Rekonstrukcija šina

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#226 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#227 Re: Rekonstrukcija šina

Post by neki »

shin wrote:
corvus_edin wrote:Jel' to niko u BiH nije u stanju proizvesti sinje, ili nestima kvalitet?

Vjerovatno nije rentabilno, jer se kod nas godisnje ugradi 12 metara šina.
nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..
lajkujMe
Posts: 12249
Joined: 06/04/2011 17:44
Location: Na svom mocnom racunaru

#228 Re: Rekonstrukcija šina

Post by lajkujMe »

neki wrote:
shin wrote:
corvus_edin wrote:Jel' to niko u BiH nije u stanju proizvesti sinje, ili nestima kvalitet?

Vjerovatno nije rentabilno, jer se kod nas godisnje ugradi 12 metara šina.
nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..

Južna pruga skoro pa završena, sumnjam da će ići onda na sjevernu, južna pruga je remontovana zato sto se kredit dobio u "bolja vremena" danas su grozna ali bas grozna vremena i nece niko dati ni FBIH a posebno ne zeljeznicama kredit od 80+ mln eura za taj projekat.
User avatar
Control panel
Posts: 5911
Joined: 10/04/2008 12:12
Location: Sarajevo

#229 Re: Rekonstrukcija šina

Post by Control panel »

neki wrote:Za tendere cija je vrijednost preko neke cifre mora ici medjunarodni tender. Ne znam da li je vrijednost ovog presla tu cifru, vjerovatno jeste..
negdje sam cuo da preko 500.000 KM ili EUR mora medjunarodni tender.
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#230 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

neki wrote: nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..
Juzna pruga je gotova, sto se sina tice. Ostale su jos neke "kozmeticke" promjene (dotjerivanje).
Od iduce godine, najvjerovatnije krece remont dionice Sarajevo-Bradina. Bice zanimljivo 8-)
Xarfaxuss
Posts: 55
Joined: 03/05/2012 15:30

#231 Re: Rekonstrukcija šina

Post by Xarfaxuss »

fidoremilienko wrote:
neki wrote: nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..
Juzna pruga je gotova, sto se sina tice. Ostale su jos neke "kozmeticke" promjene (dotjerivanje).
Od iduce godine, najvjerovatnije krece remont dionice Sarajevo-Bradina. Bice zanimljivo 8-)
Džaba to sve kad postoji problem koji ni ex Yu nije rijesila a to je bradinska rampa. Kad bi postojala magnetna pruga opet vozovi ne bi mogli ici brze od 60 km/h. Treba prokopati tunel Pazaric - Konjic i tek tada govoriti o nekoj brzini. Ovako je to samo bacanje para. Za taj tunel postoji projekat star nekih 35 godina medjutim Yugi je to bilo neisplativo pa logicno da je i BiH neisplativo uzimajuci u obzir ekonomslu situaciju danas.
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#232 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

Nisam govorio o toj vrsti zanimljivosti. Vise sam mislio na to ko ce dobiti posao i kako ce se sve to odigrati.

E sad, ovo drugo. Imas pravo, jedino rjesenje je probijanje tunela. Ali ukoliko se nema para za takvo nesto, ocito je da nema, onda se remont mora svakako raditi, neovisno od tunela. Jer sine, pragovi, tucanik su dotrajali + treba tu ponovo odraditi drenazu i jos ponesto. Uglavnom, remontom ove dionice brzine se nece povecati. Cak i uvodjenjem Talgo vozova, ta ce razlika biti neznatna. Jedino rjesenje su tuneli i mostovi. Izgleda da sa tunelima i nemamo srece, bar sto se ceste tice, eno Primorje je izgleda pred bankrotom. Slucajno ili namjerno!? :)
Xarfaxuss
Posts: 55
Joined: 03/05/2012 15:30

#233 Re: Rekonstrukcija šina

Post by Xarfaxuss »

fidoremilienko wrote:Nisam govorio o toj vrsti zanimljivosti. Vise sam mislio na to ko ce dobiti posao i kako ce se sve to odigrati.

