Rekonstrukcija tramvajske pruge
- sime_cipol
- Posts: 16335
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#3126 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Cak i kad su guzve zbog kamiona i radova raja nije toliko nervozna. Valjda znaju da je za dobrobit sviju pa im lakse bude.
- doktornauke
- Posts: 686
- Joined: 14/01/2022 12:49
- Location: Hospital
#3127 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
- konektovan
- Posts: 40649
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3128 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ako mi nismo poznati po saburu, ja ne znam ko je ..sime_cipol wrote: ↑19/05/2022 00:26 Cak i kad su guzve zbog kamiona i radova raja nije toliko nervozna. Valjda znaju da je za dobrobit sviju pa im lakse bude.
- thekupus
- Posts: 6813
- Joined: 25/06/2011 22:38
#3129 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Već sto puta prežvakana tema svugdje po svijetu.doktornauke wrote: ↑19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Tramvaji su superiorni u odnosu na trolejbuse i buseve. Jedan višesegmentni tramvaj prevozi puno više putnika, a jedno vozilo može trajati beskonačno dugo ako se ispravno održava, za razliku od buseva čiji je vijek eksploatacije 10ak godina (i onda postanu onako razvaljeni kao ovi po sarajevu od 15 godina starosti).
Najvažnije od svega, budući da je trasa odvojena od autobusa i trolejbusa, tramvaji ne zavise od frekvencije saobraćaja na glavnoj saobraćajnici. To im omogućava da u vrijeme špice mogu držati kratak interval između dolazaka na stanici.
Dakle, kratkoročno je jeftinije, jer jedan trolejbus košta manje od tramvaja, ali tramvaj prevozi puno više putnika, većom brzinom, i puno duže traje.
Prednost trolejbusa je što trolejbusku mrežu možeš provesti tamo gdje prugu ne možeš - kroz raskrsnice, relativno uske stambene ulice, itd. Ipak, ima gradova koji i kroz uske ulice provoze tramvaje, i na tim linijama im recimo voze mali jednodijelni tramvaji koji imaju uski radius skretanja.
Tramvaj koji vozi duge pravolinijske relacije je po svemu bolje rješenje od autobusa i trolejbusa.
- Thorgerson
- Posts: 8549
- Joined: 15/04/2015 11:26
#3130 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Mnogi gradovi bi dali sve da imaju tramvaj.
Srecom uspjeli smo ga spasiti.
Cilj je bio unistiti gras, unistiti infrastrukturu i zabetonirati ono.
Tek bi onda vidjeli sta znaci kolaps.
Sarajevo je mali grad. Rekonstrukcija i nabavka tramvaja ce preporoditi ovaj grad.
Zato je ova bagra uprla i nogama i rukama da ovo predstavi kao promasaj.
Al obican narod nije glup. Vidi svako da se radi i da to ide svojim tokom.
Samo naprijed. Ovo je izuzetno bitan dogadjaj koji ce ostati zapisan u historiji ovog grada. Mnogi nisu svjesni o kakvom se bitnom projektu radi. Ne samo zbog nove pruge, nego je ovo zapravo spas cjelokupnog javnog prevoza u gradu, koji je doveden na koljena.
Srecom uspjeli smo ga spasiti.
Cilj je bio unistiti gras, unistiti infrastrukturu i zabetonirati ono.
Tek bi onda vidjeli sta znaci kolaps.
Sarajevo je mali grad. Rekonstrukcija i nabavka tramvaja ce preporoditi ovaj grad.
Zato je ova bagra uprla i nogama i rukama da ovo predstavi kao promasaj.
Al obican narod nije glup. Vidi svako da se radi i da to ide svojim tokom.
Samo naprijed. Ovo je izuzetno bitan dogadjaj koji ce ostati zapisan u historiji ovog grada. Mnogi nisu svjesni o kakvom se bitnom projektu radi. Ne samo zbog nove pruge, nego je ovo zapravo spas cjelokupnog javnog prevoza u gradu, koji je doveden na koljena.
