TRAMVAJ U ZENICI

Kulturno-politička scena, dešavanja u centralnim gradovima BiH: Zenici, Travniku, Visokom, Jajcu, Bugojnu, Tešnju, Doboju...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Da li je Zenici potreban tramvaj?

DA
29
56%
NE, imamo taxi za marku
16
31%
SVEJEDNO
7
13%
 
Total votes: 52

nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#51

Post by nineac »

amrino wrote:
Chischo wrote:fina je ideja tramvaj mora se priznati,
npr bulevarom da ide pored bosne,
koja bi to divota bila,
a sad da li se isplati ili ne, neka strucnjaci odluce

i sto se tice dovodjenja u kontekst tramvaja sa sarajevom, nidje veze, pa nije tramvaj simbol sarajeva....
Bulevarom?
A hajd majke reci ti gdje bi ga strpao?
Srusio novi muzej?
Prepolovio i onako usku ulicu Bulevar?
Prokopao korito Bosne?- pa to je jedino sto nam valja u gradu!!!
Ako ce se vec praviti onda- sto dalje od Bosne i Kamberovica- neka kopaju gore po Sarajevskoj!
Opet protic Sarajeva :lol: :lol: :lol:
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#52

Post by dr.iver »

Ma uvijek ima prostora za tokvu fenomenalnu ideju :-D
nesvrstan
Posts: 278
Joined: 21/01/2005 12:14

#53

Post by nesvrstan »

amrino wrote:Bulevarom?
A hajd majke reci ti gdje bi ga strpao?
Srusio novi muzej?
Prepolovio i onako usku ulicu Bulevar?
Prokopao korito Bosne?- pa to je jedino sto nam valja u gradu!!!
Ako ce se vec praviti onda- sto dalje od Bosne i Kamberovica- neka kopaju gore po Sarajevskoj!
Mora ici Bulevarom!
Jednostavno tramvajem se mora povezati Luka Blatusa sa Aerodromom Kamberovici.
koop
Posts: 263
Joined: 04/06/2004 17:11
Location: mars

#54

Post by koop »

Tramvajska linija (ako studija izvodljivosti pokze ideju opravdanom) ce biti uradjena kao kruzni tok: Sarajevska-Bulevar. Preko odmuta na jednoj strain a za drugu jos nije odluceno.

Infrastruktura neophodna za uspostavljanje tramvajskog saoberacaja u gradu nece opteretiti postojecu cestovnu infrastrukture.
Neovisno od tramvajske linije, prosirenje dviju najprometnijih ulica u gradu ce se desiti kao sto je planirano. Sarajevska ce dobiti jos 2 trake, a bulevar ce ostati sa dvije trake, ali ce postati jednosmjerna ulica.

Taksi za markicu: halo ba? Pa jel’ vi zaista mislite da ce Sejo djirat’ za markicu bulevarom do sudnjeg dana? Onoga momenta kada se regulisu taksi firme u gradu pozadravi se sa ovim konceptom. Smrdljivi busevi koji su neprakticni, bucni, prljavi, nece biti zamjenjeni tramvajem. Tramvajski saobracaj je u svakom gradu nacin da se rastereti cestvoni saobracaj, ali nigdje nije zamjenio autobus u potpunosti. Prema tome, ako se zenici desi tramvaj koegzistirace sa autobusima.

Grad se ne proteze od blatuse do odmuta kako neko rece. (opet halo? Samo iza odmuta si zaboravio 15000-20000 ljudi: Radakovo, Klopce, Crkvice, Novo naselje, Lukovo polje, itd.).

Zenica je mozda sada 4 ili 5 ili 6 grad po broju stanovnika, u ovoj diskusiji ne bitno. Ali je cinjenica da Zenica nije vidjela influx stanovnistva od sedamdesetih (za razliku od Sarajeva, Banja Luke Mostara I Tuzle). Ali je zato vidjela out-flux ljudi, sto dijelom mozete samo vidjeti po ciframa vezanim za univerzitet, ispod.

To ce se naravno promjeniti (ozivljavanje privrede, kreiranje univerziteta…).