E sad, ovo drugo. Imas pravo, jedino rjesenje je probijanje tunela. Ali ukoliko se nema para za takvo nesto, ocito je da nema, onda se remont mora svakako raditi, neovisno od tunela. Jer sine, pragovi, tucanik su dotrajali + treba tu ponovo odraditi drenazu i jos ponesto. Uglavnom, remontom ove dionice brzine se nece povecati. Cak i uvodjenjem Talgo vozova, ta ce razlika biti neznatna. Jedino rjesenje su tuneli i mostovi. Izgleda da sa tunelima i nemamo srece, bar sto se ceste tice, eno Primorje je izgleda pred bankrotom. Slucajno ili namjerno!? :)
:lol: :lol: :lol: Ma ko god se docepa bosanskih planina i tunela taj bankrotira. Surova realnost
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#234 Re: Rekonstrukcija šina

Post by VjecitiStudent »

Xarfaxuss wrote:
fidoremilienko wrote:
neki wrote: nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..
Juzna pruga je gotova, sto se sina tice. Ostale su jos neke "kozmeticke" promjene (dotjerivanje).
Od iduce godine, najvjerovatnije krece remont dionice Sarajevo-Bradina. Bice zanimljivo 8-)
Džaba to sve kad postoji problem koji ni ex Yu nije rijesila a to je bradinska rampa. Kad bi postojala magnetna pruga opet vozovi ne bi mogli ici brze od 60 km/h. Treba prokopati tunel Pazaric - Konjic i tek tada govoriti o nekoj brzini. Ovako je to samo bacanje para. Za taj tunel postoji projekat star nekih 35 godina medjutim Yugi je to bilo neisplativo pa logicno da je i BiH neisplativo uzimajuci u obzir ekonomslu situaciju danas.
A zasto vozovi ne bi mogli ici brze od 60km?
I kako bi to taj tunel rijesio?
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#235 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

VjecitiStudent wrote:
A zasto vozovi ne bi mogli ici brze od 60km?
I kako bi to taj tunel rijesio?
Pa tunel bi probio Ivan. Dakle, trebalo bi mostova i tunela da se izvede jedan pravac na kojem bi se razvijale brzine vece od 60km/h. Kako je sad stanje to je tesko zbog krivina na tom dijelu pruge.
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#236 Re: Rekonstrukcija šina

Post by VjecitiStudent »

fidoremilienko wrote:
VjecitiStudent wrote:
A zasto vozovi ne bi mogli ici brze od 60km?
I kako bi to taj tunel rijesio?
Pa tunel bi probio Ivan. Dakle, trebalo bi mostova i tunela da se izvede jedan pravac na kojem bi se razvijale brzine vece od 60km/h. Kako je sad stanje to je tesko zbog krivina na tom dijelu pruge.
Dugacki zeljeznicki tunel i sada ide kroz Ivan.
Zasto su tolike krivine na tom dijelu pruge?
mrki09
Posts: 144
Joined: 07/04/2010 11:21

#237 Re: Rekonstrukcija šina

Post by mrki09 »

Vjerovatno razlika imedju nadmorske visine sa jedne i druge strane Ivana :cry:
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#238 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

VjecitiStudent wrote: Dugacki zeljeznicki tunel i sada ide kroz Ivan.
Zasto su tolike krivine na tom dijelu pruge?
Dobro rece ovaj kolega iznad. Problem je visinska razlika izmedju, koja iznosi oko 300m. Uglavnom imaju neki projekti sta i kako bi to trebalo da se izvede. Dakle ne moze se samo taj dio uraditi a da se ne uzme u obzir sta je prije i poslije tunela.
riko-ga
Posts: 2232
Joined: 17/03/2008 16:43

#239 Re: Rekonstrukcija šina

Post by riko-ga »

Odosmo mi od sina :-) .

