Radovi u Alipasinoj
-
- Posts: 8428
- Joined: 16/08/2005 14:02
- Location: Sarajevo
- Contact:
#51
GRAS je meni zakon
Naljepe reklamu karta za 10 voznji - 10KM. Odes na prodajno mjesto teta ti umre od smijeha - kaze nikad toliko ta karta nije bila, nego bitte zahle 14 i kusur maraka pa ces je dobiti... I tako ti otkuca zadnju voznju, udju revizori, i fino hoce jos kao da te kazne jer ne pise nigdje na karti kad je to zadnji put ponistena, mozda je kaze nosas mjesecima
A zaliti se mozes Nailovoj materi
Naljepe reklamu karta za 10 voznji - 10KM. Odes na prodajno mjesto teta ti umre od smijeha - kaze nikad toliko ta karta nije bila, nego bitte zahle 14 i kusur maraka pa ces je dobiti... I tako ti otkuca zadnju voznju, udju revizori, i fino hoce jos kao da te kazne jer ne pise nigdje na karti kad je to zadnji put ponistena, mozda je kaze nosas mjesecima
A zaliti se mozes Nailovoj materi
-
- Posts: 970
- Joined: 22/06/2007 16:21
- Location: Rajvosa
#52
nady wrote:Treba potpuno zabraniti saobraćaj u strogom centru i riješen problem.Ne vjerujem da se gužve u gradu formiraju zbog tranzitnog saobraćaja.Ne znam kako se ovi što rade u centru mogu godinama svaki dan peglati za parking a ima gradski prevoz.Ne možemo ni u granap bez auta, znam raje sa Kovačića na Čobaniju dolaze autom na posao.
jako jednostavno.
kako ces izvesti to ? kuda ce ici saobracaj onda ? kuda ce ici zaobilaznica ?
nisu u stanju napraviti gradsku zaobilaznicu usred nicega da rasterete saobracaj u gradu, a ti bi da se totalno zatvori trecina grada.
to isto da kazes da se kompletan Manhattan u New Yorku zatvori za auta
ovo je jedno obicno selo s kraja na kraj ti treba pola sata plafon, stvarno ne kontam ljude koji Sarajevo smatraju nekim fol velikim gradom, pa koliki dio tog "velikog" Sarajeva se moze zaista smatrati gradom ? 70% grada su mahale i nabacane kuce na sve strane sa uskim ulicama uglavnom po okolnim brdima, to imas i u svakoj selendri.
- Sarayman
- Posts: 1313
- Joined: 25/10/2006 09:12
- Location: Sarajevo
#53 Napokon!
Svi radovi su zavrseni i od danas Alipasina je pustena u promet. Napokon! Izgleda da su uradili poprilicno dobar posao (kad bolje ne znaju), a u svakom slucaju cesta je neuporedivo bolja nego sto je bila.
Kakvi su vasi utisci, ocjene, kritike?
(samo jednom sam prosao, pa cu sacekati jos koji dan da donesem svoj sud)
Kakvi su vasi utisci, ocjene, kritike?
(samo jednom sam prosao, pa cu sacekati jos koji dan da donesem svoj sud)
- Amazonka27
- Posts: 6209
- Joined: 21/08/2007 10:25
- Location: Sa
#54
jesul poceli trolejbusi ici? meni je fakat vise dojadilo pjesaciti i praviti dnevne strategije kako se taj dan prebaciti od tacke a do tacke b
-
- Posts: 970
- Joined: 22/06/2007 16:21
- Location: Rajvosa
#55
ne sumnjam da je bolji asfalt za vozit autom po njemu
ali cekajte kad se pocnu lokve formirati na svakom koraku, onda cemo vidjeti kako je dobro uradjen posao
pa eno na m dvoru danas propao asfalt, tj ulegnuo u kranjoj lijevoj traci iz pravca grada kod onog semafora gdje je tramvajska stanica, kopaju citav dan nesto, a jutro kad sam izlazio bila je ulica potpuno potopljenja, ne one bare inace nego komplet ulica
a i u smjeru prema gradu je bila ista situacija na sinama...
