Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
deogest wrote: ↑31/07/2021 15:17
Opet ce bit pljackaski stecaj. Stavit ce nekog podobnog stecajnog upravitelja, prodat pola opreme i podijelit pare. Pola na biro i to je to.
I neka, kad smo glupi, viska radnika. Toliko dugo postoji tramvaj u Sarajevu i da nisu u stanju bili nabavit normalna vozila, ocistit, stavit normalnu cijenu karata. Kako ces kad se izvlacio novac i valjalo nahranit uhljebe. I ove harambatije sto su imale, dobili kroz donacije, kao i uvijek sadaka.
Ova drzava tone sve vise i definitivno ko god moze treba da bjezi glavom bez obzira, taman krenuo vani od najgoreg posla na svijetu.
U zadnjim izvjestajima postoji znacajan odliv radne snage ta je firma skoro prazna tako da ne pije vode glupa prica
Gras ne stavlja cijenu karte vec Kanton i on diktira tarifnu politiku bilo ko da se pojavi na trzistu njemu ce Kanton diktirati tarifnu politiku
vjeshalica wrote: ↑31/07/2021 15:16
Socijalni prevoz za socijalne slucajeve
kakav socijalni prijevoz kad najmanje 70% osoba placa tom istom grasu kupon a sta te doceka kad kupujes kupon na dbr
dodjes na dbr na pocetnu uvijek moras kucati da dame otvore kad otvore prozor doceka ti miris bureka i cigareta koji te pukne u facu a za pultom bude hamsa sa vjestackim noktima i sminkom na licu kao da je kaleidoskop
i onda covjek ceka trolu na pocetnoj pa da se vozac smiluje da dodje i otvori vozilo jer redni raspored voznje ne mogu okaciti na stanicu niti ga postuju jer to je firma koja ima hess trole iz Ženeve koje su dosle 2014 a jos nisu skinuli s njih unutra svicarske reklame ni oznake linija i stanuca .
Deset minuta deset treba da se to sve poskida i stavi naprijed u troli raspored stanica al jok bolje dva prsta u uho noga preko noga i kukati uzese nasm posooooo. Znas i sama da nemas argumente da hvalis gras al nemoj nas praviti slijepe pod ocima
deogest wrote: ↑31/07/2021 15:17
Opet ce bit pljackaski stecaj. Stavit ce nekog podobnog stecajnog upravitelja, prodat pola opreme i podijelit pare. Pola na biro i to je to.
I neka, kad smo glupi, viska radnika. Toliko dugo postoji tramvaj u Sarajevu i da nisu u stanju bili nabavit normalna vozila, ocistit, stavit normalnu cijenu karata. Kako ces kad se izvlacio novac i valjalo nahranit uhljebe. I ove harambatije sto su imale, dobili kroz donacije, kao i uvijek sadaka.
Ova drzava tone sve vise i definitivno ko god moze treba da bjezi glavom bez obzira, taman krenuo vani od najgoreg posla na svijetu.
U zadnjim izvjestajima postoji znacajan odliv radne snage ta je firma skoro prazna tako da ne pije vode glupa prica
Gras ne stavlja cijenu karte vec Kanton i on diktira tarifnu politiku bilo ko da se pojavi na trzistu njemu ce Kanton diktirati tarifnu politiku
Kakve veze to ima sada? Logicno da ce bit prazna kad su pred gasenjem. Govorim za godine prije. Ljudi su svakog giganta ugasili. Ali bukvalno svakog. Nemas normalne firme, a kad se privatizuje Telecom i Elektroprivreda (a hoce ako misle imalo u Europu), bukvalno neces imati niti jednu normalnu fimu u ovoj drzavi.
Dovoljno ti je zakoracit u bilo koje prevozno sredstvo a onda i vidjeti plave kosuljase, da bi znao o kakvoj se "nezdravoj" firmi radi. Bljak smo, u svakom smislu. Svugdje.
Niko nikad u izvjestajima ne spominje reklame na tramvajima i trolejbusima i unutar istih, iz pouzdanih izvora, znam da su se tu vrtili ogromni novci...gdje je taj novac nestao i da li je ikad spomenut u bilansu!? Radi se o milionima maraka u zadnjih 10-15 godina...!
Last edited by Kaligrafija on 31/07/2021 19:17, edited 1 time in total.
