Gras all about
- MTV
- Posts: 14345
- Joined: 21/08/2013 19:39
#6551 Re: Gras all about
a ako je trola ucestvovala u udesu
- Truba
- Posts: 81781
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#6552 Re: Gras all about
Onda pjesobus
- vjeshalica
- Posts: 17262
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6553 Re: Gras all about
I sadasnja picvajz infrastruktura tehnicki moze podnijeti harmonike bez problema jer to i godinama radi. Problem u infrastrkturi je sto trolejbuska trasa od Krasnog do Mojmila sluzi izmedju ostalog za protok tj.obilazak teretnjaka i veoma je losa pa njenom rekonsrrukcijom bi se umanjio taj nedostatak. Jer nije bas impresivno vidjeti tandem šticara pretovarenog kako se ljulja kroz Svrakino i mislis kako svaki cas balvani mogu poletiti sa njega i zavrsiti na stajalistu.
U sustini veci kapacitet je bolji od manjeg, jer svaki trolejbus solo moras registrovati, s druge strane na kracim linijama je logicnije da koristis u odredjeno doba dana solo nego harmoniku itd. Tako da je kombinacija to dvoje sasvim prihvatljiva.
- dječak sa šibicama
- Posts: 40830
- Joined: 29/06/2011 23:39
#6554 Re: Gras all about
Ako su ugovor potpisali EBRD i nas zavod za izgradnju ili ko li vec, ministarstvo? valjda je ta pruga do Hrasnice gotova stvar.
- tramvajtrojka
- Posts: 10796
- Joined: 27/04/2021 22:52
#6555 Re: Gras all about
ma normalno da je gotova stvar, izabran izvođač radova u septembru, pa dok je su prosle odluke potvrdjivanja kredita od strane kantona, federacije, predjednistva i vijeca ministara , regularna procedura pri svakom EBRD kreditu i ugovoru , i sad ide potpis sa izvodjacem radova i ulazak na posao sto ce se desiti u narednih mjesec danadječak sa šibicama wrote: ↑05/02/2023 00:04 Ako su ugovor potpisali EBRD i nas zavod za izgradnju ili ko li vec, ministarstvo? valjda je ta pruga do Hrasnice gotova stvar.
-
- Posts: 5661
- Joined: 22/09/2018 13:21
#6556 Re: Gras all about
Mislio sam da su kraći trolejbusi pokretljiviji od dužih, "harmonika" trolejbusa. Ako ih ima više na trasi, ako su dinamičniji, mislio sam da bi i gužve na tim trasama bile manje, da bi protok saobraćaja bio brži, a i protok putnika u javnom prevozu da bi bio efikasniji.vjeshalica wrote: ↑04/02/2023 21:08I sadasnja picvajz infrastruktura tehnicki moze podnijeti harmonike bez problema jer to i godinama radi. Problem u infrastrkturi je sto trolejbuska trasa od Krasnog do Mojmila sluzi izmedju ostalog za protok tj.obilazak teretnjaka i veoma je losa pa njenom rekonsrrukcijom bi se umanjio taj nedostatak. Jer nije bas impresivno vidjeti tandem šticara pretovarenog kako se ljulja kroz Svrakino i mislis kako svaki cas balvani mogu poletiti sa njega i zavrsiti na stajalistu.
U sustini veci kapacitet je bolji od manjeg, jer svaki trolejbus solo moras registrovati, s druge strane na kracim linijama je logicnije da koristis u odredjeno doba dana solo nego harmoniku itd. Tako da je kombinacija to dvoje sasvim prihvatljiva.
