Gras all about

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10484
Joined: 27/04/2021 22:52

#4976 Re: Gras all about

Post by tramvajtrojka »

mk ultra wrote: 13/06/2021 20:46
So What! wrote: 13/06/2021 20:07
mk ultra wrote: 13/06/2021 16:03Image

2017ta
Nisam shupak da ti ne vjerujem, ali realno je da ubacis brate i neki izvor za ovo, jer ja nisam uspio pronaci nigdje da je CSI radio na nekom zeljeznickom projektu, a ti pronasao njihov godisnji izvjestaj.
https://we.tl/t-Opnl8KMPpX

Ako imas kuveta citaj :mrgreen:

Hoce reci da su vlasnici ovih nasih kineza
https://en.wikipedia.org/wiki/Shandong_ ... prov=sfla1

Ovi
https://en.m.wikipedia.org/wiki/China_R ... up_Limited

a druga firma u ovom konkursu tj 10 inzinjerska grupa je kcerka od ove glavne koja je izbusila pola Kine pogledas ovima reference i samo se nasmijes sta su sve ljudi uradili u zadnje desetljeće samo

npr njezina 2 inzinjerska grupa je izgradila onaj hangzu bay bridge sto je 40km dug :lol: :lol: :mrgreen:
Image
ko ne zna to je ovo hahahha
User avatar
mk ultra
Posts: 19248
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#4977 Re: Gras all about

Post by mk ultra »

Ma bjezi ba samo se sjebem kolipacni smo a nista ne funkcionise

Ovaj u godini obrne ko Bosna citava
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10484
Joined: 27/04/2021 22:52

#4978 Re: Gras all about

Post by tramvajtrojka »

mk ultra wrote: 13/06/2021 21:56 Ma bjezi ba samo se sjebem kolipacni smo a nista ne funkcionise

Ovaj u godini obrne ko Bosna citava
ma nama je sve izgovor ne moze nije moguce :lol: :lol: kao da nije mogla biti rekonstrukcija i prije deceniju :skoljka: :skoljka: kad vidim sta su izbusili u cg i na peljescu nasi jadi ne bi to za 100 godina da smo pametni njima da damo svu infrastrukturu da nam grade

jos da kinezi naprave kamp dole na parkingu kod energoinvesta da ugase cunere pa da im damo i državljanstvo :bih: :mrgreen:
User avatar
Truba
Posts: 81215
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#4979 Re: Gras all about

Post by Truba »

Ljudi su bas otisli naprijed
A mi se busamo u prsa i kitimo starim lovorikama i perjem
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4980 Re: Gras all about

Post by So What! »

mk ultra wrote: 13/06/2021 20:46

https://we.tl/t-Opnl8KMPpX

Ako imas kuveta citaj :mrgreen:

Hoce reci da su vlasnici ovih nasih kineza
https://en.wikipedia.org/wiki/Shandong_ ... prov=sfla1

Ovi
Hvala. :)
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#4981 Re: Gras all about

Post by Tesla Edison »

So What! wrote: 13/06/2021 20:14
_BataZiv_0809 wrote: 13/06/2021 16:11 Po cemu zakljucujete da su to znakovi da je GRAS odsvirao svoje?
Nije, cak ni prvo pouvrijeme nije pocelo, ali postoje prilike da ga u etapama eliminisu, jer mislim da niko nije lud da im na cuvanje da novih 25 trolejbusa, a pogotovo, ove tramvaje sa slike.

Ali je dokazano da se mogu zaobici:

- Upravljali kosim liftom dok se sva cetiri nisu pokvarila, Opcina Centar, narucila novi kosi lift, osnovala javno preduzece koje upravlja sada kosim liftom.

- GRAS je upravljao i Zicarom, nakon obnove ni govora nije bilo da im se da nadleznost, vec su Zicaru prebacili na novoosnovano Javno preduzece Sarajevo.

- Kanton ugradio kamere u tramvaje i formirao vlasitit Centar za nadzor sa kojim GRAS nema nikakve veze.

