LBVIEW wrote:Cuj sad ovo, mi huskamo i pozivamo na rat samim tim sto ukazujemo na ociglednu sistematsku diskriminaciju i svojevrstan aparthejd koji se sprovodi prema nesrpskom stanovnistvu Prijedora i okolice
A stanje bi, naravno,
bilo jos gore da srpske vlasti, koje su i odgovorne za pogrom nesrpskog stanovnistva,nisu bile izlozene pritiscima od strane medunarodne zajednice. Nije bilo tako davno kada su se ratni zlocinci Mrdinog kalibra slobodno sepurili Prijedorom uz precutnu suglasnost najveceg broja prijedorskih Srba. Jedini od prijedorskih politIcara koji je
smogao snage da otvoreno progovori o desavanjima u Prijedoru 92-e - Mladen Grahovac(RIP)- bio je sataniziran od
strane javnog mijenja, a nerijetko i fizicki napadnut.
A sto se tice tvog iskljucivog stava po pitanju ko ima prava diskutirati o poltickoj situaciji u Prijedoru,
to misu mozes slobodno okaciti macku o rep.
Mis mekinjas wrote:
e vidiš ja spadam u to nesrpsko stanovništvo, prvo to...
Nije prvo to, neg' je prvo i osnovno sljedece, za ovu diskusiju koju vodite nacionalna pripadnost je relevantna koliko i problem prekomjernog izlova tune u Japanu, a potezanje iste s ciljem osiguranja nekakvog pojeftinjenog a priori kredibiliteta moze u najboljem sluchaju za tebe ostati neprimijeceno od strane kakvog nepazhljivog sugovornika. U najgorem mogu ja naletit na tvoje brabonjke mudrosti i objasniti zasto si upravo postigla autogol. Pa da ti opricham: ono sto se u Prijedoru, Sanskom Mostu, Kozarcu, Banjaluci i citavom tom dijelu Krajine desilo pocetkom i u toku rata je kirurshki precizan fashizam koji je sublimirao genocidom. Mjesta radnje su poznata. Omarska i dalje nije zvanichno obiljezhena kao stratishte (a jedno je od najgorih), pa to obesmishljava bilo kakvo dalje nabrajanje inih mjesta slichnog istorijata. Fashizam koji je bio tih dana jedina tachka dnevnog reda u Prijedoru i drugim mjestima je univerzalan, u smislu da je to bio zlochin protiv chovjechanstva i protiv evolucijskog stepena do kojeg smo mi kao vrsta, homo sapiens, dosli. Ergo, Inuit, Sherpa, Aboridzin ili Sioux ce prepoznati isti tragichni, univerzalno pokvaren, moralno perfidan i zao karakter tog planskog pogroma koji se desio tamo. Tebe nacionalnost u raspravi o jednom takvom apsolutnom grijehu prema ljudskoj vrsti, kao sto je fashizam sproveden u djelo tih godina nad nesrpskim dijelom stanovnishtva mozhe samo kostati ugleda na koji bi imala shansu kod sugovornika da ga nisi potegla. No jesi, i nadam se da sam ti objasnio zasto je to bio neuk, nevjest te priglup potez.
Mis mekinjas wrote:
Drugo, ne živim dolje, dakle ni ti ni ja baš nemamo nikakve veze s tim svim dolje
Sama chinjenica da ljudi iz Prijedora ne zive u Prijedoru je znak da itekako imate veze s tim dolje. Pa sto ne zivite dolje? Jel to vecina prijedorske emigracije iz ekonomskih razloga otisla iz Prijedora? Svi otisli jer je eto nezaposlenost zavladala. Ironija je sto je vecina prvo i ostala bez posla jer su im uruchivani il otkazi il pozivi na radnu obavezu, pa se moglo birat, sloboda izbora boKte!
Mis mekinjas wrote:
ali zaista mislim da ti je retorika kriminalna, jer sve što pričaš srbi nesrbi.... i tako to.... brate huškački zvuči....
