Sarajevo Construction
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#17951 Re: Sarajevo Construction
Razvili roljani Sarajevo.
- black
- Posts: 17172
- Joined: 19/06/2004 16:00
- Location: ispod tresnje
- mk ultra
- Posts: 19527
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#17953 Re: Sarajevo Construction
To hocu da kazemDidier wrote: ↑27/11/2021 12:52Panjevi su i dalje tamo, otiđi i vidjećeš da se ove slike što je Rumeni postavio na Fejsbuk tiču jednog ili dva drveta. Na panjevima se lijepo vidi da sva stabla nisu bila bolesna, ne moraš biti stručnjak da to shvatiš.Thorgerson wrote: ↑27/11/2021 12:48
Pa mozda da vjerujes ljudima koji se bave tim, npr JP Park.
Tvoja drugarica neki orijentir? Po cemu? Jel se bavi tim, ili je onako naisla i pocela dizati hajku bezveze.
Kao moja komsinica kad su dosli ljudi iz parka i sasjekli sve grane na drvecu. Samo sto se kobila nije bacila, aaaj sta ste mi uradili, napala radnike.
Moram li reci da samo nakon godinu , te krosnje su izraslle i izgledaju 10x ljepse. I stablo zdravije.
Al eeeej, zna komsinica, ako zna skuhat corbu i razbit pitu, zna i oko drveca sta i kako treba.
Ni bolesno drvo se ne reze odmah
A da ga nisu zarezali ne bi ni znali osim mozda na jednom gdje je jedna od dvije grane truhla, a ta jedna se mogla odrezati, druga da ostane, što je isto prikazano na slikama koje je so what stavio (barem se tako radi kad hoces ispravno)
To drvece je beharalo OK, i nije bilo problema ni nakon jakih vjetrova ni snijega.
99% sam siguran da se nije uklapalo u novi izgled fasade, jer to ne bi bio prvi put da se radi toga reže
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17954 Re: Sarajevo Construction
Taj prilog sam ja ovdje okačio, dovoljno je da prelistaš par stranica unazad.Naslovnica wrote: ↑27/11/2021 12:39Koliko se i kako Sarajevo razvilo - bio je neki dan prilog o građevinskoj mafiji i šta i kako rade. Toliko o pasivnosti Sarajlija.
O poslijeratnoj bespravnoj gradnji, a pogotovu onoj na vodozaštitnim zonama bespredmetno je polemsati.
Ako bi SCC i BBI trebali biti simboli razvoja Sarajeva, onda OK.
I ja sam protiv građevinske mafije, ali mi je posmatramo kroz građevinske konglomerate, ali uopšte niko spominje samovolju običnih pojedinaca koji su lupili kuće na svakoj slobodnoj parceli u i oko Sarajeva, od vodozaštitne zone do klizišta. Tek kad neko počne graditi zgrade među takvim divljim naseljima, upada u oči i to je ono što je problem ovog grada, problematično je samo ako će neko biti dobar na prodaji stanova na vodozaštitnoj zoni, dok ljudi koji su hladno podigli cijela naselja na tim istim zonama se samo bore da prežive.
I da, izgradnja trgovačkih centara u Sarajevu je također jedan od simbola njegovog razvoja, jer i trgovina je jedan od osnovnih ljudskih djelatnosti, a upravo ovakva mjesta su preporodila trgovačku ponudu u ovom gradu, sama činjenica da stoje tu i dobro funkcionišu, svjedoče o kupovnoj moći njenih stanovnika da sebi mogu priuštiti te stvari i samim time i to je dio procvata, koliko god to neko banalizovao ili ne.
Ali eto nek to nije procvat, je li procvat što Sarajevo nije imalo funkcionalan ulaz u grad iz bilo kojeg pravca do prije 20 godina, što nije imalo obilaznicu do prije 10 godina, jedini funkcionalan bulevar je bila glavna gradska magistrala, a i kružni tok do prije 10 godina je bio poprilična rijetkost u gradu.
Je li u Sarajevo bilježi veći broj turista, je li porastao hotelski kapacitet, je li porasla ponuda, je li bilježi veći broj letova, je li proširio aerodromski kapacitet. Otkud to da strani hotelski lanci su odjednom otvorili svoje franšize ovdje.
Jesu li redovne redukcije vode prestale, je li vodovna mreža intenzivno obnavljana, je li počela kompletna obnova javnog prijevoza u gradu, jesu li prošireni kapaciteti toplana, i je li započeta gasifikacija pojedinih naselja
Nove škole ili vrtići da li su izgrađene i jesu li dostojne 21. stoljeća, nove ambulante, ima li ih, da li je napravljena neka nova dvorana, sportsko borilište, koliko sportskih klubova Sarajevo uopšte ima.
