Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
Dimu1927
Posts: 3974
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#11776 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Dimu1927 »

SuperLjepilo wrote: 23/01/2023 09:29
Dimu1927 wrote: 23/01/2023 09:23 sto se tice adaptivnog upravljanja semaforima prekrili su crnom kesom onaj na s krivini kod muzeja u pravcu grada


dok prema ilidzi jos radi i pravi havariju svaki dan u 4 da zacepi skroz raskrsnicu kod scc
Taj je u funkciji zbog onog priključka od Holiday Inna. Eh sad, to što se tu dnevno 10 auta uključi je drugi par čarapa :lol:
ma bar da ga iskljuce od 15 do 17h... ionako je ocajno nastiman,kad krenes od semafora kod crkve i vozis 50kmh moras opet skoro stati pa krenuti, e sad kad se nagura auta do alte svi stoje da krenu, rezultat je vidljiv svaki dan...

ima i kod takav kumrovca prikljucak treba i dole semafor, i kod omer maslic haha
Last edited by Dimu1927 on 23/01/2023 09:36, edited 1 time in total.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#11777 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by neki »

SuperLjepilo wrote: 23/01/2023 09:29
Dimu1927 wrote: 23/01/2023 09:23 sto se tice adaptivnog upravljanja semaforima prekrili su crnom kesom onaj na s krivini kod muzeja u pravcu grada


dok prema ilidzi jos radi i pravi havariju svaki dan u 4 da zacepi skroz raskrsnicu kod scc
Taj je u funkciji zbog onog priključka od Holiday Inna. Eh sad, to što se tu dnevno 10 auta uključi je drugi par čarapa :lol:
Takvih priključaka na relaciji M.Dvor - Ilidža najmanje 10 a nemaju semafor
User avatar
SuperLjepilo
Posts: 36
Joined: 25/10/2022 14:20

#11778 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by SuperLjepilo »

Ali na tim nema semafora, ovdje im valja najmanje tri kese naci da ih upakuju :lol:
User avatar
Ateista
Posts: 46539
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#11779 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Ateista »

Dimu1927 wrote: 23/01/2023 09:35
SuperLjepilo wrote: 23/01/2023 09:29

Taj je u funkciji zbog onog priključka od Holiday Inna. Eh sad, to što se tu dnevno 10 auta uključi je drugi par čarapa :lol:
ma bar da ga iskljuce od 15 do 17h... ionako je ocajno nastiman,kad krenes od semafora kod crkve i vozis 50kmh moras opet skoro stati pa krenuti, e sad kad se nagura auta do alte svi stoje da krenu, rezultat je vidljiv svaki dan...

ima i kod takav kumrovca prikljucak treba i dole semafor, i kod omer maslic haha
Hoces reci da svaki dan skidaju i stavljaju kese? :D
User avatar
Vitezanin
Posts: 3785
Joined: 27/08/2009 21:53
Location: https://angotrips.blog

#11780 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Vitezanin »

Mishelinke wrote: 23/01/2023 07:34
sehohari wrote: 23/01/2023 00:15 Najžalosnije je što nova vlada još uvijek nije krenula u pravljenje neke web stranice GRAS-a, o aplikaciji da i ne pričamo.

Imamo 2023. godinu, a informacije o linijama se moraju tražiti kao da je 1984. godina.
Do prije par godina je GRAS i imao svoju stranicu, ali su je iz nekog razloga ukinuli.
Ma sve je nekako usporilo, počinje me iritirati.

Prvo su rekli da radovi započinju već prošlo ljeto, da je izabran izvođač, a oni tek nedavno o kreditu raspravljali. Dakle ne da nema radova, nema ni izvođača, a ni para još.

Isto su rekli i za trolu za Vogošću, i ništa još.

Adaptivni saobraćaj najavljuju ima 2 godine, ništa još nema.

Elektronske karte sporo i kilavo idu, još uvijek kuponi u opticaju.

