Sarajevo Construction

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#16176 Re: Sarajevo Construction

Post by drug_profi »

Mogla bi se u Radićevoj napraviti polazna bus stanica, ima širine, ili kraj pozorišta, dvije su trake tu u jednom smjeru.
User avatar
Logovan
Posts: 94100
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#16177 Re: Sarajevo Construction

Post by Logovan »

Već vidim da se trg neće dovesti u red kako treba. :oops: Onaj parking će ostati, ulica će i dalje razdvajati dva dijela, a ne bih se čudio da ostane kafić ispred Ekonomije kao i sve one trafike i skalamerije za sokove ili kestenje.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65331
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#16178 Re: Sarajevo Construction

Post by _BataZiv_0809 »

Ma nesto ce zbudzit bezveze da prica o podzemnoj ostane ziva. Pa kad se svi pobune protiv novog izgleda trga on ce slavodobitno ponuditi opciju sa garazom u maniru e jesam vam reko :P
redhat
Posts: 979
Joined: 28/09/2008 01:32

#16179 Re: Sarajevo Construction

Post by redhat »

thekupus wrote: 15/06/2021 00:24
dječak sa šibicama wrote: 15/06/2021 00:12 A autobus linije 14, 16 i 17 bi gdje?
Nisam rekao da ima potrebe za stalnim zatvaranjem ulice, nego da se stvore uslovi da se može po potrebi zatvoriti efikasno. Sad postoji problem različitih nivoa, neujednačenosti prostora. A idealno bi bilo kroz par godina početi zatvarati za saobraćaj motornih vozila Zelenih beretki/Branilaca Sarajeva na potezu Latinska ćuprija - Narodno pozorište petkom 18-22 sata, a subotom i nedjeljom od 13-22 sata, samo za to se mora naći alternativna lokacija za polazak linija koje si naveo.
Ma jašta zatvorit sve i napravit pješačke zone, a šta ćemo sa ljudima koji svakodnevno idu na dijalizu, šta sa invalidima koji za funkcionisanje i život ovise od toga da ih neko preveze negdje? Hitna pomoć?
Sa takvom sigurnošću se gađati idejama šta "treba" i šta se "može" neko bi rekao da takve ideje dolaze makar iz glave poznavaoca. I sve nam je tako, znanje taraba ali hajmo probat pa da vidimo kako će ići. Sarajevo je tako neplanski šireno i "štiklano" da evropske urbanističke ideje napraosto nije moguće samo prekopirati, bilo bi lakše od početka napraviti nego sad mijenjati - što ne znači da ne treba mijenjati i unaprijeđivati ali takve ideje treba struka da daje a čisto sumnjam da svjetski urbanisti i arhitekte vise na klix forumu.
kakaljin
Posts: 11581
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#16180 Re: Sarajevo Construction

Post by kakaljin »

Ja da se pitam zatvorio bih kompletnu ulicu Zelenih Beretki za saobracaj i napravio pjesacku zonu skroz do narodnog pozorista. Autobus sa doma armije bi izmjestio kod narodnog pozorista, a svakako bi trg veliki bio kod narodnog skroz do pozorista mladih jer nebi bilo zgrade hotel posta. A isto bi bio veliki trg kod Doma armije i Ekonomije.

Samo sto bi ja imao jednu skuplju verziju gdje bi ubacio podzemnu garazu stavio ispod trenutnog parkinga kod Doma Armije koji bi se prosirila u dio parka kod ekonomije. Gdje bi auta ulazila i izlazila iz podzemne garaze, ulicom gdje je uniqa osiguranje.