Je li Sarajevo dobilo neki novi trg ili neko novo šetalište, ima li ijedno da je novijeg datuma?
Koliko parkova je Sarajevo nekada imalo, je li istina da nijedno novo nikada nije napravljeno?
Da li je napravljena ijedna novija zgrada, a da nema podzemne etaže za parkiranje, da li je Sarajevo dobilo javne garaže, parking prostore, ima li ikakvo modernije rješenje za mirujući saobraćaj.
I na kraju krajeva, kolika je prosječna plata u ovom gradu i da li je ikada u njegovoj historiji bila veća, kakve sve djelatnosti tu imamo, otkud Sarajevu najmoderniji IT hubovi, marketing agencije i konsultanske kuće i zašto sve više mladih u Sarajevo dolazi baš da radi za ove kompanije.
- mk ultra
- Posts: 19527
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#17955 Re: Sarajevo Construction
i sve se to radi van zakonskih propisa, jer isti ne postojeSo What! wrote: ↑27/11/2021 13:13Taj prilog sam ja ovdje okačio, dovoljno je da prelistaš par stranica unazad.Naslovnica wrote: ↑27/11/2021 12:39Koliko se i kako Sarajevo razvilo - bio je neki dan prilog o građevinskoj mafiji i šta i kako rade. Toliko o pasivnosti Sarajlija.
O poslijeratnoj bespravnoj gradnji, a pogotovu onoj na vodozaštitnim zonama bespredmetno je polemsati.
Ako bi SCC i BBI trebali biti simboli razvoja Sarajeva, onda OK.
I ja sam protiv građevinske mafije, ali mi je posmatramo kroz građevinske konglomerate, ali uopšte niko spominje samovolju običnih pojedinaca koji su lupili kuće na svakoj slobodnoj parceli u i oko Sarajeva, od vodozaštitne zone do klizišta. Tek kad neko počne graditi zgrade među takvim divljim naseljima, upada u oči i to je ono što je problem ovog grada, problematično je samo ako će neko biti dobar na prodaji stanova na vodozaštitnoj zoni, dok ljudi koji su hladno podigli cijela naselja na tim istim zonama se samo bore da prežive.
I da, izgradnja trgovačkih centara u Sarajevu je također jedan od simbola njegovog razvoja, jer i trgovina je jedan od osnovnih ljudskih djelatnosti, a upravo ovakva mjesta su preporodila trgovačku ponudu u ovom gradu, sama činjenica da stoje tu i dobro funkcionišu, svjedoče o kupovnoj moći njenih stanovnika da sebi mogu priuštiti te stvari i samim time i to je dio procvata, koliko god to neko banalizovao ili ne.
Ali eto nek to nije procvat, je li procvat što Sarajevo nije imalo funkcionalan ulaz u grad iz bilo kojeg pravca do prije 20 godina, što nije imalo obilaznicu do prije 10 godina, jedini funkcionalan bulevar je bila glavna gradska magistrala, a i kružni tok do prije 10 godina je bio poprilična rijetkost u gradu.
Je li u Sarajevo bilježi veći broj turista, je li porastao hotelski kapacitet, je li porasla ponuda, je li bilježi veći broj letova, je li proširio aerodromski kapacitet. Otkud to da strani hotelski lanci su odjednom otvorili svoje franšize ovdje.
Jesu li redovne redukcije vode prestale, je li vodovna mreža intenzivno obnavljana, je li počela kompletna obnova javnog prijevoza u gradu, jesu li prošireni kapaciteti toplana, i je li započeta gasifikacija pojedinih naselja
Nove škole ili vrtići da li su izgrađene i jesu li dostojne 21. stoljeća, nove ambulante, ima li ih, da li je napravljena neka nova dvorana, sportsko borilište, koliko sportskih klubova Sarajevo uopšte ima.
Je li Sarajevo dobilo neki novi trg ili neko novo šetalište, ima li ijedno da je novijeg datuma?
Koliko parkova je Sarajevo nekada imalo, je li istina da nijedno novo nikada nije napravljeno?
Da li je napravljena ijedna novija zgrada, a da nema podzemne etaže za parkiranje, da li je Sarajevo dobilo javne garaže, parking prostore, ima li ikakvo modernije rješenje za mirujući saobraćaj.