- tramvajtrojka
- Posts: 10796
- Joined: 27/04/2021 22:52
#6557 Re: Gras all about
ne bi nista pomogli jer je osnovni cilj da se preveze sto vise putnika , jer sa nasom konfiguracijom cesta je svejedno zglob il solo jer oni kad upadnu u guzvu isto ti dodje tako da je bolje imati zglob koji moze povuci vise putnikaHelaS wrote: ↑05/02/2023 10:56Mislio sam da su kraći trolejbusi pokretljiviji od dužih, "harmonika" trolejbusa. Ako ih ima više na trasi, ako su dinamičniji, mislio sam da bi i gužve na tim trasama bile manje, da bi protok saobraćaja bio brži, a i protok putnika u javnom prevozu da bi bio efikasniji.vjeshalica wrote: ↑04/02/2023 21:08
I sadasnja picvajz infrastruktura tehnicki moze podnijeti harmonike bez problema jer to i godinama radi. Problem u infrastrkturi je sto trolejbuska trasa od Krasnog do Mojmila sluzi izmedju ostalog za protok tj.obilazak teretnjaka i veoma je losa pa njenom rekonsrrukcijom bi se umanjio taj nedostatak. Jer nije bas impresivno vidjeti tandem šticara pretovarenog kako se ljulja kroz Svrakino i mislis kako svaki cas balvani mogu poletiti sa njega i zavrsiti na stajalistu.
U sustini veci kapacitet je bolji od manjeg, jer svaki trolejbus solo moras registrovati, s druge strane na kracim linijama je logicnije da koristis u odredjeno doba dana solo nego harmoniku itd. Tako da je kombinacija to dvoje sasvim prihvatljiva.
ne bi hess beze imao trodijelni trolejbus u ponudi, nama bern prodao svoje stare hessove i oni nabavili ove i dvodijelne , cijena dvodijelnog hessa je 1.3 miliona eura , a cijena naseg bkm je oko 650000 eura , svi bi voljeli hess da smo dobili al zbog broja voznih jedinica koji nam je bio potreban i za cijenu od 16 miliona eura za kredit bio je nedostizan nažalost, to je cijena kad se ne ulaze 40 godina u nove vozne jedinice da je kanton svako desetljece nabavljao po 15 novih voznih jedinica sto je bez problema mogao mogli smo imati najbolje na tržištu
al onda skontam da zivim u gradu i drzavi gdje ekoloska organizacija je protiv uvodjenja ovoga i lobira za dizelske autobuse , i laz o velicini iznosa kredita je 25miliona eura je zaduzenje za igradnju dvije okretnice , 13km pruge, 13km nove kontaktne mreže, 20 novih stanica itd itd , sto je smijesna cijena jer dns asfaltiranje 800m ceste dodje skoro pa dva miliona jedan kruzni tok kosta oko 800000KM
- vjeshalica
- Posts: 17262
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6558 Re: Gras all about
Trolejbusi se rade po narudzbama. Hess je spcifican i skup,ali vrlo kvalitetan koncern koji su radili primarno za Švicy i oni stariji Hesovi oranzasto bijeli su 80 i neka godista a dosli su u perfektnom stanju ovdje.Jedina im je mahana uvoz i homologacija jer Švicy nije u EU pa ne prate neke standarde(domaći "izgovori" prilikom uvoza, btw Gras nema sa tim nikakve veze)
Prva tura iz StGalena je slaba bila a karoserijski su mekani bili pa su se ovdje brzo razvalili i prošetali u svim smjerovima i zavrsili na kasaciji. Imali su elektronicke bolesti i tehnicke mahane, a zadnji Hesovi sto ih je onaj narkoman kupovao su dosli vec sjebani do bola i nepopravljivi.
Sarajevo nema infrastrukturu za dvozglobe, i ovo je dovoljno samo ih treba povecati da ima jos ako se ta mreza uspostavi prema Vogosci sa Trga Austrije. Osim toga moraju i EVP napraviti jer su sadasnje "samo sto su zive" ili "bolji se kopaju".
Prva tura iz StGalena je slaba bila a karoserijski su mekani bili pa su se ovdje brzo razvalili i prošetali u svim smjerovima i zavrsili na kasaciji. Imali su elektronicke bolesti i tehnicke mahane, a zadnji Hesovi sto ih je onaj narkoman kupovao su dosli vec sjebani do bola i nepopravljivi.
Sarajevo nema infrastrukturu za dvozglobe, i ovo je dovoljno samo ih treba povecati da ima jos ako se ta mreza uspostavi prema Vogosci sa Trga Austrije. Osim toga moraju i EVP napraviti jer su sadasnje "samo sto su zive" ili "bolji se kopaju".