Koliko ja znam tu je problem nadmorska visina to jeste razlika nadmorske visine Tarcin-Konjic.Pa kada se vozimo autom ima ono penjanje na Ivan sa Sarajevske strane i odma spustanje do Bradine.To je valjda negdje u nivou.Al od Bradine do Konjica tacnije do Podorasca se sve spustamo.I to je ta razlika.Koliko ja znam voz negdje iznad sela Ovcari u tunelu pravi osmicu krivinu ili nesto tako i spusta se.
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#240 Re: Rekonstrukcija šina

Post by VjecitiStudent »

riko-ga wrote:Odosmo mi od sina :-) .

Koliko ja znam tu je problem nadmorska visina to jeste razlika nadmorske visine Tarcin-Konjic.Pa kada se vozimo autom ima ono penjanje na Ivan sa Sarajevske strane i odma spustanje do Bradine.To je valjda negdje u nivou.Al od Bradine do Konjica tacnije do Podorasca se sve spustamo.I to je ta razlika.Koliko ja znam voz negdje iznad sela Ovcari u tunelu pravi osmicu krivinu ili nesto tako i spusta se.
Naravno da je to glavni problem.
I nikakav novi tunel tu ne moze puno pomoci, osim da se prokopa od Visokog do Konjica :D
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#241 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

VjecitiStudent wrote:
riko-ga wrote:Odosmo mi od sina :-) .

Koliko ja znam tu je problem nadmorska visina to jeste razlika nadmorske visine Tarcin-Konjic.Pa kada se vozimo autom ima ono penjanje na Ivan sa Sarajevske strane i odma spustanje do Bradine.To je valjda negdje u nivou.Al od Bradine do Konjica tacnije do Podorasca se sve spustamo.I to je ta razlika.Koliko ja znam voz negdje iznad sela Ovcari u tunelu pravi osmicu krivinu ili nesto tako i spusta se.
Naravno da je to glavni problem.
I nikakav novi tunel tu ne moze puno pomoci, osim da se prokopa od Visokog do Konjica :D
Moze, moze. Samo treba sve da se snimi. Ali s obzirom da smo mi mala drzava koja "dosta" ulaze u infrastrukturu, to se nece brzo desiti :D
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#242 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

Evo par slika, koje dobro objasnjavaju sta znaci istrosen tocak i istrosena sina, odnosno kakav uticaj imaju na buku i vibracije. Posebno su interesantni sinski spojevi, koji nisu zavareni vec povezani spojnicama, pa se usljed temperaturnih razlika za par godina stvori razmak od nekoliko cm. Prelaz preko tog razmaka (tup-tup :D), se itekako osjeti i u vozilu i vani a bogami i na podlozi. Uglavnom, pruga je dosta kompleksnija od ceste i neshvatanje nekih elementarnih stvari moze dovesti samo do kratkotrajnog poboljsanja.
Najbolje je bilo, da se cijela tramvajska pruga radila u kompletu, odjednom + da se na vozilima GRAS-a provede inspekcija o stanju tockova i obrtnih postolja. Ovako cemo svako par godina raditi nesto :)
Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#243 Re: Rekonstrukcija šina

Post by VjecitiStudent »

fidoremilienko wrote:
VjecitiStudent wrote:
riko-ga wrote:Odosmo mi od sina :-) .

Koliko ja znam tu je problem nadmorska visina to jeste razlika nadmorske visine Tarcin-Konjic.Pa kada se vozimo autom ima ono penjanje na Ivan sa Sarajevske strane i odma spustanje do Bradine.To je valjda negdje u nivou.Al od Bradine do Konjica tacnije do Podorasca se sve spustamo.I to je ta razlika.Koliko ja znam voz negdje iznad sela Ovcari u tunelu pravi osmicu krivinu ili nesto tako i spusta se.
Naravno da je to glavni problem.
I nikakav novi tunel tu ne moze puno pomoci, osim da se prokopa od Visokog do Konjica :D
Moze, moze. Samo treba sve da se snimi. Ali s obzirom da smo mi mala drzava koja "dosta" ulaze u infrastrukturu, to se nece brzo desiti :D
Sta se ima jos snimiti, pa jos je Austro-Ugarska sve snimila.
Takodjer, maksimalni nagibi koje zeljeznica moze savladati su takodjer dugo, dugo poznati.
leeloo
Posts: 484
Joined: 23/05/2002 00:00