I na kraju krajeva, kolika je prosječna plata u ovom gradu i da li je ikada u njegovoj historiji bila veća, kakve sve djelatnosti tu imamo, otkud Sarajevu najmoderniji IT hubovi, marketing agencije i konsultanske kuće i zašto sve više mladih u Sarajevo dolazi baš da radi za ove kompanije.
federalna vodozaštitna zona nije ista kao kantonalna, a onda i općina svoje namjesti kako im paše
šta god se započelo nije dovedeno do kraja. možda 5% javnih objekata da je totalno završeno
jedino što EIB finansira, može se očekivati kraj i neka ispravnost, kao sa izgradnjom novog vodovoda i sve je vraćeno u prvobitno stanje ako ne i bolje, u realnom roku
jbt koliko se pravi DZ Novi Grad i još nije pušteno kako treba, ima barem još 30% da se uradi
dzemala bijedića
longitudilala i zgrada na grbavici koju najavljuju za rušenje već 10 godina
divlja gradnja na sve strane, kako je Ećo kompanY napravio visoki objekat na onoj lokaciji sa jednim stepeništem, pogeldaj render i vidjet ćeš 2 sprata više.
evo od početka godine u Boljakovom stoje stubovi za kružni, i tako zjapi rupa baca raja smeće tamo, a iz brloga viri pjani čuvar
radilo se korito Miljacke i opet potopilo
jednostavno gdje god je trebalo po nekom propisu postupiti, ili taj propis ne postoji kod nas donesen (ni u 95% bošnjačkom kantonu) ili je donesen tako sivo da sve prolazi
-
- Posts: 27930
- Joined: 20/03/2013 15:38
#17956 Re: Sarajevo Construction
Znaš li ti koliko je novih škola u Sarajevu otvoreno nakon rata???So What! wrote: ↑27/11/2021 13:13Taj prilog sam ja ovdje okačio, dovoljno je da prelistaš par stranica unazad.Naslovnica wrote: ↑27/11/2021 12:39Koliko se i kako Sarajevo razvilo - bio je neki dan prilog o građevinskoj mafiji i šta i kako rade. Toliko o pasivnosti Sarajlija.
O poslijeratnoj bespravnoj gradnji, a pogotovu onoj na vodozaštitnim zonama bespredmetno je polemsati.
Ako bi SCC i BBI trebali biti simboli razvoja Sarajeva, onda OK.
I ja sam protiv građevinske mafije, ali mi je posmatramo kroz građevinske konglomerate, ali uopšte niko spominje samovolju običnih pojedinaca koji su lupili kuće na svakoj slobodnoj parceli u i oko Sarajeva, od vodozaštitne zone do klizišta. Tek kad neko počne graditi zgrade među takvim divljim naseljima, upada u oči i to je ono što je problem ovog grada, problematično je samo ako će neko biti dobar na prodaji stanova na vodozaštitnoj zoni, dok ljudi koji su hladno podigli cijela naselja na tim istim zonama se samo bore da prežive.
I da, izgradnja trgovačkih centara u Sarajevu je također jedan od simbola njegovog razvoja, jer i trgovina je jedan od osnovnih ljudskih djelatnosti, a upravo ovakva mjesta su preporodila trgovačku ponudu u ovom gradu, sama činjenica da stoje tu i dobro funkcionišu, svjedoče o kupovnoj moći njenih stanovnika da sebi mogu priuštiti te stvari i samim time i to je dio procvata, koliko god to neko banalizovao ili ne.
Ali eto nek to nije procvat, je li procvat što Sarajevo nije imalo funkcionalan ulaz u grad iz bilo kojeg pravca do prije 20 godina, što nije imalo obilaznicu do prije 10 godina, jedini funkcionalan bulevar je bila glavna gradska magistrala, a i kružni tok do prije 10 godina je bio poprilična rijetkost u gradu.
Je li u Sarajevo bilježi veći broj turista, je li porastao hotelski kapacitet, je li porasla ponuda, je li bilježi veći broj letova, je li proširio aerodromski kapacitet. Otkud to da strani hotelski lanci su odjednom otvorili svoje franšize ovdje.
Jesu li redovne redukcije vode prestale, je li vodovna mreža intenzivno obnavljana, je li počela kompletna obnova javnog prijevoza u gradu, jesu li prošireni kapaciteti toplana, i je li započeta gasifikacija pojedinih naselja
Nove škole ili vrtići da li su izgrađene i jesu li dostojne 21. stoljeća, nove ambulante, ima li ih, da li je napravljena neka nova dvorana, sportsko borilište, koliko sportskih klubova Sarajevo uopšte ima.
Je li Sarajevo dobilo neki novi trg ili neko novo šetalište, ima li ijedno da je novijeg datuma?