Primjer univerziteta: u godini 2002/2003, preko 6000 studenata iz ZE-DO kantona je studiralo izvan Zenice (5359 u sarajevu, 387 tuzla, 119 Sveuciliste Mostar, 363 Univerzitet Mostar,…). Ovo su podaci iz studije izvodljivosti Zenickog Univerziteta,

http://www.unze.ba/download/Interna_eva ... stanja.pdf

Godine 2004 (godina osnivanja): broj studenata 1560

Godine 2005/2006, preko 3800 studenata na 32 katedre.

Znaci 100% povecanja studentskog tijela u roku od jedne godine.



Planovi za uvodenje tramvaja, metroa, aerodroma,… se ne prave po trenutnom stanju (naravno moze I tako, ali to onda znaci da gradske vlasti nemaju nikavku viziju urbanistickog razvoja, sto ti garantujem nije slucaj kod nas). Prema tome, kao sto neko rece, zato se radi studija izvodljivosti.

Ako su postojeca alternativna prevozna sredstva dovoljna za narednih 10-20 godina, ok, to ce ti stajati u report-u, I nece se raditi tramvajska linija I gotovo.


Elem, ovo ispade puno duze nego sto sam planirao, I malo navrat na nos, al’ sttvarno ne mogu vise gledati/citati ova mahnitanja. Smanjite negativnu energiju, ako vec hocete da kenjate kako nam nest one treba u gradu, onda malo neke fakte stavite a ne ovako izvlaciti iz,… znate vec cega.
genija
Posts: 231
Joined: 24/04/2006 01:01

#55

Post by genija »

odlicno napisano koop

@ amrino -> samo da nesto dodam na tvoj zaista odlican post. Kako je to puno sigurnije vozikati se u taksiju umjesto u tramvaju ili autobusu? !!!
Hmmmm, da vidimo: zapravo, taksista te moze odvuci negdje sa svojim autom, ili ti nesto uraditi, ili opljackati jer ste Samiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

A u tramvaju ili autobusu ima uvijek ljudi, i tramvaj vozac nemoze te negdje odvesti jer tramvaj ide samo po liniji, zatim, kako je to sigurnije vozikati se u taksiju jos jednom, objasni, nisam skontala?! Molim te!
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#56

Post by nineac »

Bravo koop malo si navrat na nos napisao, ali to je poenta.
outflux ljudi se i desava zbog zenice vezanosti za jedan tip industrije, a to je metalska industrija.
Onog trenutka kada dodje do raznovrsnosti ekonomskog sadrzaja Zenice doci ce i do influxa ljudi, a univerzitet igra veliku ulogu u tome jer omogucava jeftinije skolovanje ljudima, dok u strucni kadar univerziteta netreba sumnjati, te sve podatke imate na http://www.unze.ba odakle su porfesori i kakave su im reference.
Kao sto si rekao studija izvidljivosti ce pokazati jel isplativo i imal potrebe, ali sama cinjenica da se uopce rade studije ovakvih projekata govori da nacelnik i ljudi oko njega imaju viziju da ljudima u zenici poboljsaju standard i uslove zivota.

Ja sam sad u USA, i svaki dan kada otovorim jebene novine ili sa-x se nazivciram oko stanja politike u nasoj drzavi te ekonomske situacije.
Ono sto mi nadu vraca jesu ovakvi projekti i razmisljanja ljudi.
Nema veze jel se mi slazemo ili ne. Dr.Iver ili nesvrstan, to uopce nije bitno, vazno je da imaju dvije strane u svemu ovome, neko ko radi i neko ko kritikuje pa cemo svi doci do nekog kompromisa. Neko iz opcinskog vijeca koji cita sa-x (toplo se nadam) ce procitati iverov post, pa ce reci, OK mozda ovaj momak ima pravo kada kaze da treba ovo ili ono, pa hajde da ja to pokusam progurati.
Takod funkcionise demokratija, moj problem je sto ljudi takve ideje u startu diskvalificiraju a da nisu uopce pokusali da dadnu sansu, samo zato sto je nacelnik iz druge stranke ili "seljak."
Maksim
Posts: 931
Joined: 18/11/2006 03:25
Location: Bec, Austrija
Contact:

#57

Post by Maksim »

nineac wrote:
Maksim wrote:Zenica nije veca od Tuzle i da li su podaci u wikipediji tocni se ne zna, jer svatko ubacuje sto hoce u tu wikipediju i bilo je verzija gdje sam citao da je Tuzla 1991. godine imala 120.000 stanovnika a ovdje netko citira da je imala 136.000, zato ne previse vjerovati wikipediji. Samo ja znam sigurno d je Tuzla po prostranstvu i po stanovnistvu bila veca od Zenice. I danas je :wink:

Tramvaj u Zenici je kao metro u Mostaru. Unidjes u tramvaj i sljedeca stanica je zadnja stanica.
Nek si nas prosvjetlio.
Zato ja kad sam god u tuzli (a bio sam i previse) mozda kada ides od ulaza do izlaza izgleda duga, ali poprjeko zato mozes da pljunes s kraja na kraj :lol:
To je istina, Tuzla je slicna po "designu" Sarajevu. Zacas dodjes sa Gradine na Slavinovice a to ti je kao s kraja na kraj kada putujes kroz grad poprijeko. Ali opet je Tuzla veca :-D
amrino
Posts: 2502
Joined: 17/11/2006 08:59
Location: amrinoland

#58

Post by amrino »

genija wrote:odlicno napisano koop

@ amrino -> samo da nesto dodam na tvoj zaista odlican post. Kako je to puno sigurnije vozikati se u taksiju umjesto u tramvaju ili autobusu? !!!
Hmmmm, da vidimo: zapravo, taksista te moze odvuci negdje sa svojim autom, ili ti nesto uraditi, ili opljackati jer ste Samiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

A u tramvaju ili autobusu ima uvijek ljudi, i tramvaj vozac nemoze te negdje odvesti jer tramvaj ide samo po liniji, zatim, kako je to sigurnije vozikati se u taksiju jos jednom, objasni, nisam skontala?! Molim te!
Sta ti ja mogu sto nisi skontala
amrino
Posts: 2502
Joined: 17/11/2006 08:59
Location: amrinoland

#59

Post by amrino »

koop wrote:Grad se ne proteze od blatuse do odmuta kako neko rece. (opet halo? Samo iza odmuta si zaboravio 15000-20000 ljudi: Radakovo, Klopce, Crkvice, Novo naselje, Lukovo polje, itd.).


U principu se slazem s tvojim postom...ali bas ta naselja su glavni razlog zbog kojih meni ideja o tramvaju ne zvuci primamljivo...najveci broj ljudi zivi u naseljima i mjestima do kojih tramvaj ne moze da dodje...osim ako nije neka verzija tramvaja koju ja ne poznajem...kako ocekujes da se tramvaj uzvere do Crkvica, Radakova i Kolopca ?! :? :shock:
Nemam ja u tolikoj mjeri nesto protiv tramvaja koliko imam protiv toga sto jos uvijek nije regulisano ni ono sto vec imamo...Autobuska i zeljeznicka stanica su ruglo...a bas ta mjesta ostavljeju onaj prvi utisak...gradski busevi su katastrofa...ja sam za to da se prvo srede vec postojece stvari- da se napucaju i usminkaju, a onda dalje...
_BosanaC
Posts: 8428
Joined: 16/08/2005 14:02
Location: Sarajevo
Contact:

#60

Post by _BosanaC »

Shvatite kako hocete, ali, barem po meni, Zenica je poseban grad bas zato sto nije podlegla nikad do sada megalomaniji. Tramvaj mi je opravdano rjesenje u Sarajevu, gdje spaja grad od vijecnice do Ilidze. Ako ce ga neko u Zenici praviti od Vranduka do Raspotocja, nemam nista protiv.

