100% privatna firma nakon rata
Rekonstrukcija tramvajske pruge
- drndalo
- Posts: 22799
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#477 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ne znam nista o tome, ali ovi sto su dosli iza rata 1945 su bili puno manje poznati po klanju, cak i zupnika od ovih koje su smijenili... Ne znaci da se nije moglo desiti, ali realno je to jako malo vjerovatno. Da si rekao streljali bez suda, pa da prodje “bomba”...Black swan wrote: ↑18/11/2021 17:23 Stupski zupnik stotinjak metara dalje je ubijen zaklan 18.5.1945
Mislim da je rat tada bio zavrsen
Sudija je svirao kraj
S obzirom na blizinu groblja, i dubinu kopanja to je najrealnija opcija. Sta cemo ako patolozi ustanove da je kostur mrtav barem 150 god...? Hocemo li priznati pisanje budalastina?
Kao neko ciji deda je ekshumiran i premjesten zbog izgradnje Zetre i Koseva na Bare znam o cemu pricam. Takodjer znam da baba nije uopste bila sretna zbog toga, ali realno je da se ponekad nesto mora premjestiti zbog viseg interesa. U tom premjestanju, nesto se moze zaboraviti, fuliti, ispasti...
- sehohari
- Posts: 8296
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#478 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Onda ne treba to raditi. Davati tako nešto u privatne ruke nije dobro, ni za radnike ni za državu, pa ni za uslugu...
Dobro pamtim kako je prije kupovine Energopetrola od strane INA-MOL-a plata radnika tamo bila 1500 maraka pa i više, a koliko su je skresali poslije.
- leki hz
- Posts: 590
- Joined: 09/09/2011 21:08
#479 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Moja majka rahmetli je pričala da je na Stupu bilo greblje i da je to sve iskopano kad se pravila cesta, tako da je vjerovatno od tada kostur.drndalo wrote: ↑18/11/2021 21:41Ne znam nista o tome, ali ovi sto su dosli iza rata 1945 su bili puno manje poznati po klanju, cak i zupnika od ovih koje su smijenili... Ne znaci da se nije moglo desiti, ali realno je to jako malo vjerovatno. Da si rekao streljali bez suda, pa da prodje “bomba”...Black swan wrote: ↑18/11/2021 17:23 Stupski zupnik stotinjak metara dalje je ubijen zaklan 18.5.1945
Mislim da je rat tada bio zavrsen
Sudija je svirao kraj
S obzirom na blizinu groblja, i dubinu kopanja to je najrealnija opcija. Sta cemo ako patolozi ustanove da je kostur mrtav barem 150 god...? Hocemo li priznati pisanje budalastina?
Kao neko ciji deda je ekshumiran i premjesten zbog izgradnje Zetre i Koseva na Bare znam o cemu pricam. Takodjer znam da baba nije uopste bila sretna zbog toga, ali realno je da se ponekad nesto mora premjestiti zbog viseg interesa. U tom premjestanju, nesto se moze zaboraviti, fuliti, ispasti...
- _Reds_
- Posts: 9352
- Joined: 14/01/2012 20:01
- Location: Aqua S....
#480 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Pa tačno preko puta toga gdje su našli, na strani prema Azićima i sada ima jedn manjio dio mezarja.
- Haris.ba
- Posts: 24793
- Joined: 08/09/2005 20:08
#481 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sa jedne strane pruge mezarje, sa druge groblje.
To je mezarje staro oko 400 godina. Sumnjam da tu ima kostiju.Grobljanska cjelina – Mezarje Velika drveta (Stari nišani) na Stupu u Sarajevu, proglašava se nacionalnim spomenikom Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: nacionalni spomenik).
- _Reds_
- Posts: 9352
- Joined: 14/01/2012 20:01
- Location: Aqua S....
#482 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Što ne bi bilo kostiju ?Haris.ba wrote: ↑19/11/2021 08:39Sa jedne strane pruge mezarje, sa druge groblje.
To je mezarje staro oko 400 godina. Sumnjam da tu ima kostiju.Grobljanska cjelina – Mezarje Velika drveta (Stari nišani) na Stupu u Sarajevu, proglašava se nacionalnim spomenikom Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: nacionalni spomenik).
Pa imaš nišane tamo. Sigurno je da to mezarje bilo veće.
Groblje je malo ispod mjesta gdje su našli kosti, kad ideš sa Ilidže.
-
- Posts: 1078
- Joined: 20/04/2015 12:53
#483 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
U zadnjih 7 dana su bas intenzivirali radnje na izgradnji pruge, da se ovako radilo od pocetka do sad bi je mogli postaviti na dionici Nedjarici ilidza, al ajde.
