Sarajevo Construction

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
Dzontra_Volta
Posts: 6494
Joined: 20/01/2011 11:10

#19551 Re: Sarajevo Construction

Post by Dzontra_Volta »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 10:19 Željeznice koliko je znam posluju pozitivno, i nemaju problema sa prevozom robe.

Prevoz putnikq je druga stvar.

Ne znam, po meni je bolje praviti tramvajsku prugu Rajlovac - Zeljeznička stanica i krak da se spoji na Stupu. Kasnije što da ne i dalje tamo prema Vogošći.
Tramvaji i vozovi mogu da voze istom prugom, ako bude baš potrebe da voz ulazi gore u grad, može taj dio da prebaci na naftu, zbog nekompatibilnost EE mreže.
Otkud to da željeznice posluju pozitivno? Svako malo im Vlada uplaćuje pare da pokriju dugove.
Putnički saobraćaj je u većini zemalja subvencioniran ili pokriven zaradom od teretnog saobraćaja.
I šta sad ja krenem sa teškim torbama u Sarajevo i onda u Rajlovcu krkačim to do tramvaja, pa onda zauzimam pola tramvaja s torbama?
I kako dovući tramvaj do Rajlovca? Ako će se koristiti ista pruga, u čemu je onda poenta izmještanja željezničkog saobraćaja?
izvrsni direktor
Posts: 9326
Joined: 20/12/2018 16:11

#19552 Re: Sarajevo Construction

Post by izvrsni direktor »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 10:19 Tramvaji i vozovi mogu da voze istom prugom,
Vidim, vladas materijom :D
User avatar
_Reds_
Posts: 9365
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#19553 Re: Sarajevo Construction

Post by _Reds_ »

izvrsni direktor wrote: 31/08/2022 11:05
_Reds_ wrote: 31/08/2022 10:19 Tramvaji i vozovi mogu da voze istom prugom,
Vidim, vladas materijom :D
Ovo je neki sarkazam ili šta ?
The BEN10
Posts: 7568
Joined: 19/09/2011 09:03

#19554 Re: Sarajevo Construction

Post by The BEN10 »

Logovan wrote: 31/08/2022 10:27 Joj majko pa ovi ce obecati sve samo da se vrate, jos samo fali da navedu let na Mars i izgradnja raznih sadržaja na Marsu :D
"Na mjestu sadašnjeg aerodroma napraviti jezero sa pratećim rekreativnim, sportskim i turističkim sadržajem, što će u potpunosti promijeniti sliku grada.
Hahahahahahahahah
Žičare, gondole, turistički sadržaji, parkovi, izgradnja transverzala, longitudinala, itd. :lol:

GDJE STE BILI 20+ GODINA??????? GDJE??????
Kupovali trafike, pravili bordele po Bjelašnici i ugrađivali nefunkcionalne četverosjede! :lol: :evil:
User avatar
_Reds_
Posts: 9365
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#19555 Re: Sarajevo Construction

Post by _Reds_ »

Dzontra_Volta wrote: 31/08/2022 10:59
_Reds_ wrote: 31/08/2022 10:19 Željeznice koliko je znam posluju pozitivno, i nemaju problema sa prevozom robe.

Prevoz putnikq je druga stvar.

Ne znam, po meni je bolje praviti tramvajsku prugu Rajlovac - Zeljeznička stanica i krak da se spoji na Stupu. Kasnije što da ne i dalje tamo prema Vogošći.
Tramvaji i vozovi mogu da voze istom prugom, ako bude baš potrebe da voz ulazi gore u grad, može taj dio da prebaci na naftu, zbog nekompatibilnost EE mreže.
Otkud to da željeznice posluju pozitivno? Svako malo im Vlada uplaćuje pare da pokriju dugove.
Putnički saobraćaj je u većini zemalja subvencioniran ili pokriven zaradom od teretnog saobraćaja.
I šta sad ja krenem sa teškim torbama u Sarajevo i onda u Rajlovcu krkačim to do tramvaja, pa onda zauzimam pola tramvaja s torbama?
I kako dovući tramvaj do Rajlovca? Ako će se koristiti ista pruga, u čemu je onda poenta izmještanja željezničkog saobraćaja?
I dobro kako onaj sa teškim torbama dođe do Ilidže recimo, kad već dođe na ŽS ? Ili do Dobrinje ?

