GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#4701 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Gray »

jefferson wrote:Samo potpuna privatizacija. Drzavi ostaviti samo elektroprenos i postu, sve ostalo privatizovati, pa bi vidjeli onda ko ce strajkovati.
Sve dok se stranke lome oko preduzeca nema nista od ove drzave.
Upravo tako. Vodovod, Pošta, Elketroprenos trebaju ostati, sve ostalo prodati.

Što se tiče GRASA, stečaj, gasiti društvo, osnovati novo društvo da bude vlasnik šina, stanica i ostale infrastrukture, sadašnju remizu prodati i napraviti novu negdje malo van grada, osnovati neku državnu službu za upravljanje i nadgledanje saobraćaja a sam prevoz dati da vrše minimalno dvije firme, po mogućnosti jedna strana.
User avatar
NEOPLAN
Posts: 991
Joined: 02/05/2009 12:15

#4702 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by NEOPLAN »

Eh ovako, da i ja dam svoje skromno misljenje.

Ovo sve sa Grasom je toliko ofirno i toliko jadno da se covjeku zgadi kad shvati gdje zivi.

Sjetimo se prvog strajka Grasa kad je Bimo skinut. Tad je cijeli grad zdusno pomagao Grasu i bio na strani ojadjenih radnika. A tad je ustvari poceo kraj Grasa.

Od tog trenutka, vlast igra prljavu igru. Prvo su podijelili radnike, onda su doveli tiranine na rukovodeca mjesta, a onda su za sitnu lovu kupile sitne ribe - sindikalce da prave nered u firmi.

Kad se to zacini nekim cudnim odlukama (npr da se ne pokrece krivicni postupak protiv Bime i Bimica, zasto, zato sto je Hasan jedan od Bimica, i ako strada Bimo stradace svi), doveli su radnike u situaciju da na papiru imaju jako dobre plate, jako dobre uslove rada, laicki receno - uhljebljeni su.

Medjutim, velika vecina tih radnika je kukavelj, i to ova nasa bosanska, ne sandzacka, sandzaklije su dobro uhljebljene. Nema plata, nema kredita, nema zdravstvenog, nema penzionog, nema sredstava za rad, ima viska radnika u administraciji i izmisljenim mjestima, a na radnim mjeestima vezanim direktno za vozila fali ljudi. Lova se nekontrolisano ispumpava iz grasa, ceh placaju u prvom redu gradjani pa onda i radnici. To je sve za posljedicu imalo deprimiranost radnika, smanjenu efikasnost, neljubaznost, manjak vozila, neispravna vozila, neredovan prijevoz.

Sve je to uradjeno kako bi se gnjev gradjana okrenuo sa vlasti na Gras i radnike.

U tom trenutku u igru ulazi Centrotrans, kao spasitelj, gradjani se filuju pricom kako grad ne moze funkcionisati bez Centrotransa. Kao eto u proteklih 130 godina grad nikad nije funkcionisao sa Grasom.

Ljudi u Sarajevu su tu pricu popili i sad gledaaju u Centrotrans ko u Boga, a zaboravljaju da jjje Centro privatnik i da njega boli kurki za gradjane, njega samo interesuju vase pare. A zaboravlja se primjer iz Istocnog Sarajeva, gdje je Centro sahranio drzavni Gras i sad voze za cijenu karte 1,80 KM i to kad ima putnika na pilaznoj stanici, kad nema ne voze.

Elem nebitno. Narod je nahuskan na Grasovce i tu stupa vlada na scenu. Postavise Harisa, covjek podnese reziranu ostavku jer su ga prisilili na to, da bi doveli Adisa, koji je mesetar samo takav, ali je za razliku od ostalih ipak napravio pozitivne stvari, te pridobio povjerenje radnika.

Onda su cekali trenutak kad mu istice mandat VD da ga smijene da bi izazvali radnicki revolt. Zatim su radnicima obecali da ce Adis ipak ostati direktor, a onda im hinjski suknuli i postavili Hasana. To je tek izazvalo radnicki bunt jer su se ljudi osjecali izdano, i strajk se jednostavno morao dogoditi. Ali bitnije je to da je vladin trik uspio i da su podrsku javnosti pridobili za sebe.

Sve je to uradjeno s ciljem da se Gras konacno unisti i uvuce u stecaj, koji bi bio pokrivac za raspodjelu Grasove imovine, i uvlacenja privatnika u sektor javnog prijevoza, a time i bogacenje pohedinih politickih opcija. Javnosti bi oci bile zamazane cijenom od 1 KM, jedan odredjeni period, a onda bi nastao Centrotrans Show po scenariju Istocnog Sarajeva.