ALI

Zasto prvo ne srediti trenutne saobracajnice? Zenica jos nema takve guzve i toliko zagusen javni prevoz da bi ga trebalo pojacavati tramvajskim saobracajem. S druge strane, zasto ne uloziti taj novac pa ta predgradja prvo srediti, uraditi ceste, srediti obalu, urediti sistem gradnje... A onda, ako bas bude toliki visak novca u budzetu, kada zeljeznicka i autobuska budu vrijedne stanicne usluge koja se i onako naplati, razmisljati o kicenju grada tramvajem.

Zenica ne treba tramvaj samo zato sto ga Sarajevo ima, niti Zenica treba ikada da postane Sarajevo ili Sarajevo Zenica.
ZE u srcu
Posts: 25
Joined: 11/02/2007 18:30

#61

Post by ZE u srcu »

Tramvaj u zenici nece biti za 50 godina,to je cinjenica,jedina tacna stvar je sto ce se u zenici graditi magistralni put,koji opet ponavljam,samo Bog zna kad ce se poceti praviti,zato dok ne vidimo crno na bjelom,nemmao potrebe za suvisnim komentarima...samo jos treba da lupnu da cemo i aerodrom ubrzo imati i sve ce biti savrseno? podrzavam sva ova nadanja ali cisto sumnjam u njih!
genija
Posts: 231
Joined: 24/04/2006 01:01

#62

Post by genija »

amrino wrote:
Sta ti ja mogu sto nisi skontala
nisam skontala jer lupetas najvece gluposti sto sam ikada cula u zivotu, negrijesim kad pomislim da imas pticiji mozak!

@_BosanaC

Lijepo si to sastavio, recimo, autobus stanica u Zenic i jeste nesto najgore i treba mnogo posla da se uredi, ja recimo mrzim cekati unutra jer ne prodje ni 5 minuta, budem zaokruzena od cigancica i prosijaka, i to u stanici gdje bi trebao ipak biti red. No, ja podrzavam ipak ovu ideju jer bar nesto pokusavaju da srede u vezi prevoza, a nebi bilo lose da se moze sve povezati i da bi bilo lakse putovati. Pokusavam da ostanem pozitivna u svemu sto ovaj nacelnik radi, jer tjera grad unaprijed.... ..
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#63

Post by nineac »

Zeljeznicka stanica je u nadleznosti ZFBiH i tu malo sta zenica moze uraditi osim razgovorima uticati na ZFBiH da uredi stanicu.
Autobuska je druga prica, i zenica ima dobar gradski prevoz, stanica se moze srediti, ali opet nema bas puno opcija jer i da stanica izgleda cisto, ruglo komunisticke gradnje je tesko modernizovati da izgleda lijepo.
Zenica ima dobro rjesen saobracaj sto neizaziva prevelike guzve, ali cekanja na semaforima su prevelika.
Mislim da bi tramvaj to rasteretio ako se poveze sa janjicima, gracanicom, te kroz grad.
Ako projekat obuhvati samo strogu gradsku jezgru (blatusa-Odmut) je OK ali ako je to prelazni period.
Mislim da ce to biti slucaj jer ipak je ovo prevelik zalogaj za bilo koji grad da odjednom to rjesi.
Inace, izgradnjom GGM bi se rjesilo ovo sto Bosanac govori, i to se radi!
_BosanaC
Posts: 8428
Joined: 16/08/2005 14:02
Location: Sarajevo
Contact:

#64

Post by _BosanaC »

genija wrote: @_BosanaC

Lijepo si to sastavio, recimo, autobus stanica u Zenic i jeste nesto najgore i treba mnogo posla da se uredi, ja recimo mrzim cekati unutra jer ne prodje ni 5 minuta, budem zaokruzena od cigancica i prosijaka, i to u stanici gdje bi trebao ipak biti red. No, ja podrzavam ipak ovu ideju jer bar nesto pokusavaju da srede u vezi prevoza, a nebi bilo lose da se moze sve povezati i da bi bilo lakse putovati. Pokusavam da ostanem pozitivna u svemu sto ovaj nacelnik radi, jer tjera grad unaprijed.... ..
O tome se i radi... Onome ko dodje u situaciju da kupuje kartu za bus koji kasni, dok baba na jednom od maksimalno dva saltera gdje su redovi prica na telefon sa komsinicom, i na kraju za to naplate stanicnu uslugu za koju ne nude ama bas nista, cak ni u WC ne mozes otici bez posebne naplate, dok svi moguci prosijaci, Romi, itd. uredno rade svoj posao na peronima.

