tramvajtrojka wrote: ↑04/06/2022 08:44
trambusek88 wrote: ↑04/06/2022 07:24
2002 su došli.
Jesu malo radili ko trolejbusi, 2002-2003 pa su ih prebacili na autobuse.
Čuo sam da su imali nekih problema s mrežom, a uskoro su počeli dolaziti i MAN-ovi iz Solingena koji su nabavljeni u velikom broju (više od 40 trolejbusa) pa su ove prebacili u autobuski saobraćaj.
cija je ideja bila da kad su stigli manovi da se skode izbace i izrezu jer su i one sigurno mogle biti na ulicama kao ove iz solingena nije bila velika razlika u godinama
i koliko je Škoda bilo tad u saobraćaju prije dolaska manova
To se nije desilo odjednom nego je trajalo nekoliko godina. Vjerovatno su razlozi dotrajalost Škoda i Sanosa. Imali su ti trolejbusi dosta problema s korozijom. MAN-ovi su bili bolji i zahvalniji. Bilo je nekoliko Škoda ostavljeno neko vrijeme u rezervi, ali nije postojala potreba za njima.
Uz to što je manje različitih tipova u pogonu, lakše je održavanje.
Treba imati u vidu da niko 2005-2006 nije mogao predvidjeti šta će GRAS snaći od 2011 na ovamo.
Još je 2010 nabavljeno 17 Hessova ex St. Gallen i tada je opet bilo preko 50 ispravih trolejbusa, ali od 2011 se stvari u GRAS-u komplikuju, dolazi do problema sa nabavkom rezervnih dijelova i održavanjem, a zadnjih godina je tu i nedovoljan broj vozača.
Bilo ih do 2002 nekih 30-tak Škoda i 15-tak Sanosa, i bilo je još nekoliko trola drugih tipova. Preko 50 sigurno.