nlt wrote: ↑18/05/2021 15:12
zar stvarno mislite da bi eventualno prodajom autobuskog saobraćaja privatniku bio riješen problem?
U kojim evropskim gradovima je javni prevoz u rukama privatnika?
Može, ali u nekom omjeru. Recimo privatnik 30%, a za javno preduzeće 70% sa ugovorima i redovima vožnje koje donosi ministarstvo. Kršiš red vožnje-plaćaš penale, gubiš linije itd itd
samo prepisati kako su gradovi zapadne Evrope uredili JGP i eto
A mozemo li kako prepisati da imamo i zapadne politicare i zapadni narod?
Stvar je jednostavna. Nije problem javnog saobracaja u Sarajevu privatno ili javno. Problem je kapitalizam ili socijalizam.
U famoznoj Zapadnoj Evropi cak i u javnim firmama vrijede kapitalisticka pravila. Zna se sta je cijena voznje, zna se amortizacija, zna se sta su potrebe za prevozom. Zna se sta su troskovi, znaju matematiku na kraju krajeva.
Fazon je sto je kod nas privatnik kapitalista iz perioda akumulacije prvobitnog kapitala, a u javnim/drzavnim nosaju se knjizice Maocetunga.
Nije vise bitno ko je kriv. Kada nema autobusa na stajalistu u odredjeno vrijeme, nije bitan krivac. Bitan je autobus. Fazon je sto privatnik ce voziti bez problema, Gras nece nikada.