Na nekoj drugoj temi je neki uposlenik Željznica pričao kako Željeznice u segmentu robe posluju pozitivno,ako se doboro sjećam, dok je u prevozu putnika minus, i da kada je u pitanju roba, nikada bolje nisu radile.

Pa poneta je da se pretvori primarno u tamvasjku mrežu sa više stanica. Voz, ako treba, može ulaziti u noćnim satima. Mislim na robu, tipa za Klas i slično.
Imali bi kružni prsten tramvjaskog saobraćaja.
User avatar
_Reds_
Posts: 9365
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#19556 Re: Sarajevo Construction

Post by _Reds_ »

mk ultra wrote: 31/08/2022 10:27
tramvajtrojka wrote: 31/08/2022 10:24

haj nam onda objasni kako svaki ozbiljniji glavni grad u evropi baca milijarde da dovuce zeljeznicu u centar grada i da dovuce sto lakse ljude u grad , ovi bi da je izmjeste izvan grada znaci svi budale samo sda pametna

vidi se kolike su budale po tome koliko je povecan broj putnika koji je putovao zeljeznicom u Sarajevu zbog uvodjenja dvije linije i koliko je to olaksalo ljudima zivote gdje za desetak minuta iz hadzica stizes u centar grada
sve je to OK, ali treba li ti teretna stanica u centru grada, to je druga priča..

stanica Alipašin most je bolja opcija za teretni istovar/utovar

aluminij i čelik redovno dolazi npr za alternativu u hrasnici, vozom. i onda kamionom iz centra
Kakvu mi to industriju imamo u CG ? Ili NS?
Voz ide brzinom tramvaja na tim dionicima.
Sa vozom se ništa posebno ne dobija.

Ova SDA priča je za bajke sa drugog sprata, priča o ŽS je druga stvar.
Također priča o pretvaranju u građevinsko zemljište je jedno, a u modernu tramvjsku mrežeu totalno drugo.

Gdje to u Beču počinje željeznički saobraćaj?
User avatar
Logovan
Posts: 94388
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#19557 Re: Sarajevo Construction

Post by Logovan »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:14 I dobro kako onaj sa teškim torbama dođe do Ilidže recimo, kad već dođe na ŽS ? Ili do Dobrinje ?
Pa ne može Ilidža biti prioritet, niti Dobrinja. ŽS je skoro pa u centru. Šta je poenta premještanja? Šta bi se dobilo?
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4464
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#19558 Re: Sarajevo Construction

Post by VladaFBiH »

Dzontra_Volta wrote: 31/08/2022 10:59
_Reds_ wrote: 31/08/2022 10:19 Željeznice koliko je znam posluju pozitivno, i nemaju problema sa prevozom robe.

Prevoz putnikq je druga stvar.

Ne znam, po meni je bolje praviti tramvajsku prugu Rajlovac - Zeljeznička stanica i krak da se spoji na Stupu. Kasnije što da ne i dalje tamo prema Vogošći.
Tramvaji i vozovi mogu da voze istom prugom, ako bude baš potrebe da voz ulazi gore u grad, može taj dio da prebaci na naftu, zbog nekompatibilnost EE mreže.
Otkud to da željeznice posluju pozitivno? Svako malo im Vlada uplaćuje pare da pokriju dugove.
Putnički saobraćaj je u većini zemalja subvencioniran ili pokriven zaradom od teretnog saobraćaja.
I šta sad ja krenem sa teškim torbama u Sarajevo i onda u Rajlovcu krkačim to do tramvaja, pa onda zauzimam pola tramvaja s torbama?
I kako dovući tramvaj do Rajlovca? Ako će se koristiti ista pruga, u čemu je onda poenta izmještanja željezničkog saobraćaja?
oslobađanje koridora za gradnju ala Tibra...
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4464
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#19559 Re: Sarajevo Construction

Post by VladaFBiH »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:14
Dzontra_Volta wrote: 31/08/2022 10:59

Otkud to da željeznice posluju pozitivno? Svako malo im Vlada uplaćuje pare da pokriju dugove.
Putnički saobraćaj je u većini zemalja subvencioniran ili pokriven zaradom od teretnog saobraćaja.
I šta sad ja krenem sa teškim torbama u Sarajevo i onda u Rajlovcu krkačim to do tramvaja, pa onda zauzimam pola tramvaja s torbama?
I kako dovući tramvaj do Rajlovca? Ako će se koristiti ista pruga, u čemu je onda poenta izmještanja željezničkog saobraćaja?
I dobro kako onaj sa teškim torbama dođe do Ilidže recimo, kad već dođe na ŽS ? Ili do Dobrinje ?

