Rekonstrukcija šina
- fidoremilienko
- Posts: 9568
- Joined: 17/08/2010 10:34
- Location: You are here!
-
- Posts: 6687
- Joined: 17/02/2005 07:57
#227 Re: Rekonstrukcija šina
nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..shin wrote:corvus_edin wrote:Jel' to niko u BiH nije u stanju proizvesti sinje, ili nestima kvalitet?
Vjerovatno nije rentabilno, jer se kod nas godisnje ugradi 12 metara šina.
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..
-
- Posts: 12249
- Joined: 06/04/2011 17:44
- Location: Na svom mocnom racunaru
#228 Re: Rekonstrukcija šina
neki wrote:nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..shin wrote:corvus_edin wrote:Jel' to niko u BiH nije u stanju proizvesti sinje, ili nestima kvalitet?
Vjerovatno nije rentabilno, jer se kod nas godisnje ugradi 12 metara šina.
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..
Južna pruga skoro pa završena, sumnjam da će ići onda na sjevernu, južna pruga je remontovana zato sto se kredit dobio u "bolja vremena" danas su grozna ali bas grozna vremena i nece niko dati ni FBIH a posebno ne zeljeznicama kredit od 80+ mln eura za taj projekat.
- Control panel
- Posts: 5911
- Joined: 10/04/2008 12:12
- Location: Sarajevo
#229 Re: Rekonstrukcija šina
negdje sam cuo da preko 500.000 KM ili EUR mora medjunarodni tender.neki wrote:Za tendere cija je vrijednost preko neke cifre mora ici medjunarodni tender. Ne znam da li je vrijednost ovog presla tu cifru, vjerovatno jeste..
- fidoremilienko
- Posts: 9568
- Joined: 17/08/2010 10:34
- Location: You are here!
#230 Re: Rekonstrukcija šina
Juzna pruga je gotova, sto se sina tice. Ostale su jos neke "kozmeticke" promjene (dotjerivanje).neki wrote: nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..
Od iduce godine, najvjerovatnije krece remont dionice Sarajevo-Bradina. Bice zanimljivo
-
- Posts: 55
- Joined: 03/05/2012 15:30
#231 Re: Rekonstrukcija šina
Džaba to sve kad postoji problem koji ni ex Yu nije rijesila a to je bradinska rampa. Kad bi postojala magnetna pruga opet vozovi ne bi mogli ici brze od 60 km/h. Treba prokopati tunel Pazaric - Konjic i tek tada govoriti o nekoj brzini. Ovako je to samo bacanje para. Za taj tunel postoji projekat star nekih 35 godina medjutim Yugi je to bilo neisplativo pa logicno da je i BiH neisplativo uzimajuci u obzir ekonomslu situaciju danas.fidoremilienko wrote:Juzna pruga je gotova, sto se sina tice. Ostale su jos neke "kozmeticke" promjene (dotjerivanje).neki wrote: nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..
Od iduce godine, najvjerovatnije krece remont dionice Sarajevo-Bradina. Bice zanimljivo
- fidoremilienko
- Posts: 9568
- Joined: 17/08/2010 10:34
- Location: You are here!
#232 Re: Rekonstrukcija šina
Nisam govorio o toj vrsti zanimljivosti. Vise sam mislio na to ko ce dobiti posao i kako ce se sve to odigrati.
E sad, ovo drugo. Imas pravo, jedino rjesenje je probijanje tunela. Ali ukoliko se nema para za takvo nesto, ocito je da nema, onda se remont mora svakako raditi, neovisno od tunela. Jer sine, pragovi, tucanik su dotrajali + treba tu ponovo odraditi drenazu i jos ponesto. Uglavnom, remontom ove dionice brzine se nece povecati. Cak i uvodjenjem Talgo vozova, ta ce razlika biti neznatna. Jedino rjesenje su tuneli i mostovi. Izgleda da sa tunelima i nemamo srece, bar sto se ceste tice, eno Primorje je izgleda pred bankrotom. Slucajno ili namjerno!?
E sad, ovo drugo. Imas pravo, jedino rjesenje je probijanje tunela. Ali ukoliko se nema para za takvo nesto, ocito je da nema, onda se remont mora svakako raditi, neovisno od tunela. Jer sine, pragovi, tucanik su dotrajali + treba tu ponovo odraditi drenazu i jos ponesto. Uglavnom, remontom ove dionice brzine se nece povecati. Cak i uvodjenjem Talgo vozova, ta ce razlika biti neznatna. Jedino rjesenje su tuneli i mostovi. Izgleda da sa tunelima i nemamo srece, bar sto se ceste tice, eno Primorje je izgleda pred bankrotom. Slucajno ili namjerno!?
