Page 1 of 1

#1 Magistralna cesta Gorazde - Sarajevo u izgradnji!

Posted: 01/10/2020 16:14
by Bumerang
TUNEL - POSAO VRIJEDAN 82 MILIONA KM

Goražde sve bliže Sarajevu, iskopano više od jednog kilometra glavne cijevi tunela Hranjen


R. D.

JP Autoceste FBiH tunel Hranjen

Image

Tunel Hranjen dužine 5,5 km je najduži cestovni tunel u Bosni i Hercegovini. Njegovim probijanjem cestovna udaljenost će se skratiti sa sadašnjih 96 km na 56 km, tako da će vožnja između Sarajeva i Goražda trajati svega 45 minuta, umjesto dosadašnjih sat i po.

"Nalazimo se u servisnoj cijevi tunela Hranjen na južnoj strani, na južnom portalu. Radovi u tunelu izvode se kontinuirano na iskopu i ugradnji primarne podgrade, do sada je iskopano i podgrađeno 1.150 metara glavne tunelske cijevi i 950 metara servisne tunelske cijevi", kaže Samir Pirić, inžinjer za građenje JP Autoceste FBiH.

Brza cesta Sarajevo – Goražde gradi se u dvije faze. U prvoj fazi izgradnje izvode se radovi na dvije tunelske cijevi tunela Hranjen. Izgradnjom prve etape tunela Hranjen glavna tunelska cijev za dvosmjerni saobraćaj imat će finalnu tunelsku oblogu od monolitnog betona, dok će druga, servisna cijev, tokom prve etape biti s primarnom podgradom od mlaznog betona. Tunel Hranjen gradi se prema Novoj austrijskoj tunelskoj metodi (NATM).

"Druga faza izgradnje je ostatak brze ceste u dužini od 14 kilometara i trenutno se nalazi u fazi izrade projektne dokumentacije. Izrada projektne dokumentacije je povjerena renomiranim projektantskim kućama IPSA Institutu i Design & QC. Realizacija tog dijela ugovora bi trebala biti završena do kraja naredne godine, samim tim početak radova na ostatku otvorene trase bi trebalo da počne u 2022. godini", pojašnjava Pirić.

Ugovor o probijanju glavne i servisne cijevi i izrade primarne podgrade cestovnog tunela Hranjen, što predstavlja početak izgradnje prve faze brze ceste Sarajevo – Goražde potpisan je 22. septembra 2018. godine.

Izvođač radova na tunelu je Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo, Bosna i Hercegovina, a nadzor nad izvođenjem radova vrši IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo.

Vrijednost radova je skoro 82 miliona KM, a sredstva u visini od 65 miliona KM su osigurana Odlukom Vlade Federacije BiH iz akumuliranih dobiti BH Telecoma.

Tunel Hranjen bit će dug 5,5 kilometara, a sastojat će se od dvije cijevi. Jedna će biti namijenjena za saobraćaj motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije saobraćajne trake, za svaki smjer po jedna. Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu.

Rok za izgradnju ovog najdužeg cestovnog tunela u Bosni i Hercergovini je 36 mjeseci.

https://www.klix.ba/vijesti/bih/gorazde ... /201001070

#2 Re: Magistralna cesta Gorazde - Sarajevo u izgradnji!

Posted: 03/10/2020 07:23
by mayab
super :thumbup:

#3 Re: Magistralna cesta Gorazde - Sarajevo u izgradnji!

Posted: 03/10/2020 09:18
by escobar__
-ne radi se o brzoj ili autocesti već o magistralnoj cesti
-neće skratit put na 45 minuta
-neće ispoštovat rok od 36 mjeseci
-neće nikad izgradit ovu cestu u potpunosti

Baj d vej, već ima tema o cestama u Bosni.

#4 Re: Magistralna cesta Gorazde - Sarajevo u izgradnji!

Posted: 03/10/2020 09:56
by apsidejzi
Ovaj kilometar su iskopali jos ljetos i od tada SDA svaki mjesec plati klixu da objavi istu vijest. O brzoj cesti se pricalo za prosle izbore i trebala je vec bit gotova do ovih izbora. Vidimo i koliko je. Ako su iskopali 1KM za 4 godine a ima 5 kilometara onda sam izracunaj kad ce ga zavrsit.

Da ne spominjem brzu cestu prema Travniku koja je takodjer trebala biti zavrsena. Obecavali ste i aerodrom u Bihacu. Sve karina do karine.

#5 Re: Magistralna cesta Gorazde - Sarajevo u izgradnji!

Posted: 10/10/2020 11:48
by TESLA_EDISON
escobar__ wrote:
03/10/2020 09:18
-ne radi se o brzoj ili autocesti već o magistralnoj cesti
-neće skratit put na 45 minuta
-neće ispoštovat rok od 36 mjeseci
-neće nikad izgradit ovu cestu u potpunosti

Baj d vej, već ima tema o cestama u Bosni.
Nažalost u potpunosti si u pravu. Ovo je čisto mazanje očiju. Vjerovatno negdje do Nove godine će držati otvoreno gradilište a poslije će ga napustiti kao i HE Vranduk.

Živi bili pa vidjeli.