Koliko parkova je Sarajevo nekada imalo, je li istina da nijedno novo nikada nije napravljeno?
Da li je napravljena ijedna novija zgrada, a da nema podzemne etaže za parkiranje, da li je Sarajevo dobilo javne garaže, parking prostore, ima li ikakvo modernije rješenje za mirujući saobraćaj.
I na kraju krajeva, kolika je prosječna plata u ovom gradu i da li je ikada u njegovoj historiji bila veća, kakve sve djelatnosti tu imamo, otkud Sarajevu najmoderniji IT hubovi, marketing agencije i konsultanske kuće i zašto sve više mladih u Sarajevo dolazi baš da radi za ove kompanije.
Izgradnja ulaza u grad, zatim obilaznice (u sklopu koridora) ne predstavlja nikakav procvat nego normalan razvoj.
Isto tako i obnova zastarjele vodovodne mreže, kakve veze to ima sa procvatom? Na stranu to što je Vrelo Bosne zagađeno i nije za piće, a nekada sam se mogao serbez napiti vode kod Rimskog.
Sarajevo ima sreću da su tu sve ambasade i predstavništva stranih firmi, skoncentrisano je mnogo para i zato rade i SCC i BBI, i Alta, i svi ostali.
Ne mogu ti sa mobitela odgovarati kao što bih sa kompjutera, ali nema potrebe da ti mene ubjeđuješ u nekakav procvat Sarajeva jer ovo što su uradili i rade od Sarajeva nije nikakav procvat nego. Grad je postao veoma nehuman i loš za život. Nije nikada ni bio nešto prijatan u ovoj kotlini, ali postaje sve gore i gore. Ovo nije procvat nego uništavanje svakog pojma bilo kakvog humanog i ugodnog življenja.
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#17957 Re: Sarajevo Construction
A što nas se ne skupi par ovdje zainteresovanih građana i pošaljemo dopis Općini Novi Grad i KJKP Park sa zahtjevom za pristup informacijama i da nam objasne šta se desilo?
Produktivnije nego pisanje po forumu.
Produktivnije nego pisanje po forumu.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66215
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#17958 Re: Sarajevo Construction
Koje je stanove gradila firma Ante Markovica?
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#17959 Re: Sarajevo Construction
U Skenderpasinoj. Tehel firma. Izguglaj.
- geralt
- Posts: 5200
- Joined: 14/09/2017 12:45
#17960 Re: Sarajevo Construction
Grad se toliko dobro razvija da jos uvijek nismo napravili veoma jednostavan grid longitudinala i transferzala 40 godina nakon sto su isplanirane, i trenutnim tempom necemo za jos 40. A gradski autoput ce biti otvoren u isto vrijeme sa prvim autoputem na Marsu.
- geralt
- Posts: 5200
- Joined: 14/09/2017 12:45
#17961 Re: Sarajevo Construction
Nulta transferzala je olicenje poslijeratnog razvoja Sarajeva. 500 jebenih metara ceste koja prolazi bukvalno ispod prozora centra vlasti u drzavi, i ulica koja treba biti maksimalno "utegnuta" ako ni zbog ceg drugog, onda zbog stranih posjetilaca. Ne trebaju nikakvi mega-giga objekti kao sto su tuneli i mostovi, ne treba nista rusiti osim jednog zidica, ne treba puno para, treba samo volja.
I sta se napravilo za 21 godinu od tih 500m? 100m koje je zatrebalo za prilaz privatniku kojeg je poslao Asim, a ciji je "tihi partner" znamo-vec-ko.
I sta se napravilo za 21 godinu od tih 500m? 100m koje je zatrebalo za prilaz privatniku kojeg je poslao Asim, a ciji je "tihi partner" znamo-vec-ko.
-
- Posts: 3685
- Joined: 09/04/2013 02:46
#17962 Re: Sarajevo Construction
Na sta mislis pogubio sam segeralt wrote: ↑28/11/2021 23:33 Nulta transferzala je olicenje poslijeratnog razvoja Sarajeva. 500 jebenih metara ceste koja prolazi bukvalno ispod prozora centra vlasti u drzavi, i ulica koja treba biti maksimalno "utegnuta" ako ni zbog ceg drugog, onda zbog stranih posjetilaca. Ne trebaju nikakvi mega-giga objekti kao sto su tuneli i mostovi, ne treba nista rusiti osim jednog zidica, ne treba puno para, treba samo volja.
I sta se napravilo za 21 godinu od tih 500m? 100m koje je zatrebalo za prilaz privatniku kojeg je poslao Asim, a ciji je "tihi partner" znamo-vec-ko.
