Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hare_1989 wrote: ↑06/07/2022 12:43
Ko je dozvolio da Gras na svoju stranicu postavi sliku tramvaja sa kojim oni nemaju ništa, niti će ikada njihovi uposlenici upravljati sa njim, niti će ikad biti vlasništvo ovog propalog bureta bez dna?
I zašto se na ovo bure bez dna troši novac i pravi im se nova stranica?
I zašto Gras više nije ugašen, a osnovana nova firma, kako je i najavljeno?
ne možeš tek tako ugasiti firmu ili prebaciti imovinu te firmu na drugu dok se ne provede stečajni postupak i dok se namire povjerioci.
Niti možeš prebaciti ljude u novu firmu tek tako. Moraš im dati otkaz, izmiriti sva dugovanja, isplatiti im otpremnine i onda zaposliti u novo preduzeće.
Da ne moze tek tako, ali sta se radi po tom pitanju?
Mene recimo zanima radi li se ista ili je kolokvijalni odgovor "ne moze to tek tako" i hajmo dalje za iste pare.
jel istina ovo da su autobusi poskupili sa po 70 na 150 hiljada KM jer su preprodavani preko dvije firme nekih nasih biznismena dok su dosli do grasa kao krajnjeg kupca ?
Ovo su iz SDA iskoristili kako bi pozvali tužilaštvo da provjeri samu nabavku, kao i kvalitet trolejbusa, a do tada su pozvali na njihovo potpuno uklanjanje sa sarajevskih cesta.
joj jebo majq pa tacno me sramota i muka s kim se mora živiti
Sda govna i trolovi jedva cekaju ovakve stvari da mogu srati i baljezgati. A za njihove vladavine trolejbuse putnici gurali po ulici koliko su se kvarili. Samo.udrite gamadi
Zasto nikada nije realizirana ideja da trolejbus ide zaobilaznicom odnosno putem mladih muslimana, izgradjeni su i stubovi i stajalista, ideja je bila da kod AS pekare trola ide na zaobilaznicu do bistricke stanice i onda se spusta niz Bistrik do trga.
Zar ne bi jedna takva linija bar djelimicno rasteretila zaguseni saobracaj od Grbavice do trga na Bistriku. Ko ide od Bistrika do Hrasnog i dalje, sigurno bi koristio tu relaciju.
insaneinthebrain wrote: ↑02/08/2022 12:06
Sda govna i trolovi jedva cekaju ovakve stvari da mogu srati i baljezgati. A za njihove vladavine trolejbuse putnici gurali po ulici koliko su se kvarili. Samo.udrite gamadi
Govnarima samo treba link zalijepit u komentar, sve sa slikama jer norod zno, mada kontaju oni to sve, al gori pod nogama.
dječak sa šibicama wrote: ↑02/08/2022 12:21
Zasto nikada nije realizirana ideja da trolejbus ide zaobilaznicom odnosno putem mladih muslimana, izgradjeni su i stubovi i stajalista, ideja je bila da kod AS pekare trola ide na zaobilaznicu do bistricke stanice i onda se spusta niz Bistrik do trga.
razradjivano je to davno,cak postojii elaborat koji je izradio prof.muhamed tafro koji se odnosi na vracanje el. energije u mrezu kad trolejbusi idu nizbrdo(odnosilo se i na liniju prema vogosci) posto je u njima bio motor/generator(ne znam da li je u ovim novim tako) ali je ta ideja gurnuta negdje u neku ladicu...
dječak sa šibicama wrote: ↑02/08/2022 12:21
Zasto nikada nije realizirana ideja da trolejbus ide zaobilaznicom odnosno putem mladih muslimana, izgradjeni su i stubovi i stajalista, ideja je bila da kod AS pekare trola ide na zaobilaznicu do bistricke stanice i onda se spusta niz Bistrik do trga.
Zar ne bi jedna takva linija bar djelimicno rasteretila zaguseni saobracaj od Grbavice do trga na Bistriku. Ko ide od Bistrika do Hrasnog i dalje, sigurno bi koristio tu relaciju.
Odakle ti to da su izgrađeni stubovi? Ja tu ne vidim niti jedan trolejbuski stub, niti zavjesu. Samo imaju stubovi od rasvjete.
dječak sa šibicama wrote: ↑02/08/2022 12:21
Zasto nikada nije realizirana ideja da trolejbus ide zaobilaznicom odnosno putem mladih muslimana, izgradjeni su i stubovi i stajalista, ideja je bila da kod AS pekare trola ide na zaobilaznicu do bistricke stanice i onda se spusta niz Bistrik do trga.