Time bi se postigao jos jedan cilj, a to je da bi vlada rijesila sebe problema zvanog Gras koji nisu u stanju da rijese jer bi previse njihovih guzica sto u upravi, sto u sindikatu, sto u vladi jednostavno stradalo. Bio bi scenario svih ostalih unistenih firmi - prodaj za marku, izvuci sto vise i zatvori. I pojeo vuk magarca.
Simtomaticno je da je Centro uveo samo linije na koje su aplicirali, jer su prosli put kad je bio strajk vozili gdje su stigli i to dzaba, da se ulizu narodu. A danas voze na profitabilnim linijama i uzimaju pare. Naravno, jer im je obecano da ce ostati na tim linijama i kad strajk prodje.

Vjerujte mi, mozete me pljuvati koliko hocete, imam veze sa Grasom, to svi znate, mozda malo jesam i subjektivan jer cijeli svoj zivot zivim od plate krvavo zaradjene u tom Grasu, ali zapamtite moje rijeci, ovo je otislo predaleko i plakacemo mi za Grasom svi zajedno i pravicemo ga od blata.

P.S. Rodjeni sam Sarajlija, sva familija mi je iz Bosne, Sandzaka u zivotu nisam vidio, od rodjenja sam tu uz svoj grad i u ratu i u miru.

P.S. 2: Izvinjavam se na dugom i emotivnom postu, al vjerujte nije lako gledati kako se susi ruka koja te hrani citav zivot.
User avatar
sargon
Posts: 824
Joined: 26/11/2011 03:47
Location: Niodaklevci

#4703 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by sargon »




Oooooj oplakah :D
Sarajevski_Marlboro
Posts: 7686
Joined: 01/05/2010 11:41

#4704 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Sarajevski_Marlboro »

Sjećam se kako su se ti konji pokakili fino na stanici a grasovci nisu ocistili za sobom, mislim za njim :D
User avatar
sargon
Posts: 824
Joined: 26/11/2011 03:47
Location: Niodaklevci

#4705 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by sargon »

Da Gras postane resss... Buuuum :D

Ma pun je ovaj grad sranja iz Grasa...
User avatar
sargon
Posts: 824
Joined: 26/11/2011 03:47
Location: Niodaklevci

#4706 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by sargon »

Sjećal se ko dok je bio ovaj Bimo kako su se naručivali "mjenjači za tramvaje"...
StupskaBitanga
Posts: 14873
Joined: 20/12/2006 16:59

#4708 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by StupskaBitanga »

Neoplan svi bi mi trebali podržati GRAS?
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#4709 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by dresdener78 »

A sada još jedan mali izlet u daljnju prošlost, ratna 1994. godina...

Oslobođenje 12.12.1994., str. 11:
Šta Gras zamjera Kamberu?

....U vrijeme kada naš kolektiv ulaže maksimalne napore u podršci Armiji i odbrani naše zemlje, zaštiti vlastite imovine, otklanjanju ratnih šteta, održavanju gradskog saobraćaja na već uspostavljenim ili otvaranju novih linija, suoćeni smo sa ponovnimnastojanjem nekih pojedinaca da se ti napori obezvrijede. Riječ je o Huseinu Kamberu, predsjedniku Opštine Centar Sarajevo, bivšem radniku GRAS-a (elektromehaničaru, magacioneru Tramvajskog saobraćaja) i pojedincima koje oko sebe vrbuje. Stvarajući klan dezinformacijama, insinuacijama, podvalama i klevetama, već odavno pokušava da umanji naše odbrambene i radne uspjehe i destabilizuje kolektiv GRAS-a. Imamo informacije da veoma često u svoju kancelariju poziva neke naše bivše i sadašnje radnike, da u tim razgovorima pravi razliku izmedu Muslimana iz Bosne i Sandžaka i obećava kako će on iz GRASa otjerati sve Sandžaklije. Očito, Husein Kamber želi da na taj načinostvari neke svoje lične ambicije,....
i tako dalje. Potpisan Ibrahim Jusufranić, generalni direktor GRAS-a i još 11 visokih menadžera firme (između njih Ajdin Kobilić, kasnije direktor GRAS-a).

