Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ovdje je veliki problem neznanje i tebe i ovog gore sto generalizuje i sere.
Mogu ga izbaciti iz udruzenja, a onda on moze raditi kao samostalni taksist jer ima svoju licencu.
To bi bilo najbolje rjesenje, ali to slabo funkcionise jer se ti supci dobro poznaju i stite jedni druge.
Cinis medvjedu uslugu ocu pisajuci ovdje, samo jos goru sliku saljes o sa taxi a uopste nije to toliko strasno koliko se Pise po forumu.
A sta ja to pisem po forumu? Ako nadjes jednu laz ili netacnu informaciju u mojim postovima ja cu te u dupe poljubiti.
Objasnjavam pojedinim praznoglavcima kako stvari stoje, ne moze se udruzenje napustati tek tako, ne moze moj stari ganjati bezobrazne taksiste po gradu i prijavljivati. To morate vi. Sta ima ovdje da pametuje neko ko je platio voznju 50e sa aerodroma do Otoke?
Zamisli udjes u pekaru kazes dajte mi hljeb i platis ga 50 eura? Bi li to iko uradio? Zasto onda dati taksisti koji je uhljup, neljubazan, bezobrazan toliko para za voznju od 5 kilometara?
Jeste li svjesni koliko je budala i bezobraznih musterija u radnom vijeku jedan prosjecan taksist primio u auto i sta je sve pretrpio? Eto hajmo sad sve one koji se voze taksijem pljuvati, vrijedjati i psovati. Jel ide to? Jesu sve musterije smece ili?
JohnnyS wrote: ↑01/10/2022 14:04
Te taksi koncesije su najgluplja stvar na svijetu. Sve drugo je podložno tržištu, samo broj licenci je fiksan. Kakva ti pamet treba za voziti taksi, trebaš imati automobil i položen vozački. Danas, kad imaju navigacije, ne moraš znati ni ulice po gradu. Predstavlja se posao ko da moraš biti inžinjer za raditi ga, a može ga obavljati 95% punoljetnog građanstva
Zajebala se drzava sto je prodala licence i jbg sad. Broj licenci se izdaje po broju građana, a vec ih ima previse tako da izdavanje dodatnih licenci je nemoguce trenutno.
JohnnyS wrote: ↑01/10/2022 14:04
Te taksi koncesije su najgluplja stvar na svijetu. Sve drugo je podložno tržištu, samo broj licenci je fiksan. Kakva ti pamet treba za voziti taksi, trebaš imati automobil i položen vozački. Danas, kad imaju navigacije, ne moraš znati ni ulice po gradu. Predstavlja se posao ko da moraš biti inžinjer za raditi ga, a može ga obavljati 95% punoljetnog građanstva
Zajebala se drzava sto je prodala licence i jbg sad. Broj licenci se izdaje po broju građana, a vec ih ima previse tako da izdavanje dodatnih licenci je nemoguce trenutno.
Licence su nepotrebne, neka vozi druge tko god hoće, samo nek izdaje račun za uslugu.
dječak sa šibicama wrote: ↑01/10/2022 14:26
Cinis medvjedju uslugu jer pokusavas da nas pravis budalama, eto mi smo sa marsa pa ne vidimo bahatost i pokvarenost 99% sa taxa.
Klasicna pafija, pa svidjalo se to tebi ili ne. Ma ni mafija im nije ravna, mafijasi su imali kodekse, ovi imaju samo svoj bezobrazluk.
Ne pravim ja vas budalama, vi jeste budale kad im dozvoljavate da vam to rade.
Moj stari jos malo pa penzija. Ima posla, ne moze fizicki da stigne sve, zato sto je regularan i zovu ga redovne musterije.
Vecinu stvari o pojedinim mislim ko i vi, ali ja ne pisem SVI nego pojedini taksisti.
Zajebala se drzava sto je prodala licence i jbg sad. Broj licenci se izdaje po broju građana, a vec ih ima previse tako da izdavanje dodatnih licenci je nemoguce trenutno.
Licence su nepotrebne, neka vozi druge tko god hoće, samo nek izdaje račun za uslugu.
Ne moze voziti drugi jer oni imaju licence po zakonu kupljene od drzave. Zavrsena prica o tome. Drzava moze oduzeti licence kao sto su i oduzimali onima koji ne izmiruju svoje obaveze drzavi.
Ja nemam auto i na posao idem GRAS-om koji je u zadnje vrijeme prilicno redovan a i kad nema GRAS-a onda imam alternativu Centrotrans. Do unazad pola godine sam najmanje jednom u 20-ak dana morao koristiti usluge taxija da bih došao na posao i uvijek zovem crveni ili žuti ili samir i emir ili holand... i nikad Sa-taxi jer ih je 95% drko bezobrazno...
