace u krov vozila, kao stajni trap aviona. Necu reci smijesno, ali skupo, neprakticno i nepouzdano.
A rekuperacija energije voznjom nizbrdo i kocenjem vec postoji i aktivno se koristi kod vozila na elektricni pogon
radio_sa
Posts: 71
Joined: 28/03/2011 11:28

#12 Re: Patent-inovacija

Post by radio_sa »

Ja imam kućni ventilator sa tri snage. Jel može da se nekako da na krovu da bude i da mi smanji potrošnju. A ja bi burazere tebi platio po dogovoru. Ako bi uštedio 100 maraka godišnje na gorivo ja bi tebi kvartalno naplaćivao po 10 , ako ti je uredu ? A punim u braće mujić ja ne znam kolki je vjetar dok idem od malte glavnom do dole jer mi je to najčešća relacija.Al kontam idem malo ko nizbrdo valjda bi to pomoglo. E sad kad se vraćam ne znam kuda bi.
User avatar
S4mpion
Posts: 19317
Joined: 24/11/2011 21:16

#13 Re: Patent-inovacija

Post by S4mpion »

neki wrote:
S4mpion wrote:Ideja nije losa,ali bi se njen potencijal mogao iskoristiti samo djelimicno.Mozda bi dobro bilo kada bi se vjetrogeneratori mogli ukljuciti i iskljuciti po potrebi kako ne bi narusavali aeordinamiku vozila.Normalno je da se takav mehanizam ne bi pokazao uspjesnim u voznji po gradu,ali razmislite samo koliko energije se baci u vazduh prilikom kocenja,brzina i energija koju ste postigli nestaje u vazduhu za par sekundi,a sve sto vam ostaje od toga su uzareni diskovi.Smatram da bi se mehanizam mogao pokazati izuzetno uspjesnim pri voznji nizbrdo gdje se energija rasipa kocenjem(zato sam rekao da se mehanizam moze djelimicno iskoristiti),to je ona relacija gdje nam otpor zraka ide u korist i na to se treba fokusirati.
A kako mislis iskljucivati vjetrogeneratore po potrebi a da i dalje ne narusavaju aerodinamiku? Jedino da se uvlace u krov vozila, kao stajni trap aviona. Necu reci smijesno, ali skupo, neprakticno i nepouzdano.
A rekuperacija energije voznjom nizbrdo i kocenjem vec postoji i aktivno se koristi kod vozila na elektricni pogon
nista od navedenog :)
Jarane,da imam tako detaljno odradjen plan,onda ga sigurno ne bih stavljao ovdje na forum,vec bih u stvarnom svijetu mlatio milione 8-) .To sto problem uvlacenja i izvlacenja vjetrogeneratora nije rijesen je iskljucivo zbog toga sto se time nismo pozabavili,a ne sto je nemoguce ili neprakticno.Taj problem bi se mogao rijesiti u roku od jednog dana.A rekuperacija energije samim kocenjem je mnogo manja nego kod ovakvog vida obnove energije i nijednu od ovih varijanti obnove energije ne treba zanemariti.
Maxxtro
Posts: 866
Joined: 13/09/2012 00:45

#14 Re: Patent-inovacija

Post by Maxxtro »