Oslobođenje, 26.12.1994., str. 12:
Direktor izmišlja sukobe

..... Rukovodstvo »Grasa« pokušava da problem skrene na drugu stranu i zaobide krivce za stanje u kojem se naš kolektiv nalazi. Sve nepravilnosti, zapravo, potiču od onih istih Ijudi koji su potpisali pismo. Činjenice su mnogo drugačije, pa neke od njih i navodimo, a to znaju i najviši državni organi: 1. Već dvije godine ukazujemo na nepravilnosti u GRASU, čiji je načelnik dr Ibrahim Jusufranić, generalni direktor naše firme, sa svojim satelitima koji su potpisali pismo, sa izuzetkom nekoliko Ijudi, koji su morali potpisati, inače bi išli na čekanje. 2. U nastojanjima da se raščisti stanje u kolektivu i da GRAS služi svojoj svrsi, a ne švercu, u ova teška ratna vremena obraćali smo se gradskim organima i CSB. 3. Kako ni jedni ni drugi nisu ništa učinili, odlučili smo da se obratimo najvišim aržavnim i stranačkim organima, kako bismo spriječili daljnje nepraviinosti, od kojih navodimo sa mo neke: • Štetan ugovor zaključen sa firmom »Pionir« iz Beograda za sistem daljinskog upravijanja tramvajem. Gradske vlasti su insistiraie da izvodač radova bude »Energoinvest«, kako bi pošto se radilo o jednoj od najvećih investicija u to doba u BiH, pare ostale u Republici. Prevarom je od »Energoinvesta« tražena ponuda i za tramvaj i za trolejbus u paketu, a od »Pionira« samo za tramvaj. Jo je inače način rada dr Jusufranića. Podsjećamo da je sve rađeno neposredno pred rat, pa su gradske vlasti prevarene, a cjelokupni iznos uplaćen »Pioniru«. Još jednom naglašavamo da su u pitanju ogromna sredstva. • Uplata kontaktmreže za tramvaj preko privatne firme »Investmarket« vlasnika Nine Karanjca firmi »Rebozio« iz Italije. Komplet iznos od oko 400.000 maraka uplaćen je Investnarketu, a da ništa nije transfensano talijanskoj firmi. Sve je uradeno 1991. godine, kada su i dijelovi trebali biti isporučeni. • U aprilu 1992. godine dakle kadje već izvršena agresija na našu zemlju gospodin Jusufranić donosi odluku da 10 autobusa preda našem dotadašnjem radniku Stevi Luburi, kako bi se saobraćaj od llidže do Hadžića paralelno odvijao uz već postojeće linije. Tako se inače stručno radilo od kada je došao doktor Jusufranić. Danas je Stevo Lubura direktor gradskog saobraćaja u Hadžićima. Treba li dalje objašnjavati odanost direktora prema firmi koju je stvorio grad i njezini gradani?...
...pisma koja »DOKTOR« otprema po raznim institucijama da bi dokazao svoje poštenje, a drugog blatio, a sve mu to potpisivali njegovi sateliti. Evo jednog takvog sateliia: Ajdin Kobilić radi povremeno u GRASu već četiri mjeseca (tek treba da zasnuje radni odnos), ali ništa mu ne smeta da podpisuje sve što mu »DIREKTOR« ponudi da potpiše...

Potpisano od 35 lica iz kolektiva GRAS-a.
AfterEight
Posts: 28
Joined: 02/01/2013 18:56

#4710 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by AfterEight »

@NEOPLAN: Citao sam davno tvoje postove na temu Centrotrans/historija, ocito je da si upucen u materiju. Ja nemam nikakve veze sa prevozom ali iz ovog tvog posta ispade za Biminog vakta sve med i mlijeko a da je muljanje tek poslje njega pocelo. Po mom misljenju on je taj koji je do temelja unistio GRAS, sve poslje njega je bilo samo dalje zavaljivanje u crveno a da se dno ni danas ne nazire.

Vjerovatno ce se i ovaj strajk prekinuti kako je i poceo (pogresno ovo sto rade nazvah strajkom). Ponovo ce krenuti da rade uz neka lazna obecanja, bez ikakve vizije i plana da se firma sanira. Nase standardno kupovanje socijalnog mira.
User avatar
sargon
Posts: 824
Joined: 26/11/2011 03:47
Location: Niodaklevci

#4711 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by sargon »



7:52....

Evo stigla su nova obećanja... Pogledajte...
:D
User avatar
NEOPLAN
Posts: 991
Joined: 02/05/2009 12:15

#4712 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by NEOPLAN »

Ma ne kazem da treba podrzati Gras. Ovo vise nije pitanje Grasa, Grasu je ovim desavanjima ovjerena smrtna presuda, a time i gradskom transportu u Sarajevu.