Na nekoj drugoj temi je neki uposlenik Željznica pričao kako Željeznice u segmentu robe posluju pozitivno,ako se doboro sjećam, dok je u prevozu putnika minus, i da kada je u pitanju roba, nikada bolje nisu radile.

Pa poneta je da se pretvori primarno u tamvasjku mrežu sa više stanica. Voz, ako treba, može ulaziti u noćnim satima. Mislim na robu, tipa za Klas i slično.
Imali bi kružni prsten tramvjaskog saobraćaja.
Razultati poslovanja JP ŽFBiH:
2019: - 7.889.392
2020: - 16.978.918
2021: - 13.801.875
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4464
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#19560 Re: Sarajevo Construction

Post by VladaFBiH »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:19
mk ultra wrote: 31/08/2022 10:27

sve je to OK, ali treba li ti teretna stanica u centru grada, to je druga priča..

stanica Alipašin most je bolja opcija za teretni istovar/utovar

aluminij i čelik redovno dolazi npr za alternativu u hrasnici, vozom. i onda kamionom iz centra
Kakvu mi to industriju imamo u CG ? Ili NS?
Voz ide brzinom tramvaja na tim dionicima.
Sa vozom se ništa posebno ne dobija.

Ova SDA priča je za bajke sa drugog sprata, priča o ŽS je druga stvar.
Također priča o pretvaranju u građevinsko zemljište je jedno, a u modernu tramvjsku mrežeu totalno drugo.

Gdje to u Beču počinje željeznički saobraćaj?
CAT te sa aerodroma u Beču vodi u strogi centar grada - Stephansplatz. Glavna željeznička stanica se nalazi u sred grada -Am Hauptbahnhof.

dovoljno?
last mohicans
Posts: 11982
Joined: 09/08/2012 23:19

#19561 Re: Sarajevo Construction

Post by last mohicans »

U Londonu Waterloo u sred grada. Idioti bi izmještali stanicu. Vidjeli smo kako se moze unaprijediti tramvajski saobraćaj, tako mogu i željeznice još više.
neki
Posts: 6692
Joined: 17/02/2005 07:57

#19562 Re: Sarajevo Construction

Post by neki »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:06
izvrsni direktor wrote: 31/08/2022 11:05
Vidim, vladas materijom :D
Ovo je neki sarkazam ili šta ?
željeznička vozila ne mogu voziti po tramvajskom kolosjeku
User avatar
_Reds_
Posts: 9365
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#19563 Re: Sarajevo Construction

Post by _Reds_ »

Logovan wrote: 31/08/2022 11:23
_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:14 I dobro kako onaj sa teškim torbama dođe do Ilidže recimo, kad već dođe na ŽS ? Ili do Dobrinje ?
Pa ne može Ilidža biti prioritet, niti Dobrinja. ŽS je skoro pa u centru. Šta je poenta premještanja? Šta bi se dobilo?
Prirotet je valjda tamo gdje ima javiše stanovnika, u ovom slučaju Ilidža i NG imaju blizu 200.000.

Grad nije Marindvor - Čaršija.

Grad će se širiti, i to je nemornovno da se širi tamo prema Rajlovcu i ono polje tamo veliko što ima.
Dobijaš tramvasju mrežu prema Rajlovcu, tamo i danas dan radi mnogo ljudi, sve više se firmi pravi, ti ljudi trebaju da idu na posao, i da što više koriste gradski prevoz, a ne svoja suta.
Dobijaš da dosta ljudi oko žive na toj trasi dobijaju normalni gradski prevoz, da neka djeca ne moraju presjedati i po tri puta.
Dobio di da neko ko živi u Hrasnici ili na Čaršiji, a radi u Rajlovcu može fino sjesti na tramvaj i do svog radnog mjesta.

Hajdemo kontra pitanjem, šta dobijaš sa tim ulascima voza u grad, svakodnevno ?

