Sarajevo Construction
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19601 Re: Sarajevo Construction
Ovo DIA je od Diagnoza.
100%, nema sta drugo bit.
100%, nema sta drugo bit.
- Haris.ba
- Posts: 24842
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19602 Re: Sarajevo Construction
Kako je narod nezahvalan. Je li narod nece terminal na aerodromu?
Evo, Sda je nasla rjesenje.
Evo, Sda je nasla rjesenje.
- tramvajtrojka
- Posts: 10783
- Joined: 27/04/2021 22:52
#19603 Re: Sarajevo Construction
rješenje nakon ulupanih 50 miliona KM u terminal , da se premjesti u Visoko gdje su gori geografski uslovi za aerodrom, gdje je magla veca u Sarajevu i ono najvažnije ta zemlja gdje je bio aerodrom prodata je privatnom vlasniku tj suši prije dvije godine
a da ne kazemo da vlada ks rusi aerodrom u vlastitom gradu i kantonu i da ga gradi u susjednom
a za željezničku stanicu necu da trosim tastaturu koliko je jos vise maloumna izjava , i grad novi da se u butilama planira oko kasarne , zeljeznickog depoa , previstaca otpadnih voda i sarajevogas sjedista
- Haris.ba
- Posts: 24842
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19604 Re: Sarajevo Construction
Nece Sda dopustiti da se grad sijece na dva dijela nekom tamo prugom. Pokusali su ukinuti tramvajsku da se sprijeci neprirodno razdvajanje naselja, ali desio se Steta da steti. Zato, zeljeznicku prugu treba ukinuti.tramvajtrojka wrote: ↑10/09/2022 10:48
a za željezničku stanicu necu da trosim tastaturu koliko je jos vise maloumna izjava
P.S.
Izmjestanje deponije Smiljevici je isto tako najbolje rjesenje. Zamislite ustede. Ukine se deponija, i onda nigdje ne izmjesti jer niko ne da deponiju u svojoj mahali.
Mozda u Visokom moze smece u piramidu? Pa ga spaljivati kosmickim zrakama
-
- Posts: 283
- Joined: 20/11/2020 14:41
#19605 Re: Sarajevo Construction
Mnogo je bolesnih i suludih ideja u toj viziji ali jednu podrzavam a to je izmještanje Zeljezničke stanice gdje dobijaš tu prostor i cijeli niz kuda šine prolaze do Rajlovca a razlog zbog koje podržavam jer je kod nas saobraćaj vozom mrtav i sumnjam da će se i u budućnosti vratiti na neki nivo zbog kojeg bi imalo smisla da bude Željeznička stanica na današnjem mjestu.
Može se zgrada ostaviti da bude neki muzej a šine naranvo ukloniti.
Može se zgrada ostaviti da bude neki muzej a šine naranvo ukloniti.
- tramvajtrojka
- Posts: 10783
- Joined: 27/04/2021 22:52
#19606 Re: Sarajevo Construction
pa to ne mozes javnu garažu izgraditi da se ne digne kuka i motika da se protive tome zamisli sta bi deponija uzrokovala , kad pogledas ovaj promotivni klip skontas sto smo iz bidona poslije 12 zaljevali wc školjke nekoliko godina, sto se sve raspalo , jednostavno ljudi bez vizije i znanja potrebnih nekom gradu. Vani bi strijeljali politicara koji bi se usudio reci da se ukine zeljeznica iz centra grada a ovi to javno propagiraju kao nesto pametnoHaris.ba wrote: ↑10/09/2022 10:51Nece Sda dopustiti da se grad sijece na dva dijela nekom tamo prugom. Pokusali su ukinuti tramvajsku da se sprijeci neprirodno razdvajanje naselja, ali desio se Steta da steti. Zato, zeljeznicku prugu treba ukinuti.tramvajtrojka wrote: ↑10/09/2022 10:48
a za željezničku stanicu necu da trosim tastaturu koliko je jos vise maloumna izjava
P.S.
