JP GRAS SARAJEVO ALL ABOUT

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderator: O'zone

Locked
User avatar
madner
Posts: 52748
Joined: 09/08/2004 16:35

#526 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by madner »

fixer wrote:
madner wrote:Kakva je to glupava linija argumentacije.
Cuj u percepciji naroda. :roll:

Jedina istina je da GRAS nije u stanju kontrolisati i to u percepciji naroda dovodi do svercovanja.
Da si citao u zivotu nesto vise od Vesele sveske sumnjam da bi ti bila glupava. Svaki narod ima svoje obicaje, suocen je sa drugacijim uslovima koji diktiraju razlike u potrebama. Zivot u Kanadi na minus 50 stvara drugacije potrebe nego zivot kod nas. Zivot na Sumatri povecava potrebu za zastitom od tsunamija, dok se barba Ivo ne brine o tome u Splitu. Potreba za skolstvom u jednoj drzavi se razlikuje od potrebe u drugoj drzavi, a da ne spominjem o zdravstvu koje je organizirano u jednoj drzavi na komercionalnoj osnovi, a u drugoj posve drugacije.
I 2 + 2 = 4 pa to ne znaci da je prevoz GRASom u Sarajevu neophodan.
Ta linija argumentacije u retorici ima ime, ali vazi za jeftin trik i dokaz za manjak argumenata.

Bila cijena 0.10 ili 10 KM troskovi su isti. Citaj, neko drugi placa razliku.

Dakle treba srezat troskove. To znaci odpustanja, odpustanje i odpustanje.
A onda nek prave svoju racunicu, sta i kako.

Cuj neophodan...
User avatar
Deriguz
Posts: 625
Joined: 30/07/2009 21:29

#527 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Deriguz »

Samo ne razumijem KAKO, studentska moze biti duplo skuplja od djacke.... pa uvijek su studenti imali popuste razne :roll:
fixer
Posts: 8091
Joined: 20/05/2006 15:05
Location: פיקסר אתה קינג

#528 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by fixer »

madner wrote:
fixer wrote:
madner wrote:Kakva je to glupava linija argumentacije.
Cuj u percepciji naroda. :roll:

Jedina istina je da GRAS nije u stanju kontrolisati i to u percepciji naroda dovodi do svercovanja.
Da si citao u zivotu nesto vise od Vesele sveske sumnjam da bi ti bila glupava. Svaki narod ima svoje obicaje, suocen je sa drugacijim uslovima koji diktiraju razlike u potrebama. Zivot u Kanadi na minus 50 stvara drugacije potrebe nego zivot kod nas. Zivot na Sumatri povecava potrebu za zastitom od tsunamija, dok se barba Ivo ne brine o tome u Splitu. Potreba za skolstvom u jednoj drzavi se razlikuje od potrebe u drugoj drzavi, a da ne spominjem o zdravstvu koje je organizirano u jednoj drzavi na komercionalnoj osnovi, a u drugoj posve drugacije.
I 2 + 2 = 4 pa to ne znaci da je prevoz GRASom u Sarajevu neophodan.
Ta linija argumentacije u retorici ima ime, ali vazi za jeftin trik i dokaz za manjak argumenata.

Bila cijena 0.10 ili 10 KM troskovi su isti. Citaj, neko drugi placa razliku.

Dakle treba srezat troskove. To znaci odpustanja, odpustanje i odpustanje.
A onda nek prave svoju racunicu, sta i kako.

Cuj neophodan...
Upravo, neophodan. Ti zaboravljas kakva je imovinska struktura ovog grada i zemlje. To sto ti imas nesto za jesti ne znaci da imaju i ostali. Ovo drustvo zivi, pardon - prezivljava, a ti ne moras biti bezobrazan diceci se ovdje kako je tebi GRAS nepotreban. Uzmi u obzir cetveroclanu porodicu. Neka je jedan zaposlen, drugi na birou, a dva clana se skoluju. Znas li ti koji su to izdaci za poluporoizvod u obliku GRAS-a? A znas li koji su oportunitetni troskovi "solucije" GRAS-ove, koja nije solucija, ali je ti nameces kao istu( biciklo, pjeske, i sl)? Neka su troskovi izrazeni samo u vremenu, znas li ti koliki dio dana bi otpadao toj porodici na pjesacenje, a to bi mogli, a i moraju, puno korisnije utrositi (bez obzira sto je ta porodica siromasna, ona je ipak porodica- djeca moraju pisati zadace, uciti, druziti se, mame moraju brinuti o domacinstvu, i sl) ?
Nemoj biti govno nego priznaj da je GRAS ipak potreba, a ako uzmemo i klimu u obzir, pretpostavku da veci broj siromasnih na periferiji, pjesacenje po takvom vremenu bi, pored troskova izrazenih u vremenu, imalo i troskove za saniranje poprilicnih posljedica nastalih nakon dugotrajnih izlaganja sarajevskim zimama. Stoga, GRAS je stvarno mnogim ljudima potreba.
User avatar
madner
Posts: 52748
Joined: 09/08/2004 16:35

#529 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by madner »

Bosna je malo vise od Sarajeva. Tamo negdje ljudi pjesace ako nemaju auto duze i po puno gorim putevima i djeca se skoluju. Ako mogu oni, a mogu sto ne bi mogli ljudi ovdje? Valjda je lakse pjesaciti po trotoaru nego po blatu. Dakle samim tim znamo da nije neophodno.
Ne znam ni jedan primjer da je neka drzava stavila javni prevoz na listu za socijalu, a to je ono sto ti hoces. Samo umjesto da ti odes i kazes dajte mi socijalu (kartu) jos bi da budes mangup pa da kazes kako je to tvoje pravo.
User avatar
Troll_Happens
Posts: 2793
Joined: 25/04/2007 20:04
Location: negdje na istoku zaklet da nadjem nju...