@VladaFBiH ne znam koliko tu optapada na robe, koliko na putnike.
Razlog više, očigledno da same Željznice, i njeno poslovanje ništa ne dobijaju sa tim ulascima duboko u grad.
Hauptbahnhof nije baš u centru.
User avatar
_Reds_
Posts: 9365
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#19564 Re: Sarajevo Construction

Post by _Reds_ »

neki wrote: 31/08/2022 11:38
_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:06

Ovo je neki sarkazam ili šta ?
željeznička vozila ne mogu voziti po tramvajskom kolosjeku
Jesi siguran, ne mogu korisiti ispit napon, ali prugu da. Imaš gradovima u kojima voz ulazi u grad po tramvajskim šinama.
neki
Posts: 6692
Joined: 17/02/2005 07:57

#19565 Re: Sarajevo Construction

Post by neki »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:41
neki wrote: 31/08/2022 11:38
željeznička vozila ne mogu voziti po tramvajskom kolosjeku
Jesi siguran, ne mogu korisiti ispit napon, ali prugu da. Imaš gradovima u kojima voz ulazi u grad po tramvajskim šinama.
u kojem gradu voz ulazi u grad po tramvajskim šinama?
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4464
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#19566 Re: Sarajevo Construction

Post by VladaFBiH »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:40
Logovan wrote: 31/08/2022 11:23
Pa ne može Ilidža biti prioritet, niti Dobrinja. ŽS je skoro pa u centru. Šta je poenta premještanja? Šta bi se dobilo?
Prirotet je valjda tamo gdje ima javiše stanovnika, u ovom slučaju Ilidža i NG imaju blizu 200.000.

Grad nije Marindvor - Čaršija.

Grad će se širiti, i to je nemornovno da se širi tamo prema Rajlovcu i ono polje tamo veliko što ima.
Dobijaš tramvasju mrežu prema Rajlovcu, tamo i danas dan radi mnogo ljudi, sve više se firmi pravi, ti ljudi trebaju da idu na posao, i da što više koriste gradski prevoz, a ne svoja suta.
Dobijaš da dosta ljudi oko žive na toj trasi dobijaju normalni gradski prevoz, da neka djeca ne moraju presjedati i po tri puta.
Dobio di da neko ko živi u Hrasnici ili na Čaršiji, a radi u Rajlovcu može fino sjesti na tramvaj i do svog radnog mjesta.

Hajdemo kontra pitanjem, šta dobijaš sa tim ulascima voza u grad, svakodnevno ?

@VladaFBiH ne znam koliko tu optapada na robe, koliko na putnike.
Razlog više, očigledno da same Željznice, i njeno poslovanje ništa ne dobijaju sa tim ulascima duboko u grad.
Hauptbahnhof nije baš u centru.
ovo baš i nije periferija tipa Rajlovac - nadam se da je sada jasnije kada sam rekao "usred" grada a ne u centru grada: https://www.google.com/maps/place/train ... 16.3760817
User avatar
Haris.ba
Posts: 24840
Joined: 08/09/2005 20:08

#19567 Re: Sarajevo Construction

Post by Haris.ba »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:40
Prirotet je valjda tamo gdje ima javiše stanovnika, u ovom slučaju Ilidža i NG imaju blizu 200.000.

Grad nije Marindvor - Čaršija.

Grad će se širiti, i to je nemornovno da se širi tamo prema Rajlovcu i ono polje tamo veliko što ima.
Dobijaš tramvasju mrežu prema Rajlovcu, tamo i danas dan radi mnogo ljudi, sve više se firmi pravi, ti ljudi trebaju da idu na posao, i da što više koriste gradski prevoz, a ne svoja suta.
Dobijaš da dosta ljudi oko žive na toj trasi dobijaju normalni gradski prevoz, da neka djeca ne moraju presjedati i po tri puta.
Dobio di da neko ko živi u Hrasnici ili na Čaršiji, a radi u Rajlovcu može fino sjesti na tramvaj i do svog radnog mjesta.

Hajdemo kontra pitanjem, šta dobijaš sa tim ulascima voza u grad, svakodnevno ?
Pogresna ti postavka od pocetka. Kod tebe je ili ili, umjesto i, i.

To ako neko presjeda tri puta iz Hrasnice nije problem sto je Zeljeznicka stanica gdje jeste. To neces rijesiti tako sto ces pribliziti stanicu Hrasnici i udaljiti od Carsije.

Suludo je praviti paralelnu tramvajsku prugu radi putnickog saobracaja. Treba zavrsiti zeljeznicki prsten oko Sarajeva (prema Vogosci i prema Butilama).