Istina jeste da su im dali onih 15 novih minibuseva koje je Kanton preko UNDP-a nabavio, ali mislim da bi im kao iznad navedenim slucajevima, Kanton mogao malo po malo oduzimati nadleznosti i dovuci ih do stecaja, ali jos ce se tu koplja lomiti i to dugo vremena.
Ma kakva koplja, presjeći u startu i proglasiti stečaj i likvidaciju. Nek štrajkuju koliko hoće, svakako se obustavlja tramvajski prijevoz zbog rekonstrukcije pruge. Za vrijeme rekonstrukcije biće dobrovoljno vremena za osnivanje novog preduzeća, prebacivanje korisnih radnika, nabavku vozila i sl.
ibizza
Posts: 4560
Joined: 05/06/2008 00:46

#4982 Re: Gras all about

Post by ibizza »

mk ultra wrote: 13/06/2021 21:10
ibizza wrote: 13/06/2021 20:57 Je li se paralelno rade i tramvajski stanice sa prugom ili sada ide samo rekonstrukcija pruge?
Čelik je jedno stanica je drugo
znai, prvo čelik, pa onda stanice?
User avatar
mk ultra
Posts: 19248
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#4983 Re: Gras all about

Post by mk ultra »

ibizza wrote: 14/06/2021 08:34
mk ultra wrote: 13/06/2021 21:10
ibizza wrote: 13/06/2021 20:57 Je li se paralelno rade i tramvajski stanice sa prugom ili sada ide samo rekonstrukcija pruge?
Čelik je jedno stanica je drugo
znai, prvo čelik, pa onda stanice?
Koja je brzina rada stanica ovi će čelik prije otoke završiti :lol:
User avatar
vjeshalica
Posts: 17014
Joined: 31/03/2019 14:56

#4984 Re: Gras all about

Post by vjeshalica »

So What! wrote: 13/06/2021 20:14

Istina jeste da su im dali onih 15 novih minibuseva koje je Kanton preko UNDP-a nabavio, ali mislim da bi im kao iznad navedenim slucajevima, Kanton mogao malo po malo oduzimati nadleznosti i dovuci ih do stecaja, ali jos ce se tu koplja lomiti i to dugo vremena.
hahaha UNDP je dao 100.000 maraka, a kanton 1,4 miliona i ti kazes da je bukvalno kanton nabavio preko UNDPa vozila, a ciljano neces da pokazes ucesce njihovo u nabavci....kanton je vlasnik i upravljac grasa i naravno da ima svoje obaveze
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4985 Re: Gras all about

Post by So What! »

vjeshalica wrote: 14/06/2021 08:48
So What! wrote: 13/06/2021 20:14

Istina jeste da su im dali onih 15 novih minibuseva koje je Kanton preko UNDP-a nabavio, ali mislim da bi im kao iznad navedenim slucajevima, Kanton mogao malo po malo oduzimati nadleznosti i dovuci ih do stecaja, ali jos ce se tu koplja lomiti i to dugo vremena.
hahaha UNDP je dao 100.000 maraka, a kanton 1,4 miliona i ti kazes da je bukvalno kanton nabavio preko UNDPa vozila, a ciljano neces da pokazes ucesce njihovo u nabavci....kanton je vlasnik i upravljac grasa i naravno da ima svoje obaveze
Nije istina da necu, samo je fazon sto se taj projekat nadaleko reklamirao i imao UNDP gdje god je predstavljan.

Ja sam tada bio sokiran cinjenicom da 15 novih minibuseva kosta manje od 1,5 miliona maraka, i kontam, pa ovaj minibus nov, ja sebi mogu da uzmem.
User avatar
vjeshalica
Posts: 17014
Joined: 31/03/2019 14:56

#4986 Re: Gras all about

Post by vjeshalica »

So What! wrote: 14/06/2021 08:54
vjeshalica wrote: 14/06/2021 08:48
So What! wrote: 13/06/2021 20:14

