
6KM-a, porodicno zicarom jednom jal' nijednom...
Moderator: O'zone
kakva covjece loyaliti kartica. hocu da odem jednom, deset puta ili ni jednom. hocu da je cijena pojedinacne karte prilagodena bh standardu a ne da porede cijene sa EU gdje je zivotni standard vec znamo kakav.Amko80 wrote:Od početka je zamišljeno da cijena bude različita za turiste i domaće. Obzirom da isto nije moguće uraditi zbog Zakona o zaštiti potrošača koji diferencijalnu cijenu po osnovu državljanstva smatra diskriminacijom, rješenje je predloženo u vidu loyaliti kartice. Uzmeš karticu, i uz karticu je cijena 6 km. Ja ne vidim ovdje problem...
Ne znam, vjerovatno će biti registracija i besplatna kartica, kao klub potrošača, slično piki ili karticama na pumpama, s tim da pristup klubu mora biti dostupan svima pod istim uslovima, u smislu navedenog Zakona.Nisrin wrote:Amko80 wrote:Od početka je zamišljeno da cijena bude različita za turiste i domaće. Obzirom da isto nije moguće uraditi zbog Zakona o zaštiti potrošača koji diferencijalnu cijenu po osnovu državljanstva smatra diskriminacijom, rješenje je predloženo u vidu loyaliti kartice. Uzmeš karticu, i uz karticu je cijena 6 km. Ja ne vidim ovdje problem...
Nije losa ideja, ali koliko ce kostati lojality kartica? Zamisli 4-eroclanu porodicu..20KM ta kartica..u startu morjau dati 80KM za 365 dana..od toga ce napr otici 3-4x i platiti po osobi jos 6-7 KM za povratnu kartu!
Napr ja ne planiram tako cesto ici...bacanje novca mi je ta kartica, nisam ja mjera nicega, ali dosta je ljudi poput mene...kao dosad fino u auto i gdje pozelimo!
Je li vani to igdje tako rijeseno?Amko80 wrote:Ne znam, vjerovatno će biti registracija i besplatna kartica, kao klub potrošača, slično piki ili karticama na pumpama, s tim da pristup klubu mora biti dostupan svima pod istim uslovima, u smislu navedenog Zakona.Nisrin wrote:Amko80 wrote:Od početka je zamišljeno da cijena bude različita za turiste i domaće. Obzirom da isto nije moguće uraditi zbog Zakona o zaštiti potrošača koji diferencijalnu cijenu po osnovu državljanstva smatra diskriminacijom, rješenje je predloženo u vidu loyaliti kartice. Uzmeš karticu, i uz karticu je cijena 6 km. Ja ne vidim ovdje problem...
Nije losa ideja, ali koliko ce kostati lojality kartica? Zamisli 4-eroclanu porodicu..20KM ta kartica..u startu morjau dati 80KM za 365 dana..od toga ce napr otici 3-4x i platiti po osobi jos 6-7 KM za povratnu kartu!
Napr ja ne planiram tako cesto ici...bacanje novca mi je ta kartica, nisam ja mjera nicega, ali dosta je ljudi poput mene...kao dosad fino u auto i gdje pozelimo!
SDA dobija izbore na žičari.Thorgerson wrote:Ljudi ovo je predstava, sta vam je.
Izjavit ce da je 20 KM, svi ce se uzjebat, aj ba kako toliko puno je jebote necu nikad otic bla bla... onda ce izaci Skaka i reci dobro ljudi razumijem vas evo dat cemo vam onda 30% manje tj. 10 KM, reci cete uh dobro je nije 20 KM, super 10 KM je super. Naravno svi ce zaboraviti da im je prije koji dan plafon bio 5 KM.![]()
I svi sretni!
Skaka approved!![]()
Meni je glavno što su oni zacrtali 300k korisnika godišnje, a cijenu će odraditi poslije toga. Jer, kakve veze ima cijena sa brojem korisnika? Logično.mousstapha wrote:Pa mene bas zanima da li su oni kalkulisali cijenu da bude rentabilna. Koliko sam do sada procitao iz obrazlozenja, oni su racunali prosjecnu cijenu u Evropi i onda se malo kao spustili. To sve djeluje kao obicno ispitivanje reakcije javnosti.
Staviti putokaze, usmjeriti ljude, staviti pješački.Pitar sa Kariba wrote:Prilazno stepeniste
https://image.ibb.co/eiCeQS/image.jpg
6KM-a, porodicno zicarom jednom jal' nijednom...
S tim da ne treba zaboraviti da pola investicije ne moraju vracati, jer je donacija u pitanju.mk ultra wrote:bio sam po austriji na dosta ovih uspinjača i nikad nisam platio više od 3€... šta oni hoće, još tip žičare koji imaju
da vrate investiciju za 6 mjeseci?
Nova ekonomska teorijaExNihilo wrote:Meni je glavno što su oni zacrtali 300k korisnika godišnje, a cijenu će odraditi poslije toga. Jer, kakve veze ima cijena sa brojem korisnika? Logično.mousstapha wrote:Pa mene bas zanima da li su oni kalkulisali cijenu da bude rentabilna. Koliko sam do sada procitao iz obrazlozenja, oni su racunali prosjecnu cijenu u Evropi i onda se malo kao spustili. To sve djeluje kao obicno ispitivanje reakcije javnosti.
ako se uspiju popeti imaju besplatnu voznjuLogovan wrote:Staviti putokaze, usmjeriti ljude, staviti pješački.Pitar sa Kariba wrote:Prilazno stepeniste
6KM-a, porodicno zicarom jednom jal' nijednom...
Šta je sa osobama sa invaliditetom?
Jel u tih 300k uracunato i Bakirovih 100k novozaposlenih ?ExNihilo wrote:Meni je glavno što su oni zacrtali 300k korisnika godišnje, a cijenu će odraditi poslije toga. Jer, kakve veze ima cijena sa brojem korisnika? Logično.mousstapha wrote:Pa mene bas zanima da li su oni kalkulisali cijenu da bude rentabilna. Koliko sam do sada procitao iz obrazlozenja, oni su racunali prosjecnu cijenu u Evropi i onda se malo kao spustili. To sve djeluje kao obicno ispitivanje reakcije javnosti.
Hoce, ninja revizoriovo_mi_je_nick wrote:Hoće li biti revizora ?
Nije, oni su u Njemačkoj.klixoris wrote:
Jel u tih 300k uracunato i Bakirovih 100k novozaposlenih ?
pa kad bi narod znao da jedan usrani bazen otoka ima 96 uposlenih... WTFcriticos wrote:Meni ova SDA računica ima smisla.
Računica se svodi na ostvarene prihode i pokrivanje rashoda. Problem nije u prihodima, već u planiranim rashodima koji diktiraju potrebe za prihodima.
Uzme se cijena europske naplate = prihodi
Uzme se trošak na održavanje i upravljanje = realni rashodi
Uzme se trošak na broj uposlenih (biće ih 3x više nego u EU, ali sa u pola manjom plaćom nego u EU) = u pola jači rashodi nego u EU
Jedan će rintati k'o konj za pola EU plaće, a dvojica će lindohaniti kao i u svim Javnim Preduzećima za tu jednu EU plaću po pola. E taj što rinta, on pravi taj Europski standard jer je višak, pa nam je zbog njega cijena karte malo jača od prosječne Europske.