Gras all about
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#6001 Re: Gras all about
Prave automobili, ali ovi autobusi nemaju neku naročitu svrhu. Osim da se gospoda sa Dobrinje doveze do Vijećnice. Uostalom kad idu komercijalom to je 2.50 KM, a inače bi bilo 1.60+1.60=3.20 KM. Valjda komercijala treba biti skuplja, jer je to kao neki premium prevoz
Oko 10-12 autobusa je na Dobrinjskoj komercijali, jedno 5-6 na hrasničkoj.... Fino
A što se tiče automobila, zabraniti im da idu dalje od Skenderije i to je to. Ustvari neka idu, ali će da plate prolaz
Oko 10-12 autobusa je na Dobrinjskoj komercijali, jedno 5-6 na hrasničkoj.... Fino
A što se tiče automobila, zabraniti im da idu dalje od Skenderije i to je to. Ustvari neka idu, ali će da plate prolaz
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#6002 Re: Gras all about
ovo nije losa ideja da komercijala ide do skenderije
jer od skenderije vrlo lako se moze pjeske ili tramvajem
al nasi ljudi su lijeni da prosetaju nego bi da mogu ispred objekta da im se stane
jer od skenderije vrlo lako se moze pjeske ili tramvajem
al nasi ljudi su lijeni da prosetaju nego bi da mogu ispred objekta da im se stane
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#6003 Re: Gras all about
sto da ne da se ogranici?
ja bih ogranicio skroz u krugu trojke do skenderije
samo ostaviti radicevu i kulovica da presjecaju
ove parkinge ukinuti sto su u krugu i to je to
jeidno bi onaj u europi bio problematican al i to se moze rijesiti
-
- Posts: 4473
- Joined: 12/01/2015 16:47
#6004 Re: Gras all about
Vidim da su u te iste žute instalirali tj zašarafili kod prednjih vrata neki žuti skener za karte... da li ce tu izlaziti papirnate karte i skenirati mjesečne kao u Centri i zna li ko kad ce to proraditi?
- vjeshalica
- Posts: 17207
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6005 Re: Gras all about
Jel ovo neJma radova subotom, subota kao neradn@
- vjeshalica
- Posts: 17207
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6006 Re: Gras all about
Zato sto je 31e dokaz koliko prevoznike zapravo boli kurac za ostalim linijama. Da su ostale profilisane na tom modelu,bilo bi organizovano naslo bi se vozila i svega. Gras je vozio jer je morao,dok je mogao u svoje vrijeme, sada kada vise ne moze,onda nece niko, jer Privatna kompanija nece bez dotiranja i svoje racunice da ulazi u stetu.Dakle,nerentabilne linije ne zeli niko, a koncept Grasa je bio da vozi jer su od znacaja za Kanton neovisno od toga da li su rentabilne ili ne.nlt wrote: ↑07/10/2021 11:57 Prave automobili, ali ovi autobusi nemaju neku naročitu svrhu. Osim da se gospoda sa Dobrinje doveze do Vijećnice. Uostalom kad idu komercijalom to je 2.50 KM, a inače bi bilo 1.60+1.60=3.20 KM. Valjda komercijala treba biti skuplja, jer je to kao neki premium prevoz
Oko 10-12 autobusa je na Dobrinjskoj komercijali, jedno 5-6 na hrasničkoj.... Fino
A što se tiče automobila, zabraniti im da idu dalje od Skenderije i to je to. Ustvari neka idu, ali će da plate prolaz
- tramvajtrojka
- Posts: 10754
- Joined: 27/04/2021 22:52
#6007 Re: Gras all about
samo sto je problem kod grasa jer oni nece da voze ni profitabilne i neprofitabilne linije kod njih je sve ravna linija sve svojim neradom i javaslukomvjeshalica wrote: ↑09/10/2021 14:12Zato sto je 31e dokaz koliko prevoznike zapravo boli kurac za ostalim linijama. Da su ostale profilisane na tom modelu,bilo bi organizovano naslo bi se vozila i svega. Gras je vozio jer je morao,dok je mogao u svoje vrijeme, sada kada vise ne moze,onda nece niko, jer Privatna kompanija nece bez dotiranja i svoje racunice da ulazi u stetu.Dakle,nerentabilne linije ne zeli niko, a koncept Grasa je bio da vozi jer su od znacaja za Kanton neovisno od toga da li su rentabilne ili ne.nlt wrote: ↑07/10/2021 11:57 Prave automobili, ali ovi autobusi nemaju neku naročitu svrhu. Osim da se gospoda sa Dobrinje doveze do Vijećnice. Uostalom kad idu komercijalom to je 2.50 KM, a inače bi bilo 1.60+1.60=3.20 KM. Valjda komercijala treba biti skuplja, jer je to kao neki premium prevoz
Oko 10-12 autobusa je na Dobrinjskoj komercijali, jedno 5-6 na hrasničkoj.... Fino
A što se tiče automobila, zabraniti im da idu dalje od Skenderije i to je to. Ustvari neka idu, ali će da plate prolaz
- vjeshalica
- Posts: 17207
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6008 Re: Gras all about
Vozili su kad su imali, nedomacinski odnos i politicke linije interesne su tu bile jace. Da nisu, sigurno Gras ne bi bio danas to sto jeste.
