Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
thekupus
Posts: 6810
Joined: 25/06/2011 22:38

#3176 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Hakiz wrote: 19/05/2022 17:53
thekupus wrote: 19/05/2022 17:50

To je rekao i Šteta milion puta do sad.
Ne, prvi rok je bio maj.

Bilo je u startu jasno da je maj nerealan, nije problem što je septembar, samo kada je već izletio, da ga rendamo.
Maj za Ilidža-Remiza. Kad je rekao da će Ilidža-Nedžarići biti u maju? Evo tražim, ne mogu naći nigdje. Pliz postavi link neki.
Hakiz
Posts: 40534
Joined: 30/07/2015 20:01

#3177 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

thekupus wrote: 19/05/2022 18:00
Hakiz wrote: 19/05/2022 17:53

Ne, prvi rok je bio maj.

Bilo je u startu jasno da je maj nerealan, nije problem što je septembar, samo kada je već izletio, da ga rendamo.
Maj za Ilidža-Remiza. Kad je rekao da će Ilidža-Nedžarići biti u maju? Evo tražim, ne mogu naći nigdje. Pliz postavi link neki.
OK, u pravu si.
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#3178 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by NediM17 »

1. ili 30. septembar, razlika je velika?
Onaj dio od televizije do cvile haman ni dotakli, sve prekrila zelena trava zaborava, tako da ja licno ne vjerujem u te rokove.
User avatar
Optimist
Posts: 13651
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#3179 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Optimist »

NediM17 wrote: 19/05/2022 18:25 1. ili 30. septembar, razlika je velika?
Onaj dio od televizije do cvile haman ni dotakli, sve prekrila zelena trava zaborava, tako da ja licno ne vjerujem u te rokove.
Iskopano je sve od RTV do Remize. Dalje nije jer se tramvaji jos vracaju navecer u Remizu i sto je taj dio elektro mreze pod naponom.

Pravi se kanal na zeljeznickoj za pregeld i servis tramvaja. Kad to bude zavrseno, onda ce se kopati i raditi dio Remiza-C.Vila.
User avatar
Truba
Posts: 81758
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#3180 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Image
User avatar
Haris.ba
Posts: 24854
Joined: 08/09/2005 20:08

#3181 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

Kako vozim gledam betoniranje za prugu oko Bulevara na Stupu na ocito nesudjenoj raskrsnici.

Meni odokativno je bas nisko betonska podloga. Ne vidim kako se ondje moze iznevilirati da se bude u nivou sa cestom.

Znaci, nista od raskrsnice pa ni u buducnosti?
User avatar
doktornauke
Posts: 686
Joined: 14/01/2022 12:49
Location: Hospital

#3182 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by doktornauke »

laserShow wrote: 19/05/2022 17:20
doktornauke wrote: 19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Opa, botovska mašinerija smislila novi topic, "A što nije..:"

Kako ono naša vjera kaže? "Uči, čitaj, u ime..."

Pa evo, uči, čitaj,
Samo uci i citaj ima da svakoga dana u svakom pogledu sve vise napredujes.
User avatar
Nespin
Posts: 1887
Joined: 26/03/2019 19:02

#3183 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Nespin »

doktornauke wrote: 19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Druže prije nego što počneš lupati gluposti na forumu prvo malo pročitaj i informiši se o tematici koju želiš komentarisati.
Tramvaj je najefikasnije, najčistije i najjeftinije za održavanje sredstvo javnog prevoza.
Da bi znao šta je pravi tramvaj prvo se moraš provozati nekim drugim osim ovog sarajevskog koji ti daje osjećaj kao da se voziš seoskom kočijom po makadamu. Zbog loše izvedbe, starosti i ishabanosti kod nas šine imaju distorzije po 5 centimetara. Kad su šine nove i propisno urađene, odstupanja su milimetarska, a trenje je doslovno ravno nuli, imaš osjećaj da kliziš, potrošnja energije je minimalna, kao i habanje: tramvaji se jednostavno manje troše i imaju duži životni vijek. Što se tiče kapaciteta, novi sarajevski tramvaji će imati kapacitet oko 180 putnika, od toga 80 sjedećih, a novi trolejbusi 130 putnika, od toga 35 sjedećih. Ako ne vidiš razliku onda šta da ti kažem...
Nije stvar samo kapaciteta vozila, odvojen šinski dio u kombinaciji sa većim kapacitetom daje puno veću frekventnost putnika od bilo kakvog cestovnog prevoza. U konačnici to znači i manji broj vozača naspram broja prevezenih putnika, znači manji troškovi, itd. Dobar gradski šinski prevoz je žila kucavica svakog ozbiljnog grada i jedan od glavnih pokazatelja kvaliteta života u tom gradu.
User avatar
Leopard_SA
Posts: 3168
Joined: 22/07/2017 18:36