-
- Posts: 55
- Joined: 03/05/2012 15:30
#233 Re: Rekonstrukcija šina
Ma ko god se docepa bosanskih planina i tunela taj bankrotira. Surova realnostfidoremilienko wrote:Nisam govorio o toj vrsti zanimljivosti. Vise sam mislio na to ko ce dobiti posao i kako ce se sve to odigrati.
E sad, ovo drugo. Imas pravo, jedino rjesenje je probijanje tunela. Ali ukoliko se nema para za takvo nesto, ocito je da nema, onda se remont mora svakako raditi, neovisno od tunela. Jer sine, pragovi, tucanik su dotrajali + treba tu ponovo odraditi drenazu i jos ponesto. Uglavnom, remontom ove dionice brzine se nece povecati. Cak i uvodjenjem Talgo vozova, ta ce razlika biti neznatna. Jedino rjesenje su tuneli i mostovi. Izgleda da sa tunelima i nemamo srece, bar sto se ceste tice, eno Primorje je izgleda pred bankrotom. Slucajno ili namjerno!?
-
- Posts: 18920
- Joined: 14/08/2008 13:42
- Location: Životinjska farma
#234 Re: Rekonstrukcija šina
A zasto vozovi ne bi mogli ici brze od 60km?Xarfaxuss wrote:Džaba to sve kad postoji problem koji ni ex Yu nije rijesila a to je bradinska rampa. Kad bi postojala magnetna pruga opet vozovi ne bi mogli ici brze od 60 km/h. Treba prokopati tunel Pazaric - Konjic i tek tada govoriti o nekoj brzini. Ovako je to samo bacanje para. Za taj tunel postoji projekat star nekih 35 godina medjutim Yugi je to bilo neisplativo pa logicno da je i BiH neisplativo uzimajuci u obzir ekonomslu situaciju danas.fidoremilienko wrote:Juzna pruga je gotova, sto se sina tice. Ostale su jos neke "kozmeticke" promjene (dotjerivanje).neki wrote: nije da nije, trenutno se radi remont juzne pruge, ugradjuje se nekih 150 km novih sina koje su narucene cini mi se iz ceske. Kad se ovo zavrsi ide se na sjevernu prugu..
zenicka zeljezara prije 5-6 godina nije proizvodila ni armaturne mreze za gradjevinarstvo, valjda se do sad bar sto se toga tice stanje popravilo..
Od iduce godine, najvjerovatnije krece remont dionice Sarajevo-Bradina. Bice zanimljivo
I kako bi to taj tunel rijesio?
- fidoremilienko
- Posts: 9568
- Joined: 17/08/2010 10:34
- Location: You are here!
#235 Re: Rekonstrukcija šina
Pa tunel bi probio Ivan. Dakle, trebalo bi mostova i tunela da se izvede jedan pravac na kojem bi se razvijale brzine vece od 60km/h. Kako je sad stanje to je tesko zbog krivina na tom dijelu pruge.VjecitiStudent wrote:
A zasto vozovi ne bi mogli ici brze od 60km?
I kako bi to taj tunel rijesio?
-
- Posts: 18920
- Joined: 14/08/2008 13:42
- Location: Životinjska farma
#236 Re: Rekonstrukcija šina
Dugacki zeljeznicki tunel i sada ide kroz Ivan.fidoremilienko wrote:Pa tunel bi probio Ivan. Dakle, trebalo bi mostova i tunela da se izvede jedan pravac na kojem bi se razvijale brzine vece od 60km/h. Kako je sad stanje to je tesko zbog krivina na tom dijelu pruge.VjecitiStudent wrote:
A zasto vozovi ne bi mogli ici brze od 60km?
I kako bi to taj tunel rijesio?
Zasto su tolike krivine na tom dijelu pruge?
-
- Posts: 144
- Joined: 07/04/2010 11:21
#237 Re: Rekonstrukcija šina
Vjerovatno razlika imedju nadmorske visine sa jedne i druge strane Ivana
- fidoremilienko
- Posts: 9568
- Joined: 17/08/2010 10:34
- Location: You are here!
#238 Re: Rekonstrukcija šina
Dobro rece ovaj kolega iznad. Problem je visinska razlika izmedju, koja iznosi oko 300m. Uglavnom imaju neki projekti sta i kako bi to trebalo da se izvede. Dakle ne moze se samo taj dio uraditi a da se ne uzme u obzir sta je prije i poslije tunela.VjecitiStudent wrote: Dugacki zeljeznicki tunel i sada ide kroz Ivan.
Zasto su tolike krivine na tom dijelu pruge?
-
- Posts: 2232
- Joined: 17/03/2008 16:43
#239 Re: Rekonstrukcija šina
Odosmo mi od sina .