- tvojkomsija
- Posts: 1478
- Joined: 21/04/2014 17:59
#6009 Re: Gras all about
Vidio sam neki dan da je vracen bus Dobrinja-Ilidza u pogon.
Zna li neko red voznje i vozi li vikendom?
Zna li neko red voznje i vozi li vikendom?
- vjeshalica
- Posts: 17207
- Joined: 31/03/2019 14:56
#6010 Re: Gras all about
Svako padanje kise ce koliko vidim radovi biti obustavljani dok traju haha kakvi diletanti
- Truba
- Posts: 81731
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
- Matijevic_Vlado
- Posts: 3467
- Joined: 03/10/2012 14:27
- Location: Da sam prazna glava, potpuno zdrava, ne bih više ništa učio za badava..
- Truba
- Posts: 81731
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#6013 Re: Gras all about
Pukla sina a rezerve nema
Zvali momke kao spoljne suradnike
Zvali momke kao spoljne suradnike
- Truba
- Posts: 81731
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#6014 Re: Gras all about
https://avaz.ba/kantoni/sarajevo/692859 ... u-sarajevu
Opet puklo
Pa imaju one dobre sine sto su skinute
Mogu li staviti 4 5 metara nove da razdijele pritisak s tih pola metra sto felsaju
Opet puklo
Pa imaju one dobre sine sto su skinute
Mogu li staviti 4 5 metara nove da razdijele pritisak s tih pola metra sto felsaju
-
- Posts: 4346
- Joined: 06/05/2008 17:44
- Location: Sarajevo
#6015 Re: Gras all about
Nije sina nego tracnica, nije rezerve nego pricuvne a momci su izvanjski suradnici.
Nisi jos naucio maternji
Pa to je susramljenje.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#6016 Re: Gras all about
Sreća pa je u toku rekonstrukcija pruge i to se sve diže uskoro.Black swan wrote: ↑31/10/2021 21:57 https://avaz.ba/kantoni/sarajevo/692859 ... u-sarajevu
Opet puklo
Pa imaju one dobre sine sto su skinute
Mogu li staviti 4 5 metara nove da razdijele pritisak s tih pola metra sto felsaju
Ovakva pruga da je duže ostala, bilo bi tu svega. Sreća pa ide na bolje. Nova pruga + Štadler tramvaji = prava evropska metropola
Last edited by Tesla Edison on 31/10/2021 22:12, edited 1 time in total.
- Truba
- Posts: 81731
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#6018 Re: Gras all about
- teskeredzic_22
- Posts: 19511
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
#6019 Re: Gras all about
Za samo godinu dana kompletna pruga uzanog kolosijeka je podignuta i zamjenjena prugom normalnog kolosijeka , sarajevski tramvaj je po prvi put u svojoj povijesti prošao Obalom oko Vijećnice do Baščaršije.Tesla Edison wrote: ↑31/10/2021 22:07
Sreća pa je u toku rekonstrukcija pruge i to se sve diže uskoro.