Za pocetak vidjeti kako funkcionise kada je zatvoreno krenuti vikendima da se zatvori ulica Zelenih Beretki u petak od 18h do ponedeljka u 07h
azdralovic
Posts: 4422
Joined: 29/05/2010 21:46

#16181 Re: Sarajevo Construction

Post by azdralovic »

najbolje zatvoriti sve od skenderije do vijecnice da bude pjesacka zona... a prokopati tunele ispod citavog starog grada sa podzemnim garazama... u Monaku je uspjelo moze i kod nas :bih: :sax:
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#16182 Re: Sarajevo Construction

Post by P308 »

Logovan wrote: 15/06/2021 09:19 Već vidim da se trg neće dovesti u red kako treba. :oops: Onaj parking će ostati, ulica će i dalje razdvajati dva dijela, a ne bih se čudio da ostane kafić ispred Ekonomije kao i sve one trafike i skalamerije za sokove ili kestenje.
Pa iskreno mislim da nema sanse da se ukine parking ispred Doma armije pogotovo sto se odustalo od garaze. Jos da ukine ta mjesta tu - bio bi belaj :D
A da je dobra ideja da se sve nekako poveze u jedno cjelinu - dobra je.
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40170
Joined: 29/06/2011 23:39

#16183 Re: Sarajevo Construction

Post by dječak sa šibicama »

A zasto se dom armije ne bi srusio, recimo, pa na tom prostoru napraviti podzemnu garazu u koju se moze uci i izaci sa obale, i rijesen problem.
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#16184 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

redhat wrote: 15/06/2021 09:35
thekupus wrote: 15/06/2021 00:24
dječak sa šibicama wrote: 15/06/2021 00:12 A autobus linije 14, 16 i 17 bi gdje?
Nisam rekao da ima potrebe za stalnim zatvaranjem ulice, nego da se stvore uslovi da se može po potrebi zatvoriti efikasno. Sad postoji problem različitih nivoa, neujednačenosti prostora. A idealno bi bilo kroz par godina početi zatvarati za saobraćaj motornih vozila Zelenih beretki/Branilaca Sarajeva na potezu Latinska ćuprija - Narodno pozorište petkom 18-22 sata, a subotom i nedjeljom od 13-22 sata, samo za to se mora naći alternativna lokacija za polazak linija koje si naveo.
Ma jašta zatvorit sve i napravit pješačke zone, a šta ćemo sa ljudima koji svakodnevno idu na dijalizu, šta sa invalidima koji za funkcionisanje i život ovise od toga da ih neko preveze negdje? Hitna pomoć?
Sa takvom sigurnošću se gađati idejama šta "treba" i šta se "može" neko bi rekao da takve ideje dolaze makar iz glave poznavaoca. I sve nam je tako, znanje taraba ali hajmo probat pa da vidimo kako će ići. Sarajevo je tako neplanski šireno i "štiklano" da evropske urbanističke ideje napraosto nije moguće samo prekopirati, bilo bi lakše od početka napraviti nego sad mijenjati - što ne znači da ne treba mijenjati i unaprijeđivati ali takve ideje treba struka da daje a čisto sumnjam da svjetski urbanisti i arhitekte vise na klix forumu.
O čemu ti? Svima ostaje apsolutni pristup preko Obale, samo je put mrvicu duži, i to u predloženom vremenu kad je statistički najmanje automobila na cesti. Hitna bi nastavila da ima pristup u slučaju potrebe, kao što ima i sad cijeloj čaršiji i Vilsonovom kad je zatvoreno. Naravno da je moguće aplicirati takve ideje, samo nepismene neznalice poput tebe odmah počnu kmečati o stvarima koje uopće nisu problematične. Za tvoju informaciju, prsten Skenderija - Vijećnica će biti zona ograničenog saobraćaja prije ili kasnije, i njime će prolaziti samo tramvaji/autobusi/mali broj taksija, plus stanovnici tog područja u tačno određenim terminima, i nakon što plate taksu. Taj plan je već izrađen, detaljno razrađen, i čeka povoljno vrijeme za sprovedbu u djelo. Ipak, moraju se prvo stvoriti uslovi dizanjem javnog prevoza na zadovoljavajući nivo. To što ti misliš da je tvoje osnovno ljudsko pravo da automobilom uđeš u tvoj haustor, to je samo pokazatelj tvoje zatucanosti.
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#16185 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