- vjeshalica
- Posts: 17262
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6559 Re: Gras all about
Isto se oni zabacuju po raskrsnicama kad skrecu. Mana je kod njih sto bi se bespotrebno pretovarali a nijansa u snazi motora ide u korist zgloba, to mores nabiti uvece kad je pri kraju saobracaj ili nedeljom ujtro samo kad penzolosi idu u voznju.HelaS wrote: ↑05/02/2023 10:56
Mislio sam da su kraći trolejbusi pokretljiviji od dužih, "harmonika" trolejbusa. Ako ih ima više na trasi, ako su dinamičniji, mislio sam da bi i gužve na tim trasama bile manje, da bi protok saobraćaja bio brži, a i protok putnika u javnom prevozu da bi bio efikasniji.
-
- Posts: 5661
- Joined: 22/09/2018 13:21
#6560 Re: Gras all about
Već neko vrijeme bjeloruski trolejbusi se skupljaju na Skenderiji, ispod Ledene dvorane, u namjeri prestrojavanja lijevo. Bude ih i po tri, a četvrti pristiže... Tu stvaraju kolonu malih auta, isto kao i na Skenderiji na stajalištu ispod zgrade Općine Centar. Obzirom na konfiguraciju sarajevskih ulica, pretpostavljam da bi kraći trolejbusi bili pokretljiviji i stvarali manje gužve.vjeshalica wrote: ↑05/02/2023 12:16
Sarajevo nema infrastrukturu za dvozglobe, i ovo je dovoljno samo ih treba povecati da ima jos ako se ta mreza uspostavi prema Vogosci sa Trga Austrije. Osim toga moraju i EVP napraviti jer su sadasnje "samo sto su zive" ili "bolji se kopaju".
- vjeshalica
- Posts: 17262
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6561 Re: Gras all about
Skupljaju se jer neko fula red voznje oni u principu i ne bi smjeli ici jedan iza drugog barem ovi stari, radi struje, a novi se mogu otkaciti sa struje pa nije problem.
Problem je kad ide neko sa Otoke svojim redom voznje i onaj sa Dobrinje mu upa'ne ako zakasni ili obratno.
Prooustljivost semafora igra ulogu veliku jer oni semafori na mostu su slabo propusni i cak bez trolejbusa ostane zacepljeno.
To nema sustinski nikakve veze sa gabaritima vozila vec sa prilivom ostalih vozila i nemogucnosti propusnosti semafora
A da ne govorim o bagri koja ulazi u raskrsnicu na zeleno iako ne smije je zatvarati. Lijek za to je kamera pa uniđi kad vidis guzvu odma mu poslat 100KM kuci pa nek se jebe.
Problem je kad ide neko sa Otoke svojim redom voznje i onaj sa Dobrinje mu upa'ne ako zakasni ili obratno.
Prooustljivost semafora igra ulogu veliku jer oni semafori na mostu su slabo propusni i cak bez trolejbusa ostane zacepljeno.
To nema sustinski nikakve veze sa gabaritima vozila vec sa prilivom ostalih vozila i nemogucnosti propusnosti semafora
A da ne govorim o bagri koja ulazi u raskrsnicu na zeleno iako ne smije je zatvarati. Lijek za to je kamera pa uniđi kad vidis guzvu odma mu poslat 100KM kuci pa nek se jebe.
-
- Posts: 912
- Joined: 04/08/2011 09:23
- Location: CZ/D/BiH
#6562 Re: Gras all about
Dobro veče! Obično je da određen grad posjeduje "miješanu" flotu trolejbusa, recimo neke linije su manje opterećene, dakle tamo su okej kratki trolejbusi, druge linije su "kičma" dakle čak i jednozglobni (dvodijelni) trolejbusi nisu dovoljni i naručuju se trodijelni (sa dva zgloba).
Mislim da cestovna infrastruktura u Sarajevu bez problema dozvoljava saobraćaj i kratkih i zglobnih trolejbusa, ako neko ima problem sa zglobnim vozilima onda je više do vozača nego do vozila.
