Radovi u Alipasinoj

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

_BosanaC
Posts: 8428
Joined: 16/08/2005 14:02
Location: Sarajevo
Contact:

#51

Post by _BosanaC »

GRAS je meni zakon :D

Naljepe reklamu karta za 10 voznji - 10KM. Odes na prodajno mjesto teta ti umre od smijeha - kaze nikad toliko ta karta nije bila, nego bitte zahle 14 i kusur maraka pa ces je dobiti... I tako ti otkuca zadnju voznju, udju revizori, i fino hoce jos kao da te kazne jer ne pise nigdje na karti kad je to zadnji put ponistena, mozda je kaze nosas mjesecima :lol: :lol: :lol:

A zaliti se mozes Nailovoj materi :roll:
dimu
Posts: 970
Joined: 22/06/2007 16:21
Location: Rajvosa

#52

Post by dimu »

nady wrote:Treba potpuno zabraniti saobraćaj u strogom centru i riješen problem.Ne vjerujem da se gužve u gradu formiraju zbog tranzitnog saobraćaja.Ne znam kako se ovi što rade u centru mogu godinama svaki dan peglati za parking a ima gradski prevoz.Ne možemo ni u granap bez auta, znam raje sa Kovačića na Čobaniju dolaze autom na posao.

jako jednostavno.

kako ces izvesti to ? kuda ce ici saobracaj onda ? kuda ce ici zaobilaznica ?

nisu u stanju napraviti gradsku zaobilaznicu usred nicega da rasterete saobracaj u gradu, a ti bi da se totalno zatvori trecina grada.
to isto da kazes da se kompletan Manhattan u New Yorku zatvori za auta :lol: :lol:

ovo je jedno obicno selo s kraja na kraj ti treba pola sata plafon, stvarno ne kontam ljude koji Sarajevo smatraju nekim fol velikim gradom, pa koliki dio tog "velikog" Sarajeva se moze zaista smatrati gradom ? 70% grada su mahale i nabacane kuce na sve strane sa uskim ulicama uglavnom po okolnim brdima, to imas i u svakoj selendri.
User avatar
Sarayman
Posts: 1313
Joined: 25/10/2006 09:12
Location: Sarajevo

#53 Napokon!

Post by Sarayman »

Svi radovi su zavrseni i od danas Alipasina je pustena u promet. Napokon! Izgleda da su uradili poprilicno dobar posao (kad bolje ne znaju), a u svakom slucaju cesta je neuporedivo bolja nego sto je bila.

Kakvi su vasi utisci, ocjene, kritike?
(samo jednom sam prosao, pa cu sacekati jos koji dan da donesem svoj sud)
User avatar
Amazonka27
Posts: 6209
Joined: 21/08/2007 10:25
Location: Sa

#54

Post by Amazonka27 »

jesul poceli trolejbusi ici? meni je fakat vise dojadilo pjesaciti i praviti dnevne strategije kako se taj dan prebaciti od tacke a do tacke b
dimu
Posts: 970
Joined: 22/06/2007 16:21
Location: Rajvosa

#55

Post by dimu »

ne sumnjam da je bolji asfalt za vozit autom po njemu

ali cekajte kad se pocnu lokve formirati na svakom koraku, onda cemo vidjeti kako je dobro uradjen posao :lol:

pa eno na m dvoru danas propao asfalt, tj ulegnuo u kranjoj lijevoj traci iz pravca grada kod onog semafora gdje je tramvajska stanica, kopaju citav dan nesto, a jutro kad sam izlazio bila je ulica potpuno potopljenja, ne one bare inace nego komplet ulica

a i u smjeru prema gradu je bila ista situacija na sinama...


ne znam sta je bilo da li je pukla cijev ili je kanalizacija zacepila ali naravno ne sumnjam da je razlog nedavno obnavaljanje tih ulica

pa tu na m dvoru su bili kopali i po 2 metra u dubinu, ko fol nesto komplet sanirali i evo belaja odmah
ghost_in_the_machine
Posts: 120
Joined: 05/07/2005 04:36

#56

Post by ghost_in_the_machine »

Amazonka27 wrote:jesul poceli trolejbusi ici? meni je fakat vise dojadilo pjesaciti i praviti dnevne strategije kako se taj dan prebaciti od tacke a do tacke b
k'o da gledam, ta tacka "b" je arh. fakultet :-D
User avatar
Amazonka27
Posts: 6209
Joined: 21/08/2007 10:25
Location: Sa