#530 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Troll_Happens »

madner wrote:Bosna je malo vise od Sarajeva. Tamo negdje ljudi pjesace ako nemaju auto duze i po puno gorim putevima i djeca se skoluju. Ako mogu oni, a mogu sto ne bi mogli ljudi ovdje? Valjda je lakse pjesaciti po trotoaru nego po blatu. Dakle samim tim znamo da nije neophodno.
Ne znam ni jedan primjer da je neka drzava stavila javni prevoz na listu za socijalu, a to je ono sto ti hoces. Samo umjesto da ti odes i kazes dajte mi socijalu (kartu) jos bi da budes mangup pa da kazes kako je to tvoje pravo.
:thumbup: kakva socijala plati pa se klati

mi bi socijalu na prevozu a tamo trosili na neku luxuznu robu tipa alkohol kafana i cigarete.. nema brate prioriteti se moraju postavit ako su to cigarete i pice onda brate zna se put pod noge i pjeske :mrgreen:
fixer
Posts: 8091
Joined: 20/05/2006 15:05
Location: פיקסר אתה קינג

#531 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by fixer »

madner wrote:Bosna je malo vise od Sarajeva. Tamo negdje ljudi pjesace ako nemaju auto duze i po puno gorim putevima i djeca se skoluju. Ako mogu oni, a mogu sto ne bi mogli ljudi ovdje? Valjda je lakse pjesaciti po trotoaru nego po blatu. Dakle samim tim znamo da nije neophodno.
Ne znam ni jedan primjer da je neka drzava stavila javni prevoz na listu za socijalu, a to je ono sto ti hoces. Samo umjesto da ti odes i kazes dajte mi socijalu (kartu) jos bi da budes mangup pa da kazes kako je to tvoje pravo.
Tebi svaka cast. Samo ti to mogu reci. Imas srce manje od Sarajevskog kiseljaka na ambalazi. Tamo gdje ljudi u ostatku Bosne pjesace nema javnog gradskog prevoza. Isto da se sad krenes zalagati da se penzionerima oduzme mjesecna karta jer tamo jedan penzioner u .......... nema tu privilegiju.
P.S. ovom drugom mozgu- da ti pronadjem primjer porodice koja ne pusi, ne pije i koja nema para za kartu, da li bi njima tvoja ljudskost oprostila sveranje'?
User avatar
madner
Posts: 52748
Joined: 09/08/2004 16:35

#532 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by madner »

fixer wrote:
madner wrote:Bosna je malo vise od Sarajeva. Tamo negdje ljudi pjesace ako nemaju auto duze i po puno gorim putevima i djeca se skoluju. Ako mogu oni, a mogu sto ne bi mogli ljudi ovdje? Valjda je lakse pjesaciti po trotoaru nego po blatu. Dakle samim tim znamo da nije neophodno.
Ne znam ni jedan primjer da je neka drzava stavila javni prevoz na listu za socijalu, a to je ono sto ti hoces. Samo umjesto da ti odes i kazes dajte mi socijalu (kartu) jos bi da budes mangup pa da kazes kako je to tvoje pravo.
Tebi svaka cast. Samo ti to mogu reci. Imas srce manje od Sarajevskog kiseljaka na ambalazi. Tamo gdje ljudi u ostatku Bosne pjesace nema javnog gradskog prevoza. Isto da se sad krenes zalagati da se penzionerima oduzme mjesecna karta jer tamo jedan penzioner u .......... nema tu privilegiju.
P.S. ovom drugom mozgu- da ti pronadjem primjer porodice koja ne pusi, ne pije i koja nema para za kartu, da li bi njima tvoja ljudskost oprostila sveranje'?
Haveru, ti si taj mozgov koji kaze da je neophodno. Da si rekao da je uveliko olaksava zivot pa haj, ne bi nista rekao. Ali bez neophodnog se ne moze i samim tim imas pravo od drzave da trazis da ti obezbjedi to.
To sto ga nema je dokaz da nije neophodan i da u najmanju ruku pretjerujes kako bi opravdao ponasanje.
User avatar
Troll_Happens
Posts: 2793
Joined: 25/04/2007 20:04
Location: negdje na istoku zaklet da nadjem nju...