Prije 1992. godine, Sarajevo je imalo miks od oko 78 kratkih i 22 zglobnih trolejbusa jer fabrika Škoda je imala problema sa uvođenjem masovne produkcije zglobnih vozila. Zglobni trolejbusi su bili svi model Škoda/Sanos 200Tr, rezultat jugoslovensko-čehoslovačke kooperacije kao vanrednog rješenja. Kada pogledam današnju situaciju, mislim na osnovi toga što sam vidio u brojnim drugim gradovima, da na osnovi broja putnika, trolejbuske linije bi trebale biti opsluživane ovako:
103 sto posto zglobna vozila, jer je to ustvari trolejbuska paralela tramvaja broj 3
Zglobna vozila bi trebala također voziti na linijama 107, na planiranoj obnovljenoj liniji Vogošća - Otoka.
Na ostalim linijama dakle 101, 102, 104, 108 te na obnovljenoj liniji Vogošća - Trg Austrije bi mogli biti dovoljni većim dijelom kratki trolejbusi odnosno dijelom kratki dijelom zglobni (dok 108 bi mislim bila ok sa isključivo kratkim vozilima).
Svakako nije to "dogmatično" jer se može lako desiti da će poboljšan gradski prijevoz prouzrokovati porast broja putnika i gdje bi danas bili okej kratki trolejbusi uskoro mogu biti potrebni zglobni ili se moraju radikalno smanjiti intervali kratkih trolejbusa da vozila nisu prenatrpana.
Zglobno vozilo je efikasnije sa pogleda personalnih troškova jer jedan vozač može da preveze puno više putnika u odnosu na kratki 12metarski trolejbus.
Kada uzmem kao referenciju grad Brno sa velikom trolejbuskom mrežom, tamo je decenijama bila "tradicija" kratkih trolejbusa u vrlo kratkim intervalima. Ali danas već imaju za 87 km linija oko 70 zglobnih i 63 kratkih trolejbusa, dakle otprilike fifty/fifty. Jer zglobna vozila omogućavaju generalno manji broj vozača za konkretnu množinu putnika, dakle i manje troškove za plate.
Nadam se da je moj odgovor koristan?
- dječak sa šibicama
- Posts: 40830
- Joined: 29/06/2011 23:39
#6563 Re: Gras all about
A sta je sa trolom do Vogosce?
Ova linija Trg na Bistriku - Vogosca, kad se to moze ocekivati?
Ova linija Trg na Bistriku - Vogosca, kad se to moze ocekivati?
-
- Posts: 753
- Joined: 24/02/2020 18:20
#6564 Re: Gras all about
Nedavno rece ministar 2024 a prijasnjih godina je govorio 21 ,22 a valjda ce biti do 2030.dječak sa šibicama wrote: ↑05/02/2023 22:54 A sta je sa trolom do Vogosce?
Ova linija Trg na Bistriku - Vogosca, kad se to moze ocekivati?
- thekupus
- Posts: 6812
- Joined: 25/06/2011 22:38
#6565 Re: Gras all about
za trolu do vogošće rekao 2023? Nije istina, tender je pri kraju, ove godine će se raditiAdobeg wrote: ↑05/02/2023 23:19Nedavno rece ministar 2024 a prijasnjih godina je govorio 21 ,22 a valjda ce biti do 2030.dječak sa šibicama wrote: ↑05/02/2023 22:54 A sta je sa trolom do Vogosce?
Ova linija Trg na Bistriku - Vogosca, kad se to moze ocekivati?
-
- Posts: 5661
- Joined: 22/09/2018 13:21
#6566 Re: Gras all about
Jeste, svakako, i hvala.dresdener78 wrote: ↑05/02/2023 22:05Dobro veče! Obično je da određen grad posjeduje "miješanu" flotu trolejbusa, recimo neke linije su manje opterećene, dakle tamo su okej kratki trolejbusi, druge linije su "kičma" dakle čak i jednozglobni (dvodijelni) trolejbusi nisu dovoljni i naručuju se trodijelni (sa dva zgloba).
