#4526 Re: Gras all about
Posted: 30/06/2020 12:28
Ne razumijem. Skok sa 12 na 30 za nezaposlene? Svasta.
Ne razumijem. Skok sa 12 na 30 za nezaposlene? Svasta.
Opozicija u Kantonu Sarajevo danas je svom žestinom optužila Vladu KS zbog činjenice da je GRAS podigao cijene kupona za nezaposlene. Međutim, opozicione stranke prešutile su da je Sporazum o povećanju cijene potpisan upravo u vrijeme njihove vladavine, pišu Vijesti.ba.
Doslo 8 minibuseva a fali vozaca , pa ljudi valja to platiti samo 1200 zaposlenih kako da gras funkcionise- jos znate li koliko grafitnih cetkica se koristi - koliko je to para ! Samo pogledajte kako su trolejbusi crni od grafita e zamislite onda koliko to kosta i trosi se.
Nova garnitura dolazi da nastavi gdje su prijasnji stali ocigledno ima jos para u preduzecu.https://www.klix.ba/vijesti/bih/almir-a ... /200630090
Almir Ahmetspahić je novi direktor sarajevskog preduzeća GRAS
što ce reci da gras nije jedini koji ce dici cijenu karte vec i centrotransdumpa wrote: ↑30/06/2020 19:00
Naime, povećanje cijene sa 12 KM na 30 KM urađeno je na osnovu Sporazuma o privremenom utvrđivanju stvarne cijene koštanja komunalne usluge kojeg je potpisao bivši premijer KS Edin Forto zajedno sa V.D. generalnog direktora GRAS-a Jakubom Kuburom i generalnim direktorom Centrotransa Safudinom Čengićem. Sporazum je potpisan u januaru ove godine.
A zašto su davno trebali uraditi?
Svi koji ovdje placu sto ce morati platiti cak jednu KM dnevno, a ne 40kf kao do sada, za vozanje u cijelom kantonu su ljudi koji su zaposleni, mozda nisu prijavljeni a i ogromna vecina ih ima koji su regularno prijavljeni a kupuju tu kartu. Nije im to nikakav jaran iz Grasa omogucio, nego ljudi cine krivicno djelo na koje svi zmire.sime_cipol wrote: ↑01/07/2020 09:47 Zato sto GRAS nije dobrotvorna ustanova i jedan od razloga (pored jos njih) zasto je GRAS u dubiozi jeste jer su vlade KS kupovale socijalni mir preko cijena subvencioniranih karata za voznju.
Ma šta kažeš!? Nije valjda!? Da ti nisi ovdje napisao ja možda i ne bih zna da nisu dobrotvorna ustanova. Kakva važna informacija!sime_cipol wrote: ↑01/07/2020 09:47 Zato sto GRAS nije dobrotvorna ustanova i jedan od razloga (pored jos njih) zasto je GRAS u dubiozi jeste jer su vlade KS kupovale socijalni mir preko cijena subvencioniranih karata za voznju.
Ko plače!? Ti znaš ko je zaposlen a ko nije, i znaš ko je prijavljen!? Još jedan forumski demagog!Matijevic_Vlado wrote: ↑01/07/2020 09:57Svi koji ovdje placu sto ce morati platiti cak jednu KM dnevno, a ne 40kf kao do sada, za vozanje u cijelom kantonu su ljudi koji su zaposleni, mozda nisu prijavljeni a i ogromna vecina ih ima koji su regularno prijavljeni a kupuju tu kartu. Nije im to nikakav jaran iz Grasa omogucio, nego ljudi cine krivicno djelo na koje svi zmire.sime_cipol wrote: ↑01/07/2020 09:47 Zato sto GRAS nije dobrotvorna ustanova i jedan od razloga (pored jos njih) zasto je GRAS u dubiozi jeste jer su vlade KS kupovale socijalni mir preko cijena subvencioniranih karata za voznju.