Istina jeste da su im dali onih 15 novih minibuseva koje je Kanton preko UNDP-a nabavio, ali mislim da bi im kao iznad navedenim slucajevima, Kanton mogao malo po malo oduzimati nadleznosti i dovuci ih do stecaja, ali jos ce se tu koplja lomiti i to dugo vremena.
hahaha UNDP je dao 100.000 maraka, a kanton 1,4 miliona i ti kazes da je bukvalno kanton nabavio preko UNDPa vozila, a ciljano neces da pokazes ucesce njihovo u nabavci....kanton je vlasnik i upravljac grasa i naravno da ima svoje obaveze
Nije istina da necu, samo je fazon sto se taj projekat nadaleko reklamirao i imao UNDP gdje god je predstavljan.

Ja sam tada bio sokiran cinjenicom da 15 novih minibuseva kosta manje od 1,5 miliona maraka, i kontam, pa ovaj minibus nov, ja sebi mogu da uzmem.
ks je ucestvovao 1,4 miliona a undp sa stotinu hiljada maraka, a vrijednost 1,5miliona

ima jos jedna da ne citiriam kad si pomenuo kosi lift
https://www.etrafika.net/drustvo/72158/ ... ravljanje/

ko sada upravlja kosim liftom i ko to placa?
ocito da je i europrostu napravljen posao, ako je vec gras napravio sranje gore, rjesenje nije nista postenije,tako da i ne treba provlaciti pricu da kad se gras kutarisao kosog lifta,dosao je neko bolji,dakle bitna je pozadina koja ce s vremenom izaci na vidjelo kad se jave problemi

zicara je nerentabila uvijek bila i prije rata,i opcenito grasu nije ni zabremedet niti je vazan dio djelatnosti kojim se bavi
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#4987 Re: Gras all about

Post by nosara »

Ukinuti gras, poravnat prugu i podic niz spo, to bi bilo atraktivno a i parali. Od love napravit jos jednu sda, mozda bi tri udruzene uspjele odvuc smece i kupit tri vakcine.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4988 Re: Gras all about

Post by So What! »

vjeshalica wrote: 14/06/2021 08:58ks je ucestvovao 1,4 miliona a undp sa stotinu hiljada maraka, a vrijednost 1,5miliona

ima jos jedna da ne citiriam kad si pomenuo kosi lift
https://www.etrafika.net/drustvo/72158/ ... ravljanje/

ko sada upravlja kosim liftom i ko to placa?
ocito da je i europrostu napravljen posao, ako je vec gras napravio sranje gore, rjesenje nije nista postenije,tako da i ne treba provlaciti pricu da kad se gras kutarisao kosog lifta,dosao je neko bolji,dakle bitna je pozadina koja ce s vremenom izaci na vidjelo kad se jave problemi

zicara je nerentabila uvijek bila i prije rata,i opcenito grasu nije ni zabremedet niti je vazan dio djelatnosti kojim se bavi
Cekaj, je li sada treba da branimo GRAS, zato sto je Kanton vecinski finansirao te minibuseve, pa Kanton finansira i ove ostale nove stvari, samo sto one idu kao kreditno zaduzenje.

Kanton je mladji od GRAS-a, a isto javno preduzece su naslijedili, dok je Kanton Sarajevo jedna od najbogatijih organizacija u drzavi i s koliko god mana, radi se o najuspjesnijem Kantonu, cija novoosnovana javna preduzeca rade sasvim normalno.

Sto se tice kosog lifta, hajde Bogati, pa ovo stvarno nema smisla, GRAS je maksimalno zapustio ono gore i sad kada taj lift ima normalnu funkciju i lici na nesto, odjednom, stima se posao.