U zadnjim izvjestajima postoji znacajan odliv radne snage ta je firma skoro prazna tako da ne pije vode glupa prica
Gras ne stavlja cijenu karte vec Kanton i on diktira tarifnu politiku bilo ko da se pojavi na trzistu njemu ce Kanton diktirati tarifnu politiku
Kakve veze to ima sada? Logicno da ce bit prazna kad su pred gasenjem. Govorim za godine prije. Ljudi su svakog giganta ugasili. Ali bukvalno svakog. Nemas normalne firme, a kad se privatizuje Telecom i Elektroprivreda (a hoce ako misle imalo u Europu), bukvalno neces imati niti jednu normalnu fimu u ovoj drzavi.
Dovoljno ti je zakoracit u bilo koje prevozno sredstvo a onda i vidjeti plave kosuljase, da bi znao o kakvoj se "nezdravoj" firmi radi. Bljak smo, u svakom smislu. Svugdje.
Nisu prazni zbog stecaja vec sto je realna radna snaga otisla vani, ili u penziju to je odliv. Realna radna snaga kao vozaci,vise i ne rade ovdje jer je to vani trazen i placen posao. Neovisno od statusa ljudi idu gdje je bolje iz vise razloga. A sigurno ne traze posao u konkurentskoj firmi za bonove i kantinu i otplatu obuke i platu od 500 maraka. Doduse ako je nekima to nivo i dostignuce kojem tezimo bujrum ima mjesta za vas.
Pozz, može li mi neko molim vas pomoći oko tramvajskog prevoza, nisam iz sarajeva i nikad se nisam vozio u tramvaju a uskoro bih trebao zbog faksa i interesuje me kako to sve funkcioniše, zbunjuje me jer često vidim stalno prolaze tramvaji na istim lokacijama, je li budu učestalo ili npr svakih sat vremena ili nešto nikako ne shvatam taj prevoz, i vidim pričate o nečemu drugome sad pa ako hoće neko pomoći može i u pp nije problem.. hvala
Black swan wrote: ↑31/07/2021 19:13
Ima jedna lijija fakticki
Gore dolje
Kako kad nekad u 5 minuta a nekad cekas 15 20
Ako nije sudar havarija nestanak struja ili tako
Ahaa kontam znači nemaju neki termini nego kad god hoćeš dođeš čekaš malo i naleti neki tramvaj? I ide li na koševo ta linija
Black swan wrote: ↑31/07/2021 19:13
Ima jedna lijija fakticki
Gore dolje
Kako kad nekad u 5 minuta a nekad cekas 15 20
Ako nije sudar havarija nestanak struja ili tako
Ahaa kontam znači nemaju neki termini nego kad god hoćeš dođeš čekaš malo i naleti neki tramvaj? I ide li na koševo ta linija
Ne ide na Koševo, ide na relaciji Ilidža - Vijećnica.
Na Koševo ti idu trolejbusi, autobusi i minibusevi, zavisno od toga odakle ideš i dokle tačno želiš.
JuzerNejm__ wrote: ↑31/07/2021 19:06
Pozz, može li mi neko molim vas pomoći oko tramvajskog prevoza, nisam iz sarajeva i nikad se nisam vozio u tramvaju a uskoro bih trebao zbog faksa i interesuje me kako to sve funkcioniše, zbunjuje me jer često vidim stalno prolaze tramvaji na istim lokacijama, je li budu učestalo ili npr svakih sat vremena ili nešto nikako ne shvatam taj prevoz, i vidim pričate o nečemu drugome sad pa ako hoće neko pomoći može i u pp nije problem.. hvala
Kakvih sat vremena. Ne vozim se tramvajem, ali ne ceka se vise od 5-6 minuta. 10 do 15 min maksimum ako je kakva vanredna situacija.
P308 wrote: ↑31/07/2021 19:19
Kakvih sat vremena. Ne vozim se tramvajem, ali ne ceka se vise od 5-6 minuta. 10 do 15 min maksimum ako je kakva vanredna situacija.
JuzerNejm__ wrote: ↑31/07/2021 19:17
Ahaa kontam znači nemaju neki termini nego kad god hoćeš dođeš čekaš malo i naleti neki tramvaj? I ide li na koševo ta linija
Ne ide na Koševo, ide na relaciji Ilidža - Vijećnica.
Na Koševo ti idu trolejbusi, autobusi i minibusevi, zavisno od toga odakle ideš i dokle tačno želiš.