Neka je zavrse u rokovima koje su sami postavili, bit ce dobro.
Neka je zavrse u rokovima koje su sami postavili, bit ce dobro.
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#484 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Da, konacno su ubacili u vecu brzinu.
-
- Posts: 3384
- Joined: 23/05/2010 15:16
#485 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Postoje remize i depoi i u drugim gradovima i nigdje ne postoji ruglo ko u Sarajevu. Nema to veze s tim gdje se živi. Ja tim dijelom prođem samo usput, nit živim, nit kome idem, ali me stid onakvog rugla u gradu. Isto ko što me stid proći Drinskom i strahovati od onog grmlja prema šinama, ko što bih radije da žmirim kad prolazim pored dijela Kampusa itd.
Neko je naveo da je bolje da je remiza u sredini, lakše tramvaj dovući do tamo, lakše uključiti. Ne znam ima li to veze, nisam stručnjak, ali ako ima, ok. Ali, uopšte ne bih bježao od varijante da se remiza izmjesti negdje. Ako ne, onda se mora dovesti u red, jer bolje izgleda svaki autootpad u srednjoj Bosni od onog.
Dodatno, u rejonu Butmir-Sokolović Kolonija-Hrasnica živi više od 30.000 ljudi. Nije to vala nimalo bezveze za tramvaj Plus, apsolutno će živnuti ovaj dio u tom smislu kad bi bilo tramvaja.
Neko je naveo da je bolje da je remiza u sredini, lakše tramvaj dovući do tamo, lakše uključiti. Ne znam ima li to veze, nisam stručnjak, ali ako ima, ok. Ali, uopšte ne bih bježao od varijante da se remiza izmjesti negdje. Ako ne, onda se mora dovesti u red, jer bolje izgleda svaki autootpad u srednjoj Bosni od onog.
Dodatno, u rejonu Butmir-Sokolović Kolonija-Hrasnica živi više od 30.000 ljudi. Nije to vala nimalo bezveze za tramvaj Plus, apsolutno će živnuti ovaj dio u tom smislu kad bi bilo tramvaja.
-
- Posts: 5579
- Joined: 06/05/2013 23:05
#486 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ubrzali jesu, ali su radili i ispitivanje terena i zemlje, negdje su podlogu morali popravljati prije nasipanja tampona. Pa onda koliko se step svemirski cekao da stubove rijesi. Ali ide to je najbitnije.
Za voz se pricalo sta ce voz za hadzice, pa eno ga svako jutro prodje.pun voz za z. stanicu. Tako isto i Hrasnica koja je odsjecena od svega. Onda se moze razviti posao, stanovi, zivot jer sjednes na tramvaj i jednim prevozom dodjes do grada.
Za voz se pricalo sta ce voz za hadzice, pa eno ga svako jutro prodje.pun voz za z. stanicu. Tako isto i Hrasnica koja je odsjecena od svega. Onda se moze razviti posao, stanovi, zivot jer sjednes na tramvaj i jednim prevozom dodjes do grada.
- drndalo
- Posts: 22799
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#487 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Stara prica, unistimo nesto necinjenjem, i onda: “Rusi ruglo!”mistek wrote: ↑19/11/2021 21:14 Postoje remize i depoi i u drugim gradovima i nigdje ne postoji ruglo ko u Sarajevu. Nema to veze s tim gdje se živi. Ja tim dijelom prođem samo usput, nit živim, nit kome idem, ali me stid onakvog rugla u gradu. Isto ko što me stid proći Drinskom i strahovati od onog grmlja prema šinama, ko što bih radije da žmirim kad prolazim pored dijela Kampusa itd.
Neko je naveo da je bolje da je remiza u sredini, lakše tramvaj dovući do tamo, lakše uključiti. Ne znam ima li to veze, nisam stručnjak, ali ako ima, ok. Ali, uopšte ne bih bježao od varijante da se remiza izmjesti negdje. Ako ne, onda se mora dovesti u red, jer bolje izgleda svaki autootpad u srednjoj Bosni od onog.
Dodatno, u rejonu Butmir-Sokolović Kolonija-Hrasnica živi više od 30.000 ljudi. Nije to vala nimalo bezveze za tramvaj Plus, apsolutno će živnuti ovaj dio u tom smislu kad bi bilo tramvaja.
To sto GRAS niko nije ni okrecio zadnjih 30 godina, nije do lokacije, nego do govana, pardon, nas...
Imas li ideju koliko bi tramvaju iz Heasnice trebalo da zamijeni neki koji je crkao na Carsiji? Koliko se ja razumijem u SA geografiju, 150-200% duze nego sa A.mosta...