Hajde da ti otkrijem jednu tajnu, u svakom gradu na svijetu, javni prijevoz je nerentabilan i sve se to subvencionira, pa tako da gotovo nista sto GRAS, radi ustvari nije rentabilno, vec oni su samo operateri necega, sto im opet na kraju subvencionira Kanton, da su barem preduzece koje moze biti profitablino pa bih nesto i rekao covjek.
User avatar
vjeshalica
Posts: 17014
Joined: 31/03/2019 14:56

#4989 Re: Gras all about

Post by vjeshalica »

Ne ubacuj mi neesto sto nisam napisala.
Niko Gras ne brani, nego je poenta u tome da Kanton koji je vlasnik,titular preduzeca,i koji postavlja sve upravljacke strukture,ima obaveze prema toj firmi,nisu to samo i iskljucivo finansijske obaveze u vidu dotacija,vec obaveza korektnog poslovanja i nadzora nad firmom.Tada ukoliko se to provede po propisu,Gras bi poslovao kao vecina istih firmi u Evropi, ovdje je problem sto to nije slucaj.Nije problem u dotacijama,niti u zaduzivanju,problem je u namjerno i ciljano losim principima poslovanja koji su firmu odvukli u gubitak.

Nadalje Kanton Sarajevo ne mozes smatrati uspjesnim samo sto vrti milijardu budzeta,da bi bio uspjesan mora imati izmedju ostalog dobar Gras,Vodovod i ostalo da ne nabrajam(znas na sta mislim) a ne srokanu infrasteukturu i milionske gubitke i katastrofalnu uslugu.

Sto se tice kosog lifta niko nije osporio Grasovo sranje gore,ali necemo zatvarati oci pred cinjenicom da novi upravitelj lifta ce opet sranje da napravi, a posljedice ce se osjetiti u nekim godinama koje dolaze, a vi cete ovdje srcano da prozivate i vjesate jer se kriminal nije sprijecio.Svaka sumnja u lose poslovanje i kriminal treba da se ispita i ako se ispostavi tacnom,da se to sankcionise na vrijeme da ne bi skuplje bile posljedice i saniranje istih.
Vama je dobro sto je lift popravljen,sto radi, nije sporno, ali ako ce to biti kriminal,onda cemo vidjeti dokad ce trajati.

I ne teebas mi otkrivati nikakve tajne,oko nerentabilnosti javnog prevoza,o tome sam pisala davno,kad nisi ni ucestvovao na ovoj temi prije par godina.

Sustina je u tome da ne mozes reci nema veze sto je sporno odrzavanje lifta,bitno je da je renoviran i da radi, jer sa Grasom nije radio.Nikakva logika niti razumno objasnjenje iza te tvrdnje nema.
Tako je i Gras poslovao, i dosao danas tu gdje jeste.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4990 Re: Gras all about

Post by So What! »

EBRD je izbacio detalje tendera za rekonstrukciju tramvajske pruge u Sarajevu.

Procurement Of Works On Reconstruction Of Tram Track Between Ilidza And Museum Tram Stations

Contract Award Date: 16/04/2021
Duration of Contract: 16/04/2023 (24 months)

Scope Of Contract: The Contract involves reconstruction of the tram track between Ilidza and Museum tram station in the length of 8,5 km.

Project is situated within four municipalities of Canton Sarajevo, namely municipalities of Centar, Novo Sarajevo, Novi Grad and Ilidza.

Sections which form part of the project are:

Section I:
- Part of LOT 3: Triangle at Technical School and Technical school – „S” Curve
Section II:
- Part of LOT 3: Čengić Vila – Triangle Technical school;
- LOT 5 Hamze Hume Street
Section III:
- LOT 1: Ilidža - Nedžarići (excluding roundabout Nedžarići)
Section IV:
- LOT 2: Nedžarići – Čengić Vila
- Phase I: Nedžarići - RTV Dom
- Phase II: RTV Dom – Remiza Triangle, including triangle
- Phase III: Remiza Triangle – Čengić Vila, including roundabout towards Ilidža
Section V:
- LOT 4: Franca Lehara Street – Roundabout Railway station
Section VI:
- LOT 6: Remiza

Pobjednik tendera:

China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group, Ltd. (Kina); China Railway No.10 Engineering Group Co., Ltd. (Kina)

Tender price at tender opening: EUR 23,906,356.27
Evaluated Tender Price (in evaluation currency): EUR 20,432,798.85
Contract Price (in evaluation currency): EUR 20,432,798.85