#533 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Troll_Happens »

fixer wrote:
madner wrote:Bosna je malo vise od Sarajeva. Tamo negdje ljudi pjesace ako nemaju auto duze i po puno gorim putevima i djeca se skoluju. Ako mogu oni, a mogu sto ne bi mogli ljudi ovdje? Valjda je lakse pjesaciti po trotoaru nego po blatu. Dakle samim tim znamo da nije neophodno.
Ne znam ni jedan primjer da je neka drzava stavila javni prevoz na listu za socijalu, a to je ono sto ti hoces. Samo umjesto da ti odes i kazes dajte mi socijalu (kartu) jos bi da budes mangup pa da kazes kako je to tvoje pravo.
Tebi svaka cast. Samo ti to mogu reci. Imas srce manje od Sarajevskog kiseljaka na ambalazi. Tamo gdje ljudi u ostatku Bosne pjesace nema javnog gradskog prevoza. Isto da se sad krenes zalagati da se penzionerima oduzme mjesecna karta jer tamo jedan penzioner u .......... nema tu privilegiju.
P.S. ovom drugom mozgu- da ti pronadjem primjer porodice koja ne pusi, ne pije i koja nema para za kartu, da li bi njima tvoja ljudskost oprostila sveranje'?

koja ljudskog i oprost pasha moj.. na zapadu ce ti neko nesto oprostiti i halalati. Eto uzimamo zapad uvijek kao neko poredjenje jer tezimo istom.
Da ti fali 20f nece ti ljudi izdat robu a ne nesto drugo. Sta boli k... drzavu sto ti nemas nemoras se vozit i zdrao ha ya.

Ako si poremecena osoba invalid penzioner dijete imas pravo na popust ali nema nigdje da se dzabe mozes vozit taman najvece siroce bio...
Proslo je vrijeme komunizma i zivota na drzavnoj sisi.. sad je neko drugo doba kapitalizam i nema mjesta za slabe.. :oops:
ako nisi dovoljno jak i sposoban da opstanes propadas i nestajes surova realnost ali istinito. :dance:
User avatar
hrasno38
Posts: 27091
Joined: 21/11/2004 23:42

#534 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by hrasno38 »

ChoosenOne wrote:
Lanne wrote:Ti si jedan bezobraznik pravi.
Nemaš pravo da govoriš o meni a ne poznaješ me, to kakav si čovjek ti znaš, i ja ti ne sudim niti želim, vrijeđala te nisam.
Ne očekujem ja da meni neko nešto da, ja što hoću, hvala Bogu imam, i nije mi niko dao već sam se za to sama izborila.
A ja bih se prva zalagala za to da se ugroženim ljudima daju popusti na kartu, jer ovdje ima naroda koji nema novaca da kupi hljeb, a ne da plaća dvije stanice 1.70km ili ti misliš da ne trebaju ni da se pomaknu iz kuće?
Prije rata je bilo nekog popusta za mjesečne kupone onima koji ne rade i koji su na birou i mislim da i sad to trebaju uvesti, jer kakva god firma GRAS bio treba se malo osvrnuti na situaciju koja vlada u ovoj državi.
Lahko je nabiti cijenu, ove cijene karata su skupe za naš standard, naročito to što neko ko recimo živi u Hrasnici do grada mora izdvojiti 3.40km u jednom pravcu.
Zasto sam ja bezobraznik? Zato sto kazem da svi trebaju da imaju kartu?
Kao sto rekoh ne da treba da je imaju vec bi platili kaznu ako nemaju i odradili dan javnoga rada.
Isto tako bilo ko da nasrne fizicki na radnika javnog prevoza isao bi u zatvor od 1 do 5 godina.
Kada smo vec, na temi jos par zakona:
Fizicki napad na policajca najmanje 10 godina zatvora; za ubistvo dozivotna ili smrtna kazna.
U slucaju Policija zloupotrebi polozaj: nepotrebno koristenje sile - otkaz i od 1 do 5 godina zatvora
uzimanje mita - otkaz i novcana kazna

itd, itd, itd

Prije svega moj post nije bio odgovor na specifican post a specijalno ne odgovor na Vas cijenjeni post.
Drugo, ja nisam o Vama nista rekao vec sam jednostavo odgovorio na Vas podzrivi komentar.

Mlad ili stara damo Vi treba da obratite paznju iz fundamenta sta se pise a ne svaku drugu rijec citate i onda "strastveno" odgovarate.
Firme (onako generalno ukljucujici GRAS) nisu zaduzene za socijalni rad; njihov prevenstveni cilj je dobit dionicara ili vlasnika firme.
Vi licno da imate svoju vlastitu firmu ponasali be se identicno - sto je 100% normalno.

Pogledajte ovaj link http://sarajevo.co.ba/pocela-prodaja-aprilskih-kupona/ post je dosta star ali ocito da i poslije rata penzioneri imaju popust (kao i svi ostali).
Ako trazis da ti se plati usluga onda je moras i pruzati kako dolikuje. Ne mozes traziti da se uredno placa karta a ti da kasnis sa voznom po 15-20 minuta ili u masi slucajeva da ne dodjes nikako. Ne mozes traziti da se uredno placa karta a ti da moras u tramvaju ili autobusu da sjedis sa kisobranom jer je supalj ko sito. Ne mozes traziti da ti se pokaze karta ako je trazis bez postovanja i persiranja. Ne mozes traziti kartu ako tramvaji zimi ne griju a ljeti se raspadas od grijanja u njima. Ne mozes traziti kartu kada u krcatom autobusu otvoris samo prednja vrata i ljudi sa kraja moraju da crknu da bi izasli iz autobusa ili da vozac kaze zato sto neko nema kartu "e sad niko nece izaci iz autobusa". Ne moze u GRASU raditi samo 10% sarajlija i ne moze se krasti godinama a onda otici iz GRASA pun ko brod bez ikakvih konsekvenci. I jos mnogo mnogo toga ali se slazem da je duznost da svaki covjek ima urednu kartu i da GRAS nije socijalna ustanova i da za socijalne karte postoje opstine i Kanton.
User avatar
poplava
Posts: 296
Joined: 30/07/2007 14:36
Location: Sarajevo