Izmjestanje deponije Smiljevici je isto tako najbolje rjesenje. Zamislite ustede. Ukine se deponija, i onda nigdje ne izmjesti jer niko ne da deponiju u svojoj mahali.
Mozda u Visokom moze smece u piramidu? Pa ga spaljivati kosmickim zrakama
- tramvajtrojka
- Posts: 10783
- Joined: 27/04/2021 22:52
#19607 Re: Sarajevo Construction
kako je ba mrtav jesi li ti svjestan koliko su dvije linije zeljeznice ucinile ovom gradu i olaksale putovanje ljudima , jbt odakle izvirete sa takvim idejama vise , druga je prica sto je sda srozala zeljeznicki saobraćaj i ukinula sve moguce linije, a gradu su potrebne linije gradske željeznice kao suho zlato sad ljudi iz hadzica stignu u centar grada za desetak minutaAmbula wrote: ↑10/09/2022 10:55 Mnogo je bolesnih i suludih ideja u toj viziji ali jednu podrzavam a to je izmještanje Zeljezničke stanice gdje dobijaš tu prostor i cijeli niz kuda šine prolaze do Rajlovca a razlog zbog koje podržavam jer je kod nas saobraćaj vozom mrtav i sumnjam da će se i u budućnosti vratiti na neki nivo zbog kojeg bi imalo smisla da bude Željeznička stanica na današnjem mjestu.
Može se zgrada ostaviti da bude neki muzej a šine naranvo ukloniti.
i moze li jedno pitanje ti bi ukinuo zeljeznicku iz centra grada al zasto svaki glavni grad u evropi se trudi da dovede zeljeznicku stanicu u centar grada i u tu slupa milijarde jesu li oni debili il mi pametni hahahahaha
treba reci Nijemcima da su debili imaju u sred minhena zeljeznicku stanicu
-
- Posts: 283
- Joined: 20/11/2020 14:41
#19608 Re: Sarajevo Construction
Ti glavni gradovi su 5 i vise puta veći od Sarajeva pa samim tim ima više smisla da budu bliže centru. Pa stranci se šokiraju kad vide koliko je naš aerodrom blizu centra, ne mogu da vjeruju. Tamo su udaljenosti mnogo vece nego sto mi mozemo u ovoj kotlini zamisliti tako da glavna Željeznička stanica u Rajlovcu bi bila najmanje problem sto se tice udaljenosti.tramvajtrojka wrote: ↑10/09/2022 10:59kako je ba mrtav jesi li ti svjestan koliko su dvije linije zeljeznice ucinile ovom gradu i olaksale putovanje ljudima , jbt odakle izvirete sa takvim idejama vise , druga je prica sto je sda srozala zeljeznicki saobraćaj i ukinula sve moguce linije, a gradu su potrebne linije gradske željeznice kao suho zlato sad ljudi iz hadzica stignu u centar grada za desetak minutaAmbula wrote: ↑10/09/2022 10:55 Mnogo je bolesnih i suludih ideja u toj viziji ali jednu podrzavam a to je izmještanje Zeljezničke stanice gdje dobijaš tu prostor i cijeli niz kuda šine prolaze do Rajlovca a razlog zbog koje podržavam jer je kod nas saobraćaj vozom mrtav i sumnjam da će se i u budućnosti vratiti na neki nivo zbog kojeg bi imalo smisla da bude Željeznička stanica na današnjem mjestu.
Može se zgrada ostaviti da bude neki muzej a šine naranvo ukloniti.
i moze li jedno pitanje ti bi ukinuo zeljeznicku iz centra grada al zasto svaki glavni grad u evropi se trudi da dovede zeljeznicku stanicu u centar grada i u tu slupa milijarde jesu li oni debili il mi pametni hahahahaha
E sad druga je prica sto mi volimo da pravimo legende o svemu pa tako i o zgradi Zeljeznicke, o samoj pruzi koliko nam je valjala pa stvaramo neki sentiment zbog kojeg nam je žao da tu ista diramo.