Ovakva pruga da je duže ostala, bilo bi tu svega. Sreća pa ide na bolje. Nova pruga + Štadler tramvaji = prava evropska metropola
29.11.1960 , Sarajevom je protutnjao prvi vašingtonac u kom se provozao Drug Tito osobno , predsjednik Jugoslavije u pratnji drugarice i supruge Jovanke Broz .
Važno je napomenuti da od Starog željezničkog kolodvora do Ilidže uopće nije bilo tramvajske pruge , nego je saobraćao uskotračni vlak , a Marin-dvor je bio sjecište na kom su se sjekle uskotračne tramvajske i vlačne linije različitog karaktera i namjene (putničke i teretne).
Za samo godinu dana , GRAS je napravio nešto što sada samo može gledati na slikama.
Hvala Bimi Jusufvraniću i Sveučilištu u starome Travniku , osnovi polovine diploma javnog sektora od 2010 na ovamo.
Hvala svim sarajevskim županijskim vladama od dvijetisućite do dvijetisućedesete godine.
Doista sam se trudio , ali pokušaj popraviti.
- So What!
- Posts: 11157
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#6020 Re: Gras all about
Hajde razumijem da je neko jugonostalgik, pa jednostavno posmatra to vrijeme kao bolje i perspektivnije za sebe, ali mi nije jasno, da na svaki pomak, u savremenom drustvu, dodju strucnjaci da popljuju taj napredak, zato sto se Tito provozao tramvajem.teskeredzic_22 wrote: ↑01/11/2021 12:30Za samo godinu dana kompletna pruga uzanog kolosijeka je podignuta i zamjenjena prugom normalnog kolosijeka , sarajevski tramvaj je po prvi put u svojoj povijesti prošao Obalom oko Vijećnice do Baščaršije.Tesla Edison wrote: ↑31/10/2021 22:07
Sreća pa je u toku rekonstrukcija pruge i to se sve diže uskoro.
Ovakva pruga da je duže ostala, bilo bi tu svega. Sreća pa ide na bolje. Nova pruga + Štadler tramvaji = prava evropska metropola
29.11.1960 , Sarajevom je protutnjao prvi vašingtonac u kom se provozao Drug Tito osobno , predsjednik Jugoslavije u pratnji drugarice i supruge Jovanke Broz .
Važno je napomenuti da od Starog željezničkog kolodvora do Ilidže uopće nije bilo tramvajske pruge , nego je saobraćao uskotračni vlak , a Marin-dvor je bio sjecište na kom su se sjekle uskotračne tramvajske i vlačne linije različitog karaktera i namjene (putničke i teretne).
Za samo godinu dana , GRAS je napravio nešto što sada samo može gledati na slikama.
Hvala Bimi Jusufvraniću i Sveučilištu u starome Travniku , osnovi polovine diploma javnog sektora od 2010 na ovamo.
Hvala svim sarajevskim županijskim vladama od dvijetisućite do dvijetisućedesete godine.
Doista sam se trudio , ali pokušaj popraviti.
Prijatelju Vasingtonci su bili polovni tramvaji, koji su brzo i zamijenjeni jer su bili kante, manje vise.
Ovo je mnogo ozbiljniji poduhvat u potpunosti nove masine i remont pruge koja cini 80% gradske tramvajske mreze te se koristi i na koju se grad oslanja.
Sto se tice Jusufranica i njegovog IUT-a, tu se slazemo, ali ovo je poduhvat koji nema veze s GRAS-om, sam GRAS je samo operater i nikada nista u sustini nije nabavljao.
- So What!
- Posts: 11157
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#6021 Re: Gras all about
BS Telecom, domaca kompanija koja razvija novi elektronski sistem naplate karti, vec pomalo otkriva kako ce sve izgledati:
Uredjaj:
Aplikacija:
Uredjaj:
Aplikacija:
- insaneinthebrain
- Posts: 20549
- Joined: 12/08/2013 12:51
- teskeredzic_22
- Posts: 19511
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
#6024 Re: Gras all about
Prijatelju ,So What! wrote: ↑04/11/2021 10:51
Hajde razumijem da je neko jugonostalgik, pa jednostavno posmatra to vrijeme kao bolje i perspektivnije za sebe, ali mi nije jasno, da na svaki pomak, u savremenom drustvu, dodju strucnjaci da popljuju taj napredak, zato sto se Tito provozao tramvajem.