#535 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by poplava »

Interesantno je da se ovde najvise zale oni koji ne znaju da karta ne kosta 1.80 KM nego 1.60 KM, ako je kupis u trafici, koja je na metar od tramvaja (na primjer). Da ne govorim da je jedna voznja 1.28 KM ako kupis onu od deset voznji.
Dobro neko rece, i da je 0.10 KM, nasli bi neko "opravdanje" da se svercuju.
User avatar
Amazonka27
Posts: 6217
Joined: 21/08/2007 10:25
Location: Sa

#536 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Amazonka27 »

poplava wrote:Interesantno je da se ovde najvise zale oni koji ne znaju da karta ne kosta 1.80 KM nego 1.60 KM, ako je kupis u trafici, koja je na metar od tramvaja (na primjer). Da ne govorim da je jedna voznja 1.28 KM ako kupis onu od deset voznji.
Dobro neko rece, i da je 0.10 KM, nasli bi neko "opravdanje" da se svercuju.
tih trafika je svaki dan sve manje i manje pa to vise nije metar od tramvaja nego kilometar...
User avatar
Troll_Happens
Posts: 2793
Joined: 25/04/2007 20:04
Location: negdje na istoku zaklet da nadjem nju...

#537 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Troll_Happens »

Amazonka27 wrote:
poplava wrote:Interesantno je da se ovde najvise zale oni koji ne znaju da karta ne kosta 1.80 KM nego 1.60 KM, ako je kupis u trafici, koja je na metar od tramvaja (na primjer). Da ne govorim da je jedna voznja 1.28 KM ako kupis onu od deset voznji.
Dobro neko rece, i da je 0.10 KM, nasli bi neko "opravdanje" da se svercuju.
tih trafika je svaki dan sve manje i manje pa to vise nije metar od tramvaja nego kilometar...

mah jos malo pa cemo doci na nauticku milju da nece biti da se kupi karata a raja ko hoce da kupi hahaha joooj supljeee :lol: :lol:
nesquik
Posts: 78
Joined: 26/12/2009 22:35

#538 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by nesquik »

madner wrote:Bosna je malo vise od Sarajeva. Tamo negdje ljudi pjesace ako nemaju auto duze i po puno gorim putevima i djeca se skoluju. Ako mogu oni, a mogu sto ne bi mogli ljudi ovdje? Valjda je lakse pjesaciti po trotoaru nego po blatu. Dakle samim tim znamo da nije neophodno.
Ne znam ni jedan primjer da je neka drzava stavila javni prevoz na listu za socijalu, a to je ono sto ti hoces. Samo umjesto da ti odes i kazes dajte mi socijalu (kartu) jos bi da budes mangup pa da kazes kako je to tvoje pravo.
Tacno da je Bosna malo sira od Sarajeva, ali isto tako nije svaki grad,gradic i selo u Bosni glavni grad te drzave.
Nije svako to mjesto univerzitetski centar i tako dalje i tako sire.

Sad za sve ostale koji podrzavaju akciju "nijedan putnik bez karte"

Vec sam jednom rekao uredu da je karta skuplja nego prije (cuh da je bila 0.5 ili 1 KM) jer su naravno poskupili i nafta i struja.
Ali isto tako nije uredu da je karta toliko skupa. Sa samo malo matematike- Ako jedan tramvaj koji vozi sa ilidze na carsiju ima cijenu karte od 1.80KM i uzmes u obzir da u njega stane (a ko god se vozio vidio je) 200ljudi. Ispade da ti ljudi plate 360KM. (ovo je primjer gdje 200ljudi ude na prvoj i ide do zadnje stanice,uzmi u obzir da ima i smijene putnika ali bi bilo jako zajebano skontati koliko je to tacno, u svrhu pve "racunice" uzmimo da ce izmedu prve i zadnje jos 100 putnika da ude pa je konacni iznos 540KM, naravno sve se racuna u sklopu ove akcije nijedan putnik bez karte)

Da vidimo znaci imamo 540KM prihoda za jedan tramvaj koji je vozio u jednom smijeru ;)
Sad uzmes u obzir da jedna smijena traje 8 sati i ako tom jednom tramvaju treba 2h u jesnom smjeru dodes do cifre 4,odnosno 4 takva kruga
=2160
Sad kad se oduzmu :-utrosena struja (nisam siguran je li to uopste GRAS placa)
-plata za vozaca cca 66KM
-u naletu guzve razvaljeno sjediste cca 30
-cistacica i sredstva za ciscenje cca 30
-plate za one koji se furaju da rade cca 100
-revizori (3 komada) cca 100
_________
226KM
Razlika je nevjerovatnih 1834KM i ne znam koliko struje se moze na to utrositi ali sam siguran da nije preko 500KM opet su dobri za 1300KM

Dodaj na to one reklame i nesto "malo" od drzave

Sad ti meni reci da to nije dovoljno da se ova vozila koja imaju dovedu do perfekcije(cistoca,ugodaj,...) da se ubace jos neka vozila itd itd
Ne kazem da se nova kupe,nisu ni u Zg sve novi tramvaji,ali se ipak osjecas ko covjek kad se vozis u njemu,a ne ko stoka koja je na sajam krenula ;)

I da se nakon nekog vremena uvedu neke nove jeftinije karte i novi,bolji nacini placanja ;)

A sta od toga je GRAS uradio u zadnjih 5/6/7/8.. godina?
Nista


Onda ima i onog da jedan glavni grad treba da svojim "gostima" pruzi neka zadovoljstva da bi se oni nekad i vratili tu,a ne da natjera ljude da pobjegnu i nikad se ne vrate. A sve to nekako krene od onoga kad covjek dode na aerodrom/autobusku/zeljeznicku pa treba do smjestaja doc. Dzaba ti da imas Ajfelov toranj ako ce turistu biti muka od svega dok dode do njega.