#244 Re: Rekonstrukcija šina

Post by leeloo »

Kakvo je stanje sa guzvom od Radiceve kod BBI-a prema Ilidzi?
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#245 Re: Rekonstrukcija šina

Post by fidoremilienko »

VjecitiStudent wrote: Sta se ima jos snimiti, pa jos je Austro-Ugarska sve snimila.
Takodjer, maksimalni nagibi koje zeljeznica moze savladati su takodjer dugo, dugo poznati.
Kad kazem snimiti, mislim da se uzme cve u obzir. Vec sam rekao, da ne mislim da bi tunel na tom dijelu rijesio problem, jer je situacija mnogo, mnogo slozenija. Dakle, moguce je, ali je pitanje ima li potrebe?
Gledajuci globalno, nema potrebe jer je nasa privreda ionako krahirala. Uglavnom nam je skoro sve na cesti, malo sta na pruzi. Nismo mi dostigli jos taj nivo razvijenosti, pa da razmisljamo o ovome, ali eto usput se samo nametnulo ;)
User avatar
Kemal Malovčić
Posts: 9090
Joined: 19/03/2012 01:03

#246 Re: Rekonstrukcija šina

Post by Kemal Malovčić »

masmavi wrote:
potres_mozga wrote:
masmavi wrote:Neku noc krenem od Skenderije do M. Dvora tramvajem, opet se svaki sastav sine osjeti unutra, cak mi se cini da je gore nego sto je nekad bilo... :-)
A neki dan neko napisa da je besuman na tom dijelu, mozda je do "tvog" tramvaja.
Istina, bilo je besumno kad nije bio ovaj novi asfalt. Cim je "sestica" bila otvorena ja probao, opet ista relacija da vidim kako ide. Merak bilo sjediti, ne osjetis sastave, ne ljulja itd.

Uradili novi asfalt, sve ono okolo asfaltirali i kad opet udjes u "sesticu" osjetis svaki sastav sina i to fino klepece unutra. Nesto su opasno zeznuli s ovim novim asfaltom.
čudan hobi :mrgreen:
User avatar
urban.
Posts: 124
Joined: 17/04/2012 02:51

#247 Re: Rekonstrukcija šina

Post by urban. »

Image
lajkujMe
Posts: 12249
Joined: 06/04/2011 17:44
Location: Na svom mocnom racunaru

#248 Re: Rekonstrukcija šina

Post by lajkujMe »

Samo da vam pokazem nesto

Image

Image

Image

Ovo su famozni ICOSIT ublazivaci vibracija i zvuka.... sta je sad tu problem? Tek su stigli.... mislio sam prvo wtf sta je sad ovo zar nisu zavrsili od higijenskog do marijin dvora a skoro pa zavrsili i ostatak kako ce to ugraditi???

Onda mi je sinulo, ovdje je dovoljno samo od vjecne vatre do carsije :roll: ovo je stednja na vrhunskom nivou, nekvalitetno uradise 2/3 trase a ovu zadnju ce kao "kvalitetno" raditi.

I razlog zasto se odjednom osjecaju vibracije na vec uradjenoj trasi je to sto su stavili asfalt i sine nemogu da disu, zapamtite ovo za 2 mjeseca biti ce pukotine na trasi a za godinu dana rupe.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#249 Re: Rekonstrukcija šina

Post by johntra »

mislim da je ipak odnos suprotan...da će se dvije trećine trase uraditi kako treba, a jedna trećina neće... :D
mada to ne opravdava ovaj potez....
leeloo
Posts: 484
Joined: 23/05/2002 00:00

#250 Re: Rekonstrukcija šina

Post by leeloo »

Kakvo je stanje jutors u gradu? Gužve i to...
Post Reply