I jasno pise da je ovo potpisao i Centrotrans, znaci da ce i kod njih vaziti ta karta, ali mediji to nece tako napisati pa da ih i oni tokmaci razumiju, nego puste da se tokmaci razlaju.
Ublehaš, a na šta si ti navikao!? Na svakodnevno "šupljiranje" na forumu.
U komunizmu da dodamo kada bi onakav dosao vozac na radno mjesto (kao sto danas dolaze) zavrsio bi na ciscenju podvozja tramvaja.Mate_Miso_Kovac wrote: ↑01/07/2020 18:58 Pa kad GRAS nije dobrotvorna ustanova, onda ih fino treba najmanje pola treba otpustiti i poslati u pičku materinu. Jedini koji žanju korist od grasove dobrotvorštine su neradnici, nehljebi, uhljupi i aparatčici koji rade u njemu. Na ulicu, pa materi plači za minulim komunizmom, preduzećem i ispijanjem kafe u sobama s tapaciranim vratima
valjda socijalizmu?MorningStar wrote: ↑01/07/2020 21:47
U komunizmu da dodamo kada bi onakav dosao vozac na radno mjesto (kao sto danas dolaze) zavrsio bi na ciscenju podvozja tramvaja.
Naravno , samo pro-forma da ne zakuhavam i komplikujem temu jer dosta se ratuje tamo po PF- politika nemoj da prelije se rat i ovdebitanga_sa_otesa wrote: ↑01/07/2020 21:57valjda socijalizmu?MorningStar wrote: ↑01/07/2020 21:47
U komunizmu da dodamo kada bi onakav dosao vozac na radno mjesto (kao sto danas dolaze) zavrsio bi na ciscenju podvozja tramvaja.
Akta
Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo krajem juna objavilo je tender za obnovu tramvajske pruge od Marijin Dvora do Ilidže i nabavku novih 15 tramvaja.
Tender za tramvaje se provodi u dvije faze. Prva faza je kvaliflkaciona za ponuđače, a u drugoj fazi se dostavljaju ponude za nabavku tramvaja. Prva faza je završena 3. avgusta i prijavilo se je ukupno 8 firmi, saznaje "Avaz".
"U toku je evaluacija prve faze postupka nakon čega će se znati koje firme mogu dostaviti ponude za novih 15 tramvaja. Ukupna vrijednost projekta je 30 miliona eura bez PDV-a koji se ne plaća kod vanjskih kredita. Procijenjena vrijednost jednog tramvaja iznosi dva miliona eura", rekao je za "Avaz" ministar Adi Kalem.
U drugoj fazi projekta koji je odobren izmjenama i dopunama budžeta će se pokrenuti nabavka dodatnih pet tramvaja vrijednosti 10 miliona eura.
"Ugovor o isporuci bi trebao biti potpisan do kraja godine i tramvaji bi trebali biti isporučeni do 2022, godine", rekao je Kalem.
Na tender se prijavilo osam firmi:
- "Stadler Rail" - kompanija iz Švicarske.
- "Belkommunmash" - kompanija iz Bjelorusije.
- "Durmazlar Makina" - kompanija iz Turske.
- "Construcciones у Auxiliar de Ferrocarriles" - kompanija iz Španije.
- "CRRC Zhuzhou Locomotive" - kompanija iz Kine.
- "CRRC Tangshan" - kompanija iz Češke.
- "About Alstom" - kompanija iz Francuske.
Što se tiče obnove pruge, ministar Kalem ističe da će se raditi samo sanacija "S" krivine Marijin Dvor, koja se nije radila 42 godine.
"Potpisan je ugovor i radovi trebaju brzo početi. U prethodnim godinama je rađena sanacija prijelaza na raskrsnicama, ali se odustalo od pojedinačne obnove jer će se raditi kompletna rekonstrukcija. Trenutno se samo rade manje krpljenje rupa privremeno, i nije sanacija, iako insistiram da se i to odradi", rekao je Kalem.