- doktornauke
- Posts: 686
- Joined: 14/01/2022 12:49
- Location: Hospital
#3131 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Najbitnije od svega je da prvo skontas kad vec pored svijet i ovaj grad razliku u velicini.Vecina tog svijeta ima i metro.Za sigurnost saobracaja kao i putnika je bitnije da imas sto novija sredstva prevoza a ne stara po 20-25 godina koja se raspadaju dok idu.Kolko vidim za sad ovaj autobuski prijevoz koji funkcionise kao zamjena za tramvaj odlicno odrađuje posao.Pritom,krece se gdje funkcionira sav saobracaj.Zamisli kad bi imao samo svoju traku gdje se on moze kretati kao sad tramvaj sto ima,sve bi islo duplo brze.thekupus wrote: ↑19/05/2022 01:33Već sto puta prežvakana tema svugdje po svijetu.doktornauke wrote: ↑19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Tramvaji su superiorni u odnosu na trolejbuse i buseve. Jedan višesegmentni tramvaj prevozi puno više putnika, a jedno vozilo može trajati beskonačno dugo ako se ispravno održava, za razliku od buseva čiji je vijek eksploatacije 10ak godina (i onda postanu onako razvaljeni kao ovi po sarajevu od 15 godina starosti).
Najvažnije od svega, budući da je trasa odvojena od autobusa i trolejbusa, tramvaji ne zavise od frekvencije saobraćaja na glavnoj saobraćajnici. To im omogućava da u vrijeme špice mogu držati kratak interval između dolazaka na stanici.
Dakle, kratkoročno je jeftinije, jer jedan trolejbus košta manje od tramvaja, ali tramvaj prevozi puno više putnika, većom brzinom, i puno duže traje.
Prednost trolejbusa je što trolejbusku mrežu možeš provesti tamo gdje prugu ne možeš - kroz raskrsnice, relativno uske stambene ulice, itd. Ipak, ima gradova koji i kroz uske ulice provoze tramvaje, i na tim linijama im recimo voze mali jednodijelni tramvaji koji imaju uski radius skretanja.
Tramvaj koji vozi duge pravolinijske relacije je po svemu bolje rješenje od autobusa i trolejbusa.
-
- Posts: 7577
- Joined: 19/09/2011 09:03
#3132 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Thorgerson wrote: ↑19/05/2022 02:21 Samo naprijed. Ovo je izuzetno bitan dogadjaj koji ce ostati zapisan u historiji ovog grada. Mnogi nisu svjesni o kakvom se bitnom projektu radi. Ne samo zbog nove pruge, nego je ovo zapravo spas cjelokupnog javnog prevoza u gradu, koji je doveden na koljena.
-
- Posts: 1078
- Joined: 20/04/2015 12:53
#3133 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Lijepo mi vidjeti i stajati u guzvi, kad je guzva s razlogom. Cak mi bude i drago, da sto sporije prodjem da vidim sta to oni rade i dokle to idesime_cipol wrote: ↑19/05/2022 00:26 Cak i kad su guzve zbog kamiona i radova raja nije toliko nervozna. Valjda znaju da je za dobrobit sviju pa im lakse bude.
- Truba
- Posts: 81795
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#3134 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
meni su fascinantne žene djevojke djeve i babe...u busu... apsolutno nijedna ne gleda u pravcu radova niti ženski rod to zanimaRegistarska oznaka wrote: ↑19/05/2022 08:41Lijepo mi vidjeti i stajati u guzvi, kad je guzva s razlogom. Cak mi bude i drago, da sto sporije prodjem da vidim sta to oni rade i dokle to idesime_cipol wrote: ↑19/05/2022 00:26 Cak i kad su guzve zbog kamiona i radova raja nije toliko nervozna. Valjda znaju da je za dobrobit sviju pa im lakse bude.
onih dvije tri što je i zanimalo možda... sada su u australiji japanu sad ili kanadi rade na trećem doktoratu
ženski rod se ne interesira za ovo
vidimo i na temi
a najviše koriste prevoz
-
- Posts: 1083
- Joined: 28/09/2008 23:42
#3135 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Plus bi se onda tuda vozili svi ovi pod rotacijama.. pa bi zaustavljali i tramvajski saobracaj, ne samo obicni.mistek wrote: ↑18/05/2022 22:59 Iako je to na prvu dobra ideja, ako ćemo biti realni, kod nas to nije neka nasušna potreba. Da policija negdje spektakularno žuri bilo kad, ne žuri, orilo, gorilo, i bolje dok belaj prođe. A, ni hitna nije Bog zna brža na želji, koliko god to bilo kao nefer problematizirati. Ja recimo imam blizak primjer u hitnoj i najviše žure kad se njima žuri (recimo, ujutro kad se vraćaju sa noćne iz Hadžića/Ilijaša, pa upale rotacije i gone). I kad postoji potreba, kroz grad se manje-više bez problema provuku.
A, da postoji to sa šinama, em bi oni izdrkavali, em bi se debili penjali.