I naravno mi "obicni" smrtnici koji zivimo,radimo ili studiramo ovdje.

Neki dan cekam ja trolu na trgu austrije,debeli minus udario nema trole 5minuta nema 10 nema 15.. nakon 20minuta ide jedna. (koliko se ja sjecam tamo pise da radnim danom 103ca dode svakim 5minuta) I lik ispusti ljude zatvori vrata i ode u garazu. I konacno 10 minuta poslije ide druga trola (znaci ukupno cekanje pola sata) i onda te ima obraza pitati za kartu. Koju su svi ,znaci SVI kupili.
Sta se desava,slijedeca stanica ulazi gospoda :"Eto ja sam sad s posla,pa nemam para bla bla bla" i puste je isla je do moje stanice,znaci od Drvenije do Stadiona i sad kontam ona ili nije bila tu ili je to pravilo za kartu samo za one koji izgledaju kao da nece soferu jebat mater.


Pozz ;)

To je jedna smijena za jedan dan,dodaj na to 30 dana te reklame te ovo te ono
Sajoni
Posts: 39
Joined: 03/05/2009 13:56

#539 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Sajoni »

Nek stave cijenu karte 0.50KM pa onda niko neće imati obraza da ne kupi...Time će im se karte prodavati a i dobit povećati!!! :wink:
saga
Posts: 1154
Joined: 14/05/2007 22:23

#540 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by saga »

poplava wrote:Interesantno je da se ovde najvise zale oni koji ne znaju da karta ne kosta 1.80 KM nego 1.60 KM, ako je kupis u trafici, koja je na metar od tramvaja (na primjer). Da ne govorim da je jedna voznja 1.28 KM ako kupis onu od deset voznji.
Dobro neko rece, i da je 0.10 KM, nasli bi neko "opravdanje" da se svercuju.
zadnjih par godina, kad god sam na trafici pokusala kupit kartu za trolejbus (ako trafike u blizini ima), nije je bilo
tako da ga ipak dodje 1.80
User avatar
van Basten
Posts: 6814
Joined: 21/09/2006 02:59

#541 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by van Basten »

Jedan001 wrote:
Amazonka27 wrote:
poplava wrote:Interesantno je da se ovde najvise zale oni koji ne znaju da karta ne kosta 1.80 KM nego 1.60 KM, ako je kupis u trafici, koja je na metar od tramvaja (na primjer). Da ne govorim da je jedna voznja 1.28 KM ako kupis onu od deset voznji.
Dobro neko rece, i da je 0.10 KM, nasli bi neko "opravdanje" da se svercuju.
tih trafika je svaki dan sve manje i manje pa to vise nije metar od tramvaja nego kilometar...

mah jos malo pa cemo doci na nauticku milju da nece biti da se kupi karata a raja ko hoce da kupi hahaha joooj supljeee :lol: :lol:
poslije početne na Ilidži prema gradu prva tramvajska stanica je Energoinvest - Stup. Želio bih na toj stanici kupiti tramvajsku kartu za 1,60KM, da mi ne kradu 20pf bez razloga. Možeš li me uputiti gdje mi je najbliža trafika da kupim tu kartu?
Hendrix
Posts: 3612
Joined: 27/02/2004 00:00

#542 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Hendrix »

Sajoni wrote:Nek stave cijenu karte 0.50KM pa onda niko neće imati obraza da ne kupi...Time će im se karte prodavati a i dobit povećati!!! :wink:
Pa jarane kod nas raja parkira po svim mogućim mjestima da ne plati marku-dvije parkinga, i još milion primjera i ti misliš da će nekoga biti stid da ne plati 0,50KM? :-)
Evo ti primjer, lokalni voz Sarajevo-Konjic, možeš za 1-2KM do Konjica doći jer kondukteri većinom ne daju karte a ipak sam bruku puta vidio kako se raja šverca, ili moli konduktera da ih pusti.
VjecitiStudent:
Percepcija naroda je takva da nece placati bilo sta na sta nije primoran, jal iskljucenjem, jal sudom
, pa tako, nije uzalud TV pretplata svojevremeno vezana za telefonski racun. Takodjer, nije nimalo slucajno da su dugovi gradjana prema Toplanama narasli do nekoliko desetina miliona maraka!

I uvijek je milion izgovora, 'ne griju', 'ne griju uvijek', 'los program', 'ne valja komentator', ..., bas kao sto je slucaj i na ovoj temi.