- tramvajtrojka
- Posts: 10783
- Joined: 27/04/2021 22:52
#19609 Re: Sarajevo Construction
glavni zadatak zeljeznicke stanice u centru grada je da omogući sto brzi protok i dolazak ljudi u grad i laksu komunikaciju sa ostalim javnim prevozom , sta ti sutra prebacis je u Rajlovac moras putovati sat vremena do njeAmbula wrote: ↑10/09/2022 11:05Ti glavni gradovi su 5 i vise puta veći od Sarajeva pa samim tim ima više smisla da budu bliže centru. Pa stranci se šokiraju kad vide koliko je naš aerodrom blizu centra, ne mogu da vjeruju. Tamo su udaljenosti mnogo vece nego sto mi mozemo u ovoj kotlini zamisliti tako da glavna Željeznička stanica u Rajlovcu bi bila najmanje problem sto se tice udaljenosti.tramvajtrojka wrote: ↑10/09/2022 10:59
kako je ba mrtav jesi li ti svjestan koliko su dvije linije zeljeznice ucinile ovom gradu i olaksale putovanje ljudima , jbt odakle izvirete sa takvim idejama vise , druga je prica sto je sda srozala zeljeznicki saobraćaj i ukinula sve moguce linije, a gradu su potrebne linije gradske željeznice kao suho zlato sad ljudi iz hadzica stignu u centar grada za desetak minuta
i moze li jedno pitanje ti bi ukinuo zeljeznicku iz centra grada al zasto svaki glavni grad u evropi se trudi da dovede zeljeznicku stanicu u centar grada i u tu slupa milijarde jesu li oni debili il mi pametni hahahahaha
E sad druga je prica sto mi volimo da pravimo legende o zgradi Zeljeznicke o samoj pruzi koliko nam je valjala pa stvaramo neki sentiment.
Zgrada zeljeznicke stanice je nacionalni spomenik i primjer arhitekture, jer onakva rasponska ab konstrukcija za one godine je svjetsko cudo nije bezveze postavljena gdje jeste i sad ce neki mudroseri iz sda reci da je treba premjestiti kad smo napokon vidjeli koliko zeljeznica treba ovom gradu nakon otvaranja ove dvije linije
svaki grad se trudi da maksimalno razvija zeljeznicu i da sve njoj namjesti samo mi bi da gasimo zato pitam jesmo li mi nevidjeni genijalci il najvece debilcine ovo drugo je vise vjerovatnije i svako tko zagovara ovu pricu vidi se da dalje od hadzica nije nosa prismrdio
-
- Posts: 283
- Joined: 20/11/2020 14:41
#19610 Re: Sarajevo Construction
Ma svaka cast na arhitekturi moze posatati muzej ili nesto slicno ali cinjenica je da taj citav dio uz prugu je uzasno odvratan i ruzan a ima veliki potencijal da se sam grad širi i da se rastereti drumski saobracaj pa bi se do stanice u Rajlovcu stizalo za 15 minuta
- Ajatolah_
- Posts: 8518
- Joined: 11/02/2009 15:21
#19611 Re: Sarajevo Construction
Aerodrom je nešto drugo i nije uporediv sa željezničkom stanicom.
Kad nešto ne radi kako treba, onda gledaš da popraviš i urediš da valja, ili bar ostaviš pa da se sanira za 10, 15, 50 godina, a ne da digneš ruke ukidanjem pruge i stanice u gradu pa da mu više nikad niko ne može pomoći ni uz najbolju volju. Jedino ako prihvatiš ovo na šta smo naučeni zadnjih 20 godina, da se infrastruktura može samo gledati kako propada a nikako da se ne daj bože uloži i podigne na viši nivo.
Kad nešto ne radi kako treba, onda gledaš da popraviš i urediš da valja, ili bar ostaviš pa da se sanira za 10, 15, 50 godina, a ne da digneš ruke ukidanjem pruge i stanice u gradu pa da mu više nikad niko ne može pomoći ni uz najbolju volju. Jedino ako prihvatiš ovo na šta smo naučeni zadnjih 20 godina, da se infrastruktura može samo gledati kako propada a nikako da se ne daj bože uloži i podigne na viši nivo.