- agnostic_front
- Posts: 6325
- Joined: 14/04/2010 21:45
- Location: Grbavica
#3136 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ili mozda jos bolje da umjesto postojecih stanica naprave izdignute platforme za heliodrome i da nas prevoze helikopterima? A samim time oslobode trake za saobracaj. Zasto se delegati nisu ovoga sjetili? Forto ostavka.doktornauke wrote: ↑19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
- konektovan
- Posts: 40649
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3137 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
agnostic_front wrote: ↑19/05/2022 09:10Ili mozda jos bolje da umjesto postojecih stanica naprave izdignute platforme za heliodrome i da nas prevoze helikopterima? A samim time oslobode trake za saobracaj. Zasto se delegati nisu ovoga sjetili? Forto ostavka.doktornauke wrote: ↑19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
-
- Posts: 40544
- Joined: 30/07/2015 20:01
#3138 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Odvadi malo. Spas će biti kada se normalizuje saobraćaj prema padinskim i drugim dijelovim grada i kantona. Ne žive svi uz prugu. Valja i do Nahoreva doći. Tek treba da slijedi nabavka minibuseva i autobusa, uz pravljenje građanima povoljnih linija i termina polazaka itd ako se planira imati pristojan javni prevoz.Thorgerson wrote: ↑19/05/2022 02:21 nego je ovo zapravo spas cjelokupnog javnog prevoza u gradu, koji je doveden na koljena.
Ovo je samo dobar početak, ima tu puno posla i poslije pruge.
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#3139 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Trenutno je starost kombija u odnosu na autobuse gradskog saobracaja osjetno manja... Jer su kupovani nedavno
-
- Posts: 40544
- Joined: 30/07/2015 20:01
#3140 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ali ih je malo, pa su razmaci u polascima predugi. Mislim da u kantonu, pogotovo gradu, ne bi smjelo biti duže od 15 minuta u periodu od 6 do 18 da se čeka prevoz na bilo kojoj liniji. Pola sata je previše. Pa i za Vlakovo.
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45504
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#3141 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
al jedno nahorevo stane u dva haustora Alipašina.Hakiz wrote: ↑19/05/2022 09:44Odvadi malo. Spas će biti kada se normalizuje saobraćaj prema padinskim i drugim dijelovim grada i kantona. Ne žive svi uz prugu. Valja i do Nahoreva doći. Tek treba da slijedi nabavka minibuseva i autobusa, uz pravljenje građanima povoljnih linija i termina polazaka itd ako se planira imati pristojan javni prevoz.Thorgerson wrote: ↑19/05/2022 02:21 nego je ovo zapravo spas cjelokupnog javnog prevoza u gradu, koji je doveden na koljena.
Ovo je samo dobar početak, ima tu puno posla i poslije pruge.
-
- Posts: 540
- Joined: 08/03/2022 13:25
#3142 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
ne d'o Bog da su počeli praviti metro. Kakvih bi tu ekoloških galamdžia bilo da osporavaju projekatdoktornauke wrote: ↑19/05/2022 07:49Najbitnije od svega je da prvo skontas kad vec pored svijet i ovaj grad razliku u velicini.Vecina tog svijeta ima i metro.Za sigurnost saobracaja kao i putnika je bitnije da imas sto novija sredstva prevoza a ne stara po 20-25 godina koja se raspadaju dok idu.Kolko vidim za sad ovaj autobuski prijevoz koji funkcionise kao zamjena za tramvaj odlicno odrađuje posao.Pritom,krece se gdje funkcionira sav saobracaj.Zamisli kad bi imao samo svoju traku gdje se on moze kretati kao sad tramvaj sto ima,sve bi islo duplo brze.thekupus wrote: ↑19/05/2022 01:33
Već sto puta prežvakana tema svugdje po svijetu.
Tramvaji su superiorni u odnosu na trolejbuse i buseve. Jedan višesegmentni tramvaj prevozi puno više putnika, a jedno vozilo može trajati beskonačno dugo ako se ispravno održava, za razliku od buseva čiji je vijek eksploatacije 10ak godina (i onda postanu onako razvaljeni kao ovi po sarajevu od 15 godina starosti).
Najvažnije od svega, budući da je trasa odvojena od autobusa i trolejbusa, tramvaji ne zavise od frekvencije saobraćaja na glavnoj saobraćajnici. To im omogućava da u vrijeme špice mogu držati kratak interval između dolazaka na stanici.
Dakle, kratkoročno je jeftinije, jer jedan trolejbus košta manje od tramvaja, ali tramvaj prevozi puno više putnika, većom brzinom, i puno duže traje.