fuada wrote:Činjenica je da postoje kućni vjetro generatori, koji proizvode struju za potrebe kućanstva. Činjenica je također da ti kućni vjetro generatori imaju problem, jer vjetar ne puše neprekidno. Nije mi jasno što bi bilo čudno ako bi se sofisticirani kućni vjetro generator stavio na automobil, kako bi isti u toku vožnje proizvodio električnu energiju i punio baterije.
Covjek ti je objasnio gore ukratko. Nema svrhe da ti se detaljno objasnjava, jer sigurno da neces poslusat nekog s foruma. Moj ti je savjet da, prije nego se finansijski upropastis zbog gluposti i nesmotrenosti, da popricas s nekim prijateljem, poznanikom ili clanom familije koji je zavrsio elektrotehniku ili fiziku da ti objasni zasto je ovo nemoguce, ako vec nama ovdje ne vjerujes. To te bar nece kostati nista, a bices zahvalan poslije.
Pricas da si svjestan problema, ali stekao sam dojam da ti mislis da su problemi s ovim tehnicke prirode. Da, jedan od problema u ovom konkretnom slucaju jeste otpor zraka, ali ne radi se o tome da je samo bitno skontati kako napraviti i uvezati komponente na pravi nacin i da u tome inovatori u proslosti nisu uspjeli. NE! Ovo je stvar fundamentalnih zakona fizike i znanja koje imamo o prirodi i prirodnim pojavama. Nikakva tehnologija koju covjek trenutno posjeduje nije u stanju krsiti zakonitosti koje osmatramo u prirodi. Auto ne moze vlastitim radom proizvoditi energiju kojem ce se napajati i tako u nedogled.
fuada wrote:Ako je sve to poznato kao što neki komentarišu, zašto Toyota nije na model Prius stavila neke generatore koji će puniti baterije. Na taj način bi povećala kilometre koje je moguće preći sa jednim punjenjem. Zašto se ne izmisle baterije koje će se puniti za vrlo kratko vrijeme (pet minuta) itd. Shvatite da prvi automobili nisu imali ni alnaser, pa čak ni žmigavce. Za ovo moje već sada imaju i električni automobili i vjetrenjače pa čak i one kućne. Sve to samo treba usavršavati.


Mozda zato sto im inzinjeri nisu idioti koji nisu skontali da je takvo nesto potpuno neefikasno. Nisam ni ja strucnjak, ali pretpostavljam da cak i kad bi dobio na taj nacin malo vise kilometraze, taj bi dobitak bio minoran u usporedbi s kombinacijom gubitka prostora na autu, estetike i potrebnih resursa. Odnos troska i beneficije bi se sasvim sigurno narusio. Ovakva djecije naivna razmisljanja mi nikad nece biti jasna. Ne zato sto se ne poznaje materija, svako ima stvari koje ne zna i ne treba ismijavati onoga koji zeli nauciti, ali misliti da u danasnje vrijeme kad je nauka toliko uznapredovala; kada imamo ljude koji se skoluju godinama da bi se bavili usko specijalizovanim disciplinama odredjene nauke koje prije par stotina godina nisu ni postojale; gdje imamo nevjerovatno komplikovane uredjaje koji ispituju samu prirodu svemira i subatomskih cestica koje ga cine; gdje imamo robote koje saljemo na Mars; timove od stotine inzinjera od kojih svaki zna projektovati samo jedan dio takvih slicnih uredjaja - i ovo su samo one stvari sto svako od nas na povrsini vidi, jer bilo ko ko je zavrsio ikakav fakultet zna koliko mu se izmijenila percepcija o toj oblasti na pocetku i na kraju studija i koliko "obican" svijet nema pojma o vecini stvari koje se uce na tom fakultetu i koliko rasirenih miskoncepcija postoji o svakoj oblasti izucavanja (valjda si i ti to primjetio nekad pricajuci o ekonomiji s nekim laikom); da u takvom jednom vremenu mislis da neko ko je zivot posvetio izucavajuci ovakve stvari nije skontao nesto sto bi realno svakom djetetu sa srednjoskolskim obrazovanjem palo na pamet, to je zaista krajnja ignorancija i arogantnost.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#15 Re: Patent-inovacija

Post by neki »

