Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#426 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Logovan wrote: 17/11/2021 16:21
:thumbup: A ovo što govore pojedini da je remiza ruglo to je istina, ali majku mu valjda se može i to nekako srediti, uljepšati. Sredi malo, nova ograda, drvored, nova kapija, itd.
Naravno, nužno je srediti je, ali ne može sve odjednom. Ulaganje u remizu će možda biti neki novi kredit, pa da bude po uzoru na moderne natkrivene remize...

Da se sve ovo radilo kontinuirano 25 godina, sve bi bilo lakše. Ali doslovno ništa se nije radilo, a sad se radi nekoliko kolosalnih projekata odjednom. Rekonstrukcija pruge, produženje do Hrasnice, novi tramvaji, novi trolejbusi sa autonomijom, trolejbuska mreža do Vogošće, elektronska naplata karata, nove stanice. A ovo je tek prvi val projekata.
U drugom bi mogle doći pruga do Dobrinje, Šipa, nova remiza, itd.
Puno posla ima, ali konačno se stvari mijenjaju!
User avatar
Haris.ba
Posts: 24793
Joined: 08/09/2005 20:08

#427 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

thekupus wrote: 17/11/2021 16:22 Ja govorim šta je realistično, a to tvoje nije. Do Vogošće bi se možda mogao adaptirati industrijski kolosijek željezničke pruge, tako da do nje može ići gradski voz.
Nije realisticno ako se gleda da ne znamo saht napraviti da ne propadne u trup ceste, ali sto je nerealno u smislu tehnicke mogucnosti i potrebe.
Zamislimo da ima tramvaj iz Ilijasa.

Da se razumijemo, najbolje rjesenje jeste voz. Ali, kakve su sanse da se zeljeznicka pruga sredi kada pruzni prelazi su ruski rulet.
User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#428 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Razlika između tramvaja i voza je što tramvaj ima stanice bliže postavljene jednu drugoj, i servisira velika naselja. Zamisli tramvaj koji staje u Hotonju zbog 35 kuća. Voz je idealan za to.

Tramvaj prema Hrasnici ima logike jer se očekuje značajan rast broja stanovnika na tom potezu od Ilidže do Hrasnice. Tu će biti građene desetine onih velikih stambenih zgradurina u sljedećim godinama.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24793
Joined: 08/09/2005 20:08

#429 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

thekupus wrote: 17/11/2021 16:31 Razlika između tramvaja i voza je što tramvaj ima stanice bliže postavljene jednu drugoj, i servisira velika naselja. Zamisli tramvaj koji staje u Hotonju zbog 35 kuća. Voz je idealan za to.

Tramvaj prema Hrasnici ima logike jer se očekuje značajan rast broja stanovnika na tom potezu od Ilidže do Hrasnice. Tu će biti građene desetine onih velikih stambenih zgradurina u sljedećim godinama.
Imaju slike kako je izgledalo Sarajevo kada je pruzena pruga prema Ilidzi. Totalno isti argument se i tada mogao upotrijebiti. Drzava trosi pare radi 35 kuca na Stupu. Na tramvajskoj stanici Ilidza je bilo skoro nista.
Treba malo i vizije.

Koje zgrade ce biti prema Hrasnici? To je sve vodozastitna zona. Mada, jucer je opcina Ilidza bas slucajno se oglasila o vodozastitnoj zoni.

Planirana je stanogradnja na desnoj obali rijeke Zeljeznice.
Hakiz
Posts: 40392
Joined: 30/07/2015 20:01

#430 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

thekupus wrote: 17/11/2021 16:26
Logovan wrote: 17/11/2021 16:21
:thumbup: A ovo što govore pojedini da je remiza ruglo to je istina, ali majku mu valjda se može i to nekako srediti, uljepšati. Sredi malo, nova ograda, drvored, nova kapija, itd.
Naravno, nužno je srediti je, ali ne može sve odjednom. Ulaganje u remizu će možda biti neki novi kredit, pa da bude po uzoru na moderne natkrivene remize...