- tramvajtrojka
- Posts: 10783
- Joined: 27/04/2021 22:52
#19612 Re: Sarajevo Construction
pa logicno tridesetak godina smo uceni i ubijani u pojam da smo jedino sposobni za sadaku i donacije , da nista ne mozemo uraditi da popravimo stanje , al sreca sad imamo izbora glasaj za opciju koja je za potpuno unistenje javnog prevoza i zeljeznice il opciju koja ce u to ulagatiAjatolah_ wrote: ↑10/09/2022 11:21 Aerodrom je nešto drugo i nije uporediv sa željezničkom stanicom.
Kad nešto ne radi kako treba, onda gledaš da popraviš i urediš da valja, ili bar ostaviš pa da se sanira za 10, 15, 50 godina, a ne da digneš ruke ukidanjem pruge i stanice u gradu pa da mu više nikad niko ne može pomoći ni uz najbolju volju. Jedino ako prihvatiš ovo na šta smo naučeni zadnjih 20 godina, da se infrastruktura može samo gledati kako propada a nikako da se ne daj bože uloži i podigne na viši nivo.
savršen plan za Sarajevo bi bilo uvezati tri terminusa sa zeljeznicom znaci sredjivanje zeljeznickih stanica , uvodjenje el busa na linijama koji bi radili po taktu sa zeljeznicom i dovlacili putnike
ilidza terminal - ilidza zeljeznicka
mojmilo trolejbuska okretnica - zeljeznicka alipasin most
okretnica cvila - zeljeznicka buca potok
gdje bi uvezivanjem terminusa i stanica dobili savrsenu konekciju u gradu
a glavnu zeljeznicku stanicu uloziti u sredjivanje perona , rekonstrukciju trga ispred koji je najveci u gradu, postavljenje liftova za putnike koji imaju problema sa kretanjem i rekonstrukcija pruge i pruznog pojasa
to je stvar za budućnost a ne ukidanje zeljeznicke u jebeni Rajlovac
- Haris.ba
- Posts: 24842
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19613 Re: Sarajevo Construction
Kakve veze ima velicina grada sa tim je li mu stanica u centru?Ambula wrote: ↑10/09/2022 11:05
Ti glavni gradovi su 5 i vise puta veći od Sarajeva pa samim tim ima više smisla da budu bliže centru. Pa stranci se šokiraju kad vide koliko je naš aerodrom blizu centra, ne mogu da vjeruju. Tamo su udaljenosti mnogo vece nego sto mi mozemo u ovoj kotlini zamisliti tako da glavna Željeznička stanica u Rajlovcu bi bila najmanje problem sto se tice udaljenosti.
E sad druga je prica sto mi volimo da pravimo legende o svemu pa tako i o zgradi Zeljeznicke, o samoj pruzi koliko nam je valjala pa stvaramo neki sentiment zbog kojeg nam je žao da tu ista diramo.
Pa valjda je smisao pruge upravo jer je to masovni prevoz da te dovede sto blize cilju.
I mnogi, da ne kazem skori svi ti gradovi sto imaju aerodrom "daleko" zadrzali su taj stari aerodrom, nisu jezera pravili na njegovom mjestu. Uglavnom su to za privatne i sportske male avione. Neki su za vojsku.
Pa i Sarajevo je fakticki zadrzalo stari aerodrom u Rajlovcu.
Novi aerodromi se prave jer stari ne mogu zadovoljiti kapacitetom, nemaju mjesta za nive terminale i vaznije dodatne staze. A ne da se uzgajaju komarci i zabe u Sarajevskom polju.
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19614 Re: Sarajevo Construction
Moglo bi komforno da se uvede linija Konjic - Zenica sa dva putnicka vagona da vozi u krug svaka dva sata, i da ulazi u Sarajevo na glavni peron.
Za par mjeseci bi morao dodavati vagone.
Za par mjeseci bi morao dodavati vagone.