ne znam sta je bilo da li je pukla cijev ili je kanalizacija zacepila ali naravno ne sumnjam da je razlog nedavno obnavaljanje tih ulica
pa tu na m dvoru su bili kopali i po 2 metra u dubinu, ko fol nesto komplet sanirali i evo belaja odmah
ali cekajte kad se pocnu lokve formirati na svakom koraku, onda cemo vidjeti kako je dobro uradjen posao
pa eno na m dvoru danas propao asfalt, tj ulegnuo u kranjoj lijevoj traci iz pravca grada kod onog semafora gdje je tramvajska stanica, kopaju citav dan nesto, a jutro kad sam izlazio bila je ulica potpuno potopljenja, ne one bare inace nego komplet ulica
a i u smjeru prema gradu je bila ista situacija na sinama...
ne znam sta je bilo da li je pukla cijev ili je kanalizacija zacepila ali naravno ne sumnjam da je razlog nedavno obnavaljanje tih ulica
pa tu na m dvoru su bili kopali i po 2 metra u dubinu, ko fol nesto komplet sanirali i evo belaja odmah
-
- Posts: 120
- Joined: 05/07/2005 04:36
#56
k'o da gledam, ta tacka "b" je arh. fakultetAmazonka27 wrote:jesul poceli trolejbusi ici? meni je fakat vise dojadilo pjesaciti i praviti dnevne strategije kako se taj dan prebaciti od tacke a do tacke b
- Amazonka27
- Posts: 6209
- Joined: 21/08/2007 10:25
- Location: Sa
#57
nije...heheh tacka b je hrasnoghost_in_the_machine wrote:k'o da gledam, ta tacka "b" je arh. fakultetAmazonka27 wrote:jesul poceli trolejbusi ici? meni je fakat vise dojadilo pjesaciti i praviti dnevne strategije kako se taj dan prebaciti od tacke a do tacke b
- semmy
- Posts: 2610
- Joined: 02/02/2007 09:23
- Location: mars
#58
ne kontam sto si zivce gubio imao si alternativnih zaobilaznica....enes-s wrote:Koliko sam živaca izgubio za ovih mesec i po dana.
svaki dan prolazim najmanje 3-4 puta alipasinom, kad mi se negdje zurilo fino preko kosevskog, pa pored unitica jer i sine rade kod zeljeznicke...
meni ovo nije smetalo, bar sada imamo normalnu ulicu bez rupa
- Amazonka27
- Posts: 6209
- Joined: 21/08/2007 10:25
- Location: Sa
#59
semmy wrote:ne kontam sto si zivce gubio imao si alternativnih zaobilaznica....enes-s wrote:Koliko sam živaca izgubio za ovih mesec i po dana.
svaki dan prolazim najmanje 3-4 puta alipasinom, kad mi se negdje zurilo fino preko kosevskog, pa pored unitica jer i sine rade kod zeljeznicke...
meni ovo nije smetalo, bar sada imamo normalnu ulicu bez rupa
e ovo si super rekao...samo... sta je sa ljudima koji nemaju automobil?
-
- Posts: 902
- Joined: 15/07/2005 21:47
#63
Promijeni amortizere, inace cesta je ok.karanana wrote:Neravno je. Skakuce mi auto kad prolazim, nista nije bolja povrsina od one koja je prije bila.
-
- Posts: 2325
- Joined: 27/10/2006 11:35
#64
Pa... gradjevinski strucnjaci moraju precizno pogoditi kada ce cesta ulegnuti i kada ce asfalt propasti, jer idu novi izbori, dolaze novi ministri, moraju i oni kresnuti koji milion iz budzeta a nema boljeg nacina od renoviranja vec renoviranih gradskih saobracajnica... narod je ionako stoka, da budem precizniji senilna stoka, tako da problema nece biti... spremite se na nova cekanja, zastoje, guzve i ono obavezno "pa sta vi hocete, sta se bunite, malo strpljenja, grad ce nam biti ljepsi!!!!"
Za to vrijeme ZG i BG grade najmodernije sportske dvorane sa po 20.000 sjedalica, sportske komplekse, stadione, velesajamske dvorane, supermoderne gradske obilaznice... a kod nas se krpaju jedne te iste ceste
Za to vrijeme ZG i BG grade najmodernije sportske dvorane sa po 20.000 sjedalica, sportske komplekse, stadione, velesajamske dvorane, supermoderne gradske obilaznice... a kod nas se krpaju jedne te iste ceste
- karanana
- Posts: 47254
- Joined: 26/02/2004 00:00
#65
Moji amortizeri su u redu.Celicna_saka wrote:Promijeni amortizere, inace cesta je ok.karanana wrote:Neravno je. Skakuce mi auto kad prolazim, nista nije bolja povrsina od one koja je prije bila.