#3184 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Leopard_SA »

:?:
thekupus wrote: 19/05/2022 18:00
Maj za Ilidža-Remiza. Kad je rekao da će Ilidža-Nedžarići biti u maju? Evo tražim, ne mogu naći nigdje. Pliz postavi link neki.
:?
User avatar
doktornauke
Posts: 686
Joined: 14/01/2022 12:49
Location: Hospital

#3185 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by doktornauke »

Nespin wrote: 19/05/2022 23:24
doktornauke wrote: 19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Druže prije nego što počneš lupati gluposti na forumu prvo malo pročitaj i informiši se o tematici koju želiš komentarisati.
Tramvaj je najefikasnije, najčistije i najjeftinije za održavanje sredstvo javnog prevoza.
Da bi znao šta je pravi tramvaj prvo se moraš provozati nekim drugim osim ovog sarajevskog koji ti daje osjećaj kao da se voziš seoskom kočijom po makadamu. Zbog loše izvedbe, starosti i ishabanosti kod nas šine imaju distorzije po 5 centimetara. Kad su šine nove i propisno urađene, odstupanja su milimetarska, a trenje je doslovno ravno nuli, imaš osjećaj da kliziš, potrošnja energije je minimalna, kao i habanje: tramvaji se jednostavno manje troše i imaju duži životni vijek. Što se tiče kapaciteta, novi sarajevski tramvaji će imati kapacitet oko 180 putnika, od toga 80 sjedećih, a novi trolejbusi 130 putnika, od toga 35 sjedećih. Ako ne vidiš razliku onda šta da ti kažem...
Nije stvar samo kapaciteta vozila, odvojen šinski dio u kombinaciji sa većim kapacitetom daje puno veću frekventnost putnika od bilo kakvog cestovnog prevoza. U konačnici to znači i manji broj vozača naspram broja prevezenih putnika, znači manji troškovi, itd. Dobar gradski šinski prevoz je žila kucavica svakog ozbiljnog grada i jedan od glavnih pokazatelja kvaliteta života u tom gradu.
Od samog pocetka posta pises neistine izgleda da u zivotu nisi usao u sarajevski tramvaj pa da vidis da si u startu fulio citav fudbal ostalo ne zelim ni da citam.Sine u Sarajevu ti je tramvaj najprljavije sredstvo prevoza,pa pa
User avatar
Nespin
Posts: 1887
Joined: 26/03/2019 19:02

#3186 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Nespin »

8-)
Last edited by Nespin on 06/09/2022 13:16, edited 1 time in total.
User avatar
doktornauke
Posts: 686
Joined: 14/01/2022 12:49
Location: Hospital

#3187 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by doktornauke »