#57

Post by Amazonka27 »

ghost_in_the_machine wrote:
Amazonka27 wrote:jesul poceli trolejbusi ici? meni je fakat vise dojadilo pjesaciti i praviti dnevne strategije kako se taj dan prebaciti od tacke a do tacke b
k'o da gledam, ta tacka "b" je arh. fakultet :-D
nije...heheh tacka b je hrasno :D
User avatar
semmy
Posts: 2610
Joined: 02/02/2007 09:23
Location: mars

#58

Post by semmy »

enes-s wrote:Koliko sam živaca izgubio za ovih mesec i po dana.
ne kontam sto si zivce gubio :? :? imao si alternativnih zaobilaznica....
svaki dan prolazim najmanje 3-4 puta alipasinom, kad mi se negdje zurilo fino preko kosevskog, pa pored unitica jer i sine rade kod zeljeznicke...
meni ovo nije smetalo, bar sada imamo normalnu ulicu bez rupa
User avatar
Amazonka27
Posts: 6209
Joined: 21/08/2007 10:25
Location: Sa

#59

Post by Amazonka27 »

semmy wrote:
enes-s wrote:Koliko sam živaca izgubio za ovih mesec i po dana.
ne kontam sto si zivce gubio :? :? imao si alternativnih zaobilaznica....
svaki dan prolazim najmanje 3-4 puta alipasinom, kad mi se negdje zurilo fino preko kosevskog, pa pored unitica jer i sine rade kod zeljeznicke...
meni ovo nije smetalo, bar sada imamo normalnu ulicu bez rupa

e ovo si super rekao...samo... sta je sa ljudima koji nemaju automobil?
User avatar
Sarayman
Posts: 1313
Joined: 25/10/2006 09:12
Location: Sarajevo

#60

Post by Sarayman »

Prosao sam 4-5 puta novom cestom kroz Alipasinu i sasvim dobro izgleda. Bila bi savrsena da su sahtove pomakli u sami kraj ispod trotoara, ali valjda je to nedokucivo u ovom trenutku. Vrijedilo je cekati.. :-D

Oca mi u mene!
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#61

Post by karanana »

Neravno je. Skakuce mi auto kad prolazim, nista nije bolja povrsina od one koja je prije bila.
ins
Posts: 2711
Joined: 12/05/2005 10:50

#62

Post by ins »

Slazem se - neravno je! :x
Celicna_saka
Posts: 902
Joined: 15/07/2005 21:47

#63

Post by Celicna_saka »

karanana wrote:Neravno je. Skakuce mi auto kad prolazim, nista nije bolja povrsina od one koja je prije bila.
Promijeni amortizere, inace cesta je ok.
in33sa
Posts: 2325
Joined: 27/10/2006 11:35

#64

Post by in33sa »

Pa... gradjevinski strucnjaci moraju precizno pogoditi kada ce cesta ulegnuti i kada ce asfalt propasti, jer idu novi izbori, dolaze novi ministri, moraju i oni kresnuti koji milion iz budzeta a nema boljeg nacina od renoviranja vec renoviranih gradskih saobracajnica... narod je ionako stoka, da budem precizniji senilna stoka, tako da problema nece biti... spremite se na nova cekanja, zastoje, guzve i ono obavezno "pa sta vi hocete, sta se bunite, malo strpljenja, grad ce nam biti ljepsi!!!!"

Za to vrijeme ZG i BG grade najmodernije sportske dvorane sa po 20.000 sjedalica, sportske komplekse, stadione, velesajamske dvorane, supermoderne gradske obilaznice... a kod nas se krpaju jedne te iste ceste :thumbup:
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#65

Post by karanana »

Celicna_saka wrote:
karanana wrote:Neravno je. Skakuce mi auto kad prolazim, nista nije bolja povrsina od one koja je prije bila.
Promijeni amortizere, inace cesta je ok.
Moji amortizeri su u redu.
http://www.sa-c.info/vijest/981
Celicna_saka
Posts: 902
Joined: 15/07/2005 21:47