I sta je to kriminalno i hushkachki u spominjanu srba i nesrba. Pa ja ni u jednom postu na koji si se osrvnula nisam procitao ni jedan poziv na osvetu ili odmazdu. Ljudi zele prichati o tragediji koja im se dogodila. Evocirati i upozoriti na stvari koje se nikad ne bi smjele ponoviti. Ako takvu tezhnju moram staviti u bilo kakav ratni kontekst rekao bih da je prichati o tome, insistirati na dijalogu, upozoravati i drzati ogledalo onima koji se sami ne zele pogledati najbolji nachin da se slichna stvar u buduchnosti izbjegne. Da se izbjegne u istim ili izmijenjenim ulogama zrtve i krvnika. Jesi ti to zabrinuta za sentiment onih koji se i dalje setaju slobodno po Prijedoru, a aktivno su uchestvovali u odstranjivanju dijela njegovih stanovnika s lica Zemlje. Sta, cemo ako se oni uvrijede, bit ce bas nezgodno nekako jel'. Mozda da se ovi koji su prezivjeli odu nekom izvinut sto su ostali zivi i bilesi se vratili jos u svoj grad da prkose. Inatlije, hushkachi i kavgadzije sve do jedne/-og. Jel tebi ovakvi postovi kvare neku idilu u koju si se ushuskala? Koja je? Brachna u pitanju? Porodichna? Jel kug prijatelja ne voli o ovim stvarima? O cemu se voli prichat? O sretnim, lakim, airy temama? Problem s pijeskom je da udje i u najsitnija i najnedostupnija shipila i procijepe, pa kad zabijesh glavu u njega ne traje dugo da ti ne udje gdje ga ne zhelis.
Mis mekinjas wrote:
Uostalom ja ne mrzim nikog, šta je bilo bilo je.... ali vidim da se nesrpsko stanovništvo i te kako vraća u Prijedor, tako da ako se tebi ne sviđa, aferim samo budi daleko.
Dakle vracaju se, al su mirni i fini jel, ne hushkaju i ne dizhu prashinu. Mirno placaju porez. To je taj model koji pashe jel? Model za uspjeh? Za zdrav zhivot? Za svijetlu i sigurnu buduchnost? Pa jebenti tuljanizam!
Mis mekinjas wrote:
a dušo ne spominji Mladena Grahovca ako ga ne znaš...
Dusho, srce, mishu, lutko (mozda si primijetila da te nisam nijednom nazvao tako), jednostavno je prelako koristiti ovakve mahalske intimizirajuce odrednice, koje neprimjereno dizhu nivo familijarnosti i prisnosti da bi se diskreditiralo sugovornika. Ironichno je da ti kao zhensko koristis lingvistichku figuru i ton kojima su mushkarci godinama zhenama davali do znanja dokle za njihov ukus zhenska nadlezhnost sezhe. Da ne pricham o tome koliko je to jednostavno losh stil. I ako nam zhelish dati do znanja da si znala Mladena Grahovca, recimo da si uspjela, no sta cemo mi sad? Jel ima tu nesto osim te chinjenice? Ovako kako si to napisala, mogla si nam saopchit i koji broj cipele nosis, informacija bi imala haman istu vrijednost.
Mis mekinjas wrote:
Rat je bio davno, što se mene tiče, i nek se ne ponovi,
Rat stavom kakvog ti imash nikad necemo ostaviti na sigurnoj udaljenosti i nikad nece biti dovoljno davno da ti samo jednim trzajem ne srushi sve to sto si ti sebi poredala da stoji. S njegovim POSLJEDICAMA se treba suochiti, razrachunati i preraditi ih, kroz argumentirane rasprave, dijalog i pitanja upucena sebi i drugima. Stav da je insistiranje na bilo chemu od ovog nabrojanog nekakvo hushkanje je tuljanski i nojevski pristup zivotui istoriji. Mala djeca u jednom razdoblju ranog djetinjstva misle da, ako zazhmire, da onda ni drugi njih ne mogu vidjeti, al kako vidim ti znas pisati i koristiti kompjuter. Taj pravi maksumluk ti dakle ne mogu uzet kao olakotnu okolnost.
e sto ne mogu na rende kora
edit: typo