dječak sa šibicama wrote: 15/06/2021 15:14 A zasto se dom armije ne bi srusio, recimo, pa na tom prostoru napraviti podzemnu garazu u koju se moze uci i izaci sa obale, i rijesen problem.
Fakat, ne znam što ne sruše sve te stare zgradurine na obali, super bi garaže tu sjele. Ono pozorište nekakvo, tu ionako niko neide nikad, a mogla bi garaža od 500 mjesta laganini stati. A gore na površini kakvo kino, neki lijep šoping centar u staklu, Vatra ili Metropolis. Svaka zgrada koja nema barem 70% stakla na fasadi da bude srušena, i umjesto nje da se metne garaža.
Aequus
Posts: 242
Joined: 04/05/2019 11:55

#16186 Re: Sarajevo Construction

Post by Aequus »

thekupus wrote: 15/06/2021 15:21
dječak sa šibicama wrote: 15/06/2021 15:14 A zasto se dom armije ne bi srusio, recimo, pa na tom prostoru napraviti podzemnu garazu u koju se moze uci i izaci sa obale, i rijesen problem.
Fakat, ne znam što ne sruše sve te stare zgradurine na obali, super bi garaže tu sjele. Ono pozorište nekakvo, tu ionako niko neide nikad, a mogla bi garaža od 500 mjesta laganini stati. A gore na površini kakvo kino, neki lijep šoping centar u staklu, Vatra ili Metropolis. Svaka zgrada koja nema barem 70% stakla na fasadi da bude srušena, i umjesto nje da se metne garaža.
Ma jašta koji ce nam q i dom armije, i ove austrougarske zgrade, to sve treba poravnat ba, znas koliko bi trgova, garaza, nebodera mogli napravit :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#16187 Re: Sarajevo Construction

Post by Hajvan »

grad sarajvo ce propast i smanjti se na tu neku skucenu i osakacenu mjeru i ideju- 60-100 hiljada stanovnika.

Realno Ilidza treba da se odvoji i od Kantona- trebamo mi traziti srecu u razvoju s nekim drugim, sirokogrudijim ....mozda s Boljim (Istocnim) Sarajvom da se udruzimo
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40170
Joined: 29/06/2011 23:39

#16188 Re: Sarajevo Construction

Post by dječak sa šibicama »

Dom Armije se moze rekonstruisati ili klonirati nakon izgradnje podzemne garaze, bez ikakvih problema. Nijemci su cijeli Drezden klonirali nakon pakla drugog svjetskog rata. Ako se vec drvece u parku ne moze vratiti.

Jedino ne znam znaju li nasi to uraditi.

Sto se mene tice, ne moraju nijednu graditi, ne idem autom u te skucene dijelove centra.
User avatar
Logovan
Posts: 94100
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#16189 Re: Sarajevo Construction

Post by Logovan »

P308 wrote: 15/06/2021 13:47 Pa iskreno mislim da nema sanse da se ukine parking ispred Doma armije pogotovo sto se odustalo od garaze. Jos da ukine ta mjesta tu - bio bi belaj :D
A da je dobra ideja da se sve nekako poveze u jedno cjelinu - dobra je.
Baš, belaj zbog par vozača koji se ne bi mogli parkirati na starom mjestu. :D Garažu napraviš negdje drugo i riješiš problem, a nije da nema lokacija.
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#16190 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

dječak sa šibicama wrote: 15/06/2021 16:03 Dom Armije se moze rekonstruisati ili klonirati nakon izgradnje podzemne garaze, bez ikakvih problema. Nijemci su cijeli Drezden klonirali nakon pakla drugog svjetskog rata. Ako se vec drvece u parku ne moze vratiti.

Jedino ne znam znaju li nasi to uraditi.