Aha mora da sam ja miješao to dvoje, mislim svakako nisam ni znao koja je razlika između njih, tek sad sam izguglao mislio sam da je to slično ili jedno te isto čak hahahah
A može li trolejbus ići kuda ide tramvaj jer ako auta mogu valjda može i trolejbus? Izvinite na glupim pitanjima ali stvarno nemam pojma o tome...
Trolejbus je odvojeno trasiran od tramvaja za naselja
Probaj nam dato vise informacija otprilike odakle putujes i gdje trrbas stici mozda je tako lakse da ti pomognemo
vjeshalica wrote: ↑31/07/2021 19:24
Trolejbus je odvojeno trasiran od tramvaja za naselja
Probaj nam dato vise informacija otprilike odakle putujes i gdje trrbas stici mozda je tako lakse da ti pomognemo
To sam otprilike shvatio ali meni je bitno to mogu li ja ući u trolejbus i doći do koševa ili moram ići tramvajem do određenog dijela pa onda ući u trolejbus ako neću pješke?
Nisam još siguran tačno jer sam još u fazi traženja stana ali bih trebao do koševa, do građevinskog fakulteta ili do pmf-a zavisi a i pitam zbog nekih drugih odlazaka nevezanih za faks..
Npr do Gradjevine mozes trolejbusom koji vozi za Jezero
Izadjes odma ispod fakulteta ima stajaliste
Tramvajem mozes doci do Skenderije i presjesti kod Opcine Centar da bi dosao do Ciglana ako ne ides direktno trolejbusom napr sa Dobrinje ili Otoke prema Jezeru
Isto tako mozes tramvajem doci do Parka i otici uzbrdo do Gradjevine pjeske
Do PMF tramvajem ides odakle god da krenes
Pod uslovom da ne presjedas iz nekog dijela grada
vjeshalica wrote: ↑31/07/2021 19:33
Npr do Gradjevine mozes trolejbusom koji vozi za Jezero
Izadjes odma ispod fakulteta ima stajaliste
Tramvajem mozes doci do Skenderije i presjesti kod Opcine Centar da bi dosao do Ciglana ako ne ides direktno trolejbusom napr sa Dobrinje ili Otoke prema Jezeru
Isto tako mozes tramvajem doci do Parka i otici uzbrdo do Gradjevine pjeske
Do PMF tramvajem ides odakle god da krenes
Pod uslovom da ne presjedas iz nekog dijela grada
E to znači mogu trolejbusom direktno odakle god u gradu? Je li i on svakih 5 minuta ide ili?
Najbolja stvar je ta što ovaj stečaj ne može niko više zaustaviti, posebno ne ovi dušebrižnici sa foruma.
Ako sutra i krenu u štrajk, ne bi niko ni osjetio jer ovaj Gras više ne radi nego što radi, a svakako bi to bila prilika za ekspresnu podjelu otkaza neradnicima, i to bez otpremnine.
Drugo, ona priča da preduzeće staro 100+ godina je više nego smiješna. Gras postoji manje od 40 godina. Ranije je bio GSP pa Električni tramvaj prije toga, a to su sve neovisni pravni subjekti. Gras je nastao pred olimpijadu i od tada do danas je bio sinonim za pljačku i gubitke. Poslije rata su primili donacija da su mogli 5 novih "grasova" napraviti i sve su sjebali. Što je najgore, koliko su krali direktori, vlade, isto toliko su krali i (ne)radnici, pa prodavali dijelove, krali naftu i nema šta sve ne.
Ovaj karcinom zvani Gras treba hirurški odstraniti. Zdravo tkivo i potrebnu radnu snagu prebaciti u novo preduzeće i da se ovo već jednom završi. Podnijeti krivične prijave protiv lopina, kreditom nek vlada sanira dugove dobavljačima i riješen problem.
Da i mi jednom odahnemo kad je prijevoz u pitanju.
vjeshalica wrote: ↑31/07/2021 19:33
Npr do Gradjevine mozes trolejbusom koji vozi za Jezero
Izadjes odma ispod fakulteta ima stajaliste
Tramvajem mozes doci do Skenderije i presjesti kod Opcine Centar da bi dosao do Ciglana ako ne ides direktno trolejbusom napr sa Dobrinje ili Otoke prema Jezeru
Isto tako mozes tramvajem doci do Parka i otici uzbrdo do Gradjevine pjeske
Do PMF tramvajem ides odakle god da krenes
Pod uslovom da ne presjedas iz nekog dijela grada
Ustvari odgovara mi i to da idem do parka ako misliš na onaj veliki park odmah pored srednje škole