- Logovan
- Posts: 94406
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#17963 Re: Sarajevo Construction
Ulica između parlamenta i SCC-a.invincible1921 wrote: ↑29/11/2021 00:30Na sta mislis pogubio sam segeralt wrote: ↑28/11/2021 23:33 Nulta transferzala je olicenje poslijeratnog razvoja Sarajeva. 500 jebenih metara ceste koja prolazi bukvalno ispod prozora centra vlasti u drzavi, i ulica koja treba biti maksimalno "utegnuta" ako ni zbog ceg drugog, onda zbog stranih posjetilaca. Ne trebaju nikakvi mega-giga objekti kao sto su tuneli i mostovi, ne treba nista rusiti osim jednog zidica, ne treba puno para, treba samo volja.
I sta se napravilo za 21 godinu od tih 500m? 100m koje je zatrebalo za prilaz privatniku kojeg je poslao Asim, a ciji je "tihi partner" znamo-vec-ko.
-
- Posts: 3685
- Joined: 09/04/2013 02:46
#17964 Re: Sarajevo Construction
- vjeshalica
- Posts: 17263
- Joined: 31/03/2019 14:56
#17965 Re: Sarajevo Construction
A koji su to tvoji kriteriji na osnovu kojih si procjenio da se Sarajevo kao grad razvilo? Sta uopce smatras Sarajevom? Smatras li cijeli Kanton ili samo ono sto pripada Gradu Sarajevu?So What! wrote: ↑27/11/2021 12:14 Samo slijep čovjek ne vidi koliko se Sarajevo kao grad razvio, a ponavljanje mantre, došljaci, seljaci, papci, nam uništište grad, pri tom jedini argument je da Sarajevo očigledno imalo neki svoj zenit potkraj osamdesetih godina i od tog trenutka se grad trebao kao konzervirati i u njemu ništa da se ne dira, već onako da ga održavaju koliko mu treba.
Isto tako je i SCC sijao jadnim stanovnicima Marijin Dvora i sunce im zaklanjao, a Magrosovo skladište na tom mjestu je bio predivan gradski pejzaž u kojem su uživali. Na kraju krajeva, kome su ga i napravili, kada niko tamo ne kupuje uostalom.
Ako cemo posmatrati kompletno KS, razvio se jeste, ali negativno. To sto sljasti je kod tebe problem jer ne uvidjas stvarnu stetu.
Ljudi vani imaju milijardu opcija da nesto urade, ovdje se ne pita struka niti ima milijardu opcija vec ona koja tajkunu odgovara. Kuzis?
Dalje,dobro kvalitetni ljudi su odavde otisli ili su crkli ili pobijeni, mali je procenat kvalitetnih ljudi, ali se nizasta ne pitaju. Pitaju se oni sto su liscem guzicu brisali i dosli da "prave grad".
I sta to ti mislis, da čifut je glup? Da je htio napraviti 70 spratova na Marindvoru napravio bi, ali nije, nasao se tajkun iza rata da pravi ono sto ne prilici okolnostima kad vec pominjes SCC, umjesto Magrosa koji ti je sablja u oku, moglo se 100 drugih varijanti napraviti, jer toliko je arhitektura uznapredovala pa i ljudska svijest i sve ostalo, ali ne, zaguljeni primitivac hoce smece da sljasti, jer do juce nije imao "da gori žicu" -sijalicu.
Milion je primjera urbicida iza 1996. I ti se nadjes da kazes kako se razvilo. To se ne moze nazvati razvojem.
-
- Posts: 3685
- Joined: 09/04/2013 02:46
#17966 Re: Sarajevo Construction
Stoji dosta toga sto kazes ali Iskreno i raja pretjeruje ...sve im smeta, daj cesmicu, zgrwdicu i eto a voli rec Metropola...vjeshalica wrote: ↑29/11/2021 00:55A koji su to tvoji kriteriji na osnovu kojih si procjenio da se Sarajevo kao grad razvilo? Sta uopce smatras Sarajevom? Smatras li cijeli Kanton ili samo ono sto pripada Gradu Sarajevu?So What! wrote: ↑27/11/2021 12:14 Samo slijep čovjek ne vidi koliko se Sarajevo kao grad razvio, a ponavljanje mantre, došljaci, seljaci, papci, nam uništište grad, pri tom jedini argument je da Sarajevo očigledno imalo neki svoj zenit potkraj osamdesetih godina i od tog trenutka se grad trebao kao konzervirati i u njemu ništa da se ne dira, već onako da ga održavaju koliko mu treba.