Da se sve ovo radilo kontinuirano 25 godina, sve bi bilo lakše. Ali doslovno ništa se nije radilo, a sad se radi nekoliko kolosalnih projekata odjednom. Rekonstrukcija pruge, produženje do Hrasnice, novi tramvaji, novi trolejbusi sa autonomijom, trolejbuska mreža do Vogošće, elektronska naplata karata, nove stanice. A ovo je tek prvi val projekata.
U drugom bi mogle doći pruga do Dobrinje, Šipa, nova remiza, itd.
Puno posla ima, ali konačno se stvari mijenjaju!
Trebalo bi zajedno rekonstrukcija, stanice i elektronska naplata. Odmah zatim, ili paralelno ako može, Hrasnica. Tramvaji i trolejbusi su valjda već riješeni ako se ne varam, čeka se isporuka. Ostalo poslije, jedno po jedno.
User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#431 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Hakiz wrote: 17/11/2021 17:01
Trebalo bi zajedno rekonstrukcija, stanice i elektronska naplata. Odmah zatim, ili paralelno ako može, Hrasnica. Tramvaji i trolejbusi su valjda već riješeni ako se ne varam, čeka se isporuka. Ostalo poslije, jedno po jedno.
Slažem se, i koliko vidim to je bio plan, ali se zbog promjene vlade iskomplikovalo sa stanicama. Uvođenje elektronske naplate se zahuktalo, sve više vozila dobija potrebne aparate. Pretpostavljam da će vrlo brzo objaviti kako se vade kartice i ostale detalje.
User avatar
Vitezanin
Posts: 3785
Joined: 27/08/2009 21:53
Location: https://angotrips.blog

#432 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Vitezanin »

Kada već spominjete remizu, ne treba im nikakav kredit da barem malo srede ono stanje koje imaju tamo. I onaj ** No links **/ili šta je već s busevima i minibusevima, ono što se ondje radi je čisti nemar, a ne nedostatak para. Ispast ću politički nekorektan, ali onaj ciganluk ondje nema veze s parama nego s mozgom. Kojeg u GRASu nemaju.
User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#433 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Vitezanin wrote: 17/11/2021 17:08 Kada već spominjete remizu, ne treba im nikakav kredit da barem malo srede ono stanje koje imaju tamo. I onaj ** No links **/ili šta je već s busevima i minibusevima, ono što se ondje radi je čisti nemar, a ne nedostatak para. Ispast ću politički nekorektan, ali onaj ciganluk ondje nema veze s parama nego s mozgom. Kojeg u GRASu nemaju.
Da ti ponudim alternativne termine koji nisu rasistički, a vjerovatno su i precizniji:
peksinluk, nered, cirkus, prljavština, otpad
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#434 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Gray »

Remiza izgleda kao ratna zona
nlt
Posts: 2556
Joined: 18/05/2014 18:02

#435 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by nlt »

Do GRAS-a je. Neću ja ići dole ono smeće čistiti. Pa tamo kod tramvaja ima neka ruševina, stoji eto 26 godina. Autobusi očerupani, isprevrtani, jedan na drugi nabacani. Tu nisu političari krivi nego radnici
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#436 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Svaki dan da su 1 ciglu sredjivali do danas bi bilo cisto
made_in_sarajevo
Posts: 5579
Joined: 06/05/2013 23:05

#437 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by made_in_sarajevo »

Sto je zuta traka i policijska patrola na stupu?
Dimu1927
Posts: 3974
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#438 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Dimu1927 »

thekupus wrote: 17/11/2021 15:15 Izmještanje remize bi bilo užasan potez. Njena sadašnja pozicija je idealna. @dresdener78 je to objašnjavao nekoliko puta, koga zanima nek potraži njegove postove na forumu. Jedini razlog zašto bi mogla biti izmještena je pogodovanje građevinskom lobiju.
pogledati npr Hudson Yards u new yorku

4 nebodera i sta sve ne napravljeno iznad zeljeznickih kolosijeka na stubovima. neka remize gdje je.
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#439 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

made_in_sarajevo wrote: 17/11/2021 20:59 Sto je zuta traka i policijska patrola na stupu?
Ja sam vidio kola u onoj jaguri sto su iskopali
Kontam.il radar il je neko zagino
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3542
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#440 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by JavierBosnia »

Ja kao da sam cup Stetu negdje da se u sklopu te rekonstrukcije planira i ukljucena je i remiza?
User avatar
perfect_guy
Posts: 6509
Joined: 18/04/2008 23:08
Location: Anfield road
Contact:

#441 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by perfect_guy »

JavierBosnia wrote: 17/11/2021 22:56 Ja kao da sam cup Stetu negdje da se u sklopu te rekonstrukcije planira i ukljucena je i remiza?
remiza ide na samom kraju
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#442 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Thorgerson »

Izgradnjom pruge ovaj dio prema Hrasnici, Sokolovic Kolonija..to ce se preporoditi.