Ostali učesnici:

China Civil Engineering Construction Corporation Ltd. (Kina)

Tender price at tender opening: EUR 31,227,675.42
Evaluated Tender Price (in evaluation currency): EUR 26,700,203.32

Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş. (Turska)

Tender price at tender opening: EUR 33,659,406.65
Evaluated Tender Price (in evaluation currency): EUR 28,768,723.63

Strabag AG (Austrija); Strabag d.o.o. (Bosna i Hercegovina); Strabag Sp. z o.o. (Poljska)

Tender price at tender opening: EUR 37,804,087.14
Evaluated Tender Price (in evaluation currency): EUR 32,311,185.59

Euro-Asfalt d.o.o. (Bosna i Hercegovina); DÚHA, a.s. (Slovačka)

Tender price at tender opening: EUR 31,473,674.63
Evaluated Tender Price (in evaluation currency): EUR 26,922,175.29

Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. (Turska); Yapıray Demiryolu İnşaat Sistemleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. (Turska)

Tender price at tender opening: EUR 32,580,610.74
Evaluated Tender Price (in evaluation currency): EUR 27,850,977.72
User avatar
perfect_guy
Posts: 6503
Joined: 18/04/2008 23:08
Location: Anfield road
Contact:

#4991 Re: Gras all about

Post by perfect_guy »

svi lotovi bi trebali ići za ove dvije godine?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4992 Re: Gras all about

Post by So What! »

Iz ovog iznad se da zaključiti ipak, da je kineski konzorcij koji je na kraju i dobio posao, bio ubjedljivo najjeftiniji na tenderu te da je poslao ponudu koja je najbliža iznosu kredita koji je Kanton Sarajevo dobio od EBRD-a.

Najiskrenije se nadam da će uraditi dobar posao te da će na najmanji ponuđeni iznos na tenderu dati jedan kvalitetan proizvod i tako steći važnu referencu za Europu na ovom projektu.

Jesam bio protivnik ovog, izbora, pogotovo je CSI radi uglavnom projekte po zemljama trećeg svijeta, a u Europi rade uglavnom kod Vučića, dok su kod nas uključeni u onu Dodikovu farsu sa autoputem Banja Luka - Prijedor, ali eto u ovom projektu imamo EBRD koji stoji iza ovoga i nadajmo se da će sve proći kako treba.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4993 Re: Gras all about

Post by So What! »

perfect_guy wrote: 17/06/2021 11:22 svi lotovi bi trebali ići za ove dvije godine?
Jeste. :bih:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#4994 Re: Gras all about

Post by So What! »

Ministar Šteta otkrio detalje o rekonstrukciji tramvajske pruge: Radovi od jula na Ilidži
Image
Sredinom jula ove godine bi trebala početi rekonstrukcija tramvajske pruge u Sarajevu

Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta (SDP) je u razgovoru za Klix.ba obrazložio kako će se rekonstruisati tramvajska pruga od Ilidže do Marijin-Dvora. Radovi bi trebali početi za manje od mjesec.

Šteta je prošle sedmice potpisao ugovor s izvođačem rekonstrukcije - konzorcijem dvije kineske kompanije China Shandong International Economic&Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Enginerring Group. Rekonstrukcija bi trebala koštati 20,4 miliona eura, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Za izvođenje radova konkurisali su i konzorcij Yapiray, konzorcij firmi Euro-Asfalt i Duha, Strabag i Gulemark. Šteta je istakao razloge zbog kojih je odabran kineski konzorcij.

"Bio je međunarodni tender, koji je objavio EBRD. Na njega su se mogle prijaviti kompanije iz cijelog svijeta, a koje su zadovoljavale tražene kriterije. Kineski konzorcij je zadovoljavao sve kriterije i dao je najpovoljniju ponudu. Njihova ponuda je bila znatno povoljnija", rekao je.

Image
Adnan Šteta

Na pitanje da li to znači da će raditi isključivo kineski radnici, odgovorio je da ovaj konzorcij ima podizvođače u Bosni i Hercegovini, koji će uraditi dio posla, dok će preostali dio posla direktno uraditi sam konzorcij.