Prije 10-ak godina jedan sa-taxista mi je kad sam mu ušao u auto na zadnje sjedište sa dvije kese u kojoj je vidi banane i odmah mi je rekao: "paša molim te nemoj da mi šta iscuri na sjedište"!!! Rekao sam sebi tad i nikad više!
Naravno nikad nemaju sitno da ti vrate samo da bi te primorali da ostaviš bakšiš.
Živim za dan kad ce morati imati POS aparate da se može platiti karticom u fening onoliko koliko otkuca taksimetar
Licence bi trebale biti max. petogodisnje vaznosti i da se prodaju na licitaciji.
Svaki privredni prekrsaj koji napravis da te diskvalifikuje za sljedecu licitaciju.
Fiskalne kase pod obavezno.
I to se moze uvesti i sad. Oduzmes licence svima koji je sad imaju i isplatis im fer trzisnu cijenu za njih.
I onda hajmo sad fino, nekaznjavan, nema postupka protiv tebe, auto eko norma ta i ta, dizel ne moze. Samo struja, plin ili benzin.
Licitacija.
Pa ce trziste i zakon da odredi ko moze da vozi.
Licence su nepotrebne, neka vozi druge tko god hoće, samo nek izdaje račun za uslugu.
Ne moze voziti drugi jer oni imaju licence po zakonu kupljene od drzave. Zavrsena prica o tome. Drzava moze oduzeti licence kao sto su i oduzimali onima koji ne izmiruju svoje obaveze drzavi.
Kod nas se te licence cak i prodaju... to se moze ukinuti kao i nasljedjivanje. Pa dok ne odu svi u penziju. U najgoroj varijanti.
Ne moze voziti drugi jer oni imaju licence po zakonu kupljene od drzave. Zavrsena prica o tome. Drzava moze oduzeti licence kao sto su i oduzimali onima koji ne izmiruju svoje obaveze drzavi.
Kod nas se te licence cak i prodaju... to se moze ukinuti kao i nasljedjivanje. Pa dok ne odu svi u penziju. U najgoroj varijanti.
Ma nema od toga nista, to je kao da ti neko uzme stan npr ili kaze kad umres ne moze ti dijete naslijediti.
Ma nema od toga nista, to je kao da ti neko uzme stan npr ili kaze kad umres ne moze ti dijete naslijediti.
To bi bilo tako kada bi uzeli auto.
Ne naslijede djeca roditeljevo radno mjesto kada roditelj umre, njegovu političku funkciju, članstvo u udruženjima, diplome itd.
Ne naslijede ni licence, djeca ljekara ne mogu naslijediti njegovu ljekarsku licencu. Zašto bi mogla taksi licencu?
Djeca naslijede firme od roditelja, a taksista ima svoju firmu uredno prijavljenu i sve po zakonu placa drzavi kao i svaki drugi vlasnik bilo koje firme u drzavi. Sarajevo taksi je samo udruzenje taksista, nisu oni nikakav vlasnik niti sef taksistima sarajevo taksija. Eventualno mogu iz svog sistema uzbaciti taksiste koji prave sranja, ali ni to ne rade.
Poredjenje doktora i vozaca su ti totalno glupa, doktor nije kupio licencu od drzave. Taksista je licencu kupio, mada je i po meni to glupo, ali je tako. Licenca je njegova, drzava ne moze oduzimati licencu kako ona hoce. Znam dosta taksista kojima su oduzete licence zbog dugovanja prema drzavi. To sto vam se gade pojedini taksisti ne znaci da mozete kako vi hocete uzimati nekome licence.
Edit: od druga stari otisao u penziju i tad je bilo blokirano nasljedjivanje licenci, ima tome nekih 10-15 godina. Znaci nije mogao da zavrsi papire regularno da izadje na taksi. Ipak je lik radio i naplacao se kazni. Tuzio se s njima i na kraju morali odobriti. Po zakonu nisu mogli to ukinuti.
Last edited by EasyMan on 10/10/2022 22:29, edited 1 time in total.
Da smo normalna država jedina licenca potrebna za obavljanje taksi usluge bi bila važeća vozačka dozvola, ali kako ne pratimo trendove još uvijek se vozanje od točke a do točke b smatra velevažnom djelatnošću koja se može obavljati samo uz ferman
Ne naslijede djeca roditeljevo radno mjesto kada roditelj umre, njegovu političku funkciju, članstvo u udruženjima, diplome itd.
Ne naslijede ni licence, djeca ljekara ne mogu naslijediti njegovu ljekarsku licencu. Zašto bi mogla taksi licencu?
