Za Željezničku kad tramvaj dođe do Šipa
Gras all about
- Haris.ba
- Posts: 24892
- Joined: 08/09/2005 20:08
#4627 Re: Gras all about
Samo krupni tucanik da se oteza setanje po sinama.problemnatravunu wrote: ↑15/12/2020 06:30 I zar je problem da se (nadam se nakon rekonstrukcije pruge) poravna zemlja između i oko šina , kao na slici gore i posadi trava, izgleda prelijepo!
Ovo sad liči na oranicu ili stanicu za otkup sekundarnih sirovina
- VladaFBiH
- Posts: 4485
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
- Grean
- Posts: 9334
- Joined: 30/11/2013 19:47
#4629 Re: Gras all about
Ljepsi su im ovi budzetni nego ovi premium, mada ni jedni ni drugi nisu za izlozbe. Najvaznije je da rade, da su izdrzljivi i jeftini za odrzavanje. Ne znam jesu li klimatizirani, trebalo bi, 21 je vijek?
Sa druge strane izadjoh na njihovu stranicu i ovi elektricni busevi sto rade za Minsk su upis ljepote, jos zeleni
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#4630 Re: Gras all about
Pa od početka sam znao da su BKM najbolje što može doći za ovu cifru.
Na prvi tender se javili neki Kinezi i to nije ni Higer ni King Long, nego neki lijevi proizvođač koji nije ispunio uslove, a drugi ponuđač Bozankaya iz Turske, ali nudili su trolejbuse po 50% većoj cijeni od prihvatljive.
Da su traženi obični trolejbusi moglo bi se 25 Solarisa nabaviti, ali sa baterijama za autonomiju 10km ne.
Na prvi tender se javili neki Kinezi i to nije ni Higer ni King Long, nego neki lijevi proizvođač koji nije ispunio uslove, a drugi ponuđač Bozankaya iz Turske, ali nudili su trolejbuse po 50% većoj cijeni od prihvatljive.
Da su traženi obični trolejbusi moglo bi se 25 Solarisa nabaviti, ali sa baterijama za autonomiju 10km ne.
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#4631 Re: Gras all about
Ruznjikavi Ne znam koji ce doci, ali pojedini izgledaju kao da im je godina proizvodnje 2000. ali nadati se da su izdrzljivi, pouzdani i jeftini za odrzavanje.
-
- Posts: 21693
- Joined: 05/11/2009 11:49
#4632 Re: Gras all about
Lijepi ili ruzni, svabo ili bjelorus, svakako ce im "sarajlije" 'ebat' mamicu prije isteka garancije.
- Grean
- Posts: 9334
- Joined: 30/11/2013 19:47
#4633 Re: Gras all about
Koji je plan sa autonomijom?trambusek88 wrote: ↑05/01/2021 14:10 Pa od početka sam znao da su BKM najbolje što može doći za ovu cifru.
Na prvi tender se javili neki Kinezi i to nije ni Higer ni King Long, nego neki lijevi proizvođač koji nije ispunio uslove, a drugi ponuđač Bozankaya iz Turske, ali nudili su trolejbuse po 50% većoj cijeni od prihvatljive.
Da su traženi obični trolejbusi moglo bi se 25 Solarisa nabaviti, ali sa baterijama za autonomiju 10km ne.
- Nike af1 white
- Posts: 813
- Joined: 27/03/2018 11:33
#4634 Re: Gras all about
ako bi bili ovi kao sto su za st.petersburg iz maja prethodne godine nisu losi al nimalo
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#4636 Re: Gras all about
Meni su ove trole odron. Kad je objavljen tender najavljeno je:
Tako je danas objavljen tender, a cijelu proceduru oko izbora proizvođača vode eksperti ove banke.
“Kako je ranije najavljivano, radi se o najvećoj nabavci vozila nakon rata koju su uradili Vlada Kantona Sarajevo i Ministarstvo saobraćaja KS u saradnji sa EBRD-om.
Ukupan iznos planirane nabavke iznosi 15 miliona eura.
Novih 25 niskopodnih trolejbusa posljednje generacije bit će opremljeni naprednim sistemima naplate karata, brojanja putnika, pristupom osoba sa invaliditetima, sofisticiranom i razdvojenom klimatizacijom i grijanjem putničkog prostora, LED osvjetljenjem i povećanim komforom kod ulaska i izlaska putnika iz vozila.
U trolejbuse će biti ugrađena najsavremenija elektro oprema, a bit će bit napravljeni prema aktuelnim evropskim standardima i normama. Kao pogon će se koristiti ekološki motori koji zahtijevaju minimalno održavanje, veoma su pouzdani i dugovječni u eksploataciji.