-
- Posts: 9321
- Joined: 20/12/2018 16:11
#488 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Priprema, ispitivanja, dokumentacija od ranije...sve je bilo uzasno, kako smo i navikli sve ove godine od sda. Puno stvari ce morati vise raditi u odnosu na ono sto se ocekivalo, zbog toga je u pocetku se cinilo da nista ne rade, ispitivanja dodatna zbog propusta od ranije.Registarska oznaka wrote: ↑19/11/2021 09:16 U zadnjih 7 dana su bas intenzivirali radnje na izgradnji pruge, da se ovako radilo od pocetka do sad bi je mogli postaviti na dionici Nedjarici ilidza, al ajde.
Neka je zavrse u rokovima koje su sami postavili, bit ce dobro.
- starii
- Posts: 3301
- Joined: 15/04/2007 13:49
- Location: Tito partija, omladina akcija
#489 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
bice otvaranje prije izbora
- drndalo
- Posts: 22799
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
-
- Posts: 40392
- Joined: 30/07/2015 20:01
#491 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Pa valjda dolaze uber moćni tramvaji, kakvo crkavanje?drndalo wrote: ↑19/11/2021 21:47Stara prica, unistimo nesto necinjenjem, i onda: “Rusi ruglo!”mistek wrote: ↑19/11/2021 21:14 Postoje remize i depoi i u drugim gradovima i nigdje ne postoji ruglo ko u Sarajevu. Nema to veze s tim gdje se živi. Ja tim dijelom prođem samo usput, nit živim, nit kome idem, ali me stid onakvog rugla u gradu. Isto ko što me stid proći Drinskom i strahovati od onog grmlja prema šinama, ko što bih radije da žmirim kad prolazim pored dijela Kampusa itd.
Neko je naveo da je bolje da je remiza u sredini, lakše tramvaj dovući do tamo, lakše uključiti. Ne znam ima li to veze, nisam stručnjak, ali ako ima, ok. Ali, uopšte ne bih bježao od varijante da se remiza izmjesti negdje. Ako ne, onda se mora dovesti u red, jer bolje izgleda svaki autootpad u srednjoj Bosni od onog.
Dodatno, u rejonu Butmir-Sokolović Kolonija-Hrasnica živi više od 30.000 ljudi. Nije to vala nimalo bezveze za tramvaj Plus, apsolutno će živnuti ovaj dio u tom smislu kad bi bilo tramvaja.
To sto GRAS niko nije ni okrecio zadnjih 30 godina, nije do lokacije, nego do govana, pardon, nas...
Imas li ideju koliko bi tramvaju iz Heasnice trebalo da zamijeni neki koji je crkao na Carsiji? Koliko se ja razumijem u SA geografiju, 150-200% duze nego sa A.mosta...
Ili...?
-
- Posts: 27878
- Joined: 20/03/2013 15:38
#492 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Neki dan oko 7 sati prođe taj voz, na prste ruke su se mogli prebrojati putnici. Radni dan.made_in_sarajevo wrote: ↑19/11/2021 21:29 Ubrzali jesu, ali su radili i ispitivanje terena i zemlje, negdje su podlogu morali popravljati prije nasipanja tampona. Pa onda koliko se step svemirski cekao da stubove rijesi. Ali ide to je najbitnije.
Za voz se pricalo sta ce voz za hadzice, pa eno ga svako jutro prodje.pun voz za z. stanicu. Tako isto i Hrasnica koja je odsjecena od svega. Onda se moze razviti posao, stanovi, zivot jer sjednes na tramvaj i jednim prevozom dodjes do grada.
-
- Posts: 5579
- Joined: 06/05/2013 23:05
#493 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ja ga u Boljakovom sreo pun bio. Nekad popodne brzom cestom prolazim i par ljudi u Otesu ceka voz na stanici. Voz kao voz ce vazda imati vise gubitaka nego dobiti, ali je tako i dobra stvar za mjesta koja su van grada i da ljudi ne moraju 2 prevozna sredstva mjenjati da bi dosli do grada i da taj put traje kao da do zenice iduNaslovnica wrote: ↑20/11/2021 05:51Neki dan oko 7 sati prođe taj voz, na prste ruke su se mogli prebrojati putnici. Radni dan.made_in_sarajevo wrote: ↑19/11/2021 21:29 Ubrzali jesu, ali su radili i ispitivanje terena i zemlje, negdje su podlogu morali popravljati prije nasipanja tampona. Pa onda koliko se step svemirski cekao da stubove rijesi. Ali ide to je najbitnije.
Za voz se pricalo sta ce voz za hadzice, pa eno ga svako jutro prodje.pun voz za z. stanicu. Tako isto i Hrasnica koja je odsjecena od svega. Onda se moze razviti posao, stanovi, zivot jer sjednes na tramvaj i jednim prevozom dodjes do grada.