Prijatelju Vasingtonci su bili polovni tramvaji, koji su brzo i zamijenjeni jer su bili kante, manje vise.
Ovo je mnogo ozbiljniji poduhvat u potpunosti nove masine i remont pruge koja cini 80% gradske tramvajske mreze te se koristi i na koju se grad oslanja.
Sto se tice Jusufranica i njegovog IUT-a, tu se slazemo, ali ovo je poduhvat koji nema veze s GRAS-om, sam GRAS je samo operater i nikada nista u sustini nije nabavljao.
prije 60 godina je sve bilo mnogo složenije zbog jednostavnije proizvodnje , slabijih mašina i lošije putne infrastrukture.
Komunisti su imali : pare , uređen adminstrativno-pravni sistem i ono što je najvažnije , ljudi iz struke (vss-vs-sss-vkv-kv-nkv) su se bavili - strukom , u samom trasiranju projekta , izvedbe , nabavki i sveg ostalog.
I ako nekoj glavešini padne na pamet da bi bilo super da za godinu dana na Dan republike Tito otvori tramvaj (bilo to realno ili malo teže realno) - to se izvodilo.
Vašingtonci su nabavljeni od zemlje najljućeg ideološkog neprijatelja pored svih sovjetskih i čeških tramvaja jer je to dogovorio Koča Popović (nije urbana legenda), ne da bi se "ugradio" (sebe , peto ili deseto koljeno , amidžu , dajidžu) nego zato što su to Ameri povoljno prodali na kredit, plus što je i Amerima i Jugoslaviji ta saradnja odgovarala radi Sovjeta.
Da ne duljim bezveze.
Pruga je bila zrela za remont još 2010 godine i da nije bilo rata.
Svako unaprijeđenje infrastrukture treba pozdraviti.
Danas je deset puta više auta na cesti nego 1991 i logično je da će se stvarati gužve nevezano za rekonstrukciju pruge.
Rekonstrukcija pruge stvara dodatne gužve.
Zbog hiljadu projekata unazad (nevezanih za GRAS ili pruge) gdje se nešto sjebavalo , kralo , sakaćivalo , skrivalo u ovom gradu radi ugrađivanja i uhljebljavanja sebe , najbližih pa malo daljnih (a počelo je još švercom u Tunelu za vrijeme agresije i tad sistematski niko nije dobio metak u čelo radi ratnog profiterstva u najtežim danima odbrane (partizani su kaže urbana legenda ubijali za ukradenu jabuku) nego je taj šverc legalizovan pranjem para u sistemu uz blagoslov sistema) , ljudi NEMAJU POVJERENJA , sjebani su.
Nema to veze da li rekonstrukciju vodi Konaković ili Zahiragić isti je to politički osnov i način razmišljanja i djelovanja.
Treba nam dobra i savremena pruga (kad već nismo u situaciji da imamo metro od Rakovice do Vojkovića , Vogošće i Baščaršije sa nekoliko centralnih stanica a nakon pruge iz 1960 smo odavno trebli pričati o ovome a ne o obnovi pruge iz 1960) sa udobnim i savremenim tramvajima u urbanoj sredini da što manje koristimo automobile.
GRAS je pušten u vodu onog dana kad je prvi godišnji gubitak predstavljen SKS-u a SKS usvojila taj izvještaj bez posljedica po izvršioce tog gubitka.
Pozdravljam te.
- Truba
- Posts: 81731
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#6025 Re: Gras all about
https://avaz.ba/kantoni/sarajevo/693961 ... a-prijevoz
Gdje god gras zakaze
Treba uvesti centru
Mislim da se moze bez grasa
Treba ih na biro sve
Gdje god gras zakaze
Treba uvesti centru
Mislim da se moze bez grasa
Treba ih na biro sve