S druge strane, sramota je proci Sarajevskom s onolikim rupama, zatim ono iskljucenje iz Sarajevske kroz Srpsku mahalu prema pijaci, trke babinih sinova bulevarom gdje svako malo neko zaljepi kod lamele za sva vremena... A park izmedju lamele i Hrvatskog doma kad se smrkne bolje i ne spominjati...

Ne znam, iz Zenice nosim samo najljepse uspomene, ipak je utjecala na mozda najbitniji dio mog zivota i formiranja. Smajloviću svaka cast, koliko god ja bio protiv njegove politicke opcije, ali ne mogu se oteti utisko, posto nisam tako davno iz Zenice otisao, da Zenicu dijele dvije ili tri porodice o kojima ce Zenicani za koju godinu bukvalno ovisiti. Cinjenica je da u Zenici privreda raste, barem sudeci po statistickim podacima, ali ne raste standard. U prevodu - raste profit odredjenih porodica, a radnici ne mrdaju s tacke na kojoj su i onako godinama.

Mislim da bi, pored sminkanja grada i gradnje tramvajske pruge, puno bitnije za gradjane bilo popravljanje socijalne slike, na sta grad moze i te kako utjecati.
User avatar
trinaesti
Posts: 1106
Joined: 30/01/2005 20:26

#65

Post by trinaesti »

GGM ce rijesiti sve probleme sa saobracajnim guzvama. a ako ce se uvoditi tramvajski saobracaj to treba umetnuti u projekat GGM, jer bi bilo suludo raditi to nakon sto se GGM izgradi.
tramvaj zamisljam kako povezuje sve dijelove grada, pa zasto ne i crkvice, radakovo i babinu rijeku. cak moze ici i bulevarom (desnom trakom).

a sto se tice blatuse, treba podhitno uraditi prolaz ispod zeljeznicke pruge lijevo od zeljeznicke stanice, kako bi to naselje postalo dosta pristupacnije, i kako se ne bi morala prelaziti pruga.
Maksim
Posts: 931
Joined: 18/11/2006 03:25
Location: Bec, Austrija
Contact:

#66

Post by Maksim »

genija wrote:
amrino wrote:
Sta ti ja mogu sto nisi skontala
nisam skontala jer lupetas najvece gluposti sto sam ikada cula u zivotu, negrijesim kad pomislim da imas pticiji mozak!

@_BosanaC

Lijepo si to sastavio, recimo, autobus stanica u Zenic i jeste nesto najgore i treba mnogo posla da se uredi, ja recimo mrzim cekati unutra jer ne prodje ni 5 minuta, budem zaokruzena od cigancica i prosijaka, i to u stanici gdje bi trebao ipak biti red. No, ja podrzavam ipak ovu ideju jer bar nesto pokusavaju da srede u vezi prevoza, a nebi bilo lose da se moze sve povezati i da bi bilo lakse putovati. Pokusavam da ostanem pozitivna u svemu sto ovaj nacelnik radi, jer tjera grad unaprijed.... ..
Nemoj se sikirati, to je samo amrino :lol:
nesvrstan
Posts: 278
Joined: 21/01/2005 12:14

#67

Post by nesvrstan »

_BosanCa za _gradonaCelnika !

Vi svi drugi ste nacisto prolupali. Ispoljavate tipicne simptome zenincitisa.
Terapija:
otici u Vitez 3xsedmicno, poslije jela.

Ovom nineacu nema pomoci. Sto dalje od njega.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#68

Post by nineac »

nesvrstan wrote:_BosanCa za _gradonaCelnika !

Vi svi drugi ste nacisto prolupali. Ispoljavate tipicne simptome zenincitisa.
Terapija:
otici u Vitez 3xsedmicno, poslije jela.