Isto tako je i SCC sijao jadnim stanovnicima Marijin Dvora i sunce im zaklanjao, a Magrosovo skladište na tom mjestu je bio predivan gradski pejzaž u kojem su uživali. Na kraju krajeva, kome su ga i napravili, kada niko tamo ne kupuje uostalom.
Ako cemo posmatrati kompletno KS, razvio se jeste, ali negativno. To sto sljasti je kod tebe problem jer ne uvidjas stvarnu stetu.
Ljudi vani imaju milijardu opcija da nesto urade, ovdje se ne pita struka niti ima milijardu opcija vec ona koja tajkunu odgovara. Kuzis?
Dalje,dobro kvalitetni ljudi su odavde otisli ili su crkli ili pobijeni, mali je procenat kvalitetnih ljudi, ali se nizasta ne pitaju. Pitaju se oni sto su liscem guzicu brisali i dosli da "prave grad".
I sta to ti mislis, da čifut je glup? Da je htio napraviti 70 spratova na Marindvoru napravio bi, ali nije, nasao se tajkun iza rata da pravi ono sto ne prilici okolnostima kad vec pominjes SCC, umjesto Magrosa koji ti je sablja u oku, moglo se 100 drugih varijanti napraviti, jer toliko je arhitektura uznapredovala pa i ljudska svijest i sve ostalo, ali ne, zaguljeni primitivac hoce smece da sljasti, jer do juce nije imao "da gori žicu" -sijalicu.
Milion je primjera urbicida iza 1996. I ti se nadjes da kazes kako se razvilo. To se ne moze nazvati razvojem.
Koliko god vi pljuvali po tibri, scc, bbi, cemu sve vec ne, istina je da su ipak najveca rugla sarajaeva stvari od prije rata...Buca Potok(biljakov, beijesce i sta sve vec ima tu) Svrakino, pijaca na stupu kod lampera, onaj odron kod SCC tj rusevina, sobar dio ilidze itd..
Da li se mogu stvari bolje radit? Mogu itekako, ali evo banalan primjer sutpa ...do pojave bulevara,tibre,bh bau, itd, stup je bio blago receno selendra..sa livadom i konjima bez znacajnijeg objekta. Tamo si isao ako si bas morao ili ako si eventual o isao u intereks ili sta je vec bilo tamo
Stometarka, sibica i slicne grade su sta...pojam arhitekture?
Vi hocete za bilo koji projekt koji ce se pravir, pa bio on supa ili zgrada od 500 stanova, unicerzalan dizajn sa najboljim strucnjqcima koji ce radit na tom i pri tom ispostovat sto i jednu normu neku moralnu...al u q mugdime...ako mislite da se vani ne radi na isti nacin grdno se varate
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#17967 Re: Sarajevo Construction
Čuj prije Tibre Stup bio selendra sa livadom i konjima
A šta je sad Stup?
Da li je Stup trebao da bude naselje kao Dobrinja ili IS, ili ovako što su ga unakazili za sva vremena sa Tibrom, Hecom, Izvorom…???
A šta je sad Stup?
Da li je Stup trebao da bude naselje kao Dobrinja ili IS, ili ovako što su ga unakazili za sva vremena sa Tibrom, Hecom, Izvorom…???
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
#17968 Re: Sarajevo Construction
Nulta je rak rana centra grada, sva nesposobnost vlasti se pokazuje na jednoj ulicigeralt wrote: ↑28/11/2021 23:33 Nulta transferzala je olicenje poslijeratnog razvoja Sarajeva. 500 jebenih metara ceste koja prolazi bukvalno ispod prozora centra vlasti u drzavi, i ulica koja treba biti maksimalno "utegnuta" ako ni zbog ceg drugog, onda zbog stranih posjetilaca. Ne trebaju nikakvi mega-giga objekti kao sto su tuneli i mostovi, ne treba nista rusiti osim jednog zidica, ne treba puno para, treba samo volja.
I sta se napravilo za 21 godinu od tih 500m? 100m koje je zatrebalo za prilaz privatniku kojeg je poslao Asim, a ciji je "tihi partner" znamo-vec-ko.