Prednost trolejbusa je što trolejbusku mrežu možeš provesti tamo gdje prugu ne možeš - kroz raskrsnice, relativno uske stambene ulice, itd. Ipak, ima gradova koji i kroz uske ulice provoze tramvaje, i na tim linijama im recimo voze mali jednodijelni tramvaji koji imaju uski radius skretanja.
Tramvaj koji vozi duge pravolinijske relacije je po svemu bolje rješenje od autobusa i trolejbusa.
Je l' se ti vozaš autobusima kroz Sarajevsku špicu pa tvrdiš da odrađuju dobro pos'o ?
Je l' se zapitaš koliko ti autobusi učestvuju u stvaranju gužve u saobraćaju kroz Sarajevo ?
Ili ti se blago jebe što tvoje selo nema asfalt ni struju !!!
- Laplace
- Posts: 10442
- Joined: 19/11/2012 18:37
#3143 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
To i meni često padne na pamet kad vidim ove kritičare.kleja wrote: ↑19/05/2022 10:29ne d'o Bog da su počeli praviti metro. Kakvih bi tu ekoloških galamdžia bilo da osporavaju projekatdoktornauke wrote: ↑19/05/2022 07:49
Najbitnije od svega je da prvo skontas kad vec pored svijet i ovaj grad razliku u velicini.Vecina tog svijeta ima i metro.Za sigurnost saobracaja kao i putnika je bitnije da imas sto novija sredstva prevoza a ne stara po 20-25 godina koja se raspadaju dok idu.Kolko vidim za sad ovaj autobuski prijevoz koji funkcionise kao zamjena za tramvaj odlicno odrađuje posao.Pritom,krece se gdje funkcionira sav saobracaj.Zamisli kad bi imao samo svoju traku gdje se on moze kretati kao sad tramvaj sto ima,sve bi islo duplo brze.
Je l' se ti vozaš autobusima kroz Sarajevsku špicu pa tvrdiš da odrađuju dobro pos'o ?
Je l' se zapitaš koliko ti autobusi učestvuju u stvaranju gužve u saobraćaju kroz Sarajevo ?
Ili ti se blago jebe što tvoje selo nema asfalt ni struju !!!
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#3144 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Samo se sa ovom konstatacijom nikako ne bih složio
- vjeshalica
- Posts: 17265
- Joined: 31/03/2019 14:56
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#3146 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
U principu da, ali nam dosadasnji GRAS ne moze biti dobar primjer jer tamo ocito ima posebna struja koja posebno zaradjuje na preranom slanju autobusa na otpad... Moze ih se naci svaki dan u Boomerang-u u komsiluku na merakanju, ice, pice, meze i slicno...
Dosta starijih autobusa od njihovih kod privatnika jos dobro radi, u drugim gradovima i njihovim prevozima takodjer jos nisu izrezani... Ali kod nas jesu...
Dosta starijih autobusa od njihovih kod privatnika jos dobro radi, u drugim gradovima i njihovim prevozima takodjer jos nisu izrezani... Ali kod nas jesu...
- vjeshalica
- Posts: 17265
- Joined: 31/03/2019 14:56
#3147 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sve to stoji ali poharani minibus sa Širokače, i ostalih brdovitih naselja ima manji upotrebni vijek od autobusa sa linije Dobrinja Nedzarici i slicno
- Prpa.ba
- Posts: 11036
- Joined: 15/08/2006 21:34
- Location: Podrucje pod Upravom OHR-a
#3148 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Zamislite samo EKO akciju u sukobu sa metroom..
- tramvajtrojka
- Posts: 10797
- Joined: 27/04/2021 22:52
#3149 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
[quote=Prpa.ba post_id=18141158 time=1652959853 user_id=111237]
Zamislite samo EKO akciju u sukobu sa metroom..
[/quote]
jedina eko akcija na svijetu koja je protiv elektricnog javnog prevoza tj tramvaja a da podržava autobuse
ni nadrealisti se ovoga ne bi mogli sjetiti
Zamislite samo EKO akciju u sukobu sa metroom..
[/quote]
jedina eko akcija na svijetu koja je protiv elektricnog javnog prevoza tj tramvaja a da podržava autobuse
ni nadrealisti se ovoga ne bi mogli sjetiti
Last edited by tramvajtrojka on 19/05/2022 13:47, edited 1 time in total.
- tramvajtrojka
- Posts: 10797
- Joined: 27/04/2021 22:52