http://www.sa-c.info/vijest/981
-
- Posts: 902
- Joined: 15/07/2005 21:47
#66
Moja jedina zamjerka su sahtovi, ostatak ceste je sasvim ok i neuporediv sa onim kakva je bila ranije. E sad hoce li ministar jebavati izvodjace radova koji ce opet jebavati nas mjesec dana, mogu samo nagadjati.karanana wrote:Moji amortizeri su u redu.Celicna_saka wrote:Promijeni amortizere, inace cesta je ok.karanana wrote:Neravno je. Skakuce mi auto kad prolazim, nista nije bolja povrsina od one koja je prije bila.
http://www.sa-c.info/vijest/981
-
- Posts: 2325
- Joined: 27/10/2006 11:35
#67
Ime stanovitog Mehmedic Besima se i suvise cesto spominje zadnjih deset godina, da bi to izaslo na dobro. Sad je ministar, pa direktor, pa opet ministar, pa je u isto vrijeme ministar i najljuci protivnik vlade u kojoj radi i ministarstva na cijem celu caruje, pa je opet malo direktor, pa direktor, pa malo ministar, a onda opet direktor. I tako deset godina.karanana wrote:Moji amortizeri su u redu.Celicna_saka wrote:Promijeni amortizere, inace cesta je ok.karanana wrote:Neravno je. Skakuce mi auto kad prolazim, nista nije bolja povrsina od one koja je prije bila.
http://www.sa-c.info/vijest/981
Najbolje mi je ovo kako su oni vrsili nadzor ali nisu oni krivi ni za sto, i sad cekaju nalaz nadzornog organa... drugim rijecima, opet su u vlasti, ali su i najzesci kriticari vlasti. Oni, jasta, zna se koji.
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#68
Drug,in33sa wrote: Za to vrijeme ZG i BG grade najmodernije sportske dvorane sa po 20.000 sjedalica, sportske komplekse, stadione, velesajamske dvorane, supermoderne gradske obilaznice... a kod nas se krpaju jedne te iste ceste
A da oni nas ne pokusavaju stici! Mi imamo Skenderiju od 1973. (8000 posjetiaca) , Zetru od 1983. (11000 sjedecih mjesta), Kosevo od 1984. (38000 sjedecih), imamo skijanje na planinama od 50-ih godina, imamo zgradu KCUS, imamo Unitic od 1986., itd, itd...
A Sarajevo je 390.000, Zagreb 850.000 a Bg 1.500.000 stanovnika.
Malo razmisli prije nego izvedes ovakve zakljucke...
- valterbranisarajevo
- Posts: 6780
- Joined: 19/01/2003 00:00
- Location: Titovo šeher Sarajevo
- Contact:
#69
Jučer je u nekim novinama bila objavljena izjava Besima Mehmedića da zbog očajno loše urađenog posla na rekonstrukciji Alipašine, on neće potpisati tehnički prijem (ili kako se već to zove)....
- Amazonka27
- Posts: 6209
- Joined: 21/08/2007 10:25
- Location: Sa
#70
Nije ni nadvoznjak na autoputu prosao tehnicki prijem...visina je manja od pripsane...I? Nikon nista...to je vec stara i zaboravljena vijest.
- karanana
- Posts: 47254
- Joined: 26/02/2004 00:00
#71
Imamo i tramvaje iz 1800 i neke i puteve od 1940-ih pa to nista ne znaci kad su isti od kad su uvedeni. Neke stvari treba mjenjati. Skenderija je bila moderna mozda 73. ali sada je rupa. Slicno je i sa Zetrom.ins wrote:Drug,in33sa wrote: Za to vrijeme ZG i BG grade najmodernije sportske dvorane sa po 20.000 sjedalica, sportske komplekse, stadione, velesajamske dvorane, supermoderne gradske obilaznice... a kod nas se krpaju jedne te iste ceste
A da oni nas ne pokusavaju stici! Mi imamo Skenderiju od 1973. (8000 posjetiaca) , Zetru od 1983. (11000 sjedecih mjesta), Kosevo od 1984. (38000 sjedecih), imamo skijanje na planinama od 50-ih godina, imamo zgradu KCUS, imamo Unitic od 1986., itd, itd...
A Sarajevo je 390.000, Zagreb 850.000 a Bg 1.500.000 stanovnika.
Malo razmisli prije nego izvedes ovakve zakljucke...