- tramvajtrojka
- Posts: 10783
- Joined: 27/04/2021 22:52
#19615 Re: Sarajevo Construction
moze al kao u svim javnim preduzecima gdje je sda se ukorjenila nema nikakvih novosti vjedva su docekali da ukinu talgo za bl i bihac koji je stalno bio pun , jednostavno mrtvi neradnici nevjerojatna je činjenica da se peroni na sarajevskoj stanici nisu ofarbali od prije rata , znaci tridesetak kanti farbe , 50kg glet mase i 40 led rasvjetnih tijela je dovoljno da ona stanica sijadrug_profi wrote: ↑10/09/2022 23:38 Moglo bi komforno da se uvede linija Konjic - Zenica sa dva putnicka vagona da vozi u krug svaka dva sata, i da ulazi u Sarajevo na glavni peron.
Za par mjeseci bi morao dodavati vagone.
ovo ne da je sramota
Last edited by tramvajtrojka on 10/09/2022 23:45, edited 1 time in total.
- Haris.ba
- Posts: 24842
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19616 Re: Sarajevo Construction
Moze da ima barem prema Zenici dva kolosjeka. Ovako si osudjen na cudne i neprakticne polazne satnice u spicama.drug_profi wrote: ↑10/09/2022 23:38 Moglo bi komforno da se uvede linija Konjic - Zenica sa dva putnicka vagona da vozi u krug svaka dva sata, i da ulazi u Sarajevo na glavni peron.
Za par mjeseci bi morao dodavati vagone.
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19617 Re: Sarajevo Construction
Mislim da bi to bio sjajan poduhvat i da bi to trebalo ubaciti u ove EBRD projekte.Haris.ba wrote: ↑10/09/2022 23:44Moze da ima barem prema Zenici dva kolosjeka. Ovako si osudjen na cudne i neprakticne polazne satnice u spicama.drug_profi wrote: ↑10/09/2022 23:38 Moglo bi komforno da se uvede linija Konjic - Zenica sa dva putnicka vagona da vozi u krug svaka dva sata, i da ulazi u Sarajevo na glavni peron.
Za par mjeseci bi morao dodavati vagone.
Dupli kolosjek do Zenice ne bi trebao biti skup, a mislim da djelomicno i postoji. Nisam siguran.
Do Konjica malo teze, ali mislim da je na dijelu od Bradine do Konjica vec dupli kolosjek.
- Haris.ba
- Posts: 24842
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19618 Re: Sarajevo Construction
Treba do Hadzica. Ne mora skroz do Konjica.drug_profi wrote: ↑10/09/2022 23:55 Do Konjica malo teze, ali mislim da je na dijelu od Bradine do Konjica vec dupli kolosjek
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19619 Re: Sarajevo Construction
Onda moze i do BradineHaris.ba wrote: ↑10/09/2022 23:56Treba do Hadzica. Ne mora skroz do Konjica.drug_profi wrote: ↑10/09/2022 23:55 Do Konjica malo teze, ali mislim da je na dijelu od Bradine do Konjica vec dupli kolosjek
- Haris.ba
- Posts: 24842
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19620 Re: Sarajevo Construction
Ma ima u mokrim snovi a ta neka ideja novog putnickog tunela kroz Ivan, ali to je vec druga prica.
-
- Posts: 3391
- Joined: 23/05/2010 15:16
#19621 Re: Sarajevo Construction
Priča o dodatnom kolosijeku može, ali na dugom štapu. Rekao bih da, s obzirom na vozove kojim raspolažemo, sasvim je ok organizovati se i s ovim što imamo. Mogu se vozovi čekati na stanicama bez problema za sada. Ključ je u kvalitetnom redu vožnje i uređenju stanica i povezivanju tih stanica sa naseljima kojim su okrenuti. I taj razvoj linija na relaciji Visoko-Sarajevo i Tarčin-Sarajevo ostavlja strašan potencijal za taj željeznički saobraćaj.
A fakat bi nekad mogli urediti i taj pojas oko pruge. Prvo, da se malo to održava, da se šiblje riješi i generalno jednom godišnje to treba srediti, nije neki aman posao kad se jednom fino uradi. Drugo, pogotovo oko stanica se može malo srediti hortikultura, ograda. Meščini da je i po Evropi željeznička pruga, tj. pojas okolo, uglavnom najmanje uredna.