-
- Posts: 3685
- Joined: 09/04/2013 02:46
#17969 Re: Sarajevo Construction
Sve je pravljeno kako se pravi u moderno vrijeme...da li je sfusereno tj napravljeno bez dodatnih sadrzaja? Naravno da jeste, ali ne mijenja cinjenicu da je povecanja urbanizacija
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#17970 Re: Sarajevo Construction
Pa barem da onom debilnom Selju narede da okrene ulazi i izlazi sa parkinga u ulici Kotromanića a ne onako da pravi kolaps. Ne mogu ništageralt wrote: ↑28/11/2021 23:33 Nulta transferzala je olicenje poslijeratnog razvoja Sarajeva. 500 jebenih metara ceste koja prolazi bukvalno ispod prozora centra vlasti u drzavi, i ulica koja treba biti maksimalno "utegnuta" ako ni zbog ceg drugog, onda zbog stranih posjetilaca. Ne trebaju nikakvi mega-giga objekti kao sto su tuneli i mostovi, ne treba nista rusiti osim jednog zidica, ne treba puno para, treba samo volja.
I sta se napravilo za 21 godinu od tih 500m? 100m koje je zatrebalo za prilaz privatniku kojeg je poslao Asim, a ciji je "tihi partner" znamo-vec-ko.
- teskeredzic_22
- Posts: 19525
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
#17971 Re: Sarajevo Construction
Sreća pa ne odlučuješ ko će gdje živjeti.So What! wrote: ↑27/11/2021 10:52
Recept je jednostavan, život u nekim drugim, neuništenim gradovima je jeftiniji, preselite se tamo i uživate u neuništavanju i konzervaciji istih.
Meni je Klix forum oduvijek bio fascinantan s brojem likovima koji dođu da bombaju o stvarima o kojima pojma nemaju, od politike, poljoprivrede do arhitekture i urbanizma, ali frustracija ljudi na temama poput ove je neviđena i presmiješna.
Ali slični tebi nažalost odlučuju.
Ovaj grad je postao urbanistička nakarada , užas , a posebnu čar mu daju urbanisti poput tebe kojima je nakaradni sistem omogućio priliku da prave Bangladeš u srcu zemlje i da sjebu sve što stignu zarad profita , pdv-a , direktnih poreza i blek frajdeja.
Glasnije malo ne čuju te ljudi.
-
- Posts: 6701
- Joined: 17/02/2005 07:57
#17972 Re: Sarajevo Construction
Da se razumijemo, Sarajevo jeste urbanistička nakarada, ali nije to postalo, nego je oduvijek to bilo.
Svi sistemi, još od A-U perioda, su nam ostavili raznorazne nakarade u prostoru, ali se većina nas navikla na ono što smo rođenjem zatekli
Svi sistemi, još od A-U perioda, su nam ostavili raznorazne nakarade u prostoru, ali se većina nas navikla na ono što smo rođenjem zatekli
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17973 Re: Sarajevo Construction
Vec sam naveo primjere, u Sarajevo se kao najveci grad u drzavi, ulazilo preko Rajlovca, Ilidze i Kobilje Glave, grad jedva da je imao prilaze, sarajevska predgradja su imala smijesnu infrastruktru, a sam grad je imao jako skroman sadrzaj, kada je ponuda bilo cega u pitanju bila, ugostiteljska, trgovacka, usluzna itd ... Koliko god nekom to smijesno bilo, jer je to nesto sto je razvijo privatni sektor, to je i dalje ogledalo grada.invincible1921 wrote: ↑29/11/2021 01:20Stoji dosta toga sto kazes ali Iskreno i raja pretjeruje ...sve im smeta, daj cesmicu, zgrwdicu i eto a voli rec Metropola...vjeshalica wrote: ↑29/11/2021 00:55
A koji su to tvoji kriteriji na osnovu kojih si procjenio da se Sarajevo kao grad razvilo? Sta uopce smatras Sarajevom? Smatras li cijeli Kanton ili samo ono sto pripada Gradu Sarajevu?
Ako cemo posmatrati kompletno KS, razvio se jeste, ali negativno. To sto sljasti je kod tebe problem jer ne uvidjas stvarnu stetu.
Ljudi vani imaju milijardu opcija da nesto urade, ovdje se ne pita struka niti ima milijardu opcija vec ona koja tajkunu odgovara. Kuzis?
Dalje,dobro kvalitetni ljudi su odavde otisli ili su crkli ili pobijeni, mali je procenat kvalitetnih ljudi, ali se nizasta ne pitaju. Pitaju se oni sto su liscem guzicu brisali i dosli da "prave grad".
I sta to ti mislis, da čifut je glup? Da je htio napraviti 70 spratova na Marindvoru napravio bi, ali nije, nasao se tajkun iza rata da pravi ono sto ne prilici okolnostima kad vec pominjes SCC, umjesto Magrosa koji ti je sablja u oku, moglo se 100 drugih varijanti napraviti, jer toliko je arhitektura uznapredovala pa i ljudska svijest i sve ostalo, ali ne, zaguljeni primitivac hoce smece da sljasti, jer do juce nije imao "da gori žicu" -sijalicu.