-
- Posts: 902
- Joined: 15/07/2005 21:47
#72
Za Skenderiju si u pravu ali od Zetre je samo beogradska arena modernija, doduse Hrvati su pokrenuli veliki val gradnje dvorana za rukometno prvenstvo iduce godine.karanana wrote:Imamo i tramvaje iz 1800 i neke i puteve od 1940-ih pa to nista ne znaci kad su isti od kad su uvedeni. Neke stvari treba mjenjati. Skenderija je bila moderna mozda 73. ali sada je rupa. Slicno je i sa Zetrom.ins wrote:Drug,in33sa wrote: Za to vrijeme ZG i BG grade najmodernije sportske dvorane sa po 20.000 sjedalica, sportske komplekse, stadione, velesajamske dvorane, supermoderne gradske obilaznice... a kod nas se krpaju jedne te iste ceste
A da oni nas ne pokusavaju stici! Mi imamo Skenderiju od 1973. (8000 posjetiaca) , Zetru od 1983. (11000 sjedecih mjesta), Kosevo od 1984. (38000 sjedecih), imamo skijanje na planinama od 50-ih godina, imamo zgradu KCUS, imamo Unitic od 1986., itd, itd...
A Sarajevo je 390.000, Zagreb 850.000 a Bg 1.500.000 stanovnika.
Malo razmisli prije nego izvedes ovakve zakljucke...
-
- Posts: 504
- Joined: 24/08/2007 11:16
- Location: Bojmunte - Livanjsko Polje, mercedes SLK Turbo Indžekšn, jambolija na volanu.
#73
Nisam imao nikakvu alternativu jer nemam automobil. Jedina alternativa mi je bila da umesto trole čekam autobus, koji je išao na svaki sat, i koji je stajao kod parka u blizini američke ambasade. Posle toga sam morao da idem peške, tj. išao sam ili peške ili taksijem, jer zaista ne mogu da čekam autobus sat vremena, da bi me on prebacio kilometar i po.semmy wrote: ne kontam sto si zivce gubio imao si alternativnih zaobilaznica....
Druga stvar, kada su već potrošili mesec i po dana da saniraju jednu ulicu, onda su mogli da se sete da žive u 21. veku, da je ta ulica produžetak ULAZA u grad koji se zove Sarajevo. Trebali su da je obnove, da sačine plan, da urade i onaj deo, gore prema Zetri i Koševu, pa da prošire na 3 trake, jer mesta ima. Ali ne, oni to ne znaju, nego sklepaj isto onako kako je bilo, kao u ostalom u celom gradu.
-
- Posts: 6701
- Joined: 17/02/2005 07:57
#74
A sta je to na Zetri moderno??Celicna_saka wrote:Za Skenderiju si u pravu ali od Zetre je samo beogradska arena modernija, doduse Hrvati su pokrenuli veliki val gradnje dvorana za rukometno prvenstvo iduce godine.karanana wrote:Imamo i tramvaje iz 1800 i neke i puteve od 1940-ih pa to nista ne znaci kad su isti od kad su uvedeni. Neke stvari treba mjenjati. Skenderija je bila moderna mozda 73. ali sada je rupa. Slicno je i sa Zetrom.ins wrote: Drug,
A da oni nas ne pokusavaju stici! Mi imamo Skenderiju od 1973. (8000 posjetiaca) , Zetru od 1983. (11000 sjedecih mjesta), Kosevo od 1984. (38000 sjedecih), imamo skijanje na planinama od 50-ih godina, imamo zgradu KCUS, imamo Unitic od 1986., itd, itd...
A Sarajevo je 390.000, Zagreb 850.000 a Bg 1.500.000 stanovnika.
Malo razmisli prije nego izvedes ovakve zakljucke...
Ni zetra ni skenderija nisu sportske nego multifunkcionalne dvorane. Sarajevo prave sportske dvorane uopste nema, a Beograd ima Arenu i Pionir, Zagreb dvoranu Drazen Petrovic..
-
- Posts: 504
- Joined: 24/08/2007 11:16
- Location: Bojmunte - Livanjsko Polje, mercedes SLK Turbo Indžekšn, jambolija na volanu.
#75
Kažu da je Zetra moderna iznutra.
Beograd ima i Halu sportova na Novom Beogradu, Pinki u Zemunu, onda na Šumicama, itede... nije stvar u tome, stvar je što ovde vladaju seljaci i lopovi. Eto, to je to.
Beograd ima i Halu sportova na Novom Beogradu, Pinki u Zemunu, onda na Šumicama, itede... nije stvar u tome, stvar je što ovde vladaju seljaci i lopovi. Eto, to je to.