I ne bi rekao da su tu Sarajlije nesto posebne, vec jednostavno, drzavni aparat ne radi svoj posao, pa onda i stovano gradjanstvo koristi sve nesavrsenosti sistema, kad god je to u prilici.
Na uzajamno zadovoljstvo.
:thumbup:
Treba više uvesti jednom za sva vremena, ili SVI plaćamo ili niko ne plaća, vrlo jednostavno.
Last edited by Hendrix on 06/01/2010 15:25, edited 1 time in total.
melb26sa
Posts: 2392
Joined: 28/04/2006 10:40
Location: SAD/SA
Contact:

#543 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by melb26sa »

MELBOURNE_SARAJEVO wrote:
sheilak wrote:Ok, nek' sprovedu tu akciju, nemam nista protiv postenja, ali hoce li onda isto tako revno vracati novac ljudima kad trola "crkne"na pola puta, a oni im uredno platili kartu ili im nadoknaditi satnicu koju izgube zbog kasnjenja na posao ili obestetiti ih zbog propustenih ispita jer voze kad oni odluce da treba?

Hoce li se pridrzavati voznog reda i nabaviti nova, BEZOPASNA vozila, koja nisu smrtne klopke? Hoce li ubaciti vise vozila u promet kad je "spica", a ne pustati ljude da se guse, gnjece, onesvjescuju u limenim, prenatrpanim vozilima bez ventilacije?

I na kraju, hoce li napraviti cistku u vlastitom poluraspadnutom preduzecu i prestati sa javaslukom i kriminalom?

Ako ce GRAS poceti normalno poslovati i pruzati normalne usluge, onda cemo lako za placanje :wink:
A sta ti mislis da na zapadu kad se pokvari tramvaj ili voz oni nadoknade to?? ili recimo plate ti satnicu zato sto si zakasnio na posao??Pa Australiji metro zna kasniti po sat vremena??a sad kad sam bio u Swedskoj samo od jednom otkazu voz i nikom nista..Kako kod nas ljudi mogu da se preseravaju to nema nigdje na svijetu fakat.
Bogami nadoknade - stao nam voz zbog leda na zicama i kasnili preko 45 minuta. Po njihovim pravilima, ako je preko 30 minuta dobijes besplatnu kartu - kondukter podijeli papire na kojima pise da je tog i tog datuma voz kasnio toliko i toliko. Napravis kopiju jednu za posao da ti pravdaju kasnjenje a original ispunis i posaljes firmi i dobijes novu kartu (jedna voznja).
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#544 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by VjecitiStudent »

Zbog loseg napona struje i kvarne vode desava nam se i sljedece:
http://www.oss.ba/?jezik=bos&n=554
NN: Da li je Opštinski sud u Sarajevu još zatrpan komunalnim predmetima?

SALIHOVIĆ: Smatram da je to politički problem. Preko leđa suda čuva se socijalni mir. Naš sud je prošle godine primio 450.000 predmeta, a godišnji prosjek za ostale sudove je 11.000 predmeta. To su predmeti neplaćanja vode, struje.
Radimo i na tome koliko možemo ali to je nemoguće sve stići. Kanton Sarajevo treba da dobije 50 miliona KM od MMF-a. Nedavno sam premijeru kantona rekao da on ima 115 miliona KM u ovim predmetima koji nas zatrpavaju. Taj novac bi se mogao naplatiti od građana. Rekao sam da nam pomognu da zaposlimo još pedesetak stručnih saradnika, da steknemo uslove da naplatimo ta potraživanja. Naplatili bismo makar 50 miliona.
User avatar
Macuser
Posts: 532
Joined: 08/01/2006 12:45

#545 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Macuser »

Normalno je da se karta placa. To je znak i civilizovanosti.
User avatar
madner
Posts: 52748
Joined: 09/08/2004 16:35

#546 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by madner »

nesquik wrote:
madner wrote:Bosna je malo vise od Sarajeva. Tamo negdje ljudi pjesace ako nemaju auto duze i po puno gorim putevima i djeca se skoluju. Ako mogu oni, a mogu sto ne bi mogli ljudi ovdje? Valjda je lakse pjesaciti po trotoaru nego po blatu. Dakle samim tim znamo da nije neophodno.
Ne znam ni jedan primjer da je neka drzava stavila javni prevoz na listu za socijalu, a to je ono sto ti hoces. Samo umjesto da ti odes i kazes dajte mi socijalu (kartu) jos bi da budes mangup pa da kazes kako je to tvoje pravo.
Tacno da je Bosna malo sira od Sarajeva, ali isto tako nije svaki grad,gradic i selo u Bosni glavni grad te drzave.
Nije svako to mjesto univerzitetski centar i tako dalje i tako sire.