-
- Posts: 27878
- Joined: 20/03/2013 15:38
#494 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Vjerujem ti, to je super ako je tako.made_in_sarajevo wrote: ↑20/11/2021 07:04Ja ga u Boljakovom sreo pun bio. Nekad popodne brzom cestom prolazim i par ljudi u Otesu ceka voz na stanici. Voz kao voz ce vazda imati vise gubitaka nego dobiti, ali je tako i dobra stvar za mjesta koja su van grada i da ljudi ne moraju 2 prevozna sredstva mjenjati da bi dosli do grada i da taj put traje kao da do zenice iduNaslovnica wrote: ↑20/11/2021 05:51
Neki dan oko 7 sati prođe taj voz, na prste ruke su se mogli prebrojati putnici. Radni dan.
Medutim, meni je fascinantno zašto se uvijek poteže priča da će voz vazda imati više gubitaka nego dobiti. Da li je to zaista tako svugdje? Sigurno postoji neka računica rentabilnosti.
Ono, ako će željeznica praviti milionske gubitke zbog prevoza stotinjak ljudi na potezu Hadžići - Sarajevo, fakat mi nije jasna ta logika.
Bilo bi fino imati konkretnu cifru gubitaka.
- Truba
- Posts: 81644
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#495 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Vlak je pun u 7.00
Ne znam koji si vidio na otesu bude 10 15 ljudi svako jutro
Sva su sjedeca mjesta popunjena
Mozda si vidio onaj u 6.40 to je bas prerano
Ne znam koji si vidio na otesu bude 10 15 ljudi svako jutro
Sva su sjedeca mjesta popunjena
Mozda si vidio onaj u 6.40 to je bas prerano
- teskeredzic_22
- Posts: 19419
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
#496 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Jasno.Black swan wrote: ↑18/11/2021 17:23 Stupski zupnik stotinjak metara dalje je ubijen zaklan 18.5.1945
Mislim da je rat tada bio zavrsen
Sudija je svirao kraj
Prokleti partizani.
Ubiše župnika.
Hrvata.
Sedam dana nakon rata.
A trebali su izgleda pobiti stotine tisuća Hrvata.
U ratu.
Poput ustaša.
Tad bi sve bilo korektno i fer.
- teskeredzic_22
- Posts: 19419
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
- Truba
- Posts: 81644
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#498 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Bolje ti je da cutisteskeredzic_22 wrote: ↑20/11/2021 08:41Jasno.Black swan wrote: ↑18/11/2021 17:23 Stupski zupnik stotinjak metara dalje je ubijen zaklan 18.5.1945
Mislim da je rat tada bio zavrsen
Sudija je svirao kraj
Prokleti partizani.
Ubiše župnika.
Hrvata.
Sedam dana nakon rata.
A trebali su izgleda pobiti stotine tisuća Hrvata.
U ratu.
Poput ustaša.
Tad bi sve bilo korektno i fer.
U svakom hrbatskom mjestu su tako poslije rata ubijali
To su tisuce i tisuce nevinih ljudi bez sudjenja smaknuti plus smaknuti sa sudjenjem
Plus smaknuti za vrijeme rata o kojima ne smijes nista reci
Onda pomnozis njihovu rodbinu i prijatelje i dobijes pofinu masu ljudi koji nisu voljeli taj vas nedemokratski sustav i na to dodas otimacinu imovine i lose ekonomske poteze i onda se pitas sto je sve propalo
Ko nas bre zavadi
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#499 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Prije par dana u vozu nije bilo nijednog jedinog mjesta.made_in_sarajevo wrote: ↑20/11/2021 07:04Ja ga u Boljakovom sreo pun bio. Nekad popodne brzom cestom prolazim i par ljudi u Otesu ceka voz na stanici. Voz kao voz ce vazda imati vise gubitaka nego dobiti, ali je tako i dobra stvar za mjesta koja su van grada i da ljudi ne moraju 2 prevozna sredstva mjenjati da bi dosli do grada i da taj put traje kao da do zenice iduNaslovnica wrote: ↑20/11/2021 05:51
Neki dan oko 7 sati prođe taj voz, na prste ruke su se mogli prebrojati putnici. Radni dan.
- Truba
- Posts: 81644
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#500 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ljudi lazu o stvarima koje znam iz prve ruke
Stajat se mora u vlaku u 7.00 jer nema mjesta
Mos misliti kako se laze obstvarima od prije 75 godina
Stajat se mora u vlaku u 7.00 jer nema mjesta
Mos misliti kako se laze obstvarima od prije 75 godina