#66

Post by Celicna_saka »

karanana wrote:
Celicna_saka wrote:
karanana wrote:Neravno je. Skakuce mi auto kad prolazim, nista nije bolja povrsina od one koja je prije bila.
Promijeni amortizere, inace cesta je ok.
Moji amortizeri su u redu.
http://www.sa-c.info/vijest/981
Moja jedina zamjerka su sahtovi, ostatak ceste je sasvim ok i neuporediv sa onim kakva je bila ranije. E sad hoce li ministar jebavati izvodjace radova koji ce opet jebavati nas mjesec dana, mogu samo nagadjati.
in33sa
Posts: 2325
Joined: 27/10/2006 11:35

#67

Post by in33sa »

karanana wrote:
Celicna_saka wrote:
karanana wrote:Neravno je. Skakuce mi auto kad prolazim, nista nije bolja povrsina od one koja je prije bila.
Promijeni amortizere, inace cesta je ok.
Moji amortizeri su u redu.
http://www.sa-c.info/vijest/981
Ime stanovitog Mehmedic Besima se i suvise cesto spominje zadnjih deset godina, da bi to izaslo na dobro. Sad je ministar, pa direktor, pa opet ministar, pa je u isto vrijeme ministar i najljuci protivnik vlade u kojoj radi i ministarstva na cijem celu caruje, pa je opet malo direktor, pa direktor, pa malo ministar, a onda opet direktor. I tako deset godina.

Najbolje mi je ovo kako su oni vrsili nadzor ali nisu oni krivi ni za sto, i sad cekaju nalaz nadzornog organa... drugim rijecima, opet su u vlasti, ali su i najzesci kriticari vlasti. Oni, jasta, zna se koji.
ins
Posts: 2711
Joined: 12/05/2005 10:50

#68

Post by ins »

in33sa wrote: Za to vrijeme ZG i BG grade najmodernije sportske dvorane sa po 20.000 sjedalica, sportske komplekse, stadione, velesajamske dvorane, supermoderne gradske obilaznice... a kod nas se krpaju jedne te iste ceste :thumbup:
Drug,

A da oni nas ne pokusavaju stici! Mi imamo Skenderiju od 1973. (8000 posjetiaca) , Zetru od 1983. (11000 sjedecih mjesta), Kosevo od 1984. (38000 sjedecih), imamo skijanje na planinama od 50-ih godina, imamo zgradu KCUS, imamo Unitic od 1986., itd, itd...
A Sarajevo je 390.000, Zagreb 850.000 a Bg 1.500.000 stanovnika.
Malo razmisli prije nego izvedes ovakve zakljucke...
User avatar
valterbranisarajevo
Posts: 6780
Joined: 19/01/2003 00:00
Location: Titovo šeher Sarajevo
Contact:

#69

Post by valterbranisarajevo »

Jučer je u nekim novinama bila objavljena izjava Besima Mehmedića da zbog očajno loše urađenog posla na rekonstrukciji Alipašine, on neće potpisati tehnički prijem (ili kako se već to zove).... :( :x
User avatar
Amazonka27
Posts: 6209
Joined: 21/08/2007 10:25
Location: Sa

#70

Post by Amazonka27 »

Nije ni nadvoznjak na autoputu prosao tehnicki prijem...visina je manja od pripsane...I? Nikon nista...to je vec stara i zaboravljena vijest.
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#71

Post by karanana »

ins wrote:
in33sa wrote: Za to vrijeme ZG i BG grade najmodernije sportske dvorane sa po 20.000 sjedalica, sportske komplekse, stadione, velesajamske dvorane, supermoderne gradske obilaznice... a kod nas se krpaju jedne te iste ceste :thumbup:
Drug,

A da oni nas ne pokusavaju stici! Mi imamo Skenderiju od 1973. (8000 posjetiaca) , Zetru od 1983. (11000 sjedecih mjesta), Kosevo od 1984. (38000 sjedecih), imamo skijanje na planinama od 50-ih godina, imamo zgradu KCUS, imamo Unitic od 1986., itd, itd...
A Sarajevo je 390.000, Zagreb 850.000 a Bg 1.500.000 stanovnika.
Malo razmisli prije nego izvedes ovakve zakljucke...
Imamo i tramvaje iz 1800 i neke i puteve od 1940-ih pa to nista ne znaci kad su isti od kad su uvedeni. Neke stvari treba mjenjati. Skenderija je bila moderna mozda 73. ali sada je rupa. Slicno je i sa Zetrom.
Celicna_saka
Posts: 902
Joined: 15/07/2005 21:47