Mislim da narod treba otvoriti oci vec jednom i uciniti nesto. Jer padaju giganti ko kruske, Energoinvest, Hidrogradnja, Sarabon, Zrak, Vranica, Armature, Upi, Krivaja, Vegafruit, evo sad i Gras broji svoje posljednje dane... Ko je sljedeci? Telecom?

Jedina smo zemlja u kojoj narod gleda unistenje giganta koji zaposljava hiljade ljudi uz kaficu i mezu, ko da se to desava na Jamajci a ne u sred Bosne. I jos im je*emo mater sto se bune.

Ona narodna.... Nije meni, drugom je...nek komsiji crkne krava... Ne izadje neko, ja cu odmah za njim...

Mi smo ko narod obicne pi*ke, sutimo i trpimo, umjesto da izadjemo i razvalimo im zvalje bezobrazne i gladne.... Jbt palije u ruke pa u vladu pa pomlatiti sve, pa onda u Gras pa i njih izlemati, pa kod Bevande da da pare da se napravi gradski prijevoz dostojan 21 vijeka, pa kod Meddzide da sva ova go*na pozatvara na 100 godina... Jer oni su tu zbog nas a ne mi zbog njih....

Ali ne, pi*kice lajemo po forumu, pijemo kafice i ocjenjujemo ko je dobar radnik a ko ne na osnovu broja zuba u glavi...eto citam negdjee ranije na ovoj temi kako ismijaste malog bucmastog covjeka na slici pitajuci se sta on moze raditi u Grasu takav debeo.... E pa covjek je ljudina, BOSANAC je, vozi trolejbus sa Jordie's reklamom, hrani troje djece i suprugu i ima porodicu za primjer mnogim doktorima i inzinjerima. I covjek kaze boli me neka stvar ko je na vlasti, ko je direktor, ja trazim da radim, da vozim ispravno vozilo i da mi se plati....
User avatar
sargon
Posts: 824
Joined: 26/11/2011 03:47
Location: Niodaklevci

#4713 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by sargon »

NEOPLAN wrote:Ma ne kazem da treba podrzati Gras. Ovo vise nije pitanje Grasa, Grasu je ovim desavanjima ovjerena smrtna presuda, a time i gradskom transportu u Sarajevu.

Mislim da narod treba otvoriti oci vec jednom i uciniti nesto. Jer padaju giganti ko kruske, Energoinvest, Hidrogradnja, Sarabon, Zrak, Vranica, Armature, Upi, Krivaja, Vegafruit, evo sad i Gras broji svoje posljednje dane... Ko je sljedeci? Telecom?

Jedina smo zemlja u kojoj narod gleda unistenje giganta koji zaposljava hiljade ljudi uz kaficu i mezu, ko da se to desava na Jamajci a ne u sred Bosne. I jos im je*emo mater sto se bune.

Ona narodna.... Nije meni, drugom je...nek komsiji crkne krava... Ne izadje neko, ja cu odmah za njim...

Mi smo ko narod obicne pi*ke, sutimo i trpimo, umjesto da izadjemo i razvalimo im zvalje bezobrazne i gladne.... Jbt palije u ruke pa u vladu pa pomlatiti sve, pa onda u Gras pa i njih izlemati, pa kod Bevande da da pare da se napravi gradski prijevoz dostojan 21 vijeka, pa kod Meddzide da sva ova go*na pozatvara na 100 godina... Jer oni su tu zbog nas a ne mi zbog njih....

Ali ne, pi*kice lajemo po forumu, pijemo kafice i ocjenjujemo ko je dobar radnik a ko ne na osnovu broja zuba u glavi...eto citam negdjee ranije na ovoj temi kako ismijaste malog bucmastog covjeka na slici pitajuci se sta on moze raditi u Grasu takav debeo.... E pa covjek je ljudina, BOSANAC je, vozi trolejbus sa Jordie's reklamom, hrani troje djece i suprugu i ima porodicu za primjer mnogim doktorima i inzinjerima. I covjek kaze boli me neka stvar ko je na vlasti, ko je direktor, ja trazim da radim, da vozim ispravno vozilo i da mi se plati....
Da im mirno i dostojanstveno razvalimo okn,o ali po dvoje u taksije da se ne gužvamo... :D

U svakom slučaju ima istine, dosta...
StupskaBitanga
Posts: 14873
Joined: 20/12/2006 16:59

#4714 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by StupskaBitanga »