Mislim da cestovna infrastruktura u Sarajevu bez problema dozvoljava saobraćaj i kratkih i zglobnih trolejbusa, ako neko ima problem sa zglobnim vozilima onda je više do vozača nego do vozila.
Nadam se da je moj odgovor koristan?[/b]
Kada uzmem kao referenciju grad Brno sa velikom trolejbuskom mrežom, tamo je decenijama bila "tradicija" kratkih trolejbusa u vrlo kratkim intervalima. Ali danas već imaju za 87 km linija oko 70 zglobnih i 63 kratkih trolejbusa, dakle otprilike fifty/fifty. Jer zglobna vozila omogućavaju generalno manji broj vozača za konkretnu množinu putnika, dakle i manje troškove za plate.
Da li je Brno onda prioritetno racionalizirao broj trolejbusa, sa više kraćih na pola-pola u njihovoj brojnosti sa dužim trolejbusima, zbog manjeg broja radnika, vozača
Mi u Sarajevu imamo trolejbusne trase na kojima često dolazi do zakrčenja saobraćaja usljed prekobrojnosti automobila. Duži trolejbusi su tromiji, voze sporije, i njihova dužina često uzima prostor za 3-4 automobila, što stvara veću kolonu koja se odražava na saobraćaj i poprilično unazad, sve do nekih semafora. Ne kažem da su trolejbusi uzrok takvim zakrčenjima saobraćaja, posebno ne duži trolejbusi, ali zakrčenje postoji. Tačna je, i slažem se s teorijom da je javni saobraćaj putnika rješenje za manje gužve na cestama gradova, da bi vozači trebali koristiti javni prevoz za svoje jutarnje i popodnevne relacije, ali će, unatoč tome, gužve na sarajevskim ulicama i dalje biti prisutne, barem dok se ne izgradi u cijelosti VI transferzala, novi put za Vogošću, itd.
-
- Posts: 753
- Joined: 24/02/2020 18:20
#6567 Re: Gras all about
Slusao sam ga neki dan na televiziji i rekao je ne prije 2024 ,potpisuju ugovor za radove u ljeto,i vi njima svasta vjerujete.
- vjeshalica
- Posts: 17262
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6568 Re: Gras all about
Zakrcenje nije zbog trolejbusa vec zbog cinjenice da je trasa jednim dijelom obilaznica za teretna vozila. Vjerovatno ti narocito nije jasno koliko zavale saobracaj 3,4 tegljaca, a zglobni trolejbus je tu nebitan,pa ti nije jasan priliv vozila putnickih, pa par obicnih kamiona,pa na to sve propustljivost semafora i saobracajna infrastruktura. Prvo kazes da prave kolonu,da su tromi i voze sporo pa kazes da da nisu uzrok. Ako nisu,onda ih ne pominji kao ikakav faktor guzve. Sta mislis, ubacivanjem 30 solo vozila sa ces smanjiti guzve? Hoces u panjevima.HelaS wrote: ↑06/02/2023 10:11
Mi u Sarajevu imamo trolejbusne trase na kojima često dolazi do zakrčenja saobraćaja usljed prekobrojnosti automobila. Duži trolejbusi su tromiji, voze sporije, i njihova dužina često uzima prostor za 3-4 automobila, što stvara veću kolonu koja se odražava na saobraćaj i poprilično unazad, sve do nekih semafora. Ne kažem da su trolejbusi uzrok takvim zakrčenjima saobraćaja, posebno ne duži trolejbusi, ali zakrčenje postoji.