A fakat bi nekad mogli urediti i taj pojas oko pruge. Prvo, da se malo to održava, da se šiblje riješi i generalno jednom godišnje to treba srediti, nije neki aman posao kad se jednom fino uradi. Drugo, pogotovo oko stanica se može malo srediti hortikultura, ograda. Meščini da je i po Evropi željeznička pruga, tj. pojas okolo, uglavnom najmanje uredna.
- tramvajtrojka
- Posts: 10783
- Joined: 27/04/2021 22:52
#19622 Re: Sarajevo Construction
pored rekonstrukcije pruge , treba redovno ici i hemijski voz da suzbije rast vegetacije na pruzi naravno to zeljeznice redovno ne rade , i zato imamo vegetaciju na pruzimistek wrote: ↑11/09/2022 02:14 Priča o dodatnom kolosijeku može, ali na dugom štapu. Rekao bih da, s obzirom na vozove kojim raspolažemo, sasvim je ok organizovati se i s ovim što imamo. Mogu se vozovi čekati na stanicama bez problema za sada. Ključ je u kvalitetnom redu vožnje i uređenju stanica i povezivanju tih stanica sa naseljima kojim su okrenuti. I taj razvoj linija na relaciji Visoko-Sarajevo i Tarčin-Sarajevo ostavlja strašan potencijal za taj željeznički saobraćaj.
A fakat bi nekad mogli urediti i taj pojas oko pruge. Prvo, da se malo to održava, da se šiblje riješi i generalno jednom godišnje to treba srediti, nije neki aman posao kad se jednom fino uradi. Drugo, pogotovo oko stanica se može malo srediti hortikultura, ograda. Meščini da je i po Evropi željeznička pruga, tj. pojas okolo, uglavnom najmanje uredna.
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#19623 Re: Sarajevo Construction
Ili Austrijancima što u sred Beča imaju ž. stanicutramvajtrojka wrote: ↑10/09/2022 10:59Treba reci Nijemcima da su debili imaju u sred minhena zeljeznicku stanicu
Vienna Westbahnhof
- tramvajtrojka
- Posts: 10783
- Joined: 27/04/2021 22:52
#19624 Re: Sarajevo Construction
me nema glavnog grada u evropi bez zeljeznicke stanice u centru grada, ustvari ima u bg i koliko im je to dobro dovelo da imaju betonsku plocu aka prokop nezavrsen vec 50 godina, a ukinuli su zeljeznicku u centru grada da bi gradili tajkuni sto i nasi planiraju , ne znaju austrijanci koje su budale znaju li oni koliko bi stanova ovdje mogli uguratiHaris033 wrote: ↑13/09/2022 09:30Ili Austrijancima što u sred Beča imaju ž. stanicutramvajtrojka wrote: ↑10/09/2022 10:59Treba reci Nijemcima da su debili imaju u sred minhena zeljeznicku stanicu
Vienna Westbahnhof
- Haris.ba
- Posts: 24842
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19625 Re: Sarajevo Construction
Ima mislim Tbilisi i Beograd.tramvajtrojka wrote: ↑13/09/2022 09:37 me nema glavnog grada u evropi bez zeljeznicke stanice u centru grada, ustvari ima u bg i koliko im je to dobro dovelo da imaju betonsku plocu aka prokop nezavrsen vec 50 godina, a ukinuli su zeljeznicku u centru grada da bi gradili tajkuni sto i nasi planiraju , ne znaju austrijanci koje su budale znaju li oni koliko bi stanova ovdje mogli ugurati
P.S.
Nisam upratio sta kazu za remizu. Hoce i to da ukinu.
A ja bi dopustio gradnju na remizi na fazon "Hudson Yards" u Nju Jorku. Udri stubove i bubaj zgrade. Cak bi te zgrade mogle biti i jeftine, jer bi se gradile na fazon prava gradjenalja, ne bi bilo otkupa zemljista. Poka Nju Jorka izgradjeno na taj fazon.