Može i mora ovo biti brže. Ili bar da ne lete i ne najavljuju, ako ne može tako brzo to sve biti. Možda je ovo normalni neki rok, ali svojim najavama su napravili to da izgleda sve sporo i kilavo.
Raspisan je poziv na EBRD:
Bosnia And Herzegovina: Construction And Equipping Of Traffic Management Centre (TMC) And Implementation Of Adaptive Traffic Management System (ATMS)

https://ecepp.ebrd.com/delta/viewNotice ... d=20093593
User avatar
Mishelinke
Posts: 2360
Joined: 16/01/2023 10:01

#11781 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Mishelinke »

Dimu1927 wrote: 23/01/2023 09:35
SuperLjepilo wrote: 23/01/2023 09:29

Taj je u funkciji zbog onog priključka od Holiday Inna. Eh sad, to što se tu dnevno 10 auta uključi je drugi par čarapa :lol:
ma bar da ga iskljuce od 15 do 17h... ionako je ocajno nastiman,kad krenes od semafora kod crkve i vozis 50kmh moras opet skoro stati pa krenuti, e sad kad se nagura auta do alte svi stoje da krenu, rezultat je vidljiv svaki dan...

ima i kod takav kumrovca prikljucak treba i dole semafor, i kod omer maslic haha
Ima tihe nelogičnih semafora more. Najdebilnija su ona dva u 10 m razmaka u ulici M. Schumahera, kod skretanja za Dobrinju, zatim semafor kod naselja Miljacka i onaj kod Filozofskog fakulteta. Kad je kesa na njemu OK je, ali kad spadne, onda je belaj.

Pa majka mu stara zar nema niko ko će fucking sijalicu odvrnuti, a ne lijepiti kese?
Last edited by Mishelinke on 23/01/2023 13:18, edited 1 time in total.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#11782 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by So What! »

Predložena nova lokacija za Penny plus u Velešićima
Image

Na inicijativu Općinskog načelnika Hasana Tanovića i premijera Vlade Federacije BiH Fadila Novalića u zgradi Općine Novo Sarajevo, prošle sedmice je održan sastanak na temu nastavka realizacije projekta izgradnje Prve transverzale.
Sastanku su, osim Tanovića i Novalića, prisustvovali predstavnici JP Željeznice FBiH, JP Ceste Federacije BiH, Vlade Kantona Sarajevo, Direkcije za puteve Kantona Sarajevo, Zavoda za izgradnju Kantona Sarajevo i Zavoda za planiranje Kantona Sarajevo.

Ovom prilikom, prezentiran je prijedlog rješenja problema sa izmještanjem objekata firme Penny plus, a koji se trenutno nalaze na trasi izgradnje I transverzale.

Predložena je nova lokacija u neposrednoj blizini, u skladu sa važećim Regulacionim planom, a koja je dijelom u vlasništvu JP Željeznice FBiH.

Pored ovog projekta, na sastanku je prezentiran i idejni projekat izgradnje brze gradske ceste koja se treba spojiti sa I transferzalom, Velešićima i dalje prema Vogošći, a gradila bi se uz željeznički koridor. Izradu idejnog projekta finansira Vlada Federacije BiH.

Načelnik Tanović i premijer Novalić dogovorili su da će se nastaviti intenzivnija saradnja sa svim ključnim subjektima u realizaciji pomenutih projekata kako bi se prevazišli potencijalni problemi i na vrijeme reagovalo.
Biznis Info
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#11783 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Dozer »

Ovo je jos jedna u nizu SDA nebuloza. I sad cemo mi, gradjani, placati kojekakve milionske odstete Penyju, koji je sve napravio na mjestu na kojem NIKAD nije smio dobiti dozvolu da to uradi, niti je zapravo ikada i mogao dobiti jer se od 1980. znalo da tuda treba da ide cesta.
Stubovi izgradjeni jos prije olimpijade.

Naravno, niko za to nikad nece odgovarati, a nije da nema elemenata za krivicno gonjenje odgovornih i nadleznih iz tog perioda.
User avatar
SuperLjepilo
Posts: 36
Joined: 25/10/2022 14:20

#11784 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by SuperLjepilo »

Kakva nebuloza od slike, pomislit ce neko da ce izmjestiti Penny kod FDS-a
Dimu1927
Posts: 3974
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#11785 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Dimu1927 »

fakat slika nidje veze prikazuje pofalice i trasu gradskog autoputa a ne velesice i penny i 1 transferzalu...
User avatar
Laplace
Posts: 10372
Joined: 19/11/2012 18:37

#11786 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Laplace »

sehohari wrote: 23/01/2023 00:32
TheRedhead wrote: 23/01/2023 00:20

pricalo se da se pravi aplikacija za ove nove elektronske kartice plus da ce biti linije, i to ovdje po forumu bas, ne znam da li ova tema ili neka druga
I ja sam o tom čitao.