A tramvajsku prugu samo treba na prostoru ili Nedzarica ili Stupa okrenuti prema Rajlovcu. Pa vec u Nedaricima ima planirana trasa prema Dobrinji. Sto ne iskoristiti i samo na drugu stranu provuci trasu prema Rajlovcu?

Ustvari pored postojece zeljeznicke pruge, bolje je tramvajsku gurati prema Doglodima i Osjeku.
Last edited by Haris.ba on 31/08/2022 11:52, edited 1 time in total.
User avatar
_Reds_
Posts: 9365
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#19568 Re: Sarajevo Construction

Post by _Reds_ »

VladaFBiH wrote: 31/08/2022 11:46
_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:40

Prirotet je valjda tamo gdje ima javiše stanovnika, u ovom slučaju Ilidža i NG imaju blizu 200.000.

Grad nije Marindvor - Čaršija.

Grad će se širiti, i to je nemornovno da se širi tamo prema Rajlovcu i ono polje tamo veliko što ima.
Dobijaš tramvasju mrežu prema Rajlovcu, tamo i danas dan radi mnogo ljudi, sve više se firmi pravi, ti ljudi trebaju da idu na posao, i da što više koriste gradski prevoz, a ne svoja suta.
Dobijaš da dosta ljudi oko žive na toj trasi dobijaju normalni gradski prevoz, da neka djeca ne moraju presjedati i po tri puta.
Dobio di da neko ko živi u Hrasnici ili na Čaršiji, a radi u Rajlovcu može fino sjesti na tramvaj i do svog radnog mjesta.

Hajdemo kontra pitanjem, šta dobijaš sa tim ulascima voza u grad, svakodnevno ?

@VladaFBiH ne znam koliko tu optapada na robe, koliko na putnike.
Razlog više, očigledno da same Željznice, i njeno poslovanje ništa ne dobijaju sa tim ulascima duboko u grad.
Hauptbahnhof nije baš u centru.
ovo baš i nije periferija tipa Rajlovac - nadam se da je sada jasnije kada sam rekao "usred" grada a ne u centru grada: https://www.google.com/maps/place/train ... 16.3760817
Slažem se.
Ali ni ovo kod nas ne bi bilo sutra. Sarajevo se mora širiti, a ne vidim nekog prostora nego tamo prema Rajlovcu. I Rajlovac za 20 godina neće biti periferija vjerovatno.
Sarajevu treba što kvalitetniji JP, kako se smanjio broj automobila i zbog gužvi i zbog zagađenja.
kleja
Posts: 540
Joined: 08/03/2022 13:25

#19569 Re: Sarajevo Construction

Post by kleja »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:40
Logovan wrote: 31/08/2022 11:23
Pa ne može Ilidža biti prioritet, niti Dobrinja. ŽS je skoro pa u centru. Šta je poenta premještanja? Šta bi se dobilo?
Prirotet je valjda tamo gdje ima javiše stanovnika, u ovom slučaju Ilidža i NG imaju blizu 200.000.

Grad nije Marindvor - Čaršija.

Grad će se širiti, i to je nemornovno da se širi tamo prema Rajlovcu i ono polje tamo veliko što ima.
Dobijaš tramvasju mrežu prema Rajlovcu, tamo i danas dan radi mnogo ljudi, sve više se firmi pravi, ti ljudi trebaju da idu na posao, i da što više koriste gradski prevoz, a ne svoja suta.
Dobijaš da dosta ljudi oko žive na toj trasi dobijaju normalni gradski prevoz, da neka djeca ne moraju presjedati i po tri puta.
Dobio di da neko ko živi u Hrasnici ili na Čaršiji, a radi u Rajlovcu može fino sjesti na tramvaj i do svog radnog mjesta.

Hajdemo kontra pitanjem, šta dobijaš sa tim ulascima voza u grad, svakodnevno ?

@VladaFBiH ne znam koliko tu optapada na robe, koliko na putnike.
Razlog više, očigledno da same Željznice, i njeno poslovanje ništa ne dobijaju sa tim ulascima duboko u grad.
Hauptbahnhof nije baš u centru.
Grad nije od Stupa pa naniže, Kanton jeste ali grad nije !!!
User avatar
_Reds_
Posts: 9365
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#19570 Re: Sarajevo Construction

Post by _Reds_ »

Haris.ba wrote: 31/08/2022 11:51
_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:40
Prirotet je valjda tamo gdje ima javiše stanovnika, u ovom slučaju Ilidža i NG imaju blizu 200.000.