Sto se mene tice, ne moraju nijednu graditi, ne idem autom u te skucene dijelove centra.
Da li se zajebavaš, ili si ozbiljan?
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#16191 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

Aequus wrote: 15/06/2021 15:40
thekupus wrote: 15/06/2021 15:21
dječak sa šibicama wrote: 15/06/2021 15:14 A zasto se dom armije ne bi srusio, recimo, pa na tom prostoru napraviti podzemnu garazu u koju se moze uci i izaci sa obale, i rijesen problem.
Fakat, ne znam što ne sruše sve te stare zgradurine na obali, super bi garaže tu sjele. Ono pozorište nekakvo, tu ionako niko neide nikad, a mogla bi garaža od 500 mjesta laganini stati. A gore na površini kakvo kino, neki lijep šoping centar u staklu, Vatra ili Metropolis. Svaka zgrada koja nema barem 70% stakla na fasadi da bude srušena, i umjesto nje da se metne garaža.
Ma jašta koji ce nam q i dom armije, i ove austrougarske zgrade, to sve treba poravnat ba, znas koliko bi trgova, garaza, nebodera mogli napravit :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja sam malo karikirao, jer sam mislio da se i on zafrkava, sad više nisam siguran.
Još čovjek spominje Drezden koji je do zemlje srušen u bombardovanju, a ne da bi se pravile garaže :-)
User avatar
mk ultra
Posts: 19128
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#16192 Re: Sarajevo Construction

Post by mk ultra »

mislim da parking ne treba ni da postoji osim za invalidska mjesta, službene prilaze i taxi vozila na cijeloj dužini od hotela europa do BBI centra.
nema parkinga, samo osnovni promet, parking izmjesti na druge lokacije.
ne mora svako metar od avde da parkira.
Dimu1927
Posts: 3955
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#16193 Re: Sarajevo Construction

Post by Dimu1927 »

dječak sa šibicama wrote: 15/06/2021 00:12 A autobus linije 14, 16 i 17 bi gdje?
Trg austrije moze, ili drvenija, ili dole kod pozoriste ispred one propale air bosnia ili kako vec u desnoj traci, mogu stati 3-4 busa dole do senoine, a ni kod doma armije ih ne bude vise u jednom trenutku.
__Phoenix__
Posts: 2667
Joined: 25/10/2013 20:44

#16194 Re: Sarajevo Construction

Post by __Phoenix__ »

Nista od gradnje CB u parku hastahana
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#16195 Re: Sarajevo Construction

Post by mistek »

Ma čisto preseravanje su sad već ove odluke Komisije za očuvanje nacionalnih spomenika BiH, zapravo politika.
Hastahana je ruglo, a evo ne prolazi sređivanje, iako je plan bio sasvim ok.
Trg oslobođenja-Alija Izetbegović je ruglo na kvadrat, pa je opet stopirano i uslijedit će neko ofrlje rješenje.

I bezveze se stvara priča kao da jedni hoće rušenje svega što valja, a drugi ne daju ništa. Zapravo, svi bi htjeli samo ljepši i sređeniji grad. Sarajevu fali trgova i parkova, a sve ovo ide jako kilavo.

Sarajevo ima i ozbiljne probleme sa saobraćajem, u svakom pogledu, a jedna od dimenzija toga je i saobraćaj u mirovanju. Garaža u tom dijelu bi fantastično legla. Eto, ako ne ispod trga AI, onda možda pored Narodnog pozorišta, ali se radi o tri puta manjem prostoru. Druga opcija je Metalac, ali nemam pojma odakle bi tu bio ulaz.

I kad već spominjete rušenje, idealno bi bilo da sve zgrade oko Metalca sruše :D Od Prve gimnazije do BKC ili ti ga sinagoge sve očistiti i napraviti Trg gradnje užasa :D
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#16196 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

Kako ne prolazi sređivanje? Nit je Centralna banka nudila da sredi Hastahanu, nit je sad ovim sređivanje iste zabranjeno
redhat
Posts: 979
Joined: 28/09/2008 01:32

#16197 Re: Sarajevo Construction

Post by redhat »

thekupus wrote: 15/06/2021 15:19
redhat wrote: 15/06/2021 09:35
thekupus wrote: 15/06/2021 00:24