#72

Post by Celicna_saka »

karanana wrote:
ins wrote:
in33sa wrote: Za to vrijeme ZG i BG grade najmodernije sportske dvorane sa po 20.000 sjedalica, sportske komplekse, stadione, velesajamske dvorane, supermoderne gradske obilaznice... a kod nas se krpaju jedne te iste ceste :thumbup:
Drug,

A da oni nas ne pokusavaju stici! Mi imamo Skenderiju od 1973. (8000 posjetiaca) , Zetru od 1983. (11000 sjedecih mjesta), Kosevo od 1984. (38000 sjedecih), imamo skijanje na planinama od 50-ih godina, imamo zgradu KCUS, imamo Unitic od 1986., itd, itd...
A Sarajevo je 390.000, Zagreb 850.000 a Bg 1.500.000 stanovnika.
Malo razmisli prije nego izvedes ovakve zakljucke...
Imamo i tramvaje iz 1800 i neke i puteve od 1940-ih pa to nista ne znaci kad su isti od kad su uvedeni. Neke stvari treba mjenjati. Skenderija je bila moderna mozda 73. ali sada je rupa. Slicno je i sa Zetrom.
Za Skenderiju si u pravu ali od Zetre je samo beogradska arena modernija, doduse Hrvati su pokrenuli veliki val gradnje dvorana za rukometno prvenstvo iduce godine.
enes-s
Posts: 504
Joined: 24/08/2007 11:16
Location: Bojmunte - Livanjsko Polje, mercedes SLK Turbo Indžekšn, jambolija na volanu.

#73

Post by enes-s »

semmy wrote: ne kontam sto si zivce gubio :? :? imao si alternativnih zaobilaznica....
Nisam imao nikakvu alternativu jer nemam automobil. Jedina alternativa mi je bila da umesto trole čekam autobus, koji je išao na svaki sat, i koji je stajao kod parka u blizini američke ambasade. Posle toga sam morao da idem peške, tj. išao sam ili peške ili taksijem, jer zaista ne mogu da čekam autobus sat vremena, da bi me on prebacio kilometar i po.
Druga stvar, kada su već potrošili mesec i po dana da saniraju jednu ulicu, onda su mogli da se sete da žive u 21. veku, da je ta ulica produžetak ULAZA u grad koji se zove Sarajevo. Trebali su da je obnove, da sačine plan, da urade i onaj deo, gore prema Zetri i Koševu, pa da prošire na 3 trake, jer mesta ima. Ali ne, oni to ne znaju, nego sklepaj isto onako kako je bilo, kao u ostalom u celom gradu.
neki
Posts: 6701
Joined: 17/02/2005 07:57

#74

Post by neki »

Celicna_saka wrote:
karanana wrote:
ins wrote: Drug,

A da oni nas ne pokusavaju stici! Mi imamo Skenderiju od 1973. (8000 posjetiaca) , Zetru od 1983. (11000 sjedecih mjesta), Kosevo od 1984. (38000 sjedecih), imamo skijanje na planinama od 50-ih godina, imamo zgradu KCUS, imamo Unitic od 1986., itd, itd...
A Sarajevo je 390.000, Zagreb 850.000 a Bg 1.500.000 stanovnika.
Malo razmisli prije nego izvedes ovakve zakljucke...
Imamo i tramvaje iz 1800 i neke i puteve od 1940-ih pa to nista ne znaci kad su isti od kad su uvedeni. Neke stvari treba mjenjati. Skenderija je bila moderna mozda 73. ali sada je rupa. Slicno je i sa Zetrom.
Za Skenderiju si u pravu ali od Zetre je samo beogradska arena modernija, doduse Hrvati su pokrenuli veliki val gradnje dvorana za rukometno prvenstvo iduce godine.
A sta je to na Zetri moderno??
Ni zetra ni skenderija nisu sportske nego multifunkcionalne dvorane. Sarajevo prave sportske dvorane uopste nema, a Beograd ima Arenu i Pionir, Zagreb dvoranu Drazen Petrovic..
enes-s
Posts: 504
Joined: 24/08/2007 11:16
Location: Bojmunte - Livanjsko Polje, mercedes SLK Turbo Indžekšn, jambolija na volanu.

#75

Post by enes-s »

Kažu da je Zetra moderna iznutra.
Beograd ima i Halu sportova na Novom Beogradu, Pinki u Zemunu, onda na Šumicama, itede... nije stvar u tome, stvar je što ovde vladaju seljaci i lopovi. Eto, to je to.
Post Reply