Grad nije Marindvor - Čaršija.

Grad će se širiti, i to je nemornovno da se širi tamo prema Rajlovcu i ono polje tamo veliko što ima.
Dobijaš tramvasju mrežu prema Rajlovcu, tamo i danas dan radi mnogo ljudi, sve više se firmi pravi, ti ljudi trebaju da idu na posao, i da što više koriste gradski prevoz, a ne svoja suta.
Dobijaš da dosta ljudi oko žive na toj trasi dobijaju normalni gradski prevoz, da neka djeca ne moraju presjedati i po tri puta.
Dobio di da neko ko živi u Hrasnici ili na Čaršiji, a radi u Rajlovcu može fino sjesti na tramvaj i do svog radnog mjesta.

Hajdemo kontra pitanjem, šta dobijaš sa tim ulascima voza u grad, svakodnevno ?
Pogresna ti postavka od pocetka. Kod tebe je ili ili, umjesto i, i.

To ako neko presjeda tri puta iz Hrasnice nije problem sto je Zeljeznicka stanica gdje jeste. To neces rijesiti tako sto ces pribliziti stanicu Hrasnici i udaljiti od Carsije.

Suludo je praviti paralelnu tramvajsku prugu radi putnickog saobracaja. Treba zavrsiti zeljeznicki prsten oko Sarajeva (prema Vogosci i prema Butilama).

A tramvajsku prugu samo treba na prostoru ili Nedzarica ili Stupa okrenuti prema Rajlovcu. Pa vec u Nedaricima ima planirana trasa prema Dobrinji. Sto ne iskoristiti i samo na drugu stranu provuci trasu prema Rajlovcu?

Ustvari pored postojece zeljeznicke pruge, bolje je tramvajsku gurati prema Doglodima i Osjeku.
Pa problem i jesu trase.

Ta trasa prema Dobrinji ima samo u papirima. Tu se još nije rodio kod bio trasu očistio i riješio.

Koja je tu suštinska prednost voza u centru Sarajeva ? Koliko tu putnika stvarno koristi tu trasu? Koliko je njena iskoristivost uopće ?

Kad se pravila nekad ŽS u Sarajevo, to je bila periferija, što spominje sada recimo @VladaFBiH

@kleja
Nije u tvojoj glavi, svakome ko pogleda Sarajevo je jasno da je grad dalje od Stupa. Po tvome nije ni Stup ;) , nego do Nedžarića.
U ovom gradu se većinom finansira iz kase Kantona, a ne Grada, ako ćeš i da tako gledaš.

Eto ilidža nije grad, ali Ahatovići jesu ;)

@neki
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Itq08Ku ... ngineering[/youtube]

Pogledaj video, pa ćeš vidjeti da voz i tramvaj može da koristi iste šine.
User avatar
Logovan
Posts: 94388
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#19571 Re: Sarajevo Construction

Post by Logovan »

_Reds_ wrote: 31/08/2022 11:40 Prirotet je valjda tamo gdje ima javiše stanovnika, u ovom slučaju Ilidža i NG imaju blizu 200.000.

Grad nije Marindvor - Čaršija.

Grad će se širiti, i to je nemornovno da se širi tamo prema Rajlovcu i ono polje tamo veliko što ima.
Dobijaš tramvasju mrežu prema Rajlovcu, tamo i danas dan radi mnogo ljudi, sve više se firmi pravi, ti ljudi trebaju da idu na posao, i da što više koriste gradski prevoz, a ne svoja suta.
Dobijaš da dosta ljudi oko žive na toj trasi dobijaju normalni gradski prevoz, da neka djeca ne moraju presjedati i po tri puta.
Dobio di da neko ko živi u Hrasnici ili na Čaršiji, a radi u Rajlovcu može fino sjesti na tramvaj i do svog radnog mjesta.

Hajdemo kontra pitanjem, šta dobijaš sa tim ulascima voza u grad, svakodnevno ?

@VladaFBiH ne znam koliko tu optapada na robe, koliko na putnike.
Razlog više, očigledno da same Željznice, i njeno poslovanje ništa ne dobijaju sa tim ulascima duboko u grad.
Hauptbahnhof nije baš u centru.
Ne, nego je prioritet tamo gdje je centar, tamo gdje je gomila hotela, motela, kafana, tamo gdje ima najvise turista, tamo gdje najvise ljudi dolazi radi necega, tamo gdje su razna desavanja, itd. A dobijam upravo ovo sto citas, dolazak na prag raznih objekata, desavanja, itd.