To je najbolji moguci potez, da se grad malo oslobodi i pocne siriti dalje.
TheGodfather001
Posts: 1554
Joined: 24/05/2004 10:44
Location: Sarajevo

#443 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by TheGodfather001 »

Joj što pojedinci seru u vezi sa vizuelnom percepcijom remize...smeta im slika kada pogledaju iz miljacke, nove otoke, meandra??! pa šta je remiza bila prije rata??! to je servis, radionica, ** No links **, pumpa, tehnički pregled, itd. nije ginekološka ordinacija jbt. slični skorojevići kupili stanove u novogradnji oko velepekare, pa im prašina iz mlinova nekontrolisano pada po njihovim limuzinama i lijepi se za prozore pa pišu peticije da mlinove uklone
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#444 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

remiza je onakva kakva je zbog samoupravnog socijalizma koji je preživio u toj firmi 30 godina od raspada komunizma
a takve su im plaće u odnosu na isporučeni rad i uslugu
dakle za sve što se tamo događalo kriva je uprava i radnici

besposlen radnik a dobar radnik i čovjek će pokušati urediti svoj radni prostor i mimo onoga što mu piše u ugovoru u radu
i neće se slijepo držati svoga ugovora nego će malo vremena kad ne može izaći na svoj originalni posao animirati kolege da malo uljude onu rugobu
farba i nije skupa kao ni šimlgr papir i lagano svaki dan po malo njih 1000 ima mogli su pozlatiti
TheGodfather001
Posts: 1554
Joined: 24/05/2004 10:44
Location: Sarajevo

#445 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by TheGodfather001 »

ko koga da animira da radi bilo šta? za šta im treba šmirgl papir, ogradu? treba uvesti privatnika sa 4-5 grajfera da pokupi sve, a onda se stiču uslovi da se nešto može uraditi.i da se sve pozlati tramvajski i autobuski deppooo se ne mogu zatraviti niti uljepšati na način kako bi okolnim etažnim vlasnicima bili ugodni oku. isto ko u doglodima što graDŽani traže da stoka miriše na šanel, a ne na balegu.
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#446 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

ja to zovem grickanje
ima neka zgrada uz dalmatinsku mislim da kvadar vrijedi 5000
ali fasada u gelerima... visina 2 6 metara... pa svaki mjesec da su filovali jednu rupicu zgrada bi bila super
ja bih to radio da je moja zgrada :D merdevine su 300
i lagano
naravno da je moje

eh isto tako da su grasovci bili pošteni radnici i radili nešto ne bi ono bilo ruglo
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#447 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Gray »

TheGodfather001 wrote: 18/11/2021 11:18 ko koga da animira da radi bilo šta? za šta im treba šmirgl papir, ogradu? treba uvesti privatnika sa 4-5 grajfera da pokupi sve, a onda se stiču uslovi da se nešto može uraditi.i da se sve pozlati tramvajski i autobuski deppooo se ne mogu zatraviti niti uljepšati na način kako bi okolnim etažnim vlasnicima bili ugodni oku. isto ko u doglodima što graDŽani traže da stoka miriše na šanel, a ne na balegu.
Nigdje veze, ne traži niko da bude kao Central Park, ali tamo ima zapaljenih autobusa, prevrnutih, razbijenih, autobusa na autobusima, stakla po asfaltu... Kao da je ratno stanje.
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#448 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

pa dajte bolan ljudi ne znaju skinuti reklamu s autobusa kad istekne plaćanje voza se godinama bus a ljudi platiti za godinu

onda seljački zgule i povuku originalnu boju iz doniranog busa (NAKON što ih raja upozori alo ba prošo brzi voz)

kako toga u centri nema?

znači solucija je sve mimo grasa
kombinacija
privatno i državno vlasništvo
kox
Posts: 3202
Joined: 12/09/2008 12:48

#449 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by kox »

Dajte ba, kad je onaj veliki snijeg pao prije 10-ak godina prugu im čistio turski bataljon sfor-a i nekavi studenti a njih 2500 ili koliko ih je tada bilo se sudaralo guzicama na toplom. Kakav rad u Grasu koji nije pod moranje.
Čast izuzecima, ako ih ima malo ih je.
Hakiz
Posts: 40392
Joined: 30/07/2015 20:01

#450 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

Black swan wrote: 18/11/2021 12:15 pa dajte bolan ljudi ne znaju skinuti reklamu s autobusa kad istekne plaćanje voza se godinama bus a ljudi platiti za godinu

onda seljački zgule i povuku originalnu boju iz doniranog busa (NAKON što ih raja upozori alo ba prošo brzi voz)

kako toga u centri nema?

znači solucija je sve mimo grasa
kombinacija
privatno i državno vlasništvo
Kombinacija privatno i državno znači da državne usluge plaćaš po privatničkim cijenama. Ne efikasnost.
Post Reply