Ali bez obzira, do tada bi trebali napraviti neku internet stranicu. Pa ovo je neviđena sramota da glavni grad u 21. vijeku nema web stranicu gradskog prevoza.

Zamisli da si neki turista, i da treba da si se snađeš.
Kao neko prijelazno riješene, ako ništa, mogu staviti stranicu i na njoj postaviti sve linije u PDF formatu. To je par dana posla.
U najgorem slučaju, u Wordpressu se izabere predložak i kao post se objave linije. Može u PDF-u ili da neko prekuca, u oba slučaja nije velik posao.
User avatar
Laplace
Posts: 10372
Joined: 19/11/2012 18:37

#11787 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Laplace »

Ateista wrote: 23/01/2023 09:30
Dimu1927 wrote: 23/01/2023 09:23 sto se tice adaptivnog upravljanja semaforima prekrili su crnom kesom onaj na s krivini kod muzeja u pravcu grada


dok prema ilidzi jos radi i pravi havariju svaki dan u 4 da zacepi skroz raskrsnicu kod scc
:lol:
Ovo je vrh, i ja sam primijetio to napredno tehnolosko rjesenje prekrivanja semafora kesom. :D
Energetski efikasno rješenje. Moramo misliti na klimakterične promjene.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#11788 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by neki »

Dozer wrote: 23/01/2023 13:37 Ovo je jos jedna u nizu SDA nebuloza. I sad cemo mi, gradjani, placati kojekakve milionske odstete Penyju, koji je sve napravio na mjestu na kojem NIKAD nije smio dobiti dozvolu da to uradi, niti je zapravo ikada i mogao dobiti jer se od 1980. znalo da tuda treba da ide cesta.
Stubovi izgradjeni jos prije olimpijade.

Naravno, niko za to nikad nece odgovarati, a nije da nema elemenata za krivicno gonjenje odgovornih i nadleznih iz tog perioda.
SDA nebuloza je bila da se Penny-ju pokloni adekvatno zemljište na Betaniji i ostavi mu se prelazni period od dvije godine prije zatvaranja prodavnice na Velešićima. Bilo sve dogovoreno, međutim propala vlada petak 13, propao i dogovor...sad ide nova vlast nove nebuloze
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#11789 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Dozer »

neki wrote: 23/01/2023 14:14
Dozer wrote: 23/01/2023 13:37 Ovo je jos jedna u nizu SDA nebuloza. I sad cemo mi, gradjani, placati kojekakve milionske odstete Penyju, koji je sve napravio na mjestu na kojem NIKAD nije smio dobiti dozvolu da to uradi, niti je zapravo ikada i mogao dobiti jer se od 1980. znalo da tuda treba da ide cesta.
Stubovi izgradjeni jos prije olimpijade.

Naravno, niko za to nikad nece odgovarati, a nije da nema elemenata za krivicno gonjenje odgovornih i nadleznih iz tog perioda.
SDA nebuloza je bila da se Penny-ju pokloni adekvatno zemljište na Betaniji i ostavi mu se prelazni period od dvije godine prije zatvaranja prodavnice na Velešićima. Bilo sve dogovoreno, međutim propala vlada petak 13, propao i dogovor...sad ide nova vlast nove nebuloze
Betanija je takodjer budalastina. Ono je sve puno vode. Nije ona decenijama prazna onako :D
User avatar
Leopard_SA
Posts: 3159
Joined: 22/07/2017 18:36

#11790 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Leopard_SA »

Centrocard aplikacija na aparatima. Niti su redovi voznje tacni, niti vise postoji real time tracking vozila na liniji
TheRedhead
Posts: 807
Joined: 09/02/2015 18:27

#11791 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by TheRedhead »

Leopard_SA wrote: 31/01/2023 12:42 Centrocard aplikacija na aparatima. Niti su redovi voznje tacni, niti vise postoji real time tracking vozila na liniji
odavno se raspada, ne znam da li je iko zaduzen za nju ili je napravljena i napustena, uglavnom uzas, ono je sramota drzati kao zvanicnu app
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#11792 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

https://avaz.ba/vijesti/bih/805625/potp ... a-hrasnica

Zamjenik predsjedavajućeg Vijeća ministara Bosne i Hercegovine i ministar finansija i trezora Zoran Tegeltija i predsjednica Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) Odile Renaud-Basso potpisali su danas ugovor o zajmu između BiH i EBRD-a za Projekat izgradnje tramvajske pruge Ilidža - Hrasnica vrijedan 25 miliona eura.