Prvo će se rekonstruisati pruga od Ilidže do Nedžarića

Najavio je da će rekonstrukcija početi na Ilidži, tj. prvo će se rekonstruisati pruga od Ilidže do Nedžarića te je objasnio i zašto.

"Upravo smo danas u ministarstvu završili elaborat i prva dionica pruge koja će biti rekonstruisana je dionica od Ilidže do Nedžarića. Prema ugovoru, izvođač mora početi radove 28 dana od potpisivanja ugovora, tako da bi radovi trebali početi sredinom jula", kazao je Šteta.

Naglasio je da će se rekonstrukcija raditi u tri lota, a prvi lot je od Ilidže do Nedžarića. Prema njegovim riječima, radovi na prvom lotu bi trebali biti završeni za 60 dana.

Drugi lot je rekonstrukcija od Nedžarića do Čengić Vile, a treći od Čengić Vile do Marijin-Dvora. Napomenuo je da je stanje tramvajske pruge najlošije u dijelu od Ilidže do Čengić Vile te da su zbog toga prioritet u rekonstrukciji.

"Posebno je kritičan dio od Ilidže do Nedžarića, gdje se tramvaji kreću brzinom od 10 do 15 kilometara na sat. Kada uradimo rekonstrukciju, brzina kretanja će se udvostručiti, a u nekim dijelovima će se kretati i brže", potcrtao je.

Šta će se rekonstruisati

Istakao je da je riječ o potpunoj rekonstrukciji, tj. da će tramvajska infrastruktura biti u potpunosti zamijenjena.

"Nova pruga će biti na betonskim pločama, a završni sloj će biti od tucanog kamena. Time će se stvoriti pretpostavka da se nekad u budućnosti na njoj može odvijati saobraćaj motornih vozila, a to bi se postiglo nivelacijom ceste i pruge. Da bi se to desilo, bilo bi potrebno podići nivo postojeće saobraćajnice. Kada se bude radila rekonstrukcija glavne ceste, onda bi se na pojedinim dionicama mogla povezati s prugom. Ali, to se sada neće desiti", objasnio je Šteta.

Ukazao je na to da će se uraditi rekonstrukcija obje tračnice - od Ilidže do Marijin-Dvora te od Marijin-Dvora do Ilidže. Kako je naveo, to će podrazumijevati i rekonstrukciju do Željezničke stanice i unutar sjedišta preduzeća GRAS - Remize.

Kako će biti organizovan alternativni prijevoz i da li će biti saobraćajnih gužvi
U izjavio za Klix.ba je poručio da će građani imati osiguran alternativni prijevoz. Pozivajući se na spomenuti elaborat, tokom radova od Ilidže do Nedžarića saobraćat će osam zglobnih autobusa.

"To će raditi jedan od dva prijevoznika, a možda i oba. Sve zavisi od njihovih kapaciteta. Građani neće osjetiti nedostatak tramvaja i bit će dovoljan broj autobusa", rekao je.

U nastavku je govorio o utjecaju rekonstrukcije na saobraćanje motornih vozila. Pojedini građani strahuju da će radovi izazvati veliku saobraćajnu gužvu, a to se desilo upravo tokom prošlogodišnje rekonstrukcije tramvajske "S" krivine na dužini od nekoliko desetaka metara.

Kako je kazao, elaboratom je uređeno i pitanje drumskog saobraćaja. Obećava da neće biti saobraćajnih blokada te da će javnost biti na vrijeme informisana o početku radova. Nešto manji broj vozila na cesti tokom godišnjih odmora je istakao kao jedan od razloga za početak rekonstrukcije od Ilidže do Nedžarića.

"Ne bi se smjelo desiti ništa drastično", dodaje.

"Na glavnoj cesti će biti napravljena i nova raskrsnica"

Najavio je da će tokom radova na pruzi od Ilidže do Nedžarića biti napravljena i nova raskrnica, i to u blizini novog stambenog naselja Bulevar. Obrazložio je zašto će biti napravljena ova raskrsnica.

