Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
_BataZiv_0809 wrote: ↑24/09/2021 09:11
Nije isto balzamovati grad koji se siri i izgradjuje i grad koji je zaokruzen na jednom prostoru i objektivno se treba siriti na drugom mjestu.
Sta znaci zaokruzen na jednom prostoru? Znaci balzamovan? Historijski pejzaz Pofalica?
Sa jedne strane ulice neboderi. Sa druge strane ulice ne moze.
Objektivno se treba graditi na citavom bivsem industrijskom urbanom dijelu grada. Jer je upravo to - bivsi.
Ta prica o zaokrizenim cjelinama i sirenju negdje tamo dalejo je samo dupli govor za cisti licni interes. Imam nekretninu u uzem dijelu grada i necu da mi obara cijenu novogradnja.
Treba graditi nove zgrade, ali tu izgradnju treba pratiti i izgradnja infrastrukture, vodovodne, kanalizacione, gasne, saobracajne (i ceste i parkinzi / garaze), školske i pretškolske, parkovske itd... A ne samo džidžat zgradurine i govoriti kako dušmanima smeta što se grad gradi, a sa svakom novom zgradom grada u gradu sve manje i manje...
NediM17 wrote: ↑24/09/2021 09:51
Ako ikad usele mogu misliti ujutro guzve kad krenu na posao, a okolna infrastruktura nula bodova.
Neće se to toliko osjetiti jer će dosta stanova standardno kupiti dijaspora koja bude 15 dana godišnje. Lokacija kao lokacija uopšte nije loša. U centru si grada, veliki tržni centar ti je pet minuta pješke, tramvajska isto tako, Vilsonovo šetalište isto tako. I putna infrastruktura je tu prilično dobra. Blizu se pravi podzemna garaža. Zlu ne trebalo pored Hitne pomoći si...
To što raja hejta je ok ali treba pogledati i pozitivne stvari.
Ova zgrada ima nekoliko problema.
Infrastrukturno nema odgovarajuce pristupme puteve, nije sama za sebe kvart, moguce da nema ni dovoljno parking mjesta. Obicno ovakve grandiozne gradjevine su same za sebe kvart (100:100, 100x200 grid) oivicen cestama 3x1 ili 2x2 profila, sirokih plocnika, drvoredom
Arhotektonski je promasaj jer kao monolitni objektat morao bi imati trg/plazu iispred glavnih ulaza. Jos bolje rijesenje bi bilo da su izgradili nizi omotac od 3-4 sprata u visini nizih objekata preko puta. Time bi torank otisao u pozadinu, gledano s ulice….
Za sve probleme kriva je prevashodno lokalna zajednica/opstina a ne pohlepni investitor koji samo gleda kako da na najlaksi i njabrzi nacin oplodi kapital
Kupio BBI Real Estate za 15,5 miliona. Očekivano, meni se čini.
Odavno se pitam što Cinema City nikad nije proradio nakon smirivanja korone, a ovo je vjerovatno razlog. Mada, koliko znam, jedan od suvlasnika zgrade je bio i Forum, ne znam gdje je sad on tu!?
Forum je kupio penny plus i tako postal vlasnik I cinemacity-ja, s kojim trenutno nemaju pojma sta ce..nema kino vlasnicki nikakve veze s ovom zgradom
Pa katastar kaže da ima. Po ovome Feroelektro je vlasnik samo 2/19 cjelokupne čestice. Ne znam šta kaže grunt.
nosara wrote: ↑24/09/2021 10:16
Izadjes iz garaze i hop eto te na sirokoj 2x4 aveniji.
prije siđeš sa trotoara ili zelene površine na Kolodvorsku Aveniju i dolaziš na križanje sa Pofalićkom avenijom smanjenim brojem traka na 2, i čekaš da uđeš u blokiranu raskrsnicu jer se Pofalićkom avenijom uslijed nedostatka Gradskog AP mora ući u grad + kompletna naselja Buća city, Boljakovo city, Briješće City, Zabrđe City, Raylovac city, Pofalići city, a svi dolaze u taj prostor 1km2 jer je sve tu, jer se sistematski odbija širenje i izmještanje u druge dijelove, radi prestiža
voziš se iz Bajte do Marijn dvora 30min, i tamo tražiš parking na zelenoj površini ili trotoaru, a mogao si pješe za 15min
Hajvan wrote: ↑24/09/2021 10:25
Ova zgrada ima nekoliko problema.
Infrastrukturno nema odgovarajuce pristupme puteve, nije sama za sebe kvart, moguce da nema ni dovoljno parking mjesta. Obicno ovakve grandiozne gradjevine su same za sebe kvart (100:100, 100x200 grid) oivicen cestama 3x1 ili 2x2 profila, sirokih plocnika, drvoredom
Arhotektonski je promasaj jer kao monolitni objektat morao bi imati trg/plazu iispred glavnih ulaza. Jos bolje rijesenje bi bilo da su izgradili nizi omotac od 3-4 sprata u visini nizih objekata preko puta. Time bi torank otisao u pozadinu, gledano s ulice….