Tegeltija je ovom prilikom istakao da je EBRD jedan od najznačajnijih institucionalnih partnera Bosne i Hercegovine.

- Ovim projektom podrška EBRD-a Kantonu Sarajevo iznosit će 170 miliona eura. Ovim projektom će se produžiti tramvajska pruga što će omogućiti urbani razvoj u tom dijelu Sarajeva. Ovaj projekat sa drugim projektima koje smo realizovali pomoći će da se unaprijede okolišni uvjeti i standard života u Kantonu Sarajevo. Osigurat će se brži i sigurniji prijevoz za građane Sarajeva, smanjiti zagađenje i saobraćajne gužve. Ovo je investicija u budućnost. Mi ćemo i dalje pružati podršku Kantonu Sarajevo kao i cijeloj Bosni i Hercegovini kroz 'zelene investicije - rekla je Renaud-Basso.

Rok otplate kredita za Projekt izgradnje tramvajske pruge Ilidža je 15 godina u što je uključeno tri godine grace perioda.

Tramvajska pruga do Hrasnice podrazumijeva izgradnju oko 13 kilometara nove pruge, izgradnju 20 novih stajališta, kao i dvije okretnice, na Ilidži i u Hrasnici.

Projekat izgradnje tramvajske pruge Ilidža - Hrasnica ima širi značaj kao što je povezivanje Međunarodnog aerodroma "Sarajevo" koji ima godišnji promet oko 700.000 putnika sa gradom. Projekat bi trebao biti završen do 31. decembra 2025. godine.

maca pojela jezik :D
User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#11793 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Truba wrote: 01/02/2023 14:59 https://avaz.ba/vijesti/bih/805625/potp ... a-hrasnica

Projekat izgradnje tramvajske pruge Ilidža - Hrasnica ima širi značaj kao što je povezivanje Međunarodnog aerodroma "Sarajevo" koji ima godišnji promet oko 700.000 putnika sa gradom. Projekat bi trebao biti završen do 31. decembra 2025. godine.

maca pojela jezik :D
Kakve veze ima aerodrom s ovim?
carobnjak_N
Posts: 816
Joined: 18/06/2020 13:11

#11794 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by carobnjak_N »

Kad bi trebali stići novi tramvaji?
User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#11795 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

carobnjak_N wrote: 01/02/2023 16:12 Kad bi trebali stići novi tramvaji?
Prvi komadi u augustu
User avatar
Haris033
Posts: 3862
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#11796 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris033 »

thekupus wrote: 01/02/2023 15:05
Truba wrote: 01/02/2023 14:59 https://avaz.ba/vijesti/bih/805625/potp ... a-hrasnica

Projekat izgradnje tramvajske pruge Ilidža - Hrasnica ima širi značaj kao što je povezivanje Međunarodnog aerodroma "Sarajevo" koji ima godišnji promet oko 700.000 putnika sa gradom. Projekat bi trebao biti završen do 31. decembra 2025. godine.

maca pojela jezik :D
Kakve veze ima aerodrom s ovim?
Pretp. da razmišljaju da naprave neku komunikaciju od aerodroma prema Butmiru i dalje do tramvajskog stajališta :? :roll:
DonieBrasco
Posts: 15423
Joined: 31/08/2016 16:09

#11797 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by DonieBrasco »

Sad ce doci zeleni botovi da kazu kako je to projekat SDA koji je naravno ukrala sedamnaestorka od njih, a oni bi to do sada zavrsili.
User avatar
Truba
Posts: 81671
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#11798 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

I moja je ideja bila prici ivi jerkovic
Al je to ucinio neko drugi
User avatar
Mishelinke
Posts: 2360
Joined: 16/01/2023 10:01

#11799 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Mishelinke »

Novi sarajevski tramvaji koji stižu ove godine (unutrašnjost):

User avatar
thekupus
Posts: 6808
Joined: 25/06/2011 22:38

#11800 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

@dresdener78 je na drugom forumu objavio ovo
Lokaliteti proizvodnje tramvaja Stadlerza Sarajevo:
Pripremni radovi u Češkoj, osnovna konstrukcija u pogonu u poljskom gradu Środa Wielkopolska, finalna montaža u pogonu u poljskom gradu Siedlce. Određen broj komponenta dolazi opet iz Češke.
Ove sedmice su se rodile prve kompletne konstrukcije svih troje dijelova za prve tramvaje.
Post Reply