Zar ne bi jedna takva linija bar djelimicno rasteretila zaguseni saobracaj od Grbavice do trga na Bistriku. Ko ide od Bistrika do Hrasnog i dalje, sigurno bi koristio tu relaciju.
Kakva je to glupost?? To niti je ikad ikome ozbiljnom padalo na pamet niti je razmatrano...Trebalo bi porušiti pola Bistrika da trola može s Trga izaći na tranzit.
A saobraćaj je više zagušen od grbavice do bistrika tranzitom nego donjom cestom
dječak sa šibicama wrote: ↑02/08/2022 12:21
Zasto nikada nije realizirana ideja da trolejbus ide zaobilaznicom odnosno putem mladih muslimana, izgradjeni su i stubovi i stajalista, ideja je bila da kod AS pekare trola ide na zaobilaznicu do bistricke stanice i onda se spusta niz Bistrik do trga.
Zar ne bi jedna takva linija bar djelimicno rasteretila zaguseni saobracaj od Grbavice do trga na Bistriku. Ko ide od Bistrika do Hrasnog i dalje, sigurno bi koristio tu relaciju.
Kakva je to glupost?? To niti je ikad ikome ozbiljnom padalo na pamet niti je razmatrano...Trebalo bi porušiti pola Bistrika da trola može s Trga izaći na tranzit.
A saobraćaj je više zagušen od grbavice do bistrika tranzitom nego donjom cestom
Jedino da ide kružno. Tranzitom do Trga 6. aprila, tu umjesto okretaljke napraviti običnu stanicu, i od Trga 6. aprila, prema Dobrinji, trenutnom trasom kroz Dobrovoljačku.
Kakva je to glupost?? To niti je ikad ikome ozbiljnom padalo na pamet niti je razmatrano...Trebalo bi porušiti pola Bistrika da trola može s Trga izaći na tranzit.
A saobraćaj je više zagušen od grbavice do bistrika tranzitom nego donjom cestom
Jedino da ide kružno. Tranzitom do Trga 6. aprila, tu umjesto okretaljke napraviti običnu stanicu, i od Trga 6. aprila, prema Dobrinji, trenutnom trasom kroz Dobrovoljačku.
Jedino kad bi se ulica Bistrik pretvorila u jednosmjernu, a opet besmisleno, jer bi takva linija povezivala puno manje stanovništva nego trenutna trasa
dječak sa šibicama wrote: ↑02/08/2022 15:36
Cuj nije nikada razmatrano, a stanice napravljenje na tranzitu, prosirenja.
Nije trola tenk da moras rusiti kuce i siriti ulicu, uostalom nekada su postojale i trole bez zgloba, skracene.
Kakve stanice si ti vidio na tranzitu?? postoje 2-3 proširenja iz kojih se ulazi u poprečne ulice, to nisu nikakve stanice..
Stubovi rasvjete koji su na tranzitu ne mogu nositi trolejbusku mrežu..pored toga za trolejbus stubovi moraju biti postavljeni obostrano
Ulicom bistrik, kojom si ti zamislio prometovanje trolejbusa, jedva se mimoiđu i dva putnička auta...kad naiđe grasov kombi moraš usporiti da ga propustiš...e zamisli sad kako bi se mimoišla dva trolejbusa
Ja rodjen odmah iznad tranzita, valjda znam o cemu govorim. Nisu nikakve poprecne ulice nego prosirenja zamisljena za stanice trolejbusa, drugi put pogledaj bolje.
Postojala je ideja nakon gradnje tranzita, vjerovatno kruzni tok trolejbusa sto neko rece, nikad realizovano.
Jedna je bila kod City Gardena sad je vise nema, par joj je bio sa druge strane ceste kod samousluzne autopraone odmah ispred tunela, takodje ukinuto dodatnom gradnjom
Postojala je i ideja da kombi za Komatin ide uz Bistrik pa tranzitom do Jevjerjskog, tako je cak i funkcionisao odmah nakon rata, ali iz nekog razloga su vratili liniju preko Drvenije i Skenderije, pretpostavljam vise putnika kupi tim putem.