Za sve probleme kriva je prevashodno lokalna zajednica/opstina a ne pohlepni investitor koji samo gleda kako da na najlaksi i njabrzi nacin oplodi kapital
NediM17 wrote: ↑24/09/2021 09:51
Ako ikad usele mogu misliti ujutro guzve kad krenu na posao, a okolna infrastruktura nula bodova.
Jedino sto je dobro je sto ce predominantan broj vlasnika biti dijaspora kojoj te stavke uopste nisu bitne.
Mislim halo koja je to prednost dijeliti zivotni prostor sa toliko komsija i sa nasom kulturom zivljenja? Lokacija je odlicna, stanovi sa istocnom orjentacijom ce imati sveukupno jedan od ljepsih pogleda na grad, sve ostalo, uz uticaj na mikrolokaciju je dosta diskutabilno.
NediM17 wrote: ↑24/09/2021 09:51
Ako ikad usele mogu misliti ujutro guzve kad krenu na posao, a okolna infrastruktura nula bodova.
Jedino sto je dobro je sto ce predominantan broj vlasnika biti dijaspora kojoj te stavke uopste nisu bitne.
Mislim halo koja je to prednost dijeliti zivotni prostor sa toliko komsija i sa nasom kulturom zivljenja? Lokacija je odlicna, stanovi sa istocnom orjentacijom ce imati sveukupno jedan od ljepsih pogleda na grad, sve ostalo, uz uticaj na mikrolokaciju je dosta diskutabilno.
puno je to bato
jbt zgrada sa 16-20 stanova je havarija da se uskladi čuvanje objekta, lupanje, poštovanje komšije itd... zamisli ovo.
malo je čitav ovaj koncept naše novogradnje meni odbojan...
mk ultra wrote: ↑24/09/2021 10:36
puno je to bato
jbt zgrada sa 16-20 stanova je havarija da se uskladi čuvanje objekta, lupanje, poštovanje komšije itd... zamisli ovo.
Znam priki, zivim trenutno u zgradi od 13 spratova i nekih 200tinjak stanova, havarija sto kazes, na kucnom savjetu uvijek 5-6 istih faca, svako gura svoje probleme kao prioritet, nema dogovora oko bilo koje bitne stavke.
Hajvan wrote: ↑24/09/2021 10:25
Ova zgrada ima nekoliko problema.
Infrastrukturno nema odgovarajuce pristupme puteve, nije sama za sebe kvart, moguce da nema ni dovoljno parking mjesta. Obicno ovakve grandiozne gradjevine su same za sebe kvart (100:100, 100x200 grid) oivicen cestama 3x1 ili 2x2 profila, sirokih plocnika, drvoredom
Arhotektonski je promasaj jer kao monolitni objektat morao bi imati trg/plazu iispred glavnih ulaza. Jos bolje rijesenje bi bilo da su izgradili nizi omotac od 3-4 sprata u visini nizih objekata preko puta. Time bi torank otisao u pozadinu, gledano s ulice….
Za sve probleme kriva je prevashodno lokalna zajednica/opstina a ne pohlepni investitor koji samo gleda kako da na najlaksi i njabrzi nacin oplodi kapital
A koje bi bile pozitivne stvari?
Nisam novodio “negativne stvari”, pa ne vidim razlog da tragam sad za pozitivnim.
NediM17 wrote: ↑24/09/2021 09:51
Ako ikad usele mogu misliti ujutro guzve kad krenu na posao, a okolna infrastruktura nula bodova.
Jedino sto je dobro je sto ce predominantan broj vlasnika biti dijaspora kojoj te stavke uopste nisu bitne.
Mislim halo koja je to prednost dijeliti zivotni prostor sa toliko komsija i sa nasom kulturom zivljenja? Lokacija je odlicna, stanovi sa istocnom orjentacijom ce imati sveukupno jedan od ljepsih pogleda na grad, sve ostalo, uz uticaj na mikrolokaciju je dosta diskutabilno.
Nema skoro 3000 maraka po kvadratu osoba sa takvom kulturom življenja koja je od države dobila stan tako da će struktura sigurno biti mnogo bolja od prosjeka.
Samo (uvijek ima samo) ovaj betonski zid i ograda sa "okucnicom" su pokvarili dojam. Ne sjecam se vise originalne ali cini mi se da je bila drito na cesti.
Cossack wrote: ↑24/09/2021 10:46
Nema skoro 3000 maraka po kvadratu osoba sa takvom kulturom življenja koja je od države dobila stan tako da će struktura sigurno biti mnogo bolja od prosjeka.
Kod nas najvece dugove za upravitelja i najpapanskije parkiranje pokazuju upravo ti sto imaju para i vozaju Panamere i Mercedese.