Neoplan slažem se
Samo se pitam a i mnogi ko je bacio pik na atraktivne lokacije dep-o-a u Švrakinom i na Alipašinom mostu?
User avatar
bansky
Posts: 20
Joined: 28/11/2012 22:10

#4715 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by bansky »

NEOPLAN wrote: ...
Mi smo ko narod obicne pi*ke, sutimo i trpimo, umjesto da izadjemo i razvalimo im zvalje bezobrazne i gladne.... Jbt palije u ruke pa u vladu pa pomlatiti sve, pa onda u Gras pa i njih izlemati, pa kod Bevande da da pare da se napravi gradski prijevoz dostojan 21 vijeka, pa kod Meddzide da sva ova go*na pozatvara na 100 godina... Jer oni su tu zbog nas a ne mi zbog njih....

...

rezim koji vlada je volja naroda.
User avatar
sargon
Posts: 824
Joined: 26/11/2011 03:47
Location: Niodaklevci

#4716 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by sargon »

bansky wrote:
NEOPLAN wrote: ...
Mi smo ko narod obicne pi*ke, sutimo i trpimo, umjesto da izadjemo i razvalimo im zvalje bezobrazne i gladne.... Jbt palije u ruke pa u vladu pa pomlatiti sve, pa onda u Gras pa i njih izlemati, pa kod Bevande da da pare da se napravi gradski prijevoz dostojan 21 vijeka, pa kod Meddzide da sva ova go*na pozatvara na 100 godina... Jer oni su tu zbog nas a ne mi zbog njih....

...

rezim koji vlada je volja naroda.
Dobro receno...
crnoplavo
Posts: 1446
Joined: 28/01/2012 15:03

#4717 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by crnoplavo »

NEOPLAN wrote: ...
Mi GRASOVCI smo obicne pi*ke, sutimo i trpimo, umjesto da izadjemo i razvalimo im zvalje bezobrazne i gladne....

...
sto jes jest, ima vas 1500 a zatvorili se tamo u krug, umjesto da marsrate ulicama prema vladi, ili krenete tramvajem debeloguzi, nenavikli na hodanje...
User avatar
NEOPLAN
Posts: 991
Joined: 02/05/2009 12:15

#4718 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by NEOPLAN »

Bimo je bio kadar SDA i krao je najvise od svih, ali je Bimo bio toliko mocan da za njegovog vakta Grasu niko nije mogao nista. Jer je svojim uticajeem drzao sve to na okupu, a pao je jer nije htio pristati na neko minorno povecanje plate i nabavku 10 novih autobusa, a mogao je samo pucnuti prstom i ostvariti to. Mislim, bilo je jos razloga, poput kradja, familijarnog zaposljavanja, neljudskog odnosa prema radnicima, ali je ipak sve to nekako funkcionisalo, jer je Bimo zahvaljujuci svojim vezama obezbjedjivao donacije koje su njega pokrivale, pa se nije ni ulazilo u srz da su sarafi placani 15 maraka, metle 100 i slicno.

Kad je on skinut, tad krecu problemi jer na vlast dolazi SDP i oni hoce da ocerupaju zlatnu koku, a onda se tu upetljaju preostali Bimici - SDA i SBIH, i krece rat izmedju njih.... A sve preko ledja Grasa, a onda na vidjelo izlazi Bimin krominal.

Danas je Gras na koljenima zbog Bime i zbog ovih ostalih.. da je Bimo svojevremeno kupio te autobuse i odobrio povecanje plate od 20-50 maraka, danas bi jos bio direktor Grasa. Ali to nije uradio, i otislo je sve u pm.

Npr kako da objassnim tu situaciju, evo npr Bimo vozi auto zvano Gras koje trosi 10 litara i stalno nalazi donacije lazuci da auto trosi 15, pa tih 5 uzima sebi, ali auto ide nekako. E sad na autu ne valja spura pa vuce udesno, al Bimo to zna pa vuce volan ulijevo drzeci auto da ide nekako pravo.

Istrosile se kocnice na autu, treba ih mijenjati, Gras to trazi, a Bimo ne da jer mu treba lova za fakulteta. Gras se buni i izbacuje Bimu iz auta.