-
- Posts: 5661
- Joined: 22/09/2018 13:21
#6569 Re: Gras all about
Duša draga, kako se ona brine šta je meni jasno, a šta nije... Ne trebaš dalje, shvatio samvjeshalica wrote: ↑06/02/2023 10:22Zakrcenje nije zbog trolejbusa vec zbog cinjenice da je trasa jednim dijelom obilaznica za teretna vozila. Vjerovatno ti narocito nije jasno koliko zavale saobracaj 3,4 tegljaca, a zglobni trolejbus je tu nebitan,pa ti nije jasan priliv vozila putnickih, pa par obicnih kamiona,pa na to sve propustljivost semafora i saobracajna infrastruktura. Prvo kazes da prave kolonu,da su tromi i voze sporo pa kazes da da nisu uzrok. Ako nisu,onda ih ne pominji kao ikakav faktor guzve. Sta mislis, ubacivanjem 30 solo vozila sa ces smanjiti guzve? Hoces u panjevima.HelaS wrote: ↑06/02/2023 10:11
Mi u Sarajevu imamo trolejbusne trase na kojima često dolazi do zakrčenja saobraćaja usljed prekobrojnosti automobila. Duži trolejbusi su tromiji, voze sporije, i njihova dužina često uzima prostor za 3-4 automobila, što stvara veću kolonu koja se odražava na saobraćaj i poprilično unazad, sve do nekih semafora. Ne kažem da su trolejbusi uzrok takvim zakrčenjima saobraćaja, posebno ne duži trolejbusi, ali zakrčenje postoji.
Tih tranzitnih šlepera nema u prometu toliko da svaki zakrče saobraćaj, koliko ga zakrče trolejbusi, naročito dugi, zglobni. I ne voze šleperi Skenderijama, Alipašinom, itd. I ne tvrdim da su zglobni trolejbusi uzrok saobraćajnih gužvi po Sarajevu, ali jesu tromiji i sporiji u vožnji. I dalje se nadam da bi veći broj kraćih trolejbusa bio racionalniji za sarajevsku trolejbusnu trasu, da bi protok putnika bio jednak zglobnim trolejbusima, a da bi kraći stvarali manje gužve.
- vjeshalica
- Posts: 17262
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6570 Re: Gras all about
HelaS wrote: ↑06/02/2023 10:58 Duša draga, kako se ona brine šta je meni jasno, a šta nije... Ne trebaš dalje, shvatio sam
Tih tranzitnih šlepera nema u prometu toliko da svaki zakrče saobraćaj, koliko ga zakrče trolejbusi, naročito dugi, zglobni. I ne voze šleperi Skenderijama, Alipašinom, itd. I ne tvrdim da su zglobni trolejbusi uzrok saobraćajnih gužvi po Sarajevu, ali jesu tromiji i sporiji u vožnji. I dalje se nadam da bi veći broj kraćih trolejbusa bio racionalniji za sarajevsku trolejbusnu trasu, da bi protok putnika bio jednak zglobnim trolejbusima, a da bi kraći stvarali manje gužve.
Znaš li uopće da kroz centar grada ne mogu voziti teretna vozila, to pod jedan
pod dva, dio tranzita prolazi od hrasnog do mojmila, gdje je trolejbuska trasa
pod tri to je usko grlo saobraćaja i tu svaki dan je izuzetno prometno TERETNIM vozilima u oba smjera
pod cetiri svjesno si preskocio jedan od prethodnih komentara o upadima na red voznje u slucaju guzve, jer o tome pojma nemas,a to ostavi za ljude koji su sigurno upuceniji od tebe,a vidi se nista nisi u zivotu vozio teze od barem 1T
I saobracajne guzve nisu samo na Skenderiji i Alipasinoj niti tamo trolejbusi prave probleme,i ne soli ovom Čehu pamet idejama, čovjek je doktorirao javni prevoz, samo ga pitaj koliko je trolejbus efikasniji od autobusa(pisao ovdje) tako da svoj površni cinizam i misljenje o sebi kao velikom strucnjaku ostavis samo za sebe,i lišiš nas toga...da ti ne govorim iz kojeg razloga
-
- Posts: 5661
- Joined: 22/09/2018 13:21
#6571 Re: Gras all about
Zaista mi je žao zbog ove činjenice. Morat ću naći kakvog šticara, ne bih li bio ravnopravan ti sagovornik.vjeshalica wrote: ↑06/02/2023 11:14HelaS wrote: ↑06/02/2023 10:58 Duša draga, kako se ona brine šta je meni jasno, a šta nije... Ne trebaš dalje, shvatio sam
Tih tranzitnih šlepera nema u prometu toliko da svaki zakrče saobraćaj, koliko ga zakrče trolejbusi, naročito dugi, zglobni. I ne voze šleperi Skenderijama, Alipašinom, itd. I ne tvrdim da su zglobni trolejbusi uzrok saobraćajnih gužvi po Sarajevu, ali jesu tromiji i sporiji u vožnji. I dalje se nadam da bi veći broj kraćih trolejbusa bio racionalniji za sarajevsku trolejbusnu trasu, da bi protok putnika bio jednak zglobnim trolejbusima, a da bi kraći stvarali manje gužve.
