Aida_Beba wrote: ↑06/01/2021 14:43
trambusek88 wrote: ↑06/01/2021 14:32
Aida_Beba wrote: ↑06/01/2021 14:12
Nevjerovatna je netransparentnost prilikom nabavke ovih trolejbusa, šuti se, mulja se, Bjelorusi DA, Švicarci NE, ugovor potpisan, čeka se EBRD, nadam se da ce nova vlada to sto prije razmatrati i svu dokumentaciju pregledati, jer cim je SDA tu sve je moguce očekivati
Čitaš li ti?
Ne znam ko se na zadnji tender prijavio, na prvi se haman niko ozbiljniji nije prijavio. Prijavili se no name kinezi, i turci koji su tražili 50% više para.
Kakvi Švicarci? Salzburg platio 15,3 miliona eura za 15 Hessova zglobnih bez baterija.
Da su bili racionalniji zahtjevi mogao je Solaris proći.
Ne da čitam, nego pratim iz mnogo razloga, ova nabavka je sumnjiva po mnoga toga čemu, zato kažem nova vlada pod hitno treba da pregleda svu dokumentaciju, prvenstveno jer je ministar Adi Kalem, koji je dok je bio u JP ŽFBiH optuživan za namještanje tendera i pogodovanje određenim ponuđačima, a ovdje sve smrdi upravo na to
Tenderom rukovodi EBRD, koja je institucija EU i koja kreditira cijelu ovu nabavku. Oni zadnji odobravaju, a imaju mogucnost da obaraju tender, kao sto su radili na tenderu za dionicu autoputa Buna - Pocitelj.
Uz napomenu da je BKM izabran iz drugog puta, s obzirom da je prvi tender za ove trolejbuse pao. Ostaje pitanje, da li je kanton mogao sklopiti jacu finansijsku konstrukciju za ovu nabavku.
Meni je i dalje nevjerovatno, da ce kroz neko vrijeme, neka fabrika proizvoditi seriju trolejbusa za Sarajevo. Dakle, Sarajevo, narucila i prva ruka, pa kasnije, za 30 godina, kada ih pokloni nekom gradu u Africi, to ce da bude vijest.