Nespin wrote: 19/05/2022 23:35
doktornauke wrote: 19/05/2022 23:26 Od samog pocetka posta pises neistine izgleda da u zivotu nisi usao u sarajevski tramvaj pa da vidis da si u startu fulio citav fudbal ostalo ne zelim ni da citam.Sine u Sarajevu ti je tramvaj najprljavije sredstvo prevoza,pa pa
Sine proveo sam u sarajevskom tramvaju više nego dovoljno vremena da se upoznam sa njegovim manama i vrlinama. Osim što me je (uglavnom) doveo od tačke A do tačke B, jedina pozitivna stvar je bila što mi je razbio kamenac u bubrezima.
Sve zahvaljujući nesposobnom i lopovskom zelenom okotu koji je bio zauzet pljačkanjem dijelova autobusa, pa nisu imali vremena da se bave tramvajima. Imali su i vremena i resursa da šine zamijene tri puta u zadnjih 20 godina, ali nisu imali ni volje ni mozga.
Sto mislis da sad imaju volju i mozak ako su se bavili tim sto si reko,krađom?Da volju i mozak nisu dobili u kinezima koji ce im pomoc da opet ukradu koji milion?
User avatar
Nespin
Posts: 1887
Joined: 26/03/2019 19:02

#3188 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Nespin »

8-)
Last edited by Nespin on 06/09/2022 13:17, edited 1 time in total.
User avatar
Matijevic_Vlado
Posts: 3467
Joined: 03/10/2012 14:27
Location: Da sam prazna glava, potpuno zdrava, ne bih više ništa učio za badava..

#3189 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Matijevic_Vlado »

doktornauke wrote: 19/05/2022 23:26
Nespin wrote: 19/05/2022 23:24

Druže prije nego što počneš lupati gluposti na forumu prvo malo pročitaj i informiši se o tematici koju želiš komentarisati.
Tramvaj je najefikasnije, najčistije i najjeftinije za održavanje sredstvo javnog prevoza.
Da bi znao šta je pravi tramvaj prvo se moraš provozati nekim drugim osim ovog sarajevskog koji ti daje osjećaj kao da se voziš seoskom kočijom po makadamu. Zbog loše izvedbe, starosti i ishabanosti kod nas šine imaju distorzije po 5 centimetara. Kad su šine nove i propisno urađene, odstupanja su milimetarska, a trenje je doslovno ravno nuli, imaš osjećaj da kliziš, potrošnja energije je minimalna, kao i habanje: tramvaji se jednostavno manje troše i imaju duži životni vijek. Što se tiče kapaciteta, novi sarajevski tramvaji će imati kapacitet oko 180 putnika, od toga 80 sjedećih, a novi trolejbusi 130 putnika, od toga 35 sjedećih. Ako ne vidiš razliku onda šta da ti kažem...
Nije stvar samo kapaciteta vozila, odvojen šinski dio u kombinaciji sa većim kapacitetom daje puno veću frekventnost putnika od bilo kakvog cestovnog prevoza. U konačnici to znači i manji broj vozača naspram broja prevezenih putnika, znači manji troškovi, itd. Dobar gradski šinski prevoz je žila kucavica svakog ozbiljnog grada i jedan od glavnih pokazatelja kvaliteta života u tom gradu.
Od samog pocetka posta pises neistine izgleda da u zivotu nisi usao u sarajevski tramvaj pa da vidis da si u startu fulio citav fudbal ostalo ne zelim ni da citam.Sine u Sarajevu ti je tramvaj najprljavije sredstvo prevoza,pa pa
Ti se drogiras ili si se nekada prije drogirao pa mozak izgorio :mrgreen:

Ne kontas sta ti covjek pise
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66194
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#3190 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by _BataZiv_0809 »

Ili si se nekad prije drogirao hahahahah
User avatar
doktornauke
Posts: 686
Joined: 14/01/2022 12:49
Location: Hospital

#3191 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by doktornauke »

:lol:
User avatar
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji
Posts: 45503
Joined: 05/06/2008 03:41
Location: i vukove stid reći odakle sam...