S4mpion wrote:
neki wrote:
S4mpion wrote:Ideja nije losa,ali bi se njen potencijal mogao iskoristiti samo djelimicno.Mozda bi dobro bilo kada bi se vjetrogeneratori mogli ukljuciti i iskljuciti po potrebi kako ne bi narusavali aeordinamiku vozila.Normalno je da se takav mehanizam ne bi pokazao uspjesnim u voznji po gradu,ali razmislite samo koliko energije se baci u vazduh prilikom kocenja,brzina i energija koju ste postigli nestaje u vazduhu za par sekundi,a sve sto vam ostaje od toga su uzareni diskovi.Smatram da bi se mehanizam mogao pokazati izuzetno uspjesnim pri voznji nizbrdo gdje se energija rasipa kocenjem(zato sam rekao da se mehanizam moze djelimicno iskoristiti),to je ona relacija gdje nam otpor zraka ide u korist i na to se treba fokusirati.
A kako mislis iskljucivati vjetrogeneratore po potrebi a da i dalje ne narusavaju aerodinamiku? Jedino da se uvlace u krov vozila, kao stajni trap aviona. Necu reci smijesno, ali skupo, neprakticno i nepouzdano.
A rekuperacija energije voznjom nizbrdo i kocenjem vec postoji i aktivno se koristi kod vozila na elektricni pogon
nista od navedenog :)
Jarane,da imam tako detaljno odradjen plan,onda ga sigurno ne bih stavljao ovdje na forum,vec bih u stvarnom svijetu mlatio milione 8-) .To sto problem uvlacenja i izvlacenja vjetrogeneratora nije rijesen je iskljucivo zbog toga sto se time nismo pozabavili,a ne sto je nemoguce ili neprakticno.Taj problem bi se mogao rijesiti u roku od jednog dana.A rekuperacija energije samim kocenjem je mnogo manja nego kod ovakvog vida obnove energije i nijednu od ovih varijanti obnove energije ne treba zanemariti.
:-)
haj nek ti je sa srecom :D
User avatar
JOINT_1921
Posts: 2113
Joined: 22/06/2012 16:03
Location: Grbavica

#16 Re: Patent-inovacija

Post by JOINT_1921 »

Hahahaha, covjek hoce da napravi Perpetum Mobile... :-) :-) :-)

Image
mishic
Posts: 6248
Joined: 28/04/2011 16:29

#17 Re: Patent-inovacija

Post by mishic »

Ovo me podsjeti na onog sto je hodao po kancelarijama i nudio vodovodu da strpa propelere u vodovodne cijevi kojima bi proizvodili el. energiju :-)

Za tvoju informaciju vodovod Krušćica zenica već proizvodi struju na taj način
User avatar
TurioSamGa
Posts: 198
Joined: 21/11/2012 14:46

#18 Re: Patent-inovacija

Post by TurioSamGa »

Postoji li mogucnost da posaljem Samsungu, Nokia, Appleu zahtjev sa saradnju i da im prodam patent. Kako to ide. Naime smislio sam uredjaj buducnosti koji ce zaluditi svijet. Tehnologija je dovoljno uznapredovala da bi moj uredjaj bilo moguce napraviti. Kompjutere, tablete, mobitele, plazme bih poslao u historiju. Da se razumijemo, veze nemam s tom tehnologijom, ekonomista sam po struci, ali bih im mogao dostaviti nacrt i prijedlog mog uredjaja. savjeti?
TheMule
Posts: 3764
Joined: 04/05/2009 03:34

#19 Re: Patent-inovacija

Post by TheMule »

Ne moras pokazati crtez, vec pokazi formulama kako brzo bi ta masina mogla puniti akomulator, tj. kolko bi kilometraze mogo dobiti ako ugradis taku masinu?

Mislim da je Tesla reko za Edisona da bi Edison uskratio sebi dosta mucenja kad bi samo znao malo teorije. Edison je tako srljo, ali i uspjevo. Podrzavam sve poduhvate, ali dobro razmisli i istrazi prije nego sto ulozis pare.

Vecina ljudi ne razumije nevjerovatnu energiju koja se nalazi u nafti, kas se malo zamislis, nafta bi trebala biti 100 maraka po litru
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#20 Re: Patent-inovacija

Post by neki »

mishic wrote:Ovo me podsjeti na onog sto je hodao po kancelarijama i nudio vodovodu da strpa propelere u vodovodne cijevi kojima bi proizvodili el. energiju :-)

Za tvoju informaciju vodovod Krušćica zenica već proizvodi struju na taj način
Za tvoju informaciju vodovod u zenici je gravitacioni i koristi pritisak stvoren prirodnim putem za pokretanje generatora. Sarajevo se vodom snabdjeva ispumpavanjem iz podzemnih bazena i stavljanjem generatora se samo smanjuje pritisak stvoren vjestackim putem, a dobija puno manje energije. Identicna formula gubljenja kineticke energije kao kod ovog naseg 'inovatora'
User avatar
mgogic
Posts: 530
Joined: 20/05/2007 11:03