Milion je primjera urbicida iza 1996. I ti se nadjes da kazes kako se razvilo. To se ne moze nazvati razvojem.
Koliko god vi pljuvali po tibri, scc, bbi, cemu sve vec ne, istina je da su ipak najveca rugla sarajaeva stvari od prije rata...Buca Potok(biljakov, beijesce i sta sve vec ima tu) Svrakino, pijaca na stupu kod lampera, onaj odron kod SCC tj rusevina, sobar dio ilidze itd..
Da li se mogu stvari bolje radit? Mogu itekako, ali evo banalan primjer sutpa ...do pojave bulevara,tibre,bh bau, itd, stup je bio blago receno selendra..sa livadom i konjima bez znacajnijeg objekta. Tamo si isao ako si bas morao ili ako si eventual o isao u intereks ili sta je vec bilo tamo
Stometarka, sibica i slicne grade su sta...pojam arhitekture?
Vi hocete za bilo koji projekt koji ce se pravir, pa bio on supa ili zgrada od 500 stanova, unicerzalan dizajn sa najboljim strucnjqcima koji ce radit na tom i pri tom ispostovat sto i jednu normu neku moralnu...al u q mugdime...ako mislite da se vani ne radi na isti nacin grdno se varate
Isto tako, ako sam rekao da se grad ozbiljno razvio, to ne mora znaciti da Stup i ostali dijelovi Ilidze nisu dozivjeli urbicid, koji se nece jos dugo razrijesiti.
Neko me je pitao koliko je osnovnih skola izgradjeno poslije rata, ja sam izbrojao sedam javnih (Osma osnovna Ilidza, Deseta osnovna skola Ilidza, OS Sokolje, OS Velesici, OS Aneks, OS Sip), privatne nisam brojao, iako postoji znacajan broj i takvih. I u segmentu izgradnje osnovnih skola, tu je sigurno grad dozivio razvoj, ali recimo u segmentu razvoja univerziteta, grad je poprilicno stagnirao, iako ima sve uslove da napravi pravo moderan kampus.
@geralte, istina jesta da je Nulta transverzala je gradjevinski poduhvat, koji moze jedna ozbiljnija smjena napraviti, ali isto tako, pravo privatne svojine je zasticeno ovim vaktom, pa tako na gotovo svim gradjevinskim projektima u ovom gradu uvijek imamo nekog ko zateze sa svojom imovinom. Istina je da je jedan od njih SDA tajkun, Mesud Hrbat, Penny Plus, ali istina je da ona narandzasta kuca kod Avazovog tornja nema nikakve veze sa strankom, pa opet blokira izgradnju. Isti je problem i na kruznom u Boljakovom Potoku, isti je problem i sa zgradom na trasi Juzne longitudinale, a isti je problem i sa Nultom. Svi smo mi za opciju porusi, raseli, natjeraj vani, dok nasa imovina nije u pitanju, ali kada neko shvati da administraciju moze nategnuti za neke krupne novce, on ne odustaje.
No iako Nulta transverzala nije realizovana, to ne umanjuje da su neke druge saobracajnice realizovane u ovom gradu, mislim konkretno na brzu cestu Mostarsko raskrsce Ilidza, Sarajevsku obilaznicu, Butila - Brijesce, Brijesce - Stup (ukljucujuci Stupsku petlju), dionice Sjeverne i Juzne longitudinale, A transverzalu, Butmirsku cestu, Hrasnicku cestu.
Neka neko slobodno da argument, gdje je to Sarajevo bilo naprednije 1990. godine u odnosu na danas, meni naumpada svega nekoliko stvari, koji su na kraju krajeva, unistene ratom, poput trolejbuske linije prema Vogosci, ali evo forum je svakako namijenjen razmjeni misljenja, a ja sam otvoren uvijek da promjenim misljenje, ako neko ima bolje argumente.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17974 Re: Sarajevo Construction
Ne bih se slozio da je Sarajevo urbanisticka nakarada u cjelosti, ali sam misljenja da sve ozbiljnijeg urbanizma u gradu sto ima je zaostavstina AU i SFRJ.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66215
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#17975 Re: Sarajevo Construction
@geralt je govorio o Nultoj ne o Prvoj transferzali @so what!
Dakle Fra Andjela Zvizdovica pored Unitica, Alte i Crkve prema mostu Vrbanja.
Dakle Fra Andjela Zvizdovica pored Unitica, Alte i Crkve prema mostu Vrbanja.