Sad za sve ostale koji podrzavaju akciju "nijedan putnik bez karte"

Vec sam jednom rekao uredu da je karta skuplja nego prije (cuh da je bila 0.5 ili 1 KM) jer su naravno poskupili i nafta i struja.
Ali isto tako nije uredu da je karta toliko skupa. Sa samo malo matematike- Ako jedan tramvaj koji vozi sa ilidze na carsiju ima cijenu karte od 1.80KM i uzmes u obzir da u njega stane (a ko god se vozio vidio je) 200ljudi. Ispade da ti ljudi plate 360KM. (ovo je primjer gdje 200ljudi ude na prvoj i ide do zadnje stanice,uzmi u obzir da ima i smijene putnika ali bi bilo jako zajebano skontati koliko je to tacno, u svrhu pve "racunice" uzmimo da ce izmedu prve i zadnje jos 100 putnika da ude pa je konacni iznos 540KM, naravno sve se racuna u sklopu ove akcije nijedan putnik bez karte)

Da vidimo znaci imamo 540KM prihoda za jedan tramvaj koji je vozio u jednom smijeru ;)
Sad uzmes u obzir da jedna smijena traje 8 sati i ako tom jednom tramvaju treba 2h u jesnom smjeru dodes do cifre 4,odnosno 4 takva kruga
=2160
Sad kad se oduzmu :-utrosena struja (nisam siguran je li to uopste GRAS placa)
-plata za vozaca cca 66KM
-u naletu guzve razvaljeno sjediste cca 30
-cistacica i sredstva za ciscenje cca 30
-plate za one koji se furaju da rade cca 100
-revizori (3 komada) cca 100
_________
226KM
Razlika je nevjerovatnih 1834KM i ne znam koliko struje se moze na to utrositi ali sam siguran da nije preko 500KM opet su dobri za 1300KM

Dodaj na to one reklame i nesto "malo" od drzave

Sad ti meni reci da to nije dovoljno da se ova vozila koja imaju dovedu do perfekcije(cistoca,ugodaj,...) da se ubace jos neka vozila itd itd
Ne kazem da se nova kupe,nisu ni u Zg sve novi tramvaji,ali se ipak osjecas ko covjek kad se vozis u njemu,a ne ko stoka koja je na sajam krenula ;)

I da se nakon nekog vremena uvedu neke nove jeftinije karte i novi,bolji nacini placanja ;)

A sta od toga je GRAS uradio u zadnjih 5/6/7/8.. godina?
Nista


Onda ima i onog da jedan glavni grad treba da svojim "gostima" pruzi neka zadovoljstva da bi se oni nekad i vratili tu,a ne da natjera ljude da pobjegnu i nikad se ne vrate. A sve to nekako krene od onoga kad covjek dode na aerodrom/autobusku/zeljeznicku pa treba do smjestaja doc. Dzaba ti da imas Ajfelov toranj ako ce turistu biti muka od svega dok dode do njega.

I naravno mi "obicni" smrtnici koji zivimo,radimo ili studiramo ovdje.

Neki dan cekam ja trolu na trgu austrije,debeli minus udario nema trole 5minuta nema 10 nema 15.. nakon 20minuta ide jedna. (koliko se ja sjecam tamo pise da radnim danom 103ca dode svakim 5minuta) I lik ispusti ljude zatvori vrata i ode u garazu. I konacno 10 minuta poslije ide druga trola (znaci ukupno cekanje pola sata) i onda te ima obraza pitati za kartu. Koju su svi ,znaci SVI kupili.
Sta se desava,slijedeca stanica ulazi gospoda :"Eto ja sam sad s posla,pa nemam para bla bla bla" i puste je isla je do moje stanice,znaci od Drvenije do Stadiona i sad kontam ona ili nije bila tu ili je to pravilo za kartu samo za one koji izgledaju kao da nece soferu jebat mater.


Pozz ;)

To je jedna smijena za jedan dan,dodaj na to 30 dana te reklame te ovo te ono
Dobra je to matematika, srednja vrijednost je znaci kada uzmes spicu i pomnozis sa ostalim vrijednostima.
Ako je pun u spici (a jeste) ne znaci da dok nije u spici haman nema nikoga. A sad ti u spici vecinom imaju mjesecne karte. Ne znam kolko je mjesecna studentska, ali ne izadje te puno vise od 2 KM dnevno.

Ali kakve to veze ima sa fixerovom idejom da je vozna tramvajem neophodna? Znaci kao voda, hrana zrak? :D
User avatar
Black swan
Posts: 55784
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: U sredistu elementarnih nepogoda

#547 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Black swan »

danas oko 2.15 nije bilo tramvaja u gradu

kao da po kiši namjerno puste manje vozila samo da bi raja uzimala taksije i komercijale
i naravno poslije komercijale odmah tramvaj koji je pun ko šibica

komercijala puna ko sardina i nema one kulture kao kad je prazna
vozac nekulturan
koristi seljačke riječi (pomaketi )
raja stoli na ulazu... naravno da će stajati kad je gužva gdje će???

svakom ko ulazi vozač govori ima komercijala iza 200 metara prazna je... a momak plaća kartu i kaže kakve to ima veze ja hoću ovom... :lol: :lol: :lol:
elSaik
Posts: 11643
Joined: 27/03/2007 16:49
Location: 8. krug pakla
Contact:

#548 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by elSaik »

Juče oko 15h, kad sam krenuo na fucks, ušao na DBR5 u trolu, platio kartu, imam ispit ne da mi se još peglati sa revizorima ako ih bude, vozač pozdravio svakog putnika koji je ušao (svi ušli na prva) sa dobar dan/hvala. Nije bilo revizora. Poslije sam čekao na Skenderiji sa kartom od tog dana, kontam ako i uđu dat ću im ovu, svakako nikad ne provjeravaju, ali ih opet nije bilo. Tako da - ja niš' ne vidjeh od te "akcije".
User avatar
Amazonka27
Posts: 6217
Joined: 21/08/2007 10:25
Location: Sa