#21 Re: Patent-inovacija

Post by mgogic »

TurioSamGa wrote:Postoji li mogucnost da posaljem Samsungu, Nokia, Appleu zahtjev sa saradnju i da im prodam patent. Kako to ide. Naime smislio sam uredjaj buducnosti koji ce zaluditi svijet. Tehnologija je dovoljno uznapredovala da bi moj uredjaj bilo moguce napraviti. Kompjutere, tablete, mobitele, plazme bih poslao u historiju. Da se razumijemo, veze nemam s tom tehnologijom, ekonomista sam po struci, ali bih im mogao dostaviti nacrt i prijedlog mog uredjaja. savjeti?
Postoji mogucnost da to uradis, kad imas odobren patent u recimo EU ili US.

Ako nemas patent, ili ga imas npr. u Bosni ili nekoj manjoj zemlji, to bi (manje-vise) znacilo da si halalio taj svoj patent.

Takodjer, ako bi im ponudio taj svoj izum prije patentiranja, imao bi 12 mjeseci da posaljes aplikaciju za patent, ili bi izgubio pravo na patentiranje tog izuma.

Tako da, dok se ne stvore konkretni uslovi za finaliziranje izuma, tj. njegovo stavljanje u funkciju u bar 96% kapaciteta, treba ga drzati u tajnosti!
User avatar
Platformas
Posts: 1323
Joined: 07/08/2011 09:45
Location: /public_html
Contact:

#22 Re: Patent-inovacija

Post by Platformas »

Ne znam kako ti tom logikom nije sinulo da puniš baterije direktno sa točkova.

Hitno uvesti termodinamiku I i termodinamiku II na ekonomiju :)
User avatar
baustelac
Posts: 1401
Joined: 16/07/2005 09:05
Location: AC-DE

#23 Re: Patent-inovacija

Post by baustelac »

U stilu ove inovacije pogledati clanak

Code: Select all

http://www.avaz.ba/globus/region/crnogorci-u-tivtu-demantirali-isaka-njutna
Kopiran doticni clanak da se ne zagubi
Naslov: Crnogorci u Tivtu "demantirali" Isaka Njutna?!
Trojica crnogorskih pronalazača predstavili su 28. novembra u Tivtu autonomni mehanički agregat za proizvodnju električne energije, koji bi, ukoliko zaista deluje, mogao pobiti Njutnove zakone.

Predstavljanje ovog uređaja izazvalo je veliko interesovanje građana, ali i oprečne komentare ljudi od struke koji nisu vjerovali da su trojica autora ovog pronalaska predvođena Milanom Bojovićem sa Žabljaka, zaista uspjeli u prevazilaženju do sada važećih pravila fizike o sili akcije i reakcije koje je utemeljio još Isak Njutn, pišu podgoričke Vijesti.

„Ovaj uređaj je rješnje da se dobije jedostavna, ekološki čista i energija koja se može primjeniti na svakom mjestu. Agregat može biti mobilan, montažno-demontažni ili autonoman. Uređaj koristi inicijalnu energiju – jednosmjernu struju iz baterije od 12 volti koja pokreće elektromotor, a ovaj opet preko posebnog prenosnog sistema, pokreće generator koji preko ispravljača, proizvodi naizmjeničnu električnu energiju napona 230 volti.

Manji deo generisane energije se vraća nazad i puni bateriju od 12 volti, a mnogo veći ‘višak’ novoproizvedene struje spreman je za napajanje svih potrošača koji funkcionišu na naponu od 220 volti”, objasnio je Bojović dodajući da je tajna uspjeha njihovog pronalaska koji omogućava da se inicijalna energija iz 12-voltog akumulatora višestruko uveća, sistem povezivanja i sistem pretvaranja energije, ali o tome nije mogao detaljnije govoriti.

„U ovom trenutku možemo dimenzionisati, kontrusati i proizvesti agregate koji rade na ovakvom principu,a koji su snage od 1 kilovata do čak 2 megavata“ poručio je Bojović dodajući da njihov patent omogućava stabilno i nezavisno snabdjevanja strujom domaćinstava, hotela, mreže javne rasvjete, sistema za navodnjavanje ili industrijskih postrojenja.