Ovom nineacu nema pomoci. Sto dalje od njega.
De mi ti daj dijagnozu :lol:
Izgleda da je za tebe poslovni uspjeh biti gazda kafica, po tvojim postovima se to da zakljuciti!
perkeno
Posts: 1
Joined: 27/02/2006 10:45
Location: Sarajevo

#69

Post by perkeno »

ja bih prvo sačekao da se odredi lokacija za aerodrom...

i možda bi bilo korisno da okretište bude u kaknju, pa da se za koju godinu spoji sa sarajevskim...
User avatar
seljak_cojek
Posts: 1044
Joined: 09/02/2006 15:31
Location: Restoran na kraju vaseljene

#70

Post by seljak_cojek »

perkeno wrote:ja bih prvo sačekao da se odredi lokacija za aerodrom...

i možda bi bilo korisno da okretište bude u kaknju, pa da se za koju godinu spoji sa sarajevskim...
Hvala na brizi i prijedlozima, ali....
Mi već na području kantona imamo aerodrom, ......... i piramide. :D


Šalu na stranu, ako studija pokaže opravdanost uvođenja tramvajskog saobraćaja, zašto se protiviti. Pogotovo ako će povezati i ova "udaljenija" naselja.
Naravno da treba popraviti i postojeću saobraćajnu infrastrukturu, naročito Sarajevsku ulicu zbog Raspotočja i Metalnog.
PetiKorpus
Posts: 215
Joined: 26/02/2007 17:23

#71

Post by PetiKorpus »

Zenica placa studiju izvodljivosti Novom Sadu??!

Novi Sad nema tramvaj. Na cemu su onda u Novom Sadu zasluzili da se moze reci da su eksperti za tramvaje??!

Sarajevo, Zagreb, Osijek, Beograd imaju tramvaj. Sarajevo i Beograd imaju i trolejbus. Dubrovnik je tramvaj nekada imao.
Za Ljubljanu nisam siguran je li imala tramvaj ili trolejbus, ali sad nema ni jedno ni drugo (u gradu je tesko uociti gdje su bile tramvajske linije).

Skopje ima vise od 500 000 stanovnika, moderne saobracajnice napravljene poslije potresa, ali nema tramvaj (osim ako nije nedavno uveden, kad sam bio u Skopju, tramvaja nije bilo).

Split sa vise od 220 000 stanovnika nema tramvaj. Rijeka ima fantasticno sredjen promet, nema tramvaja.

Sarajevo je cak uklanjalo pruge (uskotracna gore na Bistriku, tramvajska izmedju Holiday Inna i Unitica).

Nisam bio u Osijeku, u ostalim navedenim gradovima sam bio.

Ako je Nacelnik Zenice odlucio da bude on taj nacelnik koji ce u Zenicu uvesti tramvaj, covjek se (zasigurno) raspitao ko pravi ciljane studije izvodljivosti koje zadovoljavaju apetite narucioca. Izgleda da u Novom Sadu ima institut (?!) gdje se ode, naruci studija, kaze im se - studija treba da zakljuci da nam treba to i to, da postoje svi uslovi, onda to ekipa napravi. I udari stambilj!

Zenica je otisla dosta u visinu (zgrade), a nije ni bilo pretjerano mnogo prostora za razvoj grada u sirinu. Nacelnik ce lako natjerati stanovnike da se sloze, da im eto treba tramvaj, ali sve to ima cijenu.
guevera
Posts: 69
Joined: 10/02/2007 15:20

#72

Post by guevera »

jesi se ti naputovao :lol: :lol: :lol:
genija
Posts: 231
Joined: 24/04/2006 01:01

#73

Post by genija »

_BosanaC wrote: O tome se i radi... Onome ko dodje u situaciju da kupuje kartu za bus koji kasni, dok baba na jednom od maksimalno dva saltera gdje su redovi prica na telefon sa komsinicom, i na kraju za to naplate stanicnu uslugu za koju ne nude ama bas nista, cak ni u WC ne mozes otici bez posebne naplate, dok svi moguci prosijaci, Romi, itd. uredno rade svoj posao na peronima.