Znaš li uopće da kroz centar grada ne mogu voziti teretna vozila, to pod jedan
pod dva, dio tranzita prolazi od hrasnog do mojmila, gdje je trolejbuska trasa
pod tri to je usko grlo saobraćaja i tu svaki dan je izuzetno prometno TERETNIM vozilima u oba smjera
pod cetiri svjesno si preskocio jedan od prethodnih komentara o upadima na red voznje u slucaju guzve, jer o tome pojma nemas,a to ostavi za ljude koji su sigurno upuceniji od tebe,a vidi se nista nisi u zivotu vozio teze od barem 1T
I saobracajne guzve nisu samo na Skenderiji i Alipasinoj niti tamo trolejbusi prave probleme,i ne soli ovom Čehu pamet idejama, čovjek je doktorirao javni prevoz, samo ga pitaj koliko je trolejbus efikasniji od autobusa(pisao ovdje) tako da svoj površni cinizam i misljenje o sebi kao velikom strucnjaku ostavis samo za sebe,i lišiš nas toga...da ti ne govorim iz kojeg razloga
A da si smirila strasti, pročitala bi moj post sasvim drugačije od načina na koji jesi. Hajde još jednom, pa kad se vratim, raspravljat ćemo...
-
- Posts: 912
- Joined: 04/08/2011 09:23
- Location: CZ/D/BiH
#6572 Re: Gras all about
Prema informacijama koje imam jesu racionalizirali. Jer u vrijeme socijalizma, kada je bilo bitno osigurati po svakoj cijeni prijevoz radnika do fabrika, ekonomski aspekti nisu igrali toliko važnu ulogu. Danas svakako, ako želiš dati vozaču 1000 eur neto, moraš izdvojiti za poreze i doprinose 2000 eur bruto kao poslodavac. Dakle faktor broja vozača koji opslužuju ovu ili onu liniju je postao vrlo bitan.HelaS wrote: ↑06/02/2023 10:11
Da li je Brno onda prioritetno racionalizirao broj trolejbusa, sa više kraćih na pola-pola u njihovoj brojnosti sa dužim trolejbusima, zbog manjeg broja radnika, vozača
Mi u Sarajevu imamo trolejbusne trase na kojima često dolazi do zakrčenja saobraćaja usljed prekobrojnosti automobila. Duži trolejbusi su tromiji, voze sporije, i njihova dužina često uzima prostor za 3-4 automobila, što stvara veću kolonu koja se odražava na saobraćaj i poprilično unazad, sve do nekih semafora. Ne kažem da su trolejbusi uzrok takvim zakrčenjima saobraćaja, posebno ne duži trolejbusi, ali zakrčenje postoji. Tačna je, i slažem se s teorijom da je javni saobraćaj putnika rješenje za manje gužve na cestama gradova, da bi vozači trebali koristiti javni prevoz za svoje jutarnje i popodnevne relacije, ali će, unatoč tome, gužve na sarajevskim ulicama i dalje biti prisutne, barem dok se ne izgradi u cijelosti VI transferzala, novi put za Vogošću, itd.
Iskreno mislim da je opet više do vozača nego do zglobnih trolejbusa, nijedan proizvođač neće pustiti na tržište vozilo koje je znatno tromije od kratkog vozila. Sjećam se kako su početkom prošle godine pojedini "eksperti" iz GRAS-a pričali žutoj štampi kako ovi novi trolejbusi ne valjaju ništa jer ne mogu proći kroz sarajevske raskrsnice koje su njima premale / preuske.