Zanimanje za patent trojice pronalazača pokazali su i neki bokeljski privrednici, dok je dio na prezentaciji prisutnih inženjera elektronike i elektrotehnike, sa skepsom vrtio glavom na pomisao da je izumljen uređaj koji će, ako je sve tako kako kažu njegovi konstruktori, neminovno dovesti do propasti EPCG i svih drugih sličnih elektroprivrednih preduzeća.

Bojović i njegove kolege su članovi „Udruženje menadžera Balkana“, a pravni zastupnik njihovog patenta je tivatski advokat Ratko Pantović.

Upravo je u Pantovićevom lokalu „Apolon“ priređena prezentacija novog agregata koji je, nakon stavljanja u pogon, strujom napajao osvjetljenje i druge električne uređaje u kafiću, kao i dvije električne alatke – bušilicu i brusilicu koje su na njega prikopčane.

„Poslije godinu dana ispitivanja, patent je registrovan i dobijen je certifikat od Zavoda za zaštitu intelektualne svojine Crne Gore. U toku je postupak za proširenje priznanja njihovog patenta na 124 države-potpisnice međunarodne konvencije za zaštitu intelektualne svojine i nakon toga, moji klijenti planiraju da počnu proizvodnju ovog uređaja“ kazao je advokat Ratko Pantović.

On je dodao da je u toku i potraga za investitorom koji bi finansirao početak proizvodnje ovih agregata, koji su za početak, snage od 1 kilovata do čak 2 megavata.
Da bude jos tragicnije, komentar jednog "profesora" fizike
Sasa Komsic
A ja baš danas u prvom razredu ispitujem Njutnove zakone. Šta da radim ako mi dijete kaže da to više ne postoji? Smijem li mu dati jedinicu? Šala mala. Sve da tekst i nije tačan, ovo je dokaz da se fizika i nauka stalno razvijaju. Do Ajnštajna Njutnovi su zakoni bili neprikosnoveni, a nakon 20. vijeka su ograničeni. Možda i Ajnštajna neko pobije. Pozdrav od profesora fizike iz Prijedora.
ili ovog genijalca
Ibrahim Bosnjic
Ja nisam Crnogorac ,vec Bosanac ,ali dajem punu podrsku ovim strucnjacima, jer i sam sebi to ucino i napravio u mojoj vikendici doduse samo za rasvjetu 12 v ,ito na ovaj nacin, Imao sam auto dinamo masinu (Lischt maschine) na koju sam planiro napraviti vetrenjacu,ali sam je zelo isprobati jeli OK.pa sam na njenu osovinu namontiro jednu Akubaterisku busilicu od Max 1200 Obr/min i stavio u pogon bio sam iznenadjen ,na prikljucne kablove sam prikljucijo sijalice od auto lampi,prvo 1.pa 2 , pa 4 i bilo je super, Probo sam spojiti i direktno posle pokretanja tog mog uredjaja da mi se puni AKUBATERIJA od BORMASINE I bilo je sve uredu.Tako da sam ja odustao praviti moju VETRENJACU.Koristim to vec 6 god. Imam 2.AKU BATERIJE i mijenjam.Uvijek jedna mora biti napunjena i njena je jacin ili napona 14 v,ali nejmam nikakvih problema sa punjenjem.Pozdrav i probaj te !!
TheMule
Posts: 3764
Joined: 04/05/2009 03:34

#24 Re: Patent-inovacija

Post by TheMule »

^hahaha
Ne zna se ko je gori, ti "menadzeri" iz CG ili nasi naucnici. Koji zakon Njutna su oborili ovi? Kazu zakon akcije-reakcije, to je i jedini koji znaju :lol:

Nego, jesul rekli gdje investitori trebaju slati pare?
User avatar
sinuhe
Posts: 11479
Joined: 03/06/2011 11:33

#25 Re: Patent-inovacija

Post by sinuhe »

Ma Balkan. Sve same baba Vange, Semiri i ostali cudaci. Ko im samo daje i tih pet minuta...
Post Reply