Vozila će također biti opremljena informacionim sistemom za putnike, koji će se sastojati od displeja i zvučnika u putničkom prostoru vozila, putem kojih će se vršiti najava narednih stanica na ruti vozila, te davati druge obavijesti. Svi displeji su opremljeni LED diodama te će biti lako uočljivi. U unutrašnjosti će također biti ugrađeni i LCD monitori sa mogućnosti prikaza video sadržaja. U putničkom prostoru i kabini vozača će biti postavljene kamere za video nadzor, sa mogućnošću naknadnog pregledavanja video zapisa, što je značajan doprinos sigurnosti putnika.
Putničke stolice će biti ergonomske, od materijala koji zahtijevaju minimalno održavanje.
Trolejbus će biti veoma ugodan za vožnju jer će imati dobru amortizaciju i praviće veoma malo buke kako u putničkom prostoru tako i vani. Trolejbusi će bit pod punom petogodišnjom garancijom koja podrazumijeva potpuno servisiranjem u datom periodu.”
Tako je danas objavljen tender, a cijelu proceduru oko izbora proizvođača vode eksperti ove banke.
“Kako je ranije najavljivano, radi se o najvećoj nabavci vozila nakon rata koju su uradili Vlada Kantona Sarajevo i Ministarstvo saobraćaja KS u saradnji sa EBRD-om.
Ukupan iznos planirane nabavke iznosi 15 miliona eura.
Novih 25 niskopodnih trolejbusa posljednje generacije bit će opremljeni naprednim sistemima naplate karata, brojanja putnika, pristupom osoba sa invaliditetima, sofisticiranom i razdvojenom klimatizacijom i grijanjem putničkog prostora, LED osvjetljenjem i povećanim komforom kod ulaska i izlaska putnika iz vozila.
U trolejbuse će biti ugrađena najsavremenija elektro oprema, a bit će bit napravljeni prema aktuelnim evropskim standardima i normama. Kao pogon će se koristiti ekološki motori koji zahtijevaju minimalno održavanje, veoma su pouzdani i dugovječni u eksploataciji.
Vozila će također biti opremljena informacionim sistemom za putnike, koji će se sastojati od displeja i zvučnika u putničkom prostoru vozila, putem kojih će se vršiti najava narednih stanica na ruti vozila, te davati druge obavijesti. Svi displeji su opremljeni LED diodama te će biti lako uočljivi. U unutrašnjosti će također biti ugrađeni i LCD monitori sa mogućnosti prikaza video sadržaja. U putničkom prostoru i kabini vozača će biti postavljene kamere za video nadzor, sa mogućnošću naknadnog pregledavanja video zapisa, što je značajan doprinos sigurnosti putnika.
Putničke stolice će biti ergonomske, od materijala koji zahtijevaju minimalno održavanje.
Trolejbus će biti veoma ugodan za vožnju jer će imati dobru amortizaciju i praviće veoma malo buke kako u putničkom prostoru tako i vani. Trolejbusi će bit pod punom petogodišnjom garancijom koja podrazumijeva potpuno servisiranjem u datom periodu.”
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#4637 Re: Gras all about
Prije da ce biti oni koji vozaju i po Beogradu (nabavljeni 2010. godine):Nike af1 white wrote: ↑05/01/2021 16:59
ako bi bili ovi kao sto su za st.petersburg iz maja prethodne godine nisu losi al nimalo
Ovaj mi je simpatican:
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#4638 Re: Gras all about
333 inicijalno i jeste model s početka 2000-tih. Tačnije start proizvodnje 2003
433 ima vrata iza prve osovine, a mislim da je traženo da vrata budu ispred prve osovine.
Inače BKM je u igri i za tramvaje.
- Nike af1 white
- Posts: 813
- Joined: 27/03/2018 11:33
#4639 Re: Gras all about
trambusek88 wrote: ↑05/01/2021 19:39333 inicijalno i jeste model s početka 2000-tih. Tačnije start proizvodnje 2003
433 ima vrata iza prve osovine, a mislim da je traženo da vrata budu ispred prve osovine.
Inače BKM je u igri i za tramvaje.
moze biti onda i ovaj model u igri
-
- Posts: 641
- Joined: 24/04/2011 19:02
#4640 Re: Gras all about
Belkommunmash u Daugavpilsu, Latviji. Vjerojatno ce biti najpovoljniji izbor i za tramvaje.
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
#4641 Re: Gras all about
Reko sam ja. Lukasenko ce nama ponoviti vozni park
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#4642 Re: Gras all about
Kolike su sanse da bude 43303? Ne znam kakav je generalno gledajuci, ali izgledom bar podsjeca na 21. stoljecetrambusek88 wrote: ↑05/01/2021 19:39333 inicijalno i jeste model s početka 2000-tih. Tačnije start proizvodnje 2003
433 ima vrata iza prve osovine, a mislim da je traženo da vrata budu ispred prve osovine.