Koliko ja znam tu je problem nadmorska visina to jeste razlika nadmorske visine Tarcin-Konjic.Pa kada se vozimo autom ima ono penjanje na Ivan sa Sarajevske strane i odma spustanje do Bradine.To je valjda negdje u nivou.Al od Bradine do Konjica tacnije do Podorasca se sve spustamo.I to je ta razlika.Koliko ja znam voz negdje iznad sela Ovcari u tunelu pravi osmicu krivinu ili nesto tako i spusta se.
Koliko ja znam tu je problem nadmorska visina to jeste razlika nadmorske visine Tarcin-Konjic.Pa kada se vozimo autom ima ono penjanje na Ivan sa Sarajevske strane i odma spustanje do Bradine.To je valjda negdje u nivou.Al od Bradine do Konjica tacnije do Podorasca se sve spustamo.I to je ta razlika.Koliko ja znam voz negdje iznad sela Ovcari u tunelu pravi osmicu krivinu ili nesto tako i spusta se.
-
- Posts: 18920
- Joined: 14/08/2008 13:42
- Location: Životinjska farma
#240 Re: Rekonstrukcija šina
Naravno da je to glavni problem.riko-ga wrote:Odosmo mi od sina .
Koliko ja znam tu je problem nadmorska visina to jeste razlika nadmorske visine Tarcin-Konjic.Pa kada se vozimo autom ima ono penjanje na Ivan sa Sarajevske strane i odma spustanje do Bradine.To je valjda negdje u nivou.Al od Bradine do Konjica tacnije do Podorasca se sve spustamo.I to je ta razlika.Koliko ja znam voz negdje iznad sela Ovcari u tunelu pravi osmicu krivinu ili nesto tako i spusta se.
I nikakav novi tunel tu ne moze puno pomoci, osim da se prokopa od Visokog do Konjica
- fidoremilienko
- Posts: 9568
- Joined: 17/08/2010 10:34
- Location: You are here!
#241 Re: Rekonstrukcija šina
Moze, moze. Samo treba sve da se snimi. Ali s obzirom da smo mi mala drzava koja "dosta" ulaze u infrastrukturu, to se nece brzo desitiVjecitiStudent wrote:Naravno da je to glavni problem.riko-ga wrote:Odosmo mi od sina .
Koliko ja znam tu je problem nadmorska visina to jeste razlika nadmorske visine Tarcin-Konjic.Pa kada se vozimo autom ima ono penjanje na Ivan sa Sarajevske strane i odma spustanje do Bradine.To je valjda negdje u nivou.Al od Bradine do Konjica tacnije do Podorasca se sve spustamo.I to je ta razlika.Koliko ja znam voz negdje iznad sela Ovcari u tunelu pravi osmicu krivinu ili nesto tako i spusta se.
I nikakav novi tunel tu ne moze puno pomoci, osim da se prokopa od Visokog do Konjica
- fidoremilienko
- Posts: 9568
- Joined: 17/08/2010 10:34
- Location: You are here!
#242 Re: Rekonstrukcija šina
Evo par slika, koje dobro objasnjavaju sta znaci istrosen tocak i istrosena sina, odnosno kakav uticaj imaju na buku i vibracije. Posebno su interesantni sinski spojevi, koji nisu zavareni vec povezani spojnicama, pa se usljed temperaturnih razlika za par godina stvori razmak od nekoliko cm. Prelaz preko tog razmaka (tup-tup ), se itekako osjeti i u vozilu i vani a bogami i na podlozi. Uglavnom, pruga je dosta kompleksnija od ceste i neshvatanje nekih elementarnih stvari moze dovesti samo do kratkotrajnog poboljsanja.
Najbolje je bilo, da se cijela tramvajska pruga radila u kompletu, odjednom + da se na vozilima GRAS-a provede inspekcija o stanju tockova i obrtnih postolja. Ovako cemo svako par godina raditi nesto
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Najbolje je bilo, da se cijela tramvajska pruga radila u kompletu, odjednom + da se na vozilima GRAS-a provede inspekcija o stanju tockova i obrtnih postolja. Ovako cemo svako par godina raditi nesto
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
- Posts: 18920
- Joined: 14/08/2008 13:42
- Location: Životinjska farma
#243 Re: Rekonstrukcija šina
Sta se ima jos snimiti, pa jos je Austro-Ugarska sve snimila.fidoremilienko wrote:Moze, moze. Samo treba sve da se snimi. Ali s obzirom da smo mi mala drzava koja "dosta" ulaze u infrastrukturu, to se nece brzo desitiVjecitiStudent wrote:Naravno da je to glavni problem.riko-ga wrote:Odosmo mi od sina .