A grad nije MD-Carsija, sto ne znaci da stanicu treba prebaciti u Rajlovac.

Za ljude koji zive i rade u Rajlovcu napraviti stanicu, ako im treba, a ne prebacivati ovu glavnu. Radi mase koju dobijas u Rajlovcu i oko Rajlovca ti bi da ispasta masa na MD-u i oko MD-a. Meni ovo nema logike.

I normalno da se cini da se nista ne dobija kad je stanica srozana do te mjere da se razmislja oko premjestanja. Nekome ne odgovara da stanica dobro posluje, nekome ne odgovara njena trenutna lokacija. Ide se na njeno premjestanje da bi se na njenu lokaciju napravile zgrade i da bi neko u džep strpao ogromne pare.

Valjda smo naucili do sada da kada nekome odredjeni objekat zasmeta on se trudi da poslovanje bude lose pa da dodje do premjestanja ili gasenja.
User avatar
sime_cipol
Posts: 16291
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#19572 Re: Sarajevo Construction

Post by sime_cipol »

Haris.ba wrote: 31/08/2022 09:55 Na jednoj drugoj temi najavljena izgradnja zgrade stimetarje iz Jumba i Merkatora. Bilo mi smijesno. Sad vise nije....

https://www.klix.ba/vijesti/bih/ovako-s ... /220831010
SDA je mišljenja da je postojeću Željezničku stanicu potrebno izmjestiti, jer, kako je naglasila, sprečava razvoja grada, što se odnosi i na proširenje tramvajske mreže. Obećano je dodatnih 30 kilometara tramvajske pruge.

"Željeznička stanica, koja sprečava razvoj grada i kvalitetnije povezivanje naselja na padinama Huma i Žuči sa centrom grada, bit će izmještena u Rajlovac. Izmještanjem će se omogućiti izgradnja sjeverne saobraćajnice, kao i izgradnja novih 30 kilometara tramvajske pruge kojom bi bili povezani Dobrinja, Hrasnica i Šip, a tramvajski saobraćaj organiziran u obliku prstena", naglašeno je.
Odlicna ideja. Samo neka Sda kaze gdje ce biti nova deponija. Jer bez toga je sve suplja.

Opcina Ilijas, Hadzici i Trnovo?
Kao uslov za to navedeno je izmještanje sanitarne deponije Smiljevići na lokaciju izvan grada, na kojoj bi se izgradila nova, moderna deponija sa spalionicom koja ne zagađuje zrak i postrojenjima za reciklažu. Plan je da se lokacija sadašnje deponije sanira, konzervira i pretvori u park.
Puna podrska. :lol:
Ocijenjeno je da postojeći Međunarodni aerodrom Sarajevo više nije funkcionalan zbog toga što se u njegovoj blizini nalaze gusto naseljena mjesta te zbog učestale guste magle. Zato je predložena izgradnja novog aerodroma u Visokom, što je plan od prije rata. Za SDA je rješenje da se lokacija postojećeg aerodroma pretvori u jezero.

"Na mjestu sadašnjeg aerodroma napraviti jezero sa pratećim rekreativnim, sportskim i turističkim sadržajem, što će u potpunosti promijeniti sliku grada. Jezero će kanalima biti povezano sa rijekom Željeznicom, čime će se omogućiti da se regulacijom vodotoka spriječe proljetne poplave koje su redovna pojava na područjima uz rijeku", naglašeno je.
Sarajevo na vodi
:D
Škobo Habu
Posts: 9025
Joined: 19/06/2013 17:54
Location: Kod Sirogojna na sijelu.

#19573 Re: Sarajevo Construction

Post by Škobo Habu »

SDA baljezgraije.

U Visokom ništa manje smoga od Sarajeva. Zapravo od Sarajevo do Zenice smog stoluje svake zime.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24840
Joined: 08/09/2005 20:08

#19574 Re: Sarajevo Construction

Post by Haris.ba »

A planiran kanal direktno kroz Rustempasinu, tj.drito preko kruznog gdje je tramvajski prelaz.
User avatar
Logovan
Posts: 94388
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#19575 Re: Sarajevo Construction

Post by Logovan »

Kuće će biti od čokolade, a prozori od marmelade.
Post Reply