"Pravit ćemo i novu raskrsnicu na 13. transverzali, a shodno starim projektima. Time ćemo riješiti gužvu koju imamo na raskrsnici kod Energoinvesta. Dosta ljudi je primorano voziti do Energoinvesta, a da bi mogli krenuti od Ilidže u smjeru grada. Ta raskrsnica će znatno ubrzati saobraćaj", izjavio je Šteta za Klix.ba.

"Novom prugom novi tramvaji će se moći kretati brže od 60 kilometara na sat"

Tema razgovora je bilo i to šta će građani dobiti rekonstrukcijom pruge i kupovinom 15 novih tramvaja. Tako je podsjetio da se trenutno tramvaji kreću prosječnom brzinom od 20 do 30 kilometara na sat. To će se drastično promijeniti nabolje.

"Novom prugom i novim tramvajima brzina kretanja bi trebala biti skoro jednaka brzini motornih vozila. Novi tramvaji će moći voziti i više od 60 kilometara na sat, ali to nećemo dozvoliti zbog saobraćajnih uslova. To znači da ćemo prepoloviti vrijeme putovanja. Ako je vožnja trajala 40 minuta, onda će biti upola manje, 20 minuta", ukazao je.

Ponovio je da je s izvođačem radova dogovoreno da ponovo rekonstruiše asfaltnu površinu na tramvajskoj "S" krivini koja je obnovljena prošle godine. To će se morati učiniti jer asfaltni sloj nije nanesen kako treba, a troškove ponovnih radova, kako je rekao Šteta za Klix.ba, će snositi izvođač radova.

"Nadzorom radova je utvrđeno da asfalt nije urađen kako treba te je s izvođačem radova dogovoreno da se to ponovo uradi jedan vikend tokom šestog ili sedmog mjeseca, a o trošku izvođača", naveo je.

Kada će biti izabrana kompanija od koje će biti kupljeni novi tramvaji

Ponude za kupovinu novih tramvaja poslale su kompanije Alstom iz Francuske, CAF iz Španije, Škoda Transportation iz Češke, špansko-češki konzorcij Stadler i Durmazlar Makina Sanayi ve Ticaret Anonim Sirketi iz Turske. Za ovu kupovinu je osigurano 30 miliona eura od EBRD-a.

Očekuje da će u prvoj polovini sljedećeg mjeseca biti odabrana kompanija od koje će tramvaji biti kupljeni. Podsjetio je da to ne ovisi samo o Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo, već i o EBRD-u.
Klix
User avatar
Truba
Posts: 81215
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#4995 Re: Gras all about

Post by Truba »

ovo je za slavlje

samo što ćemo u međuvremenu :D pojačat buseve?

busevi su neupotrebljivi u gužvama :(
izvrsni direktor
Posts: 9171
Joined: 20/12/2018 16:11

#4996 Re: Gras all about

Post by izvrsni direktor »

Black swan wrote: 17/06/2021 11:36 ovo je za slavlje

samo što ćemo u međuvremenu :D pojačat buseve?

busevi su neupotrebljivi u gužvama :(
Znaci da ugase skroz prevoz dok ne renoviraju prugu?
Ili da helikopterski prevoz vrse?
Sta jd rjesenje po tebi?
User avatar
Truba
Posts: 81215
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#4997 Re: Gras all about

Post by Truba »

dovest milijardu kineza da to završe za 2-3 dana po mogućstvu kad sam na godišnjem da ne osjetim :mrgreen:
mahalas505
Posts: 2783
Joined: 08/10/2005 09:13

#4998 Re: Gras all about

Post by mahalas505 »

Ko moze pokrenuti stecaj Grasa?
User avatar
Truba
Posts: 81215
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#4999 Re: Gras all about

Post by Truba »

Stecajni upravitelj?
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20419
Joined: 12/08/2013 12:51

#5000 Re: Gras all about

Post by insaneinthebrain »

jel ovo Himzanija ubacivao na displej :zzzz:

Image
Post Reply