#3192 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Chmoljo »

_BataZiv_0809 wrote: 20/05/2022 00:15 Ili si se nekad prije drogirao hahahahah
User avatar
thekupus
Posts: 6810
Joined: 25/06/2011 22:38

#3193 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Leopard_SA wrote: 19/05/2022 23:26 :?:
thekupus wrote: 19/05/2022 18:00
Maj za Ilidža-Remiza. Kad je rekao da će Ilidža-Nedžarići biti u maju? Evo tražim, ne mogu naći nigdje. Pliz postavi link neki.
:?
Mislio sam Ilidža - Čengić Vila, prenijelo me 😂😂
Nebozemlja
Posts: 803
Joined: 04/10/2020 17:20

#3194 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Nebozemlja »

Matijevic_Vlado wrote: 20/05/2022 00:07
doktornauke wrote: 19/05/2022 23:26

Od samog pocetka posta pises neistine izgleda da u zivotu nisi usao u sarajevski tramvaj pa da vidis da si u startu fulio citav fudbal ostalo ne zelim ni da citam.Sine u Sarajevu ti je tramvaj najprljavije sredstvo prevoza,pa pa
Ti se drogiras ili si se nekada prije drogirao pa mozak izgorio :mrgreen:

Ne kontas sta ti covjek pise
User avatar
sime_cipol
Posts: 16316
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#3195 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by sime_cipol »

User avatar
Nespin
Posts: 1887
Joined: 26/03/2019 19:02

#3196 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Nespin »

8-)
Last edited by Nespin on 06/09/2022 13:17, edited 1 time in total.
User avatar
Hajvan
Posts: 9637
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#3197 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hajvan »

Što Lepi izdominira temu :lol: :thumbup:
User avatar
Laplace
Posts: 10412
Joined: 19/11/2012 18:37

#3198 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Laplace »

Nespin wrote: 19/05/2022 23:24
doktornauke wrote: 19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Druže prije nego što počneš lupati gluposti na forumu prvo malo pročitaj i informiši se o tematici koju želiš komentarisati.
Tramvaj je najefikasnije, najčistije i najjeftinije za održavanje sredstvo javnog prevoza.
Da bi znao šta je pravi tramvaj prvo se moraš provozati nekim drugim osim ovog sarajevskog koji ti daje osjećaj kao da se voziš seoskom kočijom po makadamu. Zbog loše izvedbe, starosti i ishabanosti kod nas šine imaju distorzije po 5 centimetara. Kad su šine nove i propisno urađene, odstupanja su milimetarska, a trenje je doslovno ravno nuli, imaš osjećaj da kliziš, potrošnja energije je minimalna, kao i habanje: tramvaji se jednostavno manje troše i imaju duži životni vijek. Što se tiče kapaciteta, novi sarajevski tramvaji će imati kapacitet oko 180 putnika, od toga 80 sjedećih, a novi trolejbusi 130 putnika, od toga 35 sjedećih. Ako ne vidiš razliku onda šta da ti kažem...
Nije stvar samo kapaciteta vozila, odvojen šinski dio u kombinaciji sa većim kapacitetom daje puno veću frekventnost putnika od bilo kakvog cestovnog prevoza. U konačnici to znači i manji broj vozača naspram broja prevezenih putnika, znači manji troškovi, itd. Dobar gradski šinski prevoz je žila kucavica svakog ozbiljnog grada i jedan od glavnih pokazatelja kvaliteta života u tom gradu.
Tačno. Vozio sam se od Meyrina do Ženeve tramvajem. Vožnja je ugodna,pravo uživanje. Isplati se platiti više (ako sam dobro zapamtio,oko 1,5 CHF).
User avatar
konektovan
Posts: 40624
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#3199 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by konektovan »

Nespin wrote: 20/05/2022 00:58 Frajer je blago rečeno mentalno ograničen (plus droge) ili me vrhunski trola, nema treće... :mrgreen:
:lol:
User avatar
teskeredzic_22
Posts: 19517
Joined: 12/07/2021 15:41
Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !

#3200 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by teskeredzic_22 »

doktornauke wrote: 19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Bravo , BRAVO !!!

Ali u autobuse obavezno ubaciti NARGILE sa ventilacionim otvorima poput dimnjaka.
Hem raji ne bi bilo dosadno (vožnja s nargilom 5,55 KM) , hem bi to fino ličilo na autobus iz " Ko to tamo peva" i to bi pravo bilo interesantno ljudima iz regije što bi dovelo nove turiste.

Ha ja , čuj tramvaj da vozi....
Last edited by teskeredzic_22 on 20/05/2022 08:48, edited 1 time in total.
Post Reply