Koliko ja znam tu je problem nadmorska visina to jeste razlika nadmorske visine Tarcin-Konjic.Pa kada se vozimo autom ima ono penjanje na Ivan sa Sarajevske strane i odma spustanje do Bradine.To je valjda negdje u nivou.Al od Bradine do Konjica tacnije do Podorasca se sve spustamo.I to je ta razlika.Koliko ja znam voz negdje iznad sela Ovcari u tunelu pravi osmicu krivinu ili nesto tako i spusta se.
I nikakav novi tunel tu ne moze puno pomoci, osim da se prokopa od Visokog do Konjica
Takodjer, maksimalni nagibi koje zeljeznica moze savladati su takodjer dugo, dugo poznati.
-
- Posts: 484
- Joined: 23/05/2002 00:00
#244 Re: Rekonstrukcija šina
Kakvo je stanje sa guzvom od Radiceve kod BBI-a prema Ilidzi?
- fidoremilienko
- Posts: 9568
- Joined: 17/08/2010 10:34
- Location: You are here!
#245 Re: Rekonstrukcija šina
Kad kazem snimiti, mislim da se uzme cve u obzir. Vec sam rekao, da ne mislim da bi tunel na tom dijelu rijesio problem, jer je situacija mnogo, mnogo slozenija. Dakle, moguce je, ali je pitanje ima li potrebe?VjecitiStudent wrote: Sta se ima jos snimiti, pa jos je Austro-Ugarska sve snimila.
Takodjer, maksimalni nagibi koje zeljeznica moze savladati su takodjer dugo, dugo poznati.
Gledajuci globalno, nema potrebe jer je nasa privreda ionako krahirala. Uglavnom nam je skoro sve na cesti, malo sta na pruzi. Nismo mi dostigli jos taj nivo razvijenosti, pa da razmisljamo o ovome, ali eto usput se samo nametnulo
- Kemal Malovčić
- Posts: 9090
- Joined: 19/03/2012 01:03
#246 Re: Rekonstrukcija šina
čudan hobimasmavi wrote:Istina, bilo je besumno kad nije bio ovaj novi asfalt. Cim je "sestica" bila otvorena ja probao, opet ista relacija da vidim kako ide. Merak bilo sjediti, ne osjetis sastave, ne ljulja itd.potres_mozga wrote:A neki dan neko napisa da je besuman na tom dijelu, mozda je do "tvog" tramvaja.masmavi wrote:Neku noc krenem od Skenderije do M. Dvora tramvajem, opet se svaki sastav sine osjeti unutra, cak mi se cini da je gore nego sto je nekad bilo...
Uradili novi asfalt, sve ono okolo asfaltirali i kad opet udjes u "sesticu" osjetis svaki sastav sina i to fino klepece unutra. Nesto su opasno zeznuli s ovim novim asfaltom.
-
- Posts: 12249
- Joined: 06/04/2011 17:44
- Location: Na svom mocnom racunaru
#248 Re: Rekonstrukcija šina
Samo da vam pokazem nesto
Ovo su famozni ICOSIT ublazivaci vibracija i zvuka.... sta je sad tu problem? Tek su stigli.... mislio sam prvo wtf sta je sad ovo zar nisu zavrsili od higijenskog do marijin dvora a skoro pa zavrsili i ostatak kako ce to ugraditi???
Onda mi je sinulo, ovdje je dovoljno samo od vjecne vatre do carsije ovo je stednja na vrhunskom nivou, nekvalitetno uradise 2/3 trase a ovu zadnju ce kao "kvalitetno" raditi.
I razlog zasto se odjednom osjecaju vibracije na vec uradjenoj trasi je to sto su stavili asfalt i sine nemogu da disu, zapamtite ovo za 2 mjeseca biti ce pukotine na trasi a za godinu dana rupe.
Ovo su famozni ICOSIT ublazivaci vibracija i zvuka.... sta je sad tu problem? Tek su stigli.... mislio sam prvo wtf sta je sad ovo zar nisu zavrsili od higijenskog do marijin dvora a skoro pa zavrsili i ostatak kako ce to ugraditi???
Onda mi je sinulo, ovdje je dovoljno samo od vjecne vatre do carsije ovo je stednja na vrhunskom nivou, nekvalitetno uradise 2/3 trase a ovu zadnju ce kao "kvalitetno" raditi.
I razlog zasto se odjednom osjecaju vibracije na vec uradjenoj trasi je to sto su stavili asfalt i sine nemogu da disu, zapamtite ovo za 2 mjeseca biti ce pukotine na trasi a za godinu dana rupe.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#249 Re: Rekonstrukcija šina
mislim da je ipak odnos suprotan...da će se dvije trećine trase uraditi kako treba, a jedna trećina neće...
mada to ne opravdava ovaj potez....
mada to ne opravdava ovaj potez....
-
- Posts: 484
- Joined: 23/05/2002 00:00
#250 Re: Rekonstrukcija šina
Kakvo je stanje jutors u gradu? Gužve i to...