E dolazi novi vozac, sjeda u auto i krece, zna da ne valjaju kocnice, al ne zna da ne valja spura, pa lupi u zod. Onda da pare da popravi kocnice i spuru, ostane mu steta od sudaraa i ostane bez goriva. Onda se zavali za gorivo, al mu od sudara zakaze motor. Podje sredjivati motor, njega izbace i dovedu drugog vozaca koji zatice krs od auta, i pocinje sminkati auto al ne popravlja motor, kocnice i ostalo, a to povlaci da auto vise ne trosi 10 vec 20 litara, i sve tako jedan po jedan se smjenjuju, dok vlada ne skonta da nece vise da prave to auto koje su upropastili jer im se vise isplati da im Centro da svog Q7 za kojeg ce uzimati istu, ako ne i vecu lovu od naivnih gradjana, al ce manje trositi na odrzavanje Q7 pa ce vise love moci smjestiti u svoj privatni dzep.....
User avatar
sargon
Posts: 824
Joined: 26/11/2011 03:47
Location: Niodaklevci

#4719 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by sargon »

NEOPLAN wrote:Bimo je bio kadar SDA i krao je najvise od svih, ali je Bimo bio toliko mocan da za njegovog vakta Grasu niko nije mogao nista. Jer je svojim uticajeem drzao sve to na okupu, a pao je jer nije htio pristati na neko minorno povecanje plate i nabavku 10 novih autobusa, a mogao je samo pucnuti prstom i ostvariti to. Mislim, bilo je jos razloga, poput kradja, familijarnog zaposljavanja, neljudskog odnosa prema radnicima, ali je ipak sve to nekako funkcionisalo, jer je Bimo zahvaljujuci svojim vezama obezbjedjivao donacije koje su njega pokrivale, pa se nije ni ulazilo u srz da su sarafi placani 15 maraka, metle 100 i slicno.

Kad je on skinut, tad krecu problemi jer na vlast dolazi SDP i oni hoce da ocerupaju zlatnu koku, a onda se tu upetljaju preostali Bimici - SDA i SBIH, i krece rat izmedju njih.... A sve preko ledja Grasa, a onda na vidjelo izlazi Bimin krominal.

Danas je Gras na koljenima zbog Bime i zbog ovih ostalih.. da je Bimo svojevremeno kupio te autobuse i odobrio povecanje plate od 20-50 maraka, danas bi jos bio direktor Grasa. Ali to nije uradio, i otislo je sve u pm.

Npr kako da objassnim tu situaciju, evo npr Bimo vozi auto zvano Gras koje trosi 10 litara i stalno nalazi donacije lazuci da auto trosi 15, pa tih 5 uzima sebi, ali auto ide nekako. E sad na autu ne valja spura pa vuce udesno, al Bimo to zna pa vuce volan ulijevo drzeci auto da ide nekako pravo.

Istrosile se kocnice na autu, treba ih mijenjati, Gras to trazi, a Bimo ne da jer mu treba lova za fakulteta. Gras se buni i izbacuje Bimu iz auta.

E dolazi novi vozac, sjeda u auto i krece, zna da ne valjaju kocnice, al ne zna da ne valja spura, pa lupi u zod. Onda da pare da popravi kocnice i spuru, ostane mu steta od sudaraa i ostane bez goriva. Onda se zavali za gorivo, al mu od sudara zakaze motor. Podje sredjivati motor, njega izbace i dovedu drugog vozaca koji zatice krs od auta, i pocinje sminkati auto al ne popravlja motor, kocnice i ostalo, a to povlaci da auto vise ne trosi 10 vec 20 litara, i sve tako jedan po jedan se smjenjuju, dok vlada ne skonta da nece vise da prave to auto koje su upropastili jer im se vise isplati da im Centro da svog Q7 za kojeg ce uzimati istu, ako ne i vecu lovu od naivnih gradjana, al ce manje trositi na odrzavanje Q7 pa ce vise love moci smjestiti u svoj privatni dzep.....
E brate sve je u redu što ti pričaš ali razumi to o da je narodu više doku.cilo čekati na -15 (ili + 30) na stanicama autobuse koji kasne po sat vremena ili nikako ne dođu... Šta misliš kako je raji koja dolazi npr. iz Hadžića, Rakovice, Vogošće itd? Neko bi platio i dvije marke ali da se ne zaj.baje i ne ostavlja bubrege po stanicama... Pričaš kako je krao Bimo ali zna se da je dosta (kažem "dosta") radnika u Grasu kralo na neki način... Muljaža na prodaji karata, muljaža na gorivu, muljaža tamo-ovamo... Bimo krao na veliko neka je od 1.500 ranika 200 pomalo hapalo eto ti još dvojice Bima... Šta je rješenje po tebi?
User avatar
Neradnik
Posts: 6743
Joined: 14/11/2012 22:50
Location: na forumu

#4720 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Neradnik »

Treba nama opet da nas neko zarobi 3-4 godine da budemo bez struje,vode.hrane...tad smo najbolje funkcionisali vidi sad sranja.Sto neko rece sve prodase sto je nekad bilo nesto u drzavi a ako nisu prodali onda su unistili.Ma narod je debilan nema price glasaju za debile lopovske i poslje se zale.
Last edited by Neradnik on 13/01/2013 01:20, edited 1 time in total.
The Realist
Posts: 6776
Joined: 31/03/2006 11:46
Location: Sarajevo

#4721 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by The Realist »

Mnogi radnici kradu dijelove i onda ih prodaju privatnicima (električarima, automehaničarima...., znam jednog takvog kome stalno nude dijelove).