Dakle isti "eksperti" koji frajerski puše u kabini, koji ne znaju ili su previše lijeni da prebace napise na digitalnim displejima tako da 103 ide do Jezera, kojih boli organ zbog loše fiksiranih trola na krovu tokom akumulatorske vožnje i trole nefiksirane lijetaju na sve strane i samo srećom ne poderu kontaktnu mrežu i ne oštete neka druga vozila... svaki dan se to dešava.
Dakle zaključak = jedan dio vozača jednostavno nije sposoban efikasno upravljati trolejbusima i samo traže neka smješna obrazloženja.
Drugo = nakon desetak godina, na ulicama Sarajeva su se počeli pojavljivati trolejbusi češće nego svake neparne sedmice svakog četvrtog mjeseca (ironija). Dakle završavaju u gužvama koje su PRIMARNO stvorene strašnim i ekstremnim brojem automobila.
Jer broj automobila za tako mali i po sravnjenju sa drugim urbanim centrima kompaktan grad kao što Sarajevo jeste, je LUD I UŽASAN.
Naravno jesam svjestan toga da automobil je u zadnjih 10-15 godina predstavljao jedino itekako pouzdano saobraćajno sredstvo jer su debilni političari doveli gradski prijevoz na rub propasti.
SVAKAKO, tu će biti potrebno da neko ima politički "muda" i da uz temeljito poboljšan gradski prijevoz i OGRANIČI broj automobila.
Sorry, sad mi će mnogi sarajevski vlasnik limenog ljubimca psovati i broj kuće na zidu - znam.
Ali jednostavno nije moguće smjestiti sve automobile u Sarajevo. Jedino da se sruše stotine zgrada, da se proširi obala (ajmo prekriti MIljacku betonskim pločama, imamo jednu dvije trake više), da se sruši jedna ili druga strana Titove ajde nekad se održi referendum koja strana ulice.
Dakle, uz pouzdan i efikasan gradski prijevoz, ko ipak želi da sebi vozika guzicu svugdje, mora plaćati skup parking, putarinu, itd. Primjera kako ograničiti prekomjerne automobile u svjetskim gradovima ima puno.
Zglobni autobus ali može se zamisliti zglobni trolejbus:
A ovo mi se sviđa:
- Truba
- Posts: 81781
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#6573 Re: Gras all about
Udjoh u ovaj turski tram
Sirok osvijetljen cist...nes mi cudno...
Nekoliko trenutaka dok skontam da su skinuli reklame s prozzora
Jeee
Sirok osvijetljen cist...nes mi cudno...
Nekoliko trenutaka dok skontam da su skinuli reklame s prozzora
Jeee
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#6574 Re: Gras all about
Rekao je i za 2022. godinu na jednom gostovanju na TVSA, svojim ušima ga slušao, da će trola biti završena na ljeto 2022. godine. To je bilo nekad na proljeće 2021. godine, kada je tek oborena Petak 13 vlada.
Poslije je nekoliko puta sam sebi, ničim izazvan, postavljao i pomjerao rokove, i tako dođosmo do 2024. godine, ali sam 100% siguran da će i to pomjeriti na 2026. godinu, i kako kolega reče, vjerovatno 2030. godine će i biti završena.
Inače to je i jedna od stvari koja me jaaako nervira kod Štete. Najavi, naloži narod, i onda pomjera. Svaka čast na dosadašnjem poslu, ali neka poradi malo na ovome. Sam sebi pravi štetu sa ovim izjavama i najavama. Znam, ima tu i euforije i svega, ali neka malo stane na kočnicu.
Isto tako, po prvim najavama, sada bi već imali tramvaj od Čvile do Hrasnice, a tek neki dan potpisano odobrenje za kredit.
- Truba
- Posts: 81781
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#6575 Re: Gras all about
sve su ti ljudi objasnili gore ali nema veze
samo nastavi prcati je li 22 ili 23
samo nastavi prcati je li 22 ili 23