S druge strane, sramota je proci Sarajevskom s onolikim rupama, zatim ono iskljucenje iz Sarajevske kroz Srpsku mahalu prema pijaci, trke babinih sinova bulevarom gdje svako malo neko zaljepi kod lamele za sva vremena... A park izmedju lamele i Hrvatskog doma kad se smrkne bolje i ne spominjati...

Ne znam, iz Zenice nosim samo najljepse uspomene, ipak je utjecala na mozda najbitniji dio mog zivota i formiranja. Smajloviću svaka cast, koliko god ja bio protiv njegove politicke opcije, ali ne mogu se oteti utisko, posto nisam tako davno iz Zenice otisao, da Zenicu dijele dvije ili tri porodice o kojima ce Zenicani za koju godinu bukvalno ovisiti. Cinjenica je da u Zenici privreda raste, barem sudeci po statistickim podacima, ali ne raste standard. U prevodu - raste profit odredjenih porodica, a radnici ne mrdaju s tacke na kojoj su i onako godinama.

Mislim da bi, pored sminkanja grada i gradnje tramvajske pruge, puno bitnije za gradjane bilo popravljanje socijalne slike, na sta grad moze i te kako utjecati.
:thumbup: :faraon1:

To za stanicu isto da mi citas misli. Ja platila kartu, cekam u redu kao postena normalna osoba.. jos mi pregleda kartu da nije slucajno stara, dva puta.. cekam ponovo u red.. pitam da li mogu upotrijebiti WC, zatim ona na salteru nespusta telefon.. jos jednom me kontroliraju s kartom ZATIM romi ulaze BEZ ikakve kontrole, naravno, mole, vuku za moju torbu.. Ispred autobusa prose, pored autobusa, ispred stanice, ja mislim taj dan sam izbrojala 10tak.. Eh sad, i oni su ljudi, samo to stvarno nebi tako trebalo biti u stanici, gdje ja NE MOGU uci bez karte, a oni mogu uci i mene ometati i pipkati i prositi? Bez ikakve kontrole, nije mi jasno :?
Zatim, to nije sve, upravu si u vezi parka, bojim se tamo proci kada padne mrak, a za blatusu i kanal, da ne i pocinjem, to bi se trebalo sve od pocetka graditi... . uvijek sam se pitala zasto ne srede prvo to, ili barem nesto od tih stvari, i onda da prave PSC i ostale stvari, na jednu stranu modernizacija na drugu rupetine i barake.. .. nemam vise zivaca za ovo odoh kuci, pa se vi raspravljajte dalje :)
nash
Posts: 38
Joined: 03/01/2007 21:04

#74

Post by nash »

Hoce li imati raja para da plati kartu za tramvaj? Mjesecnu, godisnju? Grad bi trebao da ima neke finansijske koristi od tramvaja ili gradskog prevoza opcenito, a ne samo da pruza nekakvu olaksicu gradjanima i uljepsava grad. Ako nece biti nekog profita za dobrobit grada za buduce investicije, onda taj projekt nije najbolje rijesenje. Znaci, prvo poboljsati ekonomsku i privrednu sliku grada. Treba zaposliti ljude jer najveci broj korisnika gradskog saobracaju trebaju da budu zaposleni ljudi. Znaci, ljudi koji koriste gradski saobracaj kao alternativu za privatnu vozilo i manjak parkinga. Ako nema zaposlenih, onda nema ni putnika, ni para za citav grad.
User avatar
Better Man
Posts: 16773
Joined: 01/10/2006 20:10

#75

Post by Better Man »

Ako uzmemo u obzir veličinu grada Zenice, onda možemo reči da je incijativa za uvođenje tramvaja smiješna i glupa! Daleko veči gradovi od Zenice nemaju tramvaj, a imaju odlično uređen saobraćaj! Zenici ne treba tramvaj, jer bi samo još više saobraćaj bio blokiran!
Post Reply