Nažalost, uz to što su imali groznu upravu, mnogi od njih nisu ni sami pomogli preduzeću da funkcioniše normalno.

Što se tiče Centrotransa, već sam rekao da ništa dobro ne očekujem kada oni dođu i mislim da ćemo tek onda nahebati, jer će nas dobro cijenam udariti.
User avatar
kokuz_sa
Posts: 8494
Joined: 29/05/2010 21:11
Location: nisam u inostranstvu :D

#4722 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by kokuz_sa »

sto se vi kao radnici onda niste bunili protiv Bime kao sada sto to radite

imali ste tad plate bogovske i sutili dok je on krao a vama kapalo u dzepove..i gurali pojedini svoju rodbinu u gras
kad nema da kapa onda poceli kakit
User avatar
sargon
Posts: 824
Joined: 26/11/2011 03:47
Location: Niodaklevci

#4723 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by sargon »

Sva realnost našeg kleptokratskog društva...

StupskaBitanga
Posts: 14873
Joined: 20/12/2006 16:59

#4724 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by StupskaBitanga »

kako je u sve upleten i SBB i FR?
User avatar
Hajlac
Posts: 3843
Joined: 15/02/2012 15:08
Location: Chris Hedges!

#4725 Re: GRAS se raspada a Vlada ni mukajet

Post by Hajlac »

dresdener78 wrote: Baš tako kolega. Veliki saobraćajni sistemi u metropolama koji sadrže metro, tramvaje, trolejbuse, autobuse, i recimo neke žičare, prigradsku željeznicu - ovo NE MOŽE preživjeti samo od prodaje karata i reklame na vozilima. Troškovi izgradnje i održavanja jesu tako ogromni da se za to jednostavno NE DA zaraditi parama od putnika. Jedan tramvaj, jedan kilometar šina, to su milioni KM. Vrijeme kada je tramvaj koštao nekoliko stotina USD jesu daleka prošlost... Svakako zašto je treba podržati električki saobraćaj: Ima velike primarne troškove, ali njegovo korištenje je relativno jeftino. Tramvaj ima svoje šine koje su puno trajnije od asfaltne površine koju bi ista količina autobuskih vozila uništila za puno kraće vrijeme. Možda će za vas biti šokantno da niti njujorški metro ne može opstati bez državnih subvencija. Ista je situacija u Londonu. U Beču zarade samo oko 50 posto prodajom karata, ostale pare mora pružiti gradska i zemaljska uprava. U najboljim slučajevima mogu saobraćajna preduzeća zaraditi oko 70 posto svojih troškova!!!!! Pamtite ovu brojku.
To što je naveo kolega Better Man je totalna glupost i primjer tipičnog modernog "desničarskog" sebičanstva. "Da meni niko ne dira ono "moje" i drugi neka crknu", jel tako?! Ako nećeš subvencirati javni prevoz, njega uskoro neće biti, gradovi će biti ugušeni u smradu iz automobilskih auspuha i biće poptpuno blokirani nekontrolisanom količinom ovih limenih kutija. Trebalo bi srušiti pola Sarajeva da se kroz Centar i na svim tim transverzalama i longitudalama izgradi ovo:
Image