#549 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by Amazonka27 »

madner, koliko znam ti imas auto i vjerovatno se lupas nogom u guzicu od srece kad gorivo poskupi. a zasto ti vozis auto i doprinosis guzvi u saobracaju?
da pokusam pogoditi:

a) Jer imas
b) jer mozes
c) jer ti je isplativije
d) stedis vrijeme
e) udobnije se prebacis od tacke a do tacke b

a vidis...posebno mi je cudno to sto tvoje komsije placaju skuplju kartu nego ovi sto se zale ovdje...ili ih samo ti branis jer imas i mozes? ..., meni je bilo jeftinije da se preselim nego da placam karte i unistavam bubrege na minusima...pa zaglavi negdje neki tramvaj a onaj zadnji autobus na ilidzi ne ceka....pa daj taxi...pa nemas para za taxi...pa nemas gdje spavati...pa nemas kredita da nazoves...pa nemas koga nazvati da dodje po tebe...jesil ikad bio u takvoj situaciji?
User avatar
NEOPLAN
Posts: 949
Joined: 02/05/2009 12:15

#550 Re: AKCIJA GRAS-A: Nijedan putnik bez karte

Post by NEOPLAN »

Jest, na papiru je sve idealno......a gdje je u tim racunicama amortizacija koja je za ova stara vozila ogromna, pa odrzavanje, pa rezervni dijelovi, pa putnici bez karte kojih je u prosjeku 40-60% u tramvaju, pa onda subvencije za penzionere koje kanton ne isplacuje a od penzionera ne mozes uci u tramvaj/trolu/bus, pa gdje su neprofitabilne linije koje GRAS kao javno preduzece mora drzati, a na kojima po voznji ima jedan ili nijedan putnik (Grbavica-Lukavica-Ilidza je linija koja je odlican primjer, odlukom OHR-a mora postojati ta medjuentitetska linija i na njoj po toj odluci mora saobracati autobus, iako bi i minibus "prdio" prazan).....digitron uvijek kaze da je sve super, ali kad se predje u realnost nidje veze.........

Ali hajmo ovako:

KADA BI SVI PUTNICI IMALI KARTU I SA OVOM CIJENOM 1,60KM, evo racunice:

U jedan tramvaj stane npr 200 ljudi kad je pun. U prosjeku nek se u svakoj voznji preveze 120 ljudi.

Jedna voznja traje 1h u jednom pravcu. Znaci u dva pravca 2h. Dnevno tramvaj radi 18h, znaci 9 krugova.

9*120*1,6KM=1728KM

Nek vozi 25 tramvaja: 25*1728=43200KM
30 dana:43200*30=1296000KM

Nek su troskovi 70% (struja, odrzavanje, amortizacija, neplanirani dijelovi, PDV)=907200KM

Grasu bi ostajalo 388800 mjesecno samo na tramvaju.

Da skratim racunicu, tramvaj je prevoz koji najvise para donosi. Uzecemo da toliko donose i trolejbus, minibus i autobus. Znaci:

Tramvaj---388800KM
Trolejbus---388800KM
Autobus---388800KM
Minibus---388800KM
--------------------------
UKUPNO: 1555200KM

Nek su ostali prihodi (turisticka agencija, vanredni prevozi, marketing, stamparija) jos 388800KM, to je:

1944000KM.

GRAS ima 1996 zaposlenih. Najvisa plata je direktorova cca2000KM, najniza je cistacica sa cca 700KM. Prosjecna je oko 1000KM.

1000*1996=1996000KM

Znaci PRIHOD-RASHOD=1944000-1996000=-52000KM

Znaci, GRAS je u minusu svaki mjesec 50000KM. A to je kad bi situacija bila idealna i svi placali uslugu.

Stim sto je pretpostavka da minibus i autobus zaradjuju kao tramvaj, sto je nemoguce.

I jos nesto: kazu ljudi da GRAS ima viska zaposlenih. Situacija je ovakva: Ima viska u administraciji, ali ima manjka u vozilima I odrzavanju, tako da dodje na isto….

E sad, kad se uzme u obzir da:

1. Vlast I Uprava kradu sakom I kapom
2. Vise od 50% gradjana ne placa kartu a vozi se
3. su vozila sve starija I da su kvarovi sve cesci

onda nam je svima jasno zasto ljudi u GRAS-u strajkuju. I da je sve idealno, tj da svi placaju I da niko ne krade, GRAS bi opet bio u minusu, ali bi se taj minus mogao smanjivati kupovinom novih vozila I smanjenjem troskova amortizacije, odrzavanja, kvarova. Za par godina bi se doslo u situaciju da je GRAS respektabilan prijevoznik ne u BIH, vec u regionu. Samo da je malo vise postenja I kulture kod gradjana da placaju karte I manje halapljivosti kod vlasti I uprave koji u GRASU vide zlatnu koku za svoje Mercedese, vile, ljetovanja….

I umjesto da stanemo uz te radnike (koji su obicni radnici kao I vi I ja I koji nisu ni uprava, ni direktor, ni premijer) koji traze samo svoju platu i doprinose koji ih po zakonu sleduju, da konacno istraju do kraja, mi jos pljujemo po njima ne sluteci da vec sutra mozemo I mi biti u njihovoj kozi.

A vjerujte, nije lako voziti poluraspadnuti autobus sa 100 dusa na vratu I cekat kad ce nesto otkazati….
Locked