Djeca naslijede firme od roditelja, a taksista ima svoju firmu uredno prijavljenu i sve po zakonu placa drzavi kao i svaki drugi vlasnik bilo koje firme u drzavi. Sarajevo taksi je samo udruzenje taksista, nisu oni nikakav vlasnik niti sef taksistima sarajevo taksija. Eventualno mogu iz svog sistema uzbaciti taksiste koji prave sranja, ali ni to ne rade.
Poredjenje doktora i vozaca su ti totalno glupa, doktor nije kupio licencu od drzave. Taksista je licencu kupio, mada je i po meni to glupo, ali je tako. Licenca je njegova, drzava ne moze oduzimati licencu kako ona hoce. Znam dosta taksista kojima su oduzete licence zbog dugovanja prema drzavi. To sto vam se gade pojedini taksisti ne znaci da mozete kako vi hocete uzimati nekome licence.
Može i dijete ljekara naslijediti roditeljevu privatnu ordinaciju, ali ako samo to dijete nije licencirano, ne može raditi kao ljekar. Može biti vlasnik, ali ne i raditi kao ljekar u ordinaciji kojoj je vlasnik. Mogu se naslijediti firme, ali licence ne bi smjele. Svaki posao za koji treba licenca, ta licenca mora važiti na ime i prezime. Svako bi morao imati svoju u smislu da ju je država njemu/njoj lično izdala. Kao diplome, na primjer.
O zakonu je bolje ne pisati, takse i zakon, njima je dugo godina Suljagic kod Sakicke i ostalih mafijasa isposlovao pausal, hvalili su se time kako placaju samo cca 100 km dadzbina, pisam se ja na takvo "sprovodjenje zakona" i na takve zakone.
Ne znam jel jos uvijek takva praksa ali sumnjam da imaju fiskalne kase, ha ha. Ni sami ne znaju kad su zadnji put racun izdali. Mafija.
JohnnyS wrote: ↑10/10/2022 22:28
Da smo normalna država jedina licenca potrebna za obavljanje taksi usluge bi bila važeća vozačka dozvola, ali kako ne pratimo trendove još uvijek se vozanje od točke a do točke b smatra velevažnom djelatnošću koja se može obavljati samo uz ferman
U nekim gradovima u nekim normalnim državama moraš položiti poseban ispit za taksistu. Poznavanje grada itd.
JohnnyS wrote: ↑10/10/2022 22:28
Da smo normalna država jedina licenca potrebna za obavljanje taksi usluge bi bila važeća vozačka dozvola, ali kako ne pratimo trendove još uvijek se vozanje od točke a do točke b smatra velevažnom djelatnošću koja se može obavljati samo uz ferman
U nekim gradovima u nekim normalnim državama moraš položiti poseban ispit za taksistu. Poznavanje grada itd.
U doba kad svaki mobitel ima navigaciju ko NATO pakt to je posebno nepotrebno
Da smo normalna drzava, ne bi vam vecini bio cilj da se uhljebite na budzet, ne bi se poslovi u drzavnim firmama placali po 20-30 hiljada maraka, ne bi bilo krezavih i praznih kockastih glava na funkcijama, ne bi lopovi vladali, ne bi bilo ovoliko rupa na cesti, ne bi policija, tuzilastvo i sudstvo bilo korumpirano, ne bi kriminalci bili idoli, ne bi gorivo bilo 3 marke…
Ja ba najveci problem u nasoj drzavi par stotina krezavih i nevaspitanih taksista?
Ja se i dalje pitam, a niko da mi odgovori, zasto se vozite s tim seljacinama? Zasto mu platite voznju? Zasto ne trazis racun? Zasto ne trazis da upali taksimetar?
dječak sa šibicama wrote: ↑10/10/2022 22:33
O zakonu je bolje ne pisati, takse i zakon, njima je dugo godina Suljagic kod Sakicke i ostalih mafijasa isposlovao pausal, hvalili su se time kako placaju samo cca 100 km dadzbina, pisam se ja na takvo "sprovodjenje zakona" i na takve zakone.
Ne znam jel jos uvijek takva praksa ali sumnjam da imaju fiskalne kase, ha ha. Ni sami ne znaju kad su zadnji put racun izdali. Mafija.
Sad će to trojka u KS riješiti. I na višim nivoima, samo dok formira vlast. Odmah.
Djeca naslijede firme od roditelja, a taksista ima svoju firmu uredno prijavljenu i sve po zakonu placa drzavi kao i svaki drugi vlasnik bilo koje firme u drzavi.
Kakvu taksist to ima firmu? D.o.o. registrovan? Obrt?