Pošto većina forumaša nema osnovnog pojma kako funkcioniše konkurencija u javnom prevozu na zapadu (koje, naravno, ima):
- Postoji samo mala količina željezničkih i autobuskih linija koje imaju tako veliku frekvenciju putnika da rade čisto na komercijalnoj bazi. Ali, polako se vidi da ti prevoznici imaju sve veće probleme jer troškovi održavanja infrastrukture jesu iznad njihovih mogućnosti.
- U većini slučajeva se javni prevoz desi na osnovi tačno definisanih zahtjeva lokalne uprave. Ona navede potrebne kapacitete na određenim relacijama i predlaže redove vožnje, za to nudi određenu subvenciju. Pobjednik je taj prevoznik koji za što manju subvenciju nudi što više vožnja, što veći komfor. ALI BEZ TIH SUBVENCIJA JE OVO NEMOGUĆE, OPET PONAVLJAM. U Beču, u Krakowu, u Berlinu, u Dresdenu ima na osnovi ove metode autobuskih prevoznika koji voze na recimo 20-30 posto gradskih autobuskih linija. Zanimljivo: Krakowski GRAS se strašno borio protiv predaje licencija za određenu količinu autobuskih linija privatnicima - ali super funkcioniše, autobusi moderni, čisti i ugodni za putnike, VAŽE ISTE KARTE KOD SVIH PREVOZNIKA!!!!!!!!! - pojedinačne isto kao vremenske. Raspored finasiranja je unutrašnja tema ugovora gradske uprave sa tim prevoznicima, putnika ovo ne treba uopće zanimati, njemu treba što bolji javni saobraćaj.
Električni javni saobraćaj, osim nekoliko malo slučajeva privatnih kompanija (i to u Japanu gdje samurajski moral ne dozvoljava švercanje i Japanaca ima toliko na tako malom prostoru da su sva vozila uvijek puna) je "pod krilama" grada, lokalnih vlasti, koje se brinu o nabavci vozila, rekonstrukciji šina, finansiranju ovog sistema. To je bukvalno okosnica gradskog saobraćaja. Jedan tramvaj preveze toliko ljudi kojima inaće treba 100-150 automobila! Jedan trolejbus koristi puno manju količinu energije nego jedan autobus sa diesel motorom.
Gradska saobraćajna preduzeća jesu samo organizacije koje osiguraju prodaju karata, saobraćaj vozila, redovni servis, reklamu za javni saobraćaj da privlači putnike.
JEL ZNATE GDJE JE PROBLEM? NARAVNO DA U DRUGIM ZEMALJAMA MOŽETE IZMEDJU POLITIČARA NAĆI LOPOVE, IDIOTE, TOTALNE PRIMITIVCE, KRIMINALCE, PREVARANTE. NAŽALOST, U BIH U OVE KATEGORIJE PRIPADAJU SVI POLITIČARI. Ne funkcioniše jedina osnovna stvar u državi pa je logično da ne može ni javni prevoz u civiliziranom evropskom obliku.

U Americi skoro nema javnog prevoza, svi su poludjeli tokom 50tih godina za automobilom.
Jedno iznenađenje: zašto SAD moraju eksportirati "demokratiju" uvijek tamo gdje ima izvora nafte???
Drugo iznenađenje: prema statistikama svaki Amerikanac sjedi oko dva sata dnevno u gužvi u svom automobilu. U gužvi prouzrokovanoj užasnom količinom automobila svugdje na ulicama jer nema alternative za njih.
Treće iznenađenje: u saobraćajnim nezgodama širom SAD svake godine gubi život više Amerikanaca nego koliko ih je poginulo u cijelom Vijetnamskom ratu.

Kolega Better Man je samo dokazao svoje osnovno nepoznavanje teme javnog prijevoza i - moram to ovako direktno napisati - veoma ograničena znanja o ostatku svijeta van granica BiH. Ne treba njemu neki doktorat jer većina tih informacija koje sam naveo (prije svega ekonomski rezultati i "Kostendeckungsgrad" (stepenj zarade za vlastite troškove) se može naći na hiljadama internet stranica...

UFFFF izvinjavam se puno na dugom postu ali morao sam opet sto osamdeset i osmi put ponoviti sve te informacije...
Bravo COVJECE! :)

I meni je vise preko glave ove isforsirane i prefrigane amerikanizacije i ispiranja mozgova free-market desnicarskim ublehama koje vode u cistu propast.

I ja sam misljenja da GRAS treba rijesiti autobuskog dijela i fokusirati se na osposobljavanje tramvajskog i trolejbuskog jer je to jedini ekoloski nacin javnog gradskog saobracaja i jedini ima buducnost jer struja je domaci proizvod dok se nafti blizi kraj (po internim podacima BP-a vec 2005. godine svjetska proizvodnja nafte dozivjela je vrhunac - peak; od sad ide samo nizbrdo).
Preuzeti sve poluge GRASa i rastjerati kriminalno-ortacku bagru uz obavezno procesuiranje pa dovesti u red tramvajski i trolejbuski saobracaj.
Hipoteku na remizu tj. milionska zaduzivanja prethodnih uprava proglasiti nelegalnom i nelegitimnim dugovima a to staviti na teret odgovornima od Bime pa na ovamo.
Post Reply