Inače BKM je u igri i za tramvaje.
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
-
- Posts: 641
- Joined: 24/04/2011 19:02
#4644 Re: Gras all about
Trolleybuses manufactured by Belkommunmash are operated in 7 cities in Belarus and over 40 cities in Russia, Ukraine, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Latvia, Mongolia, Moldova, Argentina, and Serbia.
Пролетарии всех стран, соединяйтесь!
Naravno, to sto je bjeloruski ne mora po defaultu znaciti da je los, vjerojatno nemaju prodju van istocnog bloka iz politickih razloga.
@P308 Slazem se, pogotovo u ovoj metalic varijanti. Samo sto ce u SA biti oblijepljen reklamama za Violeta pelene, Zvijezda margarin, XY otkravljivac itd.
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4645 Re: Gras all about
Ja bi ovo smeće bjelorusko bojkotovao u svakom slucaju. Nek prodaju dodiku, oni su svakako u ljubavi. Kupiti nešto drugo, pa nek bude i manje komada, samo da ovo govno ne gledamo...
-
- Posts: 536
- Joined: 24/11/2020 02:27
#4646 Re: Gras all about
Pojedinci gledaju i komentarišu izgled trolejbusa i tramvaja, a ne pitaju se kako odlazeci ministar Adi Kalem u pet do dvanaest prije odlaska sa funkcije potpisuje ugovor vrijedan ni manje ni više nego 15 miliona eura, i to sa Bjelorusima, po principu ne valja Švicarsko valja Bjelorusko
- Evolution_IV
- Posts: 13305
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#4647 Re: Gras all about
konektovan wrote: ↑05/01/2021 23:14 Ja bi ovo smeće bjelorusko bojkotovao u svakom slucaju. Nek prodaju dodiku, oni su svakako u ljubavi. Kupiti nešto drugo, pa nek bude i manje komada, samo da ovo govno ne gledamo...
ne mozes da vjerujes da kupuju ove pored:setre,mercedesa,man-a,neoplana,iveco,isuzu,mitshubishi fuso... i svih ostalih provjerenih proizvodjaca
- vjeshalica
- Posts: 17268
- Joined: 31/03/2019 14:56
#4648 Re: Gras all about
Ko se javio jos na tender osim ovih istocnih ponudjaca konzervi?
Bolje polovna tura iz Swiss nego novo iz Ukrajine...izgledaju ocajno, vjerovatno je to razlog bar nama laicima sto na oko ne valjaju...msm imaju problem sa dizajnerom eksterijera, jos uvijek nije skinuo sa sebe okove totalitarnog rezima
Bolje polovna tura iz Swiss nego novo iz Ukrajine...izgledaju ocajno, vjerovatno je to razlog bar nama laicima sto na oko ne valjaju...msm imaju problem sa dizajnerom eksterijera, jos uvijek nije skinuo sa sebe okove totalitarnog rezima
- vjeshalica
- Posts: 17268
- Joined: 31/03/2019 14:56
#4649 Re: Gras all about
Kakva setra? Kakav isuzu? Kakav micubiši fuso kad je to rezervisano za komedcijalne kamione????? Veze ti nemas ko sta proizvodi...Evolution_IV wrote: ↑06/01/2021 00:01konektovan wrote: ↑05/01/2021 23:14 Ja bi ovo smeće bjelorusko bojkotovao u svakom slucaju. Nek prodaju dodiku, oni su svakako u ljubavi. Kupiti nešto drugo, pa nek bude i manje komada, samo da ovo govno ne gledamo...
ne mozes da vjerujes da kupuju ove pored:setre,mercedesa,man-a,neoplana,iveco,isuzu,mitshubishi fuso... i svih ostalih provjerenih proizvodjaca
- vjeshalica
- Posts: 17268
- Joined: 31/03/2019 14:56
#4650 Re: Gras all about
Pored Hessova, Van holova, Solarisa nasli smetlje da kupuju, pa bolje pregovarati sa evropskim kompanijama da prodaju nesto svoje kako valja nego ukrajinsku smetljarsku kantu hahaha ma ne moze nijedan tender proci bez pizdarijakonektovan wrote: ↑05/01/2021 23:14 Ja bi ovo smeće bjelorusko bojkotovao u svakom slucaju. Nek prodaju dodiku, oni su svakako u ljubavi. Kupiti nešto drugo, pa nek bude i manje komada, samo da ovo govno ne gledamo...
Bolje izgledaju polovni Hesovi kupljeni prije 12,13 godina koji su 91,92 godiste nego ova rupcaga hahaha ma mi smo odronasi teski