Nisam rekao da ima potrebe za stalnim zatvaranjem ulice, nego da se stvore uslovi da se može po potrebi zatvoriti efikasno. Sad postoji problem različitih nivoa, neujednačenosti prostora. A idealno bi bilo kroz par godina početi zatvarati za saobraćaj motornih vozila Zelenih beretki/Branilaca Sarajeva na potezu Latinska ćuprija - Narodno pozorište petkom 18-22 sata, a subotom i nedjeljom od 13-22 sata, samo za to se mora naći alternativna lokacija za polazak linija koje si naveo.
Ma jašta zatvorit sve i napravit pješačke zone, a šta ćemo sa ljudima koji svakodnevno idu na dijalizu, šta sa invalidima koji za funkcionisanje i život ovise od toga da ih neko preveze negdje? Hitna pomoć?
Sa takvom sigurnošću se gađati idejama šta "treba" i šta se "može" neko bi rekao da takve ideje dolaze makar iz glave poznavaoca. I sve nam je tako, znanje taraba ali hajmo probat pa da vidimo kako će ići. Sarajevo je tako neplanski šireno i "štiklano" da evropske urbanističke ideje napraosto nije moguće samo prekopirati, bilo bi lakše od početka napraviti nego sad mijenjati - što ne znači da ne treba mijenjati i unaprijeđivati ali takve ideje treba struka da daje a čisto sumnjam da svjetski urbanisti i arhitekte vise na klix forumu.
O čemu ti? Svima ostaje apsolutni pristup preko Obale, samo je put mrvicu duži, i to u predloženom vremenu kad je statistički najmanje automobila na cesti. Hitna bi nastavila da ima pristup u slučaju potrebe, kao što ima i sad cijeloj čaršiji i Vilsonovom kad je zatvoreno. Naravno da je moguće aplicirati takve ideje, samo nepismene neznalice poput tebe odmah počnu kmečati o stvarima koje uopće nisu problematične. Za tvoju informaciju, prsten Skenderija - Vijećnica će biti zona ograničenog saobraćaja prije ili kasnije, i njime će prolaziti samo tramvaji/autobusi/mali broj taksija, plus stanovnici tog područja u tačno određenim terminima, i nakon što plate taksu. Taj plan je već izrađen, detaljno razrađen, i čeka povoljno vrijeme za sprovedbu u djelo. Ipak, moraju se prvo stvoriti uslovi dizanjem javnog prevoza na zadovoljavajući nivo. To što ti misliš da je tvoje osnovno ljudsko pravo da automobilom uđeš u tvoj haustor, to je samo pokazatelj tvoje zatucanosti.
Bojim se da si sve o sebi sam rekao, mlad, neiskusan, nadobudan bez razloga, upitnog obrazovanja mogu se opkladiti i jako sujetan.....opet bez razloga. Šupljin i terorija uz obimno palmuđenje je tvoj fah, što je najužnije prodat ćeš ti tu šupljinu jako dobro.
Ali šupljina ostaje šupljina, sa ili bez mog haustora
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#16198 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

redhat wrote: 16/06/2021 04:20

Bojim se da si sve o sebi sam rekao, mlad, neiskusan, nadobudan bez razloga, upitnog obrazovanja mogu se opkladiti i jako sujetan.....opet bez razloga. Šupljin i terorija uz obimno palmuđenje je tvoj fah, što je najužnije prodat ćeš ti tu šupljinu jako dobro.
Ali šupljina ostaje šupljina, sa ili bez mog haustora
Jadni su ti postovi gdje pričaš samo o osobi, ali ne i o rečenome. Ni jednim slovom nisi sposoban da osporiš ono što sam napisao, pa se moraš fokusirati na to kakav sam ja. :lol: Samo pokazuje da nemaš argumente.
User avatar
Cossack
Posts: 7140
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#16199 Re: Sarajevo Construction

Post by Cossack »

Faruk Kapidzic aka Dia je postavljen da sa HDZ-om koči razvoj grada sve dok se ne vrate zelene strukture.
User avatar
Qler
Posts: 23490
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#16200 Re: Sarajevo Construction

Post by Qler »

Vala šteta zabhastahanubakonse neće CB raditi.. Meni je ono bilo super, i prilika da se ono ruglo i sramota u centru malo sredi.
Post Reply